Poradnia Okulistyczna 'VISUS' Salon Optyczny

80-244 Gdańsk, al. Grunwaldzka 126A Mapka
58 344-54-32  fax:  58 344-59-20
v...@visus.gdansk.pl pokaż
www.visus.gdansk.pl
Godziny otwarcia
pn-pt7:30 - 19:00
sob10:00 - 14:00

Napisali o nas

O nas

SALON OPTYCZNY oferuje:
NOWOŚĆ - www.visus-soczewki.pl - NOWOŚĆ
* bogaty wybór oprawy i soczewek okularowych
* całą gamę soczewek kontaktowych oraz płynów
* okulary przeciwsłoneczne * krople do oczu i akcesoria

Poradnia Okulistyczna 'VISUS' Salon Optyczny w rankingu trojmiasto.pl

Opinie + Oceń

opinia

2.5

w kategorii

Okuliści

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    2
     
  • wyposażenie:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Dorota - opinia

Kiedyś VISUS to była dobra marka. Niestety teraz tak nie jest. Opóźnienie duże - widać, że pacjenci zapisywani są w krótkich odstępach czasu. Należy zgłaszać na początku wizyty, czy będą dobierane okulary, czy inny cel - bo nie będzie już czasu podczas tej wizyty i trzeba będzie przyjść drugi raz.

  • Dorota
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani,
Dziękujemy za wyrażoną opinię. Nieustannie pracujemy nad podnoszeniem i utrzymaniem wysokich standardów obsługi. Wyjaśniamy, że Pacjenci od wielu lat niezmiennie są umawiani w takich samych odstępach czasowych. Występujące niekiedy opóźnienia są następstwem trudnych przypadków medycznych , które wymagają dłuższej konsultacji. Nierzadko zdarza się, że leży ono po stronie Pacjenta.
Cieszymy się, że nie miała Pani zastrzeżeń co do co do merytorycznego przeprowadzenia badania oraz wyposażenia gabinetu.

autor: Kierownik Poradni Okulistycznej Visus

opinia

rozczarowany i zdenerwowany przez ww panią pacjent - opinia

dr rzeczycka --tragedia !bardzo niemiła i niekompetentna osoba na tym stanowisku nie polecam a wręcz przeciwnie odradzam !

  • rozczarowany i zdenerwowany przez ww panią pacjent
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2019

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie,
Trudno nam się odnieść do wyrażonej opinii z uwagi na brak informacji dotyczącej zaistniałej sytuacji. Zapewniam Pana natomiast, że dr Anna Rzeczycka-Drzewińska dysponuje bardzo dużym doświadczeniem i wiedzą merytoryczną z zakresu ambulatoryjnej okulistycznej opieki specjalistycznej.

autor: Kierownik Poradni Okulistycznej Visus

opinia

6.0

w kategorii

Salony optyczne

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

miło i profesjonalnie

Bardzo miła i profesjonalna obsługa Pani Asia która tam jest bardzo profesjonalnie pomogła i doradziła . Na pewno jeszcze skorzystam z oferty tej poradni .

  • Patrycja
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
opinia

4.2

w kategorii

Okuliści

  • obsługa:
    4
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
4.2
 

Polecam

To dzieki nim wiem ci dolega mojemu dziecku

  • Aleksandra
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019
opinia

5.2

w kategorii

Okuliści

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.2
 

Polecam!

Pani optometryska przesympatyczna i bardzo dokładnie przeprowadziła badanie. Pomoc konsultantek przy doborze oprawek na najwyzszym poziomie. Polecam i na pewno tu wrocimy.

  • Krystyna
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019
opinia

6.0

w kategorii

Okuliści

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Gorąco polecam !

Byłam na wizycie. Duży upał. W poradni cały personel bardzo troskliwy. Wizyta przebiegła bardzo sprawnie. Pani Doktor bardzo uprzejma i cierpliwa. Oprawki firmowe po przecenie za 50 zł.

  • Emerytka
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019
opinia

6.0

w kategorii

Salony optyczne

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Mile zaskoczona

Pierwszy raz w życiu, a mam ponad 50 lat, dowiedziałam się od Pani Doktor, że dostępne są przeciwsłoneczne okulary progresywne. Własnie wróciłam z urlopu i nie męczyłam się w słoneczne dni.

  • Anna
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2019
opinia

6.0

w kategorii

Okuliści

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Usatysfakcjonowany !!

Bardzo duży wybór męskich opraw firmowych. Sprawnie zbadany wzrok przez panią optometrystkę. Mimo dużej wady odebrałem okulary po 2 dniach. Jestem zadowolony!!

  • Marek
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019
opinia

1.0

w kategorii

Okuliści

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Pacjent - opinia

Totalna masakra, pieniądze wydane a problem pozostał

  • Pacjent
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2019
opinia

6.0

w kategorii

Okuliści

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

SUPER

Jestem pacjentem od 5 lat i zawsze byłem zadowolony ale teraz jest jeszcze lepiej .Super wystrój,super wybór opraw no i najważniejsze p.Dr jeszcze milsza .Nowy sprzęt OCT.Pomiar ciśnienia nieodczuwalny:)

  • Bardzo zadowolony
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2019
opinia

5.0

w kategorii

Okuliści

  • obsługa:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Okulista dziecięcy

Jestem bardzo zadowolona. Przed wizytą z moim 4 letnim synem prześledziłam szereg opinii i się nie zawiodłam. Warto było czekać dwa tygodnie na wizytę. Panie z obsługi bardzo przyjaźnie nastawione do dzieci. Badanie bardzo szczegółowe. Sprzęt super-bada na odległość. Pani doktor bardzo cierpliwa. Wytłumaczyła wszystko. Kontrola za pół roku - na pewno przyjdę. Polecam!

  • Dominika
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
opinia

6.0

w kategorii

Okuliści

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Miło i kompetentnie

Bolało mnie oko i udało mi się zarejestrować w trybie pilnym. W Visusie leczy się prawie cała moja rodzina.Pani Dr.bardzo miła ,kompetentna . Na oko ,które mnie bolało przepisała maść i wyleczyłem się bardzo szybko , ale w drugim -tym teoretycznie zdrowym i które mnie nie bolało -rozpoznała -jaskrę.

  • Zygmunt
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
opinia

5.2

w kategorii

Salony optyczne

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.2
 

mega wybór !!

Byłam pod wrażeniem rodzaju i ilości opraw. Panie przesympatyczne i kompetentne. Super mi doradziły. Wybrałam dwie pary opraw- bo jedna para szkieł progresywnych za złotówkę. Mega wybór, mega okazje ! Polecam !

  • Elżbieta
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
opinia

5.0

w kategorii

Salony optyczne

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • wyposażenie:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Dziękuję bardzo

Połamałem okulary i byłem zrozpaczony, że święta spędzę bez okularów. Trafiłem jednak do VISUS-a we Wrzeszczu i dzięki życzliwości p.Jarka okulary mam jak nowe. Jeszcze raz dziękuję !! Polecam

  • Tadeusz
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
opinia

nie polecam!

Nie polecam zakupów w tym salonie optycznym. Podejście do klienta rodem z czasów PRL! Rok temu kupowałam tam okulary i oprawki dla dziecka (koszt ok 500 zł) - solon został wybrany tylko i wyłącznie z uwagi na obecność dobrego i znanego nam okulisty. Po roku niestety musieliśmy wymienieć oprawki. Zeby zachować dobre szkła poprosilismy w salonie o identyczne oprawki, które zresztą córka bardzo lubi. Okazało się, że nie ma takich. Mogą sprowadzić, ale w innym kolorze (niestety nie można było obejrzec w jakim! więc dzieko musiało wybrać na czuja, po opisie kolorów... ), koszt kuriera pokrywa klient, trzeba wpłacić zaliczkę - min. 50% wartości plus UWAGA - czekać do 2 tygodni! Oprawki za 3 stówy. Dodam, że dziecko w tym czasie jest bez okularów. Pani cały czas zasłaniała się decyzjami kierownika, który pomimo naszych nalegań nie pojawił się, zeby z nami porozmawiać. Pani z rozbrajającą szczeroscią dodała, że wszystko sprowadzają na koszt klienta, nawet płyn do soczewek! To nasze ostatnie zakupy w tym sklepie. Zero respektowania potrzeb klienta i traktowanie - serio - jak przeszkadzającego petenta, którego trzeba złupić. Bardzo przykre doświadczenie.

  • Danuta
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani.

Na wstępie chciałbym zapewnić Panią, że do obsługi naszych klientów zawsze staramy się podchodzić z należytą starannością.
Odnosząc się do wyżej zamieszczonej opinii, z przykrością stwierdzamy, że pominęła Pani szereg istotnych okoliczności:
1) Do salonu przyszła Pani z zamiarem zakupu nowych oprawek dla córki, poszukując analogicznych jakie nosiła dotychczas. To, że po roku nie było identycznych w salonie trudno uznać za coś nagannego.
2) Osoba obsługująca poświęciła Pani bardzo dużo czasu, okazała dużo życzliwości i sama zaproponowała możliwość sprawdzenia czy identyczna oprawa jaką nosiła córka może jeszcze jest dostępna u dostawcy- co będzie tańszym rozwiązaniem niż zakup nowych okularów, albowiem pozwoli to na wykorzystanie dotychczasowych soczewek.
3) Z inicjatywy pracownika (podczas Pani obecności) skontaktowano się z dostawca z zapytaniem o konkretny model, kolor i dostępność. Uzyskano odpowiedź, że oprawa nie jest już produkowana i pozostały tylko pojedyncze sztuki w innych kolorach. Zostały one Pani i córce pokazane przez obsługę salonu na zdjęciach, w internecie i to w dodatku w Pani telefonie komórkowym, dając tym samym pełną możliwość ich przeanalizowania.
4) Przepraszamy ,że nie byliśmy w stanie ich wszystkich Pani okazać w naszym salonie.
5) Nie prawdą jest, że zapłaciła Pani za koszty dostawy przez kuriera, choć my taki koszt ponieśliśmy.
6) Prośba o zaliczkę w wysokości 50% jest powszechnie stosowaną praktyką, w przypadku sprowadzenia towaru na indywidualne zamówienie, więc trudno nam zrozumieć Pani oburzenie.
7) Nie prawdą jest, że czekała Pani na dostawę oprawy 2 tygodnie, albowiem okulary zostały odebrane w ciągu 6 dni.
Soczewki do nowej oprawy zostały zamontowane nieodpłatnie, niezwłocznie po otrzymaniu jej od dostawcy.
W świetle wyżej przytoczonych okoliczności trudno nam się zgodzić, że Pani potrzeby nie były należycie respektowane, choć zapewne nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej.


Z poważaniem,

autor: Kierownik Salonu.

opinia

5.7

w kategorii

Okuliści

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • wyposażenie:
    6
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.7
 

Gorąco polecam!!!!

Dziś dotarłem do poradni z rocznym dzieckiem, Pani w telefonicznej recepcji potraktowała moją sytuacje priorytetowo i po konsultacji z okulistą przyjęto mnie w trybie pilnym. Okulistka -pełny profesjonalizm ,mimo awantur mojego malucha poradziła sobie ze zdiagnozowaniem problemu. Gorąco polecam placówkę na Grunwaldzkiej ,szefostwu gratuluje personelu, w tych czasach Wasza obsługa była naprawdę miłą pozytywną niespodzianką.

  • Rafał
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018
opinia

3.0

w kategorii

Okuliści

  • obsługa:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Niemiła obsługa, tragiczne podejście do dzieci

Mam za sobą 2 wizyty z synem u dr Staniewicz - nigdy więcej! Zero szacunku do dziecka, zero szacunku do rodzica. Najpierw dwukrotnie prośba o wcześniejsze przybycie, następnie 30-75 minut czekania, bez żadnego słowa "przepraszam". Niemiłe odzywki do dziecka po zwróceniu przez nie uwagi na ponad godzinne oczekiwanie. W przypadku pierwszej wizyty, bardzo niemiła obsługa również w rejestracji - pani w najkrótszych włosach. Nieprawidłowe poinformowanie o terminie kolejnej wizyty, brak telefonu, nigdy nigdzie nie spotkałam się z tak niskim poziomem usług. Na pewno tam nie wrócimy. Nie polecam rodzinom z dziećmi.

  • Mama
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018
opinia

1.0

w kategorii

Okuliści

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • wyposażenie:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Opinia na podstawie wielu wizyt na przestrzeni kilku lat - zawsze z "przygodami".

Praca Pań z recepcji pozostawia wiele do życzenia. Jeśli jest duże opóźnienie w obsłudze klientów to proszę nie liczcie na telefon z ich strony z informacją, aby przyjechać później. Klient ma być na miejscu i czekać w poczekalni 2h. Badanie oczów małych dzieci jest przeprowadzane przez okulistki w sposób, który moim zdaniem odbiega od przyjętych standardów. Podejście do małego pacjenta nie wpływa korzystnie na wizerunek lekarzy zatrudnionych w placówce. Pieniądze wydane, a my dalej nic nie wiemy. Kilka miesięcy po kupieniu okularów „ze specjalną powłoką” nie nadawały się do użytku. Kilku optyków z Gdańska chwytało się za głowę na ich widok. Cena zdecydowanie nieadekwatna do ich jakości. Kiedy podjęliśmy decyzje o zmianie okulisty to żona poprosiła o udostępnienie karty naszych dzieci. Wielkie zdziwienie, pokrętne tłumaczenia w postaci braku czasu na skserowanie dokumentów i kolejna godzina stracona. Dokumenty trzymaliśmy w końcu pocztą. Ale nasza cierpliwość się skończyła.Dlatego piszę taką opinię.

  • Sebastian Maćko
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
opinia

Kompletny brak odpowiedzialności

Po kilku miesiącach oczekiwania na wizytę, koordynacji z innymi wizytami u specjalistów i wyjazdami krajowymi i zagranicznymi (rezerwacja miejsc) odwołano ją z powodu urlopu lekarza. Rejestrując mnie nie wiedziano, że lekarz tez człowiek i urlopu potrzebuje? Czy na ten czas nie można było, szanując pacjenta, załatwić zastępstwa? Wiadomo, że okulista to nie onkolog, czy chirurg, ale to też lekarz. A firma, która przyjmuje na siebie dobrowolnie określone obowiązki powinna się z nich wywiązywać. I powinny być za takie lekceważenie pacjenta jakieś administracyjne sankcje. A mnie nie wolno było nawet się zdenerwować!

  • Stanisław Świtalski
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie,

Jest nam niezmiernie przykro w związku z zaistniałą sytuacją.

Zmiana terminu Pańskiej wizyty u lekarza, związanej z udzieleniem świadczenia zdrowotnego w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ) była spowodowana wystąpieniem sytuacji losowej, a więc zdarzenia którego my jako świadczeniodawca nie mogliśmy przewidzieć. Usprawiedliwiona nieobecność lekarza uprawnionego do udzielania świadczeń zdrowotnych w ramach zawartej przez nas umowy z NFZ w dniu zaplanowanej dla Pana wizyty doprowadziła do konieczności wskazania innego terminu udzielenia świadczenia. Świadczenia zdrowotne w ramach umowy z NFZ mogą być udzielan wyłącznie przez osoby zgłoszone do NFZ. W dacie wizyty, która się nie odbyła nie było możliwości zorganizowania zastępstwa. Z tego względu zaproponowano Panu nowy termin.

Jednocześnie pragniemy Pana zapewnić, iż w ramach realizowanej przez nas umowy o udzielanie świadczeń zdrowotnych w ramach NFZ ze wszystkich dotychczasowych obowiązków wywiązujemy się w sposób prawidłowy, czego najlepszym przykładem jest duża liczba Pacjentów przyjmowanych przez nas ponad przewidziany w umowie limit.

Mamy świadomość, iż zmiana terminu wizyty u lekarza mogła spotkać się z Pana dezaprobatą, nie mniej jednak nie upoważnia to Pana do niekulturalnego zachowania w stosunku do pracownika naszej placówki.

autor: Poradnia Okulistyczna 'VISUS'

wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »

Wideo