- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (395 opinii)
- 2 "Ławka wstydu" zniknęła i nie ma wstydu (49 opinii)
- 3 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (273 opinie)
- 4 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (110 opinii)
- 5 KO chce w Gdyni dwóch wiceprezydentów (323 opinie)
- 6 Nadal szukają nurka przy Westerplatte (125 opinii)
Pobicie motorniczego przy Operze Bałtyckiej. Napastnika zatrzymali pasażerowie
W sobotę wieczorem pasażer tramwaju linii nr 9, jadącego w kierunku centrum Gdańska, na wysokości Opery Bałtyckiej wdał się w kłótnię z motorniczym i go pobił. Napastnika zatrzymali inni pasażerowie i przekazali go w ręce policji. Motorniczy trafił pod opiekę lekarzy. Wstrzymanie ruchu tramwajowego trwało ok. 20 minut.
O zdarzeniu poinformowali w Raporcie nasi czytelnicy.
- Pobicie motorniczego przy Operze Bałtyckiej. Tramwaje jeżdżą przez Jana z Kolna w kierunku centrum - napisał czytelnik.
Jego informacje udało nam się potwierdzić na policji i w Zarządzie Transportu Miejskiego.
Napastnika zatrzymali pasażerowie
Jeden z pasażerów miał wdać się w dyskusję z motorniczym, a następnie go pobić. Mężczyzna został ujęty przez innych pasażerów i przekazany w ręce policji. Nasi czytelnicy pisali też, że oprócz motorniczego miała ucierpieć jeszcze jedna osoba.
Na miejsce przyjechał nadzór ruchu i policja. Wezwano też karetkę, w której opatrzono motorniczego.
- Dziś po godz.19.30 policjanci odebrali zgłoszenie że na al. Zwycięstwa doszło do awantury pomiędzy pasażerem a motorniczym tramwaju, podczas której pasażer uderzył motorniczego w twarz. Świadkowie tego zdarzenia ujęli agresywnego mężczyznę i przekazali w ręce policjantów. Pijany obywatel Ukrainy został zatrzymany i przewieziony na komisariat. Funkcjonariusze wyjaśniają okoliczności tego zdarzenia - mówi Magdalena Ciska, rzecznik prasowy Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Ruch tramwajów wstrzymano na 20 minut
Ruch tramwajów między Operą a Dworcem Głównym wstrzymano na ok. 20 minut. Tramwaje linii 6, 9 i 12 jadące w kierunku pętli Łostowice Świętokrzyska, Stogów i Lawendowego Wzgórza od przystanku "Politechnika" do przystanku "Dworzec Główny" kursowały objazdem przez Jana z Kolna.
Także na Jana z Kolna skierowano tramwaje linii 2 i 3 jadące w kierunku Łostowic i Chełmu. W kierunkach przeciwnych trasy pozostały bez zmian.
Pobicie motorniczego w tramwaju przy Operze Bałtyckiej (54 opinie)
Trojmiasto.pl: Wstępnie udało nam się potwierdzić, że doszło do incydentu, o którym pisze czytelnik. Na miejscu jest policja.
Jak informuje ZTM powodem zatrzymania tramwaju jest oficjalnie "zdarzenie z udziałem pasażera w tramwaju linii 9 na przystanku Opera Bałtycka w kierunku Śródmieście".
Ruch tramwajowy na odcinku Opera Bałtycka - Dworzec Główny jest chwilowo wstrzymany.
Tramwaje linii 6, 9 i 12 jadące w kierunku Łostowice Świętokrzyska / Stogi / Lawendowe Wzgórze od przystanku "Politechnika" do przystanku "Dworzec Główny" kursują objazdem ulicami: al. Zwycięstwa - al. Hallera - Kliniczna - Marynarki Polskiej - Jana z Kolna - Wały Piastowskie - Podwale Grodzkie.
Tramwaje linii 2 i 3 jadące w kierunku Łostowice Świętokrzyska / Chełm Witosa od przystanku "Wyspiańskiego" do przystanku "Dworzec Główny" kursują objazdem ulicami: al. Hallera - Kliniczna - Marynarki Polskiej - Jana z Kolna - Wały Piastowskie - Podwale Grodzkie.
W kierunkach przeciwnych trasy bez zmian. Zobacz więcej
Trojmiasto.pl: Wstępnie udało nam się potwierdzić, że doszło do incydentu, o którym pisze czytelnik. Na miejscu jest policja.
Jak informuje ZTM powodem zatrzymania tramwaju jest oficjalnie "zdarzenie z udziałem pasażera w tramwaju linii 9 na przystanku Opera Bałtycka w kierunku Śródmieście".
Ruch tramwajowy na odcinku Opera Bałtycka - Dworzec Główny jest chwilowo wstrzymany.
Tramwaje linii 6, 9 i 12 jadące w kierunku Łostowice Świętokrzyska / Stogi / Lawendowe Wzgórze od przystanku "Politechnika" do przystanku "Dworzec Główny" kursują objazdem ulicami: al. Zwycięstwa - al. Hallera - Kliniczna - Marynarki Polskiej - Jana z Kolna - Wały Piastowskie - Podwale Grodzkie.
Tramwaje linii 2 i 3 jadące w kierunku Łostowice Świętokrzyska / Chełm Witosa od przystanku "Wyspiańskiego" do przystanku "Dworzec Główny" kursują objazdem ulicami: al. Hallera - Kliniczna - Marynarki Polskiej - Jana z Kolna - Wały Piastowskie - Podwale Grodzkie.
W kierunkach przeciwnych trasy bez zmian. Zobacz więcej
Opinie wybrane
-
2022-09-24 21:54
przecież sami ukraińcy (42)
walczący w Ukrainie wysłali do nas przekaz z podziękowaniami za możliwość schronienia dla ich żon i dzieci a o takich cwaniaczkach jak ten z tramwaju bezczelnych, chamskich ,którym się w główkach poprzewracało bo udało im się uciec z lini frontu proszą aby odstawić ich na granicę i oddać w ręce armii a oni już ich naprostują. Jakby państwo polskie
walczący w Ukrainie wysłali do nas przekaz z podziękowaniami za możliwość schronienia dla ich żon i dzieci a o takich cwaniaczkach jak ten z tramwaju bezczelnych, chamskich ,którym się w główkach poprzewracało bo udało im się uciec z lini frontu proszą aby odstawić ich na granicę i oddać w ręce armii a oni już ich naprostują. Jakby państwo polskie wysłyłało takich inteligentnych inaczej, to byłaby wystarczająca kara a kolejny delikwent by się zastanowił i przesrzegał norm obowiązujących w naszym kraju
- 1216 56
-
2022-09-26 00:03
no i?
- 0 0
-
2022-09-25 13:18
Ostatnio prawilny patriota pobił kierowce autobusu, trzeba było sie wtedy udzielać jacy to polacy sa źli.
- 3 9
-
2022-09-25 09:06
wszystko klamstwo, ukraincy w zyciu by niko nie skrzywdzili, oni byli, sa i beda zawsze niewinni. Tak nam mowi USA oraz Nato (3)
- 30 11
-
2022-09-26 12:32
Tak samo jak niemcy, oni też nikogo nigdy nie skrzywdzili i do tego są zawsze niewinnni
- 1 0
-
2022-09-25 13:29
On sie tylko bronil przed polskim faszystom ktory mu prace i przestrzen zyciowa zajal
- 16 0
-
2022-09-25 11:16
Dobrze nam mówi
- 2 6
-
2022-09-25 08:28
(6)
W artykule chyba specjalnie wspomniano narodowość sprawcy by właśnie dać szansę na kolejny podział społeczeństwa. Nie bronie tego człowieka bo postąpił zle ale co ma do tego to ze jest Ukraińcem. Ilu Polaków robi codziennie takie rzeczy odwdzięczając sie swojemu krajowi za kolejne 500+ czy inne dodatki, którym w główkach się poprzewracało bo mają za dobrze. Karac wszystkich tak samo i bez znaczenia czy to Polak, Ukrainiec czy Marsjanin.
- 22 99
-
2022-09-25 20:53
I bardzo dobrze
Goście maja się stosować do zasad i praw obowiązujących w kraju ich przebywania.
- 8 1
-
2022-09-25 14:53
Dmytro, nikt nie słyszał, aby Polak tak postąpił w komunikacji w Niemczech czy Wielkiej Brytanii (1)
Poza tym nie ma tak, że tam miliony Polaków sobie na niemałych zasiłkach u gospodarzy żyje. To taka wasza "wdzięczność" była, dla inteligentnego Polaka żadne zaskoczenie.
- 15 3
-
2022-09-25 17:53
Tak, Polacy zagranicą to aniołki. Mhm.
- 3 6
-
2022-09-25 09:09
a moze dlatego ze tym sie wyroznial? Jest tutaj gosciem zerujacym na polskim systemie, dlatego wzmianka byla poprawna (2)
- 70 10
-
2022-09-25 14:25
Wyróżniał sie bo jest Ukraińcem?? Człowiek który pobił kierowcę autobusu zapewne tez zerował na polskim systemie a wyróżniało go to ze był Polakiem?? dziwne myślenie szufladkowanie ludzi którzy sie wyróżniają bo maja jakąś narodowość /pochodzenie/
- 4 14
-
2022-09-25 11:09
Gość żerujący na polskim społeczeństwie?
Oby o milionach Polaków za granicami też tak nie myślano. Ukraińcy żerują, Polacy budują! Chwała wielkiej Polsce!- 15 25
-
2022-09-25 06:45
(2)
A moze to czyjaś żona byla???
- 4 4
-
2022-09-25 12:55
(1)
sprawdzić czy nie ksiądz!
- 4 9
-
2022-09-25 21:02
Mądrzej nie umiałeś ?
- 2 0
-
2022-09-24 22:23
Powinni go deportować z zakazem wjazdu do całej UE (1)
- 89 2
-
2022-09-24 23:00
Dlaczego? Do Niemiec niech śmiało jedzie
Dobrze się tam wpasuje
- 22 19
-
2022-09-24 22:07
(23)
Skąd wiesz czy to Ukrainiec? Skocz podburzać ludzi
- 10 245
-
2022-09-26 07:43
Jest napisane tłum.oku
- 2 0
-
2022-09-25 20:59
Gdzie ma skoczyć ?
- 0 0
-
2022-09-25 09:06
czytanie ze zrozumieniem jest nie jest obecnie w modzie?
- 15 0
-
2022-09-25 07:29
Wania wracaj do siebie walczyć o swój kraj a nie siedzisz i piszesz komentarze!
- 44 1
-
2022-09-25 01:52
Jak sam nie umiesz
To niech Ci mama przeczyta
- 29 0
-
2022-09-24 22:32
(1)
A umiesz czytać?
- 39 1
-
2022-09-25 11:34
Od marca w Polsce ale jeszcze alfabetu łacińskiego nie ogarnął.
- 24 1
-
2022-09-24 22:12
W
Chyba w artykule jest napisane że obywatel Ukrainy, to co się głupio pytasz...
- 87 2
-
2022-09-24 22:11
Wie, bo umie czytać?!
Wystarczy przeczytać artykuł, a nie sam nagłówek.
- 69 1
-
2022-09-24 22:10
sam sobie skocz
przeczytaj treść artykułu i opinie bezpośrednich świadków albo poproś kogoś dorosłego aby ci przeczytał
- 102 1
-
2022-09-24 22:10
Przecież jest napisane w artykule czarno na białym (12)
- 235 3
-
2022-09-24 22:23
gdzie? (11)
- 4 139
-
2022-09-26 08:19
" Pijany obywatel Ukrainy został zatrzymany i przewieziony na komisariat."
- 7 0
-
2022-09-25 11:14
Odezwał się koleś, który edukację zakończył na przedszkolu!
- 3 7
-
2022-09-24 22:59
Jak przeczytasz artykuł to się dowiesz (8)
Artykuł nie składa się tylko z nagłówka
- 152 3
-
2022-09-24 23:43
tso? (7)
- 0 46
-
2022-09-25 08:50
Chlala bohaterom Ukrainy! (6)
To ze dzisiaj mozesz jeszcze szczekac jadaczka zamiast siedziec w okopie zawdzieczasz wlasnie Im. Jeszcze nie rozumiesz co dzieje sie w europie?! Do kazdego trzeba byc krytycznym a najbardziej w stosunku do siebie...
- 8 119
-
2022-09-25 22:50
A może
trzeba jeszcze podziękować za pobicie człowieka? Brak logiki poraża
- 4 0
-
2022-09-25 13:05
Nie im tylko nato i Amerykanom (3)
Bez pomocy USA mielibyśmy już granicę z Rosją nie tylko przy Kaliningradzie
- 16 6
-
2022-09-25 15:52
(2)
Przez amerykanów mamy taki syf w Europie, na bliskim wschodzie. Wystarczy zasięgnąć wiedzy z innych źródeł niż mainstream a dowiesz się kto wywołuje sztuczne konflikty....
- 11 23
-
2022-09-25 21:01
A jakie to te inne źródła ?
- 0 0
-
2022-09-25 19:04
Protokoły św. Barnaby. Tam jest wszystko opisane
"I przyjdą Panowie pokryci łuską, skóry ludzkie przywdzieją, łapy drapieżne wyciągną ku władzy, przeto przebudzić się musi ziemia zaginionego plemienia" Otwórzcie oczy, wszystko się dzieję tak jak zostało opisane.
- 2 8
-
2022-09-25 11:01
O czym ty piszesz?
Przestań pić już Sergej a zrozumiesz treść opini
- 44 1
-
2022-09-24 21:16
(43)
Nie ma to jak przenosić swoją nienawiść na cały naród, bo jeden jego przedstawiciel popełnił przestępstwo. Co to za logika?
- 271 610
-
2022-09-26 07:33
normalna, ukraincy zeruja na polski podatnikach, kazdy z tych bohaterskich, co uciekli przed wojna prowadzona przez USA
- 5 1
-
2022-09-26 06:43
Won do siebie
Nie potrafiących żyć w cywilizacji wysłać do siebie. Już mówili że chcą takich butnych. Poleci na pierwszą linię.
- 7 0
-
2022-09-25 19:19
Mnie trzech w zeszłym roku chciało okraść.
Co raz więcej jest takich przypadków z tego kraju.- 7 1
-
2022-09-25 16:40
To jest taki naród.
- 8 3
-
2022-09-25 15:14
jako gosc tu jest. rozumiesz cos?
- 4 0
-
2022-09-25 13:32
Tak ich nauczyła gazeta wyborcza- zbiorowa odpowiedzialność...
- 4 5
-
2022-09-25 13:38
Brak logiki w tym co piszesz
Taka prawda, dla ciebie smutna.
- 1 0
-
2022-09-25 13:17
jeden?? (3)
to juz n-ty przypadek patologie wpuscili do Polski mieszj=kaja w komunach i chleja zapraszam na Morene na ul Mogowska 67 razem z przedstawicielami patologii drugiego narodu na G
- 12 7
-
2022-09-25 22:25
(2)
zapraszam na ulice Hamburga zobaczysz ile tam patologii z naszego ojczystego kraju, chlanie to ich najmniejsze przewinienie i jakoś nikt nie chce z Niemiec wyrzucać wszystkich Polaków
- 3 6
-
2022-09-26 07:37
moze dlatego, ze przez olakow nie podrozal ani prad ani paliwa. A dzieki ukrainie mamy to wszystko, lacznie z ostrzalem (1)
- 5 3
-
2022-09-26 10:22
Dzięki Ukrainie to nie mam wojny z ruskimi u siebie. Póki co.
- 1 4
-
2022-09-25 13:14
Jest logika,bo jest!
- 1 0
-
2022-09-25 13:11
Jaka logika? To jest Polska, tu się nie myśli tylko lezie za tłumem...
- 3 1
-
2022-09-25 13:11
takich gnoi odsyłać na granicę niech idą walczyć z putinem bohater
- 19 1
-
2022-09-25 11:31
(5)
Kilku moich znajomych wynajmowała mieszkania przybyszom ze wschodu. Lokale zostały zdewastowane. Dzicz.
- 40 8
-
2022-09-25 13:20
a kilku moich wynajmowało polakom i zostały zdewastowane ... (1)
- 13 6
-
2022-09-25 15:48
Polakowi wolno
Bo on w swoim domku
- 8 1
-
2022-09-25 12:06
(2)
Ja wynajmowałem mieszkania tubylcom. Dewastacja to mało powiedziane.
- 23 8
-
2022-09-25 17:46
Wynajmowałeś tubylcom na ukrainie? (1)
- 8 2
-
2022-09-25 18:49
Nie, polskim polakom.
- 3 4
-
2022-09-25 09:52
Odesłać go na wschodni
Front. Tam może się wyszumieć
- 43 1
-
2022-09-25 09:02
(5)
Żeby to był jeden to by było fajnie. Ale non stop odstawiają jakieś cyrki.
- 47 12
-
2022-09-25 13:31
(4)
Non stop powiadasz...
Jak Wy dzielicie ludzi, i to w takim tolerancyjnym, otwartym, serdecznym Gdańsku...- 9 21
-
2022-09-25 14:37
Co znaczy dzielicie (3)
Nie śledzisz newsów? Non stop jak nie Ukrainiec to Gruzin coś nawywija. Mamy udawać, że problem nie istnieje, bo poprawność polityczna tak nakazuje?
- 21 7
-
2022-09-25 20:04
Kto tak twierdzi?
Przestępca jest przestępcą, i należy go karać. A to że ktoś z Ukrainy ma jakieś mylne wyobrażenie, to jego sprawa.
- 3 1
-
2022-09-25 15:01
RT nikt tu nie ogląda, ani sputnikuf (1)
- 4 1
-
2022-09-26 07:36
a szkoda, bo dobrze jest porownywac propagande ruskow i amerykanow
- 1 1
-
2022-09-25 06:44
Bo człowiek przestaje się czuć jak we własnym kraju! (10)
Wszędzie flagi ukraińskie, czasem reklamy czy opisy tylko po ukraińsku, pierwszeństwo w urzędach itp, rozumiem że zapewniamy im schronienie, ale to wciąż nasz kraj, a oni są gośćmi, którzy jak się ostatnimi czasy okazuje nie umieją tego uszanować
- 112 29
-
2022-09-25 11:11
Ale podburzasz człowieku (2)
Od 18 lat wszędzie wiszą unijne banery i to mu nie przeszkadza.. ale jak na cały świecie wszyscy rozwieszają flagi napadniętego narodu, by okazać solidarność to mu przeszkadza. I zastanów się, dlaczego zdarzają się napisy po ukraińsku? Wysil się, połącz wątki. Przyjeżdża nagle kilka milionów uchodźców wojennych. Od małego to się polskiego nie uczyli, a nauczyć języka to nie jest kwestia tygodni czy kilku miesięcy. A jakoś komunikować się chyba trzeba?
- 18 60
-
2022-09-26 07:35
jakos obywatelom unijnym nie podtyka sie wszystkiego na talerzu, czy niemcy mieli/maja dostep do bezplatynych przejazdow? (1)
- 8 2
-
2022-09-26 10:20
A czy Niemcy są w stanie wojny z Rosją? Nie wspominając o zasobności portfeli Niemców i Ukraińców.
- 2 3
-
2022-09-25 11:18
(4)
Ale kim są ci oni? Robisz dokładnie to o czym wyżej mowa. Przekładasz czyny jednej osoby na resztę ludzi. Nie widzisz w tym braku logiki? Takie same zapędy mieli obywatele Niemiec w 1939.
- 9 19
-
2022-09-25 15:16
jedna osoba na obczyznie to ambasador kraju. (3)
pokumaj troche. a gosc powinien dostac "misia" w paszporcie i juz nigdzie go nie wypuszczac z ukrainy.
- 13 5
-
2022-09-25 15:19
to w takim razei mamy zszarganą opinię w każdym kraju na świecie (2)
- 8 9
-
2022-09-25 20:02
Ippon!
No bo o czym polish jokes?
- 0 3
-
2022-09-25 15:47
Podziękuj peowczykom z europarlamentu
- 6 7
-
2022-09-25 10:22
(1)
W punkt.
- 35 13
-
2022-09-26 08:26
Znowu etatowy ukraiński troll.
- 7 3
-
2022-09-24 22:29
Sowiecka logika
- 12 16
-
2022-09-24 21:53
Nie przejmuj się (3)
Patusiarstwo zawsze najgłośniejsze. Komentarze na Trójmiasto.pl, to od dawna wylew szamba wszelkiej maści.
- 44 93
-
2022-09-24 22:25
(1)
Też to zauważyłem. Albo bezrobotna patologia, albo sfrustrowani emeryci, co nie mają co robić w ciągu dnia i piszą głupoty.
- 24 58
-
2022-09-25 15:15
za to ty zarobiony.. tylko czemu tu piszesz?
- 21 5
-
2022-09-24 21:54
Ja tu przychodzę się wyłącznie pośmiać
- 40 4
-
2022-09-25 08:55
(36)
Ludzie są różni. Ładni, brzydcy, pracowici, leniwi, dobrzy, źli, pijaki i abstynenci. Narodowość nie ma tu nic do rzeczy. Glupota jest patrzeć na wszystkich przez pryzmat incydentu. Jak Polak kogoś pobije i okradnie to chyba nie znaczy że wszyscy jesteśmy awanturnicy i złodzieje?
- 340 142
-
2022-09-26 07:29
Prawie.
- 0 0
-
2022-09-26 02:34
Jakbym przyjechał do innego kraju to bym tym bardziej zwracał uwagę aby się odpowiednio zachowywać!
- 3 0
-
2022-09-25 23:38
moment, to nie tak...
W odstępie kilku dni dwa razy spotkałem się z fatalnym zachowaniem "gości z Ukrainy" w sytuacjach, gzie wymagane jest stosowanie się do obowiązującego od lat porządku. Wpychanie się na dworcach (Gdynia, Gdańsk) do kas poza kolejką, tłumaczenie, że ja nie znaju , ja z Ukrainy. Ci "goście" muszą zrozumieć, że bardzo sobie tym szkodzą. Oni wydaje
W odstępie kilku dni dwa razy spotkałem się z fatalnym zachowaniem "gości z Ukrainy" w sytuacjach, gzie wymagane jest stosowanie się do obowiązującego od lat porządku. Wpychanie się na dworcach (Gdynia, Gdańsk) do kas poza kolejką, tłumaczenie, że ja nie znaju , ja z Ukrainy. Ci "goście" muszą zrozumieć, że bardzo sobie tym szkodzą. Oni wydaje się, że nie chcą zachowywać się tak, jak jest u nas przyjęte. To co im można w tej sytuacji poradzić..? Odpowiedź nasuwa się sama, jak ci się u nas nie podoba, zwyczaje nie odpowiadają, to .... I to nie tak, że ludzie są różni. Oni mają za nic nasze zwyczaje, nasze zasady. Bo są z Ukrainy.... To nie tak, sami sobie szkodzą. Kilkadziesiąt osób było zniesmaczonych zachowaniem się "gości" w obu przypadkach.
- 1 0
-
2022-09-25 22:03
dokładnie
od polaków najwięcej ze wszystkich narodowości w zyciu doswiadczylem chamstwa, zlosliwosci i niszczenia mojej wlasnosci
- 1 2
-
2022-09-25 13:51
Dokładnie, zważywszy na to że obecnie Ukraińców w Polsce jest koło 3 milionów to stosunkowo duża liczba do naszej populacji, a sytuacji takich jak ta jest naprawdę niewiele, znacznie częściej słyszy się o przestępstwach popełnianych przez Gruzinów Czeczenów czy Uzbeków, gdzie jest ich zdecydowanie mniej. Ukraińcom z pewnością jest głupio i potępiają zachowania swoich rodaków, tak jak my potępiamy patologiczne zachowania Polaków na zachodzie, nie ulegajmy stereotypom
- 5 12
-
2022-09-25 10:08
Tak najlepiej nic nie robić bo ludzie są różni. Każdemu dać co chce paszport plusy dodatki
- 10 1
-
2022-09-25 09:11
w niemczech jakos mozna bylo pisac, ze pijany polak/rumun lub ktos inny cos zrobil. O ukraincach juz nie wolno tak pisac? (3)
- 29 4
-
2022-09-25 11:24
Przecież dosłownie jest napisane w artykułe, trollu. Nie udało ci się podburzanie.
- 3 2
-
2022-09-25 11:15
aha, i właśnie tego nie zroibiłeś?
- 4 0
-
2022-09-25 09:13
Jestesmy w Polsce nie w Niemczech
Co to za porownanie
- 0 20
-
2022-09-25 08:58
To prawda. Nie zmienia to faktu, że osoby dokonujące takich występków powinny być z automatu deportowane. Niezależnie czy to Ukrainiec czy Szwed.
- 61 1
-
2022-09-25 08:58
Typowo lewacki bełkot (24)
Istnieje jeszcze coś takiego jak spuścizna kulturowa, która tych ludzi kształtuje. Dlaczego Marsylia jest jednym z najniebezpieczniejszych miast na świecie?
- 40 14
-
2022-09-25 08:59
No i co to jes ta spuscizna? (23)
Jaki ona ma wpływ? Tlumacz, profesorze socjologu
- 5 33
-
2022-09-25 22:05
spuscizna dresiarzy jest np taka
że to tępe badziewie genetyczne
- 0 1
-
2022-09-25 09:05
Ma wpływ bardzo duży lewaku (21)
Spuścizna kulturowa to wartości w jakich człowiek został wychowany i mają one kluczowe znaczenie do tego jak dana jednostka funkcjonuje w społeczeństwie. Jest to niewygodna prawda dla lewactwa, ale jest to prawda.
Dlaczego np Japończycy słyną z tego że są pracowici?- 37 11
-
2022-09-25 11:22
(15)
Bo wierzysz durnym stereotypom ignorancie. Żadna "spuscizna" nie na wpływu na to jak zachowuje się dorosły człowiek, co widać po komentarzach pod tym artykułem. Wśród Polaków mamy zarówno kanalie z zapędami nacjonalistycznymi jak i normalnych ludzi, którzy potrafią zobaczyć człowieka bez względu na jego pochodzenie.
- 11 15
-
2022-09-25 12:20
To w takim razie pojedź do Iranu i zacznij chodzić po ulicy w spódnicy tak jak np robisz to na swoich marszach (4)
A jak cię będą chcieli powiesić na dźwigu to krzycz " czemu się tak zachowujecie, kultura przecież nie istnieje jesteście kanaliami, zachowujcie się jak dorośli ludzie!"
- 8 4
-
2022-09-26 09:13
Każdy kraj ma swoje prawa i obyczaje. Nie mieszaj praw i obyczajów z kulturą, mimo że jedno zawiera się w drugim, nie są to pojęcia zamienne. W jednym kraju dobrym obyczajem jest zdjęcie butów po wejściu do czyjegoś domu, w innym kraju uważane jest to za niesmaczne. Natomiast cechy kultury tak fundamentalne jak szacunek do drugiego człowieka są cechami uniwersalnymi, niezależnymi od kraju, w którym ktoś się urodził, a pobicie drugiego człowieka jest wyraźną oznaką braku tegoż szacunku.
- 0 1
-
2022-09-25 12:41
(2)
Religia to nie kultura. Kolejny tuman.
- 5 8
-
2022-09-25 12:48
Religia jest składnikiem kultury, takie podstawy trzeba ci tłumaczyć? (1)
Slyszales pojęcie "kultura chrześcijańska"?
- 8 6
-
2022-09-25 21:40
Nie. To religie biorą garściami z kultur, a nie na odwrót. Nie ma czegoś takiego jak kultura chrześcijańska.
- 1 2
-
2022-09-25 12:16
Twoje żałosne myślenie jest zwyczajnie życzeniowe (9)
Kultura w jakiej się wychowałeś ma dominujący wpływ na to jak funkcjonujesz w społeczeństwie o odmiennej kulturze, wpojone wartości będą ci towarzyszyć przez całe życie, jedyne co możesz zrobić to świadomie się ich wyzbyć. To się nazywa adaptacja. Wiem że dla was lewaków To odraza, ale taka jest prawda. Gdyby tak nie było nie istniałyby różnice kulturowe, którym ślepo zaprzeczasz.
- 11 5
-
2022-09-26 09:06
Sam sobie zaprzeczasz. Np. Ty zachowujesz się jak beton, który nazywa "lewakami" wszystkich, którzy się z Tobą nie zgadzają. Ja urodziłem się w tym samym kraju i nie jestem betonem... jestem, jak Ty to pięknie nazywasz "lewakiem". Zatem jak to możliwe, że wychowani w tej samej kulturze, jedni są "lewakami", a drudzy "betonami"?
TwojaSam sobie zaprzeczasz. Np. Ty zachowujesz się jak beton, który nazywa "lewakami" wszystkich, którzy się z Tobą nie zgadzają. Ja urodziłem się w tym samym kraju i nie jestem betonem... jestem, jak Ty to pięknie nazywasz "lewakiem". Zatem jak to możliwe, że wychowani w tej samej kulturze, jedni są "lewakami", a drudzy "betonami"?
Twoja ignorancja kojarzy się nieuchronnie z wywodami żula, popijającego na ławce tatrę i zagryzającego zimną parówką z promocji. Nie ma w nich żadnej, choćby empirycznej metodologii, a jedynie miałkie przemyślenia oparte o "wiedzę" zaczerpniętą z prymitywnych mediów.- 0 0
-
2022-09-25 20:57
w punkt
w sedno
- 0 0
-
2022-09-25 12:43
(6)
To pozostaje tylko współczuć jeśli tak myślisz. Może napisz jeszcze, że człowiek nie ma wpływu na swoje życie bo wszystko jest planowane przez Boga czy w cokolwiek tam wierzysz. Polecam też jakiś słownik synonimów, bo nazywanie lewakami wszystkich, z którymi się nie zgadzasz jest trochę słabe.
- 6 7
-
2022-09-25 12:50
Oczywiście że ma wpływ, a na jego czyny znamienity wpływ ma kultura w jakiej został wychowany (5)
To jest proste jak dodawanie. W twoim przypadku synonim jest zbędny gdyż idealnie wpasowujesz się swoim bełkotem w definicje lewaka
- 9 3
-
2022-09-26 10:33
Próbujesz zgrywać mądrego, ale słabo ci to wychodzi. Powielasz brednie serwowane ci przez Bosaka czy innego Korwina. Żyjesz mentalnie dalej w średniowieczu, zresztą to jest typowe dla konserwatystów i faszystów spod znaku Konfederacji. Mamy XXI wiek a nie średniowiecze chłopcze. Żyjemy w dobie internetu, gdzie jest potężna wymiana informacji. Do
Próbujesz zgrywać mądrego, ale słabo ci to wychodzi. Powielasz brednie serwowane ci przez Bosaka czy innego Korwina. Żyjesz mentalnie dalej w średniowieczu, zresztą to jest typowe dla konserwatystów i faszystów spod znaku Konfederacji. Mamy XXI wiek a nie średniowiecze chłopcze. Żyjemy w dobie internetu, gdzie jest potężna wymiana informacji. Do tego ludzie mogą swobodnie przemieszczać się po całej planecie. Czerpią informacje z całego świata a nie tylko z własnego podwórka. Na ludzi może i kultura miała dawniej wpływ, wtedy kiedy mieli ograniczony dostęp do informacji i nie mieli bladego pojęcia co dzieje się na drugim końcu świata, albo nawet na drugim końcu ich własnego kontynentu czy kraju. Właśnie wtedy wmawiano im herezje, że są jakieś nadprzyrodzone siły, które gdzieś tam światem rządzą. Tak zrodziły się religie na przykład. Tylko po to żeby otumanić takich naiwniaków jak ty. Największy wpływ na wychowanie człowieka ma jego sytuacja rodzinna i całe dzieciństwo. Jeśli ktoś ma przechlapane od małego, bo żyje w patologicznej rodzinie to patologiczny też będzie, bo takie życie wydaje mu się prawidłowe i normalne. Dla ciemnot konfederackich to nie do pojęcia, bo przecież to bóg rządzi światem, a życie powinno być oparte na przykazaniach xD
- 0 1
-
2022-09-25 18:53
(3)
Nie, to jest proste tylko na chłopski rozum, który jak widać wyznajesz, bo jesteś zbyt mało inteligentny żeby zrozumieć co wyżej napisałem. Nie znam takiej kultury, w której pobicie motorniczego po pijaku jest jej częścią, a ty?
- 3 2
-
2022-09-25 19:53
Jest to oczywiście kultura sowiecka, gdzie sprawy załatwia się siłą (2)
Ukraińcy są nią w jakimś stopniu przesiąknięci, dziwne ze tego nie pojmujesz
- 4 2
-
2022-09-25 22:29
idac tokiem Twojego rozumowania jesli patrzeć na jednostki i równać je z całym społeczeństwem to i Polacy są w jakimś stopniu przesiąknięci kulturą sowiecką
- 0 2
-
2022-09-25 21:41
To dziwne, że taką samą kulturę wyznajemy też w naszym kraju. I w setkach innych miejsc na świecie. Nie pogrążaj się już.
- 0 2
-
2022-09-25 09:10
(4)
Mylisz jakąś spuściznę ze stereotypem. Może to braki w twojej "spusciznie": wychowaniu i edukacji.
- 13 32
-
2022-09-25 20:40
Czy ty w ogóle wiesz co to jest stereotyp? Coś ci dzwoni ale nie wiesz w którym kościele.
- 0 4
-
2022-09-25 09:46
Wiem że to się w twojej głowie nie mieści (2)
Prawda w tych czasach jest niewygodna
- 20 8
-
2022-09-25 11:14
(1)
Otwórzcie oczy, ludzie. Prawda jest utajona, a za nwo stoją reptilianie! Prawda jest niewygodna, media milczo, ale kto wie ten wie
- 7 5
-
2022-09-25 12:11
Owiń się tęczową flaga i idź tak pokrzyczeć na mieście
A nie tutaj zasmradzasz miejsce na serwerze
- 9 9
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.