Słony Spichlerz
Oceny w kategoriach: (max. ocena 6)
Ogłoszenia Praca
Artykuły o nas
O nas
W wyjątkowej przestrzeni Deo Plaza na gdańskiej Wyspie Spichrzów, w odnowionym, zabytkowym budynku spichlerza Deo Gloria w 2019 roku powstał koncept restauracyjny pod nazwą Słony Spichlerz – Restaurant Market, który jako pierwszy w Trójmieście połączył pod jednym dachem i w jednej przestrzeni wielu restauratorów.
Słony Spichlerz to kreacja popularnego miejsca spotkań, w którym każdy czuje się swobodnie i z chęcią do niego powraca. Restaurant Market zaprasza od rana na śniadania w ciągu dnia na lunche i obiady, kończąc na serwowaniu kolacji do późnych godzin nocnych, szczególnie w weekendy.
Największym atutem miejsca jest zróżnicowanie smaków – połączenie kuchni śródziemnomorskiej, azjatyckiej, mięsnej, greckiej, polskiej, meksykańskiej i włoskiej.
Wśród restauratorów znajdują się: NOEN, BŁOGO Cakes & Sweets, MEXEAT, CZERWONY PIEC,GREAT GREEK, GWAR Bistro & Bar, RAMEN & SUSHI by Mitsuro, SEXY BULL Burgers & Prosecco, PASTA MIASTA oraz SALTY BAR
Jak zwykle wspaniała atmosfera . super miejsce na spotkanie z przyjaciółmi
Food hall
-
oferta:6
-
klimat i wystrój:6
-
czystość:6
-
przystępność cen:6
-
ocena ogólna:6
Kuchnie z całego świata, każdy znajdzie coś dla siebie :)
Food hall
-
oferta:6
-
klimat i wystrój:6
-
czystość:6
-
przystępność cen:6
-
ocena ogólna:6
bylem dzis przelotem , takich cen to w życiu nie widzialem za lamke wina 35 zl za tatar z lososia UWAGA tacka 10 na 10 cm 29 zl i to samo za 3 malże i kawaleczki sledzia mix owocow morza , zaplacilem 93 zl koszmar -ostrzegam
Restauracje
-
obsługa:2
-
menu:3
-
jakość potraw:4
-
klimat i wystrój:2
-
przystępność cen:1
-
ocena ogólna:1
Koncept i realizacja - super. Wystrój - świetny, obsługa bdb. Problem jest taki, że oferowane jedzenie ma charakter zwykle street foodu, porcje są małe, a ceny są bardzo restauracyjne. Jedliśmy spalonego pad thai'a (36 zł), dorsza z dodatkami (55 zł) oraz Pizzę 26 zł (tylko ona miała normalną cenę/wielkość) było smacznie, ale nikt się nie najadł. Jeśli targetem są turyści - proszę bardzo, jednak przy chęci przyciągnięcia mieszkańców - warto poza sezonem a) zmniejszyć ceny b) zwiększyć porcje.
Restauracje
-
obsługa:6
-
menu:6
-
jakość potraw:3
-
klimat i wystrój:6
-
przystępność cen:3
-
ocena ogólna:4