- 1 Nie będzie lepszej segregacji - będą kary (233 opinie)
- 2 Śmierć Adamowicza. Wyrok ws. finału WOŚP (107 opinii)
- 3 Pomorze za 36 lat: kobiece i... stare (66 opinii)
- 4 Napad na bank czy głupi żart? (89 opinii)
- 5 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (713 opinii)
- 6 Remontują, zamiast wyburzyć. Dlaczego? (109 opinii)
Kosiorek i Szemiot chcą zmian w parkowaniu
Zapytaliśmy kandydatów na prezydentów Gdyni o sprawy ważne dla miasta. Publikujemy kolejne odpowiedzi, które mogą pomóc poznać poglądy polityków oraz ułatwić podjęcie decyzji, na kogo głosować. Dziś prezentujemy odpowiedzi Aleksandry Kosiorek z Gdyńskiego Dialogu i Tadeusza Szemiota z Koalicji Obywatelskiej, dotyczące ewentualnych zmian w strefie płatnego parkowania, które zamierzają wprowadzić. W następnym tekście ujawnimy, czy i gdzie chcą budować buspasy oraz drogi rowerowe.
Wszystko o wyborach samorządowych: wyniki głosowania z 7 kwietnia i programy tych, którzy wciąż walczą
Kandydaci mogli zaznaczyć jedną z trzech odpowiedzi:
a) nic nie zmieniać, zostawić, jak jest
b) stopniowo rozszerzać na kolejne dzielnice
c) stopniowo likwidować
Mogli też dodać komentarz. Wyznaczyliśmy limit dotyczący długości wypowiedzi - maksymalnie 10 zdań.
Odpowiedzi prezentujemy w kolejności alfabetycznej.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – samochody do 50 tys. zł
- Zmodyfikować, tej odpowiedzi tu nie przewidziano, a my takie rozwiązania postulujemy. W szczególności proponując pierwsze 30 minut bezpłatne i fundamentalnie weryfikując zakres strefy poza Śródmieściem. Dzisiejsze rozwiązania są nie do obrony: przypadkowe, chaotyczne, bez związku z potrzebą wymuszania rotacji, służące pobieraniu haraczy. W pierwszym kroku należy natychmiast skasować skandaliczne wymuszanie opłat przy cmentarzu - podkreśla Aleksandra Kosiorek.
- Żadna z odpowiedzi nie odzwierciedla mojego poglądu. Kluczem jest tańszy bilet komunikacji miejskiej dla mieszkańców oraz dokładne planowanie, a nie bezrefleksyjne stosowanie tych samych stawek i godzin dla wszystkich dzielnic. Poprawna odpowiedź: zmieniać, dopasowywać do lokalnych potrzeb - mówi Tadeusz Szemiot.
Opinie wybrane
-
2024-04-15 11:25
Zapytajcie o samochody sluzbowe i prywatne (49)
Czy zamierzają sprzedać służbowe samochody i nie będą z nich korzystać? Czy beda dojeżdżać rowerem , autobusem do oracy? Czy posiadają prywatny samochód, jaki - elektryczny?
- 221 22
-
2024-04-15 22:18
Bo co elektryk to jakiś lepszy że tak zapytam?
Niech nawet jeżdżą 20 letnim passatem i co źle będzie? Fakt faktem zlikwidować służbowe samochody i wszystkie inne przywileje i mam nadzieję że tak to nastąpi
- 8 0
-
2024-04-15 18:44
A czym się oni między sobą różnią?
- 6 0
-
2024-04-15 17:38
Szczurek zrobił z Gdyni drugą Kościerzynę/Czułchów/Wałbrzych (5)
Bo przez drastyczne podniesienie kosztów parkowania, dosłownie wygonił ludzi z centrum Gdyni... miała być rotacja, a jest pustka. Co za tym idzie, z Gdyni masowo wynoszą się biznesy, a za tym z kolei idzie... dalszy spadek odwiedzających centrum mieszkańców i turystów: mniej ludzi = mniej biznesu = jeszcze mniej ludzi = kolejne biznesy upadają i
Bo przez drastyczne podniesienie kosztów parkowania, dosłownie wygonił ludzi z centrum Gdyni... miała być rotacja, a jest pustka. Co za tym idzie, z Gdyni masowo wynoszą się biznesy, a za tym z kolei idzie... dalszy spadek odwiedzających centrum mieszkańców i turystów: mniej ludzi = mniej biznesu = jeszcze mniej ludzi = kolejne biznesy upadają i koło się zamyka. Tą spirale zaczął Wojciech Szczurek, na szczęście mieszkańcy mu "podziękowali". Teraz pytanie, czy zwycięzca przyszłotygodniowych wyborów zakończy tą oszalałą wojnę z własnymi mieszkańcami - z których 80% jest właścicielami samochodów? Którzy chcą z tych swoich samochodów korzystać, a nie być wrogiem publicznym numer jeden dla władz które sami wybrali, jak za Szczurka.
- 25 7
-
2024-04-16 08:33
Nie obrażać Kościerzyny
On zrobił z Gdyni małe, żydowskie miasteczko, jakich wiele było w Małopolsce. Wschodniej.
- 2 0
-
2024-04-15 18:57
Próbowałem dziś zaparkować w Centrum Gdyni (3)
ok godz. 10 rano, w rejonie Starowiejskiej, Zygmunta Augusta. Udało się za trzecim kółkiem. Gdzie te pustki ?
- 9 5
-
2024-04-19 08:25
Trzeba było wjechać do Batorego, godzina za darmo.
- 0 0
-
2024-04-15 21:17
chyba Murito chodziło o Pustki Cisowskie (1)
- 2 1
-
2024-04-16 06:29
Nie. Chodziło o twoją starą. I te pustki które ma w głowie
- 0 2
-
2024-04-15 15:00
77% mieszkańców zrobiłoby z Gdyni drugie Kutno (2)
Kosiorek im w tym pomoże :)
- 11 11
-
2024-04-15 20:11
86% blondynów lubi pizzę z majonezem...
- 4 1
-
2024-04-15 15:59
szemiot z piesiewiczem zrobią żukowo
zakorkowane miasteczko z rowerkiem jako alternatywa
- 14 4
-
2024-04-15 12:58
nie rozumiesz (19)
strefa parkowania powinna obowiązywać.
Prezydent miasta może dojeżdżać do pracy samochodem i nie ma w tym żadne hipokryzji. Urząd miasta sponsoruej swojemu pracownikowi miejsce postjowe to okej.
Ty jeśli twój pracodawca tego nie zapewnia to niestety jego i twój problem.
Miejsce do parkowania jest usługą i powinno być płatne. i tyle
Ziemniaki, mieszkanie, pokój hotelowy, magazyn do trzymania klamotów i tak samo miejsce parkingowe to usługa i powinno być płatne.- 14 31
-
2024-04-16 08:37
Ale takie miejsce powinno być!
Dla osób udających się np. na IV piętro jednej z trzech przychodni na ul. Armii Krajowej o łasce, z nogą w gipsie, etc. Likwidacja miejsc parkingowych przy Przychodni to barbarzyństwo!!!
- 4 0
-
2024-04-15 19:51
Gdynianka
UM ma pieniądze mieszkańców a nie swoje. To nie firma która zarabia. Więc nie może sponsorować miejsca parkingowego pracownikom.
- 19 1
-
2024-04-15 16:01
tusk ma 140 ministrów, ciekawe ilu zastępców będzie miał szemiot (4)
- 9 2
-
2024-04-16 08:38
Przeciez on się nie nadaje
- 0 0
-
2024-04-15 17:12
Jak to sie ma względem 1200 osób zatrudnionych w UM (2)
(lub jednostkach)
- 5 2
-
2024-04-15 17:14
Dowod wydany na czas byś chciał (1)
Auto zarejestrować tego samego dnia byś chciał, c'nie?
- 2 3
-
2024-04-15 17:42
Chciałbym, ale panie biurwy z UM każą się umawiać przez telefon jak za pandemii
a potem i tak czekać 2 godziny, jak pies, aż się pancia z UM łaskawie zajmie petentem, oczywiście wykazując się niebywałym wprost brakiem kultury
- 6 3
-
2024-04-15 14:37
(4)
A skąd UM ma pieniądze na sponsorowanie miejsc parkingowych swoim pracownikom?
- 14 4
-
2024-04-15 14:43
(3)
a skąd ma na pensje i sprzęt do pracy?
- 3 7
-
2024-04-15 17:11
Z rabunku na mieszkańcach Gdyni, chociażby w postaci strefy płatnego parkowania! (2)
- 11 3
-
2024-04-15 17:15
Za tanie te miejsca parkingowe (1)
Mieszkańcy się ńiczego nie nauczyli
- 3 10
-
2024-04-15 17:43
Jesteś wrzodem na zdrowym ciele społeczeństwa
- 4 0
-
2024-04-15 13:14
(5)
ty nie rozumiesz, miasto zmusza mieszkancow do korzystania z komunikacji bo to miejska spolka. za wszystko powyzsze placisz juz w podatkach 3x. ciemny jestes jak twoj kolega
- 17 8
-
2024-04-15 15:14
miasto nie zmusza tylko próbuje skłonić do korzystania z kom. miejskiej (4)
bo to jedyny sposób żeby Gdynia nie pękła w szwach od nadmiaru samochodów
- 8 14
-
2024-04-16 08:39
Niektórzy nie mogą korzystać
Z komunikacji miejskiej
- 1 1
-
2024-04-15 17:13
Miasto rządzone przez szczurka zmuszało! To co było stosowane wobec kierowców (2)
przez ekipę Szczurka, to był po prostu terror i wojna totalna! Dlatego przegrał.
- 12 4
-
2024-04-15 21:58
ja na niego nie głosowałem z odmiennych pobudek (1)
a konkretnie dlatego, że miał absurdalnie PROsamochodową politykę i nie umiał postawić się samochodziarzom, bardziej ich gnębić
- 1 5
-
2024-04-16 06:31
Ale ty wiesz że jesteś i**otą?
- 0 1
-
2024-04-15 13:12
To Ty nie rozumiesz. UM nie sponsoruje tylko wszyscy w podatkach sponsorujemy. A o tym, że sponsorujemy decyduje osoba bezpośrednio tym zainteresowana, która dodatkowo wszystkich zachęca do jeżdżenia komunikacją kiedy sama tego nie robi.
- 17 2
-
2024-04-15 12:57
szemiot z piesiewiczem to zabronią nam poruszania się samochodami (7)
- 17 2
-
2024-04-16 08:41
Kto glosował na piesiewicza???
Januszewski, który odwalił czarną robotę się nie dostał, a człowiek, który blokował na forach swoich rozmówców został radnym. Paranoja.
- 0 0
-
2024-04-15 14:20
Oboje kandydaci nie mają w swoich programach NIC o poprawie komunikacji samochodowej! (5)
Jest tam wyłącznie o zbiorowej. Odnoszę wrażenie, że wpadamy z deszczu pod rynnę. Czy to prawda, że pan Szemoit chce likwidacji zatok autobusowych?
- 17 3
-
2024-04-15 22:20
To chyba programu Kosiorek nie czytałeś
Bo tam jest spory punkt o poprawie dla samochodów prywatnych.
- 1 0
-
2024-04-15 16:01
szemiot chce anty zatok blokujących ruch samochodowy (1)
- 7 0
-
2024-04-15 17:14
To niemożliwe żeby to był aż taki czubek
- 3 1
-
2024-04-15 14:45
bo wyłącznie komunikacja zbiorowa wymaga poprawy (1)
mają rację. Samochody zdecydowanie wlewają się już w zbyt wiele miejsc
- 6 10
-
2024-04-15 17:15
*zbyt mało
- 4 0
-
2024-04-15 12:55
(4)
30minut bezpłatnego parkowania to podstawa tak jak i przeniesienie godzin .Nie od 8rano tylko od 9tej jak było kiedyś,żeby można było rano coś s?ybko kupić w sklepie i na rynku.Przedsiębiorcy na tym skorzystają jak i miasto.Głosujemy na tę panią bo ona to zrealizuje.
- 18 10
-
2024-04-15 13:59
niech ci zona zaplaci za 30 minut parkowania (3)
bedziesz mial za darmo.
- 6 20
-
2024-04-15 14:07
(2)
moja zona nie pracuje wiec kto placi ? :(
- 5 2
-
2024-04-15 15:15
ten kto korzysta (1)
parkujesz = płacisz
- 4 9
-
2024-04-15 19:55
Myślę, że za korzystanie że ścieżek rowerowych i chodnika powinno też się placic. Korzystasz=placisz
- 5 1
-
2024-04-15 12:15
Chciałbym prezydenta, który jeździ do pracy komunikacją. (4)
- 24 4
-
2024-04-15 22:21
Niech się nawet Maybachem za 2 bańki wozi
Najważniejsze żeby nie za wasze Gdyńskie pieniądze
- 4 0
-
2024-04-15 17:19
A ja bym chciał prezydenta który jeździ do pracy swoim prywatnym samochodem
bo wtedy mielibyśmy może w końcu normalnego człowieka na tym stanowisku, a nie opętanego ideologa, który prowadzi wojnę z właścicielami samochodów, w imię spełniania dyrektyw UE
- 11 5
-
2024-04-15 12:21
Popieram. To nie może być jak w Gdańsku pani nie ruszająca się bez służbowej limuzyny i ochroniarzy. (1)
A druga sprawa to zwolnienia z opłat w strefie płatnego parkowania. Należy z tym skończyć. Prezydent miasta czy jego urzędnicy powinni płacić tak jak mieszkańcy.
- 24 6
-
2024-04-15 16:42
Co za
Bzdury wypisujecie, Żal mi Was.
- 1 2
-
2024-04-15 11:03
W Gdyni promyk nadziei w porównaniu do Gdańska. Wymuście na deweloperach budowe ogólnodostępnych miejsc postojowych (43)
a nie od razu szlaban i żerowanie na infrastrukturze okolicy. Gdańsk jest już stracony, Wy macie szansę... W Gdańsku kolejne 5 lat na kolanach przed deweloperami.
- 216 35
-
2024-04-16 06:12
Ojoj,pisowska propagande slusze
Gdańsk to wzor do naśladowania.
- 1 3
-
2024-04-15 21:11
O ile się nie mylę (1)
O ile się nie mylę, deweloperzy mają mieć ogólnie prawo do budowania, bez parkingów dla mieszkańców. Zdaje się, że ma to dotyczyć całego kraju. Mogą postawić blok na kilkadziesiąt mieszkań i zrobić 2 miejsca parkingowe.
- 2 0
-
2024-04-15 21:14
Sprawdziłam
To dopiero chyba projekt.
- 2 1
-
2024-04-15 16:02
szemiot jest radym 16 lat. Co zrobił dla Gdyni? (2)
- 12 3
-
2024-04-17 15:39
To co mógł zrobić radny mniejszości
Nie głosowałem na niego w pierwszej turze, ale akurat jego bym się nie czepiał. Wielokrotnie pokazywał patologie poprzedniej władzy, która torpedowała wszelkie propozycje innych ugrupowań, a zdarzało się, że po czasie sama wracała z nimi jako swoimi.
- 0 0
-
2024-04-15 17:21
Tyle co każdy polityk PO dla Polski XD
- 7 7
-
2024-04-15 15:19
Deweloperzy płacą haracz na cele drogowe przy każdej inwestycji w Gdyni (7)
Przy wydawaniu pozwolenia na budowę deweloper musi podpisać umowę drogową i wnieść opłatę uzależnioną od wielkości budynku, który planuje wybudować. Są to nie małe kwoty bo 200zł brutto za każdy m2 mieszkania i 800zł brutto za każdy m2 usługi. Z tych pieniędzy Gmina wykonuje zadania drogowe (w tym budowę parkingów, dróg itp), więc ten zły Deweloper
Przy wydawaniu pozwolenia na budowę deweloper musi podpisać umowę drogową i wnieść opłatę uzależnioną od wielkości budynku, który planuje wybudować. Są to nie małe kwoty bo 200zł brutto za każdy m2 mieszkania i 800zł brutto za każdy m2 usługi. Z tych pieniędzy Gmina wykonuje zadania drogowe (w tym budowę parkingów, dróg itp), więc ten zły Deweloper nie jest w cale taki zły, bo gdyby nie jego kasa to by nic nie powstało w Gdyni, więc mimo wszystko - prośba o trochę szacunku do branży deweloperskiej...
- 10 4
-
2024-04-16 05:12
Boczuś....
Polityka to nie miejsce dla deweloperów. Konflikt interesów jest na każdym kroku i udowodniłeś to swoją kampanią. Podpisuj się przynajmniej pod swoimi postami i nie udawaj przeciętnego Kowalskiego z Gdyni...
- 3 0
-
2024-04-15 21:18
Jego kasa?
Ojej, "biedny deweloper".
Przepraszam, ale to jakaś kpina.- 5 1
-
2024-04-15 17:22
Bez żartów. Nikt nie ma dla was szacunku. Zapracowaliście na to przez ostatnie lata.
- 3 1
-
2024-04-15 17:23
Przecież te kwoty to jest jakiś żart! Powinno być 5x tyle!!! (1)
- 1 2
-
2024-04-17 15:41
Może 10?
Pamiętaj, że te kwoty i tak będą wliczone w cenę mieszkania
- 0 0
-
2024-04-15 15:41
200 zł przy 20 tys. zł za m2 to są drobne (1)
I żaden haracz. Inaczej miasto przejmie koszty a deweloper zyski.
- 7 2
-
2024-04-15 17:08
Jakie zyski gamoniu?
W tych mieszkaniach to mieszka deweloper czy mieszkańcy?
- 0 0
-
2024-04-15 14:46
Kosiorek - zastała Gdynię zieloną
a zostawiła blaszaną :)
- 10 16
-
2024-04-15 13:02
wymuszenie na developerach (4)
Widzę tutaj fetysz, że bogaty kapitalista zapłaci i będzie fajnie.
Pomysł jest głupi, bo ja mieszkam na zamkniętym osiedlu w centrum i częśc miejsc jest pusta. Po prostu wynajmujący kawalerki etc aut nie potrzebują. Developer i klient powinen ocenic ile tych miejsc jest potrzebnych- 5 6
-
2024-04-15 17:46
Ojjjjj ohhhhhh jejejciu chyba się popłaczę nad losem biednych milionerów wyzyskiwaczy
którzy żerują na obecnej sytuacji jak hieny, a których ty nazywasz "deweloperami"!
Chlip chlip chlip- 4 1
-
2024-04-15 13:36
deweloper patrzy wyłącznie na swój zysk, nie można oczekiwać, że będzie działał w zgodzie z interesami miasta (2)
- 7 2
-
2024-04-15 17:10
W interesie miasta jest jak najwięcej mieszkań - podatki i opłaty do kasy miasta (1)
I jak najmniej samochodów.
Interes dewelopera jest tożsamy z interesem miasta.- 1 6
-
2024-04-15 17:47
To o czym mówisz to zmowa bandziorów, a nie biznes i samorząd
- 3 1
-
2024-04-15 12:58
szemiot startował pod rękę z synkiem dużegogo dewelopera
wie gdzie się przytulic
- 19 3
-
2024-04-15 12:57
(3)
Podstawa w Gdyni to parkowanie płatne od 9tej a nie od ósmej.30 minut bezpłatnego też powinno być.
- 13 3
-
2024-04-15 22:20
Parkowanie płatne od 9-18. Tak kiedyś było i Świętojańska żyła.
- 4 0
-
2024-04-15 17:10
Nie (1)
Auto zostaw w domu
- 1 9
-
2024-04-15 17:50
Nie! Będę jeździł autem wszędzie tak jak dotychczas
I żaden terror zielonych czubków mnie nie zmusi do przesiadki na gorszą, droższą i wolniejszą komunikację miejską. Ja auta nie zostawię, ale ty może zostań w domu... na stałe. Nie zatruwaj społeczeństwa swoimi chorymi obsesjami.
- 6 1
-
2024-04-15 11:31
Chyba wymusić na deweloperach NIE budowanie miejsc postojowych? (11)
Po co mielibyśmy pogarszać sobie standard życia poprzez jeszcze dalsze zwiększanie liczby aut i zwiększać ceny mieszkań poprzez wymuszanie budowy gadżetów, których znaczna mniejszość na osiedlu potrzebuje?
- 6 17
-
2024-04-15 17:51
Ty chyba potrzebujesz psychiatry
- 4 1
-
2024-04-15 14:47
miejsca postojowe tylko w podziemnych parkingach (2)
i tyle w temacie
- 4 2
-
2024-04-15 17:10
40tys od sztuki (1)
- 1 4
-
2024-04-15 17:51
400 milionów
- 2 0
-
2024-04-15 12:19
Nowi mieszkańcy będą zatem parkować na okolicznych ulicach. Rozumiesz problem? (4)
- 11 3
-
2024-04-15 14:16
jak parkowanie na miejskich miejscach będzie płatne to tak się nie stanie (3)
wtedy deweloper bez żadnego wymuszania sam przewidzi parking podziemny bo darmowe parkowanie zachęci dodatkowo do zakupu, wystarczy skończyć z jakimiś strefami czy innymi bzdurami typu tani abonament dla mieszkańców, parkowanie powinno być płatne 24/7 dla wszystkich minimum 10 zł za godziną i 1000 zł abonament miesięczny, a korki jakby się pięknie zmniejszyły do zera...
- 3 8
-
2024-04-15 17:55
Czyli generalnie terror wobec mieszkańców - dla których to miasto ma być miejscem przyjaznym
bez względu na to jak mają ochotę żyć, czy jeździć komunikacją miejską, czy samochodem. W imię czego? Rozwrzeszczanych ekologów, których dosłownie wszyscy inni mieszkańcy mają już powyżej uszu?
- 3 3
-
2024-04-15 16:56
(1)
A co z tymi co już mieszkają w wybudowanych budynkach na ul Warszawska?
Też mają płacić 1000 zł miesięcznie?
Cwaniaczku ze wsi może ty przyjedziesz do centrum komunikacja a nie samochodem?- 4 3
-
2024-04-15 17:11
Tak mają płacić
Bo to nie są święte krowy
- 3 5
-
2024-04-15 12:11
Można zacząć od egzekwowania prawa jeżeli chodzi o parkowanie. (1)
Mamy za dużo Januszy, co miejsca nie kupią, a potem blokują wszystkie okoliczne ulice.
- 8 1
-
2024-04-15 17:12
Ale komu blokują? Tobie?
To może kup sobie prywatne miejsce postojowe
- 1 3
-
2024-04-15 11:29
To się zdziwisz (5)
W kasie Gdyni pustki i skądś trzeba brać środki na podstawowe potrzeby. Twoja wypowiedź to populizm.
- 7 6
-
2024-04-15 17:57
Bo ten partacz szczur doprowadził Gdynię do bankructwa
a gangsterskie stawki za parkowanie to było latanie dziury budżetowej
- 3 1
-
2024-04-15 13:25
(3)
jak to? to na co ida podatki? 44% pensji? jakie pustki?
- 2 1
-
2024-04-15 17:11
44% pensji? (2)
40% na pisowski ład
- 1 2
-
2024-04-15 18:10
Słuchajcie państwo, to jest niesamowite jaką gadzinówką PO wską jest ten portal
Słowo "pisowski" jest dozwolone, ale słowo "tusk owy" (pisane razem) jest zablokowane przez urząd cenzury trojmiasto pl?!?
- 2 0
-
2024-04-15 18:07
To jak pisowski 44% to tusk owy ile? 80%?
Jeszcze nie było rządu którzy by zaczął od podwyżki podatków dla wszystkich Polaków - VAT na żywność, tak jak to zrobił Donald Tusk w roku 2024 i to jeszcze w dodatku przed wyborami XD Kolejne podwyżki cen prądu, gazu, węgla i podatków już są zapowiedziane przez rząd niemieckiego lokaja. Ty ten "pisowski ład" to bedziesz z łezką w oku niedługo wspominał.
- 2 2
-
2024-04-15 20:35
Bąďzmy realistami, miejsc parkingowych jest za mało. P.Szczurek polikwidował miejsca, przy teatrze jest za małoło (3)
No i zapłacił za te wszystkie mody zmuszania ludzi ,którzy po pracy chcą iść np na bulwar , do korzystania z trolejbusów lub autobusów. Gdynia jest martwym miastem i jak następcy tego nie zmienią skończą podobnie.
- 77 8
-
2024-04-17 20:04
Miejsc parkingowych jest za mało chociażby z tego powodu, że Szczurek zlikwidował jakieś 30 procent na korzyść
deweloperów. NIe wspomnę o betonowaniu miasta i zrobienie z Gdyni pół-wiochę.
- 1 0
-
2024-04-15 21:19
Nadal jest za dużo (1)
Są kompletnie zbędne. Samochodem do centrum nie ma najmniejszej potrzeby wjeżdżać. Abo dla mieszkańców i koniec.
- 2 9
-
2024-04-16 06:28
A niby czemu dla mieszkańców mają być publiczne miejsca postojowe? Też sobie niech jeżdżą trajtkiem
- 6 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.