Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Medyczne Morena Sp. z o.o.

adres
80-286 Gdańsk, Jaśkowa Dolina 105

Przychodnia Morena obiekty w tej lokalizacji (10) »

telefon
58 340-72-80, 345-79-97, 602-498-798  fax:  58 340-72-31
www
https://nzozmorena.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + Oceń


3.8

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    4
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
3.8
 

Żenada chirurg

Po raz kolejny przyszło nam czekać do cudownej pani dr chirurg. Czas oczekiwania wieczność kiedy coś z tym zrobicie czy do telewizji trzeba puścić z kamerą przyjść żeby pokazać jak sobie nasza służba zdrowia nie radzi place podatki i co mam stego i tak do większości lekarzy chodzę prywatnie bo czas oczekiwania do lekarza to standard 3 mce do tego czasu już dawno bym się przekrecila. Do kierownika przychodni może szanowna Panią dr należy wesprzeć osoba pisząca na komputerze bo szczerze to zapraszam na taki dzień sprawdzenia jak to wygląda że strony pacjeta

  • Wkurzona mama (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019
  • Status: stały klient

5.3

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.3
 

Polecam wszystkim

W przychodni panuje miła i przyjazna atmosfera. Lekarze są uprzejmi i starają się wszystkim pomóc. Zgadzam się, że kilku jest mało kontaktowych. Terminy? A gdzie się nie czeka? Chyba jedynie w piekarni po chleb. Dziewczyny z rejestracji są bardzo uprzejme, chociaż niejednokrotnie słyszałam jak pacjenci się do nich odnoszą. Podziwiam je za cierpliwość całym sercem. Ja bym tam nie wytrzymała nerwowo!

  • Kasia (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
  • Status: stały klient

3.2

w kategorii

Przychodnie, poradnie

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    4
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.2
 

Uwagi dotyczace rejestracji chorych.

Rejestracja do lekarza musi ulec poprawie.Osoba chora nie ma mozliwości rejestracji .na wizytę domową lekarza rodzinnego.poniewaz nie odbierane są telefony ani w gabinecie przez lekarza ani w rejestracji. Z taka sytuacją zetknęła się nasza znajoma w dniach 2-3 stycznia 2018r

  • pacjent (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Status: stały klient
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »