PGNiG SA Region Północny - Biuro Obsługi Klienta Gdańsk

Napisali o nas

Opinie + Oceń

opinia

Marian - opinia

Macie monopol robicie z klientem co chcecie Obecny odczyt (z sufitu) 5000 kWh rok temu było 3 500 kWh zima w tym roku była sroga? Tak szczerze PGNiG dlaczego w marcu nikt nie odczytał licznika a faktura przyszła. Dlaczego mam wam płacić za coś czego nie ma miejsca jak to się nazywa ?

  • Marian
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2020
opinia

internetowe rozliczenia faktur

Jak to możliwe,żeby poważna państwowa spółka uniemożliwiała uczciwemu obywatelowi wywiązywać się z obowiązku płacenia rachunków za używany gaz ?Od kilku miesięcy są problemy - w tym teraz w styczniu 2019 r- z zalogowaniem się,aby podać stany liczników,do dzisiaj nie mogę też pobrać zaległych faktur ! ! Czy dyrektorzy PGNiG mają świadomość,że spółka działa na szkodę państwa przez niemożność ściągania należności.Proszę zatrudnić profesjonalną firmę informatyczną ,a nie informatyków nie potrafiących rozwiązać problemu.Nie będę płacić żadnych odsetek !! !

  • Krystyna Owczarzak
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2019
opinia

1.0

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Skandal

Firmę informatyczną, która wprowadzała nowy system wylałabym na zbity pys....k. Czwarty miesiąc walczę, aby zapłacić rachunek na czas. Raz nie dostaje faktury w ogóle, a drugim razem na prawie 300 zł za okres półtora miesięczny!! Dwie faktury wystawione w odstępie 3 dni!!!! I słowa przepraszam nie ma! Próbowałam się kilkukrotnie dodzwonić do informacji... wiecznie zajęta. Podsumowując: oni mają bajzel, a stratny oczywiście klient, bo fakt że nie dostał faktury na czas, nie zwalnia go od jej zapłacenia w terminie!

  • cala
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019
opinia

1.0

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

logowanie do e book

w ebook bajzel i tyle nie można od tygodnia się zalogować !!!!!!

  • Samolewicz
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019
opinia

1.6

w kategorii

Usługi gazowo-instalacyjne

  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

Infolinia, dodzwonienie graniczy z cudem

Pare miesiecy temu zmienili swoja strone www. Nowa odslona tragedia, problem z deklarowaniem odczytow, czasem zapisuje czasem nie. Wysylajac reklamacje, pojawia sie cisza, nawet nie otrzymuje numeru zgloszenia. Nowa strona rowniez nie posiada kalkulatora oplat, ktory w poprzedniej stronie byl dostepny. Na zapytanie kiedy usluga bedzie dostepna otrzymalem odpowiedz informatycy pracuja nad tym, nie ma konkretnej daty kiedy ma nastapic uaktualnienie strony, nikt nic nie wie. Straszna amatorszczyzna...

  • mieszkaniec
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »