- 1 Fotowoltaiczny dziwoląg w Sopocie (74 opinie)
- 2 Lechia nie dostała licencji, ma ją Arka (132 opinie)
- 3 Zabójstwo 69-latki we Wrzeszczu (79 opinii)
- 4 Wypadek galeonu i motorówki. Jest raport (55 opinii)
- 5 Port Service: trwa szukanie nowego miejsca (115 opinii)
- 6 Połączyła ich miłość do jedzenia (27 opinii)
O włos od kolizji ze śmieciarką
Opinie (58)
-
2024-02-08 12:44
Opinia wyróżniona
(17)
Tu raczej prędkość była powyżej 50km/h
- 225 25
-
2024-02-08 16:38
Tu raczej prędkość była poniżej 50km/h
- 4 10
-
2024-02-08 14:51
prędkość (1)
na serpentynach dozwolone jest do 40km/h. jak się pędzi na wariata skutki mogą być opłakane
- 17 4
-
2024-02-10 00:13
skąd taki pomysł? XD
- 0 0
-
2024-02-08 13:06
(6)
Co Wy ludzie macie z tym hamowaniem klaksonem. Ulzylo?Bo kierowca smieciarki raczej sie nie przejal,poza tym mial slaba widocznosc.A Ty jechales za szybko.
- 89 3
-
2024-02-08 13:10
szkoda że śmieciarka nie stała na drodze (5)
wjechał by w nią.
- 37 3
-
2024-02-08 14:12
kierowca śmieciarki nie upewnił się wjeżdżając na tę ulicę, zawsze myślą, że są uprzywilejowani, u nas na osiedlu też (4)
a my wyjeżdzamy z małej uliczki osiedlowej bardzo wolno
- 7 28
-
2024-02-08 14:46
(3)
Jak się upewniał to pojazdu jeszcze nie było deb..., predkośc.. predkość - i kolejny deb.. wrzuca cos co go pogrąża.. masakra - odłączyć internet...
- 28 3
-
2024-02-08 19:07
(2)
Mógł jechać 200 km/h, jakby przywalił to wina byłaby i tak śmieciarki znaffffco.
- 1 11
-
2024-02-10 00:15
nie masz racji (1)
Była podobna sprawa w Wawie. Sąd orzekł, że winny był kierowca, który choć miał pierwszeństwo, jechał za szybko.
- 3 1
-
2024-02-11 19:59
Prędkość
takich orzeczeń było mnóstwo. Najgłośniejszy to śmiertelny wypadek na trasie Katowickiej. SN ,, Kierowca pojazdu ciężarowego nigdy nie włączył by się do ruchu gdyby zakładał , że inni kierowcy poruszają się z nadmierną prędkością ''
- 2 0
-
2024-02-08 12:57
Chyba jechałeś ze 100 na (2)
- 23 9
-
2024-02-08 16:04
(1)
Na moje oko to leciał tak ze 180
- 2 3
-
2024-02-08 16:38
220
nie miał by gdzie sie zatrzymac przy 70 ale znawcy wiedza lepiej, ech wracajcie na siodełka zamiast bzdury pisac
- 6 3
-
2024-02-08 12:49
(3)
I najpierw poszedł klakson, a dopiero potem noga wylądowała na hamulcu. Dramat.
- 70 10
-
2024-02-08 13:13
raz na zakręcie będzie na niego czekać stojąca śmieciarka (1)
I odejdzie z tego świata z klaksonem
- 39 3
-
2024-02-08 19:26
jakis czas temu taka zajechała drogę Hołowni. Sam sie chwalił
- 1 1
-
2024-02-08 12:51
bo najpierw się ostrzega, że się nadjeżdża, a nie traktuje klakson do wyzywania po fakcie
- 6 20
Wszystkie opinie
-
2024-02-08 12:40
z tym przeładowaniem kontenerów to różnie jest, bo się zdarza
- 11 0
-
2024-02-08 12:44
Opinia wyróżniona
(17)
Tu raczej prędkość była powyżej 50km/h
- 225 25
-
2024-02-08 12:49
(3)
I najpierw poszedł klakson, a dopiero potem noga wylądowała na hamulcu. Dramat.
- 70 10
-
2024-02-08 12:51
bo najpierw się ostrzega, że się nadjeżdża, a nie traktuje klakson do wyzywania po fakcie
- 6 20
-
2024-02-08 13:13
raz na zakręcie będzie na niego czekać stojąca śmieciarka (1)
I odejdzie z tego świata z klaksonem
- 39 3
-
2024-02-08 19:26
jakis czas temu taka zajechała drogę Hołowni. Sam sie chwalił
- 1 1
-
2024-02-08 12:57
Chyba jechałeś ze 100 na (2)
- 23 9
-
2024-02-08 16:04
(1)
Na moje oko to leciał tak ze 180
- 2 3
-
2024-02-08 16:38
220
nie miał by gdzie sie zatrzymac przy 70 ale znawcy wiedza lepiej, ech wracajcie na siodełka zamiast bzdury pisac
- 6 3
-
2024-02-08 13:06
(6)
Co Wy ludzie macie z tym hamowaniem klaksonem. Ulzylo?Bo kierowca smieciarki raczej sie nie przejal,poza tym mial slaba widocznosc.A Ty jechales za szybko.
- 89 3
-
2024-02-08 13:10
szkoda że śmieciarka nie stała na drodze (5)
wjechał by w nią.
- 37 3
-
2024-02-08 14:12
kierowca śmieciarki nie upewnił się wjeżdżając na tę ulicę, zawsze myślą, że są uprzywilejowani, u nas na osiedlu też (4)
a my wyjeżdzamy z małej uliczki osiedlowej bardzo wolno
- 7 28
-
2024-02-08 14:46
(3)
Jak się upewniał to pojazdu jeszcze nie było deb..., predkośc.. predkość - i kolejny deb.. wrzuca cos co go pogrąża.. masakra - odłączyć internet...
- 28 3
-
2024-02-08 19:07
(2)
Mógł jechać 200 km/h, jakby przywalił to wina byłaby i tak śmieciarki znaffffco.
- 1 11
-
2024-02-10 00:15
nie masz racji (1)
Była podobna sprawa w Wawie. Sąd orzekł, że winny był kierowca, który choć miał pierwszeństwo, jechał za szybko.
- 3 1
-
2024-02-11 19:59
Prędkość
takich orzeczeń było mnóstwo. Najgłośniejszy to śmiertelny wypadek na trasie Katowickiej. SN ,, Kierowca pojazdu ciężarowego nigdy nie włączył by się do ruchu gdyby zakładał , że inni kierowcy poruszają się z nadmierną prędkością ''
- 2 0
-
2024-02-08 14:51
prędkość (1)
na serpentynach dozwolone jest do 40km/h. jak się pędzi na wariata skutki mogą być opłakane
- 17 4
-
2024-02-10 00:13
skąd taki pomysł? XD
- 0 0
-
2024-02-08 16:38
Tu raczej prędkość była poniżej 50km/h
- 4 10
-
2024-02-08 12:49
Gratulacje, nagrywasz i publikujesz swoje wykroczenia.
No ile tam leciałeś filmowcu rajdowcu?
- 112 11
-
2024-02-08 12:51
Pędził ze 120 i ma pretensje do calego swiata (1)
- 80 10
-
2024-02-08 13:15
hahha
ty120 widziałeś, chyba debetu na koncie
- 7 13
-
2024-02-08 13:00
(5)
A czy kierowca tej śmieciarki szanuje zdrowie i życie innych ludzi których naraził wymuszając bezczelnie pierwszeństwo? Auto było w niedużej odległości więc kierowca śmieciarki musiał je widzieć! To było bezczelne wymuszenie!
- 16 77
-
2024-02-08 13:05
(2)
Jak miał go widzieć zza zakrętu? Z resztą widać, że prędkość osobówki nie była mała. Myślisz, że ciężarówką się rusza jak hulajnogą?
- 22 3
-
2024-02-08 14:31
(1)
tym bardziej nie powinien wyjeżdzac
- 2 14
-
2024-02-08 15:00
Owszem, kierowca osobówki nie powinien wyjeżdżać na drogi. Uszkodzi sam siebie albo jeszcze kogoś.
- 8 2
-
2024-02-08 13:08
może tak, może nie
mógł sprawdzić czy ktoś jedzie, pusto, to zaczął ruszać... gdy autor nagrania wyjechał właśnie za zakrętu.
- 8 3
-
2024-02-13 05:44
Puknij się w czoło
- 0 0
-
2024-02-08 13:04
Po prosstu wyjazd za łukiem jest niefortunny . Jak motocyklista będzie pędził 180k/h to dojdzie do tragedii . (1)
- 29 3
-
2024-02-08 13:08
dlatego jest ograniczenie do 50.
- 22 2
-
2024-02-08 13:05
Za szybko jechałeś przyznaj się i zgłoś się na policję może to kiedyś Tobie i innym uratuje życie.
Ten zakręt sprawia kierowcom wiele problemów, kilka razy był tam śmiertelny wypadek ze względu na ostre zakręty, duże nachylenie/zjazd w dół oraz śliska droga ze względu, że ze zboczy leje się woda na tę drogę. Radzę ostrożniej!!
- 62 4
-
2024-02-08 13:05
Ze 130 leciałeś jak nic (3)
- 27 5
-
2024-02-08 14:21
masz zerowe poczucie prędkości (2)
Niektóych percepcja sprzed ekranu jest straszna. W życiu przy 130-tu by tak nie zahamował.
- 3 7
-
2024-02-08 14:35
niewazńe
Dla jednośladowych wszytsko powyżej 30 to predkość zabójcza i należy jej zabronić. Skąd mają wiedzieć jak wygląda swiat przy 50 km/h?
- 3 3
-
2024-02-08 18:20
No ale tymi lapkami w dół tylko potwierdzacie
Że nie macie pojęcia o tym jaka tu może być prawdziwa prędkość. Zaraz ktoś stwierdzi że popylał 200/h.
Też nie lubię szaleńców na drogach , ale tu daleko do szaleństwa. I nie jestem autorem tego filmu tylko grzeczną kierowczynią.- 3 2
-
2024-02-08 13:06
Jak wyjechałeś za zakręu...
...to wiesz... jest taka możliwość, że za zakrętem są powoli poruszające się pojazdy. Które się tam znalazły zanim wyłoniłeś się zaa łuku drogi.
- 68 2
-
2024-02-08 13:09
samozaoranie (2)
pyndził ze sto pisiont i pretensje do całego świata, że go nie widzieli zza zakrentu
- 39 4
-
2024-02-08 14:35
milion
pedził milion na godzine, kolejny znawca dynamiki
- 1 6
-
2024-02-12 21:29
to zwykly szon i tyle...
- 0 0
-
2024-02-08 13:39
Cmentarze są pełne tych, którzy mieli pierwszeństwo, pamiętaj :) (1)
- 29 0
-
2024-02-08 21:12
Pięknie powiedziane
- 1 0
-
2024-02-08 13:52
Wyślemy twój filmik na policję, ustalą jak szybko jechałeś.
- 23 3
-
2024-02-08 13:58
O krok hahahaa
Weź Ty kultury żadnej nie masz. ?
Wyjeżdżasz zza zakrętu a raczej zapindalasz i masz problem człowieku lecz się . O krok ... Miałeś tyle czasu by się sfrustrowac i zwolnić ;) żal- 23 2
-
2024-02-08 14:01
Gdybyś więcej trąbił to by się cofnął i przeprosił
że nie widział Ciebie przed wzniesieniem. Prędkość = widoczność.
- 23 1
-
2024-02-08 14:10
Gdzie to? Żukowo?
- 5 2
-
2024-02-08 14:16
I znowu
serpentyny na Pogórzu. Ty to masz pecha.
- 4 0
-
2024-02-08 14:32
40km/h w tym miejscu obowiązuje, teraz się przekonałeś dlaczego?!
- 26 1
-
2024-02-08 14:33
prędokość (2)
Mamy już w komentarzach że jechał ponad 80, ponad 100 a ostatnio ponad 150! Kto da więcej? Kto da więcej? A biorąc pod uwage długośc drogi zatrzymania (paramter wymierny niezależny od fps i jakości filmiku) wyraźnie widać że jechał w okolicach 50. No ale do tej wiedzy trzeba by najpierw zrobić prawko i wsiąść do samochodu...
- 6 16
-
2024-02-08 16:37
haha
Fani jazdy w getrach minusują, prawda boli
- 2 5
-
2024-02-09 09:39
wystarczy zmierzyć czas i przejechaną odległość
jechał około 65 - 70km/h
- 3 1
-
2024-02-08 14:35
NIe da się (1)
Nie można oczekiwać szacunku po prostu. Takie czasy, że wiele rzeczy się należy ale na szacunek trzeba sobie zasłużyć. i zapracować. Firma na rejestracjach NO w niebieskich barwach skutecznie uczy nas pogardy dla kierowców pojemników plastikowych.
Ponadto płacimy jako mieszkańcy za usługę, w dodatku zmonopolizowaną, wraz z narzuconym odbiorcą więc za to, że ktoś mnie kasuje i łaskawie odbiera szacunek się nie należy.- 3 9
-
2024-02-09 15:34
Szacunek?
Szacunek należy się każdemu, i powinno się dziękować osobom zatrudnionym w sektorze dbania o czystość naszych osiedli, miast... a że trzeba zapłacić? Nie ma nic za darmo. Proszę się cieszyć, że samodzielnie nie trzeba zasuwać z segregacją do PSZOKu. Tak i z kulturą jazdy, także u tych którzy są na pierwszeństwie, oni też powinni szanować innych, a nie tylko klakson i na publiczny odstrzał, bo samemu dostać rykoszetem...
- 3 0
-
2024-02-08 18:08
Szczerze mowiac jak sie widzi smieciarke to w zasadzie zawsze lepiej przykac, ze ona zaraz wyjedzie. Zbawilo by zwolnic?
- 4 2
-
2024-02-08 18:30
(1)
Auto należy prowadzić z taką prędkością, że gdyby nagle zza zakrętu wyłonił się blok betonowy to i tak zdąrzysz wyhamować. Blok to abstrakcyjny przykład, ale mógł tam być np. zepsuty pojazd lub wypadek.
- 15 2
-
2024-02-09 14:14
prawda
za chwile jest przystanek, wiec mogl stac tam autobus, ta smieciarka tez mogla stac na drodze. Autorowi filmu polecam nauke doszkalajaca bo kiedys komus zrobi krzywde, 0 pomyslunku
- 5 0
-
2024-02-09 14:28
obiektywnie
Odrazu widac ze ta ciezarowka wyjezdza, samochody ciezarowe nie sa wstaine ruszyc w sekunde na dodatek pod gorke. Co wiecej kierowca smieciarki juz nie mogl widziec nadjezdzajacego auta, pewnie pare sekund wczesniej widzial wolny pas. Autorowi polecam wiecej myslec za kolkiem i wiecej kultury bo jest dramat do kwadratu, tam jest ograniczenie 40 na h nie bez powodu...
- 7 0
-
2024-02-11 19:55
Mistrzuniu kierownicy,
a kierowca tej ,, śmieciarki '' jak zjeżdżał w prawo to musiał się praktycznie zatrzymać . Jak byś się wytłumaczył ? A może bezmyślnie wjechałbyś byś mu D................ ?
- 2 0
-
2024-02-13 15:52
Nigdy więcej...
Pracowałem kiedyś w jednej z firm w Gdańsku zajmującymi się wywozem śmieci. Większości pracowników łącznie z kierowcami to patologia. Kierowcy jeżdżą tak bo chcą jak najszybciej skończyć pracę i iść do domu najlepiej przed 14:00 a Ci ładowacze nie lepsi nawet pojemnika nie zamkną podczas pchania z wiaty do śmieciarki. Cześć śmieci spada po drodze a resztę jak wieje wiatr porywa i różnica po osiedlu.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.