Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

adres
80-874 Gdańsk, Na Stoku 49 pokaż na mapie
telefon
58 520-57-00
e-mail
z...@ztm.gda.pl pokaż
www
www.ztm.gda.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + dodaj ocenę


3.8

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    4
     
  • komfort:
    2
     
  • terminowość:
    4
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.8
 

Nieprzyjemny kierowca, petla łostowice

Kierowca nr 5290 linii 162 na pytanie o sprzedaż biletu. Z początku nie reagował po czym stwierdził ze złością, że trzeba było sobie wcześniej bilet kupić. Dość niekomfortowo sytuacja.

  • Jan (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 12/4/17
  • Polecam innym: tak

Kierowca szowinista

Kierowca nr.3309 dzisiaj (27.03.17) tramwaj nr. 5 nie chciał sprzedać mi biletu. Pan sprzedaję bilety tylko i wyłącznie osobom które " ładnie proszą go na poprawnym języku polskim". Zawszę staram się być uprzejma i miła i chyba problem polegał na tym że gadam ze wschodnim akcentem. Kiedy prosiłam Pana o jego numer(nr. kierowcy) Pan podał mi numer tramwaju( chyba myślał, że nie jestem w stanie odnaleźć poprawnego numeru). Jestem szokowana. Bardzo ładny jest tu kraj i bardzo pomocnicze ludzi...rzadko się zdarza spotkać takich osób jak ten Pan. Przepraszam, jeśli ktoś kiedyś spotkał nieuprzejmość ze strony moich wspójziomków , ale ja wiem że jestem w tym kraju gościem...7

  • Ella (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 27.03.17
  • Polecam innym: nie

Bilety

Kierowcy mają zakaz wydawania reszty? Przecież to jakiś absurd żeby za każdym razem mieć odliczona kwote.

  • Staszek (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 23.03.2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Kierowca 157 odjechal 2 minuty wczesniej

Rozumiem spoznienia, ale kiedy kierowca widzi, ze czlowiek idzie na przystanek i ma 2 minuty do odjazdu, to po cholere ma biec? Odjechal, jak juz bylem na przystanku byla minuta przed odjazdem. Juz nie wspomne ze niektorzy kierowcy nie chca wydac biletu, ani nie maja prawa bie wydac reszty! Zamiast przyjac 2zl za bilet ulgowy, musze szukac 1,90, a jak da drobne to sie zacznie wydzierac..

  • Anonim (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 18.03.2017
  • Polecam innym: nie

pochwała dla kierowcy

Kierowca lini 127 nr 6043 bardzo uprzejmy. Kilka razy poczekał na pasażera który biegł i otworzył mu drzwi

  • Ania (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 14-03-17
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

fatalne zachowanie kierowcy linii 143 | 8048

Kierowca uznał za słuszne nawrzeszczeć na mnie na cały autobus, wliczając w to dziecko, którym się opiekowałam, ponieważ nie chciało mu się i nie miał czasu liczyć pieniędzy, którymi zapłaciłam za bilet. Moją jest winą, że nie mamy w Polsce monet o wartości 3,80zł i w ogóle płacenie taką kwotą (odliczoną) to wstyd.

  • magda (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 07.03.2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Kierowca linii 113

Kierowca nr 6095 z autobus 113 odjeżdzajżcy z olimpijskiej o 9:00 dnia 8.03.2017 powinien zmienić prace na taką ktora nauczy go szczunku do drugiego czlowieka. Miał problem z wydaniem 2zl i jeszcze na moje "nie mam nic drobnej" (chcialam bilet za 13zl a miałam 15zl.) odpowiedzial "od stania sie nie rozumieni", Panu, ktory po mnie poprosil o bilet bez wydawania reszty (chyba 50gr) odpowiedzial,ze pracuje i nie potrzebuje jałmużny. Rozumiem,ze musi być odliczona kwota,Ale czasem zdarzy się,ze czlowiek nie ma.

  • Pasażer (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 8.03.2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Skandaliczne zachowanie kierowcy

Byłam przejazdem w Sopocie wraz z moim 16-letnim synem. W dniu 24.02.2017 o godzinie 13:06 wsiadłam do autobusu nr 123 na przystanku Sopot Uniwersytet Gdański w stronę PKP Sopot. Miałam odliczoną kwotę 4,80 zł za bilet normalny i ulgowy. Kierowca zażądał ode mnie 5,70 a kiedy zapytałam dlaczego, zamiast udzielić mi odpowiedzi nakrzyczał na mnie w obecności wszystkich pasażerów i mojego dziecka. Kazał mi się "wynosić z autobusu jeżeli mi się nie podoba". Zachowanie kierowcy przez cały czas kupowania biletu było agresywne, pozbawione kultury i wysoce nieprzyjemne. Nie jestem z Trójmiasta. Spędzałam tu ferie. Porównanie z miejscowością, w której mieszkam wypada dla Trójmiasta bardzo niekorzystnie. Wstyd!

  • Jolanta (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 24.02.2017
  • Polecam innym: nie

2.8

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    5
     
  • komfort:
    2
     
  • terminowość:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

to jakiś żart?

Według nowego rozkładu jazdy linia nr 2 od pętli Świętokrzyska kursuje 6:58, a potem dopiero 7:18????!!!!

  • Patrycja (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń
  • Polecam innym: nie

Pochwała dla kierowcy

Chciałabym podziękować kierowcy nocnego autobusu N4 o 1.35 08.01.2017 o nr 6135, który pomimo opóznienia (mogącego akurat wynikać z warunków pogodowych), zapytał w autobusie czy, ktoś przesiada się na dworcu w Gdańsku na inny autobus i poprosił kierowce innego autobusu (N1) o zaczekanie na pasażerów.

  • aga (kobieta, 19-30 lat)
  • Polecam innym: tak

3.2

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    4
     
  • komfort:
    4
     
  • terminowość:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.2
 

Zła - opinia

Czy tramwaje mogą nie odjeżdżać wcześniej niż to jest w rozkładzie? Już lekkie spóźnienia zrozumiem ale nie gdy przychodzę minutę, dwie wcześniej na przystanek a tramwaj już odjechał. Moja wina, że nie przyszłam 10 minut wcześniej? Chociaż rano gdy ludzie idą do pracy, a przez coś takiego się spóźniają do pracy.

  • Zła (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: stale
  • Polecam innym: nie mam zdania

2.8

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    3
     
  • komfort:
    3
     
  • terminowość:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

Linia 143

Bardzo dziękuję motorniczemu, który dziś przejechał obok przystanku (godz. 8:30) Sopot PKP Marynarzy i się na nim nie zatrzymał! A co więcej - depnął na gaz przed przystankiem (widząc na nim oczekujących pasażerów). Dzięki Panu spóźniłam się do pracy

  • Kamila (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 19.12.2016
  • Polecam innym: nie mam zdania

2.5

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    4
     
  • komfort:
    2
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Linia nr 7

Szczerze mówiąc ZTM to istne dno, które nie potrafi zapanować nad tym całym cyrkiem. Linia nr 7 ma wiecznie problem, awarie i Bóg wie co jeszcze co niestety powoduje to ze ludzie nie mogą dojechać do swojego miejsca pracy na czas, nie mówiąc juz o tym oczywiście ze jeździ z 4czy5h przerwa co nie jest niestety jej zaleta. Jeśli linia nr 7 ma takie problemy to moze warto pomyśleć o tym co by zrobić aby funkcjonowała poprawnie. Bo do ściągania z ludzi mandatów za brak biletów jesteście pierwsi ale zeby pasażer czuł sie komfortowo to juz lepiej nic nie robic. Gratuluje podejścia do klienta. Nie sądziłam ze bede musiała kiedykolwiek napisać jakies krytyczne słowo na ten temat ale miarka sie przebrała, jesteście beznadziejni. Mam tylko takie pytanko skoro mróz was zaskoczył i nagle są awarie to w zimę moze w ogóle nie będziecie jeździć? ;)

  • Gość (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 13.12.2016
  • Polecam innym: nie

1.4

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    2
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.4
 

Kierowca autobusu nr 174 p. Cmentarz Łostowicki godz. 17:41/ 28.11.16

ZTM GDANSK TO ISTNA TRAGEDIA! Zacznę od sytuacji, która spowodowała,że postanowiłam tutaj napisać. Codziennie spędzam w transporcie miejskim łącznie 3 godziny! Dziś ok. godz. 17:45 miałam przesiąść się na cmentarzu Łostowickim z 262 na 174. Na przystanek podjechały 3 autobusy, pierwszy 262 (przegubowy), następnie od razu po nim nadjechał 174, który nie zmieścił się na przystanku, wjechał tylko przodem do wysokości pierwszych drzwi. Poszłam w jego kierunku, kierowca mnie widział ale zauważyłam,że za nim od razu podjezdza trzeci autobus, dlatego kierowca ruszył dalej nie zatrzymując się na przystanku!!! Olał wszystkich stojących tam ludzi, nie otworzył drzwi ani całym autobusem nie stanął na przystanku! Po prostu odjechał od razu za 262! Jak w bezpieczny sposób miałam się do niego dostać! Przecież to jakieś żarty, mam się domyślać kiedy mam wskakiwać prawie na drodze do autobusu a kiedy będzie tak uprzejmy chociaż wjechać na przystanek?! Poza tą sytuacja codziennie cisnę się w autobusach i tramwajach, które nie ogarniają w kierunkach Łostowic i Jasienia! Nie raz spóźniłam się do pracy bo nie umiałam nawet wejść do tramwaju! O ciągłych usterkach i spóźnieniach nie wspomnę! Żałosne!

  • Monika (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Codziennie
  • Polecam innym: nie

1.4

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
1.4
 

Przepełnione tramwaje...

Zapraszam pracowników ZTM do przejazdów linią tramwajową z Łostowice Świętokrzyska w godzinach szczytu! Od godziny 7.00 część ludzi nie ma możliwości wsiąść już na drugim przystanku(Płocka)! To jest skandal! Za bilety kasujecie jak za zborze, a człowiek nie może dojechać do pracy w ludzkich warunkach. Codziennie ta sama sytuacja a Wy nic z tym nie robicie! Tramwaj wiecznie opóźniony bo kierowca na każdym przystanku nie może domknąć drzwi z powodu zbyt dużej ilości pasażerów. Ludziom jest słabo, bo nie ma czym oddychać! Już 2 razy byłam świadkiem jak ktoś stracił przytomnośc! Zróbcie w końcu coś z tym!!!

  • Natalia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 22.11.2016
  • Polecam innym: nie

3.6

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    5
     
  • komfort:
    4
     
  • terminowość:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
3.6
 

Pochwała Dla Motorniczego

Serdeczne podziękowania dla motorniczego, który dziś w tramwaju nr 6 w kierunku do Strzyży PKM numer boczny 1043(jeśli dobrze pamiętam) ok godz 18 wyhamował skład przed zderzeniem z pojazdem który wjechał przy Bramie Wyżynnej na czerwonym pod sam tramwaj... Ostre hamowanie pomogło, by nie doszło do kolizji. Oczywiście HEJT dla dziewczyn z wózkami... wózek to nie poręcz nie utrzyma przy tak mocnym hamowaniu. Tak też miała pewna czarna Panienka... Która zaczęła od razu klnąć na motorniczego. Co nie powinno mieć miejsca gdyż motorniczy uratował wielu zdrowie. Droga Czarnowłosa kobieto, nie zastraszaj następnym razem wraz ze swoim chłopakiem kierowcy, bo mogło to się skończyć jeszcze gorzej niż myślisz. I trzymaj się poręczy - PO TO ONE SĄ.

  • Don666 (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 16.11.2016
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Autobus uciekł z przed nosa!!!!

Chciała bym zlozycie skargę na Autobus linii 118 oraz na samego kierowcę . Dziś o godz 11.27 autobus odjeżdżal z przystanku Jelenio górska. Byłam dosłownie 3 kroki od dźwi środkowych autobusu w tym czasie usłyszałam sygnał oznaczający zamykanie dźwi. Wcisnelam przycisk otwierajacy dźwi Kierowca widział mnie przez lusterko jednak bezczelnie odjechał. Proszę mi powiedzieć czy coś by się stało gdyby sekundę później odjechał z przystanku?! Tym bardziej ze wyruszył z jeleniogórskiej o godz 11.26!!!!!!! Nasza komunikacja miejska to jakieś nieporozumienie porozumienie kierowcy nie mają żadnego szacunku nawet wtedy kiedy kupuje bilet nie odpowiadają dzień dobry zucaja reszta z mina jak by byli w autobusie za karę. Wiem ze nie każdy klient ,pasażer nie jest miły czy kulturalny ale Proszę Państwa to co sami od siebie dajemy niech do nas wraca. Kultura i szacunek dla drugiego człowieka powinno być zaczą nabyta!!!!!

  • Patrycja .G (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 11.10.2016
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    2
     
  • komfort:
    -
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

skarga i opinia

Wczoraj jadac tramwajem nr 2 podczas jazdy przez wielokrotne szarpniecia motorniczego starsza pani upadla wewnatrz tramwaju i bb sie potlukla. To byl okropny widok i na szczescie mlodzi ludzie pomogli tej pani. Ale skarga dotyczy skandalicznego zachowania kierowcy autobusu nr 283 ktorym zamierzalam jechac do AM dnia 26.09.16 .Czekalam na przystanku przy Alei Zwyciestwa, kurs mial byc o godz 8,33. Czekalo nas 5 osob, wszyscy starsi w tym jedna pani o kulach - wszyscy chcieli jechac na badania do AM. Niestety kierowca nie zatrzymal sie na przystanku!!!! a przeciez trudno nie zauwazyc tylu ludzi !! Za to my oniemieli zobaczylismy jak kierowca z wielka predkoscia, ledwo wyrobil na zakrecie "przejechal" nasz przystanek nie zatrzymujac sie. A wewnatrz autobusu zdazylam zauwazyc bylo tylko kilka osob. Starsza Pani o kulach po jakims czasie zdazyla tylko powiedziec: co za niegodziwy czlowiek:( natomiast reszta czekajacych ocenila zachowanie tego pana bbb dosadnie. Przy okazji: szkoda, ze decydenci nie stoja szczegolnie rano na poczatkowym przystanku linii 283 i nie slysza jak ludzie komentuja ten maly autobusik i ilosc rannych kursow - to jest skandaliczne!

  • Janka (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 26.09.16
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

KIEROWCA 227 GALERIA BAŁTYCKA przyjazd 12.24 / 12.08.2016

Witam, w dniu dzisiejszym wsiadając do autobusu zostałam przytrzasnieta drzwiami poniewaz kierowca nie patrzy się w lusterka nie obchodzi go kto wsiada czy wysiada, zamyka drzwi , po prostu tą pracę ma głeboko w hu... To jest karygodne płacę za bilet i co ? nawet głupiego przepraszam nie umie wydukać? BRAK SŁOW POMYŁKA!

  • wścieekła~47 (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 12-08-2016
  • Polecam innym: nie

2.6

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    4
     
  • terminowość:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.6
 

Kierowca 6058 - POWINIEN PAN ZMIENIĆ PRACĘ

W dniu wczorajszym miałam styczność z tym nie uprzejmym i bezczelnym Panem. Powinien Pan chyba zmienić pracę skoro nie odpowiada Panu praca z pasażerami w autobusie. Pana styl jazdy i chamskie zachowanie wobec klientów jest poniżej wszelkiej krytyki. Nigdy w życiu nie składałam oficjalnej skargi na nikogo ale dostąpił Pn tego zaszczytu i dla Pana pierwszego takie oto pismo zostało wysłane do przełożonego. Mam nadzieję, że trochę się Panu rozjaśni w głowie gdzie i dla kogo Pan pracuje bo chyba się Pan zapomina. Nie pozdrawiam !!!!!

  • Izabella (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 11.07.2016
  • Polecam innym: nie mam zdania
przejdź do pełnej mapy »