Oceny (104)

tadeusz
 

sprzedający w dziale kanap totalnie niekompetentny, nie potrafi poprawnie złożyć zamówienia. Składał je dwa razy nieskutecznie przez co czas oczekiwania na kanapę sięgnął 2 miesięcy, sprawa jeszcze w toku bo musiał złożyć zamówienie po raz trzeci co oczywiście wydłuża czas o kolejne 6 tygodni. Łącznie 3,5 miesiąca oczekiwania. Jak ktoś lubi czekać i jest cierpliwy to polecam sklep :)

Salony meblowe

1.0
Michał
Termin usługi: 21.02.2016

Obsługa na kasie to skrajna niekompetencja. Najpierw pani (specjalnie z małej litery) prowadzi PRYWATNĄ rozmowę przez telefon, zmuszając wszystkich do słuchania owej konwersacji, o której poziomie nie będę się wypowiadał, przyczyniając się do tworzenie kolejki. Po czym poprosiła rozmówce, żeby chwilę poczekał, żeby z wielką łaską wykonała swój obowiązek i obsłużyła klienta, wykazując się skrajną niekompetencją twierdząc, że dopiero co kupionego towaru nie można wymienić na inny w tej bądź wyższej cenie. Oczywiście musiało to się skończyć interwencją kierownika, który potwierdził możliwość dokonania wymiany. To nie pierwszy raz kiedy jestem obsługiwany przy kasie "jak za karę". Obsługa na sklepie to zupełnie inna bajka.

Salony meblowe

1.0
Tomi76
Termin usługi: 31.12.2015

Dużo tutaj negatywnych opinii, ale ja się wyłamię. Zakupiłem w Agata Meble zestaw krzeseł, kanapę i meble do salonu. Plusy: - panowie z magazynu załadowali mi kanapę na samochód zanim zdążyłem poprosić ich o pomoc, za co byłem bardzo wdzięczny; - meble przyszły 3 tygodnie przed terminem (sprzedawca uprzedzał mnie, że dostawa może potrwać i podał mi najdłuższy termin). W sumie czekałem na meble 3 tygodnie. - meble mają ciekawe rozwiązania ułatwiające montaż - większość części meblowych jest dobrej jakości. - obsługę salonu i magazynu oceniam dobrze. Minusy: -płyty meblowe grubości około 18mm słabej jakości. Podczas montażu kołka płyta pękła pomimo, że wykonywałem to delikatnie. Ogólnie oceniam pozytywnie salon Agata Meble. Pozdrawiam szczególnie magazyn za pomoc w załadunku czerwonej Corolli kombi ;-)

Salony meblowe

5.6
Anita B.
 

Tragedia, 3miesiące czekałam na wymiane kanapy i po 3 miesiącach przyszła nie ta kanapa... w sklepie nikt nic nie wie. Dwa razy upominałam sie o kanapę , dzwoniłam do producenta który wysłał mi dokumenty które świadczą o tym że kanapa była po tygodniu wysłana do sklepu. Gdybym sie nie dopominała to pewnie nigdy bym nie dostała towaru. Mało tego, Panowie którzy przyjechali z meblem byli bardzo nie mili, przyjechali nie zgodnie z ustaloną godziną. Bardzo sie śpieszyli i w sumie byli szczęsliwi że przywiezli nie ten mebel bo mogli sobie niechać nie męcząc sie składaniem kanapy.

Salony meblowe

1.0
Bartek
Termin usługi: 19.12.2015

Nie polecam sklepu, już sam też więcej tam nie wejdę. Po dostarczeniu mebli okazało się, że szafa ma uszkodzoną listwę ozdobną, łóżko ma źle wywiercone otwory do montażu a komoda ma uszkodzoną listwę ozdobną na froncie... Reklamacja została złożona 19.12 a dzisiaj (15.01.2016) dalej meble nie są skręcone. PORAŻKA !

Salony meblowe

2.0
paweł
 

czas oczekiwania na zwykłą kanapę 2 miesiące gdybym wiedział najpierw zamówiłbym tą kanapę a dopiero potem kupił mieszkanie , znalezienie mieszkania, załatwienie kredytu, wszystkich formalności notarialnych, protokołów zdawczo odbiorczych etc oraz remontu zajęło mi miesiąc czasu ale dalej nie mam gdzie usiąść bo czekam na kanapę. oczywiście pani zapewniała, że na pewno kanapa będzie wcześniej niestety nie będzie. a brać tych emigrantów niech skręcają te kanapy skoro u nas nie ma komu ....!!!! w piątek szczypiorniści zaczynają ME a ja będę musiał mecze oglądać jak po viagrze, czyli na stojąco , pozdrawiam innych klientów Agata meble szadółki, którzy czekają na zakupy... ale czytając inne wpisy to jestem pewien, że przyjedzie nie kompletna albo uszkodzona i zabawa zacznie się na całego

Salony meblowe

1.0
Jerzy
Termin usługi: 12.11.2015

W październiku zakupiliśmy (podpisaliśmy umowę wpłacając zadatek) z żoną w salonie łóżko do sypialni. Mieliśmy oczekiwać do końca listopada i ku naszemu zaskoczeniu już w połowie miesiąca otrzymaliśmy informację o możliwości odbioru. W dniu dzisiejszym udałem się do salonu w celu dogrania szczegółów i jakie było moje zaskoczenie gdy potraktowano mnie jak intruza. Obcesowo odesłano do kasy celem opłacenia rachunku a do tego Pani ekspedientka nie była w stanie odpowiedzieć czy w ramach transportu jest również montaż (mimo tego, że regulamin przewiduje uzyskanie tej informacji u sprzedawcy). Kasa to oddzielna opowieść i do tego tragiczna (nie będę się rozpisywał). Gdy w końcu dotarłem do punktu zajmującego się transportem, to na stojąco odebrano ode mnie dokumenty, bo dwóch panów zajmujących się dowozem zajmowało fotele i nie było w stanie się podnieść gdy przyszedł klient. Żenada do kwadratu. Ciekawi mnie tylko jaka będzie jakość dostarczonego towaru. Niemniej na zakupy więcej do tego sklepu nie wrócimy.

Salony meblowe

2.2
Miki
Termin usługi: 27.08.2015

Po co im telefon skoro nikt od tygodnia nie odbiera?! A ja czekam na kanape juz 7 tygodni zamiast 5!!! Dramat!

Salony meblowe

3.2
Niki
Termin usługi: 4.10.2015

Co to za sklep w którym nie można zwrócić towaru??? Zakupiłam towar w niedziele na prezent ale okazało się że ktoś ze znajomych też kupił to samo tylko innej firmy więc dzwonie pytam czy mogę zwrócić? NIE!!!! Co to za polityka? Rozumiem po nie wiadomo jakim czasie, ale to minęło raptem 24h. Dlatego nie polecam zakupów w sklepie stacjonarnym bo to jest chore żeby w dzisiejszych czasach nie można było zwrócić towaru. Dodam dokładnie że chodzi o komplet garnków a nie o sofę czy zestaw mebli na zmówienie.

Salony meblowe

2.8
reksio
Termin usługi: 07.2013

Witam,zwracam sie do wszystkich tych ,ktorzy myslą o zakupie mebli w agata meble.Ja czekałem na swoje ponad 2 miesiące mimo,że miałybyć po 2 tygodniach.Meble przyjechały do mnie niekompletne,nie mozna było ich zlożyć,mimo że robiła to ekipa bezpośrednio z ich salonu,a te części które zlożyli są żle poskręcane,reklamacja pod nr tel588881250 praktycznie tylko dla oczu bo od kilku dni nikt tam nie odbiera telefonu,no i na koniec rekompensata za niedotrzymanie terminu przywozu mebli z ich strony 0,1%-czyli kpina.Zapewniam wszystkich ,że w drugą stronę płacilibyśmy penie koło 10% za dzień zwloki z wpłatą za meble.Także za meble zaplać,za transport i montaż też,ale nie oczekuj,że Ci je przywiozą i zlożą,bo nie ma jak z powodu braku części.Reklamacja nie działa!STANOWCZO ODRADZAM!

Salony meblowe

2.4
OLA
 

Jestem bardzo zadowolona z obsługi, podejścia do klienta w jaki sposób doradzano , duży plus. Wybór i asortyment bardzo szeroki , nie ukrywam że czerpałam z Agaty pomysły na wystrój pomieszczeń . Gorąco POLECAM !!!

Salony meblowe

5.8
Aga
Termin usługi: 09.05.2014

witam uwaga na Agata meble nie przyjmują zwrotów chciałam oddac komodę którą kupiłam 3 dni temu od razu usłyszałam nie zero dyskusji szkoda gadac więcej już tam nie kupuje nic

EMI
 

Witam.Jak odpaliłam forum i ocene to czuje sie lepiej,ze ne jestem sama .Juz zaczełam watpic w swoje własne zdanie.Obiecuja ,panowie przy załatwianiu reklamacji widza problem i sa mili ....niestety konczy sie- obiecanki cacanki.....Trzy razy mam wymieniony naroznik i za kazdym razem jest gdzies uszkodzony .na poczatku kolor i porwany ,potem w innym miejscu uszkodzony wogle TRAGEDIA,szkoda pisac...Za trzecxim razem juz GORA obiecała ze bedzie ok .,a tu niespodzianka PRZYKRA OCZYWISCIE .Dowoz towaru tez w słowach jest punktualny....Ludzie omijajcie SKLEP AGATY .Polecam Wam wykonac jednak na zamowienie mebel.

Salony meblowe

2.0
Anna
Termin usługi: 13.02.2013

Nie polecam tego sklepu - Gdańsk Przywidzka. Meble otrzymałam nie te co trzeba,w dodatku źle skręcone i uszkodzone, w reklamacjach niby ktoś pracuje,ale to tylko ściema, nie wiem po co podają nr telefonu jak nikt go nie odbiera.Obsługa na najniższym poziomie,zero kultury i poszanowania czasu klienta.Kolejki do kas masakryczne,nawet w środku tyg w godz.porannych.Nikt nie przejmuje się tym,żę w kolejce stoi 6 klientów.Stałam do kasy z niemowlakiem 40 min.po czym musiałam cofnąć się,bo cena produktu okazała się wyższa niż na etykiecie i stałam kolejne 20 min żeby Pani łaskawie zrobiła różnicę na kasie,oczywiście pomijam fakt,że musiałam udowodnić,iż cena się różni- przecież to powinien zrobić pracownik.Na dodatek Pani kasjerka prychała coś pod nosem i nie spieszyła się pomimo długiej kolejki,natomiast kiedy podeszły do niej inne pracownice sklepu Pani nagle znalazła czas dla koleżanek olewając klientów. Widać nie zależy pracownikom na swojej pracy,a przecież jest tak wiele osób,które pracy potrzebują. Ja więcej zakupów tam nie zrobię i będę przestrzegać wszystkich przed tym sklepem, jest wiele firm które dbają o klienta.

Salony meblowe

3.2
Krystyna
Termin usługi: sierpień 2013

Dokonałam zakupu mebli Forest w w/w salonie i jestem bardzo zadowolona. Obsługa profesjonalna wszystko dokładnie wyjaśniła. Na meble czekałam tylko 3-tygodnie zamiast 5. Kilka dni wcześniej zostałam poinformowana przez obsługę o terminie dostawy. Otrzymałam dokładnie to co zamówiłam i w idealnym stanie. Ponadto panowie od transportu wspaniali: szybko i sprawnie wnieśli meble, rozpakowali ,wynieśli kartony i ustawili wszystko we wskazanym miejscu. Serdecznie polecam zakupy w tym salonie

Salony meblowe

5.0
Zawiedziony Klient
Termin usługi: lipiec 2013

Salon Agaty mi się podoba.Niestety firma transportowa to porażka.Przestrzegam wszystkich.Siedzi tam facet w krótkich spodenkach jak wybierał się na plażę a nie do pracy.Zamówiłem usługę transportu mebla wraz z montażem.Na miejscu okazało się że ekipa nie wie o montażu.Facet na miejscu twierdzi ze muszę dopłacic kolejne 250zł.Wczesniej nie odbiera w ogóle telefonu.PRZESTRZEGAM wszystkich przed tą firmą.Zakuy w Agacie - TAK; transport w tej firmie - NIGDY!!! Zostaniecie oszukani. Oszustwo i zero profesjonalizmu. NIGDY WIĘCEJ!!!

Siatkowski
Termin usługi: 06.06.2013

Zamowilem szafe dodatkowo lozko i garderobe. Czekam juz 2miesiac na szafe ktora byla najwaniejsza 0 informacji kiedy jak i gdzie... za kazdy dzien opoznienia placa 0,1 % czyli okolo 1zl...smieszne. nie polecam

Salony meblowe

3.4
klientka z Gdyni
Termin usługi: 28.06.2013r. (data odbioru)

W czerwcu 2013r. kupiłam kanapę dwuosobową Nina 2. Obsługiwała mnie młodziutka ekspedientka i okazała się ona bardzo pomocna. Potrafiła doradzić zestawienia kolorów, była bardzo grzeczna i miła. Najbardziej obawiałałam się terminu dostawy , bo przeczytałam w innych opiniach że są duże opóźnienia, ale w moim przypadku kanapa była gotowa tydzień przed terminem. Bardzo zależało mi na czasie. Jestem bardzo mile zaskoczona rzetelnością i fachowością obsługi. Kanapa jest wygodna i porządnie wygląda. Jakoścui użytych materiałów w tej chwili nie jestem w stanie ocenić, na razie jest dobrze. Pozdrawiam pracowników

Salony meblowe

5.2
Ewa
Termin usługi: wiosna, 2013

Dopóki jest się klientem, który jeszcze nie zapłacił, wydają się super, ale potem już nie jest zabawnie. Dostałam produkt wadliwy a dział reklamacji tylko udaje że pracuje. Po wielokrotnych próbach zareklamowania (nikogo nawet nie interesuje, o co chodzi) ich odpowiadanie na maile kończy się jednym tekstem: proszę przysłać dowód zakupu - tak jakby go nie mieli w systemie. Po czym za parę dni, już po wysłaniu wszystkiego, co można, kolejny mail od nich: proszę przysłać dowód zakupu. Ile razy mam wysyłać im fakturę, żeby uwierzyli, że to ja kupiłam mebel, który jakiś koleś chyba po pijaku składał w fabryce. Są niesłowni, kontakt telefoniczny to obiecanki cacanki, po których nic się nie dzieje. Nie mówię, że to wina pracowników, podejrzewam, że w Agata meble mają taki wspaniały system, nastawiony na to, że klientowi w końcu się znudzi i sobie odpuści. Odradzam.

Salony meblowe

2.0
Piotr
Termin usługi: 30 dni.

Przestrzegam przed zakupami w salonie Agata Meble na ul.Przywidzkiej. Pełna amatorszczyzna obsługi, nie dotrzymują podanych terminów, kierownicy działów na równi ze sprzedawcami olewają klientów. Szkoda czasu, pieniędzy a przede wszystkim nerwów.

Salony meblowe

1.4