Poradnia Okulistyczna 'VISUS' Salon Optyczny

adres
80-244 Gdańsk, al. Grunwaldzka 126A pokaż na mapie
telefon
58 344-54-32  fax:  58 344-59-20
e-mail
v...@visus.gdansk.pl pokaż
www
www.visus.gdansk.pl
godziny otwarcia
pn-pt7:30 - 19:00
sob10:00 - 14:00

Napisali o nas

O nas

SALON OPTYCZNY oferuje:
NOWOŚĆ - www.visus-soczewki.pl - NOWOŚĆ
* bogaty wybór oprawy i soczewek okularowych
* całą gamę soczewek kontaktowych oraz płynów
* okulary przeciwsłoneczne * krople do oczu i akcesoria

Opinie + dodaj ocenę


5.0

w kategorii

Okuliści

  • obsługa:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Okulista dziecięcy

Jestem bardzo zadowolona. Przed wizytą z moim 4 letnim synem prześledziłam szereg opinii i się nie zawiodłam. Warto było czekać dwa tygodnie na wizytę. Panie z obsługi bardzo przyjaźnie nastawione do dzieci. Badanie bardzo szczegółowe. Sprzęt super-bada na odległość. Pani doktor bardzo cierpliwa. Wytłumaczyła wszystko. Kontrola za pół roku - na pewno przyjdę. Polecam!

  • Dominika (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Okuliści

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Miło i kompetentnie

Bolało mnie oko i udało mi się zarejestrować w trybie pilnym. W Visusie leczy się prawie cała moja rodzina.Pani Dr.bardzo miła ,kompetentna . Na oko ,które mnie bolało przepisała maść i wyleczyłem się bardzo szybko , ale w drugim -tym teoretycznie zdrowym i które mnie nie bolało -rozpoznała -jaskrę.

  • Zygmunt (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

5.2

w kategorii

Salony optyczne

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.2
 

mega wybór !!

Byłam pod wrażeniem rodzaju i ilości opraw. Panie przesympatyczne i kompetentne. Super mi doradziły. Wybrałam dwie pary opraw- bo jedna para szkieł progresywnych za złotówkę. Mega wybór, mega okazje ! Polecam !

  • Elżbieta (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

5.0

w kategorii

Salony optyczne

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Dziękuję bardzo

Połamałem okulary i byłem zrozpaczony, że święta spędzę bez okularów. Trafiłem jednak do VISUS-a we Wrzeszczu i dzięki życzliwości p.Jarka okulary mam jak nowe. Jeszcze raz dziękuję !! Polecam

  • Tadeusz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

5.2

w kategorii

Salony optyczne

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.2
 

Polecam

Miły i uśmiechnięty personel ! Świetne podejście do klienta ! Duży wybór opraw ! Serdecznie polecam !!

  • Marcin (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

nie polecam!

Nie polecam zakupów w tym salonie optycznym. Podejście do klienta rodem z czasów PRL! Rok temu kupowałam tam okulary i oprawki dla dziecka (koszt ok 500 zł) - solon został wybrany tylko i wyłącznie z uwagi na obecność dobrego i znanego nam okulisty. Po roku niestety musieliśmy wymienieć oprawki. Zeby zachować dobre szkła poprosilismy w salonie o identyczne oprawki, które zresztą córka bardzo lubi. Okazało się, że nie ma takich. Mogą sprowadzić, ale w innym kolorze (niestety nie można było obejrzec w jakim! więc dzieko musiało wybrać na czuja, po opisie kolorów... ), koszt kuriera pokrywa klient, trzeba wpłacić zaliczkę - min. 50% wartości plus UWAGA - czekać do 2 tygodni! Oprawki za 3 stówy. Dodam, że dziecko w tym czasie jest bez okularów. Pani cały czas zasłaniała się decyzjami kierownika, który pomimo naszych nalegań nie pojawił się, zeby z nami porozmawiać. Pani z rozbrajającą szczeroscią dodała, że wszystko sprowadzają na koszt klienta, nawet płyn do soczewek! To nasze ostatnie zakupy w tym sklepie. Zero respektowania potrzeb klienta i traktowanie - serio - jak przeszkadzającego petenta, którego trzeba złupić. Bardzo przykre doświadczenie.

  • Danuta (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani.

