- nowe perspektywy, nowe horyzonty
Podczas konferencji mobilnej
- porozmawiamy o profilu użytkowników mobile
- poznamy zachowania użytkowników mobile
- odkryjemy twarz cappingu
- dowiemy się jak łączyć reklamę na desktopie i mobile
- przeniesiemy się w niedaleki świat przyszłości, a także przybliżymy co kryje się za wirtualną rzeczywistością
Plan konferencji
Rejestracja od 09:30
- 09:30 Networking przy kawie i muffinach
- 10:00 Rozpoczęcie konferencji - powitanie przez Michała Kaczorowskiego, Prezesa Trojmiasto.pl
- 10:10 Zachowania użytkowników mobile - Monika Mikowska
- 10:50 Mariaż reklamy mobile-desktop - Jacek Kotarbiński
- 11:30 Capping w mobile - Łukasz Kłosowski
- 12:00 Poczęstunek
- 12:30 Wirtualna rzeczywistość w mobile - Natalia Hatalska
Monika Mikowska
Współwłaścicielka agencji Mobee Dick, zajmującej się projektowaniem i badaniem rozwiązań internetowych oraz opracowywaniem strategii dla rozwiązań mobilnych. Wiodąca w Polsce specjalistka ds. mobile UX design. Autorka popularnego bloga jestem.mobi, nagrodzonego Wyróżnieniem Specjalnym w konkursie Blog Roku 2013. Autorka cenionych raportów branżowych np.: “POLSKA.JEST.MOBI”, "BANK.JEST.MOBI", "Marketing mobilny w Polsce”, Wykładowca i mentorka kierunku UX Design na Uniwersytecie SWPS. Wykładowca na AGH i WSE w Krakowie i Collegium Da Vinci w Poznaniu.
Materiały do pobraniaJacek Kotarbiński
Ekonomista, ekspert w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Doktorant Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Od 1990 roku praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej „Sztuki Rynkologii”. Keynote wielu konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Felietonista "Forbes Polska". Autor "Subiektywnego bloga o sztuce marketingu" kotarbinski.com.
Materiały do pobraniaŁukasz Kłosowski
Założyciel GoMobi.pl, pierwszego serwisu branży mobile i mobile marketing. Wieloletni dziennikarz mediów branżowych. Na swoim koncie ma liczne publikacje także w najważniejszych mediach drukowanych, w tym w dzienniku "Rzeczpospolita" i miesięczniku "Press". Autor oraz wydawca publikacji poruszających specjalistyczne zagadnienia, w tym "Case studies mobile marketing", raportu "mShopper","Mobile advertising sprzedaje", "Wideo mobile 2016" oraz "Płatności cyfrowe 2016".
Materiały do pobraniaNatalia Hatalska
Analityk trendów, założycielka i CEO instytutu badań nad przyszłością - infuture hatalska foresight institute. Autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki "Cząstki przyciągania". Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami.
Materiały do pobrania