Centrum Medyczne POLMED S.A.

Centrum Medyczne

Wybierz numer

58 769-37-60
g...@polmed.pl pokaż
Dziś nieczynne więcej
 

Artykuły o nas

O nas

Kompleksowa opieka medyczna dzieci i dorosłych
Poradnie specjalistyczne
Diagnostyka laboratoryjna
Pracownie: RTG,USG,EKG, Doppler
Stomatologia, ortodoncja, medycyna pracy, badanie kierowców, badania sanepid, szczepienia
NOCNA I ŚWIĄTECZNA OPIEKA ZDROWOTNA DZIECI I DOROSŁYCH
Bez skierowania. Informacje nt. cennika udziela Recepcja
Dni powszednie w godz. 18.00-23.00
Soboty, niedziele, święta w godz. 9.00-23.00

Poradnie lekarzy specjalistów: alergolog,dermatolog, diabetolog, endokrynolog dzieci i dorosłych, foniatra, gastroenterolog, ginekolog ginekolog-położnik, hepatolog, internista, kardiolog, laryngolog, neurolog, okulista, ortopeda, pediatra, psychiatra, pulmonolog, reumatolog,
Zabiegi ambulatoryjne: zabiegi chirurgiczne i kosmetyczne, elektrokoagulacja, kriochirurgia, odczulanie
Diagnostyka laboratoryjna, Cytologia, Testy skórne alergiczne
Pracownia RTG,
Pracownia USG, echokardiografia serca USG Doppler żył i tętnic, USG ginekologiczno-połoznicze 4D, USG bioderek u dzieci
Pracownia EKG: EKG spoczynkowe, Holter RR i EKG
Spirometria, Audiometria
Medycyna pracy, badanie kierowców, badania sanepid, badania psychotechniczne
Szczepienia ochronne

 

Oceny (48)

Kazik
Termin usługi: luty

Jeśli chcecie szybko skorzystać z porady internisty na NFZ to idźcie do Polmedu!! Zadzwoniłem w piątek rano i tego samego dnia zostałem przyjęty. Bardzo się zdziwiłem jak usłyszałem taki termin, bo w mojej dawnej przychodni do lekarza "PIERWSZEGO" kontaktu musiałem czekać min. 2 tygodnie. Mają też konkurencyjne ceny za wizytę u specjalistów. Korzystałem z wizyty u dermatologa. Nie dość, że na pierwszej wizycie była trafna diagnoza to jeszcze zapłaciłem TYLKO 60ZŁ. Recepcja bardzo miła i pomocna. POLECAM 100%%

Prywatne kliniki i spółdzielnie

6.0
Mama
Termin usługi: 15.12.2015

Wczoraj w granicach godz 23 byłam z córką,chorą. Potrzebowalysmy pomocy lekarza. Panie w rejestracji mile, ale za to Pani pediatra nadasana i obrazona,że musiała pracować. Po zbędnych uslyszanych komentarzach Pani pediatry wyszłam zabierajac dziecko nie pozwolę by tak traktowano mnie i córkę. Nie pojechałam tam dla przyjemności.szpital polanki przyjął mnie bardzo odpowiednio. Pani pediatra nie podała mi swojego nazwiska abym mogła wyciągnąć konsekwencje jej zachowania również zabronila podawać go Panią z rejestracji. Ale i tak się dowiem i wyciagne konsekwencje.

Prywatne kliniki i spółdzielnie

1.0
Anka
Termin usługi: 20.11.2015 r

Zapominają o podaniu kodu na wizytę i nie można pójść do lekarza, nie można się również dodzwonić.

Prywatne kliniki i spółdzielnie

2.2
pacjent
Termin usługi: 01,08,2015r

Od 4 lat korzystam z usług medycznych Placówki Polmed na Zaspie, w ramach Nfz. Takiej obsługi w rejestracji jak jest teraz, jeszcze nie było! (całe szczęście, ze nie ma już kłótliwej Pani Kamili- osoba pomyłka ). Ktoś z moich poprzedników wspomniał o Pani Ewelinie, podpisuję się pod tym obiema rękoma- miałem zaszczyt być obsługiwanym. Widać ogromną wiedzę, bo i Pani w rejestracji ciągle podpytują i radzą się jej w wielu kwestiach. Polecam też Dr Dorocińska jako pediatrę !!

Prywatne kliniki i spółdzielnie

6.0
Wanda2015
Termin usługi: 01.10.2015

Korzytsałam i mogę polecić. Posiadam pakiet medyczny z polmedu od 3 lat i nie mogę powiedzieć złego słowa. Wszystko w terminie. Z ginekologa korzystam w placówce w Manhattanie - tez jest ok :)

Prywatne kliniki i spółdzielnie

5.0
mieszkanka Zaspy
Termin usługi: 2014-2015

Przychodni nie mam nic do zarzucenia. Panie w recepcji pracują blyskawicznie,są bardzo uprzejmie, a co najważniejsze można się dodzwonić bez problemu! Najpierw zapisałam się sama, teraz przenoszę całą rodzinę. Polecam!

Prywatne kliniki i spółdzielnie

5.0
Pacjent
Termin usługi: 29.06.2015

Chciałem złożyć pochwałę P. Ewelinie z rejestracji w placówce Polmed w Gdańsku na Zaspie. Krótko: fachowość, precyzyjność, mega uprzejmość! Takiego pracownika mieć w kadrze pracowniczej to wielki skarb! Doceniam wkład pracy tej Pani w 100 %. Mało już takich ludzi..

Prywatne kliniki i spółdzielnie

4.3
muffengirl
Termin usługi: 03/015

pani aniela z recepcji prywatnej jest tak nadąsaną i nachmurzoną kobietą, że aż jest to żenujące. W sumie nic takiego ale skoro skoro jestem klientem oczekuje miłej i przyjaznej obsługi a tej cięzko udzelić pełnej instruckcji ( który lekarz w którym gabinecie) medycny pracy. No chyba że siedzi tam w ramach wolantariatu to przepraszam ale nie sądze. Jeśli ktoś z osób przełożonych tej Pani to przeczyta to niech przymie to wiadomości fakt że obłsuga w jej osobie jest wręcz odychająca i znacznie obniża standarczy obsługi placówki, o czym mogłam się przekonać raz po raz w ostanim czasie.

Prywatne kliniki i spółdzielnie

1.0
pacjentka
Termin usługi: 27.01.2017

Po raz kolejny, po nieudanej 6 dniowej próbie dostania się do lekarza, wracam z dyżuru nocnego, na którym lekarzem pierwszego kontaktu jest opryskliwy i niezainteresowany pacjentem dr Stasiuk. Po przeprowadzonym 1 minutowym wywiadzie, pełnym ignorancji i braku szacunku do pacjenta, Pan doktor dowiaduje się o moim przebiegu leczenia, który jak to określił jest moją samowolką i stwierdza że skoro dotąd sama stosuję antybiotyk ( oczywiście wynika to z braku możliwości dostania się do lekarza podczas 6 dniowych prób nawiązania kontaktu) to mogę kontynuować leczenie sama. W związku z tym nie słucha moich próśb o zdiagnozowanie przyczyny pogorszenia stanu zdrowia, który wygląda niepokojąco i zaleca mi leczenie się samej . Okazana "pomoc" nie ma nic wspólnego z przyrzeczeniem lekarskim, które składał ów lekarz kończąc studia medyczne. Z przykrością stwierdzam, że to nie pierwsza taka sytuacja. Około pół roku temu na dyżurze nocnym inny lekarz źle zdiagnozował moje objawy chorobowe jako ostra kamica żółciowa, po czym nie wypisał mi skierowania na usg, które uznał za niezbędne i odesłał mnie do internisty. Rano próbowałam dostać się do internisty, który wyrzucił mnie z gabinetu!

Prywatne kliniki i spółdzielnie

1.3
mama
Termin usługi: 10 .10.2014

Mialam dwa razy nieprzyjemnosc odplatnie korzystania z tej przychodni.Raz wizyta u ortopedy drugi raz u laryngologa w jednym i drugim przypatku rozczarowalam sie wizyta u ortopedy z dzieckiem czas wizyty 10 minut 70 zlotych ta przyjemnosc lekarz nawet nie wymienil bandaza tylko mi wreczyl zebym to sama zrobila.Kolejna wizyta u Pani laryngolog z dzieckiem najpierw zaczela grzebac w uszach raniac dziecko w ucho niechcacy, potem probowala wyplukac woskowine nastepnie probowala nieumiejetnie zajrzec dziecku lusterkiem w gardlo ,poczym stwierdzila ze dziecka nie da sie zbadac moje dziecko mialo caly czas otwarta buzke wspolpracowalo na koniec przepisala sol morska do psikania. Poszlam z dzieckiem zeby zbadala trzeci migdal niestety w niczy nam nie pomogla dziecko nadal ma otwarta buzke w ciagu dnia w w nocy chrapie nic mi nie pozostaje jak szukac kolejnego lekarza laryngol9ga ktory umie sprawdzic czy dziecko ma powiekszony trzeci migdal. Wizyta 80 zl przez telefon jak sie umawialam na wizyte powiedziano mi ze wizyta bedzie kosztowala 59 zl . Nie polecam

Prywatne kliniki i spółdzielnie

3.3
Fild
Termin usługi: listopad 2014

Zamówiłem internetowo wizytę u specjalisty, dokonałem płatności przelewem. W dniu wizyty dostałem telefon, że lekarza tego dnia nie będzie i że mam możliwość przeniesienia wizyty na przyszły tydzień. Jako, że sprawa była pilna poprosiłem o zwrot pieniędzy i poinformowałem, że umówię sobie wizytę szybciej u innego lekarza. nNa to usłyszałem odpowiedź Pani z rejestracji, że zapyta się doktora czy nie ma możliwości przyjąć mnie wcześniej. Następnego dnia otrzymałem telefon, że lekarz może mnie przyjąć za 3 dni w przychodni na Morenie. Gdy pojawiłem się na Morenie, kobieta w rejestracji powiedziała mi, że nie ma możliwości, żeby doktor mnie przyjął, bo ma 30 pacjentów tego dnia. nNa szczęście udało mi się umówić wizytę w innej przychodni jeszcze przed kolejnym czwartkiem.nOd kilku dni wydzwaniam do POLMEDU w sprawie zwrotu wpłaconej kwoty za wizytę która się nie odbyła. Za każdym razem muszę opowiadać od nowa historię i dowiaduję się że oddzwonią jutro (nie oddzwaniają). nnNie polecam! Chyba, że płacisz gotówkowo w dniu wizyty.

Prywatne kliniki i spółdzielnie

1.0
Paweł
Termin usługi: 19.05.2014

Drogo ,naciągają obsługa słaba sztucznie i strasznie wymuszone to wszystko oczywiście na samym początku zamiast sprawdzić to chcą wszystkie badania zrobić za nie małe pieniądze .Gdzie po wizycie u innego specjalisty wyszło co innego i nie trzeba było wydawać na dodatkowe zbędne badania ...Odradzam...

Prywatne kliniki i spółdzielnie

1.7
była pacjentka
Termin usługi: 08.08.2013

Po dwóch miesiącach oczekiwania udałam się do specjalisty. Opóźnienie nawet nie było duże, co mnie bardzo zaskoczyło. Po wejściu do gabinetu okazało się, że przychodnia nie ma podpisanej umowy z NFZ na drugie półrocze. Czy pani w rejestracji o tym nie wiedziała? Czekałam pod gabinetem jakieś pół godziny. Po co proszą o podanie numeru telefonu skoro nie potrafią korzystać z tego urządzenia? Tak ciężko było poinformować pacjentów? I nie rozumiem jak można w maju/czerwcu rejestrować pacjentów, skoro nie mają zagwarantowanej ciągłości umowy z NFZ? Straciłam dwa miesiące na czekanie do lekarza, zwolniłam się z pracy w tym celu i wyszłam z niczym. Poza fantastyczną ofertą ta przychodnia naprawdę nie ma czym się chwalić. To nie jest szewc czy fryzjer (nie obrażając) i tu przychodzą ludzie chorzy, którzy potrzebują pomocy, a tracą tylko czas, nerwy i resztę wiary w normalną służbę zdrowia.

Prywatne kliniki i spółdzielnie

2.2
pacjentka z medica
Termin usługi: 06 2013

Wraz z koleżanką robiłam badania laboratoryjna a wynik przeszedł moje najśmielsze oczekiwania Ja dostałam wyniki z nazwiskiem mojej koleżanki ona natomiast z moim adresem i peselem Pani w rejestracji stwierdziła iż taki błąd nigdy nie powinien się zdarzyć i zaproponowała nam powtórne badania i o dziwo następne wyniki były identyczne Oczywiście nikt nie jest winny a najwyrazniej w polmedzie to norma zresztą kto by się przejmował przecież to chodzi tylko o zdrowie pacjenta W dniu dzisiejszym rozmawiałam z panią kierownik lecz ta pani tez nie widzi problemu Kto by się przejmował takimi drobiazgami ważne że pensja jest na czas Jakie z tego wnioski? Zamiast wiecznie strajkować i żądać podwyżek płac proponuję wziąć się uczciwie do roboty A może najwyższy czas w polmedzie na startowej zmienić personel

Prywatne kliniki i spółdzielnie

1.0
Komentator
Termin usługi: szczepienia dzieci

Kożystamy z tego centrum medycznego już od pewnego czasu. Najgorsze jest to, że do pediatry (szczepienia) chyba najlepiej nie umawiać się na godzinę ponieważ i tak będzie się czekać w kolejce. Ostatnio była to TYLKO godzina po umówionym czasie. Już bylismy na wielu szczepieniach w tej placówce ale chyba tylko raz zdazylo sie, ze zostalismy przyjeci o czasie (czas oczekiwania nie dluzszy niz 15min). Zdrowe dzieci musza sie kisic w poczekalni tyle czasu. Dlaczego zarzadzanie w tej placowce jest takie kiepskie? Nawet w marketach sa specjalne kasy dla rodzicow z malymi dziecmi bo wiadomo, ze ciezko jest dziecku ktore jest w wozku wytlumaczyc ze czekamy w kolejce. Ostatnio zaczelismy brac termosy i kanapki na czas oczekiwania na wyznaczona godzine do lekarza! O mleku dla dziecka juz nie wspomne. Tylko dzięki lekarzom ktorzy tutaj pracuja ta placowka ma jeszcze malych pacjentow. Przeicez wiadomo, ze kazde dziecko bedzie u lekarza minimum 10 minut, srednio 15minut. Czy osoby umawiajace pacjentow nie mysla? Jak umowi sie jednego dodatkowego pacjenta i powie zeby przyszedl powiedzmy na 16 to wszyscy nastepni beda musieli czekac!10 pacjentow po 15 minut, to 150min w sumie! A jak sie umowi 5?

Prywatne kliniki i spółdzielnie

3.3
Marek M.
Termin usługi: 2011 - 2012

Oferta POLMEDU jest rewelacyjna i jako obecny pacjent Centrum Medycznego na ul. Startowej 1 jestem z niej bardzo zadowolony (pakiet wykupiony do ubezpieczenia PZU). Panie obsługujące rejestrację są bardzo miłe i uczynne obsługa profesjonalna na bardzo wysokim poziomie. Pomoc jest okazywana z każdej strony, niejednokrotnie z telefonicznym powiadomieniem. W oczekiwaniu na wizytę niejednokrotnie obserwuję pracę Pań przyjmujących i kierujących do gabinetów pacjentów (są wizytówką Polmedu) jestem pełen podziwu ich spokoju, wyrozumiałości i zaangażowania w pomoc przy rozwiązaniu wynikłych problemów. Obsługa lekarska super, brak jakichkolwiek poślizgów - zawsze byłem przyjmowany o wyznaczonym czasie - oczekiwanie na wizytę teoretycznie żadne. Oby tak dalej. Osobiście polecam wszystkim.  

Prywatne kliniki i spółdzielnie

6.0
pacjenta polmedu
Termin usługi: 20.10.2011

dziś miałam mieć pierwszą wizytę u okulisty w Polmedzie na ul. Startowej. Niestety, kiedy ja czekałam pod gabinetem, pani doktor w tym czasie wyszła i poszła sobie do domu. Nie wiem, czy była pewna, że to byli jej wszyscy pacjenci tego dnia, czy może gdzieś bardzo się spieszyła. Korzystam z dodatkowo płatnego ubezpieczenia na usługi medyczne, przyjeżdżam na wizytę z Gdyni a tu taka niespodzianka. Chyba nikt z pacjentów nie chciałby być w taki sposób potraktowany. Pani w recepcji nie przejęła się tym faktem za bardzo, kiedy poinformowałam ją o zaistniałej sytuacji, owszem zaproponowała inny termin, niestety dla mnie nieodpowiedni. Słowa "przepraszam" nie usłyszałam.

Agnieszka Mroczkiewicz
Termin usługi: 23 sierpnia 2011

Byłam wczoraj z mężem u dr Klickiego. Umówieni przez Medicę na 18:00. Pojawiliśmy się o 17:50. Pielęgniarka wyszła praktycznie od razu, wywołała jakieś nazwisko, pacjent wszedł, zrozumieliśmy, że chyba jest opóźnienie, OK, zdarza się. Potem wszedł kolejny pacjent, juz nie wywoływany, bo pani tyłka nie ruszyła do drzwi. Czekając dalej zapytaliśmy pacjenta, który siedział obok, na którą godzinę jest umówiony. Odparł, że na 18:40. A wiec my jesteśmy pierwsi, hurra, opóźnienie nie jest wielkie. Pacjent, który był w środku wyszedł (była prawie 18:20) i wówczas pan, który zapisany był po moim mężu, wparował chyżo do środka jakby nagle odmłodniał. Pielęgniarka oczywiscie znów nikogo nie wywołała. Mąż wszedł za owym panem i zapytał co z nim. Został z gabinetu wyproszony BO TAMTEN PAN JUŻ WSZEDŁ. Dodam, że tamten pan nawet nie zdążył nawet usiąść. W ten sposób umówieni na 18-tą, przyszedłszy o 17:50 mieliśmy zostać obsłużeni najwcześniej o 18:40. Przyjechaliśmy tam z małym dzieckiem, nie mogliśmy czekać kolejnych 20 lub 30 minut. Z wizyty zrezygnowalismy, pani w recepcji bardzo nas przeprosiła. Zrozumiałam, że o kolejności przyjmowania pacjentów decyduje pielęgniara z głebokiej komuny.

Prywatne kliniki i spółdzielnie

2.7
stały klient
Termin usługi: cały czas

W październiku miałem robiona gastroskopie w Polmedzie na Zaspie , Badanie wykonywał dr K i przyznam szczerze ze po przeczytaniu wcześniejszej opinii miałem pewne obawy co do badania i nawet chciałem odwołać badanie ale ze względu na bardzo krotki czas oczekiwania na badanie( nigdzie nie udało mi się znaleźć szybciej) postanowiłem skorzystać z usług Polmedu i bardzo się ciesze ze nie odwołałem tego badania ponieważ takich badań w zyciu miałem juz 4 i te jak dla mnie było wykonane najbardziej profesjonalnie ze wszystkich badań jakie miałem w innych placówkach.Samo badanie wygląda tak jak wszędzie ale najważniejsze dla mnie jest odpowiednie podejście Dr który je wykonywał, jego wiedza i to ze na każde pytanie umiał udzielić mi konkretnej odpowiedzi ,z reszta uważam ze cały personel przychodni jest kompetentny ponieważ nie przypominam sobie faktu aby ktoś mi udzielił mi błędnych informacji lub był w stosunku do mnie nie uprzejmy.Ogólnie z badania jak i mojej przynależności do przychodni jestem zadowolony i na kolejna gastroskopie NA PEWNO też wybiorę Polmed!!! Pozdrawiam

Prywatne kliniki i spółdzielnie

5.0
Profal Sp. z o.o.
Termin usługi: 2005 -2010

Jako firma współpracująca z Polmedem od dłuższego czasu mogę z pełną odpowiedzialnością polecić tą przychodnię. Umowa podpisana z przychodnią jest bardzo korzystna/ konkurencyjna na rynku. Profesjonalizm osoby podpisujacej z nami umowę Pani Moniki Nowak - Kucharskiej znacząco wpływa na naszą opinię. Kompetencja,wiedza oraz zaangażowanie tej Pani ma istotny wpływ na wysoki poziom wzajemnej współpracy. W praktyce upewniliśmy się, że rzetelność, terminowość i uczciwość to cechy, które wyróżniają również resztę personelu, zwłaszcza Panie z recepcji. Praca ich jest wg naszej firmy bardzo dobrze zorganizowana. Na wszelkie pytania otrzymujemy pełną i co ważne szybką odpowiedź. Wszystkie te cechy naprawdę zasługują na wysokie uznanie. Pozdrowienia dla Pani moniki i reszty kadry z Polmed-Gdańsk.

Prywatne kliniki i spółdzielnie

6.0