Szpital Św. Wincentego a Paulo Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.

81-348 Gdynia, Wójta Jana Radtkego 1
(Plac Kaszubski) Mapka

Szpital Św. Wincentego a Paulo obiekty w tej lokalizacji (2) »

 
Inne oddziały:
zobacz więcej
58 726-08-60  fax:  58 620-11-14
s...@szpitalegdynia.eu pokaż
https://www.szpitalepomorskie.eu

Napisali o nas

O nas

Centrala: 58 72 60 895
Kancelaria: 58 72 60 700

Szpitalny Oddział Ratunkowy
Rejestracja (INFORMACJA O PACJENTACH PRZYJĘTYCH DO SZPITALA)
58 72 60 600, 72 60 821
Triage 58 726 08 21
Pielęgniarka Koordynująca 58 72 60 803
Kierownik Oddziału 58 72 60 609
Sekretariat 58 726 08 79
Część Chirurgiczna 58 726 06 03
Część Niezabiegowa 58 726 06 16

Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Kierownik 58 726 06 60
Dyżurka lekarska 58 726 06 62
Dyżurka pielęgniarska 58 726 06 64, 58 726 06 65

Oddział Otorynolaryngologiczny
Sekretariat 58 726 08 35
Kierownik 58 726 08 30
Dyżurka lekarska 58 726 08 31
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 32
Blok Operacyjny 58 726 08 33

Oddział Chirurgiczny Ogólny
Sekretariat 58 726 08 42
Kierownik 58 726 08 40
Dyżurka lekarska 58 726 08 41
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 45
Gabinet endoskopii 58 726 08 47
Chirurgia Naczyniowa - dyżurka pielęgniarska 58 726 08 44
Chirurgia Naczyniowa - dyżurka lekarska 58 726 08 07

Oddział Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej
Sekretariat 58 726 08 27
Kierownik 58 726 08 20
Dyżurka lekarska 58 726 08 22
Pielęgniarka Oddziałowa 58 726 08 24
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 23

Oddział Neurologiczny i Udarowy
Sekretariat 58 726 08 13
Kierownik 58 726 08 10
Pielęgniarka Oddziałowa 58 726 08 16
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 14
Dyżurka lekarska 58 726 08 11, 58 726 08 15
Pokój badań – Dopler 58 726 08 16

Oddział Rehabilitacji Neurologicznej
Kierownik 58 726 06 27
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 58
Dyżurka lekarska 58 726 06 37

Oddział Pediatryczny
Sekretariat 58 7260 849
Kierownik 58 7260 860
Dyżurka lekarska 58 726 08 61
Pielęgniarka Oddziałowa 58 726 08 62
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 63
Gabinet zabiegowy 58 726 08 65

Oddział Urologiczny
Sekretariat 58 726 08 54
Kierownik 58 726 08 50
Dyżurka lekarska 58 726 08 52
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 53
Gabinet Endoskopii 58 726 08 56
Gabinet USG 58 726 06 855

Oddział Chorób Wewnętrznych
Sekretariat 58 726 08 70
Fax 58 726 08 78
Dyżurka lekarska A 58 726 08 72
Dyżurka lekarska B 58 726 08 71
Dyżurka pielęgniarska A 58 726 08 75
Dyżurka pielęgniarska B 58 726 08 74

Oddział Kardiologiczny V piętro
Sekretariat 58 726 08 80
Kierownik 58 726 08 80
Gabinet EKG 58 726 08 85
Gabinet ECHO 58 726 08 86
Poradnia kontroli stymulatorów 58 726 06 15
Dyżurka lekarska 58 726 08 82
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 84
Dyżurka lekarska – nocna 58 726 08 83
Pielęgniarka Oddziałowa, Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 88
Oddział Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego, Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 89

Oddział Kardiologiczny VII piętro
Dyżurka pielęgniarska 58 726 08 06
Sala Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego 58 726 08 91
Dyżurka lekarska 58 726 08 92, 58 726 08 02

Pracownia Endoskopii 58 726 08 47

Pracownia Diagnostyki Obrazowej
Rejestracja RTG 58 726 06 24
Gabinet USG 58 726 08 25
Rejestracja TK 58 726 06 24

Laboratoria Medyczne BRUSS Grupa Alab Sp. z o.o.
Laboratorium 58 726 06 31
Bank Krwi 58 726 06 32, 58 726 06 34
 

Szpital Św. Wincentego a Paulo Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. w rankingu trojmiasto.pl

Opinie + Oceń

opinia

6.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Olga - opinia

Byłam dzisiaj na SORze. Załoga bardzo fachowa, sprawna, sympatyczna. Wszystko poszło bardzo sprawnie. Wyszłam bardzo dobrze zaopatrzona i zadowolona. Bardzo dziękuję. Pozdrawiam. Wszystkim życzę zdrowia.

  • Olga
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2020
opinia

1.8

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    2
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Marek - opinia

Czekam pod pokojem 27 juz czwarta godzine , od wynikow badan uplynely 2 h czy miedzy 1.00 a 3.00 w nocy lekarz jest tak bardzo zajety na oddziale ze nie moze zejsc ns ďół? ,nadmieniam że SOR jest pusty, brak pacjentow , pozdrawiam dyrekcje szpitala i zapracowanego lekarza dyżurnego

  • Marek
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

3.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    3
     
  • jakość usług:
    3
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Mama - opinia

Trafiłam z 2 tygodniowym synkiem na oddział pediatrii z zapaleniem płuc, przyjęcie na oddział poszło w miarę sprawnie . Persolen na sorze oschly i mało kontaktowy. Pani doktor nie pamiętam nazwiska ( blond włosy do ramion w średnim wieku) bardzo miła i konkretna, wyjaśnia wszystko odpowiada na każde pytanie . Prowadziła synka w trakcie pobytu bardzo dobrze, natomiast panie pielęgniarki katastrofa. Miałam przyjemność mieć salę obok dyzurki.. każda mama małego pacjenta w tym ja była bardzo krytykowana przez piel3gniarki . Według nich wszystkie mamy robimy wszystko źle pół szpitala miało omowiony tyle.k. Obgadywanie do późnych godzin trzaskanie drzwiami przy wchodzeniu na salę żeby podać leki nawet o późnych godzinach. Zero informacji i wieczne chamskie komentarze . (...) Z pediatrow na oddziale jestem bardzo zadowolona, panie pielęgniarki powinny nauczyć się trochę empatii a nie myśleć o piciu kawy i czekać na czekoladki od pacjentów.

  • Mama
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
opinia

Pacjent z wypadku - opinia

tragedia ! Przede wszystkim SOR powinien zostać skontrolowany pod każdym względem , warunki panujące oraz czas przyjęcia przez lekarza jest niedopuszczalny personel zarozumiały, nieuprzejmy, na zadawane pytania odpowiedź z wielkim ale. Jedyny plus dla Pan sprzątających bo reszta jest do likwidacji.

  • Pacjent z wypadku
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Opinia Pan Borucki

Coś strasznego, lekarz orzecznik z ZUSU nawet nie zbadał mojej mamy, podważa to co mówią lekarze. Moja mama ma problemy z nadgarstkiem, ma rehabilitacje, nie może nic nosić, pisać na klawiaturze bo sprawia jej to ból, a ten Pan stwierdził , ze ma iść do pracy przy biurku i masować piłeczka w domu cudownie uzdrawiając. Dosłownie brak słów !!!

  • Kamila
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019
opinia

6.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Elżbieta Górecka-Sołtysiak - opinia

Jestem zachwycona przyjęciem i pobytem mojej mamy w szpitalu na oddziale kardiologii ( 7 piętro). Wbrew powszechnie panującym opiniom mama zostala błyskawicznie przyjęta, umieszczona w czystym i zadbanym pokoju z wlasną łazienką. Zajęły się nią przemiłe i pomocne panie pielęgniarki. Pan doktor Dariusz Krajewski przeprowiadził wywiad przed zabiegiem w sposób niezwykle uprzejmy i delikatny. Dodatkowo skonsultował sie telefonicznie z mamy lekarzem prowadzącym ( z własnej inicjatywy). Po zabiegu udzielił szczegółowych wyjasnień mnie i jeszcze raz mamie - oby jak najwięcej takich młodych lekarzy!!! Zabieg przeprowadził doktor Michał Glaza. Dodam jeszcze że mama czuje się świetnie i żałuje, że nie została dłużej. Ogromnie wdzięczna

  • Elżbieta Górecka-Sołtysiak
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019
opinia

Dramat

Może jakaś kontrola?Zanim człowiekiem się ktoś zajmie to może nastąpić zgon

  • Danuta
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019
opinia

5.4

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.4
 

pracownia endoskopii

Dnia 02.04.2019r miałam planową kolonoskopię i zabieg usunięcia polipów w Szpitalu Św.Wincentego a Paulo. Byłam zdenerwowana oczekiwaniem i przestraszona tym co przyniesie wynik badania. P.Dr.A.Wołyńska-Szkudlarek oraz asystująca przy zabiegu Pielęgniarka P.B.Feuerring były niezwykle serdeczne , z wyrozumiałością podeszły do mnie !!! Otrzymałam znieczulenie , mogłam obserwować to jak przebiega zabieg a Dr. Szkudlarek podczas zabiegu w przystępny sposób tłumaczyła co robi . Również po zabiegu zaopiekowano się mną z troską i spokojem. Profesjonalizm , życzliwość i nowoczesny gabinet !!! Dziękuję serdecznie , polecam potencjalnym pacjentom. Barbara

  • Barbara Krawczyk
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2019
opinia

6.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Chirurgia szczękowa

Bylismy z 5 letnim synkiem na oddziale chirurgii szczekowej, aby usunąć nadliczbowe ząbki. Z wielka przyjemnością mogę polecić każdemu, kto potrzebuje pomocy w tym zakresie. Pan Doktor i Pani Doktor okazali sie pełnymi profesjonalistami, bardzo opanowanymi i miłymi, ze wspanialym podejściem do pacjenta. Reszta personelu zadbala o to, by nasz pobyt nie byl traumatycznym przezyciem dla synka. Panie byly przemile, wciąż interesowaly sie nami, pomagaly, wyjasnialy wszystko do tego stopnia, ze synek ten pobyt w szpitalu potraktował jako fajna przygodę-naprawdę. Warunki bardzo dobre. Serdecznie Państwu za wszystko dziekujemy.

  • Magda
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019
opinia

Opinia .

Skandal w niedzielę w szpitalu gdyśkim .To jest cyrk i traktowanie pacjętów w bardzo nieprzyzwoity sposób.Lekarze i personel dzisiejszego dyżuru to poprostu koszmar.5 godzin na Sorze to tez koszmar.Personel w rejestracj bez odrobiny empatii do chorych ludzi.

  • Łukowicz Urszula
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
opinia

1.0

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

szpital czy umieralnia?

19 pażdziernika mąż został przewieziony z domu do szpitala na oddział kardiologiczny z rozpoznaniem zawał serca i adnotacją : brak kontaktu z pacjentem i drgawki padaczkowe. Na oddziale kardiologii inwazyjnej zrobili operację- wstawiono stent. Po dwóch dniach mąż czuł się gorzej. Nikt z lekarzy nie zwrócił uwagi na sugestię sanitariusza. Przekazano męża na oddział kardiologii i tam przeżyłam horror! Od środy z mężem nie było żadnego kontaktu. Wszystkie Panie pielęgniarki (oprócz jednej) miały to głęboko w poważaniu. Mąż leżał w izolatce przywiązany do łóżka z brudnym, zafajdanym pampersem. Twierdziły, że skoro jestem przy łóżku męża, to jest to mój obowiązek karmienia, pojenia i zmiana pampersów.Lekarz nie wiedział co jest tego przyczyną takiego stanu. Przez trzy dni robili badania, tak opieszale, że ślimak to doszedł by do stolicy. Do piątku nie otrzymałam żadnych konkretnych informacji, po prostu "czeski film - nikt nic nie wie" Po wszystkich moich " usilnych i dobitnych monitach" przewieziono męża na OIOM do Redłowa. Nie życzę nikomu takich przejść. Personel medyczny - do wymiany. Mają tylko złotówy w oczach, a przysięga hipokratesa to w ogóle ich nie dotyczy. skandal

  • Ewa
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018
opinia

1.2

w kategorii

Szpitale

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    2
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

Szpital miejski w Gdyni to jedna, wielka tragedia!

W życiu nie nazwałabym tego miejsca placówką, której zadaniem jest pomoc ludziom. Miałam tę nieprzyjemność kilkukrotnie być zmuszoną do pojawienia się w tym miejscu(również jako pacjent), ale w ostatni piątek czas oczekiwania 12h ze starszą osobą, z migotaniem przedsionków i stanem przed-udarowym przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Przy jakiejkolwiek próbie uzyskania informacji, ratownicy jak mantrę powtarzali zdania "nie widzi Pani, że jest dużo pacjentów? Trzeba czekać". Koniec końców całe badania trwały do godziny 0.30, po czym nie znając przyczyny samopoczucia pacjenta, został on wypisany do domu ze skierowaniem do specjalisty! Lekarz sam potwierdził, że sytuacje są często abstrakcyjne i tragiczne a do tego brakuje miejsc na oddziałach... Ludzie dzielący się na korytarzu kanapkami, głodni, zmęczeni i większości chorzy... Aż przykro patrzeć. Polecam w razie potrzeby jechać gdziekolwiek, byle nie tutaj.

  • Alicja
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »