Volkswagen Plichta Gdańsk
Oceny (78)
Zdecydowanie nie polecam!!! Masakra, obsluga fatalna, naprawa auta przy drobnej usterce zajęla az 2 m-ce! Po całej naprawie, auto było lakierowane, 4 razy, gdyż za pierwszym, drugim i trzecim razem panowie mili problem z kolorem lakieru. Za każdym razem twierdzili ze oni nie widzą różnicy w lakierze pomiedzy strona prawą a lewą auta, mimo widocznej na pierwszy rzut oka różnicy w kolorze. Dla mnie porażka i radze omijać serwis szerokim łukiem
Salony samochodowe
Bardzo dziękujemy Panu Radosławowi i Pani Katarzynie za sprawną, profesjonalną i miłą obsługę. Natomiast wielkie rozczarowanie przy odbiorze auta....niestety przy przekazaniu nie było Pana Radosława tylko Pan Maciej D który był opryskliwy, oczekiwał podpisania dokumentu przekazania przed zobaczeniem auta i był obrażony że się na to nie zgodziliśmy, rzucił (dosłownie) nam książkę serwisową, w międzyczasie określił kilka firm produkujących samochody mianem "paździerz". Generalnie czuliśmy sie jak intruzi, pan był niezadowlonony, że mu wyraźnie przeszkadzamy. Trzeba przyznać, że Pan ma niezwykłą umiejętność zepsucia nawet tak fajnej chwili jak odbiór nowego auta. Osoby dbające o wizerunek firmy powinny odsunąć tego Pana od kontaktu z klientami.
Salony samochodowe
Forma realizacji zamówienia bardzo poprawna. Zaangażowanie sprzedawcy (Kamil Kroplewski) zadowalające. Mimo że okres oczekiwania na Sharana to 16 tygodni warto czekać. Ani jednego dnia spóźnienia. Szampan i czekoladki w bagażniku...miło. O serwisie jeszcze nie am zdania
Salony samochodowe
Już 3 tydzień trwa prosta naprawa blacharska w moim aucie VW SHARAN. Po demontażu tylnych przesuwanych drzwi dowiaduję się , że brak spasowania po ponownym ich zamontowaniu to wada fabryczna- hahaha, w końcu to serwis fabryczny , zatem powinien wszystkich użytkowników nowych Sharanów wezwać do wyeliminowani tej usterki , dziwne bo przed demontażem wsystko było o.k.. Ponadto oderwana uszczelka wokół błotnika tylnego , czego przedtem nei było , te też wada fabryczna , jak również niespasowany błotnik , to wada fabryczna . Tragedia . Auto za 130 tyś- same wady. Nie odpuszcę im tego i dlatego nie będę odbierał auta , aż je naprawią. Firma Plichta czuje się całkowicie bezkarna.Może należy założyć stowarzyszenie osób poszkodowanych przez firmę Plichta, dzięki temu łatwiej będzie nam dochodzić swoich roszczeń w sądzie.
Autoryzowane serwisy samochodowe ASO
Nie wiem jak to w przypadku napraw, ale dział czesci moge polecic. Fachowcy, znają sie, potrafia doradzić. Chciałem doposażyć auto (Touareg)- w innych serwisach -"Nie da się", "nie wystepuje" Tutaj się dało, wystepowało, i w sumie niedrogo. Więc..polecam!
Autoryzowane serwisy samochodowe ASO
Przegląd wykonany, ale na fakturze są dwie ceny oleju(serwisant wyjaśnia,że tak postępują bo nalewają z beczki i uzupełniają z jednorazowych opakowań). Nie dość, że cena oleju z kosmosu to jeszcze takie historie, ale obiecali korektę po awanturze. Co to naprawy gwarancyjnej to kompletna klapa po raz piąty. Roczne auto było już u nich pięć razy(łącznie ok 4-5 tygodni) i znowu usłyszałem, że mam odebrać auto ale nie jest zrobione...Kompletna ignorancja klienta.
Autoryzowane serwisy samochodowe ASO
Mam za swoje bo kupiłem tam samochód używany na "gwarancji". oczywiście gwarancje spokojnie przestudiowałem PO ZAKUPIE - błąd. Wynika z niej, że nic nie jest objęte gwarancją a jedynie skrajne przypadki gdzie trzeba już sprzedawać wraki a nie samochody aby się na nią załapać. ODRADZAM branie pod uwagę GWARANCJI przy zakupie używanego samochodu. W moim przypadku zakończyło się wymianą koła zamachowego (koła dwu masowego) za jedyne 2000zł
Giełdy i komisy
kupiłem używane auto,na które dostałem 3 miesiące gwarancji i które było podobno sprawdzone.do momentu zakupu było wszystko w porządku,tak uczynnych ludzi tylko ze świecą szukać.do czasu.po zakupie okazało się,że piszczy pasek wieloklinowy napędzający m.in. alternator i klimatyzację.przyjechałem do serwisu,panowie mechanicy sprawdzili i stwierdzili,że rzeczywiście coś piszczy.trzeba wymienić rolki prowadzące.ale trzeba zamówić części bo na miejscu nie ma,bo to auto nie z grupy vw.po wielu telefonach ponaglających udało się sprowadzić części 25.10 po 10 dniach!kolejna wizyta,wymiana i nic nie piszczy.super.do nastepnego dnia.i znów wszystko od nowa,piszczy jeszcze gorzej jak było wczesniej.telefon do serwisu.proszę przyjechać,sprawdzimy co się dzieje.na pytanie co z częściami powiedziano mi,że jeżeli będzie coś do wymiany to trzeba będzie zamówić,czyli kolejna wizyta.pojechałem do mechanika w moim mieście.sprawdził co się dzieje. okazało się, że u plichty nasmarowali czymś pasek,tak aby nie piszczał.mechanik wymienił pasek na nowy i jest ok. szczerze nie polecam! obsługa fatalna,brak kontaktu! nie wiem ile pracownicy zarabiają, ale tak zblazowanych pracowników dawno nie spotkałem.
Autoryzowane serwisy samochodowe ASO
Witam wczoraj odebrałam Tiguana i każdemu będę polecała ten salon. Dziękuję Panu Michałowi Ć. za fachową obsługę i doradztwo w wyborze samochodu. Na pewno jeszcze ten salon w przyszłości z mężem odwiedzimy.
Salony samochodowe
Witam, Po przeczytaniu wcześniejszych opinii wiecznie niezadowolonych klientów,osobiście przekonałam się ,że w/w opinie rozmijają się i z prawdą. Kilka dni temu dokonałam zakupu Tiguana . Chcę podkreślić,że z tak fachową obsługą nie spotkałam się nigdy wcześniej.Odwiedzając wiele salonów w całym kraju.Szczególne podziękowania dla pana Radosława Burego oraz pani Katarzyny Olewnik,którzy fachową radą i pomocą przyczynili się do mojego wyboru. W przyszłości będę polecać znajomym w/w Oddział Volkswagena.
Salony samochodowe
Dałem auto jako zgłoszone na szkode- odpryski- na lakierowanie... dostałem auto z dachem pomazanym od polerowania po lakierowaniu(powinno sie poczekac a nie swiezy lakier od razu polerowac) i przy wydawaniu auta stwierdzili ze 3swiatlo stopu nie działa na tylnej szybie. niby naprawili... wieczorem gdy juz nie bylo serwisu, mechaników jak odbierałem auto to światło nie działało wiec musiałęm przyjechac nastepny raz. potem gdy przyjechalem stwierdzili ze trzeba zamówic sterownik jakis.....zamowili...nie ten.... czekałem razem juz 2 tygodnie...potem zamowili niby poprawny.. kolejny tydzien.. juz 3 razem. po zainstalowaniu poprawnego niby sterownika poszły sobie gdzies inne ustawienia jak np. brak swiateł dzeinnych, przeciwgmigielnych.brak centranlego zamykania auta. brak kamery cofania......... i teraz nie potrafią sobie z tym poradzic....... masakra......miesiac juz to trwa.... dałem auto na lakierowanie....a skończyło sie na pomazanym dachu,,,,sterownikach i nie naprawionym samochodzie.... i znowu musze do nich jechac ...... 4 raz i nie wiadomo czy juz ostatni......
Autoryzowane serwisy samochodowe ASO
Jakość obsługi na bardzo niskim poziomie. Obsługa mało kompetentna i niesłowna. Niestety nie jest to tylko moje zdanie... nie wierzyłem ale sam się przekonałem !
Autoryzowane serwisy samochodowe ASO
Pomimo że jeszcze nie kupiłem u nich auta opinię mogę wystawić stanowczo pozytywną, miła obsługa p.Agnieszka pani udzieliła mi wszelkich informacji dała nawet symulację wyglądu auta Passka CC. Jak będę miał czas to umówię sie na jazdę próbną bo mój pasek już swoje ma za sobą (serwisuję też na szadółkach jakoś nigdy nie miałem problemów). Polecam i jeszcze raz polecam. (Kolega kupił u nich fiata ducato - obok i też sobie chwali) Solidna Firma.
Salony samochodowe
Pojechałem na przegląd, przy okazji stwierdzili, że mam pare części do wymiany, wydałem ogromną kasę, a samochód był w dużo gorszym stanie. Potem odwiedziłem jeszcze 3 razy salon, a oni brali kolejną kasę i dalej nic nie naprawili W końcu pojechałem do znajomego mechanika i razem ze mną sprawdził co jest w środku. Poprostu wymienili mi części na dużo starsze i bardziej zużyte. Nie wierzę, że takie rzeczy dzieją się w autoryzowanym salonie!!!
Autoryzowane serwisy samochodowe ASO
Pracownicy serwisu okłamują klientów w następujących kwestiach: czas realizacji usługi cena części konieczność wymiany cześci. Zwykli wymieniacze bez doświadczenia nie potrafią poradzić sobie z najmniejszym problemem o którym w innych serwisach nawet nie informuje się klienta a tym bardziej nie każe mu za to płacić bo to błahostka. Cena usług jest za wysoka w stosunku do ich jakości. Po wykonanej usłudze trzeba kilka razy pojechać w celu poprawki (żenada). Obsługa ubiera się w tanie garnitury więc mało im płacą i to jest zapewne główna przyczyna kiepskiej jakości usług
Autoryzowane serwisy samochodowe ASO
KUPIŁEM PASSATA MODEL 2011 W BARDZO PRZYSTĘPNEJ CENIE. POLECAM SPRZEDAWCĘ P.MACIEJA I P.RADZIA. UDZIELONO MI WSZELKIEJ POMOCY PRZY WYBORZE I WSPARCIA. DOSTAŁEM DEMONSTRACYJNY MODEL NA 3 DNI Z ZATANKOWANYM BAKIEM I BEZ LIMITU KILOMETRÓW. TO JUŻ MOJE 2-GIE AUTO OD TEGO DEALERA.WIOSNA 2010 KUPILIŚMY DLA ŻONY GOLFA VI. POLECAM!!!
Salony samochodowe
Ogólnie polecam mimo że ceny troszkę wysokie, roboczogodzina około 175 PLN Ale jak stać nas an auto za kilkadziesiąt tysięcy to trzeba się liczyć że i naprawy po za serwisowe będą kosztowały Taka przenośnia " kto ma statki ten ma wydatki"
Autoryzowane serwisy samochodowe ASO
w marcu br. pojechałam na akcję związaną z przeglądem auta, okazało się, że mam do ustawienia geometrię. Zapewniono mnie, że obojętnie w jakim późniejszym terminie przyjadę (miałam przyjechać dopiero po wymianie opon na letnie), otrzymam usługę geometrii w cenie poniżej 100 zł, ponieważ wydruk z badania już jest. Obsługa była bardzo miła, więc w ankiecie na temat tej firmy wystawiłam im ocenę bardzo dobrą. Niestety, okazało się, że tak było tylko na początku istnienia salonu. Gdy teraz chciałam wrócić, aby ustawić geometrię, Pan poinformował mnie, że owszem, ale za normalną cenę 250,- zł, ewentualnie z rabatem 200,- zł, ponieważ poprzednie ceny obowiązywały tylko w czasie trwania akcji, czyli do połowy kwietnia 2010. Rozumiem, że utrzymanie auta kosztuje, ale nie wydaje mi się, żeby było to postępowanie uczciwe. Życzę powodzenia w dalszym działaniu salonu (mam na myśli tylko salon na Szadółkach, z innymi nie miałam do czynienia)
Autoryzowane serwisy samochodowe ASO