Naprawa Telewizorów MagSerwis Audio Projektory Konsole

adres
80-299 Gdańsk, Galaktyczna 27
telefon
58 554-54-39, 58 302-55-40, 58 624-60-34, 503-013-021, 513-447-935
e-mail
s...@magserwis.pl pokaż
www
www.magserwis.pl
Godziny otwarcia
pn-pt9:00 - 17:00
Usługi w terenie oraz zgłoszenia telefoniczne w godzinach 8:00-20:00.

O nas

Naprawa telewizorów - LCD, LED, Plazmy, 4K, 3D, projektorów, audio (CD/DVD/BD, wieże, amplitunery, wzmacniacze, gramofony, monitory. Naprawa konsol - xbox, PS. Serwis Samsung LG Philips Sony Sharp Panasonic Denon HK Marantz Onkyo NAD Benq Epson

Witamy!

Zapraszamy do zamówienia bezpłatnego odbioru sprzętu w Trójmieście i okolicach! Wycena w 24h - naprawa po uzgodnieniu kosztów z klientem. Oryginalne części. Gwarancja. 

35 lat funkcjonowania na rynku Trójmiejskim, rozwoju firmy, wiedzy i specjalistycznych narzędzi w zakresie szeroko pojętej elektroniki użytkowej, poskutkowały możliwością zaoferowania naszym klientom, kompleksowej usługi naprawy oraz konserwacji wszelkich urządzeń z zakresu sprzętu telewizyjnego, sprzętu Audio/DVD/Bluray oraz projektorów multimedialnych. Serwisujemy tylko konsole do gier - XBOX oraz Playstation. Próbujemy dokonywać napraw na poziomie elementów układów - zasilaczy, płyt głównych, inwerterów oraz logik. Dzięki temu znacząco obniżamy koszt naprawy (wymiana modułów jest dużo bardziej kosztowna).
Naprawiamy sprzęty wszystkich marek: SAMSUNG, LG, SHARP, SONY, PANASONIC, NEC, EPSON, BENQ, VIVITEK, TOSHIBA, OPTOMA, MARANTZ, DENON, PHILIPS, HARMAN KARDON, ONKYO, NAD, MANTA, HITACHI, TECHNIKA, PIONEER, TECHNICS, JVC, CAMBRIDGE AUDIO i wszystkie inne z zakresu świadczonych przez nas usług.

Zdjęcia

Naprawa Telewizorów MagSerwis Audio Projektory Konsole w rankingu trojmiasto.pl

Opinie + Oceń


5.8

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

Wzmacniacz :)

Sprzęt Vincent naprawiony w ciagu w 2 dni. Inny serwis po miesięcy się poddał. Dobrze, że spróbowałem jeszcze gdzie indziej.

  • Marcin
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2019

1.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Krzysztof Wojcieszyk - opinia

Dramat. Osobiście dowiozłem do naprawy na Galaktyczną wysokiej jakości odtwarzacz CD Denon CX-3. Uszkodzona była szuflada i laser. Naprawa trwała blisko miesiąc z powodu "oczekiwania na oryginalne części z serwisu Denona" Naprawa kosztowała blisko 1000 zł. Naprawiono szufladę i wstawiono chiński laser za 200 zł bez gwarancji. Po interwencji otrzymałem fakturę bez wyszczególnienia pozycji - na łączną kwotę. Serwis wypiera się jakoby w ogóle naprawiał laser. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Konsumentów.

  • Krzysztof Wojcieszyk
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019

Odpowiedź obiektu:

W zgłoszeniu zlecenia podał Pan uszkodzoną szufladę i to był zakres serwisowania sprzętu, uszkodzonego mechanizmu / kopia zgłoszenia w posiadaniu serwisu do wglądu Rzecznika konsumentów /. Odczyt lasera nie był serwisowany, gdyż po naprawie w testach działał prawidłowo i dopiero po ponad miesiącu zgłosił Pan, że nieraz przerywa niektóre nagrania, ale może być to kwestia samych płyt. Natomiast laser nie podlega gwarancji serwisowej.
Z poważaniem
serwis rtv

autor: Magserwis


6.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

naprawa tv

Skorzystałam z serwisu dzięki poleceniu znajomego który wcześniej naprawiał u nich TV. Bardzo miła obsługa, koszt naprawy okazał się niewygórowany a tv działa jak przed awarią - naprawa trwała trzy dni ze względu na oczekiwanie na części. Polecam

  • Karolina Zawierucha
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2019

Odpowiedź obiektu:

dziękujemy, zapraszamy ponownie ;)

autor: magserwis


6.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Łukasz - opinia

Otrzymałem wycenę naprawy telewizora godzinę po jego zostawieniu, po dwóch dniach otrzymałem informację o możliwości odbioru telewizora. Wszystko działa tak jak przed usterką, cena naprawy według mnie niewielka. Polecam

  • Łukasz
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2019

Odpowiedź obiektu:

Dziękujemy. Zapraszamy ponownie w razie potrzeby.

autor: Magserwis


5.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Naprawa kina domowego yamaha

Bardzo szybka naprawa kina domowego yamaha, sprzęt działa tak jak powinien. Cena wysoka ale warto było.

  • Miłosz
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018

Odpowiedź obiektu:

Dziękujemy za pozytyw. Ceny części u dystrybutorow Yamaha nie są najniższe, ale chociaż oryginalne i działają latami a nie jak chińskie podróbki... Pozdrawiamy.

autor: MagSerwis


6.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

super serwis!

zawiozłam do naprawy wiezę Marantz. Wymienono laser, nowe paski napedowe i sprzet smiga jak nowy za 200zl ;) gorąco polecam.

  • Ewa
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018

1.0

w kategorii

Naprawa i serwis RTV

  • obsługa:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

nie polecam

Oddałem telewizor samsung ue40ES6100 do naprawy z jaśniejszym pasem poziomym na ekranie na początku sierpnia 2018, na następny dzień otrzymałem informację że matryca jest ok. a przyczyną jest moduł logiki obrazu a koszt naprawy to ok. 540 zł. Nie zdecydowałem się na naprawę więc odebrałem telewizor płacąc za diagnozę zgodnie z umową 60 zł. Otrzymałem ocenę techniczną, że uszkodzony jest panel sterowania P/N399908956745 który wpisałem do wyszukiwarki Google - wyskoczyło mi tylko zdjęcie takiej samej oceny technicznej z takim samym numerem katalogowym uszkodzenia, ale dotyczącym telewizora Toshiba LCD 47VL963. niemożliwością są identyczne numery paneli sterowania telewizorów różnych producentów. Kupiłem i wymieniłem używany moduł moduł logiki T-Con BN41-01789A ale niestety bez pozytywnego efektu jaśniejszy pas pozostał. Należy zadać pytanie co warta jest informacja telefoniczna i pisemna o uszkodzeniu - jest po prostu nie prawdziwa. Wszędzie, gdzie wykonuje się usługi powinna obowiązywać zasada wzajemnego zaufania, ale w pokwitowaniu przyjęcia sprzętu do naprawy są takie reguły, które stawiają znaki zapytania.

  • Wiesław Stube
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018

Odpowiedź obiektu:

Witamy,

Otrzymał Pan informację, iż uszkodzona jest szyba matrycy z driverami - musiał Pan źle zrozumieć technika - logika matryca była sprawna. Part number przedstawiony na expertyzie dotyczy dystrybutora, który sprzedaje części jedynie serwisom elektronicznym i możliwość znalezenia elementu po tych danych możliwa jest tylko po zalogowaniu. Przedstawione oznaczenia występuję w różnych modelach telewizorach, tak samo było w Toshibie - po zakupie części doprecyzowujemy do jakiej wielkości ekranu zamawiamy część. Klient chciał "zaoszczędzić" i po expertyzie technicznej przeprowadzić naprawę we własnym zakresie.

autor: magserwis


Nie polecam!!!!!!!

Nie polecam tej firmy.Radzę trzymać się jak najdalej od galaktycznej 27 .Za naprawę telewizora zaplacilam 800 zł. Po przywiezieniu pracownik firmy poinformował mnie ze nie mogę włączyć tv bo jest zimny.kazał odczekac 2 godziny.po 3 godzinach wlaczylam tv i okazało się ze dalej jest zepsuty.firma niestety nie poczuwa się do odpowiedzialności twierdząc że tv został dostarczony bez wady .Ciekawe skąd pan M. to wie skoro jego pracownik nie pozwolił go włączyć i sprawdzić tego. Sprawę skierowałam do sądu polubownego ale firma nie chce podjąć próby mediacji. Trudno spotkamy się w sądzie cywilnym. Nie polecam tej firmy nikomu!!!!!!

  • Kamila
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2017
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »