Opinie + Oceń

opinia

1.0

w kategorii

Banki

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • prowizje i opłaty:
    -
     
  • dostępność:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Skandal !

Dnia 02.01,19 o godz 18:00 udałem sie do oddziału mBank w centrum handlowym Riviera w Gdyni aby dokonać wpłaty na swoje konto . W punkcie były obsługiwane 2 osoby nikogo więcej nie było . Gdy wszedłem podchodzi Pani która tam pracuje i zapytała w czym pomóc odp tej Pani że chce dokonać wpłaty na swoje konto odp mi ze za chwilę Pan/ Pani skończy obsługiwać klienta i bede mógł dokonać w płaty . Więc usiadłem po 10 min przyszła pewna Pani siadła koło mnie i siedzi . Oczekiwałem 30 min żeby dokonać wpłaty kolejka sie wydłużyła ale sie doczekałem jeden Klient odszedł wiec ide do stanowiska i Pani która przyszła 10 min po mnie mówi że ona była pierwsza tylko ze musiała na chwile wyjść . Po chwili przyszła Pani z obsługi i mówi mi że mam chwilkę poczekać ! Odp że nie czekam 30 min grzecznie w swojej kolejce i ta Pani przyszła 10 min po mnie wiec opuściła placówkę czyli zrezygnowała z kolejki . Nie zostałem obsłużony pani która tam pracuje nie chciała sie przedstawić kiedy ją o to prosiłem , powiedziała ze zostanę obsłużony jak ta Pani załatwi swoją sprawę odp że jest to chamstwo nie traktuje sie tak klientów którzy czekaja na swoją kolej . Liczę że ta Pani już tam nie będzie pracować !!

  • Darek
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »