Vectra S.A.

adres
81-525 Gdynia, al. Zwycięstwa 253
(Orłowo)
 
inne oddziały
telefon
58 624-83-52  fax:  58 742-66-00
www
www.vectra.pl/kontakt

Napisali o nas

O nas

Operator telekomunikacyjny świadczący usługi dostępu do programów telewizyjnych, Internetu i telefonii. http://www.vectra.pl/kontakt

Opinie + Oceń


1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • awaryjność:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

ekran zasłonięty reklamami

Lepiej nie podpisywać umowy. jak minie 14dniowy okres kiedy można zrezygnować z umowy do kanałów włączają reklamy filmow na VOD, które strasznie wkurzają i zasłaniają 1/4 ekranu przez 10sek, przy przełączaniu kanałów widzi sie to cały czas.

  • marcin (mężczyzna)

Uwaga! chcesz się wk....? skorzystaj z usług vectry!

Ostrzegam wszystkich przed nierzetelną i śmieszną firmą vectra! Chcesz się wk..? Masz za niskie ciśnienie i chcesz koniecznie je sobie podnieść? Masz za dużo czasu? a może lubisz mieć spie...dzień? Jeśli tego potrzebujesz to koniecznie skorzystaj z usług vectry! Technik oleje ciebie i nie przyjdzie w umówionym terminie! Nikt nie zadzwoni do ciebie! Na infolinii uzyskasz informację, iż jednak "ktoś ktoś był u ciebie"...tylko w innym terminie niż pierwotnie planowano (sic!). Totalny bajzel Zrezygnowałem z umowy. Absolutnie nie polecam. Marne opinie na ich temat nie są wyssane z palca!

  • Jack (mężczyzna, pow. 40 lat)

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nie polecam

Słaba oferta i okropna obsługa, do tego regularnie zaśmiecają klatki schodowe tonami swoich ulotek

  • Janusz Ch. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018

1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    4
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.5
 

Ciągle przerywa

Internet sredinio co drugi dzień przerywa. Po zgłoszeniu telefonicznym i ustaleniu daty i godziny serwisanta zazwyczaj nikt nie przyjeżdża po 2 próbie. Trzeba dzwonić i się awanturowac żaby ktoś w końcu przyjechal. Czekam na koniec umowy i każdemu radzę zmienić operators w tym którzy się nie zdecydowali nie polecam Vectry.

  • Natalia (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2018

1.8

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Stanowczo odradzam

Brak poszanowania klienta, standardy obsługi chyba nie istnieją. Mnóstwo awarii i ani razu nie padło słowo przepraszam. Absolutna żenada, że w 2018 roku istnieją tak dramatycznie złe firmy. Nigdy nie korzystać, szkoda zdrowia.

  • Toz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018

2.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    3
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Firma jest złośliwa w stosunku do klientów.

Wszystko było by fajnie gdyby nie takie drobne złośliwości. Mam router od nich z internetem i oczywiście aby zrobić sobie przyjazną nazwę i hasło to nie mogę po ludzku tego zrobić konfigurując go w domu, ale muszę już na ich stronę się logować i nie mogę ani zrobić nazwy jakiej chce, bo albo nie obsługuje czcionek albo inne głupoty to raz. Firma z czystej złośliwości daje ... routery z WIFI nie działającym już przez strop ani ścanę i uniemożliwia wyłączenie tego WIFI. Chciałem zamontować swój router o klasę wyższy za 150zł gdzie nie mam ograniczeń w nazywaniu sieci i nadawaniu hasła i mam przyzwoity zasięg ale obok stac musi mi zakłucacz i grzejnik z Vectry. A obsługa techniczna mówi że prośbę o wyłączenie WIFI mogę składać tylko osobiście !!! Po co ? Z czystej złośliwości. Nie przewidywałem że można być tak perfidnym.

  • Marcin (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Kołchoz......

Żenująca obsługa przez infolinię. Zero logiki !! Telewizja miała być dla ponad 85 letniej kobiety która kompletnie nie zna się na terminologii i nawet najprostszych sprawach technicznych...Po wielkich bólach i użeraniu z konsultantem który nawijał jak karabin , umowa została zawarta przez telefon 26.05 ( pojechałem specjalnie 40 km do babci aby być przy potwierdzaniu zlecenia..) Termin realizacji ustalałem z konsultantem tak abym mógł być obecny - zaproponował datę 30.05, zgodziłem się bo dałem radę wziąć jeden dzień urlopu.. Aż do dzisiaj 29.05, cisza w eterze, aż tu nagle telefon do babci że monter jednak nie może jutro przyjechać tylko w piątek 01.06... Zadzwoniłem na infolinię ale na infolinii twardogowy konsultant sypiąc hasłami jak matrą powiedział że mogę sobie formularz zażaleniowy wypełnić albo przyjechać ( sic! ) do firmy i złożyć skargę a przez telefon nie dowiem się czemu monter zrobił mnie na szaro ...( buahahaha - ochrona danych osobowych -- dane babaci które przecież znam bo podawałem je trzy dni temu aby zawrzeć umowę buahahaha ) Czyli zawrzeć umowę mogę ( kasa misu, kasa, nie ?!?!?..;/ ) a już dowiedzieć się czegoś to spier....j. VECTRA JEST ŻENUJĄCA !!

  • olany klient (mężczyzna, pow. 40 lat)

Odpowiedź obiektu:

Drogi Kliencie prosimy o przesłanie wiadomości wraz z danymi abonenckimi na jakoscpomoc@vectra.pl. Sprawdzimy co jest powodem braku dostępu do usługi.

autor: Vectra S.A.


6.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    -
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Vectra kompletny brak zainteresowania klientem i usunięciem awarii

Klient Vectra niejako z przymusu(brak innych operatorów).Rok temu miałam problem z łączem internetowym.Wina nie leżała po mojej stronie. Pisałam i dzwoniłam prosząc o rozwiązanie problemu nadmieniajac,że internet wykorzystuję w pracy zawodowej. W końcu(po wielu dniach)awaria została usunięta. Na początku tego tygodnia zgłosiłam kolejną usterkę(brak internetu). Wizyta technika została umówiona na kilka dni później.Technicy pojawili się i stwierdzili,że prawdopodobnie uszkodzony jest element w przekaźniku na klatce schodowej i że oni tym się mne zajmują.Poinformowali mnie o tym,że przyjedzie inna osoba w celu wymiany ,lecz najpierw ta osoba będzie się kontaktować(był to czwartek). Prosiłam o potraktowanie sprawy jako pilnej. W piątek nadal nikt się nie pojawił,ani ze mną nie skontaktował. Ponownie zadzwoniłam na infolinię i otrzymalam info,że ktos się usterką zajmie(brak terminu i osoby,która usunie usterkę).Pierwszy technik,ktory nie usunął awarii,jako prawdopobną przyczynę podał w systemie ,,uszkodzenie kabla przez firmę budująca drogę osiedlową".W mojej obecności stwierdził wcześniej,ze to przekaźnik na klatce. Dzis jest sobota,kolejny dzień brak internetu i kolejny tel do Vectra.

  • Marta (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018

1.7

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.7
 

Katastrofa

Vectra przejęła nas od lokalnego dostawcy i nagle wszystko się posypało. Sobota wieczór - nie ma internetu albo działa wolno. Niedziela to samo. W tygodniu w przypadkowych momentach też. Oglądasz film, magle z HD robi się 480x640. Obsługa fatalna. Jak w PRL. "Mogę przyjąć reklamację, ale to potrwa pół godziny" albo zaczynanie rozmowy od "jeżeli to państwa wina, to koszt przyjazdu technika będzie kosztował 40 złotych". A wypadłoby zacząć od "przepraszam". Stanowczo odradzam.

  • Wiktor (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018

Stanowczo odradzam

Najpierw nie chcą przyjąć urządzenia po starej umowie bo nie miałem dowodu osobistego, później obciążają nie zgodnie z umową 60 zł za nie terminowy zwrot sprzętu (w umowie mam zapis że mam na do 14 - 180 dni). Nie reagują na zgłoszenia telefoniczne - proszą aby pisać reklamację w panelu klienta. NA reklamację w panelu nie odpowiadają. Międzyczasie wysyłają kolejne wezwania do zapłaty !smsem! . Po 2 miesiącach dzwoni do mnie windykacja, ze zalegam 60 zł + odsetki. Wysyłam zatem wyjaśnienie po czym dostaje po paru miesiącach odpowiedź mailem, z załączoną w pliku pdf odpowiedzią datowaną na 2 miesiące wstecz (sic!). Odpisuje, że na fałszowanie dokumentów jest paragraf. Ta firma to jakiś żart w traktowaniu klientów. Jak masz przedłużyć umowę to dzwonią raz dziennie, przedstawiają coraz to bardziej korzystne oferty ale jak już podpiszesz to mają klienta w ciemnej dupie. Jeśli szanujecie swój czas i nerwy - odpuście sobie Vectrę

  • Piotr (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Beznadzieja

Usługodawca nie wyzwiązuje się z umowy, ma częste awarie, system obsługi klienta w ogóle nie odpowiada oraz ma głęboko w dupie jakość i zadowolenie klienta. Zachowanie obsługi to żenada i czyste chamstwo. Mentalność jak za komuny - "nie mamy pańskiej kurtki i nic nam pan nie zrobi". To robi Vectra w z klientami to śmiech na sali.

  • K.K.T.R (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

PORAŻKA, NIE POLECAM

Mam internet prawie rok - pakiet 50 Mbps, od samego początku były problemy z WiFi, dzwoniłem kilka razy na infolinie w celu "konfiguracji" routera, niby trochę pomogło ale tylko na chwilę. Codziennie problemy z prędkością, nie można normalnie filmu obejrzeć bo prędkość w sobotę o 22:00 download 0,66 Mbps, upload 0,85 Mbps, jednym słowem MASAKRA!!!!! W tygodniu prędkość rzędu 1-3 Mbps. Gdyby ktoś pytał, nie, nie mam pięciu ścian po drodze do routera!

  • Tomek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2018

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

umowa podpisana w grudniu , a internetu w lutym nawet jeszcze...nie ma

dodzwonic sie nie mozna umowa podpisana w grudniu, a mamy juz luty i internetu nadal nie ma zdarzenie zglaszane i jest w trakcie rozpatrywania... katastrofa odradzam ps Panowie, ktorzy zakladaja tv i internet tez inteligencja nie grzesza skad Wy bierzecie ludzi do pracy?

  • iwona (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017

2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

obsługa klienta

bardzo kiepska jakość obsługi klienta, od 1,5 roku jestem klientem VECTRA S.A. w dniu 22.11.2017 roku dokonałem elektronicznego zgłoszenia problemów technicznych w zakresie bardzo wolno działajacego internetu, otrzymałem elektroniczny numer przyjętego zgłoszenia SK/POM/9472/2017 pomimo upływu prawie 3 miesięcy brak jakiejkolwiek zwrotnej informacji w tym zakresie, korzystam, rówież z telewizji ale tutaj nie mam żadnych uwag i zastrzeżeń,

  • endriu (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2018

1.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Porażka

Dotychczas korzystałem z telewizji przez satelitę i było wszystko OK. Jak w domu zamontowali światłowód i podłączyli szybki internet to skorzystałem z usług Vectry. internet działa prawidłowo, nieco wolniej niż deklarują ale OK. Ponieważ mają również telewizję, a cena pakietu (najwyższego) była podobna to postanowiłem zmienić na Vectrę i tu zaczęły się schody. Na infolinii dowiedziałem się, że korzystają z bliźniaczej nagrywarki jak miałem poprzednio i to uśpiło moją czujność. Poprzednia działał idealnie, układ kanałów, funkcjonalność bardzo dobra. Wszystko działało intuicyjnie, bardzo sprawnie. Natomiast po uruchomieniu telewizji Vectra to jedna porażka. Po podłączeniu pyta się jaka jakość, wybieramy Full HD a mamy listę programów we wszystkich wersjach, analog, FullHD. EPG to jedna porażka. Przewija się strasznie wolno, co w połączeniu do zdublowanych programów działa strasznie. Programy są pogrupowane w kilka list, ale w takim podglądzie można tylko przewijać po nazwach, bez mozliwości sprawdzenia co jest nadawane. Inna opcja EPG to przewijanie z informacją co jest nadawane, ale tylko na zasadzie kanał góra, kanał dół. Porażka. Nie polecam!!!

  • Szymek (mężczyzna, pow. 40 lat)

1.5

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.5
 

Ttotalny brak szacunku do klienta.

Skandaliczna obsługa klienta tak w punkcie obsługi, przez monterów jak i przy składaniu reklamacji.

  • Wojciech Kilkowski (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nie polecam

Z braku szerszego grona dostawców w moim bloku zdecydowałam się na Vectrę. Pracownica w biurze przy Grunwaldzkiej w Gdańsku do momentu podpisania umowy bardzo zabiegała o kontakt, po podpisaniu zero odpowiedzi na maile. Zostałam poinformowana, że jako nowy klient będę mieć w rezultacie 2 miesiące za 1 zł (chodziło o rozpoczęcie pełnego okresu rozliczeniowego i stąd ta promocja). Ucieszyłam się, pomyślałam, że może te wszystkie negatywne opinie, których się naczytałam przed podpisaniem umowy, to jakaś przesada. Jednak nie. Jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że nie ma żadnych 'darmowych' miesięcy i naliczyli mi normalne opłaty na FV. Mój błąd, bo nie dopilnowałam aneksu, ktory by to potwierdzał. Kontakt z BOK polega na robieniu że mnie idiotki i informacji ile płacę abonemtu i za co... Na koniec 'oficjalne przeprosiny'. Całość brzmi jak ctrl+c, które przeklejają do wielu klientów. Odradzam i nie polecam, w celu uniknięcia stresu i zawyżonych opłat. Z tak żenującymi tłumaczeniami i fatalną obsługą klienta jeszcze się nie spotkałam.

  • Ona (kobieta, 31-40 lat)

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    -
     
  • awaryjność:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Zdecydowanie ODRADZAM

Rzadko się fatyguje, ale piszę to ku przestrodze. Jeżeli masz wybór to wybierz innego dostawcę internetu. 1,5 roku męczarni, restartowania routera kilka razy dziennie. Godzin na infolinii, wysłanych reklamacji - nic nie pomogło. W końcu zdecydowałam się na nowego dostawcę i oczywiście nie było mowy o polubownym rozwiązaniu umowy. Skończyło się tak, że przez pół roku opłacałam im abonament chociaż musiałam kupić internet u innego dostawcy, bo na vectra nie dało się pracować. A na koniec obciążyli mnie jeszcze karą za 2-dniowe spóźnienie z oddaniem routera. Kolejne reklamacje i jak grochem o ścianę. Na koniec dostałam pismo, w którym informują, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie, ale oni zostali odznaczeni Godłem Dbamy o jakość obsługi 2016 r i mają nadzieje, że te odznaczenie wpłynie pozytywnie na zaufanie i relacje jakie budują z klientami. Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Przez cały 2016 r nie mogłam się doprosić skutecznej naprawy sygnału, który notorycznie zanikał w moim routerze. Nie polecam i nie życzę nikomu takich przygód z tą wydawałoby się prostą usługą. VECTRA mówię stanowcze nie i we wszystkich moich nieruchomościach odcinam tego dostawcę stanowczo.

  • Marta (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

prawdziwa masakra

prawdziwa masakra od 1/2015 do 12/2017 to prawdziwa masakra . ciągłe niespodziewane wyłączenia . Wyłączenia w tym czasie kiedy pracujemy i wysyłamy deklaracje to prawdziwa masakra nie mówiąc o straconym czasie na infoliniach i próbach zgłoszenia braku internetu. Gdy była Eia zanim ją zjadła Vectra nie było takiej sytuacji , był spokój z internetem . Ostatnio 3 wyłączenia w ciągu 21 dni ( 15-11-2017 , 17-11-2017 i 06-12-2017 ) Aby udokumentować to od listopada robię zdjęcia z ekranu gdy jest brak internetu.

  • biuro (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017

3.7

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    5
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
3.7
 

Nie polecam, wręcz ostrzegam

Czytam negatywne opinie i w pełni się zgadzam- kontakt telefoniczny- niemożliwy, wciskają coś czego się nie chciało, nagrywaja rozmowy tylko na swoje potrzeby dowodowe- nie respektują powołania się na nie, rozwiązanie umowy praktycznie niemożliwe przed czasem bo kary solidne- czekam tylko na wygaśnięcie umowy i chce zapomnieć o tej firmie raz na zawsze.

  • Niezadowolony (mężczyzna, 31-40 lat)
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »