Poradnia Okulistyczna 'VISUS' Salon Optyczny
Ranking wyliczany na podstawie:
- średniej oceny w tej kategorii (min. 3 oceny)
- liczby ocen (im więcej tym wyższy)
- aktualności ostatniej opinii (z ostatniego miesiąca)
- prezentacji na stronach trojmiasto.pl
- ranking wyliczany jest na podstawie wszystkich opinii.
Maksymalna ocena to 10
Oceny w kategoriach: (max. ocena 6)
Artykuły o nas
O nas
Bardzo dziękuję za opiekę okulistyczną i fachowe podejście do klienta. Do tego doszły usługi specjalne czyli wysyłka okularów za granice. Wyśmienity kontakt e-mail i ogromna przychylność pracowników. Dziękuje raz jeszcze i dodaje Visus jako stały punkt odwiedzin w Trojmiescie.
Salony optyczne
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
wyposażenie:6
-
przystępność cen:5
-
ocena ogólna:6
Obsługa w rejestracji wręcz tragiczna, panie bb niemiłe już na wejściu, jeśli za karę tam są to dlaczego klient ma to znosić. Nigdy nie udało mi się dodzwonić a na maila nikt nie odpowiada. Pani dobierająca okulary niski profesjonalizm. Na odbiór okularów czekałam 3 tygodnie! A potem trzy reklamacje. Gdyby nie moja b dobra Pani dr już dawno bym stamtąd odeszła. Wstyd żeby pisać złe opinie przez podstawowy personel.
Odpowiedź obiektu:
Pani JAN, Panie JANIE
Dziwi nas, że opinia zamieszczona w lutym dotyczyła zdarzeń sprzed trzech miesięcy. Żadne z zamieszczonych stwierdzeń nie zostało potwierdzone. Zawsze odpisujemy na maile. Średni czas oczekiwania na okulary to 2-3 dni robocze. W wypadku okularów o nietypowych mocach - czas oczekiwania może być dłuższy o czym klient zawsze jest informowany. W naszej ewidencji nie odnotowałem żadnego przypadku, aby okulary były reklamowane trzykrotnie.
Miło nam, że jest Pani, Pan zadowolona/y z przeprowadzonego badania.
Salony optyczne
-
obsługa:1
-
oferta:3
-
jakość usług:1
-
wyposażenie:3
-
przystępność cen:1
-
ocena ogólna:1
Moja rodzina i ja od wielu lat korzystamy z usług tej firmy .Pani optometrystka po raz kolejny na wizycie prywatnej dobrała mi doskonale szkła do czytania. Jednak tę sielankę zakłóciła bardzo zniecierpliwiona pani z rejestracji, która na moje pytanie o to, czy jest w tym salonie honorowana karta Dużej Rodziny zaczęła coś mamrotać pod nosem, a potem oburzonym głosem oznajmiła,iż przez takich jak ja firma traci pieniądze, a ja i tak dostaję od państwa 500 zł co miesiąc i rozmowę skończyła patrząc w monitor komputera.Chcę wyjaśnić iż poczułam się dotknięta tą uwagą jako niby osoba gorszej nacji. Po pierwsze mam 71 lat i od niedawna mam tę kartę bo wychowaliśmy czwórkę dzieci i nigdy nie dostawałam dodatku 500 złotowego. Poza tym poprzedniego dnia też trafiłam na tę panią przy doborze oprawek. Pani aż opadły ręce z oburzenia, że nie chcę czarnych , bo nie lubię tego koloru, a kilka mi przyniosła. W efekcie byłam tak zestresowana , że mam oprawki w kolorze czarnym. Pracowałam przez 42 lata w służbie zdrowia i starałam się traktować pacjentów tak, jak sama bym sobie tego życzyła. Zastanawiam się czy warto korzystać z Państwa usług.
Odpowiedź obiektu:
Szanowna Pani,
bardzo nam przykro na okoliczność zaistniałej sytuacji. Przepraszamy za zachowanie pani rejestratorki. Cieszymy się, że jest Pani bardzo zadowolona z doboru soczewek okularowych.
Salony optyczne
-
obsługa:2
-
oferta:6
-
jakość usług:4
-
wyposażenie:6
-
przystępność cen:6
-
ocena ogólna:4
Najlepsza poradnia i salon w całym Trójmieście. Pełen profesjonalizm i podejście zarówno do małego i dużego pacjenta. Przyjechaliśmy sporą odległość i nie żałujemy!!! Idealnie dobrana korekcja. Będziemy wracać do tego miejsca. Polecam wszystkim z czystym sumieniem !!!
Okuliści
-
obsługa:6
-
jakość usług:6
-
wyposażenie:6
-
czas oczekiwania:6
-
przystępność cen:6
-
ocena ogólna:6
Profesjonalizm , empatia dla klientów .Pierwszy raz w długoletnim doświadczeniu okularnika tak dobrze dobrane zostały mi okulary ze szkłami progresyjnymi. W wyniku wypadku zostały bb mocno uszkodzone oprawki.Sprawa wyglądała beznadziejnie - ale okulary trafiły w ręce pracowników Visusa / pani Anna z warsztatu / i mogę nadal cieszyć się wygodnymi ,eleganckimi okularami .Bardzo dziękuję za serdeczność.
Salony optyczne
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
wyposażenie:6
-
przystępność cen:6
-
ocena ogólna:6
Z usług Poradni Visus moja rodzina korzysta od lat. Zachwyca mnie uprzejmość i życzliwość Pań z rejestracji, a także praca okulistów. Pani doktor zrobiła bardzo szczegółowe i rzetelne badania, cierpliwie i rzeczowo odpowiedziała na każde pytanie mojej 14 letniej córki, wyjaśniła wszelkie wątpliwości. Panie z rejestracji dokonały cudu organizując w 2 dni specyficzne soczewki kontaktowe. Dodam jeszcze, że termin wizyty był błyskawiczny i całkowicie dostosowany do moich potrzeb. Bardzo dziękuję pracownikom Visus za troskę, wsparcie i dbałość o bezpieczeństwo mojej córki.
Okuliści
-
obsługa:6
-
jakość usług:6
-
wyposażenie:6
-
czas oczekiwania:6
-
przystępność cen:6
-
ocena ogólna:6
Do salonu Visus chodzimy całą rodziną od 12 lat i nigdy się nie zawiedliśmy. Kompleksowa obsługa - okulistyczna i optyczna. Dzisiaj miałam okazję przekonać się jaka to solidna firma. Kupiłam córce okulary, które miały bardzo delikatne oprawki. Niestety przez użytkowanie odłamywał się zauszynik. Za każdym razem reklamacja odbywała się bezpłatnie, ale po trzecim wyłamaniu tego elementu otrzymaliśmy możliwość wyboru innych oprawek z tej samej firmy, a przedstawiciel tej firmy przyjechał z całym zestawem oprawek aż z Bydgoszczy. Córka ma nowe okulary i całość nie kosztowała nas ani złotówki. Bardzo, bardzo polecam. A dobór okularów - zawsze profesjonalne doradztwo w Visus, nigdy się nie zawiedliśmy.
Salony optyczne
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
wyposażenie:6
-
przystępność cen:5
-
ocena ogólna:6
Tragedia. Zupełny brak profesjonalizmu. Rozpoczynając od początku. Pierwszym etapem niezbędnym podczas dobierania korekcji, co powinien wiedzieć każdy kto ma chociaż minimalną wiedzę optyczną jest sprawdzenie dotychczasowej korekcji niezależnie od tego czy pacjent widzi w okularach dobrze czy nie. W tym celu umieszcza się okulary w urządzeniu, który mierzy moc soczewek. Stan soczewek nie ma żadnego znaczenia. Okulary mojej mamy, które mają już kilka lat są w naprawdę dobrym stanie (widziałam wiele okularów w znacznie gorszym stanie po krótszym czasie użytkowania). Mimo tego Pani recepcjonistka stwierdziła, że ona nie zmierzy (niezbędnych) parametrach, bo soczewki są porysowane. (dla mnie jako osoby, która ma jakiekolwiek pojęcie w temacie jest to nie do pomyślenia). Przez cały zabieg pani okulistka była bardzo nieuprzejma i nieprofesjonalna. Próbowała jak najszybciej "odbębnić wizytę" zamiast dokładnie dobrać korekcję. Co najzabawniejsze recepta, którą otrzymała mama była na soczewki do dali mimo tego, że mama od lat nosi okulary progresywne, które też tutaj kupowała. Próbowałam się również wielokrotnie dodzwonić w celu wyjaśnienia sytuacji, ale niestety telefon pozostaje głuchy.
Odpowiedź obiektu:
Szanowna Pani, Na wstępie pragniemy poinformaować, że codziennie dokładamy należytej staranności, aby zapewnić naszym klientom i pacjentom najwyższy standard obsługi. Nie prawdą jest, że stan soczewek progresywnych nie ma wpływu na możliwość dokładnego określenia mocy soczewek w dioptromierzu. Przy uszkodzonych (porysowanych) soczewkach dokładność odczytu jest niewiarygodna. Stwierdzenie, że lekarz był nieprofesjonalny i nieuprzejmy jest subiektywne i trudne do weryfikacji, tym bardziej, że badanie dotyczyło Pani mamy a nie bezpośrednio Pani osoby. Wyjaśniamy, że Narodowy Fundusz Zdrowia nie przewiduje procedury doboru soczewek progresywnch. Nie wiemy również jakie potrzeby zgłosiła Mama podczas badania. Co więcej Mama otrzymała skierowanie na badania odatkowe, co z profesjonalnego punktu widzenia wyklucza przepisanie recepty na soczeweki progresywne do czasu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości.
Okuliści
-
obsługa:1
-
jakość usług:1
-
wyposażenie:3
-
czas oczekiwania:1
-
przystępność cen:1
-
ocena ogólna:1
Niestety kiedyś było inaczej, Panie niemiłe. Stos papierów do podpisania jak chcesz dostać odpis wyniku. Nic nie wysyłają mailem. Żeby dobrać okulary trzeba kolejny raz przyjechać i wystać.
Odpowiedź obiektu:
Szanowna Pani. Sposób udostępnienie odpisu wyników badań (należą do danych wrażliwych) regulują określone przepisy prawa . Personel placówki jest zobligowany do ich przestrzegania i nie jest to kwestia jego złej woli .Przykro nam, że nie mogliśmy spełnić Pani oczekiwań i przesłać dokumentacji drogą elektroniczną.
Okuliści
-
obsługa:2
-
jakość usług:2
-
wyposażenie:4
-
czas oczekiwania:4
-
przystępność cen:4
-
ocena ogólna:3
To była moja pierwsza wizyta w tej poradni. Pani okulistka przeprowadziła dokładne badanie, poprzedzone wnikliwym wywiadem. Jak najbardziej polecam i na pewno wroce.
Okuliści
-
obsługa:6
-
jakość usług:5
-
wyposażenie:5
-
czas oczekiwania:4
-
przystępność cen:4
-
ocena ogólna:5
Mój ulubiony salon optyczny. Zawsze mogę liczyć na pomoc specjalistów przy doborze okularów! Cała moja rodzina jest pod opieką Pani Joasi - kobieta Anioł!!! Dzieci ją uwielbiają, wie jak zaproponować odpowiednie dla nich oprawki, zawsze przypomina im jak prawidłowo trzymać, zakładać i zdejmować okulary. Nigdy w żadnym salonie optycznym nie spotkałam się z tak profesjonalnym podejściem - P. Asia zawsze słucha jakie oprawki chcielibyśmy teraz nosić i otwarcie mówi co będzie pasować i dlaczego. U poprzedniego optyka (znana sieciówka) odczuwałam silne parcie na sprzedaż - a Visus zachęca nie tylko szerokim wyborem produktów ale także profesjonalną i jakże przyjemną w obcowaniu kadrą. Od co najmniej dwóch lat za każdym razem proszę aby akurat o okulary całej mojej rodziny dbała jedynie Pani Asia!!! Nigdy żaden znany mi optyk nie był aż tak zaangażowany w swoją pracę i jednocześnie tak dbający o możliwie jak najlepsze dopasowanie oprawek. Bardzo polecam!!!!
Salony optyczne
-
obsługa:6
-
oferta:6
-
jakość usług:6
-
wyposażenie:6
-
przystępność cen:5
-
ocena ogólna:6
Panie z rejestracji jak by pracowały za karę. Wchodzisz do salonu i zamiast dzień dobry słyszysz ręce!! ( pani oblewa nie wiadomo czym) zero reakcji, że mam uczulenie i proszę abym mogła wymyć ręce lub użyć własnego środka. Chodziłam tam od lat teraz nie zamierzam już korzystać i polecać.
Salony optyczne
-
obsługa:1
-
oferta:5
-
jakość usług:5
-
wyposażenie:5
-
przystępność cen:3
-
ocena ogólna:1