- 1 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (263 opinie)
- 2 Partyzantka roślinna okiem przyrodnika (53 opinie)
- 3 Z bastionu Żubr zniknęły lunety (25 opinii)
- 4 Pod prąd uciekał przed policją (264 opinie)
- 5 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (858 opinii)
- 6 35 mln zł na remont gmachu Straży Granicznej (88 opinii)
Za nami debata gospodarcza kandydatów na prezydenta Gdańska
Poświęcona tematom gospodarczym debata kandydatów na prezydenta Gdańska odbyła się we wtorek, 26 marca, o godz. 16, na Uniwersytecie WSB Merito przy al. Grunwaldzkiej 238A. Zaproszenia wysłano do wszystkich kandydatów. Spotkanie poprowadził dr Jarosław Och, politolog z Uniwersytetu Gdańskiego.
Poniżej zapis wideo wtorkowej debaty
Nie widzisz filmu? Kliknij w ten link
Wybory samorządowe w Trójmieście 2024 - sylwetki kandydatów, programy, zasady głosowania
Organizator spotkania, biznesowa organizacja Pracodawcy Pomorza, zaprosił do udziału w spotkaniu wszystkich kandydatów, ubiegających się o stanowisko prezydenta Gdańska. Są to:
Mariusz Andrzejczak (KWW Mariusz Andrzejczak Dla Gdańska)
Aleksandra Dulkiewicz (Koalicja Obywatelska i KWW Wszystko Dla Gdańska)
Andrzej Pecka (KWW Wspólna Droga)
Tomasz Rakowski (Prawo i Sprawiedliwość)
Adam Szczepański (KWW Społeczny Gdańsk)
Artur Szostak (KWW Kocham Gdańsk - Kandydaci Niezależni)
Michał Urbaniak (KWW Konfederaci Bezpartyjni Polska Jest Jedna dla Pomorza)
Miejsca
Opinie wybrane
-
2024-03-27 00:59
Czy któryś coś wspomniał o FIT55? (2)
Już niedługo czekają nas wszystkich wielkie Eco zmiany, a co za tym idzie wielkie koszty. Czy któryś z szacownych kandydatów podjął problem rosnących kosztów utrzymania nieruchomości i mieszkań, a co za tym idzie inwestycje w gdańska energetyk ę, żeby mieszkańcom żyło się taniej???
- 30 1
-
2024-03-27 09:05
Odp
Kandydaci odpowiadali nanpytania przygotowane przez organizatorów. Nie można mieć pretensji do nich.
- 1 0
-
2024-03-27 08:39
Niedługo UE się rozpadnie w obecnej formie
bo są tam równo odklejeni goście, którzy nigdy w życiu nie przepracowali dnia na wolnym rynku
- 7 1
-
2024-03-27 17:46
Tranzyt pod oknami mieszkańców osiedla w Nowym Porcie do portu i na budowę osiedli sąsiedniej dzielnicy!
A co z nową ul. Wyzwolenia?Kiedy wreszcie?
- 1 0
-
2024-03-27 11:45
Oj panie Szostak, brak podstawowej wiedzy a się pan wypowiada... (4)
Tylko 1 przystanek PKM Południe za 12 lat? - skąd pan bierze takie bzdury panie Szostak?
Chce pan zostać prezydentem miasta, a nie wie Pan, że powstaje już projekt budowlany PKM Południe, a za 3 lata ma ruszyć budowa odcinka od Oruni do Kowal z 6 nowymi przystankami?
Już 2 lata temu były konsultacje społeczne, w których wzięły udziałTylko 1 przystanek PKM Południe za 12 lat? - skąd pan bierze takie bzdury panie Szostak?
Chce pan zostać prezydentem miasta, a nie wie Pan, że powstaje już projekt budowlany PKM Południe, a za 3 lata ma ruszyć budowa odcinka od Oruni do Kowal z 6 nowymi przystankami?
Już 2 lata temu były konsultacje społeczne, w których wzięły udział tysiące mieszkańców, a lokalne media (w tym portal Trójmiasto) poświeciły temu dziesiątki artykułów.
Wszyscy o tym wiedzą tylko pan jeden jakiś taki niedoinformowany... ;)- 4 6
-
2024-03-29 19:00
Zdziwieni?
Tyle lat trwa bajka o PKM Południe, że realizacja projektu do Kowale nie jest już na czasie. Potrzeba PKM od Kowal także do Żukowa, a najlepiej także do Pruszcza.
- 1 0
-
2024-03-27 15:13
"powstaje już projekt budowlany PKM Południe, a za 3 lata ..."
Bez finansowania, kolejne papiery do szuflady...
Jak wiele innych.
Zajmijcie się tunelem pod Motława i "małą południową"... "Mała" jest częścią "planowanego" kolejowego rozwiązania PKM, tak skutecznie zabagnionego sprzedażą rezerw przez Adamowicza.
Z prostych powodów, koszt przekracza możliwości samorządu miasta iBez finansowania, kolejne papiery do szuflady...
Jak wiele innych.
Zajmijcie się tunelem pod Motława i "małą południową"... "Mała" jest częścią "planowanego" kolejowego rozwiązania PKM, tak skutecznie zabagnionego sprzedażą rezerw przez Adamowicza.
Z prostych powodów, koszt przekracza możliwości samorządu miasta i województwa a na konsensus jakie stworzyli dla swoich interesów górale, w Pomorskim nie ma szans. Więc na korupcję polityczną jak z okresu "karnawału Euro" nie ma co liczyć, bo w PO też są baronowie i są oni silniejsi. Ale nie tak silni jak onegdaj i chętnych do tego tortu jest obecnie więcej... Z czego znaczna część żyjąca w odrealnieniu "epoki postindustrialnej"...- 0 1
-
2024-03-27 12:40
Niestety pierwszy etap tylko do Śiętorzyskiej (1)
Czyli przez 5 lat planowania i 5 budowy poestanie tylko jedna stacja na południu. Tam gdzie już jest tramwaj
Dalszy etap to niewiadoma- 3 1
-
2024-03-29 13:35
to nie jest prawda - albo będzie do Zakoniczyna (Kowale) albo wcale
to jest jeden etap
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.