Salon Firmowy - Vectra

adres
80-244 Gdańsk, al. Grunwaldzka 99/101
 
inne oddziały
telefon
58 742-65-00, 0 801-080-180  fax:  58 742-66-00
www
www.vectra.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

  • Edukacja przez zabawę z Da Vinci Learning i Vectrą
    Edukacja przez zabawę z Da Vinci Learning i Vectrą wideo artykuł sponsorowany 14 grudnia 2013 (1 opinia) Wykorzystywanie potencjału dzieci, zaspokajanie ich chęci poznawania świata, a także pobudzanie wyobraźni naszych pociech. Taką misję ma edukacyjny kanał dla najmłodszych - Da...

Opinie + Oceń

opinia

1.0

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Sterro - opinia

Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia, jakość usług mają fatalna

  • Sterro
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

obsluga techniczna

bardzo zla niekompetentna

  • niezadowolona
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018
opinia

1.0

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

żenada i skandal

Jedna wielka żenada !!!!!!!jestem od tygodnia bez Internetu sprawa zgłoszona. Klienta mają w głębokim poważaniu tylko przyjmuja zgloszenie A ty siedzisz i czekasz aż ktoś łaskawie się zjawi lub zadzwoni. Po tygodniu przychodzi technik robi to co potrafi po czym wychodzi i intetnetu jak nie ma tak nie ma .Pieniądze chcę oby płacić w terminie człowiek ,żeby nie odłaczyli to płaci na czas, jak oni mają coś naprawić to wielka łaska zero poszanowania dla stałego klienta. Czekam żeby skończyła mi się umową i gonię ich .Ludzie zanim podpiszecie kolejna umowę dobrze się zastanówcie czy macie na tyle nerwów żeby to wszystko przejść jak bedzie coś nie tak. żenada I SKANDAL. NIGDY WIĘCEJ!!!!!!!! Jest dokładnie 3 październik A ja dalej jestem w czarnej du.ie od 7 września.

  • Brti
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018
opinia

Promocja

Ulotka super, promocyjna cena ok tylko fakt malutki taki że przy reklamie piszą źe instalacji dokonują w dwa dni, a jak przyjdzie co do czego i zamówi się usługę to instalacja dostępna za dni 10 lub nawet 12 lub się zobaczy... technicy mają dużo pracy ponoć. Po jaki gwizdek w takim razie promować się szybką instalacją. Nieźle jak na początek współpracy.

  • Oz
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
opinia

1.5

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    -
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    -
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.5
 

drwina z klienta

Mam umowę z vectrą od początku czerwca na dostawę internetu 300MB. Od pierwszego dnia internet nie działa nie ma częstotliwości 2.4G .Internet przerywa ,długie okresy nie funkcjonuje w ogóle. Serwis to kpina pięć razy wymieniali ruter bez skutku zostawiali mi tylko pudełka.Umawiają się i nie przychodzą kolejny raz ich.zachowanie jest skandaliczne. Ciągle chwalą się nagrodą Jakości którą dostali w ten sposób ze na pytanie czy jesteś zadowolony z servisu system /SMS/ przyjmuje tylko odpowiedz tak bo nie nie wchodzi. W okresie 1,5 miesiąca dostałem około 40 odpowiedzi: Przepraszamy reklamacja jest analizowana umawiamy serwisanta ,serwisant nie przychodzi nie ma żadnego telefonu i tak dalej. Zmienia sie nazwisko konsultanta a zgłoszenie jest rozpatrywane od nowa.pod nowym numerem . prosze kto jest w podobnej sytuacji podejmijmy wspólne działanie taka firma nie powinna funkcjonować na rynku

  • ben
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
opinia

3.6

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    4
     
  • asortyment:
    4
     
  • jakość usług:
    3
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.6
 

...

Vectra przejeła Pro-Internet, w pro-internet płaciłem 60 zł i tak jest w Vectra, problem tylko że nie wystawiają mi faktury VAT na firmę tak jak w Pro-Internet, jeśli chce fakturę muszę płacić wielokrotność 60 zł. Nie polecam. Paweł D.

  • Paweł D.
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
opinia

5.8

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    6
     
  • asortyment:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

nenek

Ja ogólnie jestem zadowolony z usług Vectry oraz z obsługi na infolinii. Wszystko w porządku jak na moje

  • nenek
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018
opinia

1.0

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

7-8Mb/s zamiast 100Mb/s

Mam nieprzyjemność mieć u nich internet, wg umowy 100Mb/s realnie test z dzisiaj pokazał 8.51Mb/s.

  • db
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2018
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »