Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

adres
80-874 Gdańsk, Na Stoku 49 pokaż na mapie
telefon
58 520-57-00
e-mail
z...@ztm.gda.pl pokaż
www
www.ztm.gda.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + dodaj ocenę


1.4

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.4
 

110 kierunek wrzeszcz pkp

Kierowca nr 5162 w autobusie 110 dn. 24.05.17 trąbi wielokrotnie i bez szczególnego powodu na innych kierowców do tego odmówił sprzedaży biletu z powodu że na przystanku był biletomat

  • Xxx (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2017
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Pani motornicza 3313

Jest oburzona, ze chce kupić bilet, bo jej przezkadzam w rozmowie przez telefon. Wsiadając na Galeri Bałtyckiej w 5 w kierunku Strzyza Pkm nie udało mi się kupić biletów w automacie ani zaraz po wejściu do pojazdu. Czekałam do wojska polskiego i tam chciałam kupić. Najpierw nie chciała otworzyć okienka, a potem na moje 5 zł i 70 gr (odliczone, cała piątka i 10 i 20 gr) spytała z pogarda "co to jest?". No przepraszam bardzo, ze kupuje bilet! I to nawet na zaś! Głośne uwagi do telefonu "Pani chyba nie wie, ze w piątkę wsiadła, bo bilet kupuje". Spoko, następnym razem pojadę na gapę a pani wyślę mandat! Widzę ja często i zawsze ma na szyi słuchawki od telefonu, jest również niemiła. Jak ma tak ciężko w pracy, ze nie może wstrzymać swoich komentarzy a co dopiero być miła dla podróżujących to proponuje iść na bezrobocie! Tam nikt nie będzie jej przeszkadzał w ciągłych plotkach i pogadankach.

  • K. (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

162

Wiecznie spóźnione... Na Belgradzkiej ciężarna czekała na autobus, 10;06 kierownicy chyba nawet przez myśl nie przeszło żeby zatrzymać autobus. Wstyd i żenada. Chyba czas zatrudnić ludzi z większą klasą, kulturą i empatią...

  • Fanciara (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 16.05.2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Linia 262, wstyd wstyd i jesze raz wstyd.

262 Wrzeszcz PKP, nr 2630, przystanek Wilanowska godz. 6.49. Dałam odliczoną kwote (5 zł, 2x20gr, 30 gr po 2gr), poprosiłam o 3 bilety ulgowe. Kierowca stwierdzil że jestem mało inteligenta skoro płace takim szmelcem w godzinach szczytu i nie zamierza tego liczyć. Dodał że tylko idiota zrobiłby coś podobnego. Nie wiem kto tu jest mało inteligenty skoro ma problem z policzeniem do 30. Pazażer zwrócił kierowcy uwage, aby ten już ruszyl. (Spoznienie ponad 10 minut, w okolicy brak kiosku czy automatu). Kierowca zrzucił całą wine na mnie. Proponuje aby kandydaci na kierowców mieli obowiazek zdania egzaminu z matematyki oraz wykonanie badań psychologicznych. Dodam na koniec, że 08.05.2017 spotkała mnie podobna sytuacja, robienie problemu ze sprzedaza biletu ( kierowca nie chciał wydać mi 10 gr reszty i sprzedac biletu). I tak źle, i tak nie dobrze...to wy robicie z ludzi idiotów!

  • Natalia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10.05.2017
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    3
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Kierowca nr 5176

Kierowca linii 110, nr kierowcy 5176. Nie chciał sprzedać biletu, nawet bez wydania reszty z 4 zł. Głupie odzywki do kupującego pasażera.

  • Pasażer 110 (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 09.05.2017
  • Polecam innym: nie

3.2

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    4
     
  • komfort:
    2
     
  • terminowość:
    5
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.2
 

Autobusy 112 i 186

W godzinach porannych (g. 6.09 i g. 6.19, Gdańsk Gł.) gdy tłumy ludzi chcą dojechać do pracy, podjeżdża krótki pojazd, najczęściej 2-drzwiowy. Trudno jest dostać się do środka. Myślałam, że te krótkie autobusy, to z powodu mostu w Sobieszewie (nie można go przeciążać). Okazało się, że poza godzinami szczytu, te trasy są obsługiwane przez pojazdy przegubowe. Czy mały autobus to taki ukłon w stronę ludzi pracy: w kupie raźniej?

  • iw (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2017
  • Polecam innym: nie

3.8

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    4
     
  • komfort:
    2
     
  • terminowość:
    4
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.8
 

Nieprzyjemny kierowca, petla łostowice

Kierowca nr 5290 linii 162 na pytanie o sprzedaż biletu. Z początku nie reagował po czym stwierdził ze złością, że trzeba było sobie wcześniej bilet kupić. Dość niekomfortowo sytuacja.

  • Jan (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 12/4/17
  • Polecam innym: tak

Kierowca szowinista

Kierowca nr.3309 dzisiaj (27.03.17) tramwaj nr. 5 nie chciał sprzedać mi biletu. Pan sprzedaję bilety tylko i wyłącznie osobom które " ładnie proszą go na poprawnym języku polskim". Zawszę staram się być uprzejma i miła i chyba problem polegał na tym że gadam ze wschodnim akcentem. Kiedy prosiłam Pana o jego numer(nr. kierowcy) Pan podał mi numer tramwaju( chyba myślał, że nie jestem w stanie odnaleźć poprawnego numeru). Jestem szokowana. Bardzo ładny jest tu kraj i bardzo pomocnicze ludzi...rzadko się zdarza spotkać takich osób jak ten Pan. Przepraszam, jeśli ktoś kiedyś spotkał nieuprzejmość ze strony moich wspójziomków , ale ja wiem że jestem w tym kraju gościem...7

  • Ella (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 27.03.17
  • Polecam innym: nie

Bilety

Kierowcy mają zakaz wydawania reszty? Przecież to jakiś absurd żeby za każdym razem mieć odliczona kwote.

  • Staszek (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 23.03.2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Kierowca 157 odjechal 2 minuty wczesniej

Rozumiem spoznienia, ale kiedy kierowca widzi, ze czlowiek idzie na przystanek i ma 2 minuty do odjazdu, to po cholere ma biec? Odjechal, jak juz bylem na przystanku byla minuta przed odjazdem. Juz nie wspomne ze niektorzy kierowcy nie chca wydac biletu, ani nie maja prawa bie wydac reszty! Zamiast przyjac 2zl za bilet ulgowy, musze szukac 1,90, a jak da drobne to sie zacznie wydzierac..

  • Anonim (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 18.03.2017
  • Polecam innym: nie

pochwała dla kierowcy

Kierowca lini 127 nr 6043 bardzo uprzejmy. Kilka razy poczekał na pasażera który biegł i otworzył mu drzwi

  • Ania (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 14-03-17
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

fatalne zachowanie kierowcy linii 143 | 8048

Kierowca uznał za słuszne nawrzeszczeć na mnie na cały autobus, wliczając w to dziecko, którym się opiekowałam, ponieważ nie chciało mu się i nie miał czasu liczyć pieniędzy, którymi zapłaciłam za bilet. Moją jest winą, że nie mamy w Polsce monet o wartości 3,80zł i w ogóle płacenie taką kwotą (odliczoną) to wstyd.

  • magda (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 07.03.2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Kierowca linii 113

Kierowca nr 6095 z autobus 113 odjeżdzajżcy z olimpijskiej o 9:00 dnia 8.03.2017 powinien zmienić prace na taką ktora nauczy go szczunku do drugiego czlowieka. Miał problem z wydaniem 2zl i jeszcze na moje "nie mam nic drobnej" (chcialam bilet za 13zl a miałam 15zl.) odpowiedzial "od stania sie nie rozumieni", Panu, ktory po mnie poprosil o bilet bez wydawania reszty (chyba 50gr) odpowiedzial,ze pracuje i nie potrzebuje jałmużny. Rozumiem,ze musi być odliczona kwota,Ale czasem zdarzy się,ze czlowiek nie ma.

  • Pasażer (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 8.03.2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Skandaliczne zachowanie kierowcy

Byłam przejazdem w Sopocie wraz z moim 16-letnim synem. W dniu 24.02.2017 o godzinie 13:06 wsiadłam do autobusu nr 123 na przystanku Sopot Uniwersytet Gdański w stronę PKP Sopot. Miałam odliczoną kwotę 4,80 zł za bilet normalny i ulgowy. Kierowca zażądał ode mnie 5,70 a kiedy zapytałam dlaczego, zamiast udzielić mi odpowiedzi nakrzyczał na mnie w obecności wszystkich pasażerów i mojego dziecka. Kazał mi się "wynosić z autobusu jeżeli mi się nie podoba". Zachowanie kierowcy przez cały czas kupowania biletu było agresywne, pozbawione kultury i wysoce nieprzyjemne. Nie jestem z Trójmiasta. Spędzałam tu ferie. Porównanie z miejscowością, w której mieszkam wypada dla Trójmiasta bardzo niekorzystnie. Wstyd!

  • Jolanta (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 24.02.2017
  • Polecam innym: nie

2.8

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    5
     
  • komfort:
    2
     
  • terminowość:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

to jakiś żart?

Według nowego rozkładu jazdy linia nr 2 od pętli Świętokrzyska kursuje 6:58, a potem dopiero 7:18????!!!!

  • Patrycja (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń
  • Polecam innym: nie

Pochwała dla kierowcy

Chciałabym podziękować kierowcy nocnego autobusu N4 o 1.35 08.01.2017 o nr 6135, który pomimo opóznienia (mogącego akurat wynikać z warunków pogodowych), zapytał w autobusie czy, ktoś przesiada się na dworcu w Gdańsku na inny autobus i poprosił kierowce innego autobusu (N1) o zaczekanie na pasażerów.

  • aga (kobieta, 19-30 lat)
  • Polecam innym: tak

3.2

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    4
     
  • komfort:
    4
     
  • terminowość:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.2
 

Zła - opinia

Czy tramwaje mogą nie odjeżdżać wcześniej niż to jest w rozkładzie? Już lekkie spóźnienia zrozumiem ale nie gdy przychodzę minutę, dwie wcześniej na przystanek a tramwaj już odjechał. Moja wina, że nie przyszłam 10 minut wcześniej? Chociaż rano gdy ludzie idą do pracy, a przez coś takiego się spóźniają do pracy.

  • Zła (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: stale
  • Polecam innym: nie mam zdania

2.8

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    3
     
  • komfort:
    3
     
  • terminowość:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

Linia 143

Bardzo dziękuję motorniczemu, który dziś przejechał obok przystanku (godz. 8:30) Sopot PKP Marynarzy i się na nim nie zatrzymał! A co więcej - depnął na gaz przed przystankiem (widząc na nim oczekujących pasażerów). Dzięki Panu spóźniłam się do pracy

  • Kamila (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 19.12.2016
  • Polecam innym: nie mam zdania

2.5

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    4
     
  • komfort:
    2
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Linia nr 7

Szczerze mówiąc ZTM to istne dno, które nie potrafi zapanować nad tym całym cyrkiem. Linia nr 7 ma wiecznie problem, awarie i Bóg wie co jeszcze co niestety powoduje to ze ludzie nie mogą dojechać do swojego miejsca pracy na czas, nie mówiąc juz o tym oczywiście ze jeździ z 4czy5h przerwa co nie jest niestety jej zaleta. Jeśli linia nr 7 ma takie problemy to moze warto pomyśleć o tym co by zrobić aby funkcjonowała poprawnie. Bo do ściągania z ludzi mandatów za brak biletów jesteście pierwsi ale zeby pasażer czuł sie komfortowo to juz lepiej nic nie robic. Gratuluje podejścia do klienta. Nie sądziłam ze bede musiała kiedykolwiek napisać jakies krytyczne słowo na ten temat ale miarka sie przebrała, jesteście beznadziejni. Mam tylko takie pytanko skoro mróz was zaskoczył i nagle są awarie to w zimę moze w ogóle nie będziecie jeździć? ;)

  • Gość (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 13.12.2016
  • Polecam innym: nie

1.4

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    2
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.4
 

Kierowca autobusu nr 174 p. Cmentarz Łostowicki godz. 17:41/ 28.11.16

ZTM GDANSK TO ISTNA TRAGEDIA! Zacznę od sytuacji, która spowodowała,że postanowiłam tutaj napisać. Codziennie spędzam w transporcie miejskim łącznie 3 godziny! Dziś ok. godz. 17:45 miałam przesiąść się na cmentarzu Łostowickim z 262 na 174. Na przystanek podjechały 3 autobusy, pierwszy 262 (przegubowy), następnie od razu po nim nadjechał 174, który nie zmieścił się na przystanku, wjechał tylko przodem do wysokości pierwszych drzwi. Poszłam w jego kierunku, kierowca mnie widział ale zauważyłam,że za nim od razu podjezdza trzeci autobus, dlatego kierowca ruszył dalej nie zatrzymując się na przystanku!!! Olał wszystkich stojących tam ludzi, nie otworzył drzwi ani całym autobusem nie stanął na przystanku! Po prostu odjechał od razu za 262! Jak w bezpieczny sposób miałam się do niego dostać! Przecież to jakieś żarty, mam się domyślać kiedy mam wskakiwać prawie na drodze do autobusu a kiedy będzie tak uprzejmy chociaż wjechać na przystanek?! Poza tą sytuacja codziennie cisnę się w autobusach i tramwajach, które nie ogarniają w kierunkach Łostowic i Jasienia! Nie raz spóźniłam się do pracy bo nie umiałam nawet wejść do tramwaju! O ciągłych usterkach i spóźnieniach nie wspomnę! Żałosne!

  • Monika (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Codziennie
  • Polecam innym: nie
przejdź do pełnej mapy »