Inne godziny otwarcia w teorii, a inne w praktyce. Z tego powodu klienci odbijają się od drzwi Poczty Polskiej w CH Morena.
czytelnik trojmiasto.pl
Choć według oficjalnej informacji jest czynna do wieczora, to wizyty - nawet w ciągu dnia - kończą się pocałowaniem klamki. A raczej okienka, bo sprawa tyczy się placówki Poczty Polskiej w Centrum Handlowym Morena. - Pracownicy wywieszają kartkę z informacją o skróceniu czasu pracy i problem załatwiony. A zdezorientowani ludzie odbijają się od drzwi. To kuriozalne - skarży się nasz czytelnik, który od kilku dni bezskutecznie próbuje odebrać przesyłkę.
Czy w ostatnim czasie miałe(a)ś problem z dostaniem się na pocztę?
Jestem człowiekiem cierpliwym, ale w przypadku Poczty Polskiej moja cierpliwość właśnie się wyczerpała. Konkretnie chodzi o filię Urzędu Pocztowego Gdańsk 44, czyli pocztę mieszczącą się w Galerii Morena przy ul. Schuberta.
Ta poczta działa, jak chce, a jak nie chce, to po prostu się zamyka, informując o tym na kartce wywieszonej na drzwiach. Normalne godziny pracy tej placówki to 9-20. Od 29 marca do 2 kwietnia, czyli w czasie świątecznym, poczta ma być czynna w godzinach 9-18. I jest to informacja znaleziona w internecie, bo na poczcie o tym ani słowa.Tyle tylko, że to jedynie teoria, bo w praktyce okazuje się, że to sami pracownicy wyznaczają sobie - zdaje się dowolnie - godziny pracy.
Urzędy pocztowe w Trójmieście
Wieszają kartki na drzwiach i zamykają się w środku. We wtorek, 30 marca, odbiłem się od drzwi po godzinie 18. Było bardzo dużo ludzi przed drzwiami i kartka "czynne do 18:00". Ok, rzeczywiście w okresie świątecznym skrócono ten czas do 18. Dlatego w środę, 31 marca, poszedłem wcześniej - o godz. 15:40.
Oficjalna informacja ws. godzin otwarcia poczty w CH Morena.
gdansk.poczta-online.com
Czytaj też: Plucie, przepychanki i awantura przed pocztą w Gdańsku
Od drzwi tej placówki pocztowej podobnie jak ja wielokrotnie odbijali się też inni. Uważam, że sprawa skracania czasu pracy przez pracowników poczty jest kuriozalna. Byłoby miło, gdyby Poczta Polska zajęła się rozwiązaniem tego problemu. A jeśli jest nierozwiązywalny, jak wiele rzeczy w tej instytucji, warto byłoby chociaż zadbać o odpowiednie poinformowanie klientów o rzeczywistych godzinach otwarcia.