Naprawa Telewizorów MagSerwis Audio Projektory Konsole

Naprawa Telewizorów MagSerwis

Wybierz numer

58 554-54-39 58 302-55-40 58 624-60-34 503-013-021 513-447-935
s...@magserwis.pl pokaż
Otwarte do 17:00 więcej
  • Zdjęcie 1/3 - Naprawa Telewizorów MagSerwis Gdańsk 4
  • Zdjęcie 2/3 - Naprawa Telewizorów MagSerwis Gdańsk 3
  • Zdjęcie 3/3 - Naprawa Telewizorów MagSerwis Gdańsk 2
 

TV Filmy

53

Oferta MagSerwis

O nas

Naprawa telewizorów - LCD, LED, Plazmy, 4K, 3D, projektorów, audio (CD/DVD/BD, wieże, amplitunery, wzmacniacze, gramofony, monitory. Serwis Samsung LG Philips Sony Sharp Panasonic Denon HK Marantz Onkyo NAD Benq Epson
Witamy!

Zapraszamy do zamówienia bezpłatnego odbioru sprzętu w Trójmieście i okolicach! Wycena w 24h - naprawa po uzgodnieniu kosztów z klientem. Oryginalne części. Gwarancja. 

35 lat funkcjonowania na rynku Trójmiejskim, rozwoju firmy, wiedzy i specjalistycznych narzędzi w zakresie szeroko pojętej elektroniki użytkowej, poskutkowały możliwością zaoferowania naszym klientom, kompleksowej usługi naprawy oraz konserwacji wszelkich urządzeń z zakresu sprzętu telewizyjnego, sprzętu Audio/DVD/Bluray oraz projektorów multimedialnych. Próbujemy dokonywać napraw na poziomie elementów układów - zasilaczy, płyt głównych, inwerterów oraz logik. Dzięki temu znacząco obniżamy koszt naprawy (wymiana modułów jest dużo bardziej kosztowna).
Naprawiamy sprzęty wszystkich marek: SAMSUNG, LG, SHARP, SONY, PANASONIC, NEC, EPSON, BENQ, VIVITEK, TOSHIBA, OPTOMA, MARANTZ, DENON, PHILIPS, HARMAN KARDON, ONKYO, NAD, MANTA, HITACHI, TECHNIKA, PIONEER, TECHNICS, JVC, CAMBRIDGE AUDIO i wszystkie inne z zakresu świadczonych przez nas usług.

Najczęściej zadawane pytania

Jakie sprzęty można przekazać do serwisu celem diagnozy?
Zajmujemy się naprawami ściśle określonych rodzajów sprzętów:

- naprawa telewizorów (OLED, QLED, LED, LCD, PLAZMA) - od 18 do 85 cali, wszystkich Producentów (m.in. Samsung, LG, Philips, Sharp, Sony, Panasonic, Toshiba, Manta, Telefunken, Hitachi, Orion, Thomson, Kruger Matz, OK, Technika, JVC, Hisense, Finlux i inne)
- naprawa amplitunerów kina domowego oraz wzmacniaczy stereo (m.in. Denon, Onkyo, Yamaha, Marantz, Sony, Panasonic, LG, Samsung, Bose + sprzęty Hi-End - Kenwood, Sansui, Sankei, Vincent, Sony, Technics, Denon, Nakamichi, Aiwa, Rotel i inne)
- naprawa i serwis Wież Audio, panelowe, np. Sony, Technics, Panasonic, Philips i inne
- naprawa odtwarzaczy CD, DVD, BLURAY - Denon, Yamaha, Philips, LG, Samsung i inne
- naprawa i serwis projektorów multimedialnych - Benq, Optoma, Acer, Epson, Panasonic, JVC, NEC, InFocus i inne)
- naprawa urządzeń kosmetycznych
- naprawa Drukarek - Sharp, Brother, HP i inne
Czy można zgłosić odbiór sprzętu do serwisu?
Oczywiście - usługa jest bezpłatna w Trójmieście i okolicach (Pruszcz Gdański, Rumia, Reda, Wejherowo i okolice).
W jaki sposób można zgłosić sprzęt do odbioru?
Mailowo - serwis@magserwis.pl lub telefonicznie 58 554 54 39 / 503 013 021 / 511 936 959
Czy jest możliwość demontażu TV ze ściany?
Tak oczywiście - prosimy tylko o informację przy zgłoszeniu a serwisanci będą przygotowani, aby zdemontować sprzęt. Po naprawie oczywiście zamontujemy go ponownie, podłączając urządzenia sygnałowe (dekoder, odtwarzacz, konsola).
Jak długo trwa diagnoza?
Expertyza sprzętu RTV (telewizory, audio i projektory) trwa zazwyczaj do 24h roboczych (w szczególnie skomplikowanych sytuacjach do 3 dni). Następnie kontaktujemy się telefonicznie z podaniem kosztu naprawy - do decyzji i akceptacji Klienta.
Czy po naprawie otrzymamy gwarancję?
Oczywiście - każdorazowo próbujemy naprawić określony moduł/układ, jeżeli naprawa się powiedzie to usługa jest tańsza i gwarancja wynosi 3 miesiące. Zdarzają się przypadki, iż nie ma możliwości uratowania starej części, wówczas sprawdzamy nasze magazyny lub kontaktujemy się z dystrybutorami w poszukiwaniu jak najtańszej opcji zakupu nowego modułu (gwarancja od 6 do 12 miesięcy).

Opinie (12)

Wojciech
Opinia wyróżniona  |  Termin skorzystania z usługi: październik 2021

Profesjonalizm w każdym calu. Dotrzymywanie danego słowa. Odbiór i przywóz naprawionego sprzętu w umówionym terminie. Naprawiony telewizor LG (awaria oświetlenia LED) śmiga jak nówka sztuka. Mój tata jest bardzo zadowolony. Pozdrawiam

Odpowiedź obiektu:

dziękujemy, transparentność i rzetelność to nasze priorytety.

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

6.0
  • obsługa:
    6
  • jakość usług:
    6
  • terminowość:
    6
  • przystępność cen:
    6
  • ocena ogólna:
    6
Piotr
Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2022

katastrofa, obsługa straszna, rodem z PRL , reklamują się,że przyjadą po tv, a finalnie wysyłają maila żeby przywieźć na koniec świata.

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

1.0
  • obsługa:
    1
  • jakość usług:
    1
  • terminowość:
    1
  • przystępność cen:
    1
  • ocena ogólna:
    1
Andrzej
Termin skorzystania z usługi: listopad 2021

Naprawiany był gramofon Micro Seiko DD5. Koszt 350 zł. Działa po naprawie prawidłowo. Szkoda że firma nie wyszczególnia na rachunku wymienionych elementów. Byłoby bardziej profesjonalnie. Nie wiem po co te tajemnice. Przy wysokich kosztach napraw klient ma prawo wiedzieć co zostało wymienione i za ile. Poza tym jestem zadowolony tym bardziej że sprzęt kolekcjonerski ponad 40to letni.

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

5.2
  • obsługa:
    6
  • jakość usług:
    6
  • terminowość:
    6
  • przystępność cen:
    3
  • ocena ogólna:
    5
jerzy
Termin skorzystania z usługi: luty 2022

perfekcjonizm i rzetelność, polecam

Odpowiedź obiektu:

Dziękujemy, zapraszamy ponownie w razie potrzeby.

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

6.0
  • obsługa:
    6
  • jakość usług:
    6
  • terminowość:
    6
  • przystępność cen:
    6
  • ocena ogólna:
    6
Urszula
Termin skorzystania z usługi: styczeń 2022

Ostrzegam przed skorzystaniem z tych usług! Pierwsza naprawa - brak obrazu trwała 3 tygodnie i telewizor wrócił z tą samą usterką - obraz zgasł po 10 minutach. Po kolejnej naprawie telewizor grał dwa tygodnie i ta sama usterka - brak obrazu. Tym razem kiedy chciałam się dowiedzieć, kiedy zabiorą telewizor do naprawy, zostałam przez pracownika obrażona, wyzwana, że jestem nachalna i w związku z tym, "za karę" nie odbiorą telewizora. Mam go przywieźć sama i wtedy zobaczą czy naprawią. A na stronie firma pisze, że zapewniają rzetelną, profesjonalną obsługę. Przestrzegam. Nie dość, że wysoki koszt naprawy, długotrwały termin, to jeszcze nerwów co niemiara!

Odpowiedź obiektu:

Poprosimy o skan gwarancji lub innego dokumentu potwierdzającego wykonanie zlecenia

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

1.0
  • obsługa:
    1
  • jakość usług:
    1
  • terminowość:
    1
  • przystępność cen:
    1
  • ocena ogólna:
    1
Paweł
Termin skorzystania z usługi: październik 2021

Szybka , sprawna ,kompetentna obsługa .Żadnych zastrzeżeń technicznych. Terminowość usługi utrzymana . Czego oczekiwać ? Tylko dalszego utrzymania wysokiego poziomu usług .

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

5.8
  • obsługa:
    6
  • jakość usług:
    6
  • terminowość:
    6
  • przystępność cen:
    5
  • ocena ogólna:
    6
Andrzej
Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2021

Bardzo dobra , solidna i fachowa obsługa. Bardzo polecam.

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

6.0
  • obsługa:
    6
  • jakość usług:
    6
  • terminowość:
    6
  • przystępność cen:
    6
  • ocena ogólna:
    6
Patryk
Termin skorzystania z usługi: lipiec 2021

Są rewelacyjni, polecam. Sony 65 cali 4k ze zbitą matrycą, nikt nie podejmował tematu a oni nie tylko sprowadzili i wymienili szybę ale zrobili to w cenie 25% wartości telewizora, więc co można i da się ?

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

6.0
  • obsługa:
    6
  • jakość usług:
    6
  • terminowość:
    6
  • przystępność cen:
    6
  • ocena ogólna:
    6
jarosław z sopot
Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2021

Wspaniały serwis, robimy całą rodziną i wszyscy znajomi u nich sprzęty od lat jeszcze jak byli na Zaspie i nachwalić się nie możemy. (...) polecam wszystkim ten zakład transparentność i kompetencje czyli normalność

Odpowiedź obiektu:

Dziękujemy za opinię, zapraszamy ponownie :)

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

6.0
  • obsługa:
    6
  • jakość usług:
    6
  • terminowość:
    6
  • przystępność cen:
    6
  • ocena ogólna:
    6
Marcin
Termin skorzystania z usługi: styczeń 2021

Sprzęt naprawiony,działa bez zarzutu,czekałem prawie trzy tygodnie,ale to nie było zależne od serwisu.Jestem zadowolony,ampituner denon,polecam

Odpowiedź obiektu:

dziękujemy za opinię - czasami jest problem z dostępnością części i dystrybutor sprowadza je z zagranicznych magazynów, za to oryginalne i oby służyły przez lata. Pozdrawiamy.

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

6.0
  • obsługa:
    6
  • jakość usług:
    6
  • terminowość:
    6
  • przystępność cen:
    6
  • ocena ogólna:
    6
Czesiu z Gdanska
Termin skorzystania z usługi: luty 2021

Odradzam !!! nie wydano mi wymienionej części , z informacji jakie uzyskałem w Federacji Konsumenckiej powinienem tą część otrzymać , ponieważ nie jest to naprawa gwarancyjna i to klient decyduje, co serwis z nią zrobi sprawe zgłosiłem do inspekcji handlowej , po drugie proszę zwracać uwagę na paragony fiskalne , które otrzymujecie , ponieważ ja otrzymałem 2 paragony fiskalne : jeden na naprawę serwisową w wysokości 250 zł. i drugi , również na naprawę serwisową w wysokości 430 zł. a powinien być on wystawiony na wymienione części , a co najciekawsze jest w tym wszystkim to , że paragon na naprawę serwisową w kwocie 430 zł. został wystawiony z datą tydzień wcześniejszą , niż ja dostarczyłem TV do naprawy to zgłosiłem do US .Po trzeciej wizycie w serwisie, udało mi się dodzwonić do właściciela i jak wielkie było moje zdumienie , gdy w trakcie rozmowy telefonicznej usłyszałem bardzo dużą ilość wulgarnych słów.

Odpowiedź obiektu:

Telewizor został naprawiony w ciągu kilku dni z najwyższą starannością. Części każdorazowo zwracane są Klientom z zastrzeżeniem odpowiedniej utylizacji elektrozłomu. W momencie zamówienia otrzymania zaliczki od Klienta na poczet części, wystawiany jest paragon, jak również drugi po zakończeniu naprawy. Klient chyba pomylił serwisy - właściciel jest cały czas w serwisie i nie ma konieczności dzwonienia do niego. Od początku ewidentnie szuka Pan punktu zaczepienia, aby zrezygnować z naprawy po wykonaniu usługi lub szantażem zgłoszenia sprawy do różnych instytucji otrzymać niesłusznie zwrot środków.

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

2.2
  • obsługa:
    1
  • jakość usług:
    1
  • terminowość:
    6
  • przystępność cen:
    1
  • ocena ogólna:
    -
j.brędzel
Termin skorzystania z usługi: listopad 2020

Godni polecenia po prostu serwis dla każdego klienta wszystko czytelne i jasne a jaka fachowość

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

6.0
  • obsługa:
    6
  • jakość usług:
    6
  • terminowość:
    6
  • przystępność cen:
    6
  • ocena ogólna:
    6