Trójmiejska Klinika Weterynaryjna - całodobowo
Ranking wyliczany na podstawie:
- średniej oceny w tej kategorii (min. 3 oceny)
- liczby ocen (im więcej tym wyższy)
- aktualności ostatniej opinii (z ostatniego miesiąca)
- prezentacji na stronach trojmiasto.pl
- ranking wyliczany jest na podstawie wszystkich opinii.
Maksymalna ocena to 10
Oceny w kategorii: (max. ocena 6)
Artykuły o nas
O nas
Zapraszamy do pierwszej w Gdańsku kliniki weterynaryjnej!
Pamiętajcie, że pacjentów przyjmujemy 24h/ dobę przez cały rok. Możecie na nas liczyć.
W trosce o Państwa komfort umożliwiamy rejestrację telefoniczną. Jeśli nie zdążymy odebrać, nasze recepcjonistki będą starały się oddzwonić. Prosimy o cierpliwość.
Zespół naszych lekarzy zapewnia podopiecznym podstawową opiekę i profilaktykę zdrowotną, jak i specjalistyczną diagnostykę oraz leczenie, a w nagłych wypadkach całodobową, intensywną terapię szpitalną. Jesteśmy ośrodkiem skupiającym wiedzę i doświadczenie lekarzy weterynarii różnych specjalizacji, co pozwala zaoferować naszym pacjentom profesjonalną opiekę nawet w najtrudniejszych przypadkach.
Dzięki zastosowaniu nowoczesnej aparatury medycznej przeprowadzamy na miejscu badania krwi, moczu i kału, badania mikroskopowe i cytologiczne. Wykonujemy cyfrowe zdjęcia rentgenowskie, badania ultrasonograficzne, echokardiograficzne, biopsje cienkoigłowe, biopsje narządowe pod kontrolą ultrasonograficzną oraz badania EKG. Oferujemy pełen zakres chirurgii tkanek miękkich, w tym operacje na terenie klatki piersiowej. Jako jedyny ośrodek na Pomorzu przeprowadzamy procedury chirurgii małoinwazyjnej, w tym laparoskopii i torakoskopii. Wykonujemy specjalistyczne operacje ortopedyczne, m.in. korekcje wad wrodzonych i rozwojowych, rekonstrukcje pourazowe, zespolenia złamań oraz artroskopie. Oferujemy także leczenie chirurgiczne schorzeń kręgosłupa. Znieczulenie ogólne w większości wypadków prowadzimy przy użyciu środków wziewnych.
Zapraszamy do nas z Waszymi pupilami!
Jesteśmy po zabiegach. Tak wspaniałej opieki i profesjonalizmu nie oczekiwałam,mimo ,że znam to miejsce. Operacja i opieka po na wysokim ,co widać po odebranej kotce, zero stresu, pięknie wybudzona,spokojna i zadbana. Wszyscy życzliwi, pamiętają nas i traktują podmiotowo. Każdy z pracowników personelu dba o nasz komfort. Na każde pytanie odpowiadają cierpliwe i wyczerpująco. Nie jestem łatwym klientem,bo bardzo się stesuję i mam najczarniejsze scenariusze,ale w TKW to ogarniają Dziękujemy z Tyldą
Odpowiedź obiektu:
Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię! Takie słowa są dla nas ogromnie ważne i motywują nas do pracy! Pozdrawiamy serdecznie :)
Weterynarze
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
podejście do zwierząt:6
-
pomoc merytoryczna:6
-
przystępność cen:6
-
ocena ogólna:6
Zdecydowanie polecam. W nagłych sytuacjach działają szybko i profesjonalnie. Lekarze uratowali mojego Barusia, który miał skręt żołądka. Przyjechaliśmy o 3 w nocy i decyzja oraz działanie było natychmiastowe. Bardzo ważne jest żeby w takiej sytuacji reagować szybko. Dużo zależy też od właściciela. Przy skręcie żołądka nie można czekać, trzeba natychmiast jechać do lekarza. Dziękuję, że jest taka klinika, do której można przyjechać o każdej porze i pomogą. Mój Baruś żyje dzięki sprawnemu działaniu lekarzy TKW. Polecam tę klinikę cały sercem. Personelowi życzę zdrowia i dużo sił. Pozdrawiam w imieniu Bariego i swoim. :) Ewa Zielińska
Weterynarze
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
podejście do zwierząt:6
-
pomoc merytoryczna:6
-
przystępność cen:6
-
ocena ogólna:6
Zdecydowanie nie polecam, za niestety nieudaną próbę ratowania życia mojego Ukochanego Pucia( świnka morska) zapłaciłam ponad 500 zł.
Weterynarze
-
obsługa:1
-
oferta:1
-
jakość usług:1
-
podejście do zwierząt:1
-
pomoc merytoryczna:1
-
przystępność cen:1
-
ocena ogólna:1
Absolutnie odradzam "leczenie" zwierząt w tym miejscu. Porażający brak empatii, merytorycznej wiedzy oraz nastawienie na jak największy zysk kosztem zarówno zwierząt jak i właścicieli. Po ponad tygodniowej hospitalizacji mój kot opuścił tę klinikę (na moje żądanie) w opłakanym stanie - apatyczny, brudny, z gorączką i utratą ok. 20% masy ciała. Jedyne, co świetnie tam funkcjonuje, to codzienne mailowe i smsowe przesyłanie powiadomień o kolejnych kosztach do zapłaty. Pozostawienie kotka w tym miejscu było moim największym błędem, a koszt tzw. hospitalizacji wyniósł ok. 4 tysięcy złotych i przyniósł wyłącznie pogorszenie jego stanu. Zdecydowanie odradzam.
Weterynarze
-
obsługa:1
-
oferta:1
-
jakość usług:1
-
podejście do zwierząt:1
-
pomoc merytoryczna:1
-
przystępność cen:1
-
ocena ogólna:1
Byliśmy z kolejnym kotkiem w klinice. Profesjonalizm,empatia i szacunek to za każdym razem nas spotyka. Tylda jest bardzo chorym kotkiem,który był poddany wielu trudnym dla niej badaniom. Lekarze profesjonalnie wykonali wszystkie zabiegi. Omówiono z nami alternatywy. Opieka dr P.Panka to sama przyjemność dla kotka i opiekunów. Zawsze dostępni zawsze w kontakcie. Panie w rejestracji kompetentne i pomocne. Podczas USG pani doktor tłumaczyła wszystko dokładnie i cierpliwe. Wykonano dodatkowe badania. Może ten tekst brzmi jak laurka, ale dokładnie tak było za każdym razem, gdy tam byliśmy. Polecam całym sercem Dziękuję.
Odpowiedź obiektu:
Dziękujemy bardzo za przemiłe słowa! Wszystkiego co najlepsze! :)
Weterynarze
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
podejście do zwierząt:6
-
pomoc merytoryczna:6
-
przystępność cen:5
-
ocena ogólna:6
wspaniała klinika, lekarze, podejście do zwierząt i zakres usług. Kicia po operacji bardzo dobrze zaopiekowana, wizyty kontrolne bardzo dokładne. Odradzano nam operację w innym miejscu, kot niepotrzebnie cierpiał 2 miesiące. Pan doktor świetnie wszystko nam wytłumaczył i nie żałujemy decyzji o trudnej ortopedycznej operacji, po 2 tygodniach już widzimy że kot w końcu żyje bez cierpienia
Odpowiedź obiektu:
Dziękujemy bardzo za pozytywną opinię! Życzymy wszystkiego co najlepsze! :)
Weterynarze
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
podejście do zwierząt:6
-
pomoc merytoryczna:6
-
przystępność cen:6
-
ocena ogólna:6
W dniu 31.07.2022 byliśmy w TKW na wizycie z kotką. Przyjęła nas Pani Sylwia Świokło. Zgłosiłam, iż kotka od rana jest bardzo apatyczna, nie je i nie interesuje się pokarmem, bardzo asekuracyjnie chodzi, ciągle się oblizuje oraz iż dzień wcześniej wieczorem żadne z objawów nie występowały i kotka czuła się dobrze. Poinformowałam lekarz również, iż kotka bywa czasem problematyczna w badaniu. Lekarz od początku była negatywnie nastawiona do kota, po zmierzeniu temperatury od razu podjęła decyzję o włożeniu kota do torby iniekcyjnej mimo, iż nie było ku temu wskazań. Po pierwszej nieudanej próbie włożenia kota do torby Lekarz podjęła kolejną próbę, mimo iż kot był już ogromnie zestresowany i szarpał się. Po włożeniu kota do torby kot skomlał, szarpał się i pomimo tego Lekarz kilkakrotnie zapinała zapięcie wokół szyi kota coraz mocniej (!). Pominę już fakt, iż torba iniekcyjna była brudna z sierści innego zwierzęcia i nie została zdezynfekowana przed umiejscowieniem tam mojego kota. Kotce położono koc na głowie i kazano mi mocno trzymać zwierzę podczas gdy Asystentka stała nie trzymając zwierzęcia i nie pomagała w żaden sposób. Kotka przez cały czas coraz mocniej skomlała, miauczała i szarpała się. Lekarz oraz Asystentka nie podjęły żadnych prób potraktowania kota w sposób ugodowy, chociażby przez założenie rękawic ochronnych (!) które obecne były w gabinecie. Po całym incydencie nie otrzymaliśmy żadnej diagnozy, a Lekarz podsumowała wizytę stwierdzeniem "Jak kot ma gorączkę to się źle czuje", co jest ogromnie nieprofesjonalne i nie świadczy o wysokiej kompetencji Lekarz. Gdy poprosiliśmy o wykonanie badania USG w celu sprawdzenia czy stan kotki nie wynika z poważniejszych patologii Lekarz praktycznie od razu założyła, iż wykonanie badania bez znieczulenia ogólnego jest niemożliwe. Nie otrzymaliśmy żadnych zaleceń oprócz tego iż należy umówić się z kotem na dzień następny na konsultację. W taki sposób zostawiono nas z kotką która była po wizycie w jeszcze gorszym stanie niż przyjechała do klinki. Kotka nigdy nie sprawiała takich problemów jak u Państwa na wizycie u Lekarz Sylwii Świokło. W trakcie wizyty zgłaszaliśmy, iż nigdy nie było potrzeby stosowania takich zabiegów wobec kota. Prosto po wyjściu z Państwa klinki udaliśmy się do innej przychodni w której przyjęto kotkę, gdzie wykonano pełne badanie kliniczne, zdjęcia RTG oraz badanie USG bez najmniejszych najmniejszych problemów behawioralnych z strony kotki i podania uspokajających środków farmakologicznych. Jeszcze nigdy nie spotkaliśmy się z tak negatywnym podejściem lekarza weterynarii do zwierzęcia i nie potrafimy zaakceptować, iż w taki sposób można potraktować cierpiące zwierzę. Za tak traumatyczną wizytę dla kota zapłaciliśmy 290 złotych, co tym bardziej upewnia nas w fakcie, iż jakość usługi w Państwa klinice jest niewyobrażalnie niska w porównaniu do ceny. Pomijając sytuację z dnia dzisiejszego, na wcześniejszej wizycie z innym kotem, w wypisie z wizyty Lekarz popełnił błąd w wyznaczeniu kolejnego terminu szczepienia dla 5 tygodniowego kota. Mianowicie zamiast wyznaczyć termin następnego szczepienia za miesiąc, w wypisie wyznaczono termin za tydzień. Na kolejnej wizycie kontrolnej kota w TKW inny lekarz stwierdził ten błąd i wprowadził poprawki w dokumentacji. Ta sytuacja dodatkowo stawia Państwa w złym świetle, ponieważ wydaję się mi, podanie po tygodniu kolejnej dawki szczepienia 6 tygodniowemu kotu nie byłby dobre w skutkach. Jesteśmy ogromnie zawiedzeni poziomem usług świadczonych w klinice.
Weterynarze
-
obsługa:1
-
oferta:1
-
jakość usług:1
-
podejście do zwierząt:1
-
pomoc merytoryczna:1
-
przystępność cen:1
-
ocena ogólna:1
Serdecznie dziękujemy TKW za uratowanie naszego maltańczyka Stelvio, profesjonalizm dr. Piotra Panek oraz lekarzy z intensywnej terapii , pozwoliło nam uwierzyć że wszystko będzie dobrze . Jesteśmy prawie dwa tygodnie po operacji zespolenia wrotno- obocznego i Stelviś czuje się każdego dnia lepiej . Komunikacja z personelem kliniki doskonała.
Weterynarze
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
podejście do zwierząt:6
-
pomoc merytoryczna:6
-
przystępność cen:5
-
ocena ogólna:6
przed chwilą NOWY Po złej diagnozie poprzedniej Pani Doktor trafiliśmy do TK z Bunią Shih Tzu w stanie krytycznym stwierdzono bobeszjoze oraz niewydolność nerek dzisiaj Bunia jest już zdrowym szczęśliwym pieskiem bardzo dziękujemy za uratowanie życia, zaangażowanie i profesjonalną pomoc. W szczególności Doktor Michalinie P.
Weterynarze
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
podejście do zwierząt:6
-
pomoc merytoryczna:6
-
przystępność cen:6
-
ocena ogólna:6
Fachowa pomoc całą dobę. Kompleksowa pomoc
Odpowiedź obiektu:
Dziękujemy bardzo! :)
Weterynarze
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
podejście do zwierząt:6
-
pomoc merytoryczna:6
-
przystępność cen:4
-
ocena ogólna:5
Ciężko jest mi o tym pisać , ale robię to ku przestrodze właścicieli zwierząt . Mój kot Misiek już nie żyje . Cierpiał niewyobrażalnie przez swoje ostatnie dni . Mam pretensje do kliniki , że znając z USG i obserwacji jego stan zdrowia podtrzymywano we mnie nadzieję na wyzdrowienie , doradzono mi endoskopię i pobyt kota w szpitalu . Odebrałem kota nie reagującego na bodźce zewnętrzne , pod wpływem opiatów , praktycznie w agonii . Nadto wynik badań cytologicznych przesłano mi w języku angielskim co zakrawa na kpinę przy koszcie 1260 zł. Mam prawo podejrzewać , że chęć zysku - przy horrendalnych cenach usług - jest imperatywem funkcjonowania tego przybytku . Rozważałem kroki prawne p-ko klinice , ale nie chcę pogłębiać traumy po stracie przyjaciela . Reasumując szczerze odradzam .
Weterynarze
-
obsługa:5
-
oferta:5
-
jakość usług:1
-
podejście do zwierząt:1
-
pomoc merytoryczna:1
-
przystępność cen:1
-
ocena ogólna:1
Długo słaniałem się z wystawieniem opinii tej Kliniki Weterynarii.Więc tak pojechaliśmy tam z Naszym zwierzątkiem który został w Szpitalu na badaniach przez 2 dni po czym niestety musieliśmy go uśpić bo zwierzątka nie dało się uratować.Odnosząc się do całego personelu oraz lekarzy wszystko ok ,ale rachunek jaki został Nam wystawiony za te 2 dni pobytu czyli 2600zł to jest po prostu czyste żdzierstwo.Uważam że właściciel/e tej Kliniki nastawieni są na szybki zarobek niestworzonymi cenami myślę że też bym chciał zarabiać taką kwotę w ciągu 2 dni.Odradzam ceny z kosmosu
Odpowiedź obiektu:
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że pacjent odszedł. Blok intensywnej terapii, sale operacyjne i cała klinika funkcjonuje 24 godziny na dobę bez przerwy. Każdy z przebywających u nas pacjentów ma indywidualną opiekę technika, lekarza dyżurującego, dostęp do nowoczesnego sprzętu i większość badań laboratoryjnych na miejscu - ale to też kosztuje.
Weterynarze
-
obsługa:6
-
oferta:1
-
jakość usług:1
-
podejście do zwierząt:6
-
pomoc merytoryczna:6
-
przystępność cen:1
-
ocena ogólna:-
Dr Dastin Głuszyk dwukrotnie pomógł nam podczas dyżuru nocnego. Ma bardzo dobre podejście do zwierząt. Dziękujemy!
Odpowiedź obiektu:
Dziękujemy za podzielenie się opinią!!! Przekażemy oczywiście lek. wet. Dastinowi! :)
Weterynarze
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
podejście do zwierząt:6
-
pomoc merytoryczna:6
-
przystępność cen:6
-
ocena ogólna:6
Na wstępie dziękujemy Pani Małgorzacie Banaś za zajęcie się naszym kotem podczas nocnego dyżuru. Za fachowość i empatię należyte 5 gwiazdek. Niestety później było już tylko gorzej. Po nocnym pobycie w szpitalu, rano, technicy weterynarii (bez naszej wiedzy i zgody) kolejno wyjmowali z boksu zwierzę z połamanymi łapami i robili sobie z nim "sweet focie," które również bez naszej wiedzy i zgody postanowili wrzucić do internetu. Niestety nie starczyło im czasu na wymianę podkładu higienicznego w transporterze, gdyż kot został nam oddany leżacy we własnym moczu Za potraktowanie przerażonego i cierpiącego zwierzęcia jak rekwizytu należyta 1 gwiazdka. Została zalecona magnetoterapia. Zapłaciliśmy z góry za 10 zabiegów, ale z racji tego, że mamy daleko postanowiliśmy poszukać czegoś bliżej, a niewykorzystane zabiegi (7) przekazać na rzecz wybranego przez klinikę zwierzęcia ze schroniska. Od tego czasu minęło kilka miesiecy Wielokrotnie dzwoniłem do kliniki, trzy razy byłem osobiście. Za każdym razem usiłowałem się dowiedzieć "kto" skorzystał z naszego prezentu. Do tej pory nie uzyskałem odpowiedzi. Zatem traktuje zabiegi jako opłacone, ale niewykonane, czyli... ;) Oczywi
Weterynarze
-
obsługa:1
-
oferta:1
-
jakość usług:1
-
podejście do zwierząt:1
-
pomoc merytoryczna:1
-
przystępność cen:1
-
ocena ogólna:1
Nic dodać nic ująć. Genialna obsługa.
Odpowiedź obiektu:
Bardzo dziękujemy!
Weterynarze
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
podejście do zwierząt:6
-
pomoc merytoryczna:6
-
przystępność cen:6
-
ocena ogólna:6
Nie polecam !!! Błędne diagnozy są wyrokiem dla zwierząt.
Weterynarze
-
obsługa:1
-
oferta:1
-
jakość usług:1
-
podejście do zwierząt:1
-
pomoc merytoryczna:1
-
przystępność cen:5
-
ocena ogólna:1
W listopadzie byłam z moim kotem na kontroli.W zaleceniach otrzymałam informacje o kontynuacji leczenia: antybiotyk bez zmian. Lek, który poprzednio otrzymałam (Clavudale) w dawce 40mg/10mg, został jednak zmieniony ma dawkę 200mg/50mg. Tabletka była znacznie większa, ale podałam ją kotu zgodnie z zaleceniem lekarza. Na drugi dzień zadzwoniłam do Państwa, jednak usłyszałam, ze lekarze są zajęci i ktoś z nich z rana dopiero będzie mógł na to spojrzeć. Mimo wszystko podałam kotu pół zwiększonej dawki. Po prawie dobie od zgłoszenia mojego zmartwienia zadzwoniono do mnie i poproszono o przyjazd w celu wymiany leku na poprawna (mniejsza dawkę). Pani z recepcji w pierwszej chwili chciała, żebym zapłaciła za wymianę (przez błąd lekarza, nie mój). Powiedziala, ze jedyne co mogę zrobić to wysłać maila. Nikt nawet nie przeprosił za zaistniała sytuacje. Nikt się także nie upewnił czy z kotem dobrze po przyjęciu tej znacznie większej dawki. Dział reklamacji zaproponował voucher 50 pln na ich usługi. Kiedy odmówiłam przysłali paczkę z zakurzonymi i popsutymi gratisami. Nie polecam.
Odpowiedź obiektu:
Droga Pani!
Dysponujemy kopiami maili, które do Pani wysłaliśmy z informacją, że żadna z dawek nie była zagrożeniem dla zdrowia i życia pupila. Ponadto została Pani przeproszona, zaproponowano rekompensatę w postaci vouchera, którą Pani odrzuciła. Niewiele więcej możemy zrobić.
Dużo zdrowia dla kotka!
Weterynarze
-
obsługa:1
-
oferta:1
-
jakość usług:1
-
podejście do zwierząt:1
-
pomoc merytoryczna:1
-
przystępność cen:1
-
ocena ogólna:1
Dziękujemy za fachowa pomoc i okazane serce Albinowi piesek po wypadku .
Odpowiedź obiektu:
Cieszymy się, że mogliśmy pomóc!
Weterynarze
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
podejście do zwierząt:6
-
pomoc merytoryczna:6
-
przystępność cen:6
-
ocena ogólna:6
Bardzo dziękujemy dr Joannie Pacule za usunięcie kamienia nazębnego i zaatakowanych paradontozą zębów mojemu mopsikowi Berniemu.Spokój i fachowa opieka uspokoiła mnie i czułam się pewnie oddając Berniego w ręce pani doktor .Marta
Odpowiedź obiektu:
Dziękujemy w imieniu lek. wet. Joanny Pakuły :) Pozdrawiamy!
Weterynarze
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
podejście do zwierząt:6
-
pomoc merytoryczna:6
-
przystępność cen:5
-
ocena ogólna:6
W tym przybytku panuje nieład. Organizacja pracy jest fatalna, zapewne sukces biznesowy przerósł myśl organizacyjną. Sukces biznesowy potwierdzony ładnym budynkiem, dobrym wyposażeniem w sprzęt, wysokimi cenami i mnóstwem lekarzy nie skutkuje jednak lepszymi efektami dla pacjentów niż w każdym innym gabinecie. Można ze smutkiem stwierdzić, że efekty te są gorsze. To co wyróżnia ten przybytek czyli całodobowy szpital jest jego największą bolączką. Pośród lekarzy panuje totalna indolencja, potrafią oni tylko przyjąć zwierzę i na tym kończy się ich chęć do podejmowania decyzji. Panuje burdel jak w publicznej służbie zdrowia ale nie za publiczne pieniądze. Informacje nie są przekazywane pomiędzy członkami personelu, lekarze nie czytają kart pacjentów bo po co. Wypisywanie pacjentów szpitala do domu na weekend to norma, zapewne z powodu mniejszej obsady w sobotę i niedziele, a co tam nie zdechną w domu, nie trzeba się będzie martwić a tym bardziej nic robić. Na szczepienie, z pchłami czy robakami można iść wszędzie a to wszędzie będzie też tańsze i z lepszym podejściem. Przyjcie tu z poważniej chorym zwierzęciem zakończy się dla niego finalnie źle a dla właściciela drenażem finansowym.
Odpowiedź obiektu:
Burdel? Niech zdechną w domu? Indolencja? Naprawdę?
Każdego dnia przyjmujemy ponad setkę pacjentów, klienci przyjeżdżają do nas z całej Polski, polecają nas weterynarze i opiekunowie. Nasi lekarze ratują życie. Dzień i noc. Myślimy, że powyższa opinia jest po prostu krzywdząca i nieprawdziwa.
Weterynarze
-
obsługa:1
-
oferta:5
-
jakość usług:1
-
podejście do zwierząt:2
-
pomoc merytoryczna:1
-
przystępność cen:1
-
ocena ogólna:1