Volkswagen Plichta Gdynia - auta nowe, auta używane z gwarancją

adres
81-006 Gdynia, Morska 318
 
inne oddziały
telefon
58 506-65-00  fax:  58 506-65-01
www
www.plichta.vw.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + dodaj ocenę


4.6

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
4.6
 

Opinia o pracowniku salonu

Zakupiłem w waszym salonie auto Golf .Chciałbym pochwalić sprzedawcę pana Michała Wachowskiego.Bardzo miło i uprzejmnie wyjaśnił kwestie które mnie interesowały.W salonach konkurencji często sprzedawcy zajmowali się sami sobą , a tu zaskoczenie . Dziękuję panie Michale , właściwie to dzięki panu zdecydowałem na się na ten konkretny model .

  • Włodzimierz Rajchowski (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Łukasz

Super obsługa. Nie ma się do czego przyczepić. Serdecznie polecam Pana Łukasza Zamojskiego. Bardzo kompetentny, miły i pomocny człowiek.

  • Iza (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

1.2

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

maciej

fatalna obsługa, nieuprzejmi i nieuczciwi doradcy serwisowi i gwarancyjni, odradzam!!!!

  • maciej (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 3 / nie zgadzam się 2

5.4

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.4
 

Pan Patryk Gąsiorowski

Szukając samochodu dla rodziny z dzieckiem, wstąpiliśmy do salonu VW Plichta Gdynia. Obsługiwał nas Pan Patryk Gąsiorowski, który wykazał się nie tylko profesjonalizmem, ale także zaangażowaniem (rozkładał na płasko tylne fotele golfa, by nam pokazać, jak łatwo można powiększyć przestrzeń bagażową). Pomimo naszych niestandardowych pytań (innych niż cena samochodu czy kolor) starał się znaleźć odpowiedź i wykazywał się przy tym cierpliwością. Brawo za kącik dla małych dzieci, co w naszym przypadku sprawdziło się idealnie. Panie z recepcji oceniam na 3/5. Oferta leasingu najlepsza na jaką natrafiliśmy na rynku. Gdy będziemy ponownie szukać kolejnego samochodu na pewno wstąpimy, by sprawdzić ofertę VW:) Dziękujemy za jazdy testowe i miłą obsługę;)

  • Elżbieta Wiśniewska (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

2.4

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.4
 

Problem z naprawieniem usterki

Niedawno kupiłem VW w salonie na ulicy Morskiej 318 w Gdyni. Przed kupnem auta sprzedawca zdeklarował się, że usunie usterkę związaną z uszkodzoną kamerą cofania która była urwana. Dodam, że salon korzysta z firmy zewnętrznej Cars System Electronics. Ku mojej radości kamera została wymieniona na nową, oraz zamocowana w bardziej dyskretnym miejscu, ale już po tygodniu zaczęły się problemy z "szumami" na wyświetlaczu, aż doszło do całkowitego zaniku obrazu podczas cofania... Sprawa zgłoszona ponad 3 tyg temu do sprzedawcy który miał wyegzekwować od firmy prawidłowe wykonanie usługi i tu zaczęły się schody. Po przedstawieniu poglądowego filmu specjaliści stwierdzili, że stary moduł nie jest kompatybilny z nową kamerą i będą szukać samego modułu, a nie będą kupować kompletu bo kamerę już mam nową... Po kolejnych tel i ponagleniu sprzedawcy zostałem poinformowany że części (jednak cały komplet) już są w drodze, a Cars System ma mój nr i niezwłocznie się skontaktuje w celu ustalenia terminu naprawy, oraz że będę inf na bieżąco (o co prosiłem kilkukrotnie sprzedawcę) na jakim etapie jest reklamacja. Oczywiście do tej pory nikt nie dzwonił i kamera nadal jest niesprawna ...

  • Wojciech (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »