Door-to-door Dowóz lub odbiór osobisty Po umówieniu telefonicznym

Naprawa Telewizorów MagSerwis Audio Projektory Konsole

80-299 Gdańsk, Galaktyczna 27 Mapka
58 554-54-39, 58 302-55-40, 58 624-60-34, 58 623-03-93, 503-013-021, 513-447-935
s...@magserwis.pl pokaż
www.magserwis.pl
zamów online
/magserwis
Godziny otwarcia
pn-pt9:00 - 17:00
Usługi w terenie oraz zgłoszenia telefoniczne w godzinach 9:00-20:00.
Door-to-door Dowóz lub odbiór osobisty Po umówieniu telefonicznym

O nas

Naprawa telewizorów - LCD, LED, Plazmy, 4K, 3D, projektorów, audio (CD/DVD/BD, wieże, amplitunery, wzmacniacze, gramofony, monitory. Serwis Samsung LG Philips Sony Sharp Panasonic Denon HK Marantz Onkyo NAD Benq Epson

Witamy!

Zapraszamy do zamówienia bezpłatnego odbioru sprzętu w Trójmieście i okolicach! Wycena w 24h - naprawa po uzgodnieniu kosztów z klientem. Oryginalne części. Gwarancja. 

35 lat funkcjonowania na rynku Trójmiejskim, rozwoju firmy, wiedzy i specjalistycznych narzędzi w zakresie szeroko pojętej elektroniki użytkowej, poskutkowały możliwością zaoferowania naszym klientom, kompleksowej usługi naprawy oraz konserwacji wszelkich urządzeń z zakresu sprzętu telewizyjnego, sprzętu Audio/DVD/Bluray oraz projektorów multimedialnych. Próbujemy dokonywać napraw na poziomie elementów układów - zasilaczy, płyt głównych, inwerterów oraz logik. Dzięki temu znacząco obniżamy koszt naprawy (wymiana modułów jest dużo bardziej kosztowna).
Naprawiamy sprzęty wszystkich marek: SAMSUNG, LG, SHARP, SONY, PANASONIC, NEC, EPSON, BENQ, VIVITEK, TOSHIBA, OPTOMA, MARANTZ, DENON, PHILIPS, HARMAN KARDON, ONKYO, NAD, MANTA, HITACHI, TECHNIKA, PIONEER, TECHNICS, JVC, CAMBRIDGE AUDIO i wszystkie inne z zakresu świadczonych przez nas usług.

Najczęściej zadawane pytania

Jakie sprzęty można przekazać do serwisu celem diagnozy?
Zajmujemy się naprawami ściśle określonych rodzajów sprzętów:

- naprawa telewizorów (OLED, QLED, LED, LCD, PLAZMA) - od 18 do 85 cali, wszystkich Producentów (m.in. Samsung, LG, Philips, Sharp, Sony, Panasonic, Toshiba, Manta, Telefunken, Hitachi, Orion, Thomson, Kruger Matz, OK, Technika, JVC, Hisense, Finlux i inne)
- naprawa amplitunerów kina domowego oraz wzmacniaczy stereo (m.in. Denon, Onkyo, Yamaha, Marantz, Sony, Panasonic, LG, Samsung, Bose + sprzęty Hi-End - Kenwood, Sansui, Sankei, Vincent, Sony, Technics, Denon, Nakamichi, Aiwa, Rotel i inne)
- naprawa i serwis Wież Audio, panelowe, np. Sony, Technics, Panasonic, Philips i inne
- naprawa odtwarzaczy CD, DVD, BLURAY - Denon, Yamaha, Philips, LG, Samsung i inne
- naprawa i serwis projektorów multimedialnych - Benq, Optoma, Acer, Epson, Panasonic, JVC, NEC, InFocus i inne)
- naprawa urządzeń kosmetycznych
- naprawa Drukarek - Sharp, Brother, HP i inne
Czy można zgłosić odbiór sprzętu do serwisu?
Oczywiście - usługa jest bezpłatna w Trójmieście i okolicach (Pruszcz Gdański, Rumia, Reda, Wejherowo i okolice).
W jaki sposób można zgłosić sprzęt do odbioru?
Mailowo - serwis@magserwis.pl lub telefonicznie 58 554 54 39 / 503 013 021 / 511 936 959
Czy jest możliwość demontażu TV ze ściany?
Tak oczywiście - prosimy tylko o informację przy zgłoszeniu a serwisanci będą przygotowani, aby zdemontować sprzęt. Po naprawie oczywiście zamontujemy go ponownie, podłączając urządzenia sygnałowe (dekoder, odtwarzacz, konsola).
Jak długo trwa diagnoza?
Expertyza sprzętu RTV (telewizory, audio i projektory) trwa zazwyczaj do 24h roboczych (w szczególnie skomplikowanych sytuacjach do 3 dni). Następnie kontaktujemy się telefonicznie z podaniem kosztu naprawy - do decyzji i akceptacji Klienta.
Czy po naprawie otrzymamy gwarancję?
Oczywiście - każdorazowo próbujemy naprawić określony moduł/układ, jeżeli naprawa się powiedzie to usługa jest tańsza i gwarancja wynosi 3 miesiące. Zdarzają się przypadki, iż nie ma możliwości uratowania starej części, wówczas sprawdzamy nasze magazyny lub kontaktujemy się z dystrybutorami w poszukiwaniu jak najtańszej opcji zakupu nowego modułu (gwarancja od 6 do 12 miesięcy).

Zdjęcia

Naprawa Telewizorów MagSerwis Audio Projektory Konsole w rankingu trojmiasto.pl

Opinie + Oceń

opinia

6.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

jarosław z sopot - opinia

Wspaniały serwis, robimy całą rodziną i wszyscy znajomi u nich sprzęty od lat jeszcze jak byli na Zaspie i nachwalić się nie możemy. (...) polecam wszystkim ten zakład transparentność i kompetencje czyli normalność

  • jarosław z sopot
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2021

Odpowiedź obiektu:

Dziękujemy za opinię, zapraszamy ponownie :)

autor: MagSerwis

opinia

6.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Patryk - opinia

Są rewelacyjni, polecam. Sony 65 cali 4k ze zbitą matrycą, nikt nie podejmował tematu a oni nie tylko sprowadzili i wymienili szybę ale zrobili to w cenie 25% wartości telewizora, więc co można i da się ?

  • Patryk
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2021
opinia

6.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Marcin - opinia

Sprzęt naprawiony,działa bez zarzutu,czekałem prawie trzy tygodnie,ale to nie było zależne od serwisu.Jestem zadowolony,ampituner denon,polecam

  • Marcin
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2021

Odpowiedź obiektu:

dziękujemy za opinię - czasami jest problem z dostępnością części i dystrybutor sprowadza je z zagranicznych magazynów, za to oryginalne i oby służyły przez lata. Pozdrawiamy.

autor: MagSerwis

opinia

2.2

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

Czesiu z Gdanska - opinia

Odradzam !!! nie wydano mi wymienionej części , z informacji jakie uzyskałem w Federacji Konsumenckiej powinienem tą część otrzymać , ponieważ nie jest to naprawa gwarancyjna i to klient decyduje, co serwis z nią zrobi sprawe zgłosiłem do inspekcji handlowej , po drugie proszę zwracać uwagę na paragony fiskalne , które otrzymujecie , ponieważ ja otrzymałem 2 paragony fiskalne : jeden na naprawę serwisową w wysokości 250 zł. i drugi , również na naprawę serwisową w wysokości 430 zł. a powinien być on wystawiony na wymienione części , a co najciekawsze jest w tym wszystkim to , że paragon na naprawę serwisową w kwocie 430 zł. został wystawiony z datą tydzień wcześniejszą , niż ja dostarczyłem TV do naprawy to zgłosiłem do US .Po trzeciej wizycie w serwisie, udało mi się dodzwonić do właściciela i jak wielkie było moje zdumienie , gdy w trakcie rozmowy telefonicznej usłyszałem bardzo dużą ilość wulgarnych słów.

  • Czesiu z Gdanska
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2021

Odpowiedź obiektu:

Telewizor został naprawiony w ciągu kilku dni z najwyższą starannością. Części każdorazowo zwracane są Klientom z zastrzeżeniem odpowiedniej utylizacji elektrozłomu. W momencie zamówienia otrzymania zaliczki od Klienta na poczet części, wystawiany jest paragon, jak również drugi po zakończeniu naprawy. Klient chyba pomylił serwisy - właściciel jest cały czas w serwisie i nie ma konieczności dzwonienia do niego. Od początku ewidentnie szuka Pan punktu zaczepienia, aby zrezygnować z naprawy po wykonaniu usługi lub szantażem zgłoszenia sprawy do różnych instytucji otrzymać niesłusznie zwrot środków.

autor: MagSerwis

opinia

6.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

j.brędzel - opinia

Godni polecenia po prostu serwis dla każdego klienta wszystko czytelne i jasne a jaka fachowość

  • j.brędzel
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2020
opinia

1.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Krzysztof K - opinia

Tragedia! Zapłaciłem 280zł za rzekomą wymianę dotykowego panelu sterowania w tv 22". Okazało się, że usterka znikła, lecz panel dotykowy nie działa. Zareklamowałem naprawę, ale próbowano mi wmówić, że tak ma być. Wróciłem z telewizorem do domu. Po otwarciu tv okazało się, że przewód panelu jest odłączony. Po jego podłączeniu usterka wróciła (niekontrolowane ściszanie się tv). Nie dałem za wygraną i pojechałem do nich kolejny raz i w końcu odebrałem działający telewizor. Panel nie wygląda jednak na wymieniony (jeśli nawet by był, to koszt z wymianą nie powinien wynieść więcej, niż połowa tego, co ode mnie skasowali. Najeździłem się i przepłaciłem. Nie warto korzystać z "usług" Mag Serwis.

  • Krzysztof K
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020

Odpowiedź obiektu:

Usunęliśmy usterkę główną zgłoszoną przez Klienta dodatkowo informując, iż odłączamy panel manual, aby w przyszłości usterka nie powróciła. Klient ponownie dostarczył TV, z adnotacją, iż chce używać panel manual, mimo, iż to samo można wykonać z pilota. Mimo zerwania plomb gwarancyjnych, wstawiliśmy dodatkowo sprawny manual (bez opłat) - oczywiście używany, gdyż nie ma już nowych części do ok. 10-letniego sprzętu. Mimo gratisowej dodatkowej usługi - Opinia - to świadczy tylko o Kliencie.

autor: MagSerwis.

opinia

6.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

fhanzjozef - opinia

Bardzo szybka i sprawna komunikacja! Możliwość odbioru zepsutego sprzętu z domu (jak i przywiezienia już naprawionego) godna polecenia.

  • fhanzjozef
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020

Odpowiedź obiektu:

Dziękujemy bardzo. Staramy się, aby nasze procedury były jasne, klarowne a naprawa szybka i skuteczna.

autor: Magserwis

opinia

1.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Krzysztof Wojcieszyk - opinia

Dramat. Osobiście dowiozłem do naprawy na Galaktyczną wysokiej jakości odtwarzacz CD Denon CX-3. Uszkodzona była szuflada i laser. Naprawa trwała blisko miesiąc z powodu "oczekiwania na oryginalne części z serwisu Denona" Naprawa kosztowała blisko 1000 zł. Naprawiono szufladę i wstawiono chiński laser za 200 zł bez gwarancji. Po interwencji otrzymałem fakturę bez wyszczególnienia pozycji - na łączną kwotę. Serwis wypiera się jakoby w ogóle naprawiał laser. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Konsumentów.

  • Krzysztof Wojcieszyk
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019

Odpowiedź obiektu:

W zgłoszeniu zlecenia podał Pan uszkodzoną szufladę i to był zakres serwisowania sprzętu, uszkodzonego mechanizmu / kopia zgłoszenia w posiadaniu serwisu do wglądu Rzecznika konsumentów /. Odczyt lasera nie był serwisowany, gdyż po naprawie w testach działał prawidłowo i dopiero po ponad miesiącu zgłosił Pan, że nieraz przerywa niektóre nagrania, ale może być to kwestia samych płyt. Natomiast laser nie podlega gwarancji serwisowej.
Z poważaniem
serwis rtv

autor: Magserwis

wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »