Oceny (220)

Natt93
Termin usługi: od 2009

Multimedia jest najbardziej badziewnym dostawcą internetu. Oszukują,samowolnie podwyższyli mi rachunek za internet do 139,00zł , bo się debilom nie chciało dzwonić,że umowa się kończy.Do tego chamska obsługa.Można by było na ten temat książkę napisać. Takie rzeczy tylko w DT Chylonia (Gdynia).

Dostawcy internetu

3.4
niezadowolony-gośc
Termin usługi: umowa 24 m-ce

Szanowni państwo korzystam już chyba ponad 5 lat z usłg Solution który to przejęły MULTIMEDIA.Byłem zadowolony z w/w usług .po przejęciu przez multimedia czar prysnął.Podpisałem tydzień temu nowa umowę na cały pakiet to znaczy internet telefon i telewizja cyfrowa.Nikt mnie nie poinformował , że w telefonie usługa prezentacji numeru przychodzącego jest dodatkowo płatna mimo to ,że mamy XXI wiek.Domówiłem dodatkowo tą usługę ale przez te 3,05 zł stracili państwo potencjalnego klienta na dalsze lata.Po zakończeniu umowy nie chce mieć nic wspólnego z MM.PL . Ponadto przydał by się panel abonenta w internecie aby była możliwość sprawdzenia np. dostępnych darmowych minut.Ponadto jakość połączeń telefonicznych jest bardzo zła bede jeszcze testował ale jak na telefon internetowy to miał być za 9 złotych a już opłata wzrosła do około13,00zł.Tak więc jako telefon internetowy to jest drogi.Tak więc niebędę polecał nikomu tej firmy tak jak to powiedziałem w biurze obsługi . Jednym słowem jest to pomyłka.

Dostawcy internetu

2.2
petent, nie klient
  

To co powyżej całkowicie wyczerpuje cechy charakterystyczne tej firmy. Tam gdzie nie mają konkurencji zrzynają kasę z ludzi jak im się rzewnie podoba.Multimedialna firma, która nie ma w bazie danych pełnej informacji o umowie jaką klient podpisał-bez swojej papierowej kopii niewiele załatwisz.Zupełna niekonsekwencja w przedstawianiu ofert, biuro stacjonarne jedno, infolinia co innego, a przedstawiciele z ulotek na klatce jeszcze co innego. Stały klient traktowany jest jak śmieć, przedłużając umowę nie płacisz mniej, ale więcej !. Na szczęście technologia idzie do przodu i niedługo tą firmę szlag trafi bo konkurencja wyrośnie i zmusi ich do obniżenia cen i podwyższenia standardu obsługi. Aż dziw bierze, że w XXI wieku taki chłam jest możliwy i nikt z tym porządku nie zrobi.

Telewizja kablowa

1.2
Tomek
  

Moja historia z tą firmą zaczęła się dawno temu, od przeszło kilku lat mamy łącze internetowe od tego usługodawcy w domu. Przez znaczną większość czasu działa wszystko poprawnie, taka bezawaryjność i jakość usługi skłoniła nas do zakupu telewizji kablowej. Była to NAJGORSZA możliwa decyzja w życiu. Na początku wszystko działało jak należy, z czasem się okazało się, że dekoder zawiesza się w zasadzie codziennie, dekoder był wymieniany 3 razy z każdym dzieje się to samo!!! Zawiesza się w różnych okolicznościach, gdy oglądam tv, albo gdy jest w stanie czuwania. Jednego dnia, po aktualizacji softu okazało się, że port HDMI przestał działać, błąd DHCP się pojawia, a wcześniej wszystko działało, powiedziano nam wtedy (czerwiec 2011), że poprawka wyjdzie w wakacje, albo na jesieni. Niestety jest już maj 2012, a tu żadnej naprawy. Multimedia doskonale opanowała sztukę oszukiwania klientów. Po wizycie w oddziale w Gdyni chylonii miałem tylko wrażenie, że konsultant w ogóle nie jest zainteresowany moim problemem, do tego nie pomógł mi w żaden sposób, a nawet okazał się arogancki wobec mnie, mimo iż nastawiony byłem pokojowo. Bardziej bym się rozpisał, ale kończy się miejsce w komentarzu...

Telewizja kablowa

1.5
były klient
  

Wszystkie negatywne opinie o nich są prawdziwe. Słaba oferta,wysokie ceny,częste awarie,a co najgorsze arogancka obsługa mająca klienta za durnia.Do tego różne pułapki w umowie,która jest tak zredagowana,aby dać się złapać. Lepiej omijać z daleka

Telewizja kablowa

1.2
N.A
Termin usługi: 2004-2011

NAWET PO REZYGNACJI Z KABLÓWKI JAK PŁACIŁAM 180 ZŁ.ZA KABLÓWKĘ Z INTERNETEM TAK I DALEJ PŁACĘ ZA SAM INTERNET 180.JAK TO JEST MOŻLIWE? NIE POLECAM ABSOLUTNIE!!!!!!!!!!!!!!

Dostawcy internetu

2.3
Andrzej
Termin usługi: 2009-2010

nie ma w naszym kraju większych ...., płaciłem za określoną prędkość a nigdy jej nie było , technicy rozkładali tylko ręce , podpinali swoje laptopy i nic dalej lipa , w końcu dałem sobie spokój , a tu nagle zong !!!! cena za usługę razy dwa !!!!! i na dodatek odcięli ten wolny internet , czyli płaciłem za coś czego nie dostałem !!!!!!!! myślę że jakiś program w telewizji by się przydał na ich temat ,

Dostawcy internetu

1.0
Irena Krzos-Zabłocka
Termin usługi: Od kilku lat..

Telewizja; programy z zakłóceniami tzw; mory,śnieżenia na różnych programach.Czasami słabo wyrażne. Nakładają się smużenia od radiotelefonów,szczególnie od stacji TAXI. Ponadto zaniki sygnałów TV.w kablówce.

Dostawcy internetu

3.8
Leszek
  

Ich klientem można zostać bardzo szybko - wystarczy zadzwonić i już w podskokach instalator biegnie do nas z umową, po czym spokojnie korzysta się z ich kablówki..... aż do czasu, gdy skończy nam się okres promocyjny umowy, wówczas klient przeradza się w NAJWIĘKSZEGO FRAJERA I OBSŁUGA MULTIMEDIA POLEGA JUŻ TYLKO NA WYDOJENIU GO BEZ SKRUPUŁÓW DO OSTATNIEGO GROSZA. Oni czatują tylko na moment gdy kończy się okres promocji, bo wtedy mogą przystąpić do ich ulubionego zajęcia, czyli GOLENIA FRAJERÓW. Nagle dowiadujemy się na fakturze że nasz abonament się podwoił z 49,45PLN za pakiet kablówki do 99,78PLN, po szybkim telefonie do Multimedia dowiaduje się, że UWAGA FRAJERZE - DAŁEŚ SIĘ ZŁAPAĆ W NASZĄ ULUBIONĄ PUŁAPKĘ, PRZYSTĘPUJEMY DO NASZEGO MISTERNEGO PLANU WYDOJENIA CIĘ JAK KROWY - mamy Cię w dupie - nic nas nie obchodzi to że jesteś klientem - opcje masz dwie: 1) promocja dla stałego klienta - PŁACISZ TERAZ 90PLN/mies i dymamy Cię przez kolejny rok 2) rozwiązanie umowy - PŁACISZ PRZEZ 4 MIESIĄCE 99,78PLN/mies i spie...j jak się nie podoba Nie znam bardziej podłej i chamskiej firmy, przypominają klientom o wszystkim tylko nie o tym, że okres promocji się kończy. ROZWIĄZUJĘ UMOWĘ !

Telewizja kablowa

1.0
Stanisław Piotrowski
  

Ciągłe problemy z awaryjnością.W programach nie ma głosu,bądż w ogóle wizji.Próby interwencji u operatora kończą się na niczym.Opłaty jedne z droższych w kraju.BEZNADZIEJA

Telewizja kablowa

1.0
BM
  

bardzo wysoki abonament, oferta programowa mało atrakcyjna wręcz mizerna , częste awarie

Telewizja kablowa

1.0
Jolka
Termin usługi: koniec promocji na internet...

Jestem długoletnia klientką Operatora Multimedia -dawniej SZEL-SAT. Nie mogę wyjść z "podziwu" jak ta firma dba o klienta. Długoletni abonent jest traktowany jak zło konieczne. To firma powinna dbać o to by go nie stracić. Skończyła mi sie promocja na internet. Bez żadnego powiadomienia wystawiono mi fakturę na kwotę 127,63. Kiedy zadzwoniłam na infolinię zaproponowano mi... w promocji internet za 90zł....TO KPINA w żywe oczy. W dobie kiedy na rynku taka konkurencja. Tylko patrzeć jak splajtują. Złożę wymówienie. Nie polecam...

Dostawcy internetu

1.2
bobo
Termin usługi: 2 ostatnie lata

po okresie trwania umowy pomocyjnej 2 letniej, konsultant stwierdzil ze w międzyczasie tresc umowy i warunki jej wypowiedzenia ulegly zmianie i nie ma możliwości jej zerwac na starych zasadach. W zwiazku z tym umowa musi trwać dalej a firma ma prawo przysylac dalej faktury. Zerwalismy wiec ja jednostronnie, firma jednak generowala naleznosci ktore pozniej przekazala firmie windykacyjnej. Sprawę bedziemy kierowali do prokuratury. Przestrzegam wszystkich przed tymi bandytami!!!

Dostawcy internetu

1.0
robo
  

Zamowilem u nich tv na trzy miesiace 3 pakiety mialy byc gratis napisalismy rezygnacje odrazu przy montazu tv a oni mowia ze razygnacja nie dotarla i trzeba pakiety trzymac dwa lata jak nie to kara MUSZE I BEDE WALCZYL Z TYMI OSZUSTAMI !!!!!!!!!! NIE POLECAM CIAGLE AWARIE

Telewizja kablowa

1.0
Jon
Termin usługi: 5 lat

Jestem w tej firmie już więcej niż 5 lat bo byłem u nich jak się nazywała " Szel-Sat " ( właściciel starej firmy już nie żyje - a szkoda ! ) i nie było jeszcze w ofercie internetu ,telefonu itd... ale TV chodziła bez problemu a teraz to jest dno totalne " TV CYFROWA " to tylko z nazwy jakość awaryjność to średniowiecze a nie 21 wiek ! , telefon tak samo ( nie piszę więcej na ten temat bo bym książkę musiał tu napisać ! ) a internet to już KPINA nad KPINAMI !!! ( a wiem co mówię bo siedzę w tym temacie 23 lata) no ale od początku ! - w Lutym 2011 r kończyła mi się umowa , ale miła pani zadzwoniła miesiąc wcześniej z agitacją żebym został itd.... rzeczywiście " wydębiłem - wynegocjowałem " cenowo ofertę OK - bo TV " cyfrową " komfort, internet z 10MB podniosłem do 20 MB i telefon 3000 min nie jestem w stanie tego wydzwonić - wszystko za 127 zł. Z racji że internet używam do pracy a nie do zabawy więc buziuchna mi się śmiała że przy 20MB to już komfort pracy będzie OK nic mylnego na 9 mies. 3 m OK a 6 dno totalne 1000 monitów do firmy i zasada plują nam w twarz a my że deszcz pada - tu dowód : http://basti.xon.pl/multimedia/ NIE POLECAM

Dostawcy internetu

2.0
JUREK
  

od 28.08 2011 r namówiono mnie na usługi \multimedia. pl. Zachęciły mnie szczególnie warunki internetu. Idiota zrezygnowałen z Cyfry + i Polsatu. TO CO DOSTARCZA MULTIMEDIA W JAKOŚCI SYGNAŁU /mimo iż jest światłowód/ TO TOTALNE NIEPOROZUMIENIE. NIEZLICZONA ILOŚĆ AWARII, JAKOŚĆ SYGNAŁU NA POZIOMIE ANTENY SIATKOWEJ, PRĘDKOŚĆ INTERNETU TO 40% DEKLAROWANEJ, TELEFON DZIAŁA W JEDNĄ STRONĘ. T O H O R R O R. UWAŻAJCIE I NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ. - JUREK

Telewizja kablowa

1.0
Roman
  

Wysokie ceny usług. Kiepska obsługa klienta. Musisz uzbroić się w cierpliwość czekając na rozmowę z konsultantem. Oszukują klientów. W czasie trwania umowy zmieniają jej warunki. Nie masz gwarancji, że cena przy podpisaniu umowy pozostanie bez zmian. Wiele by pisać...

Telewizja kablowa

3.0
Damian
Termin usługi: 2009-08-10

Kiepski dostawca internetu, oprogramowanie dekodera to jakiś żart, internet w warszawie w mojej okolicy pada średnio 1 w tygodniu co jeśli ktoś pracuje zdalnie jest uciążliwe. 3 miesięczny okres wy powiedzenia po zakończeniu umowy to NAPAD Z BRONIĄ W RĘKU !!!! Generalnie moja rodzina poradzi sobie bez usług tej firmy. Gorąco Nie polecam.

Dostawcy internetu

2.0
Gdynianka
  

Jestem klientka od ok.6 lat.Juz dwa razy zrobili mnie w .... Na poczatku mialam tel.tv analogowa i internet.To ze jakosc uslug jest jedna wielka porazka to juz pomine.Z czasem wcisneli mi w promocji tv cyfrowa,pakiet Hbo i internet mobilny jako jeden pakiet,nikt nie poinformowal mnie o tym,ze bede miala dwie telewizje,A pytalam czy cyfrowa bedzie zamiast zwyklej.Umowy na ten pakiet koncza sie 31.12.2011,a najlepsze jest to ze za mobilny juz naliczyli mi 90zl i przedluzyli umowe na czas nieokreslony...bo nie zlozylam rezygnacji do konca pazdziernika...dziwne,ze na te 3 uslugi byla jedna umowa a int.mobilny skonczyl sie wczesniej.Reszte mam do konca roku 2012 i bede sie w miedzy czasie przeprowadzac.A Multimedia nie jest w stanie udostepnic mi uslug na nowym miejscu zamieszkania.Szok!!Nie polecam nikomu!!!!Obsluga na infolinii jest tragiczna!!!Nieraz mialam problemy z tv internetem i tel.W rzeczywistosci placi sie duzo wiecej nic obiecuja ich przedstawiciele.ODRADZAM!!!!!!!

Telewizja kablowa

1.0
IvNoire
Termin usługi: 2006

ta firma naciaga swoich klientów. zmieniają ceny, zmieniają regulamin nie informujac klientów. podobno w styczniu wrzucali zmiany regulaminu z fakturami (tak jak dolaczaja ulotki reklamowe inne firmy). czytałam w necie, że byli szczesliwcy, ktorzy owe informacje o zmianie regulaminu otrzymali. ja niestety nie. w kweitniu poszlam rozwiazac umowe z miesiecznym okresem wypowiedzenia (tak jak bylo wczesniej ustalone), a pani mi na to , ze nie ma juz miesiecznego terminu tylko jest trzymiesieczny, bo sie regulamin zmienił, na pewno mi go wrzucono do skrzynki..niestety nic nie było prócz faktury. wyslalam pismo z kserokopia wypowiedzenia umowy, z data, pokwitowaniem przyjecia, faktury, potwierdzenia zapłaty. sprzedali moj dlug firmie ecs, w ktorej korespondencji jest napisane, ze mam zaplacic jeszcze za lipiec i sierpien. Pytamn gdzie KC? gdzie mozliwosc zapoznania sie z doreczonym pismem i gdzie dowod jego doręczenia? robia co chca a zastraszeni ludzie im ulegają. inna sprawa jest ich osiedlowa monopolistyczna dzialaność... tez nie fair. Dobra firma, ktora wie, że oferuje dobre usługi nie musi posuwac sie do tego typu praktyk.. a tacy..niestety. Pozdrawiam Forumowiczów.

Dostawcy internetu

1.3