Salon Firmowy - Vectra

adres
80-244 Gdańsk, al. Grunwaldzka 99/101
 
inne oddziały
telefon
58 742-65-00, 0 801-080-180  fax:  58 742-66-00
www
www.vectra.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

  • Edukacja przez zabawę z Da Vinci Learning i Vectrą
    Edukacja przez zabawę z Da Vinci Learning i Vectrą wideo artykuł sponsorowany 14 grudnia 2013 (1 opinia) Wykorzystywanie potencjału dzieci, zaspokajanie ich chęci poznawania świata, a także pobudzanie wyobraźni naszych pociech. Taką misję ma edukacyjny kanał dla najmłodszych - Da...

Opinie + Oceń


Najgorsza firma w PL

Nie polecam, imijać szeorkim łukiem. Naliczają potworne kary umowne. Obsługa chamska, nie miła. Z niczym nie chcą pomóc.

  • Mikey (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018

obsluga techniczna

bardzo zla niekompetentna

  • niezadowolona (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018

1.0

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

żenada i skandal

Jedna wielka żenada !!!!!!!jestem od tygodnia bez Internetu sprawa zgłoszona. Klienta mają w głębokim poważaniu tylko przyjmuja zgloszenie A ty siedzisz i czekasz aż ktoś łaskawie się zjawi lub zadzwoni. Po tygodniu przychodzi technik robi to co potrafi po czym wychodzi i intetnetu jak nie ma tak nie ma .Pieniądze chcę oby płacić w terminie człowiek ,żeby nie odłaczyli to płaci na czas, jak oni mają coś naprawić to wielka łaska zero poszanowania dla stałego klienta. Czekam żeby skończyła mi się umową i gonię ich .Ludzie zanim podpiszecie kolejna umowę dobrze się zastanówcie czy macie na tyle nerwów żeby to wszystko przejść jak bedzie coś nie tak. żenada I SKANDAL. NIGDY WIĘCEJ!!!!!!!! Jest dokładnie 3 październik A ja dalej jestem w czarnej du.ie od 7 września.

  • Brti (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018

Promocja

Ulotka super, promocyjna cena ok tylko fakt malutki taki że przy reklamie piszą źe instalacji dokonują w dwa dni, a jak przyjdzie co do czego i zamówi się usługę to instalacja dostępna za dni 10 lub nawet 12 lub się zobaczy... technicy mają dużo pracy ponoć. Po jaki gwizdek w takim razie promować się szybką instalacją. Nieźle jak na początek współpracy.

  • Oz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018

1.5

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    -
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    -
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.5
 

drwina z klienta

Mam umowę z vectrą od początku czerwca na dostawę internetu 300MB. Od pierwszego dnia internet nie działa nie ma częstotliwości 2.4G .Internet przerywa ,długie okresy nie funkcjonuje w ogóle. Serwis to kpina pięć razy wymieniali ruter bez skutku zostawiali mi tylko pudełka.Umawiają się i nie przychodzą kolejny raz ich.zachowanie jest skandaliczne. Ciągle chwalą się nagrodą Jakości którą dostali w ten sposób ze na pytanie czy jesteś zadowolony z servisu system /SMS/ przyjmuje tylko odpowiedz tak bo nie nie wchodzi. W okresie 1,5 miesiąca dostałem około 40 odpowiedzi: Przepraszamy reklamacja jest analizowana umawiamy serwisanta ,serwisant nie przychodzi nie ma żadnego telefonu i tak dalej. Zmienia sie nazwisko konsultanta a zgłoszenie jest rozpatrywane od nowa.pod nowym numerem . prosze kto jest w podobnej sytuacji podejmijmy wspólne działanie taka firma nie powinna funkcjonować na rynku

  • ben (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018

3.6

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    4
     
  • asortyment:
    4
     
  • jakość usług:
    3
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.6
 

...

Vectra przejeła Pro-Internet, w pro-internet płaciłem 60 zł i tak jest w Vectra, problem tylko że nie wystawiają mi faktury VAT na firmę tak jak w Pro-Internet, jeśli chce fakturę muszę płacić wielokrotność 60 zł. Nie polecam. Paweł D.

  • Paweł D. (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018

5.8

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    6
     
  • asortyment:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

nenek

Ja ogólnie jestem zadowolony z usług Vectry oraz z obsługi na infolinii. Wszystko w porządku jak na moje

  • nenek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018

1.0

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

7-8Mb/s zamiast 100Mb/s

Mam nieprzyjemność mieć u nich internet, wg umowy 100Mb/s realnie test z dzisiaj pokazał 8.51Mb/s.

  • db (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2018

2.4

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    5
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
2.4
 

Żenada nigdy więcej

Wszystko fajnie na początku a potem jedna wielka tragedia takie firmy nie powinny istnieć

  • Kassan (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018

1.4

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.4
 

tragedia

lepsza jakosc usług oferowały firmy w Polsce juz 15 lat temu ,fatalna obsługa klienta i ciągle "zajęta" infolinia.Vectra to jakaś kpina.

  • kriS (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017

1.0

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

W sobotę i niedzielę 20i21.01.2018 brak internetu

Nie polecam Vektry często w soboty i niedziele nie ma Internetu Techniczni nie odbierają telefonu.

  • Jolanta (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2017

1.0

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

dno dna

obsługa niekompetentna, na rozmowę z serwisem trzeba czekać ponad godzinę. Każdy tylko odbija piłeczkę gdyż na niczym się nie zna.

  • znieszmaczony klient (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018

Vectra to stan umysłu a nie firma!

Był przedstawiciel o przepisanie umowy z pro-internet i co? ( mama na TV na siebie a ja net na siebie) i co? na dziś czyli 16 stycznia się umówiłem na montaż miedzy 8 a 10 bo później do pracy i co?? był dziś, podłączył tylko TV a o necie nikt nic nie wie... ani jeden monter ani drugi. Pod podany nr nikt nie odbiera. Vectra ( gł siedziba ) nic nie wie.. to są kur... jaja! I co teraz mam robić?? do pracy nie poszedłem a neta ani widać ani słychać!

  • maniek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018

2.2

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

brak kontaktu

Brak tv od dwoch dni, zero kontaktu z dzialem pomocy technicznej.

  • magda (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018

strata pieniędzy i nerwów

Vectra powinna trzymać się od prowadzenia jakielkolwiek działalności gospodarczej jak najdalej . Brak sygnału kilka razy w miesiącu dałem rade znieść . Niestety boże narodzenie bez internetu i telewizji to było dla mnie za wiele. Nawiasem mówiąc nie długo będzie tydzień i awarii nie usuneli. Wypowiedziałem umowę i żałuje ,że wogóle ją zawarłem.

  • jacek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017

Vectra

Nie polecę nikomu tego operatora telewizji kablowej.Ciągle mam przerwy w nadawaniu programu/brak sygnału/Internet słaby! W razie awarii zero kontaktu/telefony nie są odbierane,tylko słychać muzykę bez skutku.Chyba przestanę płacić !!!!!!!Ponieważ operator nie wywiązuje się z podpisanej umowy to ja też mam jakieś prawa i będę się starała,żeby ją zerwać wcześniej.W dniu dzisiejszym tzn.01.XII/br. od rana nie mam łączności /brak sygnału/ telewizji.Dodzwonić się nie mogę żeby zgłosić problem/cały czas słychać muzykę Dziwię się że Vectra ma taki stosunek do klienta,przy takiej konkurencji na rynku!!!!!!

  • Izabela (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017

1.7

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    -
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.7
 

warszawa

Vectra już całkiem spadła na psy.Klienta mają głęboko w d....e.Brak możliwości dodzwonienia się do pomocy technicznej,natomiast tam gdzie klient ma wyłożyc kase dodzwaniamy się bez najmniejszego problemu-od pierwszego dzwonka praktycznie...ta "firma" to jakaś porażka.Jestem ich długoletnim klientem ale zakończę "współpracę" z nimi.Nie polecam ich już i naprawdę trzeba się dobrze zastanowić zanim podpiszesz z nimi jakąkolwiek umowę.

  • warszawa (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017

1.2

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

...

Wczoraj napisali e-maila, że internet nie będzie działał od godziny 0:00 do 6:00 jest 21:50 i internetu brak. Infolinia nie odbiera. Pomoc techniczna zerowa!!! Całe szczęście, że niedługo koniec umowy. Zdecydowanie nie polecam! Sugeruję innym przejść się do biura i napisać wniosek o odliczenie proporcjonalne od kwoty abonamentu dni w których dostawca usługi nie wywiązał się z umowy, czyli po prostu nie dostarczył usługi.

  • Wqur. klient (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2017

1.0

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Porazka

Internet regularnie raz w tygodniu nie działa. Mimo kontaktu z infolinia i notorycznego resetowania nie działa . Czekam do końca umowy i uciekam !

  • Kasia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2015

1.0

w kategorii

Telewizja satelitarna

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Fatalna firma

Fatalna firma nie polecam usług. Zamówiłem online po założeniu już były problemy. Albo Internet z pełna szybkością albo telewizja i Internet z 1/10 szybkości po zgłoszeniu 18.08 przyjechał technik i powiedział że w budynku jest wszystko dobrze wina leży gdzieś w rozdzielni. Po jego naprawie Internetu nie ma w ogóle. Dobrze że jest czas 14 dni na zerwanie umowy bo inaczej został bym z ręką w nocniku. Firmy nie polecam.

  • Michal (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »