Oceny (220)

Tomek
  

Próbowaliśmy rozwiązać umowę z tą firmą,trzeba stawić się osobiście! Udaliśmy się tam we wtorek 23.07 - jakieś 3O osób przed nami!!! Średni czas oczekiwania na podejście do stolika obsługi około 4 godz.!!! Zrezygnowaliśmy! Następnego dnia ponowna wizyta, tylko 15 osób przed nami. Czekamy 2 godz.!!! Umowa zarejestrowana na żonę, więc musi być osobiście. Jest w 9 miesiącu ciąży,nikogo to tam nie interesuje. W lokalu brak toalety dostępnej dla klientów. Ludzie PORAŻKA!!!!

Telewizja kablowa

1.8
Lqoa
Termin usługi: 2011-2013

Tak formułują umowę, aby jak najbardziej utrudnić życie Kowalskiemu... A o zawieszeniu sygnału nie wspomnę. Firma DNO

Dostawcy internetu

2.0
bolo
  

Po zamieszaniu z nc+ Multimedia nie oferują kanału C+ Famili to jakaś kpina, kupuje się pakiet C+ żeby oglądać Polską Ligę a w trakcie umowy zmienia się kanały i pozbawia możliwości oglądania ligi polskiej. Trzeba zrezygnować z umowy niestety.

Telewizja kablowa

2.3
Jakub
  

Według mnie jest to najgorszy dostawca TV na rynku. Ceny może nie są wygórowane, za to pakiety strasznie biedne, poza tym podpisywałem umowe na dane kanały, a co kilka tygodni wyłączają jedne a włączają inne (zazwyczaj gorsze). Teraz co zrobili z Canal+ to jest śmiech na sali. Człowiek płaci za pakiet C+ aby oglądać Ligę Polską, a oni nie wrzucili Canal+ Family gdzie są najciekawsze mecze kolejki, gdzie inni operatorzy (UPC, Vectra itd) udostępnili od razu pełen pakiet. Dekoder Multimedii to stary złom który często się psuje, poza tym pracuje bardzo wolno. Odradzam wszystkim tego operatora. Ja niestety mam blok okablowany tylko przez multimedie i dlatego u nich jestem, nie mam wyjścia.

Telewizja kablowa

1.5
j
  

Dostałam ulotkę że jest nowa infolinia dla stałych i nowych klientów w Gdańsku, aby usprawnić obsługę. Zadzwoniłam na podany numer a Pan mi oznajmił że ta usługa trwała tylko kilka dni i ponieważ jestem już klientką zaprasza mnie do biura obsługi klienta w której kolejka zawsze jest co najmniej na 1,5h. Po co ta ulotka w takim razie... Jestem załamana ich działaniem

Telewizja kablowa

1.8
father
  

Kolsuntanci gorsi jak abw nie interesują się co chcesz zgłosić czy dowiedzieć się dlaczego brak sygnału mając nr.klienta chcą wiedzieć nazwisko imię dokładny adres szkoda że nie pytają się o nr buta cz rozmiar kołnierzyka podałem miejsce zamieszkania to nie ważne a mądrości wszystkie pozjadane a nie potrafią odpowiedzieć na konkretny temat mówią tylko to co im kierownictwo każe.

Telewizja kablowa

1.0
bylyuser
Termin usługi: 2012

jak nie chcecie dostac pewnego dnia ataku serca bezskutecznie usilujac sie dodzwonic na infolinie to mozecie sobie ta siec darowac.

Dostawcy internetu

1.0
as
Termin usługi: 2013

mam internet od sierpnia 2012 .kilka miesięcy po podłączeniu chodził b. dobrze,teraz natomiast od stycznia ciągle zaniki nie można nawet wejść na onet ,dzwonie do operatora na info.tłumaczenie router nie dobry,za tydzień,karta sieciowa,następny tydzień wirus i tak w kółko,jak zadzwonie tydzień działa ok.a potem znowu .zabawa w kotka i w myszkę ,prędkość intern. to zaledwie 7,9,11 różne wachania sprawdzane na szybkości ,powinno być12mb

Dostawcy internetu

1.0
cassandra
Termin usługi: 2011-2013

Jestem cierpliwy ale do czasu. Postanowiłem wymówić umowę dostępu do internetu bo o ile download jest w przybliżeniu zgodny z ofertą to upload to kpiny. Do tego pingi są tak nierówne, że nic dziwnego, że jest wrażenie, że internet zamiera. W nocy ok godz. 3-4 zdarza się zupełne niedziałanie netu (wszyscy śpią to se porobimy co chcemy?). Byłem w BOK na Wendy, tam jak zwykle musiałem odsiedzieć 1,5h w kolejce po czym na moje pytanie o zwalnianie internetu otrzymałem odpowiedź, że mam zrobić speedtest (UWAGA! - ze strony multimedia.pl) bo inaczej nie będzie przyjęta reklamacja. Jak pytałem o warunki wypowiedzenia to gościu obsługujący zaczął mi wciskać "superofertę". Nie wiem czy miało mnie to rozbawić czy rozwścieczyć?! Generalnie jest to provider działający na zasadzie łapania jeleni i olewania później kiedy już się podpisze umowę. Jeszcze się tylko zastanawiam nad telewizją ale z internetem to pożegnanie (bez żalu).

Dostawcy internetu

1.3
zuza
  

59 zł ( i to w pakiecie- Promocji!!!!!!!!!trzeba płacić za ofertę analogowa i cyfrową i jest to to samo, żadnej różnicy w ofercie programowej, tyle, że przez HDMI, jakość TROSZECZKĘ lepsza. Słowem złodziejstwo, na infolinii244244244 gadasz z automatem pół godziny zanim do konsultanta się dodzwonisz, a tam olew, wyłączanie się, jak masz problem, skargi złożyć nie można. NIE POLECAM!

Telewizja kablowa

1.0
Krzysztof
Termin usługi: 2012-2013

Od pewnego czasu staram się o skorygowanie błędnie wystawianych przez Multimedia faktur, niezgodnych z umową jaką zawarłem. Oczywiście przez telefon nic nie można załatwić, nic! Zrobiłem wszystko co mogłem z mojej strony i nic - nadal im coś zalegam, nadal widnieję, że nie mam opłaconych faktur, proszą mnie o uregulowanie zaległości, mimo iż wszystko należne firmie jest już dawno opłacone. I tak to już trwa miesiące. Chciałem złożyć reklamację i niestety nie ma takiej możliwości, po prostu jej nie przyjmą, jak mi powiedziała Pani z działu reklamacji. Nie mam takiej możliwości i już. Mam czekać. Straciłem pełne zaufanie do tej firmy i jej nie polecam. Już widzę jak działają. Podstępem wciskają promocje za 0 zł do faktur bez możliwości normalnej rezygnacji, by potem liczyć, że złapią jeleni. A Ci co się nie łapią, jak ja, i tak nie mają prawa do niczego. Nie polecam tej firmy, bo nie traktuje poważnie już nawet klientów, którzy uczciwie i regularnie opłacali należności.

Dostawcy internetu

1.0
jarek
Termin usługi: 2012

Otrzymany produkt - usługa na dostarczenie internetu to jakas porażka.Ciagle sie wyłączał.Brak sygnały nawet dwa trzy dni. Powolny jak żółw. Serwis to o pomste do nieba woła.

Dostawcy internetu

1.5
Marek J
  

Umowa zawarta koniec grudnia 2012,telefon głuchy do dnia dzisiejszego.Telewizja cyfrowa pojawia się okazjonalnie na parę minut,analogowa tnie.Internet jest a za moment tracisz swoją pracębo nie zdążyłeś zapisać a połączenie zostało zerwane.Na reklamację brak reakcji.Jeżeli nie potrzebujesz telefonu,internetu i telewizji podpisz umowę !

Telewizja kablowa

1.0
darek
  

dowiadywałem się osobiście podczas wizyty w biurze obsługi z reklamacją faktury jaki jest okres wypowiedzenia tam pani mnie poinformowała że jeden miesiąc ' ZAPOMIAŁA TYLKO DODAĆ jeden miesiąc na wypowiedzenie internetu a trzy miesiące na telewizję w związku z zaistniałą sytuacją płace już drugi miesiąc 100 zł za samą telewizję z płaciłem 80 zł z internetem

Telewizja kablowa

2.0
misiabela
  

W ciągu ostatnich trzech miesięcy było kilkanaście awarii, najdłuższa trwała 4 dni. Awarcie trwają nadal, nikt nie jest w stanie nad tym zapanować, konsultanci nie potrafią udzielić informacji. Jestem bardzo rozczarowana, na pewno zmienię operatora.

Telewizja kablowa

1.3
OO
  

Umowa na czas nieokreślony. Promocja na czas określony. LICZĄ ŻE ZAPOMNISZ O OKRESIE PROMOCJI I WYCIĄGNĄ OD CIEBIE KASĘ DO CHWILI AŻ SIĘ ZORIENTUJESZ. Zarabiają na naiwności a nie na jakości.

Telewizja kablowa

1.5
Tomasz
Termin usługi: czerwiec 2010-11

Moje doświadczenia z firmą Multimedia to: a) wysokie ceny tam, gdzie ma de facto monopol na internet kablowy (Dąbrowa, Fikakowo) - porównanie do UPC jest po prostu drastyczne (min. 20-30% taniej). b) zawieranie umowy przez telefon (przemiłe panie) i rozwiązywanie TYLKO osobiście na Wenty w godzinach pracy (trzeba brać urlop); niestety - przez telefon się nie da, eh eh eh (panie już mniej miłe) c) kara umowna za brak zwróconego modemu 250 pln - kara wpisana małym druczkiem na stronie nr 532 paragraf 15. W równo 91 dni po rozwiązaniu umowy została wystawiona nota obciążeniowa. Dług od razu sprzedany firmie windykacyjnej, która, ba, ma mój nr telefonu (Multimedia wcześniej nie miała a może nie miała interesu bo nota to dodatkowe 40% do wyniku na moim kontrakcie). Koszt używanego modemu na allegro 40 pln. Nie chcę mieć z tą firmą nic do czynienia, ever. Radzę się dwa razy zastanowić zanim podpiszecie umowę. Generalnie meeega nie polecam. Mam obecnie internet w Playu i, nie uwierzycie, co miesiąc dzwoni do mnie BOK pytając czy mam jakieś uwagi do obsługi, które jest na 5+. Btw, ciekawe, dlaczego oceny na trójmiasto są na poziomie albo 1 albo 6 (może to pracownicy MM sami je piszą)?

Dostawcy internetu

1.0
kazik
  

Obsługa klienta to wielka porażka oni nic nie potrafią wyjaśnić siedzą tam jak za karę dzwoniąc do BOK podpisałem z MM przedłużenie umowy na tv z dniem 4 listopad na kwotę 89 zł po trzech fakturach( które płaciła moja żona ponieważ miałem wyjazd i tego nie widziałem)za 120 zł zadzwoniłem do BOK tam dowiedziałem się że szanowna pani się pomyliła umowa była nagrywana więc złożyłem reklamację ktora miała trwać 14 dni więc ostatniego dnia reklamacji dzwonię do nich by otrzymać jakieś info a tu słyszę że miałem rację tyle że pani ODROBINKĘ SIĘ POMYLIŁA bo kwota 89zł nie jest kwotą netto a brutto a nowa umowa ma wejść w życie 1 lutego a nie 4 listopada TAKI DROBIAZG teraz ja słyszę od pani iż firma MM miała za mało czasu na rozpatrzenie mojej reklamacji więc wysyłają mi pismo bym poczekał kolejne 14 dni !!!!!!!!!!! Czy w tej firmie pracują normalne osoby które mogą mi powiedzieć dlaczego jak jest wszystko jasne nie dostałem odpowiedzi.Najchętniej bym ten sprzęt im oddał i rozwiązał z nimi umowę tylko na razie nie mogę bo szanowna pani kazała poczekać mi na wynik reklamacji !!!!!!!! KOSZMAR !!!!!!!!CO TO ZA FIRMA !!!!!!!!!

Telewizja kablowa

2.2
Kaziut
  

To co zafundował odbiorcom, ten niby " operator " Multimedia mieszkańcom woj. podkarpackiego w sylwestra i Nowy Rok to jest absolutny skandal i żadna awaria nic nie usprawiedliwia. Ciągłe przerwy w odbiorze, paski na ekranie, czasowy brak odbioru, wszelkie możliwe permanentne zakłócenia uniemożliwiały oglądanie tv cyfrowej. Niestety tak się dzieje codziennie tylko w mniejszej skali. Są monopolistą bo wykupili Stream i mają gdzieś klientów. Po wykupie Streamu narzucili nam swoją listę programów. I choć ilość się zgadza to są to jednak inne programy / w tym HD / niż ja wybrałem i zapłaciłem w Streamie. Warto zainteresować tymi praktykami UOKiK, federację konsumentów lub skierować pozew, także zbiorowy, do sądu. Taka jest opinia wielu moich znajomych.

Telewizja kablowa

3.7
Janosik
Termin usługi: 12-12-12

Najlepsza oferta w Gdyni. Za 80 zł mam internet 30Mb i telewizje cyfrową ponad 100 programów w tym 20 w HD. Montaz dostałem za 0. Wszystko załatwiłem przez telefon u Przsedstawiciela Handlowego. Umowa na 12 miesięcy. Zanim zdecydowałem sie na tego operatora szukałemi nie znalazłem leszej oferty. Prędkość sprawdzałem na speedtestach i oscyluje w granicach 27 do 33 mb/s. Polecam.

Dostawcy internetu

5.5