Door-to-door Dowóz lub odbiór osobisty Po umówieniu telefonicznym

Naprawa Telewizorów MagSerwis Audio Projektory Konsole

80-299 Gdańsk, Galaktyczna 27 Mapka
58 554-54-39, 58 302-55-40, 58 624-60-34, 503-013-021, 513-447-935
s...@magserwis.pl pokaż
www.magserwis.pl
/magserwis
Godziny otwarcia
pn-pt9:00 - 17:00
Usługi w terenie oraz zgłoszenia telefoniczne w godzinach 8:00-20:00.
Zapraszamy w godzinach 9-17.

Promocje

Bezpłatny odbiór sprzętu TV do diagnozy, ekspertyza tylko 40 zł!

kategoria Usługi
Naprawa Telewizorów MagSerwis
Do końca promocji:
więcej informacji»

O nas

Naprawa telewizorów - LCD, LED, Plazmy, 4K, 3D, projektorów, audio (CD/DVD/BD, wieże, amplitunery, wzmacniacze, gramofony, monitory. Serwis Samsung LG Philips Sony Sharp Panasonic Denon HK Marantz Onkyo NAD Benq Epson

Witamy!

Zapraszamy do zamówienia bezpłatnego odbioru sprzętu w Trójmieście i okolicach! Wycena w 24h - naprawa po uzgodnieniu kosztów z klientem. Oryginalne części. Gwarancja. 

35 lat funkcjonowania na rynku Trójmiejskim, rozwoju firmy, wiedzy i specjalistycznych narzędzi w zakresie szeroko pojętej elektroniki użytkowej, poskutkowały możliwością zaoferowania naszym klientom, kompleksowej usługi naprawy oraz konserwacji wszelkich urządzeń z zakresu sprzętu telewizyjnego, sprzętu Audio/DVD/Bluray oraz projektorów multimedialnych. Próbujemy dokonywać napraw na poziomie elementów układów - zasilaczy, płyt głównych, inwerterów oraz logik. Dzięki temu znacząco obniżamy koszt naprawy (wymiana modułów jest dużo bardziej kosztowna).
Naprawiamy sprzęty wszystkich marek: SAMSUNG, LG, SHARP, SONY, PANASONIC, NEC, EPSON, BENQ, VIVITEK, TOSHIBA, OPTOMA, MARANTZ, DENON, PHILIPS, HARMAN KARDON, ONKYO, NAD, MANTA, HITACHI, TECHNIKA, PIONEER, TECHNICS, JVC, CAMBRIDGE AUDIO i wszystkie inne z zakresu świadczonych przez nas usług.

Zdjęcia

Naprawa Telewizorów MagSerwis Audio Projektory Konsole w rankingu trojmiasto.pl

Opinie + Oceń

opinia

6.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

fhanzjozef - opinia

Bardzo szybka i sprawna komunikacja! Możliwość odbioru zepsutego sprzętu z domu (jak i przywiezienia już naprawionego) godna polecenia.

  • fhanzjozef
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020

Odpowiedź obiektu:

Dziękujemy bardzo. Staramy się, aby nasze procedury były jasne, klarowne a naprawa szybka i skuteczna.

autor: Magserwis

opinia

1.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Krzysztof K - opinia

Tragedia! Zapłaciłem 280zł za rzekomą wymianę dotykowego panelu sterowania w tv 22". Okazało się, że usterka znikła, lecz panel dotykowy nie działa. Zareklamowałem naprawę, ale próbowano mi wmówić, że tak ma być. Wróciłem z telewizorem do domu. Po otwarciu tv okazało się, że przewód panelu jest odłączony. Po jego podłączeniu usterka wróciła (niekontrolowane ściszanie się tv). Nie dałem za wygraną i pojechałem do nich kolejny raz i w końcu odebrałem działający telewizor. Panel nie wygląda jednak na wymieniony (jeśli nawet by był, to koszt z wymianą nie powinien wynieść więcej, niż połowa tego, co ode mnie skasowali. Najeździłem się i przepłaciłem. Nie warto korzystać z "usług" Mag Serwis.

  • Krzysztof K
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020

Odpowiedź obiektu:

Usunęliśmy usterkę główną zgłoszoną przez Klienta dodatkowo informując, iż odłączamy panel manual, aby w przyszłości usterka nie powróciła. Klient ponownie dostarczył TV, z adnotacją, iż chce używać panel manual, mimo, iż to samo można wykonać z pilota. Mimo zerwania plomb gwarancyjnych, wstawiliśmy dodatkowo sprawny manual (bez opłat) - oczywiście używany, gdyż nie ma już nowych części do ok. 10-letniego sprzętu. Mimo gratisowej dodatkowej usługi - Opinia - to świadczy tylko o Kliencie.

autor: MagSerwis.

opinia

1.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Krzysztof Wojcieszyk - opinia

Dramat. Osobiście dowiozłem do naprawy na Galaktyczną wysokiej jakości odtwarzacz CD Denon CX-3. Uszkodzona była szuflada i laser. Naprawa trwała blisko miesiąc z powodu "oczekiwania na oryginalne części z serwisu Denona" Naprawa kosztowała blisko 1000 zł. Naprawiono szufladę i wstawiono chiński laser za 200 zł bez gwarancji. Po interwencji otrzymałem fakturę bez wyszczególnienia pozycji - na łączną kwotę. Serwis wypiera się jakoby w ogóle naprawiał laser. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Konsumentów.

  • Krzysztof Wojcieszyk
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019

Odpowiedź obiektu:

W zgłoszeniu zlecenia podał Pan uszkodzoną szufladę i to był zakres serwisowania sprzętu, uszkodzonego mechanizmu / kopia zgłoszenia w posiadaniu serwisu do wglądu Rzecznika konsumentów /. Odczyt lasera nie był serwisowany, gdyż po naprawie w testach działał prawidłowo i dopiero po ponad miesiącu zgłosił Pan, że nieraz przerywa niektóre nagrania, ale może być to kwestia samych płyt. Natomiast laser nie podlega gwarancji serwisowej.
Z poważaniem
serwis rtv

autor: Magserwis

opinia

5.8

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

Wzmacniacz :)

Sprzęt Vincent naprawiony w ciagu w 2 dni. Inny serwis po miesięcy się poddał. Dobrze, że spróbowałem jeszcze gdzie indziej.

  • Marcin
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2019
opinia

6.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

naprawa tv

Skorzystałam z serwisu dzięki poleceniu znajomego który wcześniej naprawiał u nich TV. Bardzo miła obsługa, koszt naprawy okazał się niewygórowany a tv działa jak przed awarią - naprawa trwała trzy dni ze względu na oczekiwanie na części. Polecam

  • Karolina Zawierucha
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2019

Odpowiedź obiektu:

dziękujemy, zapraszamy ponownie ;)

autor: magserwis

opinia

6.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Łukasz - opinia

Otrzymałem wycenę naprawy telewizora godzinę po jego zostawieniu, po dwóch dniach otrzymałem informację o możliwości odbioru telewizora. Wszystko działa tak jak przed usterką, cena naprawy według mnie niewielka. Polecam

  • Łukasz
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2019

Odpowiedź obiektu:

Dziękujemy. Zapraszamy ponownie w razie potrzeby.

autor: Magserwis

opinia

5.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Naprawa kina domowego yamaha

Bardzo szybka naprawa kina domowego yamaha, sprzęt działa tak jak powinien. Cena wysoka ale warto było.

  • Miłosz
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018

Odpowiedź obiektu:

Dziękujemy za pozytyw. Ceny części u dystrybutorow Yamaha nie są najniższe, ale chociaż oryginalne i działają latami a nie jak chińskie podróbki... Pozdrawiamy.

autor: MagSerwis

opinia

6.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

super serwis!

zawiozłam do naprawy wiezę Marantz. Wymienono laser, nowe paski napedowe i sprzet smiga jak nowy za 200zl ;) gorąco polecam.

  • Ewa
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018
opinia

1.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

nie polecam

Oddałem telewizor samsung ue40ES6100 do naprawy z jaśniejszym pasem poziomym na ekranie na początku sierpnia 2018, na następny dzień otrzymałem informację że matryca jest ok. a przyczyną jest moduł logiki obrazu a koszt naprawy to ok. 540 zł. Nie zdecydowałem się na naprawę więc odebrałem telewizor płacąc za diagnozę zgodnie z umową 60 zł. Otrzymałem ocenę techniczną, że uszkodzony jest panel sterowania P/N399908956745 który wpisałem do wyszukiwarki Google - wyskoczyło mi tylko zdjęcie takiej samej oceny technicznej z takim samym numerem katalogowym uszkodzenia, ale dotyczącym telewizora Toshiba LCD 47VL963. niemożliwością są identyczne numery paneli sterowania telewizorów różnych producentów. Kupiłem i wymieniłem używany moduł moduł logiki T-Con BN41-01789A ale niestety bez pozytywnego efektu jaśniejszy pas pozostał. Należy zadać pytanie co warta jest informacja telefoniczna i pisemna o uszkodzeniu - jest po prostu nie prawdziwa. Wszędzie, gdzie wykonuje się usługi powinna obowiązywać zasada wzajemnego zaufania, ale w pokwitowaniu przyjęcia sprzętu do naprawy są takie reguły, które stawiają znaki zapytania.

  • Wiesław Stube
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018

Odpowiedź obiektu:

Witamy,

Otrzymał Pan informację, iż uszkodzona jest szyba matrycy z driverami - musiał Pan źle zrozumieć technika - logika matryca była sprawna. Part number przedstawiony na expertyzie dotyczy dystrybutora, który sprzedaje części jedynie serwisom elektronicznym i możliwość znalezenia elementu po tych danych możliwa jest tylko po zalogowaniu. Przedstawione oznaczenia występuję w różnych modelach telewizorach, tak samo było w Toshibie - po zakupie części doprecyzowujemy do jakiej wielkości ekranu zamawiamy część. Klient chciał "zaoszczędzić" i po expertyzie technicznej przeprowadzić naprawę we własnym zakresie.

autor: magserwis

wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »