Multikino Gdańsk

adres
80-219 Gdańsk, al. Zwycięstwa 14 pokaż na mapie

Multikino Gdańsk obiekty w tej lokalizacji (1) »

telefon
58 765-93-10
kasy:  
58 765-93-10
e-mail
G...@multikino.pl pokaż
www
multikino.pl/pl/wszystkie-kina/gdansk

Promocje

Rodzina do kina - Każdy płaci tyle co dziecko

kategoria Kino
Multikino Gdańsk
Do końca promocji:
więcej informacji»

Kinder Bueno zaprasza na Bueno Czwartki

kategoria Kino
Multikino Gdańsk
Do końca promocji:
więcej informacji»

Aktualne imprezy

Napisali o nas

O nas

Opinie + dodaj ocenę


5.8

w kategorii

Kina

  • obsługa:
    6
     
  • repertuar:
    6
     
  • nowości:
    5
     
  • komfort:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

Super

Obsługa super! W dzień seansu chciałam opłacic za seans wyskoczył jakiś błąd i anulowalo mi rezerwacje. Kierownik pomógł mi bez problemu i siedziałam tam gdzie z mężem chciałam BRAWO TY!!!

  • Madzia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Kina

  • obsługa:
    6
     
  • repertuar:
    6
     
  • nowości:
    6
     
  • komfort:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

LUDZIE...

Oczekują, że w kinie będą szerokie sofy lub fotele z masażem, napoje gratis, bilet za 5zł i czerwony dywan na wejściu. Ogarnijcie się.. jak Wam źle to obejrzyjcie coś sobie w TV ;) Uważam, że kino super. Nigdy nie spotkałam się z niemiłą obsługą, fotel zawsze czysty, a ceny naprawdę niskie. POLECAM!

  • KINOMANIACZKA (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.5

w kategorii

Kina

  • obsługa:
    1
     
  • repertuar:
    3
     
  • nowości:
    2
     
  • komfort:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.5
 

Lepiej nie

Kasy główne nie czynne, bilety sprzedaje pani od popcornu, nie uprzejma i obrażona że klient wybiera miejsca. Fotele stare i śmierdzące, generalnie lepiej wybrać inne kino.

  • Az (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.6

w kategorii

Kina

  • obsługa:
    2
     
  • repertuar:
    5
     
  • nowości:
    -
     
  • komfort:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.6
 

Dzien dziecka

Dzień dziecka 2017 to klapa, reklamy zachęciły nas i wybrałam to kino, miały być atrakcje, plakaty, ale nic takiego nie było. 4 czerwca w południe. (Atrakcje miały trwać 1-4 czerwca).Obsługa obojętna. Bardzo wysokie ceny. Zimny popcorn, przesolony. Brak zestawu smerfy na miejscu, ale naciągane na rezerwację on-line i kupon 30% na zakup tego tylko zestawu. Bilety on-line droższe o 1 zł/ os, ale i tak musiałam stać w kolejce tak samo długo bo połączyli bar z kasą biletów. Bez sensu. Na niekorzyść klienta. Bajka dla dzieci Smerfy, a przed nią 20 minut reklam. Dzieci były znudzone. Potem 1,5 h film. Film oceniam osobno. W kinie dość chłodno, trochę za głośno. Jestem zawiedziona obsługą tego kina i podejściem do klienta. Będę omijać to kino.

  • Km (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Kina

  • obsługa:
    1
     
  • repertuar:
    -
     
  • nowości:
    -
     
  • komfort:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

retransmisja z Moskwy

Właśnie wróciłam do domu po seansie. Obsługa kina kompletnie zignorowała dziś widzów oglądających transmisję baletu. Pierwszym sygnałem że nikt nie czuwa nad przebiegiem seansu, było nie wyłączenie światła po drugiej przerwie. Później, w trakcie trzeciego aktu na ekranie pojawił się komunikat że emisja programu zostanie zakończona za określony czas. Mijały kolejne sekundy odliczane na ekranie, po czym emisja została przerwana. Nie pomogły nasze oklaski, szum i krzyki. Emisje wznowiono po jakimś czasie, gdy transmisja już się kończyła. Przy wyjściu, pani z obsługi kina prosiła by zostać jeszcze na sali, bo ma przyjść nas przeprosić Kierownik kina. Zostaliśmy do końca wyświetlania napisów, niestety nikt do nas nie przyszedł. Widocznie Pan Kierownik również był nieosiągalny... Jestem bardzo rozczarowana takim traktowaniem widzów przez obsługę i kierownictwo kina.

  • Anita (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 19.03.17
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.2

w kategorii

Kina

  • obsługa:
    3
     
  • repertuar:
    -
     
  • nowości:
    -
     
  • komfort:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

Na sali zimno i niewygodnie!

Na sali było zimno. Zwróciłem na to uwagę obsłudze. Powiedziano mi, że zobaczą "co się da zrobić". Standardowa gadka. Oczywiście nic się nie zmieniło i przez cały seans, przez ponad 2 godziny siedziało się jak w chłodni. Przyszedłem do kina a nie na krioterapię. Poza tym fotele są niewygodnie. I za takie niewygody płaci się duże pieniądze. Nigdy więcej! Nie polecam!

  • Mateusz (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2.1.2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      3.2
       
    • repertuar:
      5.0
       
    • nowości:
      4.3
       
    • komfort:
      3.4
       
    • przystępność cen:
      3.4
       
    • ocena ogólna:
      3.4
       
    średnia ocena (max 6)
    3.3