Szpital Św. Wincentego a Paulo Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.

81-348 Gdynia, Wójta Jana Radtkego 1
(Plac Kaszubski) Mapka

Szpital Św. Wincentego a Paulo obiekty w tej lokalizacji (2) »

 
Inne oddziały:
zobacz więcej
58 726-08-60, 58 726-08-08 (punkt szczepień), 22 480-08-00 (punkt szczepień)  fax:  58 620-11-14
s...@szpitalegdynia.eu pokaż
https://www.szpitalepomorskie.eu

Napisali o nas

O nas

Centrala: 58 72 60 895
Kancelaria: 58 72 60 700

Szpitalny Oddział Ratunkowy
Rejestracja (INFORMACJA O PACJENTACH PRZYJĘTYCH DO SZPITALA)
58 72 60 600, 72 60 821
Triage 58 726 08 21
Pielęgniarka Koordynująca 58 72 60 803
Kierownik Oddziału 58 72 60 609
Sekretariat 58 726 08 79
Część Chirurgiczna 58 726 06 03
Część Niezabiegowa 58 726 06 16

Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Kierownik 58 726 06 60
Dyżurka lekarska 58 726 06 62
Dyżurka pielęgniarska 58 726 06 64, 58 726 06 65

Oddział Otorynolaryngologiczny
Sekretariat 58 726 08 35
Kierownik 58 726 08 30
Dyżurka lekarska 58 726 08 31
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 32
Blok Operacyjny 58 726 08 33

Oddział Chirurgiczny Ogólny
Sekretariat 58 726 08 42
Kierownik 58 726 08 40
Dyżurka lekarska 58 726 08 41
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 45
Gabinet endoskopii 58 726 08 47
Chirurgia Naczyniowa - dyżurka pielęgniarska 58 726 08 44
Chirurgia Naczyniowa - dyżurka lekarska 58 726 08 07

Oddział Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej
Sekretariat 58 726 08 27
Kierownik 58 726 08 20
Dyżurka lekarska 58 726 08 22
Pielęgniarka Oddziałowa 58 726 08 24
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 23

Oddział Neurologiczny i Udarowy
Sekretariat 58 726 08 13
Kierownik 58 726 08 10
Pielęgniarka Oddziałowa 58 726 08 16
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 14
Dyżurka lekarska 58 726 08 11, 58 726 08 15
Pokój badań – Dopler 58 726 08 16

Oddział Rehabilitacji Neurologicznej
Kierownik 58 726 06 27
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 58
Dyżurka lekarska 58 726 06 37

Oddział Pediatryczny
Sekretariat 58 7260 849
Kierownik 58 7260 860
Dyżurka lekarska 58 726 08 61
Pielęgniarka Oddziałowa 58 726 08 62
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 63
Gabinet zabiegowy 58 726 08 65

Oddział Urologiczny
Sekretariat 58 726 08 54
Kierownik 58 726 08 50
Dyżurka lekarska 58 726 08 52
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 53
Gabinet Endoskopii 58 726 08 56
Gabinet USG 58 726 06 855

Oddział Chorób Wewnętrznych
Sekretariat 58 726 08 70
Fax 58 726 08 78
Dyżurka lekarska A 58 726 08 72
Dyżurka lekarska B 58 726 08 71
Dyżurka pielęgniarska A 58 726 08 75
Dyżurka pielęgniarska B 58 726 08 74

Oddział Kardiologiczny V piętro
Sekretariat 58 726 08 80
Kierownik 58 726 08 80
Gabinet EKG 58 726 08 85
Gabinet ECHO 58 726 08 86
Poradnia kontroli stymulatorów 58 726 06 15
Dyżurka lekarska 58 726 08 82
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 84
Dyżurka lekarska – nocna 58 726 08 83
Pielęgniarka Oddziałowa, Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 88
Oddział Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego, Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 89

Oddział Kardiologiczny VII piętro
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 06
Sala Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego 58 726 08 91
Dyżurka lekarska 58 726 08 92, 58 726 08 02

Pracownia Endoskopii 58 726 08 47

Pracownia Diagnostyki Obrazowej
Rejestracja RTG 58 726 06 24
Gabinet USG 58 726 08 25
Rejestracja TK 58 726 06 24

Laboratoria Medyczne BRUSS Grupa Alab Sp. z o.o.
Laboratorium 58 726 06 31
Bank Krwi 58 726 06 32, 58 726 06 34
 

Szpital Św. Wincentego a Paulo Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. w rankingu trojmiasto.pl

Opinie + Oceń

opinia

1.4

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.4
 

T120 - opinia

Pobyt na oddziale ratunkowym. Pacjent jest tam produktem ubocznym. Personel wręcz wulgarny ,opryskliwy i lekceważący, nie szczędzący przekleństw i słów niecenzuralnych (młodzi ludzie nie radzący sobie z systemem i sami ze sobą). Personel wyładowuje złe emocje na ludziach zupełnie niewinnych i poszkodowanych. Nikt nie podchodzi i nie pyta pacjentów o NIC przez wiele godzin. Wody nie otrzymasz bo nie ma w czym podać. Pacjenci po wypadkach rowerowych również z innych krajów (po iron man gdynia 2021) z połamanymi kośćmi proszący o coś do jedzenia po 10 godzinach od wizyty na oddziale. Jeden lekarz na kilkudziesięciu chorych. Z puktu widzenia pacjenta po wizycie na oddziale to się kwalifikuje do zamknięcia. Nie dajcie się tam zawieźć jeżeli macie na to wpływ. Trafiłem tam po wypadku drogowym. Wyposażenia nie mogę ocenić objektywnie. Reszta nie zasługuje nawet na 1 gwiazdkę. Tam powinna być natychmiast kontrola!!!!!???? Najlepiej podszywająca się pod pacjenta.

  • T120
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2021
opinia

6.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Władek 58 - opinia

18. marca miałem zabieg wszczepienia endoprotezy stawu biodrowego. Cała procedura kwalifikacji i badań przed przyjęciem do szpitala oraz przyjęcie do szpitala przebiegało sprawnie. Zabieg bez najmniejszych problemów przeprowadził dr Jarosław Belewicz - bardzo dziękuję. Pobyt na oddziale ortopedii to bardzo dobra opieka lekarzy i uśmiechniętych, troskliwy pielęgniarek. Do tego rehabilitacji profesjonalnie, sprawnie ale z uśmiechem i empatii stawiali nas na nogi. Personel medycny zadbał również o całkowity brak bólu w trakcie i po zabiegu. Na trzeci dzień po zabiegu mogłem samodzielnie opuścić szpital. Myślę że pacjęci którzy narzekają na szpital to malkontenci którym zawsze i wszystko się nie podoba. Ja jeszcze raz dziękuję za pomoc i poświęcenie wszystkim pracownikom szpitala. Z czystym sumieniem polecam ten szpital wszystkim którzy potrzebują pomocy.

  • Władek 58
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2021
opinia

1.6

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

Robert - opinia

Dodzwonić się, to marzenie! Nikt nie odbiera telefonu. Dzwoniłem kilkadziesiąt razy. Granda!

  • Robert
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2021
opinia

6.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Ignacy - opinia

Bylam 2 .03 w izbie przyjec na planowe zabiegi. Obok byla rejestracja na szczepienia przeciw Cov, tlumy osob stojacych obok siebie zadnych odstepow, smiech , gwar, prawdopodobnie byly to osoby z grupy oswiatowej, kilka osob starszych zachowujacych sie poprawnie. Kto zaprosil tych "pedagogow" na jedna godzine, dlaczegonikt ze szpitala nie zarzadzal tymi ludzmi to skaldal !!Ja czekajac z corka na przyjecie nawett swobodnie nie mozna bylo stac.Kto za to odpowiada ?! Przyjecie na oddzial odbylo sie sprawnie i bezproblemowo.Prosze zadbac o yen nieodpowiedzialny tlum dzo szczepien.

  • Ignacy
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2021
opinia

1.2

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

Ewa - opinia

Stan bliskiej mi osoby jest krytyczny, niestety próba dodzwonienia się jest nie realna. To nie pierwszy przypadek takiego traktowania klienta, tak nie pacjenta....bo za to się płaci, Za gorsze traktowanie niż przybłędę.

  • Ewa
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2021
opinia

1.2

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

Eve - opinia

Makabra. Babcia z krwotokiem siedzi na się 27 godzinę i dalej nic nie wiadomo. Uciekać stamtąd. Skarga będzie na pewno!

  • Eve
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2021
opinia

1.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

staszko - opinia

SOR w szpitalu miejskim obsługiwany przez lekazrz o nazwisku GLAZA pozwolił sobie na wystawienie skierowania do szpitala im.PCK w Gdyni oddział okologiczny w sytuacji kiedy szpital stwierdził, że niema zadnego raka a tylko ten oddział to leczy kpina. Bedzie skarga do odpowiednich przełożonych

  • staszko
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2020
opinia

1.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Zygi - opinia

jak można czekać 6 godzin ze złamaną ręką na przyjęcie przez lekarza. To chyba najgorszy SOR w kraju.

  • Zygi
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2020
opinia

1.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    -
     
  • wyposażenie:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Patrycja - opinia

Od czterech ni probuje sie dodzwonic i nic albo nikt nie odbiera albo zajete. Mozna nerwy stracic przy telefonie i nerwicy sie nabawic - paranoja!

  • Patrycja
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2020
opinia

6.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Olga - opinia

Byłam dzisiaj na SORze. Załoga bardzo fachowa, sprawna, sympatyczna. Wszystko poszło bardzo sprawnie. Wyszłam bardzo dobrze zaopatrzona i zadowolona. Bardzo dziękuję. Pozdrawiam. Wszystkim życzę zdrowia.

  • Olga
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2020
opinia

1.8

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    2
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Marek - opinia

Czekam pod pokojem 27 juz czwarta godzine , od wynikow badan uplynely 2 h czy miedzy 1.00 a 3.00 w nocy lekarz jest tak bardzo zajety na oddziale ze nie moze zejsc ns ďół? ,nadmieniam że SOR jest pusty, brak pacjentow , pozdrawiam dyrekcje szpitala i zapracowanego lekarza dyżurnego

  • Marek
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

3.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    3
     
  • jakość usług:
    3
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Mama - opinia

Trafiłam z 2 tygodniowym synkiem na oddział pediatrii z zapaleniem płuc, przyjęcie na oddział poszło w miarę sprawnie . Persolen na sorze oschly i mało kontaktowy. Pani doktor nie pamiętam nazwiska ( blond włosy do ramion w średnim wieku) bardzo miła i konkretna, wyjaśnia wszystko odpowiada na każde pytanie . Prowadziła synka w trakcie pobytu bardzo dobrze, natomiast panie pielęgniarki katastrofa. Miałam przyjemność mieć salę obok dyzurki.. każda mama małego pacjenta w tym ja była bardzo krytykowana przez piel3gniarki . Według nich wszystkie mamy robimy wszystko źle pół szpitala miało omowiony tyle.k. Obgadywanie do późnych godzin trzaskanie drzwiami przy wchodzeniu na salę żeby podać leki nawet o późnych godzinach. Zero informacji i wieczne chamskie komentarze . (...) Z pediatrow na oddziale jestem bardzo zadowolona, panie pielęgniarki powinny nauczyć się trochę empatii a nie myśleć o piciu kawy i czekać na czekoladki od pacjentów.

  • Mama
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
opinia

Pacjent z wypadku - opinia

tragedia ! Przede wszystkim SOR powinien zostać skontrolowany pod każdym względem , warunki panujące oraz czas przyjęcia przez lekarza jest niedopuszczalny personel zarozumiały, nieuprzejmy, na zadawane pytania odpowiedź z wielkim ale. Jedyny plus dla Pan sprzątających bo reszta jest do likwidacji.

  • Pacjent z wypadku
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »