Perfekt Serwis Stacja Kontroli Pojazdów

adres
80-807 Gdańsk, Władysława Biegańskiego 22
telefon
58 718-28-28, 718-38-38
e-mail
b...@perfekt-serwis.eu pokaż
www
www.perfekt-serwis.eu
Godziny otwarcia
pn-pt7:00 - 22:00
sob8:00 - 15:00
2 aktywne ogłoszenia zobacz wszystkie
Mechanik Samochodowy
Mechanik Samochodowy Perfekt Serwis
Gdańsk Chełm
Doradca Serwisowy
Doradca Serwisowy Perfekt Serwis
Gdańsk Chełm

Napisali o nas

O nas

Stacja Kontroli Pojazdów, Badania Techniczne, okresowe, Mechanika i Diagnostyka samochodów osobowych i dostawczych,
Serwis układów klimatyzacji,
Przeglądy, wymiana oleju, naprawa układów hamulcowych, zawieszenia, wymiany rozrządów,
Myjnia samochodowa

Perfekt Serwis Stacja Kontroli Pojazdów w rankingu trojmiasto.pl

Opinie + Oceń


6.0

w kategorii

Warsztaty, mechanika, elektryka

  • obsługa:
    6
     
  • asortyment:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Mirek-Ford Fiesta

Witam.Dwa miesiące borykałem się z problemem szarpania podczas dodawania gazu.Kilku mechaników odwiedziłem.Nie będę opisywał tych dziwacznych przypuszczeń diagnostycznych,włącznie z uszkodzeniem silnika.Przypadkowo trafiłem do PERFECT SERWIS.Panowie z obsługi klienta przyjęli Mnie w grzecznym i profesjonalnym stylu.Na poczekaniu zlecili mechanikowi Panu Arkowi diagnozę samochodu.Pomimo że komputer nie ujawnił błędu,Pan Arek zdiagnozował usterkę na podstawie swojego doświadczenia zawodowego.Zasugerował naprawę z pozytywnym skutkiem.Nie do końca miałem wiarę w pozytywne zakończenie tego procederu.Po niedługim czasie finał był rewelacyjny.Jazda autem stała się przyjemnością a nie koniecznością.Polecam Państwu tą firmę z uwagi na wysoką jakość usług w przystępnej cenie. Pozdrawiam.

  • Ford Fiesta (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

4.5

w kategorii

Warsztaty, mechanika, elektryka

  • obsługa:
    5
     
  • asortyment:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • terminowość:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
4.5
 

może być

Mam samochód Renault Kadar. Przy okazji podjechałem pod warsztat ponieważ stwierdziłem, że spaliła się żarówka / przeciwmgielna/ Sprawą zajął się sam właściciel zakładu - okazało się, że z mojej strony była niewiedza - żarówki zapalają się podczas skrętu w prawo u lewo. Byłem bardzo mile obłużony.

  • Zbigniew (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Status: pierwsza wizyta

6.0

w kategorii

Warsztaty, mechanika, elektryka

  • obsługa:
    6
     
  • asortyment:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Świetny Serwis!

Trafiłem do tego Serwisu przez czysty przypadek byłem akurat w okolicy gdy coś się stało z moim autem zaczęło coś stukać i szorować. Trafiłem do biura i Panowie mimo iż na serwisie nie było miejsca skierowali mnie na swoją stacje diagnostyczną gdzie bardzo uprzejmy Pan diagnosta oglądał przy mnie moje auto i po pary minutach diagnoza. Niestety uszkodzone zawieszenie z przodu ( pewnie spowodowane dziurami w naszym mieście) i skończyły się hamulce. Zostałem pokierowany do biura gdzie otrzymałem od razu wycenę i podano mi termin naprawy. Niestety od reki nie mogli mi naprawić auta a że nie nadawało się do dalszej jazdy zostawiłem u nich na parkingu. Poinformowali mnie że dopiero za 3 dni mogą to naprawić ale może uda się wcześniej. Jakieś było moje zdziwienie gdy zadzwonili za 2 dni że auto gotowe. Kolejne zdziwienie gdy odbierałem auto i do zapłaty było dokładnie tyle ile na wycenie byłem zdziwiony gdyż w innych warsztatach gdy naprawiałem auto zawsze była większa kwota za naprawę. Naprawdę jestem pod wrażeniem pełen profesjonalizm widać że doradcy znają się na rzeczy. Przy odbiorze auta dostałem kolejną wycenę z częściami które będę musiał wymienić za jakiś czas. Na pewno wrócę.

  • Marek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Status: pierwsza wizyta

1.6

w kategorii

Warsztaty, mechanika, elektryka

  • obsługa:
    2
     
  • asortyment:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

Nie polecam, nawet do tak prostych rzeczy jak wymiana opon, bo tu też mogą pojawić się problemy

Na wymianie opon spędziłem 1,5h ponieważ Panowie mechanicy przez godzinę zmieniali gumy z otwartym bagażnikiem, w którym świeciło się światło (być może inna elektronika również była włączona - tego nie wiem). Okazało się, że rozładował się akumulator i to było już coś co znacznie przerosło "mechaników", ponieważ chodziło o auto z napędem hybrydowym... Trzeba było sprawdzić czy auto ma akumulator, gdzie i czy można go naładować. O ile jestem w stanie zrozumieć, że takie rzeczy jak rozładowany akumulator mogą się zdarzyć, nie jestem w stanie zrozumieć podejścia i komentarzy w stylu: "w normalnym samochodzie by się to nie wydarzyło". Tym bardziej nie mogłem uwierzyć, gdy podczas płatności musiałem wręcz walczyć o symboliczną zniżkę, za to że straciłem połowę wieczoru. Po raz kolejny usłyszałem, że "to nie nasza wina, że taki mam samochód". Czułem się jak gdybym przyjechał do warsztatu co najmniej Teslą, z którą pracownicy nie mieli nigdy do czynienia i robią burzę mózgów gdy samochód nie może odpalić... Auta hybrydowe istnieją na rynku od wielu lat i wypadałoby mieć choć minimalną wiedzę na ich temat. Nazwa "Perfekt Serwis" nijak ma się poziomu oferowanych usług. Nie polecam

  • Krzysztof (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

Odpowiedź obiektu:

Dziękujemy za zamieszczenie opinii. Wszystkie Pana zastrzeżenia zostały wyjaśnione szczegółowo podczas pobytu w naszym serwisie. Rozładowanie akumulatora podczas wymiany opon świadczy o jego stanie i należy pomyśleć o wymianie akumulatora przed zimą. Wydłużony czas wizyty w serwisie podczas wymiany opon był spowodowany koniecznościom doładowania akumulatora i nie jest to wina serwisu, nie mogliśmy wydać Panu auta z rozładowanym całkowicie akumulatorem.
Pozdrawiamy

autor: Perfekt Serwis

wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »