- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (114 opinii)
- 2 "Lex deweloper" pomoże na Przymorzu? (103 opinie)
- 3 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (63 opinie)
- 4 Nadal szukają nurka przy Westerplatte (102 opinie)
- 5 KO chce w Gdyni dwóch wiceprezydentów (138 opinii)
- 6 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (234 opinie)
Akcja antyreklamowa
Napis "i chuj" dodawany przez nas do haseł reklamowych stanowi dla nich komentarz, lecz jednocześnie wchodzi z nimi w dyskurs - niwelując reklamową funkcję przekazu. Niejednokrotnie oba napisy - hasło reklamowe i dodatek - zestawione ze sobą tworzą nowe i ciekawe konteksty ich wspólnego odczytania (interesujące z semantycznego punktu widzenia), obnażając przy tym retorykę i stylistykę języka reklamy.- twierdzą organizatorzy akcji.
Czy taki napis na billboardzie to zwykły wandalizm? Anonimowi autorzy twierdzą, że ich celem jest swoisty happenning, mający na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na indoktrynację reklamową, której są biernie poddawani codziennie na ulicach. Interesują ich szczególnie: interakcja pomiędzy treścią billboardu i napisem oraz reakcje ich odbiorców.
Akcja ma charakter spontaniczny i oddolny, nie jest skierowana przeciwko konkretnej firmie reklamowej czy jednostkowemu reklamodawcy.
same plakaty - powstało ich na potrzeby akcji około 1000 - wydrukowane są ręcznym sitodrukiem na papierze z recyklingu.
Zdjęcia billbordów oklejonych w Trójmiescie - www.ichuj.org
Opinie (188) ponad 100 zablokowanych
-
2003-11-17 12:01
he he... pozdrowienia chlopaki, na grunwaldzkiej przy TB gdzie sie spotkalismy zostal juz tylko jeden - reszta zdrapana
- 0 0
-
2003-11-17 12:07
"Napis "i c***" dodawany przez nas do haseł reklamowych stanowi dla nich komentarz, lecz jednocześnie wchodzi z nimi w dyskurs"
czyżby tylko tyle mieli do powiedzenia?
ot i dozylismy czasów kiedy treść nie potrzebna a wystarczaja same przerywniki...- 0 0
-
2003-11-17 12:08
do grisza
oj grisza Ty to jesteś fajny! kompleksy masz jakieś czy nie możesz patrzeć na prawdziwe imię swojego fajfusa? po co to drapałeś WANDALU!!!??? podobno jesteś anty na wszystko o co się bój toczy więc się powieś bo sam jesteś zagrożeniem dla siebie - tolerancyjny cwaniaku!
- 0 0
-
2003-11-17 12:08
hmmm, ciekawe, hihihi,
"bo zupa była za słona" i......
"niech nas zobaczą" i.......- 0 0
-
2003-11-17 12:12
ręce opadają
"Napis "i c***" dodawany przez nas do haseł reklamowych stanowi dla nich komentarz, lecz jednocześnie wchodzi z nimi w dyskurs"...
nie ma jak dyskurs na poziomie
aż się chce powiedzieć za znanym obrazkiem, pukając jednoczesnie w czoło "tu se wklej..."- 0 0
-
2003-11-17 12:14
anty debilo cos tam czy ja napisalem ze ja zdrapalem? wez sie stuknij w leb i przeczytaj dokladnie, ja tamtedy prawie codziennie na rowerze pomykam i tak sie zlozylo ze spotkalem kolegow ktorzy maczaja palce w tych "ichujach"
mamo... rozumiem, ze wulgaryzm sie Tobie nie podoba, ale zajrzyj na www.subvertise.org to moze zyskasz oglad o co w tym chodzi i jeszcze www.banksy.co.uk - mile dla oka rzeczy tam sa ;)- 0 0
-
2003-11-17 12:20
uwaga uwaga
grisza ma kolegów, którzy maczają palce w c***ach
- 0 0
-
2003-11-17 12:21
o co chodzi to ja widzę
tyle że mogło być dowcipnie
a jest...
jak wyżej- 0 0
-
2003-11-17 12:25
mamo, w sumie jest dowcipnie - to obrazuje koszmarny sen sniacy sie specom od marketingu i reklamy - ze przyjdzie taki dzien, ze masa poslusznych do tej pory konsumentow powie na widok reklamy "i c***" czyli "i co z tego", nie udawajmy takich aniolkow - kazdy uzywa wulgaryzmow choc czasem ich glosno nie wypowiada
- 0 0
-
2003-11-17 12:31
Grisza
ja nie używam wulgaryzmów i znam wiele osób, które również nie używają, no ale być może obracamy się w innych środowiskach
nie bardzo rozumiem jednak, w czym ta akcja ma być lepsza od zwykłych akcji reklamowych i w czym jej twórcy sa lepsi od "speców od marketingu i reklamy"?- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.