Tawerna Rybaki

adres
81-769 Sopot, al. Wojska Polskiego 26
telefon
58 551-47-74, 501-741-875  fax:  58 551-46-91
www
www.tawernarybaki.pl
 
zgłoś do aktualizacji
 

rodzaj kuchni:   rybna
udogodnienia:   ogródek letni, menu dla milusińskich, krzesełka dla niemowląt, kredki, malowanki, miejsce do przewijania niemowląt

Napisali o nas

Opinie + Oceń

opinia

1.0

w kategorii

Restauracje

  • obsługa:
    1
     
  • menu:
    1
     
  • jakość potraw:
    1
     
  • klimat i wystrój:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Kazimierz - opinia

Ładny lokal, wystrój przyciągający klienta ale oferta jest kpiną z klienta. Malutkie porcje, najtańsze składniki, za to jest drogo. Nie polecam.

  • Kazimierz
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2019
opinia

3.5

w kategorii

Restauracje

  • obsługa:
    6
     
  • menu:
    4
     
  • jakość potraw:
    2
     
  • klimat i wystrój:
    5
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.5
 

Niedzielny obiad

Bardzo miła obsługa to fakt. Menu ciekawe, jednak w potrawach brak smaku. Polędwiczka z czarnego dorsza z gniohii bazylioowym, danie wyglądające zachęcająco ale w smaku nijakie, tylko wyraźny smak kiełków zielonego groszku które były smacznym dodatkiem. Zupa rybna przeciętna jednak bez wyrazistosci owoców morza, porcja niewielka. Rosół najzwyklejszy, porcja nieduża. Dorsz smażony najzwyklejszy, frytki suche, przesmażone, porcja niewielka, dużo smacznej surówki. Wszystko ładnie podane, na zamówienie nie trzeba było długo czekać.

  • Goście
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
opinia

duze rozczarowanie

niestety nie jestesmy zadowoleni ani z pobytu w panstwa obiekcie ani z obslugi i naszym zdaniem tego typu standard nie powinien byc oferowany za taka cene. nie wiem kto jest autorem opinii na bookingu ale teraz wiemy ze nie sa one prawdziwe. Od początku pobytu czuliśmy się jak nie goście i klienci. Zero propozycji pomocy przy bagażach, zero oprowadzenia po pokojach, brak recepcji w ogóle. Brak choćby głupiego telefonu w pokoju by nie biegać z każda pierdoła dwa piętra niżej- schodami, kto w tym świecie, za takie ceny nie ma windy w obiekcie.... śniadania to jakieś kuriozum, 5 śniadań do wyboru, non stop jajka - szwedzki stół co w większości jest standardem u Panstwa niestety nie zagościł jeszcze. Obsługa to osoby którym w naszej ocenie w większości nie chce się pracować, podejście byle zrobić lub nie - zreszta jak w całym Sopocie. Powiem szczerze nie spotkałam się jeszcze nigdy z takim podejściem w traktowaniu gości, w ogóle ludzi którzy płaca za pobyt a nawet przysłowiowy uśmiech jest problemem. Kwestia zrobienia głupich bułek na powrót dla kuchni była mega problemem. Parking płatny oddalony od obiektu, być może do akceptacji ale nie za taka cenę pobytu. Pokoje sprzątane rzadko

  • agnieszka
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019
opinia

2.3

w kategorii

Restauracje

  • obsługa:
    1
     
  • menu:
    2
     
  • jakość potraw:
    3
     
  • klimat i wystrój:
    4
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.3
 

Rozczarowanie

Wybrałam się z Przyjaciółką wczoraj wieczorem na rybę. Polecona nam została ta restauracja. Widok piękny. Klimat też ujdzie.. Jedzienie dobre ale jak na takie ceny to szału nie było. Krewetki zachwyciły. Co do obsługi cóż... Bardzo długie oczekiwanie na przyjęcie zamówienia. Przystawka i ryba podane dość szybko, ale niestety by złożyć zamówienie na deser musiałyśmy bardzo długo czekać i niestety nie doczekałyśmy się. Ani na deser ani na posprzątanie talerzy a także na rachunek. Zapłaty dokonałyśmy na dole i same o to poprosiłyśmy. Niesmak przez obsługę pozostał duży. Raczej więcej nie zawitam

  • Alicja
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2019
opinia

1.0

w kategorii

Restauracje

  • obsługa:
    1
     
  • menu:
    1
     
  • jakość potraw:
    1
     
  • klimat i wystrój:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Najgorsza restauracja w jakiej byłam

Po zajęciu stolika zostaliśmy poinformowani, ze czas oczekiwania to 40 min. Kuchnia przez dwie godziny nie była w stanie wydać dań głównych. Do tego bezczelna właścicielka nie umiała przeprosić za zaistniała sytuacje. Zdecydowanie odradzam. Dodam tylko, ze nigdy nie zostałam tak zle potraktowana w restauracji i jest to pierwsza negatywna ocena jaka wystawiam.

  • Iza
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »