Szpital Św. Wincentego a Paulo Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.

Szpital Św. Wincentego a Paulo

Wybierz numer

58 726-08-60
s...@szpitalegdynia.eu pokaż
 

O nas

Centrala: 58 72 60 895
Kancelaria: 58 72 60 700
Szpitalny Oddział Ratunkowy
Rejestracja (INFORMACJA O PACJENTACH PRZYJĘTYCH DO SZPITALA)
58 72 60 600, 72 60 821
Triage 58 726 08 21
Pielęgniarka Koordynująca 58 72 60 803
Kierownik Oddziału 58 72 60 609
Sekretariat 58 726 08 79
Część Chirurgiczna 58 726 06 03
Część Niezabiegowa 58 726 06 16

Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Kierownik 58 726 06 60
Dyżurka lekarska 58 726 06 62
Dyżurka pielęgniarska 58 726 06 64, 58 726 06 65

Oddział Otorynolaryngologiczny
Sekretariat 58 726 08 35
Kierownik 58 726 08 30
Dyżurka lekarska 58 726 08 31
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 32
Blok Operacyjny 58 726 08 33

Oddział Chirurgiczny Ogólny
Sekretariat 58 726 08 42
Kierownik 58 726 08 40
Dyżurka lekarska 58 726 08 41
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 45
Gabinet endoskopii 58 726 08 47
Chirurgia Naczyniowa - dyżurka pielęgniarska 58 726 08 44
Chirurgia Naczyniowa - dyżurka lekarska 58 726 08 07

Oddział Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej
Sekretariat 58 726 08 27
Kierownik 58 726 08 20
Dyżurka lekarska 58 726 08 22
Pielęgniarka Oddziałowa 58 726 08 24
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 23

Oddział Neurologiczny i Udarowy
Sekretariat 58 726 08 13
Kierownik 58 726 08 10
Pielęgniarka Oddziałowa 58 726 08 16
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 14
Dyżurka lekarska 58 726 08 11, 58 726 08 15
Pokój badań – Dopler 58 726 08 16

Oddział Rehabilitacji Neurologicznej
Kierownik 58 726 06 27
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 58
Dyżurka lekarska 58 726 06 37

Oddział Pediatryczny
Sekretariat 58 7260 849
Kierownik 58 7260 860
Dyżurka lekarska 58 726 08 61
Pielęgniarka Oddziałowa 58 726 08 62
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 63
Gabinet zabiegowy 58 726 08 65

Oddział Urologiczny
Sekretariat 58 726 08 54
Kierownik 58 726 08 50
Dyżurka lekarska 58 726 08 52
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 53
Gabinet Endoskopii 58 726 08 56
Gabinet USG 58 726 06 855

Oddział Chorób Wewnętrznych
Sekretariat 58 726 08 70
Fax 58 726 08 78
Dyżurka lekarska A 58 726 08 72
Dyżurka lekarska B 58 726 08 71
Dyżurka pielęgniarska A 58 726 08 75
Dyżurka pielęgniarska B 58 726 08 74

Oddział Kardiologiczny V piętro
Sekretariat 58 726 08 80
Kierownik 58 726 08 80
Gabinet EKG 58 726 08 85
Gabinet ECHO 58 726 08 86
Poradnia kontroli stymulatorów 58 726 06 15
Dyżurka lekarska 58 726 08 82
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 84
Dyżurka lekarska – nocna 58 726 08 83
Pielęgniarka Oddziałowa, Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 88
Oddział Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego, Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 89

Oddział Kardiologiczny VII piętro
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 06
Sala Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego 58 726 08 91
Dyżurka lekarska 58 726 08 92, 58 726 08 02

Pracownia Endoskopii 58 726 08 47

Pracownia Diagnostyki Obrazowej
Rejestracja RTG 58 726 06 24
Gabinet USG 58 726 08 25
Rejestracja TK 58 726 06 24

Laboratoria Medyczne BRUSS Grupa Alab Sp. z o.o.
Laboratorium 58 726 06 31
Bank Krwi 58 726 06 32, 58 726 06 34
 

Opinie (15)

Dominika Dziurdzikowska
Termin skorzystania z usługi: styczeń 2023 

Cały proces dostania się do szpitala, pobyt i wypis oceniam na najwyższym poziomie. Od telefonu i uzyskania potrzebnych informacji, przez wizytę na SOR, przyjęcie na SOR i później na oddział spotkaliśmy się z uprzejmym i kompetentnym traktowaniem. Cały personel medyczny na oddziale pediatrycznym był wspaniały, uprzejmy, empatyczny i bardzo pomocny. Warunki też świetne. Dziękujemy Wszystkim. To mój kolejny kontakt z tym szpitalem i za każdym razem uzyskałam pomoc i byłam traktowana z szacunkiem, także na SOR. Dziękuję.

w kategorii

Szpitale

6.0
  • obsługa:
    6
  • jakość usług:
    6
  • wyposażenie:
    6
  • czas oczekiwania:
    6
  • ocena ogólna:
    6
Dorota Dudek
Termin skorzystania z usługi: listopad 2022 

Szanowna Pani Doktor Dominika Kowal-Głodkowska Z całego serca pragniemy podziękować za zaangażowanie, trud i pomoc w opiece nad naszą mamą Genowefą Lebiedzińską. Świadomość, że była w tak dobrych rękach, miała dla nas i dla niej ogromne znaczenie. Dziękujemy za profesjonalizm połączony z życzliwością i ciepłem. Dziękujemy Pani Doktor oraz całemu personelowi medycznemu. Z wyrazami szacunku córki Genowefy Lebiedzińskiej

w kategorii

Szpitale

6.0
  • obsługa:
    6
  • jakość usług:
    6
  • wyposażenie:
    6
  • czas oczekiwania:
    6
  • ocena ogólna:
    6
mariusz szymański
Termin skorzystania z usługi: listopad 2022 

zabieg przepuklina pachwinowa profesjonalnie wykonany nie musiałem używać środków przeciwbólowych .zespół profesjonalistów od lekarzy po salowe .przyjemnie jest patrzeć na pracę wykonywaną z pasją i humorem

w kategorii

Szpitale

6.0
  • obsługa:
    6
  • jakość usług:
    6
  • wyposażenie:
    6
  • czas oczekiwania:
    6
  • ocena ogólna:
    6
Witold Paciorek
Termin skorzystania z usługi: sierpień 2022 

Witold 76 09. 08.2022 przeprowadzono mi w Szpitalu Miejskim w Gdyni na Oddziale Wewn. B kolonoskopię połączoną z polipektomią. Badanie wykonała p. dr Anna Tutkowska we współpracy z pielęgniarką panią Beatą Banachowicz. Jestem pod wrażeniem ich profesjonalizmu i takie podejście do pacjenta, że czuje się troskę o jak najlepsze samopoczucie pacjenta. Cały czas wiedziałem co pani dr robi i co planuje zrobić. Cały czas współpraca z panią Beatą Banachowicz, która dbała o zabezpieczenie techniczne i przyjmowała wycinki. Pani Beata pilnowała również, abym ja, czyli pacjent miał możliwie dużo komfortu, a po badaniu pilnowała czasu "odpoczynku". Jestem b. zadowolony, trafiłem na ten oddział i w ręce tych właśnie pań. w ogóle wszyscy pracownicy okazywali życzliwość i zainteresowanie mną jako pacjentem. Cały okres kilkugodzinnego pobytu w szpitalu przebiegał w sposób zorganizowany i w miarę szybki. Bardzo dziekuję za "ludzkie" potraktowanie mnie i świetne przeprowadzenie badania.

w kategorii

Szpitale

5.0
  • obsługa:
    5
  • jakość usług:
    5
  • wyposażenie:
    5
  • czas oczekiwania:
    5
  • ocena ogólna:
    5
Boleslaw
Termin skorzystania z usługi: lipiec 2022 

Pacjent chirurgii szcekowo twarzowej. Chciałbym wystawić pozytywną opinię o tym szpitalu. W przeciwieństwie do sytuacji pactentow na SOR, przyjęcia planowe do szpitala wydają się przebiegać prawidłowo. W moim przyapadku, wszystko odbyło się bardzo dobrze. Kwalifikacja poszła terminowo i sprawnie, termin wyznaczony na 4 tygodnie, to wg. mnie bardzo szybko. Najważniejsze dla mnie to zaangażowany, profesjonalny personel i nowoczesny blok operacyjny. I to otrzymałem. Zabieg przeprowadzony sprawnie, tak jak obiecano. W prywatnym gabinecie bym tego nie zrobil. Ze spraw technicznych: oddział wyremontowany, kliamtyzacja, samczne posiłki, atmosfera też dobra, zwłaszcza na bloku, przed narkozą. Opieka po zabiegu też bardzo dobra. To ciężka robota i z szacunku do personelu i wdzięczności za dobrze wykonany zabieg, wystawiam 5.0.

w kategorii

Szpitale

5.2
  • obsługa:
    6
  • jakość usług:
    6
  • wyposażenie:
    5
  • czas oczekiwania:
    4
  • ocena ogólna:
    5
Natalia
Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2022 

Szpital dno! Otóż nie dość że zapomnieli zapisać mojej mamy na zabieg, który miał być na cito, to ta osoba czekała tak naprawdę 4 miesiące na nic!!!! Gdy dodzwonilismy się do szpitala pani kazała nadal czekać, a gdy zaczęliśmy nalegać, Pani sprawdziła, że mama nie została w ogóle zapisana na ten zabieg!!!!! Wtedy nagle mama dostała termin na za miesiąc. Podczas pobytu w szpitalu widać, że personel medyczny nie zgrany, jeden lekarz mówił jedno a drugi całkowicie co innego! Mama miała wyjść o 12, potem o 17, nagle o 19 a potem jednak znowu o 17! Żenada!!! Gdy mama czekała na transport, wyszła na chwilę ze szpitala po aby zobaczyć charakterystyczny punkt, przy którym mogłaby się spotkać, chciała z powrotem wejść do szpitala, przypominam osoba po zabiegu!!!!! Mama została wygoniona, recepcjonistka nie chciała nawet wysłuchać mamy i nie wpuściła jej! Dno dna.... Mama czekała po zabiegu 30 minut na dworze... Nie polecam, cały personel jak za kare... Szpital dawno powinien zostać zamknięty

w kategorii

Szpitale

1.0
  • obsługa:
    1
  • jakość usług:
    1
  • wyposażenie:
    1
  • czas oczekiwania:
    1
  • ocena ogólna:
    1
Ewa formella
Termin skorzystania z usługi: październik 2021 

Moj maz zostal przyjety na oddzial ratunkowy ze stwierdzonym zawalem miesnia sercowego. zostala mu udzielona natychmiastowa pomoc w postaci udroznienia tetnicy . Dziekujemy lekarzom ,oraz obsludze pielegniarskiej za uratowanie mezowi zycia!Wspaniala praca!

w kategorii

Szpitale

5.8
  • obsługa:
    5
  • jakość usług:
    6
  • wyposażenie:
    6
  • czas oczekiwania:
    6
  • ocena ogólna:
    6
Synowa
Termin skorzystania z usługi: listopad 2021 

Dodzwonienie się graniczy z cudem. Żadnej informacji o przyjętych pacjentach.

w kategorii

Szpitale

1.0
  • obsługa:
    1
  • jakość usług:
    1
  • wyposażenie:
    -
  • czas oczekiwania:
    1
  • ocena ogólna:
    1
M. Deorocki
Termin skorzystania z usługi: październik 2021 

W tym szpitalu nie ma już punktu szczepień przeciw COVID-19. Proszę zweryfikować listę punktów ponieważ wprowadzacie ludzi w błąd.

w kategorii

Szpitale

1.0
  • obsługa:
    -
  • jakość usług:
    -
  • wyposażenie:
    -
  • czas oczekiwania:
    -
  • ocena ogólna:
    1
dp
Termin skorzystania z usługi: październik 2021 

ludzie jesli w tym szpitalu jest tak tragicznie to idzcie do innego.wreszcie moze z braku pacjentow zredukuja stanowiska lekarskie i poprostu lekarze zajma sie czyms pozyteczniejszym np sprzataniem ulic.

w kategorii

Szpitale

1.2
  • obsługa:
    1
  • jakość usług:
    1
  • wyposażenie:
    2
  • czas oczekiwania:
    1
  • ocena ogólna:
    1
T120
Termin skorzystania z usługi: sierpień 2021 

Pobyt na oddziale ratunkowym. Pacjent jest tam produktem ubocznym. Personel wręcz wulgarny ,opryskliwy i lekceważący, nie szczędzący przekleństw i słów niecenzuralnych (młodzi ludzie nie radzący sobie z systemem i sami ze sobą). Personel wyładowuje złe emocje na ludziach zupełnie niewinnych i poszkodowanych. Nikt nie podchodzi i nie pyta pacjentów o NIC przez wiele godzin. Wody nie otrzymasz bo nie ma w czym podać. Pacjenci po wypadkach rowerowych również z innych krajów (po iron man gdynia 2021) z połamanymi kośćmi proszący o coś do jedzenia po 10 godzinach od wizyty na oddziale. Jeden lekarz na kilkudziesięciu chorych. Z puktu widzenia pacjenta po wizycie na oddziale to się kwalifikuje do zamknięcia. Nie dajcie się tam zawieźć jeżeli macie na to wpływ. Trafiłem tam po wypadku drogowym. Wyposażenia nie mogę ocenić objektywnie. Reszta nie zasługuje nawet na 1 gwiazdkę. Tam powinna być natychmiast kontrola!!!!!???? Najlepiej podszywająca się pod pacjenta.

w kategorii

Szpitale

1.4
  • obsługa:
    1
  • jakość usług:
    1
  • wyposażenie:
    3
  • czas oczekiwania:
    1
  • ocena ogólna:
    1
Władek 58
Termin skorzystania z usługi: marzec 2021 

18. marca miałem zabieg wszczepienia endoprotezy stawu biodrowego. Cała procedura kwalifikacji i badań przed przyjęciem do szpitala oraz przyjęcie do szpitala przebiegało sprawnie. Zabieg bez najmniejszych problemów przeprowadził dr Jarosław Belewicz - bardzo dziękuję. Pobyt na oddziale ortopedii to bardzo dobra opieka lekarzy i uśmiechniętych, troskliwy pielęgniarek. Do tego rehabilitacji profesjonalnie, sprawnie ale z uśmiechem i empatii stawiali nas na nogi. Personel medycny zadbał również o całkowity brak bólu w trakcie i po zabiegu. Na trzeci dzień po zabiegu mogłem samodzielnie opuścić szpital. Myślę że pacjęci którzy narzekają na szpital to malkontenci którym zawsze i wszystko się nie podoba. Ja jeszcze raz dziękuję za pomoc i poświęcenie wszystkim pracownikom szpitala. Z czystym sumieniem polecam ten szpital wszystkim którzy potrzebują pomocy.

w kategorii

Szpitale

6.0
  • obsługa:
    6
  • jakość usług:
    6
  • wyposażenie:
    6
  • czas oczekiwania:
    6
  • ocena ogólna:
    6
Robert
Termin skorzystania z usługi: marzec 2021 

Dodzwonić się, to marzenie! Nikt nie odbiera telefonu. Dzwoniłem kilkadziesiąt razy. Granda!

w kategorii

Szpitale

1.6
  • obsługa:
    1
  • jakość usług:
    1
  • wyposażenie:
    4
  • czas oczekiwania:
    1
  • ocena ogólna:
    1
Ignacy
Termin skorzystania z usługi: marzec 2021 

Bylam 2 .03 w izbie przyjec na planowe zabiegi. Obok byla rejestracja na szczepienia przeciw Cov, tlumy osob stojacych obok siebie zadnych odstepow, smiech , gwar, prawdopodobnie byly to osoby z grupy oswiatowej, kilka osob starszych zachowujacych sie poprawnie. Kto zaprosil tych "pedagogow" na jedna godzine, dlaczegonikt ze szpitala nie zarzadzal tymi ludzmi to skaldal !!Ja czekajac z corka na przyjecie nawett swobodnie nie mozna bylo stac.Kto za to odpowiada ?! Przyjecie na oddzial odbylo sie sprawnie i bezproblemowo.Prosze zadbac o yen nieodpowiedzialny tlum dzo szczepien.

w kategorii

Szpitale

6.0
  • obsługa:
    6
  • jakość usług:
    6
  • wyposażenie:
    6
  • czas oczekiwania:
    6
  • ocena ogólna:
    6
Ewa
Termin skorzystania z usługi: marzec 2021 

Stan bliskiej mi osoby jest krytyczny, niestety próba dodzwonienia się jest nie realna. To nie pierwszy przypadek takiego traktowania klienta, tak nie pacjenta....bo za to się płaci, Za gorsze traktowanie niż przybłędę.

w kategorii

Szpitale

1.2
  • obsługa:
    1
  • jakość usług:
    1
  • wyposażenie:
    2
  • czas oczekiwania:
    1
  • ocena ogólna:
    1