- 1 Rozporządzenie ws. zakazu wstępu do lasów (55 opinii)
- 2 8 godzin opóźnienia i lądowanie w Poznaniu (376 opinii)
- 3 Nie będzie lepszej segregacji - będą kary (267 opinii)
- 4 Śmierć Adamowicza. Wyrok ws. finału WOŚP (115 opinii)
- 5 Remontują, zamiast wyburzyć. Dlaczego? (109 opinii)
- 6 Pomorze za 36 lat: kobiece i... stare (90 opinii)
Kolejka po bilety blokuje tunel. SKM ponownie przyklei specjalne strzałki
Szeroki tunel, a przejść trudno, bo całą jego szerokość zajmuje kolejka do kasy po bilety. Problem pasażerów SKM nieumiejących ustawić się prawidłowo w "ogonku" wraca jak bumerang. Przedstawiciele SKM, którzy raz już nalepili specjalne stópki-strzałki, pokazujące jak się ustawiać, nalepią je po naszej interwencji ponownie. Wcześniej zlikwidowano je, bo uznano... że nie są już potrzebne.
Często zdarza się, że kolejka rośnie - jednak nie wzdłuż ściany, a prostopadle do niej. Dochodzi wówczas do sytuacji, że szerokie przecież światło tunelu jest praktycznie całe zasłonięte przez pasażerów SKM chcących kupić bilet.
Sytuację taką opisał rok temu jeden z naszych czytelników.
Kilka dni temu podobne zachowanie pasażerów zauważył i nagrał inny nasz czytelnik, a film przysłał na Raport z Trójmiasta. Za zgłoszenie bardzo dziękujemy.
Znowu nie ma przejścia przez kolejkę po bilety (70 opinii)
Zapytaliśmy przedstawicieli SKM o stopki, które znajdowały się przy kasach. Okazuje się, że zostały one zdemontowane.
Sprawdź rozkład jazdy SKM
- Na początku lipca ubiegłego roku kasy PKP SKM zostały przeniesione z peronu 5 SKM do wyremontowanego tunelu dworca Gdańsk Główny i od początku cieszyły się dużą popularnością. By zasugerować podróżnym ustawianie się do nich tak, by nie blokować ruchu w tunelu, za zgodą zarządcy tunelu (spółki PKP PLK), na podłodze przy ścianie nakleiliśmy plastikowe ślady stóp. Po wakacjach naklejki nie były już potrzebne i zostały usunięte - mówi Tomasz Złotoś, rzecznik SKM.
Okazuje się jednak, że oznaczenia powrócą.
- Mamy już zgodę PKP PLK na ich ponowne naklejenie, co zamierzamy zrobić w czwartek. By ułatwić pasażerom zakup biletów, już w czerwcu, tuż obok kas w tunelu gdańskiego dworca, ustawiliśmy automat biletowy. Na dworcu Gdańsk Główny są łącznie cztery automaty, w których można kupić bilety na pociągi SKM. Dwa znajdują się w tunelu przy wejściu na peron 3 SKM, kolejny jest w budynku dworca tymczasowego. W tymże budynku w kasach Intercity także można kupić bilety na SKM. Oczywiście do dyspozycji naszych pasażerów są także mobilne kanały sprzedaży - mówi Złotoś.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Zmęczony komunikacją zbiorową? Kup używane auto
Opinie wybrane
-
2023-07-27 06:24
kolejki (7)
No niestety bezmylność ludzi nie zna granic. Pamietam lotniska. Teraz sá taśmy i spokój. Koniecznie trzeba ludziom pokazać jak mają się ustawiać.
- 142 10
-
2023-07-27 14:17
i na taśmy się znajdą sposoby Polak potrafi wiele... straci 3x ale kogoś wy...a w tym wszystkim
- 0 3
-
2023-07-27 12:46
Jak w przedszkolu xD
- 7 1
-
2023-07-27 07:58
Bo nie ma w telefonie aplikacji, która by im to pokazała. (1)
- 17 2
-
2023-07-27 12:16
Wygląda, jakby właśnie jej szukali
- 8 1
-
2023-07-27 06:52
Jak barany (2)
potrzebują naganiacza. To prosty dowód na to że daleko nam do społeczeństwa obywatelskiego.
- 22 7
-
2023-07-27 09:16
(1)
Nam? kogo masz na myśli?
- 4 6
-
2023-07-27 12:07
Polakom
- 10 3
-
2023-07-27 08:38
Jeżeli tworzą się kolejki, to chyba coś trzeba zrobić z kasami, które to powodują (7)
Ktoś, kto chce rozwiązać problem strzałkami, nie rozwiąże go, bo kolejki cały czas będą
- 80 13
-
2023-07-28 06:20
Jest aplikacja, są automaty. Ludzie którzy tam stoją są po prostu oporni na technologie więc niech sobie stoją do jednego okienka jak tak bardzo chcą, na pewno nie ma sensu stawiać tam więcej kas.
- 0 4
-
2023-07-27 14:06
zatrudnić więcej kasjerek
- 6 0
-
2023-07-27 10:20
To jest Gdansk, tutaj mysla inaczej przy rozwiazywaniu problemow ludzi
- 8 3
-
2023-07-27 09:19
(3)
Powinno być znacznie więcej automatów biletowych, to by rozwiązało problem kolejek. Cztery (a do niedawna trzy) to zdecydowanie za mało na taką stację kolejową.
- 15 1
-
2023-07-27 10:47
(2)
Co to zmieni, jak to nie do automatów są kolejki? Choćby ich było pięć razy tyle to nie zmieni to długości kolejki do kas, skoro ludzie nie chcą korzystać z aplikacji i tych automatów.
- 8 2
-
2023-07-27 11:53
Zamknąć okienka i oporni niech chodzą pieszo
- 1 5
-
2023-07-27 11:14
System tych biletow jest zly. Chyba to trzeba zmienic
Ktos,.kto przyjezdza do Gdanska nie ma pojecia jaki bilet, ile kosztuje, czy kasowac, gdzie kasowac, gdzie kupic. To jest zle i to powinno sie zmienic. Do tramwaju jest biletomat i kasuje sie w tramwaju. Ale wczasowicz kupuje bilet w kasie i wsiada do SKMki a tam nie ma kasownikow, jest przekonany, ze wszystko jest ok i dostaje mandat. Nauczony
Ktos,.kto przyjezdza do Gdanska nie ma pojecia jaki bilet, ile kosztuje, czy kasowac, gdzie kasowac, gdzie kupic. To jest zle i to powinno sie zmienic. Do tramwaju jest biletomat i kasuje sie w tramwaju. Ale wczasowicz kupuje bilet w kasie i wsiada do SKMki a tam nie ma kasownikow, jest przekonany, ze wszystko jest ok i dostaje mandat. Nauczony doswiadczeniem nastepnym razem kupuje bilet w automacie i nie wie jak go skasowac w tych kasownikach, ktore sa przy peronie. Chory system, gdzie praktycznie na kazdy przystanek jest innej wartosci bilet
- 14 1
-
2023-07-27 06:51
taryfa (6)
Problemem nie jest ani okienko a tym bardziej ludzie tylko oferta taryfowa. Miejscowy który sporadycznie korzysta z SKM czy komunikacji nie jest wstanie określić jaki bilet ma kupić a co dopiero turysta. Gdyby taryfa była prosta to kolejki by zniknęły.
- 120 16
-
2023-07-27 07:50
(5)
Przepraszam, ale jaki masz problem z taryfa skm?
- 10 27
-
2023-07-27 14:03
To Ty, niestety masz problem.
I szkoda mojego czasu na to, aby pisać jaśniej... Naprawdę myślący zrozumie moje słowa. Amen.
- 3 4
-
2023-07-27 09:59
Jest zbyt skomplikowana
Jeżdżę codziennie SKM. Przykładowo tylko w lipcu widziałem na własne oczy 2 razy sytuację, w której turyści dostali mandaty, bo nie skasowali biletu (z kasy), twierdząc, że dzień wcześniej wszyscy im mówili, że nie muszą kasować biletu (z automatu). Dlatego dla pewności ludzie wolą kupić bilet od człowieka, który wprost im powie, czy ten konkretny kasują, czy nie.
- 25 3
-
2023-07-27 08:28
(2)
Nie potrafi powiedzieć skąd i gdzie jedzie oraz jaką ma ulgę. To wymaga już wyższego poziomu myślenia i zdolności komunikacyjnych.
- 13 17
-
2023-07-27 10:01
(1)
Nie, nie, to nie jest skomplikowane jak podchodzisz do kasy. Problem w tym, że w automatach biletowych to nie jest takie proste, tam nie "wystarczy powiedzieć". Poza tym można często kupić taniej niż to, co wybrałeś w automacie, bo ich soft jest gorszy niż Pani na kasie czy w Skycashu.
- 14 2
-
2023-07-27 12:43
one nie działają
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.