Szkoła Podstawowa nr 50 im. Emilii Plater
Ranking wyliczany na podstawie:
- średniej oceny w tej kategorii (min. 3 oceny)
- liczby ocen (im więcej tym wyższy)
- aktualności ostatniej opinii (z ostatniego miesiąca)
- prezentacji na stronach trojmiasto.pl
- ranking wyliczany jest na podstawie wszystkich opinii.
Maksymalna ocena to 10
Oceny w kategorii: (max. ocena 6)
Artykuły o nas
Jako rodzic serdecznie polecam dobry kontakt z nauczycielami pani od niemieckiego super babka dużo fajnych projektów i prac w grupie polecam każdemu z rodziców
Szkoły podstawowe
-
poziom nauczania:6
-
zajęcia dodatkowe:4
-
wyposażenie:5
-
bezpieczeństwo:6
-
ocena ogólna:5
Beznadziejna szkoła, wszystko zrzucone na rodziców. Wielkie wymagania, którym muszą podołać uczniowie, większości uczą się wszystkiego w domu, gdyż nauczyciele ledwo wykładają wiedzę, nie tłumaczą, nie pomagają, jedynie wymagają. Wieczne plakaty, bzdurne projekty. Masa klasówek i niezapowiedzianych kartkówek. Grafik dzieci zapełniony po brzegi sprawdzianami, pracami domowymi itp.Brak wsparcia dla uczniów, jeśli nie stać Cię na korepetycje to nie zapisuj dziecka do tej szkoły. Dobre wyniki uczniów są w dużej mierze zasługą rodziców a nie nauczycieli. Przemoc słowna w szkole jest na porządku dziennym. Nie polecam!
Szkoły podstawowe
-
poziom nauczania:1
-
zajęcia dodatkowe:1
-
wyposażenie:1
-
bezpieczeństwo:1
-
ocena ogólna:1
Bardzo dobra szkoła! Nauczyciele zawsze chętni do pomocy, dobrze przygotowują do egzaminów. Uczniowie też zawsze starają się pomóc kiedy tylko mogą. Atmosfera w szkole jest przyjazna i chce się do tej szkoły chodzić.
Szkoły podstawowe
-
poziom nauczania:6
-
zajęcia dodatkowe:5
-
wyposażenie:5
-
bezpieczeństwo:5
-
ocena ogólna:6
Szoła stara się stworzyć wrażenie wybitnej jednak to tylko wrażenie . Brak jakiegokolwiek wsparcia dla uczniów , faworyzacja pupilków pani dyrektor oraz nauczycieli . Uczniowie podzieleni na lepszych i tym wszystko i gorszych - najczęściej dzieci z problemami. Brak empatii i zrozumienie wśród kadry pedagogicznej . Podobno szkoła jest tolerancyjna i otwarta na różnorodność , co jest nie prawda . Nauczyciele doprowadzają dzieci z zaburzeniami do większych załamań i depresji . Odpowiedzią jest radź sobie sam to nie moja sprawa . (...)
Szkoły podstawowe
-
poziom nauczania:1
-
zajęcia dodatkowe:1
-
wyposażenie:1
-
bezpieczeństwo:1
-
ocena ogólna:1