Oceny (220)

Ela
  

wypowiedzenie umowy to szczególne utrudnienie, trzeba samemu iść do punktu obsługi - makabra, moja pierwsza wizyta od ok 5 lat płacę im średnio 1500 zł rocznie w zamian mam fatalną obsługę i PRL. są MONOPOLISTAMI więc tak się zachowują zero szacunku dla klienta gdy tylko nadarzy się okazja należy zmienić operatora. moim zdaniem należałoby umieścić skrzynkę do korespondencji by ułatwić komunikacje w obie strony.

Telewizja kablowa

2.2
Krystian
Termin usługi: 01-01-2000

Witam wszystkich. Internet z MULTIMEDIA mam juz kilka lat ale niestety brak alternatyw wymusza na mnie korzystanie z niego. jeszcze 3 lata temu wszystko bylo ok ale od jakiegos czasu totalna porażka. Łącze nigdy nie chodzi z pełna prędkością do tego połączenie bezustannie jest zrywane potrafi nawet 2-3 razy na minute. Jeśli ktoś jest w temacie to podpowiem ze utrata pakietów na łączu wynosi nawet 50% do tego sygnał wędruje po całej polsce zanim wywedruje w świat łącznie 7 przeskoków na tracercie zanim opusci multimedie totalna żenada i partactwo w budowie sieci. A teraz to co najpiękniejsze obsługa techniczna. Ludzie którzy tam siedzą bezustannie starają się wcisnać ci jakis kit żebyś tylko sie odczepił. Każą robic tracerty i wysyłać do nich na maila po czym i tak nic nie robią. Od miesiąca wciskają bajke o awari w sieci która w najbliższym czasie bedzie naprawiona. Zablokowali wywołanie tracertów na swojej ostatniej bramce (na której występują najwieksze problemy) jej nazwa nie wyświetla się na tracercie i mówią że to nie ich wina bo problem występuje poza ich siecią. Dla mnie to co robi multimedia to jawne oszustwo. Totalnie nie polecam internetu z tej firmy

Dostawcy internetu

1.0
Alek
Termin usługi: Listopad 2010

Myślałem, że te opinie są przesadzone, ale sam się przekonałem. W umowie mam 20Mb/s. Z serwerem multimedia nie uzyskałem nigdy nawet 90% zamówionej usługi. Przeważnie jest połowa. wieczorami spada czasem do 1/20 lub zrywa połączania. To amatorszczyzna w połączniu z wyłudzaniem pieniedzy. Bez użycia niecenzuralnych słów tudno opisać odczucia na temat usług tej firmy.

Dostawcy internetu

2.8
884455 Nowy Dwór Gdański
Termin usługi: korzystam ciągle!

Podpisałem w kwietniu 2010r umowę telefonicznie i do dnia dzisiejszego nie wiem konkretnie jaka otrzymuje prędkość internetu bo co do jakości programów TV;nie mam zastrzeżeń.884455.A po za tym chyba już nadszedł już stosowny czas,aby każdy abonent Multimediów posiadał swoje konto by móc mieć wgląd w swoje rachunki!A może to kolejna tajemnica?

Dostawcy internetu

4.5
cz45
Termin usługi: 6 lat

Narzędziem mojej pracy jest internet ,z powodu ciągłych awari (modem wyłancza się i włancza po godzienie) straciłem dzisiaj ponad 5 tysięcy dolarów .Jeżeli szukam bezawaryjnego łącza niech cię ręka boska chroni przed multimedią !! ,chyba że lubisz błagać o przyjęcie zgłoszenia bo wkońcu internet niby działa drobne przerwy po 2 godziny i necik działa przez 10 minut pozniej znowu pada i tak do rana ,rano jest ok a od 17 wylancza się ,zawiesza co 15 minut. Technik powiedział mi cytuję ,po c...mnie pan wzywasz skoro wszysko cacy \" !!!!!!!!!!!!!!!!!! CYTAT i teraz najlepsze UWAGA
Tego samego dnia internet mi padł o 17 dzwonię do biura obslugi klienta i tam konsultat sprawdza i mówi mi ,,usterka naprawniona \" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na pytanie co naprawi skoro modem nie działa poprawnie usłyszałem ,,klienci nie mają wykszałcenia techniczego żęby udzielać panu odpowiedzi\" !!!!!!!!!!!!!!!!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!

teraz najlepsze mija miesiąc w ich systemie odnotowano 5 naprawionych usterek a jak się domyślacie internet działa przez 15 minut i modem się wyłancza

Dostawcy internetu

3.4
MALGORZATA
Termin usługi: KLIENCI NABIJANI W BUTELKE PRZEZ PRZCOWNIKOW BOK - POD NR TEL> 244 244 244

W dniu 9 bm przedluzalam telefonicznie umowe uslugi internet. konczaca sie 30.09 br.Umowa dotyczyla zmainy predkosci internetu z 1 Mb do 2Mb - na pytanie pracownika BOK ze chce umowe na 12 m-cy. dostalam odp. iz jest tylko mozliwe zawarcie umowy na 24 mce.
19bm dzwonilam ponownie w innej sprawie pod nr 244 244 244 z naglowka dowiedzialam sie przez przypadek ze jednak jest mozliwa umowa na 12 mcy ale teraz nie moge jej zmienic,
DLACZEGO??? BO W MULTIMEDII PRACUJA \"NACIAGACZE na klientowska kase\" !!!!!

ja tej sprawy nie pozostawie bez echa.....
.......... 12 miesiecznej MOWIAC ZE NIE MA TAKIEJ....
Jedmnak 10 DNI POZNIEJ OKAZALO SIE ZE JEST MOZLIWOSC ZAWARCIA UMOWY NIE TYLKO na OKRES 24 miesiecy ale i na 12 miesiecy....
MULTIMEDIA TO FIRMA SZCZYCZACA SIE TOATALNYM BALAGANEM........

Dostawcy internetu

1.0
Robert Wiśniewski
Termin usługi: dno

Człowiek z obsługi technicznej N. D. nie chciał przyjąć zgłoszenia i przysłać do awarii monterów, twierdząc że u niego wygląda wszystko ok więc radźcie sobie sami.
Będą odradzał wszystkim znajomym do korzystania z usług firmy Multimedia i oby trzymali się od nich jak najdalej!
Żałuję że daliśmy się namówić na zmienię dostarczyciela internetu , rozważmy jak najszybsze rozwiązanie umowy z Multimedia przede-wszystkim przez takie tratowanie klientów przez ludzi zatrudnionych w firmie jak pan N. D.

Dostawcy internetu

2.0
grzegorz
  

Nie można podpisać umowy na czas określony. Bardzo utrudnione metody rezygnacji z usług; tylko list polecony i trzeba odczekać miesiąc czasu. Pomimo rezygnacji rachunki na kolejne miesiące są wystawiane. Przy zdawaniu sprzętu prawie wszyscy płacą karę za brak kabla sieciowego (nie ma go w komplecie).

Telewizja kablowa

1.0
Darek
Termin usługi: ponad rok

częste awarie i brak dostępu do internetu tłumaczenie przeważnie to że nastąpiła awaria zasilania, rekord to 5 wyłaczeń internetu w ciagu 6 dni ulica na której korzystam z netu to Legionów - nie polecam!!!

Dostawcy internetu

1.5
marcin
Termin usługi: od dobrych 6 lat do chwili obecnej

przez pierwszych 5 lat internet nigdy nie osiągał pełnej prędkości. Gdy po mojej skardze i interwencji UKE (Urząd Komunikacji Elektronicznej) naprawili, chciałem przyspieszyć do 6 Mb. Umowy są, a internet raz jest 6 Mb a raz po staremu 2 Mb. Na infolinii raz twierdzą, że powinienem miec 6 i obiecują naprawę, a innym razem twierdzą, że mam mieć 2, a o 6 nic nie wiedzą. Mam mieć 6, jest 2, jest 6 a mam mieć 2 - sami nie wiedza, umowe podpisana mam na 6, od trzech miesięcy czekam na druga linię by mogło być 6, choć na tej linii też działa ok. Burdel na kółkach i najpewniej znowu złożę skargę do UKE. I to ostatnia umową z tą firmą, nie przedłużę jej, poszukam u konkurencji, bo nigdzie indziej takich jaj z klienta sobie nie robią, jak w Multimedia!

Dostawcy internetu

1.7
Jaroisław
  

Wymieniłem swój dekoder na nowy model z możliwością nagrywania no i zaczęły się problemy .Działał fatalnie obraz znika lub się zatrzymuje.Dział techniczny nie przychodzi na umówine wizyty lub nie potrafi naprawić .Mało tego nie chcą go wymienić i nie uwzględniają moich reklamacji.NIe chcę mieć z nimi nic do czynienia .Skończy się umowa i żegnam.Absolutnie nie polecam

Telewizja kablowa

1.3
AHNIESZKA D
  

NIE POLECAM TEJ FIRMY , CZĘSTE AWARIE, NIE MOGĘ DOPROSIĆ SIE O NAPRAWĘ, JESTEM TYDZIEŃ BEZ TELEVIZJI.PAN Z DZIAŁU TECHNICZNEGO NA UMÓWIONĄ WIZYTĘ NIE PRZYZEDŁ!!!!!

Telewizja kablowa

1.0
NieLubieIch.pl
Termin usługi: Dwa lata temu

Dane osobowe wszystkich klientów były dostępne dla osób postronnych! Kompromitacja na całej linii, partactwo i oszukiwanie klientów to norma! Zapraszam na stronę www.nielubieich.pl gdzie znajdziecie więcej informacji o tym godnym pożałowania dostawcy Internetu!

Dostawcy internetu

1.0
ala
Termin usługi: do marca 2010

Nie polecam nikomu! Zgadzam sie z Marzena - tez dostawalam faktury po teminie. W dodatku moje rezygnacja wplynela do nich 2 dnia miesiaca (moja wina ??? moze specjalanie tak wpisali!) wiec mi dowalili oplata za dodatkowy miesiac, nie wspomne ze od ponad roku z niczego nie korzystam bo mnie nie ma w kraju... Mowia ze to ich regulamin hahaha nawet w fiskusie decyduje data stempla a nie kiedy urzednik otworzyl pismo.O jakosci nie wspomne, internet zanikal 2-3 razy w tygodniu, z TV nigdy nie korzystalam to nie wiem.

Dostawcy internetu

1.0
Mariusz
Termin usługi: 5 lub 6 lat od 2003-2009

Zrezygnowałem z urządzeń dostępowych do internetu już w sierpniu, i płaciłem za internet przez 5 miesięcy nie korzystając z niego a w marcu br otrzymałem fakturę za używanie internetu, ponieważ nie zrezygnowałem z umowy. Kiedy udałem się do biura obsługi Pani stwierdziła, że muszę zapłacić za marzec a ona wyrejestruje mnie i nie będę płacił za kwiecień. Moje wina, że przegapiłem termin ale jeżeli firma przyjmuje urządzenia dostępowe do internetu to bardzo wielką nieuczciwością jest pobieranie pieniędzy za usługę, z której nie mogłem skorzystać!!!
JAK MOŻNA POBIERAĆ OPŁATĘ ZA USŁUGĘ, KTÓREJ NIE DOSTARCZAJĄ PONIEWAŻ PRZYJĘLI W SIERPNIU MODEM INTERNETOWY!!!!
NIKOMU NIE POLECAM TAKIEJ FIRMY!!!!!!

Dostawcy internetu

1.0
eve
Termin usługi: 2010.03.10

Jestem już klientką multimedii od 2 lat, problemów nie było do czasu... gdy podpisaliśmy nową umowę zgodnie z którą miał być dużo szybszy internet. Internet owszem szybki CZASEM jest ale niestety tylko CZASEM. Na początku internet dział tylko rano, do momentu wyłączenia komputera, przy ponownym włączeniu nie było szans na poprawne działanie internetu. Natomiast teraz co pół godziny internet sie wyłącza i tak kilkadziesiąt razy dziennie. Muszę odłączyć modem i włączyć ponownie, wtedy internet szuka, szuka i po jakimś czasie działa znowu ... pół godziny. Dzwoniłam do biura obsługi ale tam zależy na jakiego pana trafie bo każdy mówi co innego - generalnie moja wina. Nigdy więcej!!! Odradzam

Dostawcy internetu

1.4
adam
  

Robią sobie kpiny zklienta.Usługa powinna zostać odwieszona 1.12.09.Po cierpliwym oczekiwaniu zgłoszono fakt na infolinie,gdzie zapewniono ,że szybko załatwią problem.Niestety dnia 10.12.09.sygnału nadal brak.Ponowne długie oczekiwanie na konsultanta infolini i co - grzeczna odpowiedż ,że nic niewie i po ponownym podaniu danych i telefonu uprzejmie mówi ,że zajmie się sprawą w Biurze Obsługi Klienta?? Ciekawe dlaczego ukrywacie,niepodajecie numeru tel.lokalnego Biura Obsługi Klienta . Uważam,że Firma może stracić dużo klientów i potencjalnych klientów jeśli będzie ignorowałć ludzi korzystających zwaszych usług .

Telewizja kablowa

2.2
Jacuś
Termin usługi: 10.2008-10-2009

Przestrzegam wszystkich przed tą firmą. Jak przyjdzie do Was przedstawiciel multimedii to doradzam by wziąć formularz umowy i załączniki do niej w postaci regulaminów użytkowania poszczególnych usług i je dokładnie przeczytać. Kiedy znajdziecie na to czas wtedy zrozumiecie, że nie należy zawierać umowy z ta firmą. Każda będziwe dobra byle nie Multimedia. Ja niestety dałem się złapac na "wielką promocję" i to był mój błąd. Teraz nawet nie mogę skutecznie zrezygnować bez kar umownych o których przedstawiciel firmy przy podpisaniu umów z pewnością Wam nie powie. Można w zasadzie zrezygnować przed terminem ale za jedyne 499 zł przy TV Cyfrowej, 704 zł przy TV analogowej, 999 zł. za marny internet ( 6 Mb + działa jak 3 Mb w innej firmie) i 500 zł za telefon. Sami policzcie sobie ile może kosztowac nie ostrożność przy podpisaniu umowy.

Dostawcy internetu

1.0
Tomek
Termin usługi: 01.10.2009

Chętnie dałbym tej 'firmie' 'minus10' we wszystkich kategoriach. Obsługa klienta - jeszcze nigdy takiej złej nie widziałem - w Gdyni na Wendy trzeba czekać 2 h żeby poźniej konsultant zaczął nam udawadniać że klient jest idiotą. Tak samo bezowocne są konsultacje telefoniczne. Firma odłącza swoje usługi kiedy chce , nalicza kwoty na fakturach ile chce i czuje się bezkarna. Pozostaje już poraz kolejny ponad tydzień bez internetu a pani na infolinii mi mówi że wniosek reklamacyjny jest rozpartywany. ....aha i jeszcze jedno .....prezio nieźle zabezpieczył swój interes....z niektórymi developerami budującymi mieszkania w gdyni podpisał umowe na wyłączność poprzez instalację własnej infrastruktury, Nic tylko zebrać wiekszą liczbę oszukiwanych klientów i założyć sprawę w sądzie,

Dostawcy internetu

1.0
Grzegorz
  

Nikomu nie polecam tej firmy, jakość nadawanego sygnału poniżej jakichkolwiek norm obowiązujacych w TV kablowych (chodzi o dB) Obsługa fatalna, brak znajomości zagadnienia technicznego, podwykonawcy z tzw."łapanki" nie mają o niczym pojęcia. Przy zgłoszeniach awarii, czas oczekiwania nawet pięć dni. NIKOMU NIE POLECAM tej firmy !

Telewizja kablowa

2.3