UPS Polska - firma kurierska

adres
80-288 Gdańsk, Wodnika 50
 
inne oddziały
telefon
22 489-48-77
www
www.ups.com/pl/pl
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + dodaj ocenę


1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nie polecam.

Beznadziejna firma kurierska. kurier zamówiony przez stronę internetową, która nie wygenerowała wszystkich kosztów przesyłki. Potem zdziwienie, że podwójnie ściągnęło kwotę z karty kredytowej. Za taką kwotę nigdy bym ich nie zamówiła. Reklamacji nie przyjmują.

  • Meg (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nie powinni się nazywać kurierem

Jakbym chciała łazić po paczki to bym zamawiała pocztę. Akurat nie miałam wyboru, ale na przyszłość nie kupię nic, gdzie będzie do wyboru tylko UPS. Zero informacji kiedy będzie kurier (tylko mail, bez przedziału godzin), zero kontaktu z kurierem, przywożą do domu tylko raz (zamiast dwa, jak inni) i paczka ląduje w punkcie. Mam do odebrania dwa duże żyrandole, jakbym nie miała auta, to nie wiem jakbym odebrała. Dodatkowo prosiłam o przywiezienie do domu jeszcze raz, a odesłali do nadawcy. Za drugim razem też zanim zeszłam na dół z drugiego piętra to już odjechali... przy takiej konkurencji to wstyd.

  • Dagmara (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

UPS zgubił paczkę za 3500 EUR.

Po prawie miesiącu użerania się z tą firmą mam dość. Miesiąc mojej pracy zgubiony, nie ma żadnej informacji gdyby nie moje telefony nikt by nic nie zrobił. W informacji UPS oddzwonią i napiszą maila ... Jakoś cisza. Straciłem towar, kontrahent za oceanem wkurzony - nikt nic nie wie. Zapewne jeszcze wystawią fakturę na 1000 PLN za UPS Express Saver... Ciekaw jestem jak z uzyskaniem odszkodowania... Prawdopodobnie czeka mnie sprawa w sądzie i głuche telefony. nie polecam nikomu.

  • Jan Chodkiewicz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.8

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    3
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Kurier brak dostawy

Główne powiadomienie o wysyłce paczki dobre. Powiadomienie kuriera iż był kilka razy jest kłamstwem.Byłem w domu od 05.09--07-09 w godzinach podanych przez kuriera.Przesyłka została zwrócona do sklepu.Dlaczego kurier był w godz.popołudniowych, dlaczego nie wysłał esemesa do odbiorcy przesyłki.Taki przypadek mam po raz drugi. Moja paczka to podaje Wasz nr.1Z1E53047909265364 wysłana z Gospodarstwo Pasieczne Kaszubskie Miody,czekałem od 05.09.18 do 07.09.18. a dostałem odpowiedż że została zwrócona.Kurier nie używa wcale tel.albo nie umie obsłużyć domofonu w bloku. Firma jest z najgorszymi notowaniami. Czas to zmienić.Zastanawiam się czy nie podać sprawy do gazety. Pozdrawiam dyrekcje na okręg gdańsk.

  • Czesław (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

obsługa kurierska

arogancja i brak poszanowania pracy . poniższe opinie są też negatywne a mimo to nic się nie zmienia.

  • Ewa (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

DNO

najgorszy kurier na świecie. Nie polecam. odradzam. Same złe doświadczenia.

  • mateusz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Katastrofa

NIE POLECAM!!!!!!! Zero kontaktu z kurierem, zero awizo, jest to firma ktora ma wszyskto gleboko "D...." Zadnego sms-a w jakich godzinach bedzie tylko trzeba czekac na d**** w domu jak sie zjawi laskawy HRABIA!!! OMIJAJCIE SZEROKIM LUKIEM!!!

  • KRECIK (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

brak profesjonalizmu!

żenada! kurier mając telefon nie potrafi dostarczyć paczki. stojąc przy drzwiach klatki schodowej, tlumaczy się ze domofon nie dzała, a ma nr telefonu. Do tego kłame ze dwonił dwa razy na nr. tel., gdzie ja nie mam śladu jego kontaktu...Wstyd i totalna zlewka na klienta! Po prost brak słow. Zatrudniają tam dzieci, które nie mają pojęcia jak rozmawiać z człowiekiem, wszystko olewają, żeby tylko jak najszybciej isc do domu, w dupie mają to, że ktoś poświęca swoj czas i czeka w domu na przesyłkę. Bo dzieciakowi nie chce się zadzwonić....NAJGORSZY DOSTAWCA.

  • Anita (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

4.8

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    3
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • bezpieczeństwo:
    6
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.8
 

POLECAM

Zdecydowanie polecam tego przewodnika, nie ma się do czego przyczepić prócz ceny:P ale jak to mówią za jakość się płaci.

  • Tom-asz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

doręczenie

Jestem w domu a kurier nie potrafi zadzwonić pod właściwy numer w bloku,jako propozycje otrzymuje że sam mam odebrać w punkcie ups. Nie polecam beznadziejne usługi

  • Hugo (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

najgorsza firma kurierska

z takim "sz..." nie spotkałem się jeszcze nigdy, żenada, nieprofesjonalność, brak kontaktu, kurier podobno zjawił się, zadnego awiza lub kontaktowego telefonu, na stronie UPC informacja, ze spróbuje doręczyć następnego dnia wieczorem, brak kontaktu i brak podjęcia proby, brak odpowiedzi na mój mail do UPS, totalnie olewają klientów, czy to gówno wogole działa? Moja przesyłka gdzieś przepadła

  • Bogdan Nowicki (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

Najgorsza firma kurierska

Kurier w Gdyni (ul. Abrahama) to jakas parodia. Po raz kolejny polecial sobie w kulki. Awizo przyczepione na drzwich klatki wiec kazdy moze je zerwac. Nie raczyl zadzwonic bo widocznie zbyt ciezko uzyc telefonu. Nie pomysli ze czlowiek moze miec wylaczony domofon czy w tym czasie podejsc do sklepu za rogiem. Zaplacono za usluge ktora nie zostala wykonana. Przez niego musze latac po paczke z dzieckiem bo poswiecic minute zeby zadzwonic to za duzo. Nie mialam problemow z zadna firma kurierska a w ciagu roku zamawiam okolo 30 paczek. Ups jest najgorsza i najmniej przyjemna. Przy poprzedniej paczce bez wyjasnien przelozyli na nastepny dzie doreczenie z informacja "przed koncem dnia". Kurier byl kolo 11-12. Zamieszanie, syf i lenistwo a nie firma!

  • Klaudia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nigdy więcej UPS

Przewidywany czas doręczenia paczki: w teorii 1 dzień w praktyce 5 dni. Brak podania konkretnych godzin doręczenia, człowiek wyjdzie na 5 minut z psem, kurier w tym czasie podobno był ale jak się okazuje na infolinii "nie ma obowiązku dzwonienia do klienta". Nie ma gorszej firmy transportowej, nie polecam.

  • czekamdodziś (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Jakaś kpina

W dniu, w którym miała zostać dostarczona przesyłka o 16:40 otrzymałem wiadomość, że nie było mnie w domu i muszę sobie paczkę odebrać z punktu 2 km dalej. Oczywiście cały dzień w domu byłem! Zadzwoniłem do centrali z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Po wysłuchaniu skargi skontaktowali się z kurierem po czym do mnie oddzwonili. Według kuriera nie było mnie w domu i nie mógł zostawić nawet awizo bo się bał, że ktoś zabierze. Jest to zwykłe kłamstwo, ponieważ u mnie na klatce, skrzynka na listy znajduje się przed domofonem, więc mógłby to zrobić gdyby tutaj był. Pani z biura zapytała czy chcę żeby paczka została do mnie dostarczona ponownie, co uwaga - zajęłoby kolejne 2 dni. 2 km w 2 dni! Powiedziałem, że odbiorę ją osobiście, bo nie będzie mnie w domu. Niestety 2 dni później, kiedy byłem po paczkę w punkcie odbioru, okazało się, że jej nie ma, bo pani z obsługi ustawiła, żeby mi ją jednak dostarczyć do domu. Zajęło to kolejne 2 dni. Tak więc zamiast otrzymać ją w poniedziałek, dostałem ją w piątek i dodatkowo niepotrzebnie zapieprzałem po paczkę. Nie polecam nikomu.

  • karolcio (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Najgorsza firma

Nie ma gorszej firmy kurierskiej tyle w temacie. A obsługe na Osowej można porównać do.... przepraszam nawet nie wiem do czego.

  • Klient zmuszony skorzystać (odbiór paczki) (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Żenada

brak kontaktu telefonicznego z kurierem, jedynie poprzez żałosną stronę monitorowania. wprowadzanie w błąd klienta podając fałszywe godziny dostawy. Najgorsza kurierka z jaką miałem do czynienia. Dno dna.

  • Artur (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Żart

Mieszkam niedaleko ich siedziby w Gdańsku na Osowej. Kurier dzwoni, pyta, czy jestem w domu, odpowiadam, że tak. OK, przyjedzie w ciągu godziny. W międzyczasie dostaję powiadomienie, że kurier nikogo nie zastał i że paczka do odbioru w jakimś spożywczaku. Dzwonię, kurier nie odbiera lub się rozłącza. Nie odpisuje na sms.

  • Piotr (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

3.3

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    2
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • bezpieczeństwo:
    3
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
3.3
 

UPS

Jestem niezadowolony z obsługi UPS. Zero kontaktu od kuriera. Zero możliwości skontaktowania się z całą firmą, jedynie przez jakąś automatyczną sekretarkę. Nie rozumiem idei KURIERA. Zamawiam do domu, a nie do sklepu oddalonego od mojego domu o kilka przystanków.......

  • Paweł (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

Kompletne dno

Zero telefonu od kuriera że będzie ( nikt inny nie ma z tym problemu ) , informacja że mam sobie odebrać paczkę w spożywczym sklepie - ale oczywiście nie teraz , tylko wieczorem. Unikajcie UPS !!

  • Rafał (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

2.3

w kategorii

Firmy kurierskie

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.3
 

nieprzyjemna obsługa

Strona jest mało funkcjonalna, zamawianie prze stronę jest nieintuicyjne, chyba marne tłumaczenia. Nie jest przystosowana do wysyłania przesyłak np. z reklamacją na zlecenie odbiorcy - duzo numerów, któe bez codziennego stosowanie są trudne do uzycia. Odebranie przeysłki przez kuriera- bez powiadomienia i próby skontaktowania się, czyli kurier był i poszedł. Osoby przy telefonie zamówień przesyłki- niecierpliwe i mało uprzejme. Tak było dwukrotnie. Jedyny plus to szybki odbiór.

  • Ewa (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      1.6
       
    • oferta:
      1.7
       
    • czas realizacji:
      2.1
       
    • bezpieczeństwo:
      2.1
       
    • przystępność cen:
      1.6
       
    • ocena ogólna:
      1.5
       
    średnia ocena (max 6)
    1.8