Oceny (220)

zawiedziony
Termin usługi: 1440-01-01

Witam, korzystam z multimedii od ponad roku, to już bodajże 3-4 przypadek, kiedy przez tydzień nie mam dostępu do neta. Odpowiedź żadna ("Pana wniosek został przekazany..." blablabla, 0 konkretów. średniowiecze, bagna, muł. Tu nie chodzi o to, że jestem maniakiem, ale dorabiam przez neta, a przez nich nie mogę. tracę pieniadzę, ale jak widzę po komentarzach, nie jestem pierwszy. ODRADZAM

Dostawcy internetu

2.7
Janek
  

Spróbujcie coś załatwić w biurze obsługi... Nie jedna państwowa przychodnia lekarska nie powstydzi się takich kolejek

Telewizja kablowa

1.3
Gość
  

Oddział w Świdnicy oceniam bardzo nagannie jak również bezpośredni nadzór przełożonych z Gdyni.Nie wiem kto nad czym tam panuje.Porażka dlatego zrezygnowałem z ich usług.

Telewizja kablowa

1.0
GoŚĆ
Termin usługi: 24.11.2015

W biurze obsługi klienta w Gdyni czekałam dzisiaj 50 minut, żeby się dowiedzieć że nie ma internetu bo jest jakaś usterka. No jak by tego nie powiedzieli to w życiu bym się nie domyśliła że przez usterkę nie mam internetu. Ich inteligencja powala!

Dostawcy internetu

1.0
Student22
Termin usługi: 5.09.2015

Nie rozumiem dlaczego większość wypowiedzi na forum na temat tej firmy jest negatywnych. Niedawno wynająłem mieszkanie na Grabówku i podpisałem nową umowę na internet 60 mega. Ulotka była w skrzynce więc nie musiałem nawet nigdzie się ruszać, dogadałem się z przedstawicielem (661 028 498 - taki numer był na ulotce) który mi powiedział kiedy i jak wyłączyć te nieszczęsne ukryte usługi, po 3 dniach przyszedł technik, podłączył, płacę równo 41zł i wszystko działa idealnie. Co prawda po wifi prędkość jest trochę niższa (50 mega) ale zawsze po wifi prędkość jest niższa więc mnie to w ogóle nie zaskoczyło. Do teraz nie miałem żadnych przerw w dostawie internetu. Moi koledzy wzięli sobie taki sam internet z największą telewizją za ok 60-70zł i też są bardzo zadowoleni, dlatego jak czytam wypowiedzi niektórych osób, to zastanawiam się czy żyjemy w tej samej rzeczywistości.. Szczerze polecam.

Dostawcy internetu

5.7
Naytenic
Termin usługi: 4 lata (niestety)66

Płacę 112zł za 20MB internetu - masakra. Kupiliśmy z żoną telewizor, więc chciałem renegocjować umowę do normalnego poziomu i dobrać jakiś pakiet programów telewizyjnych. W UPC zapłaciłbym jakies 79zł za to co chciałem (pakiet internet+tv), w Maxnet około 85zł, znajomi w tym samym budynku za to co chciałem płacą 99zł w Multimedii (ale oni maja dodatkowo wykupiony Canal+HD). Przedstawiciel Multimedii mnie odesłał na infolinię. Dzwonie i po bardzo nieprzyjemnej dyskusji, dowiedziałem się, że musiałbym płacić 160+zł miesięcznego abonamentu, za dołożenie telewizji do mojego rachunku. Okazuje się, że oni mogą tylko dołożyć do abonamentu, a nie zmienić istniejącej umowy. Gdybym był nowym klientem, to bym to samo dostał za połowę ceny. Dla porównania - Play (sieć komórkowa) przy ostatnim przedłużaniu umowy obsługa klienta sama mi powiedziała z jakich funkcji abonamentu nie korzystam, co mi się nie opłaca i obniżyliśmy mój abonament o 30zł/msc. Stanowczo nie polecam Multimedii ze względu na obsługę klienta i politykę firmy.

Dostawcy internetu

2.2
anna
Termin usługi: 2014

Jestem zadowolona co do ceny i jakości usług,czytelna umowa .To co czytam u poprzedników ktorzy się negatywnie wypowiadają ,nie rozumieją że promocja trwa okreslony czas po tym okresie o ile nie rezygnuje się się z usług ceny wchodzą na stawki cennikowe ale promocje można przedłóżyć na kolejny okres.To zrozumiałe.

