Limes Internet Communication

adres
80-172 Gdańsk, Trzy Lipy 3
(budynek C, IV piętro)

znajduje się w Gdański Park Naukowo-Technologiczny

telefon
58 728-40-00
e-mail
b...@limes.com.pl pokaż
www
www.limes.com.pl

Napisali o nas

O nas

Trójmiejski Operator Telekomunikacyjny DLA DOMU- Internet, Telefon, Telewizja HD DLA BIZNESU- Dostęp do Internetu, Dzierżawa Włókien, Łącza Operatorskie, Transmisja Danych,... | Zasięg: Gdańsk, Sopot, Gdynia, Rumia, Reda, Wejherowo, Pruszcz Gdański.

Opinie + Oceń


5.7

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    5
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.7
 

Nie rozumiem większości tutejszych opinii...

Korzystam z usług firmy Limes do około 2 lat w Gdyni. Niedługo kończy mi się umowa i czytając opinie bałem się, że faktury będą wyższe. Po rozmowie z Panią z infolinii uzyskałem informację, że od kilku lat ta praktyka nie jest stosowana, a cena pozostaje bez zmian. Dodatkowo dostałem propozycję umowy na kolejny okres promocji z szybszym internetem 400. Jak dla mnie wielki plus dla firmy za takie podejście do klienta :) Polecam

  • Robert
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019

4.7

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    4
     
  • awaryjność:
    3
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.7
 

a mi działa

Nie wiem co ludzie marudzą. Usługi są, działają, cena atrakcyjna. Internet tyle samo ściągu co wysyłu. Z dodzwonieniem się bywa różnie, ale zawsze można im wysłać maila.

  • zbigniew
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019

1.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.3
 

u.n.i.k.a.ć !!!

Kiedyś była to całkiem niezła alternatywa dla np. multimedia. A teraz? Nie wiem co sie z tą firmą porobiło... spóźnisz się z wypowiedzeniem umowy-płać miliony monet za internet poza okresem promocyjnym. Triki w umowach, nie odbieranie telefonu na infolini a najlepsze na deser - umówiłem się z nimi w BOK w Gdyni. Działa to w ten sposób że nie ma żadnego BOK. Przychodzisz do biurowca w którym jest pewnie kilkanaście firm w tym limes. na portierni gadasz z ochroniarzem żeby łaskawie zadzwonił do limes. ten po kilku komentarzach jak mu ciężko w życiu, w końcu dzwoni. I nie nie może się dodzwonić (w końcu to Limes-już o tym pisałem). No dobra w końcu się dodzwania i Pani z Limesa która miała od rana mieć przygotowana umową schodzi do ciebie na portiernie (bo do firmy cie nie wpuszcza). Schodzi prawie pół godziny!!!!! Jaja jak berety- tak wygląda biuro obsługi klienta??!! Mają tak wbite na klientów że brak słów. u.n.i.k.a.ć !!!

  • żuk
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017

2.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    -
     
  • awaryjność:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Awarie w piątek o 16 o ich specjalność

Albo w sobotę rano. Brak internetu, brama nie odpowiada. Koszmarna obsługa, do nich się nie da dodzwonić.

  • Robert (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2019

3.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.3
 

Słabo

Umowa od 2 lat. Było wszystko fajnie, pięknie. Wręcz cudownie. Od 3-4 miesięcy czuje się jakbym powróciła do Vectry. Non stop awarie, głownie TV. Na internet w sumie nie narzekam.

  • Karolina (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018

2.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.3
 

Nie polecam

Nie polecam Limesa z uwagi na fatalny kontakt z obsługą klienta, wogole nie odbierają telefonu. Mają balagan w fakturach i wymagają opłat nawet gdy nie wysłali stosowanej faktury, bo nie potrafią poprawić faktur.

  • Agnieszka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Płać i płacz

Niska jakość usług, internet z częstymi przerwami i mocno falującą prędkością transferu. Do tego podchwytliwa umowa, jeśli zapomni się o przedłużeniu bądź wypowiedzeniu na ponad miesiąc przed końcem to naliczają chore stawki - w moim przypadku żądają 115zł za miesiąc internetu 10mb/s. Oczywiście biuro obsługi to beton z którym nie da się normalnie rozmawiać.

  • Stały klient (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Koszmar

mam ich internet od 5 lat, i byłem zadowolony. To co natomiast dzieje się od ok 2 m-cy to skandal. Awarie to standard, w tym tygodniu to już trzecia. Spróbujcie się do nich dodzwonić, mi kilkukrotne siedzenia na słuchawce po 1-2h nie dało połączenia.... oczywiście pisze o godzinach praca. LIMES TO OBECNIE DNO

  • Leszek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018

6.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Duży pozytyw

Nie dość, że bardzo kulturalna obsługa, mega miłe panie na infolinii, które cofnęły mi (w pełni wynikającą z umowy i zasłużoną, mea culpa) karę, to jeszcze jako chyba jedyni, których znam na rynku zamiast ograniczać transfer do minimum, które muszą zapewnić, po prostu włączają go z możliwą prędkością. Tak więc obecnie przedłużam umowę na 100Mb/s za 39zł (studenty tak mogą), a mam w kabelku internet 250Mb/s. Tli się we mnie jeszcze wiara w uczciwe firmy :)

  • Luiza (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018

Ostrzegam! Omijać ich szerokim łukiem

Naliczają chorendalne stawki jak ktoś zapomni przedłużyć umowy. Obsługa beznadziejna. Infolinia żenada. Prędkość internetu nie zgodna z umową. Ludzie uciekajcie od nich!

  • Marcin L (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2018

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Beznadziejna.

Beznadziejna obsługa, beznadziejny router, wieczne problemy z tv i z Internetem. Obsługa próbująca wmówić, ze wszystko jest winą klienta, a po ich stronie wszystko jest w porządku. Podchwytliwa umowa. Opryskliwi serwisanci (1 z 3 który był u mnie zachowywał się kulturalnie, inny powiedział, że jak się nie podoba to można zrezygnować). Zdecydowanie nie polecam. Nigdy więcej.

  • Tomek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017

4.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.3
 

POLECAM

Polecam nowym klientom, po dwóch latach bezawaryjnego działania! być może zdarzyło się dwa razy że internet mi rozłączyło...DNS-y co prawda są kiepskie ale po przestawieniu na google-owe wszystko śmiga jak marzenie! żadnych zwiech a korzystam z internetu codziennie w godzinach od 17 do 23 w grach wymagających stałego połączenia? całkowity brak problemów! (pamiętając o DNS-ach) NIESTETY! po dwóch latach nie mieszczę się w ramach nowej promocji a oferty prezentowane stałym klientom są godne pożałowania. Nie było by to dla mnie problemem bo za tak bezawaryjną usługę są warci każdych pieniędzy gdyby nie stwarzano poczucia że robi się z klienta osła "Ty stary ośle płać 200% a nowym klientom damy ofertę sięgająca AŻ! 25% twoich aktualnych opłat...OŚLE!" mam jednak nadzieje że uda się dojść do porozumienia

  • Magu (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2015
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »