- 1 Działkowcy będą mieli przez to problemy? (114 opinii)
- 2 Agresywny Rosjanin zatrzymany na lotnisku (159 opinii)
- 3 Mieszkają na stałe, ale się nie zameldują (94 opinie)
- 4 Plany dla okolic Ergo Areny na ostatniej sesji obecnej rady (34 opinie)
- 5 Uziemił się przez skradziony miernik (53 opinie)
- 6 Kim jest Aleksandra Kosiorek, nowa prezydent Gdyni? (747 opinii)
Zamieszanie z pojemnikami na śmieci w Gdyni
Pod wieloma gdyńskimi blokami i domami wciąż stoją podwójne zestawy pojemników na śmieci. W innych brakuje nowych pojemników na odpady z kuchni. - W wielu rejonach zmienił się odbiorca śmieci. Z dnia na dzień jest coraz lepiej, a firmy szybko reagują na zgłoszone nieprawidłowości - zapewniają urzędnicy.
- Na Chyloni wygląda tak, jakby wszędzie powystawiano po kilka nowych pojemników, które stoją przed wiatami. Nikt nie odbierał natomiast odpadów z pojemników stojących w pergolach - opowiada pan Piotr z ul. Swarzewskiej.
- Na Witominie stoją natomiast pojemniki firmy, która miała umowę do końca roku oraz nowego operatora. Śmieci lądują w obu, bo Remondis nie zabrał swoich pojemników, a nowa firma podstawiła swoje. Wokół jest bałagan i nie wiadomo, kto to posprząta - dodaje pan Mikołaj, mieszkaniec Witomina.
Remondis: pojemniki zabieramy i idziemy do sądu
Faktem jest, że od stycznia w części rejonów w Gdyni zmienił się odbiorca odpadów. Trwa ich relokacja, ale Remondis zapowiada też walkę w sądzie o powtórzenie przetargu.
- W ostatnich dniach otrzymujemy sygnały od mieszkańców z sektorów VI i VII o przepełnionych pojemnikach oraz altanach śmieciowych. Zgodnie z rozstrzygnięciami przetargu od stycznia zaprzestaliśmy świadczenia usług w tej części Gdyni. Sukcesywnie zabieramy z poszczególnych nieruchomości nasze pojemniki. Jest ich około 15 tys., więc operacja ta trochę potrwa. Za podstawienie nowych i odbiór odpadów odpowiada firma, która naszym zdaniem naruszyła prawo chcąc wygrać przetarg. Liczymy jednak, że właściwe instytucje rzetelnie wyjaśnią sprawę wątpliwych oświadczeń i dokumentów składanych w ramach postępowania - mówi Leszek Pieszczek, członek zarządu firmy Remondis.
Urzędnicy: operator reaguje szybko
Mieszkańcy zwracają też uwagę, że w części miejsc brakuje pojemników na odpady z kuchni, które są nową frakcją, jaką trzeba zbierać od tego roku. Urzędnicy apelują o cierpliwość.
- W pięciu z siedmiu sektorów miasta, na które "śmieciowo" podzielona jest Gdynia, od stycznia zmieniły się firmy odbierające odpady. W grudniu minionego roku "nowe" firmy wywozowe wyposażały nieruchomości w nowe pojemniki, co oznacza, że dziś na nieruchomościach znajdują się zarówno pojemniki "stare", jak i "nowe". Dotychczasowa firma wywozowa na bieżąco zabiera swoje pojemniki, dlatego uspokajamy mieszkańców, że zabrane musi zostać kilkadziesiąt tysięcy pojemników i proces ten musi trochę potrwać. Na sygnały od mieszkańców reagujemy najszybciej jak to możliwe, aby ewentualne nieprawidłowości - które przy tej skali zmiany musiały wystąpić - były jak najmniej dolegliwe - mówi Damian Kleina, kierownik referatu gospodarki odpadami w gdyńskim magistracie.
Kierownik Kleina podkreśla też, że współpraca z zarządcami i administratorami nieruchomości przebiega bardzo dobrze, co przekłada się na przekazywanie przez zarządców i administratorów kluczy i pilotów do tych nieruchomości, do których nowe firmy dostępu dotąd nie miały, co umożliwia podstawienie nowych pojemników i odebranie odpadów.
Urzędnicy podkreślają także, że nowy wykonawca ma obowiązek odebrać wszystkie śmieci - także te, które wylądowały w pojemniku pozostawionym przez poprzedników. Wszelkie nieprawidłowości można zgłaszać do referatu gospodarki odpadami pod nr telefonu 58 772-35-01 do 09 oraz e-mail: wydz.srodowiska@gdynia.pl.
Opinie (383) ponad 10 zablokowanych
-
2020-01-09 10:52
Opinia wyróżniona
Ostatnio dowiedzialam sie ze paragony ze sklepow (19)
To nie papier, bo swiatloczule, kosci z miesa to nie bio, ta segregacja to przegiecie, i to za nasze pieniadze
- 221 14
-
2020-01-09 20:26
A trawa to tez nie bio. (1)
Hmm,może metal?Komedia.
- 4 0
-
2020-01-10 11:55
a śmialiśmy się z Unii, że marchew zaliczali
do owoców...
- 2 0
-
2020-01-09 16:08
...
... a plastikowa zabawka, to nie plastik!
- 4 0
-
2020-01-09 12:51
Paragony termiczne zawierają BPA (3)
Kiedyś były paragony drukowane tuszem - trwałe i nieszkodliwe. Teraz w większości mamy paragony termiczne, które nie dość że potrafią szybko wyblaknąć to jeszcze zawierają szkodliwy Bisfenol A (BPA). To ta sama substancja co używana jest w plastikach. Jeśli paragony trafiają na makulaturę to mamy później papier makulaturowy zanieczyszczony BPA.
Kiedyś były paragony drukowane tuszem - trwałe i nieszkodliwe. Teraz w większości mamy paragony termiczne, które nie dość że potrafią szybko wyblaknąć to jeszcze zawierają szkodliwy Bisfenol A (BPA). To ta sama substancja co używana jest w plastikach. Jeśli paragony trafiają na makulaturę to mamy później papier makulaturowy zanieczyszczony BPA. Dlatego paragony wyrzucamy do zmieszanych. Lepiej też ograniczyć kontakt skóry z paragonami termicznymi, nie używać ich np. do zapisywania listy zakupów, nie miętolić w palcach. Choć co do segregacji to zgadzam się że to jakaś paranoja. Żeby dobrze segregować trzeba by mieć doktorat z materiałoznawstwa. Na wszystkich opakowaniach itp. powinny być oznaczenia do jakich pojemników wyrzucać.
- 41 1
-
2020-01-10 11:53
Jeśli ten papier jest szkodliwy dla zdrowia, to nie powinien być dopuszczony do stosowania!
jeśli jeden paragon przypadnie np. na 1 kg makulatury, to o ile % zostanie przekroczona norma bezpieczna dla zdrowia i jakie stężenie mamy na skórze, kiedy pomiętolimy ten paragon?
- 0 0
-
2020-01-09 15:49
(1)
Najpierw musiałby istnieć jeden standardowy zestaw pojemników na całą Polskę, a tu co firma to inny pomysł.
- 12 0
-
2020-01-11 18:11
Wiesz, że ty masz rację! Nie, nie ty. Twój poprzednik. Na każdym produkcie powinno być oznaczenie w jaki sposób utylizować, czyli gdzie wrzucić. Na większości produktów się da :) ale jak np zmusić kurę, by znosiła oznakowane jajka :( Onegdaj pisano tu, że studenci z PG opracowali system podpowiadający jak segregować, który miał być montowany w altanach, np piszesz: papier po makreli - odp. a kim był Makrelli? Ciekawe jak długo taki sprzęt hooligans proof i vandal resistant by przetrwał?
- 1 0
-
2020-01-09 11:40
Bardzo to skomplikowane :))) nie tylko kości a również mięso :)
- 13 0
-
2020-01-09 11:34
jajka do odpadów pozostałych bo to białko zwierzęce, ale skorupki to już do bio :) (6)
dobre dobre.
- 44 0
-
2020-01-09 12:05
a jak sobie poradzic z mlynkiem z przyprawami szklanym na dole, zamniecie i mechanizm z plastiku (2)
oczywiscie niezdejmowalne, a nalepka z papieru.
czy mam moczyc w wodzie kazda nalepke papierowa zeby zeszla?- 26 3
-
2020-01-09 16:44
Dobra rada
Męża spytaj.
- 1 3
-
2020-01-09 12:57
to samo z perfumami
- 10 1
-
2020-01-09 12:01
no a w przyszłości może będzie żółtko do jednego kosza, białko do drugiego, (2)
a skorupka do trzeciego
- 51 1
-
2020-01-09 17:32
(1)
Jak masz problem i nie jestes pewna co gdzie wyrzucać to wrzuć gryzoniowi do śmietnika pod urzędem,niech on się martwi a twoje osiedle ominie chora kara
- 5 1
-
2020-01-09 18:31
tak właśnie planuje czyli postawić dodatkowy pojemnik o nazwie "nie wiem gdzie to
wyrzucić" i będę wyrzucał Gryzoniowi. Biorąc pod uwagę jakość informacji o segregacji i brak okresów próbnych podejrzewam, że ten pojemnik będzie największy.
- 8 0
-
2020-01-09 11:34
Dla mnie najbardziej oburzające jest to że cała ta wielka kasa pójdzie do niepolskich firm! (2)
Nie dość że w Gdyni tyle trzeba płacić nie wiadomo za co, to jeszcze te gigantyczne zyski pójdą za granicę!
- 26 6
-
2020-01-10 11:50
może niech polskie firmy śmieciarskie powstaną na Madagaskarze
i zyski z Aryki będą szły do nas, do Polski?
- 0 0
-
2020-01-09 14:20
jest znacznie lepiej niż rok temu
mi ostatnio te buraki z nowego przetargu zabrali pojemnik na szkło i teraz mogę se wrzucać te słoiki do dowolnego ;))))
- 3 1
-
2020-01-09 11:33
Ostatnio dowiedzialem sie ze paragony ze sklepow
To nie papier, bo swiatloczule, kosci z miesa to nie bio, ta segregacja to przegiecie, i to za nasze pieniadze- 9 3
Wszystkie opinie
-
2020-01-09 07:01
Codziennie coś o smieciach. (9)
Dzień bez tematu śmieci - dzień stracony.
- 106 9
-
2020-01-09 10:50
już psie kupy zeszły na dalszy plan i całe szczęście
- 2 1
-
2020-01-09 11:32
To dlatego że wszyscy są oburzeni bandyckimi cenami w Gdyni!
- 8 0
-
2020-01-09 12:13
System funkcjonujacy juz był kiedys - warto nie poprawiac tego co dobre i przejrzyste.
Obecne procedury zjadaja wlasne ogony i doprowadza do zatkania sie calkowicie systemu. Prezydent oczywiscie tego nie rozumie i nie zablokuje. Za to potrafi glupie hasla krzyczec w sprawie rzeczy niestotnych.
ten system to dno. kompletne zabicie idei surowcow wtornych
jaka jeszcze byla w latach 90-tych. Trzy pojemniki. papier, szklo i plastik.
Natomiast w sklepach mozna bylo dostac tak pakowane towary, ze funkcjonowaly z tym prostym systemem.- 5 0
-
2020-01-09 15:35
moje noworoczne postanowienie to koniec z segregacją
Od paru lat starałem się z zapałem jak najlepiej segregować swoje odpady, bo faktycznie jak sobie uświadomiłem ile miesięcznie wywalam śmieci to mi się włos zjeżył i skoro są technologie do odzyskiwania z nich materiałów to czemu nie segregować. Niestety patrząc na to jak podchodzą do tego zarówno nasze władze centralne , samorządowe jak i unijne, które tylko mnożą swoje kretyńskie regulacje i d**ilne zasady, gdzie ewidentnie widać, że troska o środowisko to jest tylko zwykły pretekst do wyciągania dodatkowej daniny od obywateli na kolejne kretyńskie działania.
Także od 2020 kompletnie yebie mnie problem segregacji śmieci i ekologii. Skoro "góry" to nie obchodzi to ja kijem rzeki nie będę zawracał. Jak Morawieckiemu czy Dulkiewicz zależy to mam garść zużytych baterii, które se mogą wsadzi w d.
Dziękuję, dobranoc.- 7 1
-
2020-01-09 16:38
Codziennie jakiś trol
To zacznij reagować na to co się dzieje na Twoim podwórku, nie bądź obojętny.
- 1 1
-
2020-01-09 22:14
Śmichu warta jest ta "segregacja" ! (1)
Z uśmiechem i pięknymi , okrągłymi słówkami wmawia się nam o konieczności właśnie takiej, wymyślonej przez urzędasów metody segregacji ! Sprawa jest dużo bardziej prosta .Po pierwsze należy przekonać przemysł do ograniczenia produkcji takiej ilości opakowań, następnie należy zorganizować odbiór opakowań w miejscu zakupu i na końcu zorganizować miejskie sortownie śmieci ! Proszę nam nie wmawiać,że nam się nie chce, czy że nie potrafimy ! Najwyraźniej widać,że chodzi tu tylko o jedno:wyciągnąć opodatkowaną kasę z naszych kieszeni !
- 1 0
-
2020-01-09 22:51
Brawo! Zmniejszyć produkcję opakowań i produkcję w ogole! Jak wielka cześć produkcji wszystkich gałęzi przemysłu jest corocznie
- 1 0
-
2020-01-10 22:07
oczywiście bo ktoś za nasze pieniądze kręci lody
- 2 0
-
2020-01-12 12:05
Gdzie można sprzedać makulaturę i szklane butelki?
To ja chcę zarobić na moich śmieciach, a nie oddawać je innym zeby na tym zarobili i jeszcze za to im płacić !!!
- 1 0
-
2020-01-09 07:02
(2)
Zamieszanie to jest ale z cenami kochani.Nieadekwatne do zarobków.
- 184 5
-
2020-01-09 07:51
jak się na najniższych zasiłkach
siedzi....
- 2 18
-
2020-01-09 08:20
przygarnij krowę, kulawy daje szeset za sztukie. I jeszcze mliko!
- 6 6
-
2020-01-09 07:03
Ceny do góry, jakość w dół. (5)
Mieli dużo czasu żeby się przygotować. Tragedia.
- 237 4
-
2020-01-09 09:08
No tak.. (3)
właśnie wyglądają standardy w Gdyni,
myślałem że jest na dnie ale dno coraz głębsze.
Na przyszłych wyborach niestety będę musiał zagłosować na PiS, tyle razy dałem im szansę ale oni i tak to mają w d....ie. :(
Przykre.- 9 7
-
2020-01-09 09:42
bez komenatarza... (2)
Jak chcesz pogrążyć Gdynię w takiej ruinie w jakiej zaraz będzie nasz kraj to gratuluje...
Co jak co, ale Pan Szczurek od najmłodszych lat mieszka w tych rejonach i uważam, że bardzo dużo dobrego robił i robi, ale nie zawsze każdy widzi co się dzieje :) pamiętaj jedno - jeszcze się taki nie urodził co każdemu dogodził. Ale warto przynajmniej dać szansę tym, którzy faktycznie dużo robili i robią dla danego regionu- 6 19
-
2020-01-09 09:56
co robi dobrego????????
- 13 3
-
2020-01-09 10:56
Co tu sie wyprawia...
Ty na pewno mieszkasz w Gdyni?? Jakis oderwany od rzeczywistości?
W Gdyni coś się dziej?? Nie rozśmieszaj mnie.
Pewnie jesteś z tych co 15 lat temu wyjechali do UK i piszą z obczyzny jaka to Gdynia piękna, znam takich.
Jak taka piekna to czemu wyjechałeś????- 8 1
-
2020-01-09 16:28
do tego w Gdyni jest najdroższy wywóz w Trójmieście
(i zapewne w Polsce) a zamieszanie i problemy z nieodbieraniem śmieci największe
- 3 0
-
2020-01-09 07:07
I jak odbiór śmieci ma być tani, skoro (12)
urzędnicy co roku zmieniają firmę wywoźącą? Kto zarobi przez rok na specjalistyczny sprzęt?
- 170 4
-
2020-01-09 07:15
(1)
A dlaczego ma być drastycznie drogi ? Skoro to jest poselekcjionowany surowiec na którym się jeszcze zarabia . To skok na kasę mieszkańców i nabijanie kieszeni prywatnym biznesom
- 24 4
-
2020-01-09 07:42
Przez rok zarobią na segregowanych śmieciach?? Chłopie, idź na kurs ekonomii dla opornych
- 5 8
-
2020-01-09 07:54
(3)
Te zmiany wynikają z zapisów ustawy, wzrost opłat środowiskowych - rozporządzenie MŚ. Więcej frakcji do segregacji to więcej transportu i urządzeń.
- 5 12
-
2020-01-09 11:38
Przestań powtarzać kłamliwą PeOwską propagandę! (2)
Jakoś dziwnym trafem w samorządach rządzonych przez nie-PO nie ma takich podwyżek!
- 8 5
-
2020-01-09 14:27
bo PiS NIgDziE nie rządzi żadnym większym miastem !!! (1)
od TO to TO to TO ;))))
- 0 5
-
2020-01-09 15:32
Czyli tam gdzie POKO
Tam śmieci ??? Ha ha ha co za brednie . Wiadomo że to sztuczna podwyżka wymierzona w rząd . Tylko że każdy widzi jakie to samorządy tak drastycznie serwują podwyżki .
- 3 1
-
2020-01-09 08:00
(1)
W Gdyni o ile kojarze Remondis byl 4-5 lat. Niestety śmieci to średni biznes aktualnie makulatury nikt niechce skupowac no może poza pięknym czystym kartonem, plastik to samo Polska też słała swoje śmieci do Chin, a tam niechcą naszych śmieci. Więc zarabia się owszem na aluminium, metalach może stłuczce i konkretne typy plastiku ale zatrudnij kogoś kto jeszcze plastki posortuje wedlug typu, więc złoty interes na śmieciach nie taki złoty.
- 8 6
-
2020-01-09 11:36
to fakt, o ile kojarze to Remondis był jedną z niewielu firm, która potrafiła zarobić na tym.
A może nawet jedyną. Reszta same straty.
- 2 0
-
2020-01-09 11:36
W Gdyni to już chyba trzecia zmiana pojemników w przeciągu 5 lat, baaaaaardzo ekologiczne!
Brawo Szczurek! Czego się nie dotknie to spie$#¶@li
- 11 2
-
2020-01-09 11:41
Jaki rok ? Ostatni przetarg był 4 lata temu.
- 0 4
-
2020-01-09 16:54
Firma
Nie co roku tylko co 4 lata już nie pisz jak nie wiesz
- 1 1
-
2020-01-11 18:14
ostatnia umowa była na dwa lata, nie wiem jak jest z tymi nowymi umowami, ale pewnie podobnie
- 0 0
-
2020-01-09 07:09
Przecież ta cała historia z tymi śmieciami... (1)
To jawny napad na portfele mieszkańców , krótko mówiąc złodziejstwo w biały dzień.
- 238 3
-
2020-01-09 11:39
Mam nadzieję że prokuratura zajmie się władzami Gdyni!!!
- 8 0
-
2020-01-09 07:09
ceny podnieśli do najwyższych stawek w Polsce a zapomnieli o pojemnikach? (12)
Mnie zastanawia brak reakcji mieszkańców na podwyżki, władze mogą robić co chcą.
- 220 2
-
2020-01-09 07:29
Jest reakcja (3)
- 1 13
-
2020-01-09 11:20
reakcja to 70 procent poparcia:)? (2)
- 5 0
-
2020-01-09 15:05
A były wybory od czasu podwyżek?
- 0 1
-
2020-01-09 19:32
zaparcia
- 0 0
-
2020-01-09 07:40
Gdynia nie ma najwyższych stawek w Polsce. Proszę sobie przejrzeć stawki z największych miast w Polsce i porównać.
- 2 23
-
2020-01-09 08:13
totalna bezideowa lemingioza
- 10 2
-
2020-01-09 09:27
emeryt wyrzuca mniej niż 10 kilo śmieci w miesiącu, płaci 60 zł. Kilo śmieci ma kosztować więcej niż kilo kartofli czy chleba? (1)
- 24 0
-
2020-01-09 11:28
Niech wyrzuca wiecej
Będzie miał taniej
- 0 13
-
2020-01-09 11:40
Jakoś trzeba sobie odbić 100 milionów wyrzucone w błoto, na niedziałające lotnisko
- 6 1
-
2020-01-09 16:05
(1)
Ja tam reaguję. Wyprowadzam się z Gdyni, miasta: dziurawych ulic, krzywych chodników, wysokich opłat, bez deptaków z prawdziwego zdarzenia i imprez, które służą tylko garstce osób, a za które płacą wszyscy mieszkańcy.
Rumia Welcome To- 2 4
-
2020-01-12 12:10
W Rumii też są drogie smieci
- 1 0
-
2020-01-09 18:45
Bio
I workach biodegradalnych do koszow Bio ktorych nigdzie nie można dostac?!
- 1 0
-
2020-01-09 07:14
Dobrze że pogonili Remondis (11)
Żeby na polskich śmieciach Niemcy zarabiali to już przesada
- 59 46
-
2020-01-09 07:37
Ja wolę płacić taniej (2)
Niemcowi
- 24 12
-
2020-01-09 08:40
Cena nie zależy od wykonawcy
tylko od stawki nadanej przez UM ....
- 13 4
-
2020-01-09 11:42
Ale płacisz drożej, a Remondis był jeszcze droższy
- 6 0
-
2020-01-09 09:07
Ale niemieckim autem to bys pojezdzil,co polaku? (3)
- 10 12
-
2020-01-09 11:38
jeżdżę nowym polskim elektrykiem, jednym z miliona, które premirer Morawiecki (1)
kazał wyprodukować. Ma na dodatek funkcje Stealth czyli nie widzi mnie policja jak jade.
- 12 5
-
2020-01-09 12:32
ani nikt inny ;d
- 8 1
-
2020-01-09 11:42
Nie, pol aczku
- 1 5
-
2020-01-09 10:28
(1)
Polak nie umie na niczym zarobic
- 8 3
-
2020-01-10 02:12
za to okradać ziomali jak najbardziej.
- 1 0
-
2020-01-09 10:30
Nic nie pogonili w Gdyni są aż 4 firmy wywożące śmieci, a wystarczyło zostawić i nie sprzedawać
polowe Saniporu
- 11 0
-
2020-01-10 01:31
Utylizacja odpadow to wielka szansa dla Gdyni
Mamy szanse stac sie liderem w imporcie odpadow podobnie jak jestesmy liderem w skupie palet oraz budowie ekranow akustycznych . Teraz Gdynia! Zaraz Polska!
- 1 0
-
2020-01-09 07:15
Mamy drugie Indie (5)
Już nie długo będą biegać szczury. Brakuje tylko rzeki Ganges.
Sven nie gadał głupot. Była jakiś czas temu ankieta na trojmiasto.pl i chwaliłeś się, ze jesteś za podwyżką wywozu śmieci. Pisałeś jakieś bzdurne komentarze na ten temat.- 86 1
-
2020-01-09 08:34
Mamy WISŁĘ syfiastą to jest polski Ganges.
- 14 0
-
2020-01-09 09:04
Wczoraj na podwalu Przedmiejskim leżał rozjechany szczor. Na wysokości przystanku okopowa.
Wszyscy razem śpiewajmy jak kiedyś Zbyszek Wodecki - Bangladesz welcome tu!- 6 1
-
2020-01-09 09:11
Jeden już biega. W magistracie. (1)
- 11 1
-
2020-01-09 19:18
w punkt
Szczury to symbol upadłego miasta
- 2 0
-
2020-01-10 15:19
miała być druga Irlandia i Japonia
Jak jest w tych państwach? Nie wierzę, aby ciężko pracujący Japoni segregowali na podobno 10 frakcji, bo to rozsądny naród. A jak segregują Irlandzi?
- 0 0
-
2020-01-09 07:19
Reagują na nieprawidłowości (4)
A ja pytam dlaczego w ogóle doszło do nieprawidłowości? UM - Ogarnijcie się do ciężkiej ch..ry! Stawki zbójeckie, organizacja zerowa, za co Wam płacę?
- 140 1
-
2020-01-09 07:29
Jak za co? (2)
Za to że na nas głosowałeś
- 10 1
-
2020-01-09 07:36
Mała satysfakcja
Ja na Słońce Skweru nie głosowałam.
- 12 0
-
2020-01-10 01:10
Przyznam się ze wstydem, głosowałem na Szczurka.l
ale nigdy więcej, choćby przeciwko niemu był nawet sam Macierewicz! Na Szczurka więcej nie zagłosuję!
- 1 0
-
2020-01-09 09:02
TKM :
Jesteśmy po prostu goleni jak stado baranów ! Organizacja życia tu w Pl polega jedynie na tym, aby konieczność golenia stadka ładnie wytłumaczyć ! Oczywiście wszystko dla naszego dobra !
- 12 0
-
2020-01-09 07:28
No ogarnąć taka logistykę to nie łatwa sprawa (1)
Przyjeżdżasz wystawić kible patrzysz że w takim kolorze już są ale myślisz: "a postawie drugi taki sam".
- 47 0
-
2020-01-09 10:14
Chcieliście 4000 minimalna pensje
To i macie inflację, zaczęło się od śmieci, co w tym dziwnego? Przecież sami glosowaliscie. Dziwne jest to że teraz mówicie, że podwyżka za nic. Przecież pensji też za nic nie dadzą.
- 5 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.