• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Koniec Renomy w SKM. Bilety sprawdzi Rewizor

Piotr Weltrowski
2 grudnia 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
Jak twierdzi SKM, zmiana firmy kontrolującej bilety nie ma nic wspólnego z dotychczasową jakością usług oferowanych przez Renomę. Jak twierdzi SKM, zmiana firmy kontrolującej bilety nie ma nic wspólnego z dotychczasową jakością usług oferowanych przez Renomę.

Od nowego roku zmieni się firma kontrolująca bilety w kolejkach SKM. Renomę, która współpracowała z SKM praktycznie od początku istnienia spółki, zastąpi konsorcjum, w skład którego wchodzi gdyńska firma Rewizor oraz Miejska Korporacja Komunikacyjna z Lublina.



Sądzisz, że zmiana firmy kontrolującej bilety zmieni sytuację pasażerów SKM?

Jak zaznaczają przedstawiciele SKM, zmiana nie ma żadnego związku z jakością dotychczasowej współpracy spółki z Renomą. Po prostu ogłoszono nowy przetarg, w którym padła inna, korzystniejsza oferta. - Zaznaczam, że jedynym kryterium była cena - mówi Marcin Głuszek, dyrektor SKM ds. sprzedaży i marketingu.

Za tę samą usługę, czyli sprawdzanie biletów przez 4,5 tys. godzin miesięcznie przez 35 pracowników Renoma chciała otrzymać 365 tys. 310 zł, zaś konsorcjum Rewizora i MKK tylko 299 tys. 824 zł. Kontrakt podpisany ma zostać na rok.

- Jesteśmy przekonani, że kontrola będzie tak samo skuteczna, jak do tej pory. Wierzymy też, że jakość samej usługi pozostanie na tym samym, równym poziomie - mówi Głuszek.

Spółka Rewizor na rynku kontroli przewozów działa od 11 lat. Obsługuje komunikację miejską i połączenia PKS w kilkunastu polskich miastach (m.in. w Ustce, Kołobrzegu, Bydgoszczy i Inowrocławiu). Jeżeli chodzi o obsługę połączeń kolejowych, to do tej pory zajmowała się głównie tymi oferowanymi przez Arriva RP z Torunia.

Jak dowiedzieliśmy się od kierowniczki biura Rewizora, poza obsługą połączeń SKM, firma być może zajmie się także obsługą połączeń jej warszawskiego odpowiednika, czyli Warszawskiej Kolei Dojazdowej. Oferta złożona przez Rewizora w przetargu na tę usługę okazała się bowiem najlepszą (podczas otwarcia ofert), chociaż nie ma jeszcze oficjalnych wyników postępowania.

Opinie (318) 5 zablokowanych

  • 22 minuty dziennnnie (2)

    4500 h dla 35 osób daje niecałe 22 min pracy dziennie. Czy warto przychodzić do pracy i szarpać się z pasażerami?

    • 0 7

    • 35 osób po ~128h/miesięcznie czyli ok 3/4 etatu na kanara

      • 3 0

    • bo liczyć to trzeba umić ;-)

      • 1 0

  • nie mam zdania...

    ... czy to dobrze czy to źle. codziennie podróżuję SKM -nawet dwa razy dziennie.. kupuję bilet miesięczny i byłoby miło, gdyby wszystkich kontrolowano tak samo .. I każdy gość bez biletu powinien zapłacić karę. Niejednokrotnie widziałam jak kontrolerzy zostawiali gapowiczów i pozwalali im jechać dalej bez żadnych konsekwencji. Dwa razy nawet odmówiłam okazania biletu jeśli kontroler nie sprawdzi i nie wyciągnie konsekwencji od ,,żurlandii ,, i o dziwo wyszedł nie sprawdzając ani mnie ani innych. Mam nadzieję, że teraz będzie lepiej.

    • 3 5

  • BEZEDURA (1)

    Zawsze decyduje cena . Dlaczego ? Skoro są efektywni i robią co do nich należy to niech robią . A zachowanie ? NIGDY nie spotkałem się z chamstwem ze strony pracowników Renomy . Tylko jedna uwaga : zawsze byłem wobec nich UPRZEJMY . I to działa .
    Natomiast jeśli jesteś cham i gnój to nie oczekuj całusków na powitanie . Proste , prawda ?

    • 24 4

    • W dodatku jak ma się ważny bilet + uprawnienia do ewentualnej ulgi

      to w 95% nie ma problemu..... pewnie zawsze może się trafić jakiś "cyborg" lub "bez mózg" ale chyba wśród gapowiczów zdecydowanie częściej się to zdarza...

      wiele lat korzystałem z SKM i byłem świadkiem kilku awantur - zawsze wszczynali je gapowicze...

      • 8 1

  • umowy śmieciowe, co będzie za 20 lat (1)

    bezdomnych po pachy, wygrali, pewnie wzieli do pracy rencistów, itp. żałosny kraj

    • 8 1

    • renoma

      jak nie wiesz, o co chodzi to milcz żałosne!

      • 0 0

  • :D

    I dobrze,że koniec z Renomą,bo szanowni panowie byli chamscy i niemili dla osób posiadających bilet (kiedyś kanar z Renomy wręcz mnie popędzał żebym w trymiga okazała bilet), a żurlandię mijali jak powietrze. Mam nadzieję,że Rewizor da sobie radę lepiej i ,że skończą się darmowe podróże żurlandii.

    • 11 6

  • lenie smierdzace za darmo pieniadze brali (2)

    • 4 2

    • (1)

      a ty pracujesz ? czy migasz się od pracy ? Jak nie miał byś na chleb też byś poszedł na kanara!!!

      • 0 3

      • W zyciu!!!

        • 1 2

  • gluszek ciebie tez zwolnic na 1 miejscu

    • 3 0

  • Rewizor? To ten od Gogola?

    Bardzo dobra decyzja!
    Jak Rosjanie zaczna sprawdzac bilety, to sciagalnasc bedzie jeszcze wyzsza!

    • 10 0

  • Znikną sztruksy z letniego krajobrazu, szkoda, zawsze jest szansa na białe kozaczki.

    • 4 1

  • Zobaczcie co znajduje się pod adresem Chwaszczyńska 49a ;) (4)

    • 2 1

    • Co tam jest??? (3)

      • 0 0

      • wpisz w maps google ten adres w gdyni ;) (2)

        i przejdź na street view

        Chyba że już to wykończyli ;)

        • 0 0

        • to są stare zdjęcia

          • 0 0

        • przesuń suwak z 2011 na 2013 :)

          • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane