- 1 Nie będzie lepszej segregacji - będą kary (193 opinie)
- 2 Śmierć Adamowicza. Wyrok ws. finału WOŚP (95 opinii)
- 3 Napad na bank czy głupi żart? (85 opinii)
- 4 "Pani już tu nie mieszka". Wyrzucili też kota (677 opinii)
- 5 Remontują, zamiast wyburzyć. Dlaczego? (106 opinii)
- 6 Były wiceprezydent Gdańska skazany (194 opinie)
Wspólny spacer kandydatów na prezydenta
To ma być nowa jakość w gdyńskiej polityce. Wspólne podejmowanie decyzji, a nie narzucanie swojej woli. Niezależnie od tego, kto wygra II turę wyborów. W sobotę opowiedzieli o tym mieszkańcom Gdyni Aleksandra Kosiorek i Tadeusz Szemiot, którzy są rywalami w walce o fotel prezydenta Gdyni.
AKTUALIZACJA, 13 KWIETNIA
W południe odbył się zapowiadany spacer kandydatów na prezydenta Gdyni: Aleksandry Kosiorek i Tadeusza Szemiota. Towarzyszyło im spore grono zainteresowanych mieszkańców.
O spacerze informowali nas też czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta. Dziękujemy.
Gdynia. Spacer kandydatów z mieszkańcami (20 opinii)
Wybory samorządowe w Trójmieście 2024 - wszystkie informacje
- W programie wydarzenia, poza spacerem, mamy rozmowy o ważnych tematach dla gdynian i gdynianek, a także dyskusje z kandydatką i kandydatem oraz prezentacje ich poglądów. Chcemy, aby mieszkańcy i mieszkanki Gdyni mogli w tej luźniejszej formie poznać przyszłą włodarkę lub włodarza Gdyni, aby 21 kwietnia wybrać świadomie - podkreśla organizatorka, Aleksandra Łoboda z fundacji Widzialne.
Oboje kandydatów potwierdziło już uczestnictwo w spacerze, ale nie tylko to.
Prezydenta i wiceprezydenta już znamy?
Ze sztabów Aleksandry Kosiorek i Tadeusza Szemiota płyną już komunikaty, że niezależnie od tego, kto wygra wybory, jest możliwość, że każdy z uczestników drugiej tury będzie miał wpływ na zmiany w Gdyni, bo może zostać wiceprezydentem.
Wiele zapewne będzie zależało od drugiej części kampanii wyborczej, bo na ostatniej prostej będzie na pewno więcej emocji, ale nie jest wykluczone, że w ścisłych władzach Gdyni zobaczymy oboje - póki co - rywali.
Wydarzenia
Miejsca
Opinie wybrane
-
2024-04-12 20:23
Może lepiej niech się przejadą w poniedziałek ok. 16-17 z centrum na północ Gdyni (50)
To da im obraz miasta. Duża jego część zablokowana z powodu organizacji robót.
- 446 35
-
2024-04-14 15:16
(2)
A masz może pomysł jak przebudować ten węzeł bez zakłóceń?
- 1 2
-
2024-04-14 18:22
Oboje kandydaci nie mają w swoich programach NIC o poprawie komunikacji samochodowej! (1)
Jest tam wyłącznie o zbiorowej. Odnoszę wrażenie, że wpadamy z deszczu pod rynnę. Czy to prawda, że pan Szemoit chce likwidacji zatok autobusowych?
- 3 3
-
2024-04-15 10:17
Szczurek wyleciał bo stawiał kierowców na pierwszym miejscu.
- 1 2
-
2024-04-13 18:36
Szemiot wybuduje nową drogę (1)
Pojedziesz autem do którego zatankujesz po 5.19
- 16 4
-
2024-04-14 15:18
Głu pi jesteś ze brak słów.
- 2 2
-
2024-04-13 17:10
Czyli Kasiorek to ściema
wystawiona żeby POwnia mogła przejąć koryto
- 9 12
-
2024-04-13 14:49
Czarodzieju, machnij różdżką a wszystko się zmieni w mig w komunikacji (1)
a Ty w międzyczasie kup sobie następnego blachosmroda
- 15 18
-
2024-04-13 16:40
Wojtek no dajże już spokój
- 7 7
-
2024-04-13 14:16
Witomino
W gumniakach przez rozkopy, potem budowaną OW, której nie ma, a potem na Dąbka.
- 13 3
-
2024-04-13 12:36
(2)
Rowerem jedzie się całkiem płynnie, nie wiem o co chodzi.
- 15 10
-
2024-04-13 16:32
(1)
Ja wole moim mercedesem za 1 milion, jak mam klime włączona na 16 stopni, masuje mi plecki siedzenie, gra w radyjku Radio Maryja
- 5 5
-
2024-04-13 17:03
Co tam merc za balona. Znam gościa z Torunia co ma
Bentleja za darmo od bezrobotnego.
- 11 6
-
2024-04-13 11:54
?
Po co sie pchac skoro ciasno ?
- 8 2
-
2024-04-13 11:19
Rowerek SE kup
Wybraliście opcję rowerową więc nie narzekać
- 9 8
-
2024-04-13 09:35
Drogi dziurawe jak ser, studzienki zapadnięte na kilkanaście centymetrów (1)
ale kasa na sport jest
- 11 11
-
2024-04-13 15:55
i dobrze
nie rozumiem dlaczego dziury mają być remontowane kosztem sportu
- 9 7
-
2024-04-13 08:54
nie mam żadnego problemu żeby dojechać na Obłuże o 16 (4)
wysiadam z pociągu w Chyloni a tam już tylko 10-15 minut rowerkiem, przydałby się wiadukt rowerowy z Grabówka nad torami to byłby dojazd idealny ale to co jest to też nie dramat, no a te korki to cóż, jest z czego się pośmiać, niech spasione brzuchacze w szrotach sobie stoją, widać że mają czas i to lubią
- 20 25
-
2024-04-13 16:41
pociągiem hahahahaha przepraszamy opoznienie, twoj pociag bedzie za 60 minut
- 7 8
-
2024-04-13 16:40
w czasie gdy jedziesz rowerkiem jakiś brzuchacz ogarnia twoją żonę
- 7 9
-
2024-04-13 11:16
(1)
W garniturze? Jeżdżę samochodem codziennie od wielu lat, ale BMI mam prawidłowe więc po co się wywyższasz i generalizujesz? Musisz być strasznie samotną i zakompleksioną osobą. Może terapia?.....
- 13 6
-
2024-04-14 09:39
musi jakoś usprawiedliwić przed samym sobą nieudacznictwo i alkoholizm, a tu proszę: ideologia rowerowa jak znalazł.
- 1 0
-
2024-04-13 08:37
No wiadomo, po co komu remonty
- 2 0
-
2024-04-13 08:36
Spoko, wsiądą w SKM i śmigną gładko na Chylonię, a ty ze swoim Kosakowocentrycznym podejściem będziesz dalej kwilił (1)
Jak kupowałeś mieszkanie, to zaćmę miałeś?
- 16 12
-
2024-04-13 17:04
W Kosakowie jest pięknie.
- 6 2
-
2024-04-12 22:50
A o czym
Tu rozmawiać? Przecież sami mówią że tu mieszkają? Sami narzekali na Wojtasa a teraz mówią że chcą słuchać problemów mieszkańców? Dziwna jazda przecież wiedzą chyba co nie trybi w Gdyni
- 16 4
-
2024-04-12 22:18
Ten który powinien tam pojechać już pakuje kartony
- 26 1
-
2024-04-12 21:57
Trzeba było kupić mieszkanie w centrum (1)
albo chociaż dom na Wiczlinie niedaleko
- 9 9
-
2024-04-12 23:29
Trzeba było
lepiej się uczyć, mieć lepszy zawód, lepiej zarabiać
- 5 4
-
2024-04-12 20:57
Po Parku Centralnym dobrze żeby też się przeszli bo tam wiele niedoróbek, dziur, rozłażących się płyt, stojących kałuży, . (10)
przewróconych latarenek, niedomalowanych/ niezabezpieczonych ławek. Przecież jest jakaś gwarancja na wykonane prace i firma która wykonywała i wzięła grubą kasę powinna to poprawić w ramach reklamacji. Teraz nikogo to nie interesuje a potem trzeba będzie od nowa wykładać kasę na naprawy. Chcemy aby Park Centralny cieszył a nie straszył.
Dobrze żeby Nowi to widzieli. Także brudną, straszącą w sąsiedztwie Świętojańską.- 25 8
-
2024-04-13 08:15
Do poprawy to jest przede wszystkim Wielkopolska -gruba kasa poszła,2 lata męk, a jest mega gorzej niż było (korki nawet w ciągu dnia, przystanek blokujący skręt w Buraczaną,po likwidowane odrębne prawo lub lewo skręty z bocznych, światła,światła,światła i tona znaków, no i słynny Bus-pas!)
Ps-a temu geniuszowi który zaprojektował a następnyDo poprawy to jest przede wszystkim Wielkopolska -gruba kasa poszła,2 lata męk, a jest mega gorzej niż było (korki nawet w ciągu dnia, przystanek blokujący skręt w Buraczaną,po likwidowane odrębne prawo lub lewo skręty z bocznych, światła,światła,światła i tona znaków, no i słynny Bus-pas!)
Ps-a temu geniuszowi który zaprojektował a następny zatwierdził zmianę lokalizacji przystanków powinni karę albo odszkodowanie przypitolic bo trzeba być totalnym idby blokować nimi prawoskręty w Sopocka i Buraczaną)- 14 2
-
2024-04-13 00:07
Podobnie wygląda nowe rondo przy Dickmanna i Płk. Dąbka i jego otoczenie. Dopiero co oddane do użytku za grube miliony. (1)
- 5 1
-
2024-04-13 16:41
Dick Mana w to nie mieszaj
- 0 1
-
2024-04-12 23:29
Takich mamy mieszkańców, wszystko rozwalą, zniszczą (6)
Nowe władze ich nie zmienią
- 7 7
-
2024-04-13 00:08
Nie, takie mamy władze, co nie potrafią zawierać umów i nadzorować robót. (5)
- 5 2
-
2024-04-13 01:56
A ja się zgodzę z komentarzem wyżej (4)
Autobusy zaśmiecone, torby czy mokre parasole na siedzeniach to codzienność. Głośne rozmowy, pasażerowie nietrzeźwi i brudni. To chyba coś oznacza. I nawet jeśli tak się w każdym mieście zdarza, to należy to piętnować, a do patologicznych dzielnic typu Oksywie czy Cisowa szkoda nowe autobusy wystawiać.
- 8 10
-
2024-04-13 09:50
Zaśmiecone autobusy? (2)
Rusz tyłek znad klawiatury i poznawaj świat dla porównania. Polecam wyjazd do Norwegii - zobaczysz jak wygląda zaśmiecony autobus.
- 5 1
-
2024-04-13 09:59
Cytujac klasyka
Nasi tam byli. Mało to Polaków jest w Norwegii?
- 2 4
-
2024-04-13 09:58
Nasi tam byli
- 0 3
-
2024-04-13 06:12
Sam jesteś patologiczny. Jeżdżę codziennie komunikacją i sytuacje, o których piszesz da rzadkością.
- 11 6
-
2024-04-12 20:26
to chyba dobrze, że cos remontują? (10)
- 15 4
-
2024-04-13 00:30
2 panów z taczką?
- 2 1
-
2024-04-12 20:56
Uwaga prowokator
- 3 4
-
2024-04-12 20:29
(7)
Jak olewali północ w Gdyni, narzekanie, jak zaczęli robić, narzekanie.
- 20 4
-
2024-04-13 00:31
Wszelkie roboty mają być dobrze zorganizowane i dobrej jakości. (1)
- 5 0
-
2024-04-13 12:29
niestety każda nawierzchnia wykonana z małych płytek/kamieni wymaga za chwilę naprawy.
Firmy wykonujące takie roboty nie potrafią tego zrobić dobrze lub napędzają sobie pracę. Nikt nie egzekwuje reklamacji i płacone pewnie kolejny i kolejny raz. Nawet duże płyty w Parku Centralnym już są zwichrowane.
- 0 0
-
2024-04-12 23:24
Specjalnością odchodzącej władzy były zmiany, które niczego nie zmieniały
Tymczasem północ Gdyni już od dawna potrzebuje na przykład tunelu na Puckiej.
- 2 4
-
2024-04-12 22:14
Bo zmartwili sie przed wyborami
Na remonty mieli wiele lat.
- 5 3
-
2024-04-12 20:29
Polakowi nie dogodzi (2)
- 10 3
-
2024-04-12 20:56
Ukraincowi tak? (1)
- 3 6
-
2024-04-12 23:31
Konfiarzowi napewno nie
Jemu nawet żarówka ledowa oczy psuje, albo kapsel w butelce kaleczy palec. Ofiara...
- 4 4
-
2024-04-12 20:18
Tak szczerze to trudny mam teraz wybór. (46)
Najpierw trzeba było odsunąć obecnego włodarza od dalszej degrengolady miasta - sukces, a teraz wybrać najlepszą dla mieszkańców Gdyni opcję.
- 240 27
-
2024-04-14 14:36
Niestety
ale żaden z tych kandydatów nie jest dobrym wyborem...biedna tą moją ukochane Gdynia.Dzuma czy cholera?
- 7 8
-
2024-04-13 11:56
A ja stawiam na Tolka Banana
- 5 4
-
2024-04-13 11:19
Nie oddamy Gdyni w łapy Niemców (3)
- 19 18
-
2024-04-13 14:01
Zostaw tego dziadka z Wermachtu w spokoju (1)
A oddać możemy krypto-lewicy jaką jest PO. Strefą elektrycznych aut w centrum Gdyni, dalsza wyprzedaż przez pajacyka Tuska. Co zrobił dla Gdyni? 20 lat w samorządzie - działacz partyjny, a nie społecznik i aktywista. Gościu nie zna prawdziwych Gdynian, sprawdźcie jego życiorys. Obecnie pracuje w grupie Energa, z wykształcenia jest ekonomistą.
- 10 14
-
2024-04-13 23:10
A co
Ma Tusk do Gdyni?
Zobacz na Gdańsk i Sopot
Szczurek był doradcą Kaczyńskiego- 9 2
-
2024-04-13 12:31
A gdzie tu niemce?
Widać że zasłuchałeś/aś się głupie gadki w PIS
- 16 11
-
2024-04-12 23:24
Przeczytałem na stronie Kosiorek że ona organizowała w Gdyni strajki kobiet (12)
Dla mnie jest to wystarczająca motywacja żeby stanowczo na tą panią NIE głosować.
- 44 79
-
2024-04-15 13:44
a sz mach ateczowa flaga
- 0 0
-
2024-04-13 14:05
A co wolisz?
Lokalne strajki kobiet, czy ogólnopolskie PO? Ja tam w Gdyni strajków jakichś dużych nie widziałam. Też nie jestem za awanturami i obraźliwą prowokacją, ale PO to jednak to samo co Pierunki tylko czasami udają, że to wina Lewicy.
- 3 6
-
2024-04-13 08:55
Szemiot pracuje od wielu lat w Enerdze, na stanowisku kierowniczym w Olivia Bussines Centre w Oliwie - ukryta opcja PiS (2)
Opowiada na spotkaniach o podejściu liberalnym a tak naprawdę jest jak chorągiewka, koleguje się z M. Horałą i innymi prawicowymi politykami, którym obiecywane są stanowiska po wygranych wyborach! Zdecydowanie wybieram Panią Kosiorek jako bezpartyjną kandydatkę na prezydenta miasta Gdynia!
- 37 19
-
2024-04-13 23:16
Co za brednie . Jak coś słyszysz to słuchaj dokładnie . To wszystko co jest tu zapisane to właśnie dotyczy P Kosiorek . Najpierw sprawdź i doczytaj w różnych artykułach dostępnych . Kto stoi w sztabie GD i z kim pracowali np z Horalą.
- 5 6
-
2024-04-13 12:56
Kosiorek jest partyjna
Żmuda Trzebiatowski o to zadbał
- 14 9
-
2024-04-13 00:33
Na spotkaniu twierdziła, że marszu równości nie poprowadzi. Zapewne większe zmiany światopoglądowe może inicjować ta 2. opcja. (6)
- 6 10
-
2024-04-13 10:00
Obiecywać moze jedno
Zrealizować drugie
- 7 1
-
2024-04-13 08:30
Marszu równości nie poprowadzi (1)
Czyli nie pójdzie w pierwszym szeregu tylko w drugim. W pierwszym pójdą koleżanki z Gdańska i Sopotu.
- 14 3
-
2024-04-13 23:12
Tylko
Czy pozwoli na marsz ?
- 0 1
-
2024-04-13 08:05
I dlatego nie zagłosuję na tego z PO (2)
Już w internecie zaczynają brudną kampanię polegającą na oczernianiu rywala. Może przypomnieć ci ile szef pana Szemiota obiecał zrobić w sto dni... Jak się okazuje większość z tego to były jedynie ''przenośnie''
- 25 8
-
2024-04-13 09:01
Szemiot jako Radny w mieście przez 17 lat nic nie zrobił a teraz przekonuje Nikt wam tyle nie da, ile ja wam obiecam (1)
- 28 5
-
2024-04-13 23:19
A jak miał cokolwiek zrobić ja był w opozycji gdzie większość była z samorządności . Co mogła na tamten czas zrobić opozycja to zrobiła . Ma osiągnięcia tylko trzeba poczytać .
- 1 3
-
2024-04-12 23:08
Czy pani Kosiorek jest na tyle silna by przewietrzyć UM Gdynia ? (1)
- 33 11
-
2024-04-13 01:00
nie tyle przewietrzyć
co wpuścić swoich do koryta :)
- 31 14
-
2024-04-12 22:13
Kosiorek zrobi z Gdyni Radom północy :) (3)
- 26 31
-
2024-04-13 00:36
Radom już nawet pszeskoczyliśmy. Teraz trzeba ten trend odwrócić.
- 27 3
-
2024-04-12 22:45
Czyli stawia na rozwój.... (1)
- 8 3
-
2024-04-13 01:01
chyba lotniska
- 4 5
-
2024-04-12 21:37
Raczej wybrać mniejsze zło.
- 10 7
-
2024-04-12 21:27
Boję się Kobiet ale mniejsze zło P .Kosiorek (12)
Tylko ONA
- 31 26
-
2024-04-13 10:00
Ten zespół?
- 2 1
-
2024-04-13 08:17
(1)
No niestety ja uważam że co do zasady 3 kobiety Prezydent w 3M to za dużo
- 11 21
-
2024-04-13 14:09
Sigma, odłóż szowinizm do szafy
Wybieraj dla wszystkich Gdynian i ze wszystkimi Gdynianami. Argument płci jest meeega słaby, tak słaby, że to nie argument.
- 11 2
-
2024-04-13 06:30
Zło
Nie ma mniejszego, czy większego zła. Zło, jest złem!
- 16 1
-
2024-04-13 00:37
Czemu boisz się kobiet? (4)
- 6 5
-
2024-04-13 11:22
Bo są złe i nie chcą z nim rozmawiać. A nawet go ignorują. Czyli są złe;)
- 5 1
-
2024-04-13 09:31
(2)
bo kierują się emocjami a nie zdrowym rozsądkiem i twardą kalkulacją wystarczy?
- 8 9
-
2024-04-13 10:11
(1)
Nie wystarczy, czekam na dłuższą listę stereotypów xD
- 5 4
-
2024-04-13 10:51
jeśli ma męża to ok
- 1 0
-
2024-04-12 22:07
to jeszcze większe zło od Szczurka (2)
- 15 17
-
2024-04-13 11:23
Nie ma większego zła od Szczurka.
- 3 9
-
2024-04-13 00:38
To już przeszłość.
- 0 0
-
2024-04-12 21:23
Przeciweż o był od począku układ dla pozbyci a się Szczurka. Dialog to klon PO. (3)
- 20 13
-
2024-04-13 14:13
Czyli PO kontra PO
A czytałam, że Kosiorek i Szemiot to krypto PiS.
- 4 2
-
2024-04-13 00:40
Układ to był. Podobny jak w wyborach parlamentarnych. Ale b. prezydent nie grał tu roli przeciwnika polit.
- 1 0
-
2024-04-12 21:41
i kto to pisze. Złodziej z p...
- 4 4
-
2024-04-12 20:34
(2)
Oboje są siebie warci, a degrengoladę to dopiero będziesz miał teraz. Za to uśmiechniętą i blisko ludu!
- 16 26
-
2024-04-12 20:44
Pracownik urzędu? (1)
- 20 7
-
2024-04-12 21:19
Może deweloper?
- 16 6
-
2024-04-12 20:37
I pierwsza wtopa (52)
Niech p.kosiorek nie brata się z p.szemiotem. Nic z tego dobrego nie wyjdzie. Ten układ w Gdyni już był przez wiele lat. Trzeba wiele zrobić i wyciąć stare układy w um . A niestety szemiot też w tym lezy
- 497 93
-
2024-04-14 17:37
za to Pani Kosiorek nie dostanie glosu
- 2 1
-
2024-04-13 17:10
Tylko Szemiot !
- 9 22
-
2024-04-13 14:19
Zgadza SIĘ
Zgadza się lepiej Niech się nie brata to może jej tylko zaszkodzić
- 15 2
-
2024-04-13 13:42
do pomocy wicek (1)
zgodnie rządzić ale do pomocy wziąć Łucyka
- 1 6
-
2024-04-13 15:05
On byl taki dobry
Że na pewno go nie posunie..
- 1 0
-
2024-04-13 12:52
Niech Pani Kosiorek nie brata sie z okoloarkowym towarzystwem
Zobaczycie jak zaraz całe nowe towarzystwo z $KGA na czele polubi nowa Panią Prezydent ;-(
Na głowie staną aby dokończyć wałek z gruntami i wymusić deklaracje wspierania tego patologicznego układu.. Jacy oni byli byli pewni że jest wszystko przyklepane a tu taki klops... Coz - karma wraca!- 10 7
-
2024-04-13 08:42
Ll0
Tez tak uważam
- 4 3
-
2024-04-13 08:23
Tez nie rozumiem, po co wspolne spacery??? (1)
Chyba że są ugadadani, a to mi się wcale nie podoba!!!
- 24 4
-
2024-04-13 14:21
Dokładnie
Dokładnie chyba że są dogadani
- 5 0
-
2024-04-12 22:57
To jest opcja - prezydent z mniejszością w Radzie Miasta.
Jak odwrócony układ patlamentarno-prezydencki obecnie.
- 9 1
-
2024-04-12 21:47
Tak to poukładany facet i nie ma co liczyc na wymiane nawet 1 naczelnika
- 11 1
-
2024-04-12 21:27
Musi się zbratać żeby nie mieć przeciwko sobie większości w Radzie Miasta. (11)
Szemiot ma 13 radnych, Kosiorek 8.
Szemiotowi brakuje dwóch do większości, Kosiorek brakuje siedmiu...
Albo dogada się z Szemiotem, albumusi iść w układ zarówno z SWS jak i PiSem.
To ostatnie to większe zło.- 40 20
-
2024-04-13 15:58
masz rację (1)
Obserwuję wybory w okolicznych gminach i no. w Wejherowie kandydat z KO jest dogadany na większość z osobą startującą z poparcia PiS a do sejmu od Mentzena.
Osobliwy i układ i nie wiadomo, co wróży miastu, więc lepiej, żeby dogadała się z Szemiotem.- 2 2
-
2024-04-13 18:50
To może być nie najgorszy układ - kontrola działań prezydenta.
Jak będzie koalicją takich pijących sobie z dziubków to może powtórzyć się układ szczurkowy - prezio robi co chce, a klakierzy przyklepują.
- 3 0
-
2024-04-13 00:42
Większe zło to już mamy w Polsce. (1)
- 17 15
-
2024-04-13 08:55
oczywiście, afery, złodziejstwa, dziesiątki miliardów złotych przepalonych w mafii paliwowej, firmy "słupy" gdzie "prezes"
oczywiście, afery, złodziejstwa, dziesiątki miliardów złotych przepalonych w mafii paliwowej, firmy "słupy" gdzie "prezes" dostawał 5000 miesięcznie
- 8 6
-
2024-04-12 23:55
to może niech się dogadają teraz,
postanowią kto będzie prezydentem, kto zastępcą i zaoszczędzą podatnikom wydatku na te - najwyrazniej - pseudowybory?
- 6 5
-
2024-04-12 21:56
Praca dla Gdyni nie dla ugrupowania. (5)
A ja myślałem ,ze oni wszyscy zostali radnymi bo chcieli zmiany i obiecywali pracę dla Gdyni. Tylko tego oczekuję. Jak zaczną blokować dobre zmiany dla Gdyni to będziemy ich rozliczać i wytykać.
- 21 1
-
2024-04-13 00:44
Tak jak "wytykaliśmy i rozliczaliśmy" do tej pory?
- 12 0
-
2024-04-12 23:00
A w obietnice wyborcze też wierzysz?
Usprawiedliwienie na następne kadencję - chcieliśmy, ale SWS zadłużył miasto i procedura nadmiernego zadłużenia....
...oto itd- 7 0
-
2024-04-12 22:46
Do następnych wyborów nic im nie możemy zrobić.... (2)
- 3 1
-
2024-04-12 22:58
Akurat prezydenta miasta można odwołać! (1)
- 4 2
-
2024-04-13 18:52
A Szczurka ktoś odwołał?
Minimum 50% uprawnionych frekwencji...
Niewykonalne przy referendum, chyba że prezydent bardzo grubo pojedzie po bandzie.- 1 0
-
2024-04-12 21:18
Pani Kosiorek ma raptem ośmiu radnych, Szemiot 13. (15)
Wystarczy w RM koalicja KO/SWS i mając większość może skutecznie zablokować działania pani Kosiorek gdyby ta została prezydentem.
Jeśli chodzi o Radnych, to w dużo lepszej pozycji jest KO - w koalicji z Dialogiem mogą Dialog zmusić do dużych ustępstw , bo w zanadrzu mają koalicję z SWS, czy nawet PiS (nieprawdopodobna) dające większośćWystarczy w RM koalicja KO/SWS i mając większość może skutecznie zablokować działania pani Kosiorek gdyby ta została prezydentem.
Jeśli chodzi o Radnych, to w dużo lepszej pozycji jest KO - w koalicji z Dialogiem mogą Dialog zmusić do dużych ustępstw , bo w zanadrzu mają koalicję z SWS, czy nawet PiS (nieprawdopodobna) dające większość w Radzie Miasta.
W takiej sytuacji lepiej mieć KO po swojej stronie.
Sytuacja podobna do wyborów w USA - przegrany w prawyborach zostaje Vive prezydentem.- 9 14
-
2024-04-13 07:49
Jaki przegrany wiceprezydentem USA? (2)
Bzdura jakiej dawno nie czytałem.
- 3 2
-
2024-04-13 23:27
Przegrany w prawyborach partii której lider potem zostaje prezydentem, zapewne o to chodziło ale czy tak jest faktycznie
- 0 0
-
2024-04-13 18:57
Przegrany w prawyborach.
- 0 0
-
2024-04-13 00:49
Taką samą koalicję mogłaby zrobić ta Pani, ale zapewne nie zrobi, bo nie o to chodzi..
- 1 1
-
2024-04-12 23:04
(3)
Przecież SWS już się rozpadła, bez lidera i żadnych szans na powrót do władzy. Co pazerniejsi na władzę skumają się z KO, której brakuje 2 mandatów do większości. Mimo wszystko liczę, że nawet jeśli Szemiot wygra, rządy będą sprawowane w bardziej demokratyczny sposób, przynajmniej w pierwszej kadencji.
- 6 3
-
2024-04-13 18:56
Dwa ma pięciu radnych - razem z szemiotową trzynastką daje to większość.
- 0 1
-
2024-04-13 08:53
Lio
Będzie Szemit, to się nic nie zmieni, bo przed wyborami szczurek dogadywał się z Szemitem
- 7 1
-
2024-04-13 00:50
O to chodzi, żeby publika sobie poklikała, a decyzje już zapadły.
- 4 0
-
2024-04-12 22:09
i całe szczęście (6)
ta kobieta to większe zło od Szczurka. doprowadzi Gdynię do ruiny
- 15 34
-
2024-04-13 22:11
Lokomotywa Sopot
Pani Kosiorek w grupie z Gronowską- ( ta druga dama położyła szkołę Lokomotywa w Sopocie na łopatki) takich współpracowników brać, nie wróży nic dobrego.
- 1 0
-
2024-04-13 00:52
Myślisz, że ruina może być jeszcze większa?
- 6 2
-
2024-04-12 23:16
Fakt, na ulicach będą rządzić dzikie zwierzęta, a jezdnie będą dziurawe jak sito
A nie, czekaj....
- 9 2
-
2024-04-12 22:58
Doprowadzić ruinę do ruiny to nic strasznego.
- 8 0
-
2024-04-12 22:47
Agitacja na poziomie trolli Plebiaka. (1)
- 2 1
-
2024-04-13 00:53
Chyba moralesa albo b.?
- 3 1
-
2024-04-12 20:52
Mylisz sie, to najbezpieczniejsza opcja. Pani Kosiorek ma w swym otoczeniu wielu prawicowców, chyba nie chciałbyś/ałabyś , (10)
ani nikt z rozsądnych mieszkańców Gdyni, aby do władzy doszedł PIS, bo to dopiero byłby stary układ do którego nie chcemy nigdy, przenigdy powrócić.
- 20 43
-
2024-04-13 22:14
Lokomotywa
Pani Gronowska, ultra PIS -jedyne co zrobiła, to zlikwidowała szkołę Lokomotywa, "szacunek" za dokonania :)
- 0 0
-
2024-04-13 00:54
Plasujesz siebie od razu do "rozsądnych"?
- 2 0
-
2024-04-12 21:44
(1)
Śmieszna ta analiza, 3 pisowców co mogą zaproponować
- 7 2
-
2024-04-12 22:49
3 pisowców, 5 SWSiarzy i 8 dialogowców
Mogą zaproponować co chcą, bez nich nie ma większości w powyższym układzie.
- 6 2
-
2024-04-12 21:03
napisz jakich. (5)
Piszesz że ma wielu to podaj jakieś nazwiska.
- 12 3
-
2024-04-12 23:07
Trzebiatowski - miał związki z ruchem Polska XXI (który potem został wchłonięty przez PiS). (4)
Współpracownik Horały, do tego otrzymał nominację od PiS w Pomorskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Tylko nie piszcie, że bycie za aborcją wyklucza związki z PiS-em, bo ostatnio jedna z ich posłanek głosowała za prawem do przerywania ciąży (więc jedno nie wyklucza drugiego).
- 23 4
-
2024-04-13 23:22
wreszcie ktos to napisał
- 1 0
-
2024-04-13 15:04
Zyga jest bardziej antyszczurem niz PiSowcem
- 4 0
-
2024-04-13 01:57
Za Polską XXI na początku stali tacy ludzie jak Dutkiewicz czy Biernacki.
To miała być alternatywa wobec wielkich partii, z konserwatywnym tłem. Kiedy stała się przybudówką pis-u, to większości pierwotnych działaczy już tam nie było.
- 3 2
-
2024-04-13 00:55
Nic nie wyklucza niczego. Decyzje zapadły.
- 0 0
-
2024-04-12 20:49
Lepiej obrzucać się mięsem? (1)
- 3 3
-
2024-04-12 22:14
No nie no gdzie
Jedzeniem rzucać?
- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.