Szpitalny Oddział Ratunkowy Szpital Św. Wincentego a Paulo sp. z o.o.

adres
81-348 Gdynia, Wójta Jana Radtkego 1 pokaż na mapie

znajduje się w Szpital Św. Wincentego a Paulo

 
inne oddziały
telefon
58 726-06-00, 726-08-21  fax:  58 620-11-14
e-mail
s...@szpitalwincentego.pl pokaż
www
szpitalegdynia.eu/?page_id=152
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

O nas

Kierownik oddziału: 58 7260 609
Pielęgniarka Koordynująca: 58 7260 803
Sekretariat: 58 7260 879

Opinie + dodaj ocenę


1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

julia piątek

Julia Piątek - nieuprzejma, odpychająca, obsługuje pacjentów z łaską. Niby neurolog a nie potrafiła rozpoznać zwykłej rwy kulszowej. W przychodni neurolog i ortopeda od razu wiedzieli. Za wypisaniem recepty czekałam pół godziny,a ogólny czas spędzony na SOR to 7 godzin.

  • waleria (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 23.01.2017
  • Polecam innym: nie

5.3

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.3
 

miła obsługa i w krótki czas oczekiwania

Pomimo ,że przyjechałam w niedzielę (święto) ze zwichnięta kostką i chorych na sorze było sporo ,to zostałam sprawnie ,miło i profesjonalnie obsłużona zarówno przez lekarzy jak i pozostały personel.Szybko wykonany Rentgen , potem diagnoza lekarza ,wskazówki i wypis - nie całe 3 godziny. Pozdrawiam cały personel szpitala ,a w szczególności młodych i sympatycznych Panów Ratowników .

  • Joanna S. (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 25.09.2016r.
  • Polecam innym: tak

1.3

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.3
 

Oczekiwanie

Wraz z przyjacielem pojechaliśmy na sor z pogotowia. Czas oczekiwania z żółta opaska nie godzina lecz 4 a nawet dłużej. Masakra.

  • Przyjaciółka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 25.09.2016
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Alex - opinia

Pomimo złamania mieli to głęboko... Według nich wszystko było dobrze,zlecił okłady jałowe i najwidoczniej złamanie miało się "samo" zrosnać. Bez pozdrowien

  • Alex (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 9.08.2016
  • Polecam innym: nie

5.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Obsługa SOR Szpital Miejski

Bardzo chciałem podziękować za okazaną pomoc oraz pochwalić za profesjonalizm i miłe podejście do pacjenta.

  • RG (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 08.08.2016 około 21:00
  • Polecam innym: tak

1.7

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.7
 

Czy ktoś w końcu się zajmie tym SOR'em?

Moja mama dostała skierowanie do SOR z silnymi bólami głowy i wysokim ciśnieniem utrzymującym się kilka dni. Otrzymała też skierowanie od lekarza pierwszego kontaktu na TK z napisem "pilne". Czas oczekiwania: 12 godzin na przyjęcie lekarza! Oraz kolejne 6 godzin na wykonanie badań i przedstawienie diagnozy. Dyrektora tego szpitalu powinno się za przeproszeniem złapać za pysk i zwolnić ze stanowiska. Są oddziały ratunkowe w Polsce, gdzie istnieje odpowiednie obłożenie kadr i które potrafią się wywiązywać ze swoich obowiązków wobec podatników. Jakieś 2 lata temu sam miałem nieprzyjemność tam trafić (krwawiłem z jelita grubego). Na przyjęcie lekarza czekałem 8 godzin. Lekarz pracujący tłumaczył się, że jest sam i pracuje już 14 godzinę. Obsługa stara się być w miarę miła, ale czas oczekiwania przekracza wszelkie standardy. Ktoś powinien w końcu coś z tym zrobić. Gdzie są władze naszego miasta?

  • Paweł (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 29.07.2016
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Słów mi szkoda.

Szkoda pisać, człowiek przychodzi z mdłościami i bardzo mocnym bólem brzucha to wysyłają do rodzinnego. Na szczęście Pojechałem do Wejherowa na SOR bo okazało się, że to wyrostek. Nie pozdrawiam.

  • PH (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 12-05-2016
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Uciekac jak najdalej

Brak mi słów na temat podejścia lelarzy. Czułam ze ratownicy robia co moga by zatuszowac bledy lekarskie niestety ja tej sprawy tak nie pozostawie. Bedzie skarga i walka o odszkodowanie

  • Moi (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 20.04.2016
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Czas oczekiwania oraz jakosc obsługi pacienta

Osoby z obszaru segregacji nieprzyjemne traktujące pacienta jako zło konieczne jakby człowiek z nudów i dla przyjemności zgłasza się na oddział. Czas oczekiwania na diagnozę wypis bardzo długi mimo iż ilość pacjentów niewielka.wizyta na ponad 4 godziny.

  • Angelika (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 6.02.16
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.3
 

Paranoja!

Człowiek z dolegliwościami przychodzi na SOR traktują go od niechcenia bo muszą bo taka ich praca wszyscy twarze jak z kamienia jak by co najmniej na jakiś lincz mieli by zaraz iść. Julia Piątek bardzo nieuprzejma. Nijaki Łukasz (nie znam nazwiska) taki z wyłupiastymi oczyma zachowywał się bardzo bezczelnie. Czas pobytu 6h a potem na głupie kontrolne USG czekałem 4h. To jest normalne? Paranoja totalna. Byłem tam pierwszy i ostatni raz. Nie polecam tego szpitala! Wysadzić go i postawić Biedronkę... Pozdrawiam gorąco!

  • Dawid Cz. (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 22-23.11.2015
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

NIE POLECAM

Lekarz grzegorz nowogrodzki piszę z małaj litery bo na nic więcej nie zasługuje zero wiedzy.Córka pojawiła się w S O R 08 10 2015 z bardzo mocnym bólem głowy oraz kręgosłupa szyjnego,bardzo ograniczone poruszani się a o siedzenie było wręcz nie możliwe. Lekarz o bardzo wątpliwej wiedzy,zalecił miękki kołnierz szyjny oraz doraźnie leki przeciw bólowe.Córka była zmuszona wykonać Rezonans Magnetyczny na koszt własny oraz skorzystać z prywatnej wizyty neurologicznej. Okazało się że zabieg neurochirurgiczny jest nieunikniony.Pan lekarz naraził rodzinę na znaczne koszty pomimo opłacanych co miesięcznych składek zdrowotnych

  • Zbyszk (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 8.10.2015
  • Polecam innym: nie

3.0

w kategorii

Pogotowie ratunkowe

  • obsługa:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Szacunek dla rodziny pacjenta

Karetka pogotowia przywiozła moją mame do SOR,gdzie nawet nie otrzymałam jakiejkolwiek informacji co sie dzieje .Mama była z niewydolnoscia krazenia ,po kilku zawałach ,alrm w monitorze słychac było nawet na korytarzu ale nikt sie tym nie interesował.Na zapytanie gdzie zostaje przewozona i czy coś sie stało otrzymałam odpowiedż :na oddział ,jakie pytanie taka odpowiedz:Nieładnie,nie takiej odpowiedzi oczekiwałam a ponadto troszke kultury i współczucia dla rodziny pacjenta nikomu korony z głowy nie zrzuci.

  • córka pacjentki (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2015
  • Polecam innym: nie
przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      2.2
       
    • czas oczekiwania:
      1.9
       
    • ocena ogólna:
      1.8
       
    średnia ocena (max 6)
    2.0