Na wstępie chciałbym zapewnić Panią, że do obsługi naszych klientów zawsze staramy się podchodzić z należytą starannością.
Odnosząc się do wyżej zamieszczonej opinii, z przykrością stwierdzamy, że pominęła Pani szereg istotnych okoliczności:
1) Do salonu przyszła Pani z zamiarem zakupu nowych oprawek dla córki, poszukując analogicznych jakie nosiła dotychczas. To, że po roku nie było identycznych w salonie trudno uznać za coś nagannego.
2) Osoba obsługująca poświęciła Pani bardzo dużo czasu, okazała dużo życzliwości i sama zaproponowała możliwość sprawdzenia czy identyczna oprawa jaką nosiła córka może jeszcze jest dostępna u dostawcy- co będzie tańszym rozwiązaniem niż zakup nowych okularów, albowiem pozwoli to na wykorzystanie dotychczasowych soczewek.
3) Z inicjatywy pracownika (podczas Pani obecności) skontaktowano się z dostawca z zapytaniem o konkretny model, kolor i dostępność. Uzyskano odpowiedź, że oprawa nie jest już produkowana i pozostały tylko pojedyncze sztuki w innych kolorach. Zostały one Pani i córce pokazane przez obsługę salonu na zdjęciach, w internecie i to w dodatku w Pani telefonie komórkowym, dając tym samym pełną możliwość ich przeanalizowania.
4) Przepraszamy ,że nie byliśmy w stanie ich wszystkich Pani okazać w naszym salonie.
5) Nie prawdą jest, że zapłaciła Pani za koszty dostawy przez kuriera, choć my taki koszt ponieśliśmy.
6) Prośba o zaliczkę w wysokości 50% jest powszechnie stosowaną praktyką, w przypadku sprowadzenia towaru na indywidualne zamówienie, więc trudno nam zrozumieć Pani oburzenie.
7) Nie prawdą jest, że czekała Pani na dostawę oprawy 2 tygodnie, albowiem okulary zostały odebrane w ciągu 6 dni.
Soczewki do nowej oprawy zostały zamontowane nieodpłatnie, niezwłocznie po otrzymaniu jej od dostawcy.
W świetle wyżej przytoczonych okoliczności trudno nam się zgodzić, że Pani potrzeby nie były należycie respektowane, choć zapewne nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej.


Z poważaniem,

autor: Kierownik Salonu.

  • popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

5.7

w kategorii

Okuliści

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.7
 

Gorąco polecam!!!!

Dziś dotarłem do poradni z rocznym dzieckiem, Pani w telefonicznej recepcji potraktowała moją sytuacje priorytetowo i po konsultacji z okulistą przyjęto mnie w trybie pilnym. Okulistka -pełny profesjonalizm ,mimo awantur mojego malucha poradziła sobie ze zdiagnozowaniem problemu. Gorąco polecam placówkę na Grunwaldzkiej ,szefostwu gratuluje personelu, w tych czasach Wasza obsługa była naprawdę miłą pozytywną niespodzianką.

  • Rafał (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

3.0

w kategorii

Okuliści

  • obsługa:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Niemiła obsługa, tragiczne podejście do dzieci

Mam za sobą 2 wizyty z synem u dr Staniewicz - nigdy więcej! Zero szacunku do dziecka, zero szacunku do rodzica. Najpierw dwukrotnie prośba o wcześniejsze przybycie, następnie 30-75 minut czekania, bez żadnego słowa "przepraszam". Niemiłe odzywki do dziecka po zwróceniu przez nie uwagi na ponad godzinne oczekiwanie. W przypadku pierwszej wizyty, bardzo niemiła obsługa również w rejestracji - pani w najkrótszych włosach. Nieprawidłowe poinformowanie o terminie kolejnej wizyty, brak telefonu, nigdy nigdzie nie spotkałam się z tak niskim poziomem usług. Na pewno tam nie wrócimy. Nie polecam rodzinom z dziećmi.

  • Mama (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2

5.0

w kategorii

Salony optyczne

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Zadowolona!!

Mam wysokie moce wiec jestem klientem wymagającym. Zostalam bardzo profesjonalnie zbadana przez Panią dr Staniewicz a personel świetnie dobrał mi oprawy i szkła:) Bardzo polecam !!

  • Jadwiga (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 1

1.0

w kategorii

Okuliści

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Opinia na podstawie wielu wizyt na przestrzeni kilku lat - zawsze z "przygodami".

Praca Pań z recepcji pozostawia wiele do życzenia. Jeśli jest duże opóźnienie w obsłudze klientów to proszę nie liczcie na telefon z ich strony z informacją, aby przyjechać później. Klient ma być na miejscu i czekać w poczekalni 2h. Badanie oczów małych dzieci jest przeprowadzane przez okulistki w sposób, który moim zdaniem odbiega od przyjętych standardów. Podejście do małego pacjenta nie wpływa korzystnie na wizerunek lekarzy zatrudnionych w placówce. Pieniądze wydane, a my dalej nic nie wiemy. Kilka miesięcy po kupieniu okularów „ze specjalną powłoką” nie nadawały się do użytku. Kilku optyków z Gdańska chwytało się za głowę na ich widok. Cena zdecydowanie nieadekwatna do ich jakości. Kiedy podjęliśmy decyzje o zmianie okulisty to żona poprosiła o udostępnienie karty naszych dzieci. Wielkie zdziwienie, pokrętne tłumaczenia w postaci braku czasu na skserowanie dokumentów i kolejna godzina stracona. Dokumenty trzymaliśmy w końcu pocztą. Ale nasza cierpliwość się skończyła.Dlatego piszę taką opinię.

  • Sebastian Maćko (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 2

Kompletny brak odpowiedzialności

Po kilku miesiącach oczekiwania na wizytę, koordynacji z innymi wizytami u specjalistów i wyjazdami krajowymi i zagranicznymi (rezerwacja miejsc) odwołano ją z powodu urlopu lekarza. Rejestrując mnie nie wiedziano, że lekarz tez człowiek i urlopu potrzebuje? Czy na ten czas nie można było, szanując pacjenta, załatwić zastępstwa? Wiadomo, że okulista to nie onkolog, czy chirurg, ale to też lekarz. A firma, która przyjmuje na siebie dobrowolnie określone obowiązki powinna się z nich wywiązywać. I powinny być za takie lekceważenie pacjenta jakieś administracyjne sankcje. A mnie nie wolno było nawet się zdenerwować!

  • Stanisław Świtalski (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie,

Jest nam niezmiernie przykro w związku z zaistniałą sytuacją.

Zmiana terminu Pańskiej wizyty u lekarza, związanej z udzieleniem świadczenia zdrowotnego w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ) była spowodowana wystąpieniem sytuacji losowej, a więc zdarzenia którego my jako świadczeniodawca nie mogliśmy przewidzieć. Usprawiedliwiona nieobecność lekarza uprawnionego do udzielania świadczeń zdrowotnych w ramach zawartej przez nas umowy z NFZ w dniu zaplanowanej dla Pana wizyty doprowadziła do konieczności wskazania innego terminu udzielenia świadczenia. Świadczenia zdrowotne w ramach umowy z NFZ mogą być udzielan wyłącznie przez osoby zgłoszone do NFZ. W dacie wizyty, która się nie odbyła nie było możliwości zorganizowania zastępstwa. Z tego względu zaproponowano Panu nowy termin.

Jednocześnie pragniemy Pana zapewnić, iż w ramach realizowanej przez nas umowy o udzielanie świadczeń zdrowotnych w ramach NFZ ze wszystkich dotychczasowych obowiązków wywiązujemy się w sposób prawidłowy, czego najlepszym przykładem jest duża liczba Pacjentów przyjmowanych przez nas ponad przewidziany w umowie limit.

Mamy świadomość, iż zmiana terminu wizyty u lekarza mogła spotkać się z Pana dezaprobatą, nie mniej jednak nie upoważnia to Pana do niekulturalnego zachowania w stosunku do pracownika naszej placówki.

autor: Poradnia Okulistyczna 'VISUS'

  • popieram opinię 6 / nie zgadzam się 2

5.2

w kategorii

Okuliści

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
5.2
 

Szybko i konkretnie

Mąż cierpiał z powodu zapalenie spojówek. Wizytę u specjalisty w Visus udało się załatwić praktycznie od ręki. Wykonano mężowi szereg badań i przepisano właściwe leki. Super obsługa na każdym etapie.

  • Sylwia (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1

5.0

w kategorii

Salony optyczne

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    4
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Uśmiechnięty Kuba!

Byłem ostatnio z synem. Obawiałem się przeprawy jak pod Grunwaldem. Jednak dzięki uśmiechniętym Paniom zarówno samo badanie jak i dobór okularów poszło bardzo sprawnie. Na pewno wrócę! Polecam!

  • Bartek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 20.01.2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 3 / nie zgadzam się 1
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »

Wideo