Szpital Specjalistyczny im. Floriana Ceynowy Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.

adres
84-200 Wejherowo, Jagalskiego 10

Szpital Specjalistyczny obiekty w tej lokalizacji (3) »

telefon
58 572-72-00
e-mail
s...@ceynowahosp.com.pl pokaż Zabezpieczenie anty-spamowe
www
szpital.wejherowo.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

O nas

Oddział Ratunkowy:
tel. 58 572-74-89
fax 58 572-77-79

Szpitalny Oddział Ratunkowy

Oddział Ratunkowy: tel. 58 572-74-89

fax 58 572-77-79

Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii

Ordynator: 58 57 27 490

Pielęgniarka Oddziałowa: 58 57 27 493

Dyżurka lekarska: 58 57 27 492

Dyżurka pielęgniarek: 58 57 27 495

Telefon alarmowy: 58 57 27 222

Oddział Chirurgii Dziecięcej

Ordynator: 58 57 27 520

Pielęgniarka Oddziałowa: 58 57 27 523

Dyżurka lekarska: 58 57 27 521

Dyżurka pielęgniarek: 58 57 27 524

Dla Pacjentów: 58 57 27 525

Oddział Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej

Ordynator: 58 57 27 420

Dyżurka lekarska: 58 57 27 421 ; 57 27 422

Dyżurka pielęgniarek: 58 57 27 425

Dla Pacjentów:

58 57 27 427 (odcinek septyczny)

58 57 27 429 (odcinek pooperacyjny)

Pracownia Endoskopowa 58 57 27 351

Sekretariat oddziałowy: 58 57 27 424

Strona internetowa oddziału : www.chirurgia-wejherowo.pl

Oddział Chorób Płuc i Gruźlicy

Ordynator: 58 57 27 580

Pielęgniarka Oddziałowa: 58 57 27 583

Dyżurka lekarska: 58 57 27 581

Dyżurka pielęgniarek: 58 57 27 586

Izba przyjęć: 58 57 27 587

Dla Pacjentów: 58 57 27 585

Oddział Chorób Wewnętrznych

Ordynator: 58 57 27 440

Pielęgniarka Oddziałowa: 58 57 27 443

Dyżurka lekarska: 58 57 27 441/541

Dyżurka pielęgniarek: 58 57 27 445/545

Dla Pacjentów: 58 57 27 446

Sekretariat oddziałowy: 58 57 27 444/544

Dzienny Oddział Dermatologii

Kierownik: 58 57 27 572

Rejestracja: (w godzinach 8:00 - 13:00) 58 57 27 575

Oddział Kardiologii

Ordynator: 58 57 27 430

Pielęgniarka Oddziałowa: 58 57 27 433

Dyżurka lekarska: 58 57 27 431

Dyżurka pielęgniarek: 58 57 27 435

Dla Pacjentów: 58 57 27 437

Sekretariat oddziałowy: 58 57 27 434

Intensywny Nadzór Kardiologiczny: 58 57 27 436

Pracownia ECHO: 58 57 27 432

Oddział Neurologii z Pododdziałem Udarowym

Ordynator: 58 57 27 550

Dyżurka lekarska: 58 57 27 551

Pielęgniarka Oddziałowa: 58 57 27 553

Dyżurka pielęgniarek: 58 57 27 555

Dla Pacjentów: 58 57 27 556

Sekretariat oddziału: 58 57 27 552

Oddział Neonatologii

Ordynator: 58 57 27 510

Pielęgniarka Oddziałowa: 58 57 27 513

Dyżurka lekarska: 58 57 27 511

Dyżurka pielęgniarek: 58 57 27 515

Sekretariat oddziałowy: 58 57 27 514

Oddział Okulistyki

Ordynator: 58 57 27 460

Pielęgniarka Oddziałowa: 58 57 27 463

Dyżurka lekarska: 58 57 27 461/462

Dyżurka pielęgniarek: 58 57 27 465

Dla Pacjentów: 58 57 27 466

Ambulatorium oddziału: 58 57 27 469

Sekretariat oddziałowy: 58 57 27 464

Oddział Otolaryngologii

Ordynator: 58 57 27 470

Pielęgniarka Oddziałowa: 58 57 27 473

Dyżurka lekarska: 58 57 27 471/472

Dyżurka pielęgniarek: 58 57 27 475

Dla Pacjentów: 58 57 27 476

Sekretariat oddziałowy: 58 57 27 474

Oddział Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu

Ordynator: 58 57 27 530

Pielęgniarka Oddziałowa: 58 57 27 533

Dyżurka lekarska: 58 57 27 531

Dyżurka pielęgniarek: 58 57 27 535

Dla Pacjentów: 58 57 27 536

Sekretariat oddziałowy: 58 57 27 534

Oddział Pediatrii

Ordynator: 58 57 27 400

Pielęgniarka Oddziałowa: 58 57 27 403

Dyżurka lekarska: 58 57 27 401/591

Dyżurka pielęgniarek: 58 57 27 405/595

Izba przyjęć: 58 57 27 597

Sekretariat oddziałowy: 58 57 27 594

Oddział Położnictwa i Ginekologii

Sekretariat Oddziału 58 57 27 564

Oddział ginekologii i patologii ciąży 58 57 27 565; 57 27 566

Oddział położnictwa 58 57 27 415; 57 27 416

Trakt porodowo - operacyjny 58 57 27 517; 57 27 518

Szkoła Rodzenia 58 57 27 565

Pogotowie laktacyjne 58 57 27 416

Oddział Urologii

Ordynator: 58 57 27 450

Pielęgniarka Oddziałowa: 58 57 27 453

Dyżurka lekarska: 58 57 27 451

Dyżurka pielęgniarek: 58 57 27 455

Dla Pacjentów: 58 57 27 456

Sekretariat oddziałowy: 58 57 27 454

Opinie + dodaj ocenę


1.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    -
     
  • wyposażenie:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Odesłana z kwitkiem

Mając ciało obce w uchu zgłosiłam się 28.04 rano na SOR i odmówiono mi pomocy. Usłyszałam od pielęgniarki- urzędniczki, że mam pojechać do szpitala w Gdyni. Ona nic nie może na to poradzić. Na moje pytanie czy nie może zając się mną lekarz dyżurny usłyszałam kolejne stanowcze NIE. Kartuski SOR obsłużył mnie w 7 minut, pan chirurg potrafił zażartować a pielęgniarka wykazała się empatią.

  • Kamila (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Umieralnia

Trafiłam do wejherowskiego szpitala ze złamanym żebrem. Zostałam potraktowana beznadziejnie. Pomocy nie uzyskałam oprocz samej diagnozy z wielka laską, po dwóch godzinach oczekiwania i błądzenia po gabinetach, rejestracjach, gdzie każdy odsyłał mnie do kogo innego. Kultura osobista lekarzy i pielęgniarek właściwie sięga tam dna. Złośliwe docinki na każdym kroku. Z gabinetu wyszłam z płaczem, po tym jak młodziutki lekarz wyzwał mnie i z wielkimi pretensjami pytał, po co w ogole tu przyszłam i zawracam mu głowę, wzbudzając we mnie poczucie winy. Przeciez on nie ma rentgenu i go to nie obchodzi. Trzeba było udać sie do lekarza rodzinnego. Zero zaleceń, empatii, której wymaga sie od lekarza chociaż w minimalnym stopniu. Kiedy moja mama trafiła na SOR ze skręconym kolanem, pielęgniarki z wyrzutem powiedziały jej, ze na SOR przychodzi sie ze złamaniami otwartymi, a nie takimi głupotami. Zdecydowanie zachęcam do pofatygowania sie, zeby skorzystać z pogotowia w Trojmiescie. Jeśli w Wejherowie doczeka sie przyjęcia, to człowiek zostanie powitany wielkim chamstwem i tekstem "proszę sobie wziąć leki przeciwbólowe, mamy ważniejsze sprawy".

  • Jj (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.4

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    2
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.4
 

operacja endoprotezy osoba 83 lata/nie chodzi

Wypisano kobietę w wieku 83 lat z ortopedii po założeniu endoprotezy w wyniku złamania biodra, która nie umiała chodzić po operacji. Zazwyczaj ludzie opuszczają ten oddzial chodząc o kulach lub kuli.

  • Stefania (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza wizyta
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

4.2

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    3
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.2
 

Pacjentka

Dzial ginekologi to bardzo mile i pomocne położne przy dr.Maciejewski bardzo bezpiecznie sie czylam podczas operacji,ogolnie na dzie ginekogi czysciutko i naprawde nie mozna powiedziec zlego slowo oprócz..no wlaśnie przykro pisac ale zastepna ordynatora mimo pewnie doswiadczenia nie ma wogole podejscia do pacjentow ,nigdy nie czulabym sie dobrze u takiego lekarza. Mam nadzieję ze ta opinia dojdzie do niego i zmieni swoje podejscie do ludzi poniewaz lekarz ma nie tylko leczyc ale stwarzac poczucie bezpieczensta.

  • Pacjentka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

4.8

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.8
 

Chirurgia ogólna

Moja mama trafiła na oddział chirurgii ogólnej w trybie nagłym i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem sumiennej pracy i podejścia do pacjenta w wejherowskim szpitalu. Po przybyciu pogotowia, ratownicy medyczni wykazali się życzliwością i właściwą oceną niebezpiecznej sytuacji. Na SORZE również spotkałyśmy się ze zrozumieniem i wsparciem. Na oddziale chirurgii pielęgniarki bardzo zabiegane, ale zawsze serdeczne i pomocne. Mamę operował dr Jakub Blicharz i Panu Doktorowi chciałabym najbardziej podziękować. Serdeczny, empatyczny i życzliwy. MIAŁ CZAS, pomimo licznych operacji, aby porozmawiać z pacjentką i jej rodziną, omówić przebieg leczenia, a w razie wątpliwości udzielić dodatkowych informacji. Wszyscy marzymy o tym, aby w polskich szpitalach pracowali tacy lekarze specjaliści, którzy oprócz swoich ogromnych umiejętności medycznych, potrafią wykazać się też wielkim człowieczeństwem. Dziękujemy:) PS Niestety, nie zawsze jest tak kolorowo. Pozdrawiam lekarzy, którzy twierdzili, że powodem ponownej hospitalizacji jest objedzenie, pomimo że mama nic nie przełknęła. Ale tak łatwiej postawić diagnozę...

  • Magda (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • Polecam innym: tak
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Sor

SOR w Wejherowie wogóle nie funkcjonuje. W godzinach nocnych nie ma szans liczyć na jaką kolwiek konsultacje z lekarzem, bo już nie wspomnę o pomocy. Lekarze sobie smacznie śpią i mają wszystko gdzieś. Pacjenta traktują jak intruza. Nawet jak nie ma ludzi to trzeba czekać do rana aż któryś się ruszy i jeszcze bardzo obrażony że coś chcesz od niego. A i tak niczego się nie dowiesz, bo zbywa pacjenta i z bólem wyśle do lekarza rodzinnego. Jak chce się otrzymać zwolnienie lekarskie po całej nocy czekania na lekarza, to nagle nie ma bloczka i każą czekać na zmianę lekarza albo udać się do lekarza rodzinnego. ODRADZAM!!!

  • Pacjent (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Weekend majowy
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza wizyta
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

5.4

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    4
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.4
 

Chirurgia dziecięca

Właśnie wróciłam z synkiem z 3 dniowego pobytu. Jestem pod wrażeniem. Miłe i pomocne pielęgniarki. Lekarze powinni trochę więcej poświęcić czasu na rozmowę z rodzicem i wytłumaczenie, co będzie się działo z dzieckiem w czasie i po operacji-zabiegu. Jedynie anestezjolog kompetentnie wytłumaczył laikom , co może niepokoić. Plusem są szybkie terminy, czystość oddziału i dobre serce pracowników.

  • Ann (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2017
  • Polecam innym: tak
  • Status: pierwsza wizyta
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.2

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

SOR - bardzo złe wspomnienia

W tym miejscu dowiedziałam się, że zachorowałam na cukrzycę typu 1. Chorobę przewlekłą i trudną. Od lekarza pełniącego dyżur i pielęgniarek usłyszałam przed postawieniem diagnozy obraźliwe teksty o głodzeniu się, anoreksji, wymyślaniu chorób, pomimo moich zapewnień o normalnym odżywianiu. Dopiero po pomiarze cukru uznali, że to może być kwestia choroby... Zostałam podłączona do kroplówki na 4 godziny i pozostawiona sama sobie. Kilkakrotnie pytałam o wyniki badań, za każdym razem byłam zbywana. Po 6 godzinach lekarz uznał, że trzeba podać insulinę, bo w końcu dostanę kwasicy ketonowej. Podano mi insulinę i zostawiono znów samej sobie - jak się później dowiedziałam od diabetologa, pierwsze dawki insuliny trzeba dokładnie monitorować pacjenta, można nawet oślepnąć - organizm różnie reaguje. W środku nocy miałam dość i uznałam, że uciekam do trójmiasta na oddział diabetologii. Od lekarza przy wypisie na własne życzenie usłyszałam złośliwie: powodzenia na nowej drodze życia. Wyszłam stamtąd bez słowa, chociaż chciało mi się wyć. Do tej pory to pamiętam, nie wiem jakim trzeba być człowiekiem, żeby potraktować kogoś w tak okrutny sposób.

  • Ala (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2015
  • Polecam innym: nie
  • Status: korzystałem kilkakrotnie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

2.2

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

Mylne pierwsze wrazenie

Urlop nad morzem. Niestety ostry bol ucha zmusil mnie do skorzytabia z SOR.bylam zachwycona obsluga. W 20 minut bylo po sprawie. Antybiotyk i wypis. Po kilku dniach zakazenie przenioslo sie na drugie ucho. Bol nie do wytrzymania. Ponowna wizyta byla dramatem. Zostalam zbesztana przez ta samą lekarke ktora 7 dni wczesniej mi pomogla. Krzyczala tez na mnie jej kolezanka zza biurka...że jakim prawem tu przyszlam że nie powinnam sie tu zglaszac, ze zawracam glowe (!!!) I co ja wogole sobie mysle? A przeciez skirowano mnue tu z rejesyracji...W szoku zażądalam oddania dokumetow (karty przyjecia z rejestracji)...miałam zamiar wyjsć. Zatrzymala mnie mloda dziewczyna(chyba stazystka) obecna przy calej sytuacji...posadzila na fotel, zbadala, postawila diagnoze i zalecila kolejny antybioyk. Paniusia zza biurka wypisala recepte. Druga przystawila pieczątkę. Wyszlam bardzo zdenerwowana. Chociaz udzielono mi pierwszej pomocy (tylko dzieki tej mlodej lekarce bo pelniaca dyzur nawet nie wstsla zza biurka zeby do mnie chocby podejsc) to to jak zostalam potraktowana ( zbesztana) na dlugo pozostanie w mojej pamieci. Podzielilam sie swoja opinia dzisiaj w sekretariacie Administracji szpitala.

  • Magdalena Jonska (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 23 i 28 Lipiec2016
  • Polecam innym: nie
  • Status: pierwsza moja wizyta
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
    • obsługa:
      2.1
       
    • jakość usług:
      2.8
       
    • wyposażenie:
      3.4
       
    • czas oczekiwania:
      2.9
       
    • ocena ogólna:
      2.6
       
    średnia ocena (max 6)
    2.6