Oceny (104)

Manka
Termin usługi: październik 2017

Jak dla mnie wszystko w najlepszym porzadku. Zarowno z mebli jak i obslugi jestem bardzo zadowolona.

Salony meblowe

6.0
szura
Termin usługi: październik 2017

Sklep na przywidzkiej. Oferta bogata, meble ładne, ale obsługa klienta po prostu dramat. Reklamacja od 2miesiecy w toku, przekierowywanie z działu do działu. Kontakt fatalny. Pracownicy na sklepie niedoinformowani i wprowadzający w błąd. Nigdy więcej po prostu.

Salony meblowe

3.8
Kasia
Termin usługi: wrzesień 2017

Od tygodnia nie można się do Państwa dodzwonić. Dramat. Czekam dziś na dostawę, której nad nie ma i nawet nie mam możliwości uzyskania informacji, bo nikt nie raczy odebrać telefonu. Żenujące podejście do Klienta, odradzam.

Salony meblowe

1.4
Monika
Termin usługi: wrzesień 2017

zamówione meble wyznaczony ostateczny termin realizacji i nic... czekaj sobie dalej ... A do kiedy a może w poniedziałek a może we wtorek nie wiadomo i tylko mijają się z prawdą zależy kto odbierze telefon

Meble dla dzieci

1.0
jada
Termin usługi: wrzesień 2017

Zamówione meble łacznie z dostawą i montażem. Podczas montaży - polecany przez nich montażysta stwierdza braki w częściach, stwierdza złe wymiary elementów, spisuje protokół. Wszystko przedstawione w salonie Agaty Meble - odpowiedź z dnia 03.09.2017r znak: 2017/REKL/GKR/003881 : po analizie dokumentacji przyjecia na ich magazyn i wydania stwierdza sie że wszystko było w komplecie i wszytko pasowało. Nikt mi nie powie że na magazynie liczą elementy rozcinając wszystkie paczki oraz sprawdzają wymiary. Nie ja to stwierdziłam tylko ich montażysta. Efakt jest taki że meble stoją i podpierają ścianę. Mam ponad 60 lat i chciałam sobie zrobić mały remont na tzw. jesień życia - zrobiłam: wydałam odkładane przez 2 lata pieniądze i masę nerwów patrząc na elementy podpierające ściany. co mi zostało? iśc do sądu - bo Agata twierdzi jedynie " nie bo nie". Pamiętajcie ich odpowiedzialność kończy sie w momencie gdy dokonacie zapłaty w kasie - nawet jak na magazynie otworzycie każdą paczkę - gdzie nie ma zbytnio tego możliwości zrobić - to i tak za wiele nie zdziałacie. Kupujecie kota w worku i na "chybił trafił" . Szkoda że nie posłuchałam opinii innych.

gobaria
Termin usługi: czerwiec 2017

Zamówiłam w agacie kolejny mebel, a mianowicie biurko (jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach) - od momentu złożenia zamówienia, do otrzymania paczki minął zaledwie tydzień (a w opisie było ponad 20dni na zrealizowanie!). Przesyłka bardzo profesjonalnie zapakowana, co było ważne, ze względu na szklany blat. I w dodatku bardzo miły kontakt ze Sprzedającym

Salony meblowe

6.0
Andrzej
Termin usługi: kwiecień 2017

Kupiłem . To znaczy zamówiłem i zapłaciłem za rogówke i stół kucheny. Odczekałem 5 tygodni i nic..!!! W sklepie nie potrafią nawet powiedzieć kiedy towar będzie . Słyszę tylko :"prawdopodobnie będzie za...",lub " chyba będzie......." Jedyne co dobre to fakt, że z powodu braku wygodnego legowiska mniej czasu spędzam przed telewizorem, bo dłuższe siedzenie na krześle nie służy.

Salony meblowe

3.4
Wściekły klient
Termin usługi: 21.04.2017

Co sie od nich kupuje to uszkodzone albo nie spasowane albo części brakuje. Nie można dodzwonić się na reklamację, wciskają kity kłamią i tylko mówią że robią co mogą A moim zdaniem nic nie robią

Salony meblowe

1.0
Niezadowolony już na szczęście BYŁY klient!
Termin usługi: Maj 2017

Nieterminowi, kompletny chaos , nawet po zgłoszeniu dwóch reklamacji brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony sklepu. Po zapłaceniu za towar nie można go otrzymać bo firma transportowa ma takie terminy dostaw, że trzeba czekać kilka dni a potem na nich cały dzień siedzieć w domu i czekać. Po prostu większego bałaganu chyba w słusznie minionych czasach nie było. Zdecydowanie nie polecam. KOSZMAR !!!

Salony meblowe

1.0
Sandra
Termin usługi: 01.04.2017

Kupiłam 2 kanapy, meble do salonu i na przedpokój. Obie kanapy uszkodzone, dziurawa komoda, pomylone półki przy zamówieniu. Reklamacja dotycząca uszkodzonej kanapy - odrzucona dwukrotnie. Nie polecam nikomu. "Agata i jesteś w domu - pełnym uszkodzonych mebli!!!"

Salony meblowe

1.0
Justinek
Termin usługi: 28.02.2017

Bardzo polecam Pana Marcina z działu kuchnie. Pan Marcin zaprojektował nam kuchnie, podszedł do tematu bardzo profesjonalnie i kompleksowo. Na każde nasze wątpliwości odpowiadał rzeczowo. Projektując brał pod uwagę nasze pomysły, ale potrafił skorzystać ze swojego doświadczenia i zaproponować nam lepsze pomysły. Pomógł nam również przy doborze sprzętu AGD - jego wiedza na temat jakości różnych sprzętów jest bardzo duża. Bardzo bardzo polecam! :)

Salony meblowe

5.4
kinga
 

Bardzo dobry sklep z artykułami meblarskimi. Szeroka oferta Agaty pozwala klientowi wybrać dosłownie wszytsko czego potrzebuję. Zawsze jesem zadowlona i dalej polecam

Salony meblowe

5.0
gość 123456
 

Zakupiłam w salonie sofę, która miała zostać dostarczona do mnie do domu przez firmę DTS. Przy odbiorze okazało się że kolory sofy są niezgodne z zamówieniem. Została złożona reklamacja i w trakcie jej rozpatrywania okazało się że dwie sofy zostały pomylone w transporcie trafiły pod inne adresy tylko teraz PYTANIE !!! przez kogo, gdyż dział reklamacji twierdzi, iż to wina firmy transportowej DTS a, firma DTS twierdzi, że to błąd producenta, który błędnie oznaczył etykiety. W trakcie wizyty w salonie byliśmy odsyłani to do działu reklamacji to do firmy DTS i okazało się, że powinniśmy się cieszyć że właściwa sofa do nas dotrze a DTS wyświadcza w sumie Agata meble przysługę, że mebel za darmo do nas dotrze. Nie dość, że sofa była przez tydzień czasu użytkowana i nie jest to nowy mebel,nikt nie poczuwa się do winy ani zadość uczynienia a co dopiero PRZEPROSIN. Pozostaje niesmak.

Salony meblowe

2.8
adamella
 

Z zakupu mebli w tym salonie jestem bardzo zadowolona, meble dobrej jakości i niskiej cenie, w sam raz na moja kieszeń, prezentują się ślicznie :)

Salony meblowe

4.6
Ripper
 

System sprzedazy jak za czasow PRL Trzeba prosic by sprzedali Nie mozna kupic przez strone internetowa Nie zachecaja do wspolpracy

Salony meblowe

2.8
kamil
Termin usługi: 10,02,2016

rogówka zakupiona w lutym rozpadła się w lipcu reklamacja złozona 15.07 dziś 16.08 i nic zero odzewu meble tandetnej jakości powinny zostać wymienione od razu na takie bez wad a tu przez miesiąc nic!!!! jutro jade tam po pracy porozmawiać z dyrektorem

Salony meblowe

2.2
Maio
Termin usługi: 22.07.2016

Kupiłem ostatnio meble dla juniora w Salonie Agata na Przywidzkiej i jestem bardzo zadowolony. Po długich bojach zdecydowaliśmy się na komplet Jogo (nie wszystkie elementy, bo pokój za mały). Realizacja zamówieni nawet szybsza niż podawali przy zakupie. Młody super zadowolony, my również!

Salony meblowe

4.6
kl
 

Obsługa Agata Meble na ul. Przywidzkiej w Gdańsku interesuje się klientem tylko do momentu płatności. Zupełny brak możliwości kontaktu po dokonaniu wpłaty zaliczki. Do Pana z obsługi klienta próbowałam się dodzwonić przez dwa dni (na numer który podał w umowie) bezskutecznie. Zadzwoniłam więc do działu reklamacji (co też łatwe nie jest) Pan obiecał że Pan Mateusz oddzwoni .... czego oczywiście nie zrobił. Olewanie klientów i niesłowność to moje wrażenia. Decyduję się na zwrot zakupionego towaru... w razie jakiegokolwiek problemu po zakupie wiem już że proces reklamacji będzie bardzo uciążliwy i nieprzyjemny.

Salony meblowe

3.0
Krzysztof 42
 

Drogie ceny, na dzień promocji zawyżone :D. Pani z obsługi nie wiedziała jak włączyć drukarkę, czekałem 30min na wydrukowanie zamówienia. Umowy, nie korzystne dla klienta

Salony meblowe

2.5
Stolarz amator
Termin usługi: wrzesień 2015

We wrześniu kupiliśmy zestaw mebli producenta forte, w którym po złożeniu okazało się że w każdym z 3 elementów zestawu była wada. Złożyłem reklamację i... przy pierwszym spotkaniu z serwisem przyjechali nie przygotowani - zamiast sprawdzić towar który forte im przekazało do wymiany dopiero przy mnie okazało się ze nie mają tego co trzeba. przy drugim spotkaniu przywieźli elementy które były w moim zestawie do wymiany, ale przy montażu okazało się że też są też wadliwe. przy trzeciej próbie kobieta i facet z działu reklamacji mimo że siedzą 3m obok siebie nie potrafili ze sobą rozmawiać-rano dzwoni ona że wymienią cały mebel, a po południu on mnie dopytuje co jest z moja reklamacją. Żenada+brak komunikacji - na to można liczyć! Kultura osobista osób z tego działu sięga dna. Dopiero monit u dyr sklepu sprawę ruszył dalej. czwarta próba -przywieziony został nowy cały mebel, który przy montażu okazał się być tez wadliwy,wiec (uwaga to nie żart!!!) zaproponowali mi wymianę na ten który jest na wystawie-super co? Kupiłem nowy mebel a proponują używkę demo z wystawy..Normalnie myślałem że się cofnąłem do prl-u!! piąta próba=nowy mebel złożono i w końcu nie był wadliwy. 3 miesiące!!

Salony meblowe

1.8