Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Szpital UCK

adres
80-952 Gdańsk, Dębinki 7

Szpital UCK obiekty w tej lokalizacji (7) »

 
inne oddziały
telefon
58 727-05-05, 58 349-20-00  fax:  58 346-11-78
e-mail
i...@uck.gda.pl pokaż
www
www.uck.gda.pl

Napisali o nas

O nas

Uniwersyteckie Centrum Medycyny Laboratoryjnej
tel.: (58) 349 20 45
fax: (58) 349 27 72

Centralne Laboratorium Kliniczne
tel.: (58) 349 27 57
fax: (58) 349 27 72

Laboratorium Genetyki Klinicznej
tel.: (58) 349 37 56, 349 37 67
fax: (58) 349 15 35

Laboratorium Immunologii i Transplantologii Klinicznej
tel.: (58) 349 21 89
fax: (58) 349 21 91

Laboratorium Hematologii
tel.: (58) 349 22 41

Laboratorium Mikrobiologii Klinicznej
tel.: (58) 349 27 03, 349 25 95 inf. o badaniach

Laboratorium Patomorfologii Klinicznej
tel.: (58) 349 37 40
fax: (58) 349 37 50

Lekarz Epidemiolog
tel.: (58) 349 39 24
fax: (58) 349 39 23

Klinika Alergologii Pneumonologii
tel.: (58) 349 26 25
fax: (58) 349 16 25

Klinika Anestezjologii i Intensywnej Terapii
tel.: (58) 349 32 80
fax: (58) 349 32 90

Klinika Chirurgii Klatki Piersiowej
tel.: (58) 349 31 30
fax: (58) 349 31 40

Klinika Chirurgii Ogólnej, Endokrynologicznej i Transplantacyjne
tel.: (58) 349 30 10
fax: (58) 349 30 20

Klinika Chirurgii Onkologicznej
tel.: (58) 349 31 90
fax: (58) 349 32 00

Klinika Chirurgii Plastycznej
tel.: (58) 349 30 40
fax: (58) 349 30 50

Klinika Okulistyki
tel.: (58) 349 35 80
fax: (58) 349 35 90

Klinika Psychiatrii Dorosłych
tel.: (58) 349 26 50
fax: (58) 349 27 48

Kliniczne Centrum Kardiologii
tel.: (58) 349 39 10
fax: (58) 349 39 20

Klinika Otolaryngologii z Oddziałem Chirurgii Szczękowo-Twarzowej
tel.: (58) 349 31 10
fax: (58) 349 31 20

Klinika Chorób Wewnętrznych, Chorób Tkanki Łącznej i Geriatrii
tel.: (58) 349 28 32
fax: (58) 349 28 32

Klinika Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych
tel.: (58) 349 28 40
fax: (58) 349 28 41

Klinika Dermatologii, Wenerologii i Alergologii
tel.: (58) 349 25 80
fax: (58) 349 25 86

Klinika Gastroenterologii i Hepatologii
tel.: (58) 349 36 40
fax: (58) 349 36 50

Klinika Ginekologii, Ginekologii Onkologicznej i Endokrynologii Ginekologicznej
tel.: (58) 349 34 41, 349 34 94
fax: (58) 349 34 16

Klinika Hematologii i Transplantologii
tel.: (58) 349 22 30
fax: (58) 349 22 33

Klinika Kardiochirurgii i Chirurgii Naczyniowej
tel.: (58) 349 24 03
fax: (58) 341 76 69

Klinika Kardiologii Dziecięcej i Wad Wrodzonych Serca
tel.: (58) 349 28 70
fax: (58) 349 28 95

Kliniczny Oddział Ratunkowy
tel.: (58) 349 37 80
fax: (58) 349 37 90

Klinika Nadciśnienia Tętniczego i Diabetologii
tel.: (58) 349 25 03
fax: (58) 349 25 03

Klinika Chorób Nerek i Nadciśnienia Dzieci i Młodzieży
tel.: (58) 349 28 50
fax: (58) 349 28 52

Klinika Nefrologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych
tel.: (58) 349 25 05
fax: (58) 346 11 86

Klinika Neonatologii
tel.: (58) 349 34 92
fax: (58) 349 34 28

Klinika Neurochirurgii
tel.: (58) 349 33 20
fax: (58) 349 33 30

Klinika Neurologii Dorosłych
tel.: (58) 349 23 00
fax: (58) 349 23 20

Klinika Neurologii Rozwojowej
tel.: (58) 349 23 90
fax: (58) 349 23 95

Klinika Onkologii i Radioterapii
tel.: (58) 349 22 71
fax: (58) 349 22 15

Klinika Pediatrii, Hematologii i Onkologii
tel.: (58) 349 28 80
fax: (58) 349 29 50

Klinika Pediatrii, Diabetologii i Endokrynologii
tel.: (58) 349 28 98
fax: (58) 349 28 48

Klinika Ortopedii
tel.: (58) 349 36 20
fax: (58) 349 36 30

Klinika Położnictwa
tel.: (58) 349 34 65
fax: (58) 349 34 16

Klinika Rehabilitacji
tel.: (58) 347 29 63
fax: (58) 347 16 40

Klinika Urologii
tel.: (58) 349 31 60
fax: (58) 349 31 70

Lekarz Transfuzjolog Szpitala
tel.: (58) 349 27 58

Pracownia Kardioangiologii Inwazyjnej
tel.: (58) 349 27 00

Regionalne Centrum Diabetologii
tel.: (58) 349 26 04
fax: (58) 349 26 07

Regionalne Centrum Koordynacji Transplantacji
tel.: (58) 349 39 05
fax: (58) 349 39 05

Samodzielny Zespół Kardioanestezjologii
tel.: (58) 349 24 83

Samodzielny Zespół Neuroanestezjologii
tel.: (58) 349 23 35

Zakład Diagnostyki Chorób Serca
tel.: (58) 349 33 80
fax: (58) 349 33 79

Zakład Medycyny Nuklearnej
tel.: (58) 349 22 03
fax: (58) 349 22 00

Zakład Radiologii
tel.: (58) 349 36 80
fax: (58) 349 36 90
 

Opinie + Oceń


1.6

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

Pacjent - opinia

Nie polecam. Byłem 15.10.19 w centrum medycyny inwazyjnej na rezonansie i zarówno pielęgniarka (Zdaje się P. Magda), jak i Pani technik zajmująca się badaniem chyba pracują tam za karę. ... Miała pretensje, że nie przeniosłem wyników badań (nikt mnie nie informował, że mam cokolwiek przynieść) i szeptała pod nosem jakieś teorie na mój temat. Pani technik miała pretensje do mnie o źle wypisane skierowane na co oczywiście nie miałem wpływu, nie podobało się jej również, że jestem za wysoki w stosunku do maszyny wykonującej badanie. Ogólnie obie Panie z takim nastawieniem raczej straszą pacjentów i potrafią zepsuć cały dzień swoimi krzykami. Takie osoby nie powinny pracować z ludźmi, mam nadzieję, że kierownictwo szpitala czyta te opinie. Nie pozdrawiam obu Pań i mam szczerą nadzieje, że się już nie spotkamy.

  • Pacjent (mężczyzna)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
  • Status: stały klient

1.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    -
     
  • wyposażenie:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Rejestracja to dramat

Na wizytę z małym dzieckiem czeka się rok, nie ma żadnej możliwości przełożenia terminu wizyty gdy po roku okazuje się, że dziecko w tym terminie jest np. chore. Kolejny rok czekania... Paniusie z rejestracji chyba nie wiedzą, że są w pracy. Ma się wrażenie, że robią człowiekowi ogromną łaskę odbierając telefon. Niestety człowiek jest na takie traktowanie skazany ponieważ do niektórych specjalistów nie sposób umówić się prywatnie a nie leczyć się też nie można.

  • A
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019

3.6

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    4
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.6
 

Pielegniarki bez podejścia

Oddzial (neurologiczny) wyposażony super, odnowiony, dużo nowego sprzętu. Lekarze specjaliści z dużą wiedzą. Natomiast pielęgniarki- tragedia zero podejścia do dzieci, dla rodzica nie miłe, jakby były tu za karę. Rozumiem ich ciężka pracę, ale nikt nie jest tu jako pacjent dla przyjemności więc trochę empatii by się przydało. Tymczasem podejście na minus. Nie jestem żadna "mama bombelka" i nie pisze tej opinii bo nikt skakał nad moim dzieckiem jak szalony, bo nie o to tu chodzi, tylko problem w tym, że jak pisze większość, pielęgniarki do wymiany.

  • M
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
  • Status: pierwsza wizyta

4.6

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
4.6
 

Wielkie oczekiwanie i jeszcze większy zawód.

Szpital nowoczesny i super wyposażony ale brak w nim ludzi i ludzkiego podejścia. Niepotrzebnie naraża się pacjenta na dodatkowe cierpienia i stres. Jeszcze tu leżę i wyglądam daty wypisu. Ludzie więcej serca i wyrozumienia dla innych bo samo wyposażenie to nie wszystko.

  • Wiechura
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2019
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

2.2

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

Po wizycie mojej mamy na kardiologii dostałem nerwicy !!

naprawdę po naszych perypetiach na tym oddziale trudno się oprzeć, że panuje tam chaos. Po przyjściu na oddział mama została wypisana ??? Skierowanie zaginęło. Pomimo dokumentacji i konsultacji u profesora inny lekarz stwierdził, że nie musi przechodzić zabiegu. Po 2 przyjściu zrobili zabieg ale nie dostała na wypisie z oddziału recept. Teraz martw się sam. Nie chcą nawet ich wypisać pomimo telefonów. Ma sobie iść do internisty -tak usłyszałem z oddziału ( czas czekania do internisty 2 tygodnie). Może między czasie dostanie zawału ?! Też wyjście.

  • Marek (kobieta)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2019
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

4.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
4.0
 

Nowe Labolatorium UCK-dramat-4 godz czekania !!!

Jakieś nieporozumienie,cofacie się do 19 wieku ! Zróbcie coś z weryfikacją osób uprzywilejowanych !!! Wchodząc każdy pobiera nr normalny ale patrząc na kolejkę pobiera uprzywilejowany i wychodzi na to, że osób uprzywilejowanych jest więcej niż normalnych! Proponuję jeden wybór aby w automacie rejestrującym była jedna opcja #uprzywilejowany# Złoże skargę do dyrekcji na taką sytuację ! Nie pozdrawiam!

  • Karol (mężczyzna)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

5.8

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

cudowni ludzie

Od kilku miesięcy jestem pacjentką UCK w Gdańsku. Różne opinie słyszymy o służbie zdrowia, niestety większość z nich nie jest zbyt pochlebna, a to w mojej ocenie poważny błąd. Na żadnym etapie nie spotkałam się z nieuprzejmością , wręcz przeciwnie , wszyscy byli bardzo uprzejmi i pomocni. Szczególnie dziękuję dr Maciejowi Świerblewskiemu - wspaniałemu Chirurgowi onkologowi - za uwagę , zaangażowanie i sprawienie ,że miałam poczucie ,że trafiłam w najlepsze ręce . Dziękuję też wszystkim członkom prowadzonego przez Niego zespołu - zarówno z przychodni , jak i na oddziale. Wspaniali ludzie:) !!! Opowieści o nieempatycznych i niepomocnych lekarzach i pielęgniarkach najwyższy czas włożyć między bajki. Mimo,że niejednokrotnie jako pacjenci nie dajemy im chwili oddechu :) Dziękuję im wszystkich z całego serca za wspólną walkę o moje zdrowie.

  • Hanka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2019
  • Status: stały klient

Oczekiwanie na rejestrację

Siedzę właśnie w poczekalni do rejestracji do przychodni przyszpitalnej gdzie przyjmują specjaliści. Jestem juz tu półtorej godziny i krew mnie zalewa jak patrzę na pracę pań rejestratorek. Pobierając numerek w automacie miałam przed sobą 66 osób (godz. 13:30)- teraz mam rowne 40 z czego z 10 osób zdążylo zrezygnować z czekania. W miedzyczasie pogaduchy przy systemie z kartami pacjenta, obsługa tych co sie pokapowac nie mogą gdzie co i jak i automatyczna ich obsługa tak z miejsca i od ręki a ci co sobie numerek wzięli to niech sobie czekają. Ludzie ktorzy tym zarzadzacie dyrektorzy czy jaką wam tam funkcję przydzielili zrobcie coś z tym bo organizacja podczas rejestracji jest masakryczna. Co jakis czas obserwuje jak panie przeskakują na wyswietlanie kolejnego numerka i kolejnego i tak czasami o 4 czy 5 osób do przodu. Nie wyciagacie z tego zadnych wnioskow że ludzie poprostu rezygnują z czekania? Mimo tego czas jaki sie tu spędza jest poprostu nierealny. robicie sobie kpiny z pacjenta! 2godziny 30 minut tyle czasu dziś 10.kwietnia 2019 trzeba ba bylo spedzic w kolejce w UCK do tejestracji.Gdyby ktoś chciał się rejestrowac niech zarezerwuje sobie pół dnia zeby sie nie rozczarować

  • To właśnie nasza służba zdrowia... (kobieta)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2019
  • Status: pierwsza wizyta

2.7

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.7
 

Punkt konsultacyjny otolaryngologii

Dramat!!!! W punkcie konsultuje rezydent , który nie jest osoba decyzyjna . Trzeba poczekać na lekarza specjalistę , który jakoś od 4 godzin nie może dojść do punktu. Pani pielęgniarka (chyba) to następny dramat. Nic nie wie , niczym nie jest zainteresowana. Masakra , masakra i jeszcze raz masakra .

  • Joanna (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2019
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

5.4

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.4
 

Klinika Alergologii

Nie lubię nikogo chwalić, ale bardzo lubię tą klinikę. Pielęgniarki są dobre w swoim fachu, mimo że mają mało czasu, to można z nimi porozmawiać. Lekarze są niesamowici, mają dobre podejście do pacjentów (nawet takich jak ja). Z tego co zauważyłam dobrze szkolą studentów medycyny. Mam nadzieję, że poziom obsługi i leczenia się nie obniży.

  • Marianna (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2019
  • Status: stały klient

6.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Uck dzienny oddział

Dziękuję za całą pomoc serce i empatię, zrozumienie, za rozmowy za trzymanie za rękę za wsparcie, za wszystko w imieniu syna..mały na drugie Franek

  • Ja (kobieta, do 18 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2019
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

Wizyta na Klinicznym Oddziale Ratunkowym UCK w Gdańsku

Na oddziale ratunkowym UCK w Gdańsku zarejestrowałem się o godz.15:40. Czekając na wywołanie mnie przez lekarza, aby uzyskać pomoc medyczną , której potrzebowałem do godz. 22:30, zauważyłem dziwną dla mnie sytuację. Otóż gdy bezskutecznie czekając na lekarza od godziny 15:40, zauważyłem, ze pacjenci którzy przyszli na KOR dużo później ode mnie 18-ta,19-ta, byli przede mną wywoływani przez lekarzy na wizytę. Trzykrotnie pytana przeze mnie rejestratorka,dlaczego tak się dzieje, i kiedy ja zostanę wywołana przez lekarza, rozkładała bezradnie ręce i zbywała mnie informacją, że nie jest lekarzem. Kazała mi samodzielnie szukać lekarza, który zechciałby mnie przyjąć na oddziale ratunkowym Czy tak wygląda przyjmowanie i udzielanie pomocy medycznej potrzebującym pacjentom na Klinicznym Oddziale Ratunkowym UCK Gdańsk? Jeżeli, tak ma wyglądać udzielanie pomocy medycznej chorym, to mam składać wyrazy ubolewania czy gratulacje? Dziękuję za "udzielenie pomocy" potrzebującemu pacjentowi.

  • Mirosłąw (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019
  • Status: pierwsza wizyta

6.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Klinika Urologii

Serdecznie dziękuję całemu personelowi. Wyjątkowi ludzie i profesjonaliści.

  • JB (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
  • Status: pierwsza wizyta

5.6

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.6
 

UCK Gdańsk

Bardzo fachową opieka, sympatyczni lekarze , dzieckiem bez lęku poddaje się badaniom , chętnie jeździ na badania. Jasne przekazanie informacji o stanie zdrowia dziecka i udzielenie rad jak postępować. Lekarze chętnie wyjaśniają w czym problem oraz rozmawiają z pacjentem odnośnie jego zdrowia jak też słuchają co ma pacjent do powiedzenia na temat swojego zdrowia. Polecam branie przykładu z UCK w Gdańsku innym placówką medycznym włącznie z organizacją. Może są jakieś niedociągnięcia ale ogólnie bardzo jestem zadowolona z leczenie dziecka. Aby tak dalej . Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami dla personelu UCK mama dziecka z Olsztyna.

  • Ewa (kobieta, do 18 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019
  • Status: stały klient

3.8

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.8
 

Technicznie swietnie ale podejscie czesci personelu slabiutkie.

Jak w naglowku. Komuna nadal zyje w Polsce.

  • Adam (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
  • Status: pierwsza wizyta

5.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Ocena Kliniki Chirurgii Klatki Piersiowej

Od 2013 roku do końca lipca 2018 r byłam pacjentką Przychodni, a następnie Kliniki Chirurgii Klatki Piersiowej UCK w Gdańsku. Na moich płucach działy się przeróżne rzeczy, a ponieważ w przeszłości usuwano mi dwukrotnie złośliwy nowotwór – były one przedmiotem szczególnej uwagi lekarza prowadzącego -dr Dariusza T. W rezultacie kilku lat obserwacji, kilku wielospecjalistycznych konsultacji lekarskich, biopsji - usunięto mi torbiel okołoosierdziową dość dużych rozmiarów. Wszystkich lekarzy, pielęgniarki, rehabilitantów, których napotkałalam na mojej drodze cechowało perfekcyjne, profesjonalne podejście do pacjenta, uśmiech i życzliwość. Przebywałam w życiu już w kilku szpitalach – różnie w nich bywało – jednak żadnego nie można porównać z uck. wyposażenie Kliniki – mam na uwadze jedynie logistykę, bo na medycznym się nie znam – jest na miarę XXI wieku ! Dwuosobowe sale, łazienki, łóżka, stoliki, żaluzje w oknach – urządzenia na tzw „guzik” , porządek i czystość robi kolosalne wrażenie, ale przede wszystkim uśmiech, skromność lekarzy (utytułowanych, jednych z najlepszych w Polsce!), podejście pielęgniarek i rehabilitantów pozwalało zapomnieć o chorobie, o bólu...Dziękuję Państwu!

  • Krystyna Fabisz (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

5.8

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

Podziekowania Oddział Urologiczny

Jestem pod wrażeniem całości oddziału Urologii.Wielka wiedzą,profesjonalizm, zaangażowanie i podejście do pacjenta.Caly personel łącznie z p.pomagajacymi,zasługuje na wyrazy uznania, często wracamy ze względu na schorzenie syna,Wyrazy podziękowań.

  • Pacjent (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Status: korzystałem kilkakrotnie

Archiwum UCK

Bardzo sympatyczna obsługa w archiwum uck, zwłaszcza Pani Renata, pomocna i przemiła osoba!

  • Halina 02.07. (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2018
  • Status: pierwsza wizyta

6.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

PRACOWNIA HOLTEROWSKA I PRÓB WYSIŁKOWYCH UCK W GDAŃSKU

Serdeczne podziękowania dla całego personelu, w szczególności dla Pani Aleksandry oraz dla Pani Barbary z pracowni Holterowskiej UCK w Gdańsku za profesjonalne, empatyczne i ludzkie podejście do pacjentów. Pacjentka Izabela

  • Izabela (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2018
  • Status: stały klient

Rejestracja UCM

Usiłowałem zarejestrować się , numer 58 7270505 , dwa dni ciągłego dzwonienia , bez skutku , mają w d.... wszystkich , komuna to przy nich pikuś . Brak słów

  • Jaroslaw (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Status: pierwsza wizyta
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »