Vectra S.A.

adres
81-525 Gdynia, al. Zwycięstwa 253
(Orłowo) pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 624-83-52  fax:  58 742-66-00
www
www.vectra.pl/kontakt

Napisali o nas

O nas

Operator telekomunikacyjny świadczący usługi dostępu do programów telewizyjnych, Internetu i telefonii. http://www.vectra.pl/kontakt

Opinie + dodaj ocenę


Nie polecam, wszystko nie jest jak być powinno

Internet ciągle się rozłączą , ciężko się dodzwonić i dowiedzieć czegokolwiek, obsługa zgaduje na zadawane pytania. Ciągle problemy w fv, ciągle inaczej naliczają, taki mają burdel. Jak raz zapomniałam zapłacić za 1 fv, za kolejne płaciłam to zamiast dostać przypomnienie to po 3 miesiącach naliczyli odsetki i dopiero się odezwali. Radzę omijać ich łukiem najgorsza firma wg mnie.

  • Monika (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Odradzam

Chyba najgorszy dostawca internetu jaki może być... Co najmniej raz w miesiącu problem z internetem, na infolinii trzeba wisieć 20-30 minut zanim ktoś łaskawie odbierze. A jak już odbierze to stwierdzi, że nie umie pomóc. Żałuję, że UPC nie ma usług w moim regionie, wolałbym płacić 2x tyle i mieć pewne łącze. Tydzień temu dzwoniłem z problemem (nie działał internet), po 20 minutach ktoś odebrał. Pań stwierdził, że to uszkodzony modem i umówił się ze mną na czwartek(!). Świetnie, do pracy potrzebuję internetu i muszę czekać 2 dni na naprawę. No nic. Przyszedł czwartek, nikt nie przyszedł, nikt nie dzwonił. Na maile nie odpowiadają, na infolinii twierdzą, że została sprawa przekazana. Mamy dzisiaj już wtorek, mija tydzień odkąd nie mam internetu, a Vectra ma wszystko w d**ie.

  • Marek (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Jedna wielka porażka...

...z której później, dodatkowo, trudno się wypisać bez strat typu opłata za przetrzymywanie sprzętu, opłata za zły termin wypowiedzenia, opłata za coś tam... Ale przede wszystkim ta TV sieć kablowa działa źle, dodzwonić się do serwisu nieomal nie sposób, obiecywani technicy nie przychodzą, a jeśli nawet przyjdą i coś poprawią, to po tygodniu znów przestaje działać. I tak co miesiąc... Na przygodę z Vectrą, szkoda tracić czas, nerwy i pieniądze...

  • Dusiołek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Vectra naciąga na kasę

Chciałam przenieść usługę na nowy adres, uzyskałam odmowę, gdyż pod nowym adresem firma nie świadczy usług. Udałam się do siedziby firmy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej i tam pracownik Vectra poradził mi napisać prośbę o rozwiązanie umowy bez naliczania kary finansowej, zapewniał że tak właśnie należy zrobić. W między czasie dowiedziałam się, że mogę poczekać 3 miesiące na podłączenie usług w nowym miejscu zamieszkania, więc tak postanowiłam czekać płacąc nadal rachunki za usługę której nie miałam. W tym czasie Vectra kazała zwrócić sprzęt i naliczyła mi karę finansową w wysokości ponad 1600zł. Od samego początku nie zamierzałam wypowiadać umowy, zrobił to za mnie pracownik firmy w Gdańsku, widocznie takie są praktyki by naciągnąć człowieka na koszty. Pracownicy Gdańskiej placówki wypierają się swoich słów i czynów. Nieodpowiedni ludzie na danych stanowiskach, chyba, że firma notorycznie wykorzystuje swoich klientów to wtedy tacy pracownicy jak najbardziej mają sens.. Porażka ludzie, daleko Wam do standardów europejskich... Bardziej opłaca im się oszukiwać ludzi na grubą kasę, niż pociągnąć kilka kabli na obszarze kilku kilometrów.

  • Marta (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • Polecam innym: nie

1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.5
 

Kompletne DNO

Vectra to kompletne DNO. Trafiłem "pod jej skrzydła" z przypadku, gdyż wykupili poprzedniego dostawcę. I zaczęły się problemy! - jakość łącza słaba, - awaryjność wysoka, - obsługa techniczna DNO absolutne! Dzwonienie na BOK to porażka zupełna - 1 (słownie jeden) numer telefonu. Oczywiście trzeba wysłuchać maszyny, która najpierw zareklamuje, potem zapoda cyferki do wciśnięcia i tak w kółko. Na koniec, kiedy już przejdziesz przez te etapy, to ... konsultant nie odbierze tylko komunikat "oddzwonimy w ciągu kilku godzin". A żeby było śmieszniej, to na koniec okazuje się, że mają taki burdel w kwitach iż abonent o podanym numerze z faktury nie istnieje... BRAWO Vectra.

  • Abonent (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Robetr - opinia

Niestety ale nie mogę wystawić pozytywnej opini.Vectra nie przeniosła mediów pod wskazany adres ,rozwiązaliśmy umowę z winy Vectry brak przeniesienia .i tu firma Vectra przysyła pismo że całą winnę ponosi abonent ,mało tego żąda kwoty 3700 z groszami .wygląda na to że abonent powinien sam dokączyć inwestycjię za Vectrę i na swój koszt pociągnąć parę metrów przewodu po klatce.

  • Robetr (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

4.7

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    4
     
  • awaryjność:
    4
     
  • dodatkowe usługi:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.7
 

internet i telewizja

Ja zasadniczo nie jestem niezadowolonym klientem, choć nie miałem na moim osiedlu większego wyboru. Jednym z dwóch dostawców telewizji i internetu jest bowiem Vectra, chyba, że zdecyduje się na "talerz". Do tej pory (a kończy mi się umowa) telewizja działała właściwie bez zarzutu, z internetem było gorzej ale też bez przesady. Jedynie ceny za pakiety są mało atrakcyjne i brakuje umowy na czas nieokreślony. Mam nadzieję, że uda mi się wynegocjować jakiś fajny pakiet na czas nieokreślony, a jeśli nie to cóż... , trzeba będzie znaleźć innego usługodawcę.

  • Przemek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • Komu polecasz?: zobaczymy jaką umowę da się wynegocjować

5.2

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.2
 

Vectra według mnie jest jak najbardziej ok

Jestem ich klientem od jakiegoś roku, jednak nie mogę powiedzieć że nie jestem zadowolony z internetu. Wiadomo, że czasami zawsze pojawiają się jakieś małe problemy z internetem, jednak zazwyczaj jak coś się ma stać dają wcześniej info na e-mail. Kontakt z nimi również oceniłem wysoko, bo mnie żadna przykrość, czy złe potraktowanie się nie trafiło.

  • DariuszSerk (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: nadal
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

porażka!!!

Odradzam wszystkim usługi w Vectrze. Z VECTRĄ prawie w sądzie się spotkałam, bo mają u siebie bałagan i nie potrafią obsługiwać klienta przez infolinię. Dzwoniłam do nich kilka razy, żeby zamknąć kwestię wypowiedzenia umowy, za każdym razem inna historia i inny problem i bałagan w systemie.

  • Magda (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2010-2016
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Internet

Odradzam. Od prawie 3 miesiecy , w rejonie Gdansk/Morena/Jasien jest problem z internetem. Pingi po 200..300 a nawet kilka tysiecy. Ciagle zglaszam reklamacje i ciagle ta sama odpowiedz pracujemy nad problemem. Nie polecam!!!

  • karolek123e (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 18-09-2016
  • Polecam innym: nie

1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.5
 

Kompromitacja - trzymać się z daleka

Miałem dwa podejścia do tej "firmy": 1. Poinformowałem przez telefon, że mam kabel z poprzedniej firmy Biall Net i uzgodniłem warunki umowy : na 18 m-cy, szybkość 100/10, instalacja za 1 zł. Na 1 dzień przed wizytą instalatora przychodzi e-mail z "potwierdzeniem" warunków umowy: 24 m-ce, 30/3 i instalacja za 40 zł. Żeby było śmieszniej, rozmowa była nagrywana (!!!) Ale trudno, niech instalator założy co trzeba, a umowę podpiszemy później. Przyszedł instalator i mówi "o, a tu jest kabel LAN, a my robimy po koncentryku, dzisiaj nic nie zrobię". No żesz k***, wpieniony odwołałem następną wizytę. Ale ceny (niestety) obiecują dobre, więc umówiłem się na następny raz też z Vectrą. I mamy drugie podejście: 2. Przyszedł inny instalator i stwierdził, że musi się podłączyć do gniazda antenowego w ścianie i że "inaczej się nie da"!!! A poprzedni instalator dokładnie mi wyjaśnił, że wiercą w futrynie i ciągną kabel z pionu na klatce schodowej do mieszkania. O co chodzi? Szukają frajerów, którzy dadzą sobie odłączyć TV "osiedlową" i przyłączyć ich kabel? Może, bo wtedy nie masz wyboru, i musisz płacić im za TV? Nie wiem, ale przestrzegam wszystkich, bo to kompletny brak profesjonalizmu.

  • Marcin (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Sierpień 2016
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

ŻENADA

Nigdy więcej vectry !!!Niekompetentni pracownicy na infolinii odsylajacy od jednego działu do drugiego . Przez półtorej godziny rozmowy telefonicznej jeden wielki syf !!! Brak możliwości osobistego zgłoszenia czegokolwiek w centrali. Nawet skargi na pracowników vectry ! Wszystko w BOK . ZENADA !!!

  • Jack232 (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.3
 

Odradzam !

Tragedia, poza przyzwoitą ceną nie polecam i stanowczo odradzam ! Zaczęło się od uzgodnienia pakietu z opiekunem budynku (telewizja 131 kanałów + internet 100mb/s) wszystko pięknie się układało. Jakieś problemy z przewodem sieciowym, ale następnego dnia przyjechał technik i go wymienił. Przyszła pierwsza faktura i patrzę z niedowierzaniem. Zamiast opłaty w kwocie 1zł (tak mnie poinformowano, że przez 2 miesiące wszystko mam za 1zł) pojawiła się kwota 38zł. Nie są to duże pieniądze, ale umowa to umowa. Dodatkowo moje zainteresowanie wzbudziła na fakturze opłata za telefon domowy, o którym nie było w ogóle mowy. Zaczynam od telefonu na infolinię. Pierwsza pani informuje mnie, że kwota zostanie skorygowane w przeciągu 30min, natomiast co do telefonu domowego dostałem jedynie informację "było trzeba czytać to co pan podpisywał". Wypraszam sobie. Dodam, że czas oczekiwania na konsultanta to średnio 15-30min :). Następny telefon po ponad 2 godzinach, tym razem trafiłem na miłego pana, który poinformował mnie, że korekta tej wyższej kwoty zostanie jednak zrealizowana w przeciągu 24h, a w sprawie telefonu domowego przełączył mnie do pomocy technicznej ... Po co (?), nie mam pojęcia. Jak si

  • lucky (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 13.04.2016
  • Polecam innym: nie

1.7

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.7
 

ciągły problem z dostępem do iinternetu

powtarzające się problemy z dostępem do internetu i jakość obsługi Klienta, która jest bardzo daleko od jakichkolwiek norm przyjętych w obsłudze. Pracownik odmawiający przyjęcia reklamacji gdyż według niego usługa działa, a u mnie internetu brak, rozłącza się w trakcie rozmowy- to kpina, nie obsługa.

  • usługa Sopot (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od 06.2014
  • Polecam innym: nie

2.8

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    3
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

opinia

Miałem krótkie przerwy w internecie, zgłosiłem tel. po 2 godzinach przyjechao 2 techników i starali się usunąć usterkę. Nastąpiła poprawa ale przerwy były tylko rzadsze, zgłosiłem ponownie. Poinformowali szybko, że starają się dalej poprawiać. Jest lepiej ale nie wyelinowali usterki do końca.Poprzednio przerwy 1-2 min. były 1-2 godziny, teraz są co 4-5 godz.Jest to szczególnie denerwujące przy radiu inernetowym. Zdecydowanie przeważają bardzo złe opinie, ale ja nie mogę powiedzieć nic złego, jeżeli chodzi o kontakt i szybkośc działania ,gorzej ze skutecznością. Planowałem zkup u nich pakietu TV, ale tak krytyczne i negatywne opinie ostudziły moje plany

  • costa (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 1-07-2015
  • Polecam innym: nie mam zdania

3.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    3
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Zbiór pomyłek i niekomepetencji

Ogólnie tragedia. poczynając od "monterów"jeden tylko był profesjonalny, inni jak z łapanki na mistrza niekompetencji(było kilka reklamacji więc mam doświadczenie). Druga sprawa to infolinia i ludzie, którzy tam pracują zwykle tylko przyjmują zgłoszenie i w razie braku internetu poradzą że można zgłosić awarie przez internet:) Umowy formułują (starają się) żeby wydymać Cię kiedy się da. W razie reklamacji zgodnie z regulaminem zwrócą ci 2 złote za dzień, chociaż samo zgłoszenie awarii kosztowało cie 30 min połączeń. Nie polecam. Mam tylko dlatego że nie mam innego wyjścia. Jedynie co mogę to podzielić się opiniaą z innymi.

  • zioolo (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kilka lat doświadczenia.
  • Polecam innym: nie

1.7

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.7
 

Odradzam firmę Vectra, ciągłe awarie i przerwy w dostępie do usług

Od kiedy przejęli firmę Biall-net na Morenie z dostępem do internetu zaczęły się ciągłe problemy. Awaria goni awarię, przerwy w dostępie do usług są dosłownie co chwilę. Powoli już się z tym pogodziłem, byle do końca umowy. Jednak ostatnio przebrała się miarka. W mijającym tygodniu chyba we wtorek lub środę nie było Internetu od wieczora do rana. W kolejnych dniach działał on w kratkę. Dzisiejszej nocy problemy, dzisiejszego dnia praktycznie w ogóle nie działa od dwóch godzin jak chcę skorzystać. Ogólnie dużo przebywam poza domem a i tak ciągle natykam się na problemy z internetem jak już chcę skorzystać. Współczuję tym osobom co muszą korzystać z internetu na bieżąco w ciągu dnia, Ci to już w ogóle muszą mieć anielską cierpliwość. Zresztą nie tylko ja mam problemy, wystarczy spojrzeć na średnią ocen. Jednym słowem: ODRADZAM

  • Michał (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: ok pół roku odkąd przejęli Biall-net
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nikomu nie życzę kontaktów i usług Vectry

Odradzam, od ponad roku nic się nie zmienia na lepsze Wytrzymaliśmy rok z denerwującym, ciągle rozłączającym się internetem. A jeżeli to o słabiutkim sygnale. Po wielu interwencjach i rzekomych naprawach nic się nie zmieniło. Po złozonym wypowiedzeniu każą płacić ponad 2000 zł jakiejś kary i osobiście zawieźć sprzęt. Jak łapać klienta, to i przywiozą i zamontują, a jak odebrać od chorej osoby, to już nie. Okropna firma. I jakość usługi i obsługi jest fatalna.

  • Li (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: od grudnia 2014r
  • Polecam innym: nie

2.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.3
 

Internet vectra, z którym niestety różnie bywa i dyplomatyczne odpowiedzi vectra na zgłaszane reklamacje. Żenada

To co w tej firmie się wyprawia, to więcej niż skandal. Sprzedaż łączy od razu, niestety, kiedy jesteś klientem i potrzebujesz pomocy to już katastrofa. od kilku dni / kolejny raz / bezskutecznie próbuję się połączyć z działem technicznym A potrzebuję tylko odświeżenia sieci po stronie vectra, ponieważ niektóre urządzenia mają problem złączeniem się z wifi. Pomaga to odświeżenie, gdyż już dwukrotnie przeprowadzane pomagało na 2-3 miesiące. problem tylko z tym, że nikt nie odbiera telefonu w dziale technicznym / od kilku dni dzwonię bezskutecznie płacąc za połączenie telefoniczne / , na kontakt mailowy plotą jakieś bzdurne wyjaśnienia które nijak przystają do rzeczywistości: po naszej stronie jest ok. Nie jest, o czym świadczy poprawa w łączu przy odświeżeniu łącza. jak zawsze klient nasza własnośc>? Może ktoś to wreszcie przerwie? Nie pozdrawiam was vectra, solidaryzują się ze wszystkimi jeleniami - waszymi klientami, których wciąż łapiecie, gdyż sprzedaż odbiera telefony od rękli, a oferty są niebiańskie. gówno prawda.

  • yerey (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 4.01 -
  • Polecam innym: tak

2.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

REKLAMACJA

Ze względu na nieprawidłowe działanie TVN, HD I EUROSPORT - (wyskakuje BŁĄD:EO ) , w trakcie odbioru występują całkowite lub chwilowe zakłócenia w odbiorze. Występuje również bardzo często w trakcie pracy przerwa w internecie . Brak kontaktu telefonicznego z infolinię w celu zawiadomienia działu technicznego o powyższych usterkach.( dnia 11.12.2015 oczekiwałem około 20 minut na połączenie ).

  • Sikora Stanisław (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie
przejdź do pełnej mapy »