Dostawcy internetu

6.0
gracz i twórca filmów na serwis społecznościowy YouTube
Termin usługi: 7 24 2015

przy umowie z MULTIMEDIA gdzie mam 80 MGbit/sek a mój kolega ma 60MGbit/sek TUTAJ podaje przykład w grze internetowej mam 400 pingu gdy przy tej predkosci internetu ping powinien być max 40 im wiecej tym gorzej kolega zato z UPC a ma nie wiecej niz 50 pingu PING to przelicznik gra pokazuje z jaką predkąścią dziala nasz internet w danej grze mam nadzieje ze uda mi się zerwać umowe i przejsc do innego lepszego sprzedawcy Dziekuje

Dostawcy internetu

1.3
wkurzony
  

Stałych klientów traktują jeszcze gorzej niż nowych. Jeśli chce się zerwać umowę będąc wieloletnim abonentem to i tak trzeba płacić 3 miesięczne wypowiedzenie i cieszyć się, jeśli nie zapłacimy dodatkowo 500 zł kary. Ceny za usługi wysokie. Jak byłem w UPC to zrywając umowę nie musiałem płacić żadnej kary ani 3 miesięcy wypowiedzenia więc polecam UPC.

Telewizja kablowa

1.0
Agnieszka
  

Punkt obsługi w Gdyni to dramat! Nie ma słów, którymi mogłabym wyrazić swoje oburzenie! Czeka się tam 1,5 do dwóch godzin, nie ma przy tym żadnych toalet. Przygotowanych jest 6 stanowisk do obsługi, ale czynne jest jedno, najwyżej dwa. Panie wchodzą, obsłużą jednego klienta i wychodzą na pół godziny. Ludzie się buntują, bo mają dość takiego lekceważenia, tymczasem panie obsługujące stają się wówczas niemiłe. Przełożony jest wyłącznie w poniedziałki pomiędzy godziną 15 a 17.Co robi przez pozostałą część tygodnia? Nie wiadomo! Jeśli ktoś ma skargę musi grzecznie ustawić sie w kolejce w poniedziałek od 15 do 17, w pozostałe dni skargi nie są przyjmowane. Poza tym firma sama w sobie jest tak problemowa, tak robi klientom pod górkę, że nikomu nie polecam. Strzeżcie sie i omijajcie szerokim lukiem. Chyba tylko zgon może uratować człowieka od Multimedii, bo np sprzedaż mieszkania to nie jest wystarczający powód. Nie wyplączecie się z umowy, także uważajcie. A oferta szału nie robi!

Telewizja kablowa

1.7
Bartosz
Termin usługi: grudzień 2014

Jest to moja pierwsza i ostatnia umowa z tą firmą. Rozmawiam z gościem przez telefon i dogaduję się co do oferty. Miałem mieć umowę na 65zł, a rachunki mi przychodzą po prawie 90, bo mam włączone dodatkowe usługi o których nie raczył mnie poinformować. Jakość łącza internetowego - dramatyczna. Muszę po 5 razy resetować połączenie, żeby obejrzeć film przez internet, Samo założenie? Przychodzi do mnie para - babka śmierdzi fajami i ubrana w brudny dres wchodzi jak do siebie nawet nie zaproszona do salonu siada mi w tych zasyfiałych ciuchach na kanapie, gość jeszcze nie zaczął pracować, a już mi się żali że mu się nie chce. Jeżeli chodzi o telewizję? Prosiłem faceta, że chcę mieć pakiet z kanałem nsport żebym mógł oglądać żużel w niedziele, oczywiście tego kanału nie ma w moim pakiecie. Otwarcie mówię, że wracam do cyfrowego polsatu. Drożej, ale mam to co chcę.

Dostawcy internetu

1.5
BYLY Klient
  

Oddział w GDyni to totalne kpiny!!! Kobiety, ktore tam pracuja sa niekompetentne i nie douczone! CELOWOWO wprowadzaja klienta w blad, a potem kazda kryje kazda udajac ze to niemozliwe!!!!!! NAJGORSZA OBSLUGA JAKA W ZYCIU SPOTKALNEM! WSTYD!!! Firma powinna zatrudnic kogos kto zajmie sie skzoleniem personelu i zadba o PR bo poki co potrafia jedynie oszukiwac a uslugi jakie oferuja sa totalnym gownem. Jeszcze raz pozdrawiam Panie z Gdyni, ktore oklamaly mnie i narazily na duze koszty!

Telewizja kablowa

1.0
zeplet
Termin usługi: luty 2015

Jestem klientem MM juz kilka lat ale moja umowa się kończy we wrześniu i to będzie koniec "przygód" z tą "firmą". Od prawie tygodnia są spore przerwy w dostawie internetu . Dzwoniąc do BOK jedna śpiewa-"pracujemy nad tym". Pytam tylko jak długo można naprawiać usterkę. Poziom tej firmy jest ... przepraszam oni nie mają poziomu więc szkoda czasu na słuchanie ofert i bajek. Każdy operator lepszy niż MM :-(

Dostawcy internetu

1.0
TAD.
  

Multimedia rozsyłają w Gdyni po domach oferty swoich usług ,zamieszczają nr. tel. doradcy 661-297-655 pod który dodzwonić się graniczy z cudem . Natomiast ,gdy uda się już dodzwonić, panie po drugiej stronie telefonu nie wiele mogą nam pomóc informują jedynie, aby udać się do biura klienta,gdzie np: w Gd.Chyloni kolejki długie z perspektywą kilkugodzinnego oczekiwania, zaś na zadawane pytania odpowiadają lakonicznie i szybko odkładają słuchawkę. Numery kontaktowe 345345345 i 244244244 to już totalna kpina z klientów ,muzyka i reklamy ! Dobra rada: - uczcie się pozyskiwać nowych klientów oraz szanujcie tych klientów , z których żyjecie .

Telewizja kablowa

2.0
Irka
  

Nie będę sie rozpisywała próbowali mnie naciągnąć obiecali rozszerzenie oferty za tą samą cenę ale się nacięli bo jak na fakturze przyszło, że mam sporo dopłacić to im odtworzyłam nagraną rozmowę z ich pracownikiem. Z przykrością musieli mi uznać zarzuty. Nie przdłużę z nimi umowy.

Telewizja kablowa

1.8
polon
  

multimedia zeszły na psy ,swoją ofertę programową mają jak ze smietnika , wszystko prawie strae odgrzewane kotlety , zabrali BBC i NG , a dodali jakieś śmieci za tą sama kasę , już podjąłem decyzję nie przedłużam z nimi umowy , dno i jeszcze raz dno a tak w ogóle to robią sobie co chcą bez konsultacji z nami czyli klientami , buraki i tyle w temacie , koniec z nimi

Telewizja kablowa

2.0
jan
  

jest viva polska na kanałach 502-548, mtv polska 503-549, tvp seriale 55-428 to są kanały zdublowane i PO CO ! na naziemnej jest bardzo ciekawy kanał " FUKUS" bardzo ciekawy o wszystkim i BRAK GO W OFERCIE I SZKODA JEST BARDZO INTERESUJĄCY DLA WSZYSTKICH A NIE DLA JEDNOSTEK.

Telewizja kablowa

5.6
Wnerwiony. Gość z Chyloni.
Termin usługi: Ostatnie 3lata

Internet do ..........co COMENT wiecznie zgrywanie łącza nie da sie normalńie pracować ,mowię dość i szukam innego dostawcy .

Dostawcy internetu

1.0
Kasia
  

Przez 11 lat miałam stałe zlecenie na koncie dla Multimedia za kablówkę, ani dnia nie spóżniłam się z opłatą, tj 42 zł za miesiąc. Przyszedł do mnie ich przedstawiciel i mówi że jak dopłacę 5 zł więcej miesięcznie to będę miała więcej programów. Przeczytałam dokładnie umowę, podpisałam a za miesiąc przyszedł rachunek 75 zł !!! Nie zgodziłam sie to od razu odcieli mi TV i kazali zapłacić za zerwanie umowy 700 zł. Przecież to ONI nie dotrzymali umowy a nie ja !!! Odwoływałam się do Gdyni, pisałam pisma do Wrocławia... Złodzieje, oszuści, naciągacze !!! NIE POLECAM, UWAŻAJCIE NA mULTIMEDIA!!!

Kasia
Termin usługi: 2008-2014

Słaba jakość usługi a papierów wysyłają tonę!Faktura,druk przelewu,wezwanie do zapłaty,ponaglenie.cała kasa od klienta idzie na wypłatę dla pani z biura obsługi i papier

Dostawcy internetu

1.0