Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

Wybierz numer

58 520-57-00
z...@gdansk.gda.pl pokaż
 

Oceny (40)

Kasia
Termin usługi: luty 2024

Katastrofa, komunikacja zapchana do granic możliwości w kierunku Łostowice-Świętokrzyska. Zero dodatkowych kursów czy połączeń, a nowe bloki dale się budują. Wspomnę jeszcze, że samochodem z centrum w tym kierunku, trzeba jechać 1-2 h. Więc kompletnie nie ma sensu, nawet do niego wsiadać. Władze miasta najwidoczniej nic z tym nie robią. Ważne, że zgadza się rosnąca ilość mieszkańców Gdańska Mieszkanie w tym mieście staje się udręką, masakra

Komunikacja miejska

1.0
Klient Cedrowej
Termin usługi: luty 2024

Autobusy 175 Maćkowy, z przystanku Siedlce potrafią dojechać z godzinnym opóźnieniem na przystanek Cedrowa, co jest kpiną, żeby w godzinach 17-18 były takie utrudnienia. Przestańcie zatrudniać małolatów którzy wolą 5 minut na fajce spędzić gdy muszą wyjechać za minutę.

Komunikacja miejska

1.3
Pasażer
Termin usługi: luty 2024

Grzanie na maksa kiedy temperatura na zewnątrz na plusie to jednak gruba przesada, w autobusie śmierdzi , ludzie kaszlą . Zapach przypomina autobusy rodem z PRL-u , myślałam że cywilizacyjnie jesteśmy trochę dalej , jednak nie

Komunikacja miejska

1.0
Sobiepanka@wp.pl
Termin usługi: luty 2024

Chciałabym bardzo, bardzo podziękować 2 Panom motorniczym tramwajów nr 12, którzy w dniu 20.02.24 w godzinach 15.50-16.20 bardzo pomogli mi w odzyskaniu zgubionej zielonej siatki w w/w tramwajach na pętli tramwajowej Ujeścisko. Postawa godna naśladowania. Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam. Pasażerka Alicja

Komunikacja miejska

6.0
Elwira
Termin usługi: luty 2024

Korzystałam z komunikacji miejskiej wielokrotnie podczas wizyt w Gdańsku. Nigdy nie miałam złych doświadczeń. Ostatnio w styczniu i lutym tego roku. Jest coraz lepiej. Zazwyczaj pokonuje trasę Ujeścisko Śródmieście.

Komunikacja miejska

6.0
Pasażerka
Termin usługi: luty 2024

Dzisiaj miły Pan pomógł zatezymal się jeszcze wsiadły 3 osoby a mógł jechać dalej .Miły gest .Bardzo dziękujemy. Linia 194 nr 5237 Życzymy Panu milej i bezpiecznej jazdy każdego dnia .

Komunikacja miejska

5.5
As
Termin usługi: luty 2024

Dziękuję pani lub panu motorniczemu, że podjechał wcześniej na Bretowie. Mimo, że jeszcze było parę minut do odjazdu, dzięki temu nie musiałam marznąć:))

Komunikacja miejska

5.4
BB
Termin usługi: luty 2024

Zastanawiam się dlaczego nie można otworzyć pierwszych drzwi od kierowcy . Wszystkie przyciski podświetlone tylko nie ten . A kierowca widzi że chce wejść. Autobus 262 6:47 Jaśkowa Dolina Pozdrawiam

Komunikacja miejska

1.0
Zadowolony Pasażer
Termin usługi: styczeń 2024

dramat i żenada. tak krótko mówiąc można określić ten zakład. Zmuszony po wielu latach skorzystać z usług komunikacji miejskiej z nadzieją, że coś się zmieniło od czasów szkolnych lecz nadzieja matką głupich ;). Autobus oczywiście spóźniony, przedostać się z jednego końca miasta na drugi wiąże się z planowaniem podróży jak do Azji czy Afryki. Połączenia, przesiadki, wszystko ustalone i jak zwykle ch*j z tego wyszło przez opóźnienia. Mało tego, weź człowieku kup bilet na przystanku maszyny brak, w autobusie kupić nie można bo kierowca za dużo obowiązków pewnie ma, więc zostaje aplikacja. ALE z racji że jej nie posiadam poprosiłem żonę żeby kupiła mi bilet i zrobiła zrzut ekranu i tu kolejne zdziwienie bo ich regulamin na to nie pozwala i bilet w takiej formie jest nieważny (no kurna hit sezonu) pytanie do ZTM gdzie jest powiedziane że pasażer MUSI posiadać smartfona albo jakikolwiek telefon? Co ze starszymi osobami? DNO I 5 metrów mułu. odradzam każdemu TFU.

Komunikacja miejska

1.0
Jolanta
Termin usługi: styczeń 2024

15.01.2023 godz 18.50,autobus lilni 207w kierunku Pruszcz Gdanski,skandaliczne zachowanie kierowcy ,pomimo ,że dobiegłam do autobusu naciskając przycisk otwierania drzwi,nie raczył ich otworzyć i odjechał,nr nieczytelny,bo bez względu na warunki pogodowe brudactwa zawsze jeżdżą ,wiedząc,ze kolejnego z godz 19.04,autobusu lini 200 nie będzie.Najgorsza linia i kierowcy ,czegoś podobnego nie spotkałam na całym świecie,bezdusznośc i nieludzkie zachowanie.

Komunikacja miejska

1.0
Jakub
Termin usługi: styczeń 2024

Dziś 15.01.2024 roku czekam od godz 15.40 żaden 199 nie przyjechał na początkowym przystanku Wały Piastowskie na stronie zero informacji nikt nie odbiera telefonu minęło już 3h nie polecam najgorsze wystarczy trochę śniegu i poziom obsługi spada do zera

Komunikacja miejska

1.0
Andrzeas
Termin usługi: styczeń 2024

Z dniem 08.01.2024 r. została zmieniona trasa przejazdu autobusu linii 157 relacji Bysewo - Gdańsk Wrzeszcz. Dotychczasowe kursy zostały całkowicie odwołane w godzinach porannych, a autobus nie zajeżdża prawie w ogóle na Kokoszki Mieszkaniowe (dawna Fabryczna). Dzisiaj był kilkustopniowy mróz, ludzie nie wiedzieli gdzie mają się udać i skąd pojechać do Gdańska Wrzeszcza. Za całe zamieszanie winę ponosi ZTM w Gdańsku, które bezpodstawnie zlikwidowało dotychczasowe kursy. Nikogo nie obchodzi jak ludzie mają się dostać do Gdańska Wrzeszcza do pracy, szkoły czy na zakupy. To nie jest odosobniona opinia, Mieszkańcy Kokoszek są mocno niezadowoleni. Nie rozumieją dlaczego ZTM w Gdańsku i władze miasta tak źle ich traktują. Jesteśmy pokrzywdzeni, ponieważ do Gdańska Wrzeszcza mamy tylko jeden autobus właśnie 157. I to nam się zabiera - czy to jest w porządku?

Komunikacja miejska

1.0
Niestety użytkownik
Termin usługi: styczeń 2024

Musicie być organizacją non-profit, bo zniknęło wam już tyle autobusów, że o zyskach nie ma mowy. Szczególnie nr 157, pewnie cały czas uszczuplacie floty innych linii, żeby uzupełnić tą jedną. Tak na serio - jak trzeba mieć problemy z funkcjonowaniem, żeby autobus teoretycznie wyjeżdżał z pętli w Bysewie, a potem notorycznie znikał po drodze. Może w ogóle nie wyjeżdża i za wszystko odpowiada kierowca z narkolepsją, to dajcie znać. Autobus nigdy nie jest na czas - albo jest 2-3 minuty przed czasem, co często powoduje, że osoba opuszczająca miejsce pracy o 15, nie zdąży na autobus, który zamiast 15:09 przyjedzie o 15:06. Jeśli autobus się nie zapędzi, to albo spóźni się z kwadrans, albo w ogóle nie przyjedzie. Zacznijcie jakieś inne twórcze zajęcia, bo przewóz ludzi średnio, średnio. 0.5 gwiazdki extra za to że te klocki w ogóle dojeżdżają do przystanku

Komunikacja miejska

1.5
joanasia86@gmail.com
Termin usługi: grudzień 2023

Kierowcy bardzo agresywnie jeżdżą poruszają się po mieście , przed nosem zamykają drzwi i stojąc jeszcze na przystanku już nie otwierają drzwi . Zróbcie porządek z kierowcą z Ukraińcem który jeździ na trasie Pruszcz Gdański i nie otwiera drzwi wejściowych bo mu zimno słyszałam to wiele razy i następnie nie sprzedaje biletów bo nie chce mu się liczyć pieniędzy. Wyliście anonimową osobę która sprawdzi jak poruszają się kierowcy na drodze. Najważniejsza sprawa nowe autobusy elektryczne są fatalne czy ktoś testował te twarde krzesła są niewygodne ludzie są co raz bardziej schorowani i takie krzesła twarde są nieodpowiednie ,do tego jest 60 % miejsc stojących także gratuluję wyboru ludzie stoją bo nie ma tyle miejsc co w starych starych autobusach. Zostawcie te stare autobusy są o wiele lepsze niż te nowe , więc komunikacja w Gdańsku w mieście turystycznym leży na bakier nie ma się czym pochwalić jeden wielki bałagan.

Komunikacja miejska

1.0
Pasażerka
Termin usługi: grudzień 2023

Dzien dobry,chciałabym pochwalić kierowcę autobusu o numerze 6022 .Jechałam ostatnio linia 176 i bylam miło zaskoczona obsługą pani kierowczyni,bardzo miło mnie potraktowała udzielając kompetentnej odpowiedzi.Do tego podziwiam jej umiejętności ,bo musi pokonać bardzo wąskie ulice w Borkowie.Oby więcej takich osób było.

Komunikacja miejska

5.7
Ewa
Termin usługi: listopad 2023

Uważam że komunikacja miejska gdyby nie korki była by bardzo dobra no i oczywiście część tras po których muszą poruszać się kierowcy autobusem poprostu wolą o pomstę do nieba ale co tam pani prezydent pilnuje sejmu w Warszawie zamiast starać się w swoim mieście , posadzi parę drzewek , zamydli oczy ludziom i tak to wygląda A może warto ocenić też zachowanie pasażerów

Komunikacja miejska

5.9
Marcin
Termin usługi: listopad 2023

Super lubie tak jeździć

Komunikacja miejska

6.0
Niezadowolona
Termin usługi: listopad 2023

Tragedia, wiecznie spóźnione, wiecznie przepełnione. Autobusy i komunikacja miejska w tym mieście to żart. Ceny biletów ciągle wyższe, komunikacja niby bardziej rozbudowywana a tak naprawdę jest co raz gorzej. Autobusy spóźnione wiecznie, żeby dostać się z punktu A do punktu B trzeba wyjeżdżać z godzinnym wyprzedzeniem bo nigdy nie wiesz czy dojedziesz. Trasa która powinna zajmować 15 min zajmuje ponad godzinę. A najlepsze że często autobusy są spóźnione mimo że na drogach korków brak

Komunikacja miejska

1.0
Nick
Termin usługi: listopad 2023

Notoryczne spóźnianie się autobusów w Sopocie- 117 i 143. Nawet gdy jedzie z leśnika do pętli to jest spóźniony. Nie wiem jak można tak kierować autobusami w Sopocie przy tym, że nie ma tramwajów i takiego ruchu jak w Gdańsku czy Gdyni.

Komunikacja miejska

1.0
Dawid
Termin usługi: październik 2023

Motorniczy są bardzo nie mili w stosunku do rowerzystów, mimo że wsiadam w wyznaczonym miejscu, w autobusach nie ma tego problemu

Komunikacja miejska

1.0