Najlepsze usługi gazowo-instalacyjne Gdańsk

Oceny (66)

Dominik
Termin usługi: do połowy roku 2011

To jest jakaś porażka, jesteście monopolistami i całkowicie to wykorzystujecie! Stawki złodziejskie, biurokracja i naciąganie na każdym kroku! Próbuję u Was podłączyć ponownie gaz i specjalnie dla Waszego widzi mi się muszę na tydzień przyjechać do Trójmiasta i załatwiać jakieś idiotyczne papiery żeby jakiś matoł mógł przyjść i podłączyć licznik zdjęty bez żadnej informacji!!

Usługi gazowo-instalacyjne

1.0
M
Termin usługi: 20.12.2011

Usługi gazowo-instalacyjne

1.0
bartek
Termin usługi: 2011-11-24

nie da się dodzwonić!

Usługi gazowo-instalacyjne

1.0
Bozena G.
Termin usługi: 21 października 2011

Nigdy nie potraktowano mnie jak niechcianego klienta, zawsze szybka odpowiedź na e - maile i konkretne podejście do problemu. Tak trzymać. Pozdrawiam.

rafal
Termin usługi: pazdziernik 2011

brak konkurencji na rynku stwarza to ze ta firma mysli ze wszytsko jej wolno, konsument ich w ogole nie obchodzi, i tak nie ma wyboru wiec korzysta. socjalizm w polsce nadal istnieje, mozna sie przekonca patrzac na ta firme. nie da sie dodzownic, rachunki nie przychodza, trzzeba sie prosic zeby Ci rachunek wystawili pol dnia dzwonilem po wszystkich oddzialach w polsce zeby mi licznik zdjeli, dopiero z pogotowia gazowego ktos zalatwil.... zenada...

Usługi gazowo-instalacyjne

1.0
SM
Termin usługi: 14.11.2011

Zawsze, kiedy musze skontaktować sie telefonicznie z Biurem Obslugi Klienta odnosze wrazenie, ze telefony sa po prostu albo odlaczone albo swiadomie i intencjonalnie przyblokowane przez pracownikow. Skontaktowac sie telefonicznie nie udalo mi sie ani razu! Ponizej sa wystawione rozne opinie dla tego biura, ale jesli prawie w kazdej (badz co drugiej) przewija sie wzmianka o niemożnosci kontaktu telefonicznego, to znaczy ze rzeczywiscie cos jest nie tak. Nie mozne juz tego "wytlumaczyc" pechem badz niestosowna przesada klienta.

Usługi gazowo-instalacyjne

1.3
Były klient BOK Pruszcz Gd
Termin usługi: 26.10.2011

Zgadzam się z opiniami, że nie można sie dodzwonić do biura obsługi. ja przez kilka godzin próbowałem i niestety bezskutecznie. W końcu pojechałem osobiście do BOK-u. Gdy zadałem pytanie o możliwości dodzwonienia się /choć widziałem, że każda z pracownic ma aparat telefoniczny na biurku - ani razu w mojej obecności nie zadzwonił u nikogo,choć byłem tam kilkanaście minut/, otrzymałem bardzo niegrzeczną odpowiedź, że "też bym chyba nie chciał aby w trakcie mojej pracy mi przeszkadzano...". Następne moje pytanie "to po co podaje się te numery telefonów na stronach internetowych?" spotkało sie z bardzo nerwową reakcją zarówno pracownic jak i ich kierowniczki. Niestety, moja dociekliwość zaowocowała negatywnym załatwieniem sprawy. MOJA RADA DLA KLIENTÓW: 1/ Nie dzwonić bo telefony są wyłączone /zbędny trud/; 2/ Bardzo grzecznie i w sposób uniżony rozmawiać z pracownicami gazowni /one decydują i są panami sytuacji/; 3/ Cierpliwie i z pokorą czekać na kolejne podwyżk, gdyż nie mamy i tak innego wyjścia; 4/ Wierzyć, że kiedyś /może nie za mojego życia/ skończy się epoka "późnego Gomółki" i nastaną czasy wolnej konkurencji, gdzie komuś będzie zależało na kliencie

Usługi gazowo-instalacyjne

1.0
Piotr Szmagliński
Termin usługi: od kilku lat

Witam, Jestem właścicielem kilku mieszkań, które wynajmuję. 1) Gazownia nie ma w ofercie liczników na kartę. 2) Jeżeli lokator poprostu ucieknie bez płacenia z mieszkania jest problem żeby podpisać nową umowę z właścicielem bez protokołu przekazania. 3) Wystawiają faktury za okres, w którym nie byłem ich klientem. 4) Szantarzują zdjęciem licznika. 5) Nie odpowiadają na maile wysyłane z ebok-a. 6) Na infolinii pracuje za mało osób (bezskutecznie wybierałem numer przeszło 50 razy i nie uzyskałem połączenia), nie mają systemu kolejkowania i infolinii. Podsumowując: Dziadowska firma z poziomem obsługi poniżej krytyki. Odbieram paliwo gazowe w kilku punktach w Trójmieście i poważnie szukam alternatywy dla gazu, lub PGiNG Gdańsk. Nie polecam nikomu. A bezpodstawne wystawianie faktur (bez umowy) przez pracowników na szczeblu kierowniczym to już jest próba oszustwa. Wszystkim radzę dobrze sprawdzać faktury. Stawki typu "Opłata abonamentowa" i "Opłata sieciowa stała" - łacznie 61,81 zł miesięcznie bez jakiegokolwiek poboru poza sezonem grzewczym w taryfie W3 wydają się bardzo wysokie. Ta firma ma klientów indywidualnych głęboko w d.... .

Usługi gazowo-instalacyjne

1.0
mat9v
Termin usługi: 01-01-1970

Czemu do jas... ch..... nie można się do tej firmy dodzwonić. Próbuje już od 5 dni.

uzytkownik
Termin usługi: 03,10,2011

od dwoch dni proboje sie dodzwonic i nikt nie odbiera telefonu. Groza mi odcieciem gazu a ja do dzis nie dostalem zadnej faktury. Masakra

Usługi gazowo-instalacyjne

1.0
Marek Rychcik
Termin usługi: 30-09-2011

dno jak od lat...

Usługi gazowo-instalacyjne

1.0
kazimierz
Termin usługi: ostatnie 5 lat

Brak możliwości dodzwonienia się( dzwoniłem na podane numery 3230173;3230180;3230181) każdy z nich jest zajęty a jak się któryś zwolni to nikt nie odbiera. Rachunki są dostarczane po terminie płatności a Panie z Gazowni tlumaczą że wysłały w terminie tylko poczta nawaliła. A ja się pytam, gdzie jest kierownictwo? Czy nie można zmienić dystrybutora? Poczta tak jak i PGNiG ma struktury zarządzania z poprzedniej epoki. Myślę że w końcu rządzący naszym krajem coś poradzą na monopolistyczne lobbingi.

Adi
Termin usługi: 9:08:2011r.

Odcięli mi we wtorek gaz, po Południu było już wszystko uregulowane i mieli do Piątku przyjechać i założyć z powrotem. Ale panowie z gazownictwa maja to w dupie... Teraz ani ciepłej wody, ani nic ugotować a jeszcze teraz długi weekend...

Usługi gazowo-instalacyjne

2.0
Klient poza zasięgiem
Termin usługi: 18.07.2011

Gazownia ma w swojej ofercie telefoniczne powiadamianie klienta o wydaniu warunków włączenia - podobno, żeby było można "szybciej" dostać to zaświadczenie mają dzwonić do klienta, że jest do odbioru osobistego, bo wiadomo-pocztą wysłane idzie dłużej.... no cóż... zaświadczenie poleżało sobie 10 dni w gazowni, bo pani za to odpowiedzialna zadzwoniła rzekomo raz na podany numer i rzekomo był poza zasięgiem, co ma odnotowane i chyba stwierdziła, że jest to wystarczająca ilość prób skontaktowania się z oczekującym na jej telefon klientem....Po kilku dniach prób dodzwonienia się do gazowni po szacunkowym terminie wydania udało mi się dowiedzieć, że zaświadczenie jest i spokojnie sobie leży, bo była próba kontaktu. Niezłe, niezłe... Po co gazwonia oferuje usługę, której nie ma zamiaru realizować???

Usługi gazowo-instalacyjne

1.2
BARBARA_lEWON@WP.PL
Termin usługi: SKARGA

DLACZEGO NIKT NIE ODBIERA TELAFONÓW CO KIEROWNIK ROBI ZA CO BIERZE PIENIĄDZE NIE MOZE WPŁYNAĆ NA PRACOWNIKÓW

Usługi gazowo-instalacyjne

2.0
KO
Termin usługi: 06 i 07 .04 2011

UWAGA. Po negatywnej ocenie do akcji wychwalania przystępuje Rafał! /patrz 15.11.2010 i 08.03.2011/ Rzeczywistość jest taka, że trudno być zadowolonym z usług i sposobu kontaktu z BOK - przecież to wielki monopolista i ważna jest procedura a nie klient, dzięki któremu gazownicy bezzasadnie mają dostatnie życie i zyski. Jak to zmienić.!?

korzystjaca
Termin usługi: 24022011

chyba telefony są poodkladane nikt nie raczy odebrac telefonu tragedia dzwonie pare dni z 65razy

Usługi gazowo-instalacyjne

1.0
JS
Termin usługi: 21.02.2011

w DNIU DZISIEJSZYM ZOSTAL ZDEMONTOWANY LICZNIK GAZU ZA ZADŁUŻENIE. BEZ UPRZEDNIEJ INFORMACJI ZE TAKA OPERACJA BEDZIE PRZEPROWADZONA I UWAGA: MIMO ZAPLACENIA RACHUNKU. ZDECYDOWANIE TEGO NIE ROZUMIEM I JESTEM MOCNO ZDEGUSTOWANA, OPOZNIENIE W OPLACIE ZA GAZ : 2 TYGODNIE.

Usługi gazowo-instalacyjne

3.0
EWELINA
Termin usługi: 2010

Jestem rozczarowana działalnością tej infolinii i usługami jakie oferuje gazownia .Poprosiłam Panie aby odznaczły w swoim programie, iż nie przebywam w mieszkaniu i może mi się zdażyć nie zapłacić rachuneku (sam abonament ). Poprosiłam również o telefon w przypadku gdyby miało dojść do odłączenia licznika , abym mogła niezwłocznie uregulować należność – zgodziła się .Niestety, wracam z noworodkiem do swojego mieszkania po długiej nieobecności a tu niemiła niespodzianka -licznik został odłączony. Mimo moich próśb życzliwa gazownia zapomniała mnie uprzedzić o tym fakcie przez co musiałam po powrocie do domu marznąć przez weekend i ponieść koszt ponownego podłączenia licznika to 150 pln. MOŻNA ODNEŚĆ WRAŻENIE IŻ CELOWO WPROWADZAJĄ KLIENTÓW W BŁĄD ABY POBIERAĆ OPŁATY ZA PONOWNE PODŁĄCZENIE LICZNIKA. PRZY TAK WYSOKICH ABONAMENTACH I OPŁATACH CHYBA STAĆ ICH NA TELEFONY BĄDŹ SMS DO KLIENTÓW

Usługi gazowo-instalacyjne

1.4
iz
Termin usługi: 29.11.2010

dzwoniłam dziś w sprawie niedoręczenia fakturki,po dwóch sygnałach odebrała bardzo miła Pani i we wszystkim pomogła bez żadnego ale. Ponoć fakturę wysłali 18 ale poczta jak zwykle ma czas ... bez problemu dostałam kwotę jaką powinnam zapłacić, ciekawe kiedy faktura dojdzie ;p

Usługi gazowo-instalacyjne

3.2