Najlepsze usługi gazowo-instalacyjne Gdańsk

Oceny (66)

Rafał
Termin usługi: 15.11.2010

A ja jestem zadowolony. Nigdy nie miałem problemu z gazownią. Faktury docierają różnie, to fakt, ale wiedząc jakie się ma średnie zużycie płacę rachunek opłacam na bieżąco, nawet z lekką nadwyżką. Jeśli chodzi zaś o infolinię, to na drugi numer można się dodzwonić, miła pani odbiera telefon po 2-3 sygnale. Informacja szybka i rzetelna, bez zastrzeżeń. Stąd moja wysoka nota dla gazowni. Tak trzymać.

Usługi gazowo-instalacyjne

4.4
mieszkaniec Moreny
Termin usługi: 2008-01-01

Najpierw długo, długo nie mam w skrzynce rachunku, a tutaj nagle miła pani dzwoni do mnie by umówić się na zdjęcie licznika z powodu niedopłaty... paranoja.

Usługi gazowo-instalacyjne

1.2
klientka z Chełmu(podaje mail domowy-pisze z pracy)
Termin usługi: instalacja zakładana 30lat temu społecznie przez mieszkańcow

gazownia dowolnie zmienia umowy i terminy płatnosci miałam jus różne miesieczne ,dwu miesieczne , półroczne tak że człowiekowi sie miesza. Faktury nie dochodza , nie otrzymałam do tej pory. była wystawiona z data styczniowa jak mnie poinformowano dzis telefonicznie i niby było wezwanie awizo lrorego nie ma .Z odłaczeniami kiedys chodzili po południu więc mozna było wziąść duplikat faktury i zapłacić jak nie doszła. Mało zuzywamy gazu i często nas nie ma w domu dlatego gazowni opłaca sie odłaczac liczniki bo drugie tyle zarabiaja na ponownym załozeniu. kwota faktury z stycznia jaka mi podano telefonicznie z odczytu to 180zł a kwota ponownego zamontowania licznika to 160zł. i juz widac ich kombinacje. Jakby ciezko było przyjsc po południu gdy ktoś jest w domu lub zostawić w drzwiach kartke by sie zgłosic do gazowni w sprawie faktury i zapłaty!!!!!!!!! a najlepsze że nasze prawo zabrania tam gdzie jest instalacja gazowa korzystac z butli gazowych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lech
Termin usługi: informacja nt. pracy kas

Na stronie http://www.trojmiasto.pl/Gazownia-Gdanska-o25340.html znalazłem dwa numery telefonów: 58.323.01.30 i 58.323.01.73. Co z tego, kiedy pierwszy numer nie odpowiadał, a drugi był zajęty?

Usługi gazowo-instalacyjne

1.0
Krzysztof Adamczyk
Termin usługi: 03.02.2010

trudność z kontaktem (pierwszy numer nie odpowiada, drugi nieustannie zajęty. Niemożliwość wynajęcia innej firmy niż PGNiG, opłata powyżej 120zł, (zdjęcie i ponowne założenie to około 10 minut pracy). Konieczność udania się do oddziału w celu złożenia wniosku (nie istnieje możliwość zamówienia usługi telefonicznie!

Usługi gazowo-instalacyjne

1.2
Grzegorz
Termin usługi: 03.02.2010

Dnia 03.02.2010 kilkakrotnie próbowałem dodzwonić się do państwa i nikt nie odbiera słuchawki. To po co ten nr, nie dostałem faktury do następnych opłat.

Usługi gazowo-instalacyjne

1.8