UPS Polska to renomowana firma kurierska z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wodnika 50. Oferujemy szeroki zakres usług kurierskich, w tym ekspresowe dostawy krajowe i międzynarodowe. Nasza sieć kurierów zapewnia szybkie i bezpieczne dostarczanie przesyłek do klientów na całym świecie. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o naszych usługach i cenach.
Tekst wygenerowany automatycznie
Oceny (121)
Na stronie firmy brakuje informacji o dokumentach potrzebnych do wysyłki poza UE. Instrukcje są niekompletne, linki do formularzy nieaktualne, a formularze zawierają błędy. Brak możliwości konsultacji. W historii paczki jest napisane, że obsługa kontaktowała się z nadawcą, co jest nieprawdą - żadnych telefonów, maili ani SMS-ów. Dwukrotnie wysłali paczkę, dwukrotnie wróciła bez opuszczania Gdańska. (...) Nigdy więcej nie skorzystam z usług UPS. Tragedia!
Firmy kurierskie
Usługa kurierska jest po prostu okropna. Paczka wróciła, nie było mnie w domu, nikt nic nie zgłosił - ani mailem, ani SMS-em na telefon. Nie jest jasne, gdzie szukać tej paczki. Na stronie też wszystko nie jest proste, odpowiada robot. Krótko mówiąc, musisz wykonać 100500 manipulacji, aby znaleźć informacje.
Firmy kurierskie
Potwierdzam inne negatywne opinie. Unikać jak ognia - kurierzy, nie przyjeżdżają, nie informują, nie wysyłają smsów, a infolinia nie udostępnia numerów do kurierów.
Firmy kurierskie
Staram się unikać zakupów gdzie dostawa jest za pomocą tego kuriera jak ognia. Niestety duże sieci zachodnie wymuszają korzystanie, w Gdańsku ich obsługa jest na poziomie skandalicznym nie odpowiada żadnym standardom. Kłamstwa o braku obecności są normą, hit z wczoraj rzut paczka przez ogrodzenie ponad 6 metrów bez jakiegokolwiek kontaktu.
Firmy kurierskie
Człowiek pracuje z domu, a tu 3 niedostarczenia. Ktoś to powinien zgłosić do UOKiK
Firmy kurierskie
Jestem szczerze zażenowany, że firma zapewniająca tak tragiczną jakość usług istnieje na rynku. Najpierw przełożyli termin doręczenia paczki ze środy na wtorek, a że informację o tym wysłali dopiero we wtorek po 9tej nie można było tego w żaden sposób przełożyć. Na szczęście miałem opcję pracy z domu. Poza lekką frustracją na nieodpowiedzialne zachowanie kuriera, nie przejąłem się za bardzo. Około 14stej po nieprzerwanym pobycie w domu dostaje informację, że kurier nikogo nie zastał i zostawił paczkę w punkcie. Natychmiast dzwonię na infolinię żeby odkręcili sytuację, bo przecież cały czas jestem na miejscu, ale pani przy telefonie mówi że nie mogą się skontaktować z kurierem, ale zmieni status paczki i "na pewno" jutro zostanie dostarczona i że ktoś do mnie oddzwoni żeby potwierdzić o której. Telefon zwrotny nigdy nie nadszedł. Podobnie przez następne dwa dni, obietnice bez pokrycia, a potem tłumaczenie, że "ktoś" przez przypadek coś źle zrobił i dlatego nie udało się dostarczyć. Ostatecznie musiałem sam odebrać paczkę z punktu. Nie polecam firmy, szczyt niekompetencji oraz całkowity brak zrozumienia na czym polega usługa, którą powinni dostarczać.
Firmy kurierskie
Tragedia, kurier notorycznie wozi przesyłki do punktu odbioru zamiast dostarczać do domu. Jako powód wpisuje przeważnie że nie było nikogo w domu.
Firmy kurierskie
Pierwszy raz spotkałem się z wulgarnym kurierem. Brak szacunku, brak pomocy, totalne olanie klienta. Mam wrażenie że chłopak był pod wpływem jakiś środków bo nikt normalny w ten sposób do klienta by się nie odezwał.
Najgorsza firma kurierska, z jaką miałam do czynienia Dwa dni czekałam na kuriera, a tu nagle otrzymuję maila od nadawcy przesyłkę, że dziękuje za odebranie przesyłki (problem w tym, że ja przesyłki jeszcze nie otrzymałam). Po dodzwonieniu się (co nie było takie proste) na infolinię, dowiedziałam się, że przesyłka została dostarczona do punktu odbioru (pomimo, że byłam w domu), gdzieś w pobliżu (5 km od mojego miejsca zamieszkania). Zupełny brak profesjonalizmu, brak szacunku dla klientów, brak odpowiedzialności. nie polecam!!! a wręcz ostrzegam ... Trzymajcie się od tej firmy z daleka, jeżeli chcecie zaoszczędzić sobie nerwów i stresu ...
Tragedia.....Kurier twierdzi że był...a nie był wcale i oddał paczkę.Porażka nie firma
Niestety jak wyżej nie ma kontaktu, że dostarczą paczkę lub telefonu. 3 razy niby byli ale brak kartki gdzie odebrać i o której. Usług koszmarek po 3 dniach dostałam maila że 3 razy próbowano dostarczyć paczkę
Infolinia to fikcja. Nie istnieje. Kurier nie zadzwonił w związku z dostarczeniem paczki. Żeby dowiedzieć się skąd mam odebrać paczkę muszę zarejestrować konto na stronie UPS, bo na infolinii tylko o tym mówią. Nikt nie odbiera telefonów. Żenada w porównaniu z innymi kurierami
danego dnia, którego miała być paczka nikt się nie odezwał. następnego dnia dostaje maila, że wczoraj oraz dziś rano, był mnie kurier!!! a ja jestem duchem świętym i czatuje 24h kiedy to się pojawi szanowny pan kurier. ale nic, dymam pół miasta odebrać osobiście (a dostawe miałem opłaconą!) na osowie. i tutaj, to jest normalny kabaret. żadnej informacji gdzie się mieszczą, trzeba sie domyslić, że jakaś pani siedzi gdzieś w małym pokoiku na końcu tego brązowego budynku. następnie, daje jakieś przepustki, żeby wjechać na teren renk. a potem jedziesz se miedzy tirami, szukasz gdzie to jest. mała naklejka na drzwiach, zero informacji. w środku 3 razy się pytałem o odbiór paczki to wszyscy mnie olali. pierwszy i ostatni raz zamawiam coś z wysyłką przez ups !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Najwieksze syf jesli chodzi o firmy kuerierskie. Inpost ma powiadomienia co chwile, kurier dzwoni jesli nei ma mnie na miejscu lub nawet umawia sie na godzine. Tutaj kurie przyjechal, nie wysiadl nawet z auta i stwierdzil ze lokal zamkniety i ustalil odmowe odbioru. Paczka wlasnie wraca do niemiec. firma kureirska ktora nie potrafi dostarczy paczki - czego chciec wiecej. Nie polecam!
Pierwszy raz spotykam sie ze kurier nie dzwoni przed przyjazdem. Misialem zerwac sie z pracy i szukac go. Nie pokwapil sie o zabranie przesylki. Brak kontaktu i nieuprzejmosc.
Po 1,5 godziny od rzekomej próby dostarczenia paczki - SMS z informacją, że paczka będzie do odbioru w sklepie spożywczym. Zero kontaktu telefonicznego przed rzekomą próbą dostarczenia i po rzekomym niezastaniu nikogo w domu. Mąż był wówczas w domu, a nasz domofon jest sprawny. Numer infolinii nie działa. Tuż przed Bożym Narodzeniem, po wzięciu pieniędzy za usługę firma bezczelnie kłamie i zmusza kobietę w ciąży bez samochodu do wędrowania po sklepach i dźwigania ciężarów. Mam nadzieję, że wydadzą paczkę mężowi po okazaniu mojego dowodu. Sprawa nadaje się do Urzędu Ochrony Konsumenta.
Firma niekompetentna od dwóch tygodni czekam na przesyłkę która miała dotrzeć w ciągu czterech dni od dnia zamówienia. Mimo monitów z mojej strony w firmie wysyłającej i potwierdzeniu prze nią że przesyłka będzie tego samego dnia w godzinach między 12 a 14 przesyłka nie dotarła po telefonie do firmy kurierskiej usłyszałam że kurier skończył już pracę a oni nie mają z nim kontaktu i że mam czekać kolejnych 5 dni na przesyłkę, koszmar porostu zero szacunku dla klienta. Dla mnie ocena niedostatecznie
Brak szacunkowego przedziału czasu dostarczenia przesyłki, brak możliwości skontaktowania się z kurierem. Na infolini opryskliwi pracownicy, którzy nie mogą połączyć z kurierem. Na pytanie o szacunkowy czas dostawy odpowiedz: do 19. Kpina. Radzę oszczędzać sobie nerwów i nie korzystać z tej firmy, szczególnie gdy czeka się na ważną przesyłkę.
Handlowcy i kierownicy porażka proponuje trochę ogłady i szacunku dla klienta.
Paczka od razu przekierowana do punktu odbioru. Telefon? Nie, UPS nie dzwoni. Omijać szerokim łukiem.