Urząd Miejski w Gdańsku

adres
80-803 Gdańsk, Nowe Ogrody 8/12 pokaż na mapie

Miasto Gdańsk obiekty w tej lokalizacji (2) »

 
inne oddziały
telefon
58 323-60-00, 323-60-68  fax:  58 302-39-41
e-mail
u...@gdansk.gda.pl pokaż
www
www.gdansk.pl
godziny otwarcia
pn-wt8:00 - 16:00
śr8:00 - 17:00
czw8:00 - 16:00
pt8:00 - 15:00

Napisali o nas

O nas

Zapraszamy na oficjalną stronę internetową miasta: wszystko o Urzędzie, co i jak załatwić, procedury on-line, prawo lokalne, przetargi; wszystko o Gdańsku, noclegi, imprezy, atrakcje turystyczne, kamery on-line, galeria.

GODZINY PRACY!

poniedziałek 8:00 - 16:00
wtorek 8:00 - 16:00
środa 8:00 - 17:00
czwartek 8:00 - 16:00
piątek 8:00 - 15:00


Zapraszamy na oficjalną stronę internetową miasta www.gdansk.pl: wszystko o Gdańsku, noclegi, kalendarz imprez, atrakcje turystyczne, plan miasta, rozkłady jazdy, filmy, kamery on-line, galeria zdjęć, historia miasta, wszystko o urzędzie, co i jak załatwić, procedury on-line, prawo lokalne, władze miasta, oferty inwestycyjne, przetargi.

Podstawowe dla mieszkańców sprawy takie jak: rejestracja pojazdów, wydawanie dowodów osobistych, praw jazdy, sprawy meldunkowe, rejestracja działalności gospodarczej itd., można załatwić w Zespołach Obsługi Mieszkańców (ZOM):

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 1
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk
Informacja - parter
tel.: 58 323 69 00

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 2
ul. Milskiego 1
80-809 Gdańsk
Informacja - parter
tel.: 58 323 71 70,  58 323 71 49

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 3
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
Informacja - parter oraz stanowisko 18
tel.: 58 323 60 30 oraz 68

Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 4
ul. Wilanowska 2
80-809 Gdańsk
Informacja
tel.: 58 323 71 30

Szczegółowy wykaz wydziałów, zakres obowiązków, dane teleadresowe dostępne są tutaj

Galeria zdjęć

Opinie + dodaj ocenę


6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Bardzo miłe Panie

Byłam ostatnio w urzędzie złożyć wniosek o dodatek mieszkaniowy trochę po 15-tej, czyli już po godzinach pracy . Panie bez żadnych uwag sprawę załatwiły , z uśmiechami , pomogły z błędami. Cieszę się,że tak to wygląda w naszym urzędzie.

  • Hanna (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Usc

Super. Trafiłam na mega miła Panią w sekretariacie. Szybka i profesjonalna obsługa pomimo panującego upału. Dziękuje

  • Wiola (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nie wieżę

Będąc w urzędzie spotkałam się z bardzo nietypową sytuacją ,dlatego postanowiłam ją opisać.Byłam z ośmiomiesięcznym synem który gaworzył w wózku jak to dziecko ,nagle ruda pani która obsługiwała ludzi wyszła z za biurka i kazała mi uciszyć dziecko na co ja jej ze takiego małego dziecka nie da się uciszyć (nie płakał tylko gaworzył) bo jest za mały to powiedziała ze starszy syn ma się od niego odsunąć to młodszy będzie cicho i ze ja głowa boli,odpowiedziałam jej ze może wogule wyjdę z urzędu.Pierwszy raz w życiu spotkało mie cos takiego .Jestem oburzona !Jest to dyskryminacja malutkich dzieci .Tacy ludzie nie powinni pracować w takich miejscach!!!!

  • Karolina (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

5.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

urząd stanu cywilnego

Dziękuję bardzo za sprawną obsługę pomimo ,że praca wymagała pozostania urzędniczki po godzinach pracy. Lidia Flasińska

  • Lidia (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Informacja ogola UM w Gdansku

Korzystajac z tej formy chcialabym serdecznie podziekowac panu Szymonowi Marciniukowi za niezmiernie uprzejma, wyczerpujaca i w pelni profesjonalna obsluge! Dzieku panu ja i moj syn wiemy jak dalej zalatwiac sprawe w USC. Pozdrowniemia ze sloneczniej (dzisaj) Anglii, Magdalena

  • Magdalena Parker (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Dział Referatu Dowodów Osobistych UW w Gdańsku

Paniom z działu dowodów osobistych Dorocie Bąkowskiej obsługującej stanowisko nr.5 oraz Pani Bożenie Włosińskiej-Juszko pragnę wyrazić ogromną wdzięczność,życzliwość i osobiste zaangażowanie w ekspresowym wydaniu dowodu tożsamości.Muszę dodać. iż moja sytuacja akurat była wyjątkowa. Rodzinna uroczystość poza granicami kraju,/komunia wnuczki/. Jak widać wiara czyni cuda a też i dobre anioły nad nami czuwają. Szanownej Pani Dorocie w imieniu swoim i mojej rodziny z całego serca dziękuję Marek Zarzecki

  • marek zarzecki (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

gcs.gda.pl ul.3 maja

W Gdańskim centrum świadczeń przy ul.3 maja Zawsze składam, wniosek o dodatek mieszkaniowy otrzymuje, tam fachową pomoc a przy tym panie są bardzo miłe i życzliwe jak zresztą zauważyłem inne osoby też wychodzą bardzo zadowolone z GCS.GDA.PL przy 3 maja. Bardzo dziękuje. za pomoc !!

  • Zadowolony (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

wso@gdansk.gda.pl

W Dziale Referat Dowodów Osobistych w urzędzie miejskim w Gdańsku pracują znakomite i bardzo pomocne i miłe panie. Gdy ostatnio zadzwoniłem, bo składałem wniosek o dowód przez internet przez epuap.gov.pl i troszkę się pogubiłem, otrzymałem fachową pomoc. Bardzo dziękuje i życzę wszystkim, żeby trafiali na tak wspaniałe osoby w urzędzie. 4x6 :)

  • Piotr J (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2018
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Wydział Urbanistyki i Architektury

Pomoc w pełni profesjonalna , a Panie wykazujące wyrozumiałość dla " nieogarniętego " petenta . Dziękuję w szczególności Pani Lilianie za niewiarygodną cierpliwość i ludzkie zrozumienie .

  • Agnieszka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Zespół Obsługi Mieszkańsców 4 (ul. Wilanowska)

Gorąco polecam to miejsce jeśli potrzebujecie wymiany dowodu czy prawa jazdy. Zarówno Pan i Pani w okienku z dowodami jak i Panie w obu punktach z prawem jazdy są bardzo pomocni. Życzliwe podejście podczas obsługi jak również chęć pomocy zarówno przy składaniu wniosków jak i przy odbieraniu. Miłe zaskoczenie bo tak życzliwego podejścia nie spodziewałam się w urzędzie. W wielu punktach obsługi (innych dziedzin) nie spotkałam się z taką chęcią ułatwienia wszelkich formalności. Wiadomo że wszystko jest uzależnione od ludzi- ja trafiłam na bardzo sympatycznych ludzi i baaardzo dziękuję, że zmiana dokumentów okazała się miłym obowiązkiem zamiast drogi przez mękę. Tak trzymać !!

  • Justyna Nowak (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2017
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

3.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    2
     
  • pomoc merytoryczna:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Wiele rzeczy do poprawy

-Parking dla petentów nie dostępny, większość miejsc zajętych przez urzędników, parking dla urzędników jest bliżej niż ten dla petentów. - Godziny otwarcia powinny być przyjazne dla mieszkańców miasta, jeden dzień od 7.00, a inny do 18.00, tak aby każdy mógł załatwić sprawy -USC powinien mieć oddzielne wejście -brak wiedzy osób obsługujących sprawy podatkowe.

  • przem (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2017
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2

1.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    1
     
  • pomoc merytoryczna:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nie polecam

Prosty druczek o podatku - do złożenia na parterze. Czekam godzinę w kolejce, myśląc że Pani mi pomoże z wątpliwościami. Otóż nie, ekspert jest w pok. 251 na 3 piętrze na samym końcu korytarza. Idę. W środku 4 biurka, tylko 1 pracownik. Kolejka 12 osób. Godzinę później moja kolej. Pan pomaga wypełnić, oddaje. Wracam na parter, składam, ale mam pewną wątpliwość, oczywiście pani w okienku mi nie pomoże, muszę wrócić pod 251. Wracam, znów godzina w kolejce. Tłumaczę Panu, że źle policzył. Zdziwicie się - przyznaje mi racje! Tak, okazuje się, że mam lepsze oko od "eksperta". Wypełniamy ponownie i znów czekam godzinę na parterze. Udało się. Tylko 4 godziny oczekiwania i 2 km biegania po schodach. I sam musiałem błędy urzędnika wynajdywać. Cudownie.

  • autor (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Urzędy miejskie

  • obsługa:
    6
     
  • pomoc merytoryczna:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Życzliwie, kompetentnie i sprawnie.

Byłam dzisiaj klientką pokoju 238 .Pani Aleksandra Wyszecka przyjęła mnie pomimo, że kończyła już pracę . Życzliwie i kompetetnie pomogła w mojej sprawie. Dziękuję bardzo. Panowie z ochrony również super pokierowali gdzie trzeba bez pytania z wyczuciem i taktem, że petentka się zagubiła.

  • Marzena Cedry Wielkie (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2016-10-25
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      4.9
       
    • pomoc merytoryczna:
      5.1
       
    • czas oczekiwania:
      4.7
       
    • ocena ogólna:
      5.0
       
    średnia ocena (max 6)
    4.9
     

Wideo

Play Play Play dworu i parku w Nenkau zobacz na mapie Gdańska, czyli w późniejszym Jasieniu."> Play Play
Więcej filmów