Słony Spichlerz

adres
80-748 Gdańsk, Chmielna 10

Słony Spichlerz obiekty w tej lokalizacji (12) »

telefon
732-340-603
e-mail
i...@slonyspichlerz.pl pokaż
www
www.slonyspichlerz.pl
instagram
/slonyspichlerz
Godziny otwarcia
pn-czw9:00 - 23:00
pt-sob9:00 - 1:00
nd9:00 - 23:00

Aktualne imprezy

Napisali o nas

O nas

Kulinarne serce Trójmiasta - 9 konceptów gastronomicznych w jednym miejscu!

Słony Spichlerz, to gastronomiczne serce w Gdańsku, w starannie zaaranżowanym wnętrzu, z doskonałą lokalizacją i wysoką jakością dań.

W wyjątkowej przestrzeni Deo Plaza na gdańskiej Wyspie Spichrzów, w odnowionym, zabytkowym budynku spichlerza Deo Gloria powstał nowy koncept restauracyjny pod nazwą Słony Spichlerz – Restaurant Market, który jako pierwszy w Trójmieście łączy pod jednym dachem i w jednej przestrzeni wielu restauratorów.

Główną ideą Słonego Spichlerza jest chęć stworzenia gastronomicznego serca w Gdańsku, w starannie zaaranżowanym wnętrzu, z doskonałą lokalizacją i wysoką jakością dań.

Słony Spichlerz to kreacja popularnego miejsca spotkań, w którym każdy czuje się swobodnie i z chęcią do niego powróci. Restaurant Market zaprasza od rana na śniadania z różnych stron świata, w ciągu dnia na lunche i obiady, kończąc na serwowaniu kolacji do późnych godzin nocnych, szczególnie w weekendy.

Największym atutem miejsca jest zróżnicowanie smaków – połączenie kuchni m.in śródziemnomorskiej, azjatyckiej, mięsnej, kreatywnej, polskiej, wegetariańsko-wegańskiej, włoskiej.

Wśród restauratorów znajdują się: BANGKUK by Thai ThaiBŁOGO Cakes & Sweets, CHWILA Breakfast + MOMENT BowlCZERWONY PIECDELIFISH Grill + TapasGWAR Bistro & Bar, RAMEN & SUSHI by Mitsuro, SEXY BULL Burgers & Prosecco, PASTAVINO.

Zdjęcia

Opinie + Oceń

opinia

1.0

w kategorii

Food hall

  • oferta:
    -
     
  • klimat i wystrój:
    1
     
  • czystość:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Sobota wieczor, 18.01. 2020 - opinia

Nie polecam baru zewnetrznego. Pracują tam młodzi chłopacy nie ogarniający swojego fachu, szydzący i podsmiechujący się , kiedy klient prosi o poradę w wyborze drinka. Nie umieją nic doradzić, w dodatku prezentują zerowy poziom kultury. Ja rozumiem, ze brakuje ludzi do pracy i zatrudnia się wszystkich, jak leci. Ale uważam, ze osoba mająca pracować na stanowisku „barmana”, mająca bezposedni kontakt z klientem , powinna być staranniej weryfikowana. Po tej wizycie pozostał tylko niesmak.

  • Sobota wieczor, 18.01. 2020
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

4.0

w kategorii

Food hall

  • oferta:
    6
     
  • klimat i wystrój:
    1
     
  • czystość:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
4.0
 

Trzeba ogarnąć Klimatyzację

Byłem z partnerkąna sushi i muszę powiedzieć że jedzenie mają spoko . Ale tak jak w temacie ,klimatyzacja wszystko psuje ,ponieważ nie ma przyjemności z siedzenia w chłodni

  • Patryk
opinia

2.2

w kategorii

Restauracje

  • obsługa:
    2
     
  • menu:
    3
     
  • jakość potraw:
    4
     
  • klimat i wystrój:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

delifish

bylem dzis przelotem , takich cen to w życiu nie widzialem za lamke wina 35 zl za tatar z lososia UWAGA tacka 10 na 10 cm 29 zl i to samo za 3 malże i kawaleczki sledzia mix owocow morza , zaplacilem 93 zl koszmar -ostrzegam

  • krolik
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2019
opinia

4.7

w kategorii

Restauracje

  • obsługa:
    6
     
  • menu:
    6
     
  • jakość potraw:
    3
     
  • klimat i wystrój:
    6
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
4.7
 

Drogo i mało, potencjał jest.

Koncept i realizacja - super. Wystrój - świetny, obsługa bdb. Problem jest taki, że oferowane jedzenie ma charakter zwykle street foodu, porcje są małe, a ceny są bardzo restauracyjne. Jedliśmy spalonego pad thai'a (36 zł), dorsza z dodatkami (55 zł) oraz Pizzę 26 zł (tylko ona miała normalną cenę/wielkość) było smacznie, ale nikt się nie najadł. Jeśli targetem są turyści - proszę bardzo, jednak przy chęci przyciągnięcia mieszkańców - warto poza sezonem a) zmniejszyć ceny b) zwiększyć porcje.

  • Mecenas gastronomiczny
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2019
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »