Szpital Św. Wincentego a Paulo Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.

adres
81-348 Gdynia, Wójta Jana Radtkego 1
(Plac Kaszubski)

Szpital Św. Wincentego a Paulo obiekty w tej lokalizacji (2) »

 
inne oddziały
telefon
58 726-08-60  fax:  58 620-11-14
e-mail
s...@szpitalegdynia.eu pokaż
www
szpitalegdynia.eu

Napisali o nas

O nas

Centrala: 58 72 60 895
Kancelaria: 58 72 60 700

Szpitalny Oddział Ratunkowy
Rejestracja (INFORMACJA O PACJENTACH PRZYJĘTYCH DO SZPITALA)
58 72 60 600, 72 60 821
Triage 58 726 08 21
Pielęgniarka Koordynująca 58 72 60 803
Kierownik Oddziału 58 72 60 609
Sekretariat 58 726 08 79
Część Chirurgiczna 58 726 06 03
Część Niezabiegowa 58 726 06 16

Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Kierownik 58 726 06 60
Dyżurka lekarska 58 726 06 62
Dyżurka pielęgniarska 58 726 06 64, 58 726 06 65

Oddział Otorynolaryngologiczny
Sekretariat 58 726 08 35
Kierownik 58 726 08 30
Dyżurka lekarska 58 726 08 31
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 32
Blok Operacyjny 58 726 08 33

Oddział Chirurgiczny Ogólny
Sekretariat 58 726 08 42
Kierownik 58 726 08 40
Dyżurka lekarska 58 726 08 41
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 45
Gabinet endoskopii 58 726 08 47
Chirurgia Naczyniowa - dyżurka pielęgniarska 58 726 08 44
Chirurgia Naczyniowa - dyżurka lekarska 58 726 08 07

Oddział Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej
Sekretariat 58 726 08 27
Kierownik 58 726 08 20
Dyżurka lekarska 58 726 08 22
Pielęgniarka Oddziałowa 58 726 08 24
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 23

Oddział Neurologiczny i Udarowy
Sekretariat 58 726 08 13
Kierownik 58 726 08 10
Pielęgniarka Oddziałowa 58 726 08 16
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 14
Dyżurka lekarska 58 726 08 11, 58 726 08 15
Pokój badań – Dopler 58 726 08 16

Oddział Rehabilitacji Neurologicznej
Kierownik 58 726 06 27
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 58
Dyżurka lekarska 58 726 06 37

Oddział Pediatryczny
Sekretariat 58 7260 849
Kierownik 58 7260 860
Dyżurka lekarska 58 726 08 61
Pielęgniarka Oddziałowa 58 726 08 62
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 63
Gabinet zabiegowy 58 726 08 65

Oddział Urologiczny
Sekretariat 58 726 08 54
Kierownik 58 726 08 50
Dyżurka lekarska 58 726 08 52
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 53
Gabinet Endoskopii 58 726 08 56
Gabinet USG 58 726 06 855

Oddział Chorób Wewnętrznych
Sekretariat 58 726 08 70
Fax 58 726 08 78
Dyżurka lekarska A 58 726 08 72
Dyżurka lekarska B 58 726 08 71
Dyżurka pielęgniarska A 58 726 08 75
Dyżurka pielęgniarska B 58 726 08 74

Oddział Kardiologiczny V piętro
Sekretariat 58 726 08 80
Kierownik 58 726 08 80
Gabinet EKG 58 726 08 85
Gabinet ECHO 58 726 08 86
Poradnia kontroli stymulatorów 58 726 06 15
Dyżurka lekarska 58 726 08 82
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 84
Dyżurka lekarska – nocna 58 726 08 83
Pielęgniarka Oddziałowa, Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 88
Oddział Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego, Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 89

Oddział Kardiologiczny VII piętro
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 06
Sala Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego 58 726 08 91
Dyżurka lekarska 58 726 08 92, 58 726 08 02

Pracownia Endoskopii 58 726 08 47

Pracownia Diagnostyki Obrazowej
Rejestracja RTG 58 726 06 24
Gabinet USG 58 726 08 25
Rejestracja TK 58 726 06 24

Laboratoria Medyczne BRUSS Grupa Alab Sp. z o.o.
Laboratorium 58 726 06 31
Bank Krwi 58 726 06 32, 58 726 06 34
 

Szpital Św. Wincentego a Paulo Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. w rankingu trojmiasto.pl

Opinie + Oceń


Opinia Pan Borucki

Coś strasznego, lekarz orzecznik z ZUSU nawet nie zbadał mojej mamy, podważa to co mówią lekarze. Moja mama ma problemy z nadgarstkiem, ma rehabilitacje, nie może nic nosić, pisać na klawiaturze bo sprawia jej to ból, a ten Pan stwierdził , ze ma iść do pracy przy biurku i masować piłeczka w domu cudownie uzdrawiając. Dosłownie brak słów !!!

  • Kamila
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019

6.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Elżbieta Górecka-Sołtysiak - opinia

Jestem zachwycona przyjęciem i pobytem mojej mamy w szpitalu na oddziale kardiologii ( 7 piętro). Wbrew powszechnie panującym opiniom mama zostala błyskawicznie przyjęta, umieszczona w czystym i zadbanym pokoju z wlasną łazienką. Zajęły się nią przemiłe i pomocne panie pielęgniarki. Pan doktor Dariusz Krajewski przeprowiadził wywiad przed zabiegiem w sposób niezwykle uprzejmy i delikatny. Dodatkowo skonsultował sie telefonicznie z mamy lekarzem prowadzącym ( z własnej inicjatywy). Po zabiegu udzielił szczegółowych wyjasnień mnie i jeszcze raz mamie - oby jak najwięcej takich młodych lekarzy!!! Zabieg przeprowadził doktor Michał Glaza. Dodam jeszcze że mama czuje się świetnie i żałuje, że nie została dłużej. Ogromnie wdzięczna

  • Elżbieta Górecka-Sołtysiak
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019

Dramat

Może jakaś kontrola?Zanim człowiekiem się ktoś zajmie to może nastąpić zgon

  • Danuta
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019

5.4

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.4
 

pracownia endoskopii

Dnia 02.04.2019r miałam planową kolonoskopię i zabieg usunięcia polipów w Szpitalu Św.Wincentego a Paulo. Byłam zdenerwowana oczekiwaniem i przestraszona tym co przyniesie wynik badania. P.Dr.A.Wołyńska-Szkudlarek oraz asystująca przy zabiegu Pielęgniarka P.B.Feuerring były niezwykle serdeczne , z wyrozumiałością podeszły do mnie !!! Otrzymałam znieczulenie , mogłam obserwować to jak przebiega zabieg a Dr. Szkudlarek podczas zabiegu w przystępny sposób tłumaczyła co robi . Również po zabiegu zaopiekowano się mną z troską i spokojem. Profesjonalizm , życzliwość i nowoczesny gabinet !!! Dziękuję serdecznie , polecam potencjalnym pacjentom. Barbara

  • Barbara Krawczyk
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2019

6.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Chirurgia szczękowa

Bylismy z 5 letnim synkiem na oddziale chirurgii szczekowej, aby usunąć nadliczbowe ząbki. Z wielka przyjemnością mogę polecić każdemu, kto potrzebuje pomocy w tym zakresie. Pan Doktor i Pani Doktor okazali sie pełnymi profesjonalistami, bardzo opanowanymi i miłymi, ze wspanialym podejściem do pacjenta. Reszta personelu zadbala o to, by nasz pobyt nie byl traumatycznym przezyciem dla synka. Panie byly przemile, wciąż interesowaly sie nami, pomagaly, wyjasnialy wszystko do tego stopnia, ze synek ten pobyt w szpitalu potraktował jako fajna przygodę-naprawdę. Warunki bardzo dobre. Serdecznie Państwu za wszystko dziekujemy.

  • Magda
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019

Opinia .

Skandal w niedzielę w szpitalu gdyśkim .To jest cyrk i traktowanie pacjętów w bardzo nieprzyzwoity sposób.Lekarze i personel dzisiejszego dyżuru to poprostu koszmar.5 godzin na Sorze to tez koszmar.Personel w rejestracj bez odrobiny empatii do chorych ludzi.

  • Łukowicz Urszula
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018

1.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

szpital czy umieralnia?

19 pażdziernika mąż został przewieziony z domu do szpitala na oddział kardiologiczny z rozpoznaniem zawał serca i adnotacją : brak kontaktu z pacjentem i drgawki padaczkowe. Na oddziale kardiologii inwazyjnej zrobili operację- wstawiono stent. Po dwóch dniach mąż czuł się gorzej. Nikt z lekarzy nie zwrócił uwagi na sugestię sanitariusza. Przekazano męża na oddział kardiologii i tam przeżyłam horror! Od środy z mężem nie było żadnego kontaktu. Wszystkie Panie pielęgniarki (oprócz jednej) miały to głęboko w poważaniu. Mąż leżał w izolatce przywiązany do łóżka z brudnym, zafajdanym pampersem. Twierdziły, że skoro jestem przy łóżku męża, to jest to mój obowiązek karmienia, pojenia i zmiana pampersów.Lekarz nie wiedział co jest tego przyczyną takiego stanu. Przez trzy dni robili badania, tak opieszale, że ślimak to doszedł by do stolicy. Do piątku nie otrzymałam żadnych konkretnych informacji, po prostu "czeski film - nikt nic nie wie" Po wszystkich moich " usilnych i dobitnych monitach" przewieziono męża na OIOM do Redłowa. Nie życzę nikomu takich przejść. Personel medyczny - do wymiany. Mają tylko złotówy w oczach, a przysięga hipokratesa to w ogóle ich nie dotyczy. skandal

  • Ewa
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018

1.2

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

Szpital miejski w Gdyni to jedna, wielka tragedia!

W życiu nie nazwałabym tego miejsca placówką, której zadaniem jest pomoc ludziom. Miałam tę nieprzyjemność kilkukrotnie być zmuszoną do pojawienia się w tym miejscu(również jako pacjent), ale w ostatni piątek czas oczekiwania 12h ze starszą osobą, z migotaniem przedsionków i stanem przed-udarowym przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Przy jakiejkolwiek próbie uzyskania informacji, ratownicy jak mantrę powtarzali zdania "nie widzi Pani, że jest dużo pacjentów? Trzeba czekać". Koniec końców całe badania trwały do godziny 0.30, po czym nie znając przyczyny samopoczucia pacjenta, został on wypisany do domu ze skierowaniem do specjalisty! Lekarz sam potwierdził, że sytuacje są często abstrakcyjne i tragiczne a do tego brakuje miejsc na oddziałach... Ludzie dzielący się na korytarzu kanapkami, głodni, zmęczeni i większości chorzy... Aż przykro patrzeć. Polecam w razie potrzeby jechać gdziekolwiek, byle nie tutaj.

  • Alicja
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018

5.8

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

Pracownia Endoskopii na mega poziomie!!!!

Zaznaczam, że moja opinia dotyczy tylko pracowni endoskopii. Miałam ogromna przyjemność być pacjentką pracowni endoskopii. Nie spodziewałam się tak ciepłego i życzliwego podejścia do pacjenta. Lekarze o wszystkim mnie poinformowali, podali leki, byli cierpliwi i troskliwi ( jestem dość trudnym przypadkiem). Przez cały czas trwania gastroskopii mogłam trzymać lekarza i pielęgniarkę dyżurna za ręce!!! Mega pozytyw, ponieważ w moim przypadku poprzednia próba wykonania gastroskopii w zupełnie innym miejscu zakończyła się fiaskiem. Dziękuje bardzo Pani Annie Turowskiej, Panu Cezaremu Adamcowi, Pani Ewie Frankiewicz, oraz jeszcze jednej miłej Pani siedzącej tego dnia przy komputerze :) I gastroskopia nie była dzięki Wam jednym z najgorszych przeżyć w życiu, a to co z niej zapamiętam, to Wasza ogromna serdeczność :*

  • Marta
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018

6.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Wczoraj w nocy mama była na SORze z wielką arytmią serca.

Zajęli się nią tak profesjonalnie jakby była ich matką. Po prostu mega pozytywny szok. Pozytywny, ale szok. Dywizja ratowników i lekarzy unormowała serce w minutę osiem. A podczas oczekiwanie na wyniki badań ciągle upewniali się czy jest komfort. Nie wiem jak inne oddziały, ale SOR to na maksa profesjonalny.

  • Piotr
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018

2.6

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    3
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
2.6
 

niestety każda kolejna wizyta w SOR to traumatyczne przeżycie

chciałabym zwrócić uwagę szpitala na następujące sprawy, które być może przyczynią się do podniesienia standardu obsługi i komfortu przebywających tam osób: UBIKACJE-czy naprawdę tak brzydko wyglądające toalety (brak papieru toaletowego, mydła w płynie, lustra, wieszaka) nie powinny być na nieco lepszym poziomie w XXI wieku? Zdaję sobie sprawę, że korzystający z nich pacjenci/odwiedzający sami często przyczyniają się do dewastacji, ale można to chyba jednak na bieżąco naprawiać/uzupełniać (skoro udaje się to w innych szpitalach); OBSŁUGA – miło byłoby wreszcie być obsłużonym przez osoby okazujące nieco więcej empatii i serdeczności dla przyjmowanych pacjentów. Nie podlega wątpliwości, że obsługiwani pacjenci to ludzie z różnych środowisk, jednak pracownicy szpitala mogliby ograniczyć swoje komentarze/ prywatne dyskusje i widoczne na monitorach prywatne sprawy i przynajmniej sprawiać wrażenie fachowego i zgranego zespołu skupionego na pracy;PROFESJONALIZM-sugeruję kursy dla młodszych ratowników przypominające wiedzę z obsługi pacjenta, prawidłowego pobierania materiału do badań (krwi) – to naprawdę nie musi być aż tak bolesny i chaotyczny proces (a to podstawy każdego medyka).

  • rozczarowana pacjentka
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018

6.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Oddział pediatryczny

Szybko przyjęli Nas na oddział, lekarze zrobili wszystkie niezbędne badania. Obsługa miła i profesjonalna. Dziecko było w dobrych rękach

  • Zuzanna
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018

3.2

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    3
     
  • jakość usług:
    3
     
  • wyposażenie:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.2
 

SOR

Panie w recepcji strasznie niemile. Glupie pytania: czemu nie przyjechala pani wczesniej. No przepraszam, ze mnie w nocy zlapalo. Ktos nie nie nadaje do tej pracy to proponuje zmienic zawod. Zero empatii. Dobrze, ze spotkalam cudownych lekarzy. Dr Magdalene Horyd i dr Andrzeja Klukowskiego. Dzieki nim przezylam ta noc. Zainteresowali sie, wspolczuli i z milym slowem pomogli. Cudownie, ze sa jeszcze tacy ludzie. Dziekuje! Zmienic personel albo nauczyc kultury!

  • Magda
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2018

1.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • wyposażenie:
    -
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

SOR -Katastrofa to za slabe słowo....

Kolejny raz niestety przyszło mi wzywać pogotowie i być w tym miejscu którego szpitalem bym nie nazwała. Katastrofa to za małe słowo aby określić to miejsce. Panowie sanitariusze to raczej trafili do karetki z przymusu bo na pewno nie "powołania". To jak się zachowują i jak odnoszą do pacjenta oraz jego najbliższych przechodzi ludzkie pojęcie. Jesteście od tego aby pomagać a nie zachowywać się jak przemądrzałe.... Jak nie odpowiada wam to jaki zawód wykonujecie i nie potraficie odnosić się milej do pacjentów to może czas się zastanowić nad jego zmianą. Panie siedzące w informacji też chyba pracują tam za kare. Człowiek chce być miły i grzecznie pyta to z łaską odpowiadają albo i wcale bo udają że nie słyszą że to do nich się mówi. Mam nadzieję że kiedyś się to zmieni i nastaną czasy kiedy będzie więcej pozytywnych komentarzy niż negatywnych na temat SOR-U jak i Szpitala Miejskiego w Gdyni.

  • Rodzina Pacjenta
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018

5.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Wszyscy tylko narzekają...

Dlaczego dajemy oceny niezadowolenia... łatwiej przychodzi wystawienie negatywnej opinii niż pozytywnej nawet gdy wszystko przebiega pomyślnie (wtedy nie dajemy żadnej). W szpitalu byłam już 3 razy. Ze złamaną ręką x2 i u laryngologa przez pogotowie (naderwane ucho) . Za każdym razem pracownicy szpitala wykazywali zainteresowanie, nawet został wykonany ,,dodatkowy przegląd,, przy ostatnim wypadku. W trojmiescie chwale sobie ten szpital najbardziej .

  • Ana
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »