stat

9. Dni Muzyki Nowej

  • środa - niedziela, 16 - 20 stycznia
  • Klub ŻAK
    Gdańsk, al. Grunwaldzka 195/197  mapa
  • 20 - 55
    Kup bilet
    Informacje o biletach  »

Klub Żak zaprasza na 9. Dni Muzyki Nowej między 16 a 20 stycznia 2019 r.



Program:

16 stycznia godz. 19:00

JORGOS SKOLIAS, PIOTR RACHOŃ / Free
Jorgos Skolias - głos / Piotr Rachoń - fortepian

PĘKALA KORDYLASIŃSKA PĘKALA / Modular
Miłosz Pękala - wibrafon, instrumenty perkusyjne, syntezatory, elektroakustyka / Magdalena Kordylasińska-Pękala - marimba, perkusja

17 stycznia godz. 19:00
SEBASTIAN ZAWADZKI & NEOQUARTET / Songs about Time / premiera
Sebastian Zawadzki - fortepian / Karolina Piątkowska-Nowicka - I skrzypce / Paweł Kapica - II violin / Michał Markiewicz - altówka / Krzysztof Pawłowski - wiolonczela

LUTON / Black Box Animals / pierwszy raz w Polsce
Roberto P. Siguera - fortepian, elektronika / Attilio Novellino - elektronika

18 stycznia godz. 20:00
ENSEMBLE KOMPOPOLEX
Aleksandra Gołaj - perkusja / Rafał Łuc - akordeon / Jacek Sotomski - elektronika / Monika Winczewska - flet

GAS / Rausch

19 stycznia godz. 20:00
HATIS NOIT / Illogical Dance / pierwszy raz w Polsce
Hatis Noit - głos, elektronika

RESINA / Traces
Karolina Rec - wiolonczela, elektronika / Mateusz Rychlicki - bębny

20 stycznia godz. 19:00
HUBBUB
Frédéric Blondy - fortepian / Bertrand Denzler - saksofon tenorowy / Jean-Luc Guionnet - saksofon altowy / Jean-Sébastien Mariage - gitara elektryczna / Edward Perraud - perkusja

MARTIN KOHLSTEDT / Strom / pierwszy raz w Polsce
Martin Kohlstedt - fortepian, elektronika


Jorgos Skolias, kompozytor, wokalista. "Zainspirowany bluesem, jazzem i muzyką etniczną wokalista preferuje harmoniczną technikę śpiewu, pełną rozmaitych modulacji głosu." Na polskiej scenie obecny od 1982 r.. Zaczynał w jazz rockowej formacji Krzak, potem przyszła kolej na legendarne zespoły Young Power, Tie Break, Pick Up & Free Cooperation czy Osjan. Współpracował m.in. z Tomaszem Stańko, Terje Rypdalem, Zbigniewem Namysłowskim, Pawłem Kaczmarczykiem, braćmi Oleś (album "Sefardix"). Jego głos znajdziemy na ponad 50 płytach. Jak sam o sobie mówi: "Jestem muzykiem czynnym, poszukującym i poszukiwanym."
Piotr Rachoń jest eksperymentującym pianistą, cenionym muzykiem sesyjnym, znanym z takich formacji jak Lion Vibrations i Night Out.

Jesienią 2018 roku muzycy wydali album "Free". "Stosownie, bowiem program albumu wypełniają improwizacje. Muzycy przystąpili do nagrań bez przygotowanych wcześniej kompozycji, czy choćby szkiców utworów, a cała sesja nagraniowa w studio Monochrom trwała zaledwie 55 minut. (...) Ogrom emocji zawartych w śpiewie Jorgosa Skoliasa poraża ładunkiem autentycznych uczuć i ekscytacją. W wokalizach artysta używa słów polskich, greckich, chorwackich, japońskich oraz pochodzących z afrykańskiego języka suahili, bawiąc się ich brzmieniem i formą. Modulując głos artysta nie tylko śpiewa i melodeklamuje improwizowane teksty, ale też wydobywa z siebie rozmaite fantazyjne dźwięki (szepty, krzyki, pojękiwania), niejednokrotnie stosując efekt echa i pogłosu. Piotr Rachoń okazał się muzykiem nie tylko zdającym się bezbłędnie odczytywać intencje wokalisty, ale też w wielu przypadkach kreatorem brzmienia, do którego z kolei dopasowuje się Skolias. Takim utworem jest blisko 9-minutowa forma "Ta Onda", stanowiąca jednocześnie znakomity przykład wyrafinowanej jazzowej pianistyki Rachonia. Kilkakrotne pianista preparuje instrument. Robi to jednak w sposób umiarkowany i ściśle uzasadniony przebiegiem i ewoluującą formą utworu."
(Cytaty pochodzą tekstu Roberta Ratajczaka / longplayrecenzje.blox.pl)

Duet PĘKALA KORDYLASIŃSKA PĘKALA działa na polskiej scenie muzycznej od 2004 r. Muzycy realizują swoje muzyczne aspiracje czerpiąc z wielu różnych stylów i nurtów muzycznych, od transkrypcji utworów przeszłych epok przez muzykę nową, alternatywną do muzyki noise włącznie. Miłosz - wibrafonista, improwizator a także adiunkt w klasie perkusji Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie, Magda - marimbafonistka specjalizująca się w kameralistyce XX i XXI wieku, pedagog. Wspólnie odkrywają nowe kompozycje przeznaczone na instrumentarium perkusyjne. Szczególnie bliski jest im nurt minimal music oraz szeroko rozumiana muzyka elektroakustyczna. W ramach zespołu HOB-BEATS PERCUSSION GROUP realizują większe pod względem obsady projekty kameralne. Wraz z pianistami LUTOSŁAWSKI PIANO DUO tworzą zespół KWADROFONIK, specjalizujący się w wykonawstwie muzyki XX i XXI wieku.

Łukasz Komła na portalu nowamuzyka.pl o albumie "Modular" pisał: "Porwały mnie nocne, wręcz ambientowe, dronowe i minimalistyczne utwory (...). Podobnie zaskakują odmiennością czy swoistą dywersyfikacją aranżacyjną dwa nagrania autorstwa Miłosza Pękali: "Modular #2" i "Maszyny #1" - posiadające w sobie zbójnickość, ekstrawagancję i nieprzewidywalność sygnowaną choćby przez Felixa Kubina. (...) Może będzie to banalna refleksja, ale "Drone #2" to dla mnie jedna z najbardziej poruszających kompozycji tego roku. Zresztą "Modular" to jedna z tych płyt 2018."

"Mamy więc tu różne odmiany sztuki perkusyjnej dokładnie zamarynowanej w zalewie ambientu, co wcale nie ułatwia dokładnego umiejscowienia całości na mapie gatunków poza rzucaniem ogólnikowych etykiet. Nie ułatwiają go również zamiary autorów, z tą poetycką dedykacją dla ich dzieci, o której wspomina Miłosz Pękala - można sobie o tym poczytać, słuchając zarazem bandcampowej wersji tego znakomitego albumu.

Music, jak gdzieś kiedyś pisali, has the right to children. I wtedy też, jak pamiętam, był ten problem, że łatwiej się słuchało niż opisywało."
Bartek Chaciński polifonia.blog.polityka.pl

Sebastian Zawadzki, kompozytor, pianista, dyrygent. Inspiruje się muzyką klasyczną, elektroniczną i jazzową. Absolwent Rhythmic Music Conservatory w Kopenhadze i Akademii Muzycznej w Krakowie. Jego pierwszy minimalistyczny solowy album "Luminescence" (2014) został zauważony przez krytyków (zaprezentował go na Festiwalu Jazz Jantar w 2015 r.).
W 2018 roku wydał album "Norn" na kwartet smyczkowy, fortepian i syntezatory modułowe oraz "Songs about Time" z udziałem polskiego kwartetu smyczkowego NeoQuartet, duetu wokalnego The Art of Escapism. Jest także autorem muzyki do filmów. Krótki film Sicilly Luny "Nu vandrer livet" miał swoją premierę na festiwalu filmowym w Cannes w 2016 roku.

NeoQuartet - kwartet smyczkowy złożony z absolwentów Akademii Muzycznych w Gdańsku, Warszawie i Lucernie. Zespół specjalizuje się w wykonawstwie muzyki najnowszej, za swój cel stawia sobie promocję twórczości głównie młodych kompozytorów. Członkowie NeoQuartet to pasjonaci sztuki współczesnej, chętni do nowatorskich poszukiwań, otwarci na współpracę z najbardziej wymagającymi artystami. Muzycy realizują swoją wizję łączenia wielu dziedzin sztuki takich jak muzyka, wizualizacje, elektronika czy taniec. NeoQuartet ma w swoim repertuarze utwory m.in. Reicha, Crumba, Schnittke, Pendereckiego, posiada także w swoim dorobku artystycznym wiele prawykonań utworów kompozytorów młodego pokolenia. W styczniu 2011 roku ukazała się debiutancka płyta zespołu wydana przez wytwórnię DUX. Na krążku znalazły się utwory różnorodne stylistycznie, począwszy od eklektycznego kwartetu Lasonia, przez sonorystyczny "Floral Fairy" Hosokawy, aż po minimalistyczny "Streepjes" Janssena. Dwa spośród pięciu nagranych utworów to kompozycje dedykowane zespołowi (Stulgińska, Czerniewicz). Płyta NeoQuartet spotkała się z dużym uznaniem odbiorców, zespół został nominowany do nagrody "Fryderyk" w kategorii debiut fonograficzny roku. W roku 2014 zespół wydał trzy albumy wysoko ocenione przez krytyków: z muzyką Joanny Bruzdowicz (wraz ze śpiewaczką Lilianą Górską i pianistą Tomaszem Joczem); monograficzny album amerykańskiej kompozytorki Dosi Mckay (Gavia Music), oraz 5 kwartetów smyczkowych Aleksandra Kościowa. NeoQuartet jest organizatorem festiwalu NeoArte - Spektrum Muzyki Nowej, którego pierwsza edycja odbyła się w październiku 2012. Impreza odbywa się w Gdańsku i corocznie patronuje jej wybitny kompozytor.

LUTON
Ten włoski duet rozpoczął działalność zaledwie rok temu, a już zdołał przyciągnąć uwagę krytyków. O ich pierwszym albumie - "Black Box Animals" - w recenzji kanadyjskiego magazynu Exclaim! można przeczytać: "To odważny, fascynujący debiut, który koniecznie powinni usłyszeć fani tego rodzaju smutnego piękna i przerażającej grozy, jaki można znaleźć w ścieżkach dźwiękowych Clinta Mansella czy Bena Frosta".
Roberto P. Siguera i Attilio Novellino doświadczenie kompozytorskie zdobywali przede wszystkim tworząc muzykę do teatru i tańca, a materiał na "Black Box Animals" powstawał w kilku miastach europejskich (między innymi w Sztokholmie, Manchesterze i Monachium), co zaowocowało albumem jednocześnie doskonale wpisującym się w brzmienie kojarzone z Nową Muzyką, a także świeżym i odstającym od schematów.
LUTON wykorzystuje bogactwo dźwiękowych eksploracji, osadzając je w przestrzeni pomiędzy mrocznymi i mglistymi dźwiękami, minimalizmem a wyczuciem współczesnej muzyki klasycznej. Ich brzmienie jest melancholijne i pełne emocji, co jeszcze lepiej sprawdza się w bezpośredniej konfrontacji z publicznością. W Polsce duet wystąpi po raz pierwszy na festiwalu Dni Muzyki Nowej.

ENSEMBLE KOMPOPOLEX
Jak pisze Monika Pasiecznik: "Na scenie nowej muzyki w Polsce czuć ostatnio delikatny powiew świeżości. Niosą ją kompozytorki i kompozytorzy urodzeni na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. (...) Pochodzą z różnych ośrodków: Krakowa, Warszawy, Wrocławia, Łodzi, ale są obywatelami świata. Także tego wirtualnego. Być może jest to pierwsze pokolenie prawdziwych tubylców internetowych (sami na siebie mówią "cyfrowiacy"), którzy doświadczają rzeczywistości w specyficzny sposób. Ich stosunek do materiału muzycznego i kompozycji kształtuje się pod wpływem rewolucji cyfrowej. Są świadomi jej konsekwencji: działają konceptualnie i intermedialnie. Nie odcinają się od świata spoza muzyki, lecz starają się nawiązać z nim kontakt. Inspirację czerpią zewsząd, ze sztuki, mody, popkultury".

Do tego grona zalicza się wrocławski kompozytor Jacek Sotomski, nominowany do Nagrody Środowiska Muzycznego "Koryfeusze Muzyki Polskiej 2018" w kategorii Odkrycie Roku (za kompozycję "Credopol", powstałą do tekstu Weroniki Murek, wykonaną na Festiwalu Musica Polonia Nova 2018). Jacek Sotomski ma w dorobku utwory na tradycyjne składy wykonawcze, jak i kompozycje elektroniczne, eksperymentalne. Wykorzystuje zarówno live electronics, jak i tape music czy improwizację na instrumentach niekonwencjonalnych, np. magnetofonach kasetowych. Jest współtwórcą Ensemble Kompopolex, należącego do "zespołów, jakie od kilku lat rewolucjonizują dyskurs współczesnego wykonawstwa na świecie. Dlatego nie jest typowym ansamblem o ustandaryzowanej obsadzie, lecz grupą muzyczną (w sensie bardziej rockowym) eksperymentującą z formą, konceptami i multimediami, pracującą nad własnymi, oryginalnymi programami z podobnie myślącymi kompozytorami. Chodzi o wyrazistą tożsamość i ducha epoki postinternetu."
Cytaty pochodzą z tekstu Moniki Pasiecznik - pasiecznik.wordpress.com

GAS
Mike Ink, M:I:5, Love Inc., Tal i All - to kilka z przeszło trzydziestu scenicznych pseudonimów, pod którymi znany jest Wolfgang Voigt, jeden z twórców niemieckiego minimal techno, producent aktywny od drugiej połowy lat 80. Na jego koncie znajduje się w sumie ponad sto sześćdziesiąt albumów, ale dzisiaj najbliższa jest mu muzyka ambientowa, którą tworzy pod szyldem Gas, a jego dwa najnowsze albumy ("Narkopop" z 2017 roku i "Rausch" z 2018 roku) podbiły serca krytyków i słuchaczy.
O "Narkopop" Bartek Chaciński napisał na łamach Polityki: "Wolfgang Voigt doprowadził swój pomysł do perfekcji: ledwie wpadł się przypomnieć po siedemnastu latach, a od razu rozkręcił imprezę roku". Z kolei "Rausch" Ewelina Malinowska z portalu Soundrive opisuje słowami: "Nie da się do tego tańczyć, sprzątać też nie bardzo, nawet praca czy nauka nie byłyby łatwe, bo ta muzyka mimo swojej linearności, jest bardzo absorbująca, potrafi pochłonąć każdym dźwiękiem i sprawić, że to ona trawi nas, a nie my ją".

Sam twórca projektu przekonuje, że ideą stojącą za Gas jest "wprowadzenie lasu na dyskoteki albo vice versa", co nie jest przypadkiem, bo pomysł zrodził się w Königsforst - lesie niedaleko Kolonii, skąd Voigt pochodzi. Bliskie związki z ojczyzną są zresztą wyraźne także na poziomie kulturowym, co zostało podkreślone w recenzji "Rausch" serwisu Pitchfork: "Korzystając z komputerów do skrupulatnego przetwarzania sampli Wagnera, volksmusik i szlagierów w pulsacyjną atmosferę, Voigt przełamuje niemiecką tożsamość poprzez zapadający w pamięć, cyfrowy pryzmat".
Materiał z "Narkopop" i "Rausch" można było usłyszeć podczas festiwalu Tauron Nowa Muzyka 2018, koncert podczas Dni Muzyki Nowej będzie natomiast dopiero drugim wykonaniem wariacji na temat tych utworów w Polsce.

HATIS NOIT
Od gagaku (japońska muzyka klasyczna) przez operę, bułgarskie i gregoriańskie śpiewy aż po muzykę pop - inspiracje Hatis Noit obejmują przeróżne style i gatunki, a wszystko zaczęło się wtedy, gdy miała szesnaście lat i wyruszył na pielgrzymkę do Nepalu, do miejsca, gdzie przyszedł na świat Budda. Zetknięcie z jedną z mniszek śpiewających w samotności pochwalne pieśni odmieniło życie młodej Japonki, która od tamtego czasu nieustannie pracuje nad rozwojem swoich wokalnych umiejętności.

2018 rok był przełomowy dla Hatis Noit - przeprowadziła się do Londynu i zarejestrowała debiutancką EP-kę ("Illogical Dance"), w stworzeniu której wspierał ją duet Matmos (współpracownicy między innymi Björk), a wydawcą materiału zostało Erased Tapes, z którymi współpracują Kiasmos, Högni czy Nils Frahm. W recenzji portalu Drowned in Sound można o "Illogical Dance" przeczytać: "Hatis Noit przekształca swój głos na tak wiele sposobów, że inne instrumenty są po prostu zbędne. Nie potrzeba do tego żadnych dodatkowych ozdobników, znajduje idealne miejsce pomiędzy delikatnością a surową siłą, które nieustannie się zmieniają i przedstawiają słuchaczom nowe pomysły".
Występ Hatis Noit podczas festiwalu Dni Muzyki Nowej będzie jej pierwszą wizytą w Polsce.

RESINA
Wiolonczelistka, kompozytorka i aranżerka Resina (Karolina Rec) choćby z racji pochodzenia i studiów na gdańskiej Akademii Muzycznej jest co prawda blisko związana z Pomorzem, jednak dziś do grona najbardziej interesujących twórczyń współczesnej kameralistyki zaliczają ją media o dużo szerszym, światowym zasięgu. Karolina należy do wąskiego grona artystów skupionych wokół pododdziału cieszącej się środowiskowym uznaniem brytyjskiej wytwórni Fat Cat Records - 130701, specjalizującej się w wydawaniu muzyki znajdującej się na przecięciu współczesnej (post)klasyki, minimalizmu i muzyki ilustracyjnej oraz improwizowanej. To tam w 2016 roku dostrzeżono jej potencjał, wtedy też ukazał się album "Resina", który od razu wzbudził zainteresowanie branży jak i publiczności oraz spowodował, że nazwisko Karoliny znalazło się w jednym katalogu z wykonawcami tej miary, co Sigur Rós, Múm, Matmos czy Jóhann Jóhannsson.

Poprzez indywidualne, niestandardowe podejście do wiolonczeli - wykorzystując zarówno naturalne, głębokie brzmienie instrumentu, jego nieoczywiste właściwości akustyczne jak i możliwości prostych narzędzi elektronicznych - Resina tworzy muzykę minimalistyczną formalnie, znajdując jednak w oszczędności środków sposób na sugestywne budowanie wewnętrznych napięć: "Być może pracuję z wiolonczelą w podobny sposób, w jaki producenci korzystają z Abletonu. Próbuję stworzyć bazę swoich "instrumentów z dźwięków wydobywających się z wiolonczeli - i często są to dziwne, nieoczywiste i nie bardzo "czyste" brzmienia, które w ostateczności są lekko przetwarzane, zapętlane, uszkadzane etc." (wywiad dla banbantonton.com)

HUBBUB
W sezonie 2018/2019 HUBBUB będzie świętować swoje dwudziestolecie. HUBBUB to jeden z niewielu improwizacyjnych kwintetów w Europie, grających w tym samym składzie przez wiele lat. W skład grupy wchodzi pięciu muzyków aktywnych w różnych dziedzinach - tutaj spotykają się na przecięciu różnych światów. Pracując razem nad materią dźwięku, starają się stworzyć elektroakustyczną przestrzeń wypełnioną nawarstwieniami, napięciami, powiązaniami, pulsacjami, kropkami i kreskami.

"Eksperymentalny: minimal, improwizowany ambient, noise, pseudo-industrial. Szarpnięcia, piski i brzęczenia (kilka trąbnięć i kliknięć) w dwóch długich utworach.
Nie wiem, co konkretnie w tym jest, ale do mnie przemawia! Sprawdźcie sami. Fantastyczna sprawa. To, co ci kolesie robią z gitarami, saksofonami i perkusją jest po prostu porąbane."
Mor, zk.stanford.edu

"Są na tyle "zwarci" jako grupa, na ile prawdopodobnie może być współcześnie zespół tworzący w ramach obszaru muzyki improwizowanej. To pięciu muzyków, z których każdy jest niezwykle doświadczony i utalentowany w instrumentalistyce, którzy jednocześnie zdają się wspólnie grać i myśleć w nadzwyczajnej harmonii. Muzyka, którą tworzą, zdaje się płynąć z niezwykłą łatwością, choć w rzeczywistości często brzmi, jakby została już skomponowana. Przysłuchiwanie im się z bliska to intensywne doświadczenie. Przypomina to obserwowanie z bliska garnka wody, która zaczyna wrzeć - cała ciecz wybucha w jednym spójnym uderzeniu, jednak każdy bąbelek, drobne syczenie, fluktuacja na powierzchni wody także są wartościowe, gdy przyglądamy się każdemu z osobna."
Richard Pinell, The Watchful Ear

MARTIN KOHLSTEDT
Niemiecki pianista większość młodości spędził w bajecznych lasach Turyngii, które odcisnęły piętno na jego wyciszającej, przepełnionej emocjami muzyce. Zanim jednak Kohlstedt odnalazł swój język w solowych występach fortepianowych, studiował jazz, a także występował z indie popowymi Marbert Rocel i Karocel. O jego ubiegłorocznym albumie ("Storm") Wojciech Nowacki z DNA Muzyki napisał:
"(...) największym wkładem Kohlstedta jest nielinearność jego muzyki, przerwanie chronologicznego ciągu kompozycji i płyt oraz zastąpienie go rozrastającą się siecią znaczeń i powiązań. Tworzy to szerokie pole do niezwykle umiejętnej improwizacji, ale jednocześnie pokazuje, że muzyką improwizowaną nie rządzi przypadkowość, ale poruszanie się owej sieci, którą większość kompozytorów zachowuje dla siebie, za to Martin Kohlstedt odsłania ją w sposób równie fascynujący, co angażujący".

Kohlstedt często występuje na festiwalach niezwiązanych z Nową Muzyką. Grał między innymi na jednym z największych showcase'owych wydarzeń - teksańskim SXSW czy na niemieckim Traumzeit Festival, dzieląc scenę z Mogwai, The Jesus and Mary Chain czy Slowdive. Jego utwory remiksowali z kolei tacy artyści, jak Christian Löffler i Douglas Dare, co daje wyraźny wizerunek twórcy z jednej strony mocno osadzonego w obranej przez siebie stylistyce, a z drugiej otwartego na wymianę muzycznych wpływów i inspiracji.
Dni Muzyki Nowej będą pierwszą okazją dla Martina Kohlstedta do zaprezentowania się przed polską publicznością.

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    20 - 55 zł
Bilety w sprzedaży od 5 listopada 2018
20 zł I pula / 30 zł II pula – zniżka* na Kartę Dużej Rodziny
25 zł I pula / 35 zł II pula – ulgowe* dla studentów, uczniów, seniorów
35 zł I pula / 45 zł II pula – super zniżka* na Kartę do Kultury
45 zł I pula / 55 zł II pula – bez zniżek

Ostatni dzień sprzedaży I puli: 30 grudnia 2018. Bilety obejmują wszystkie koncerty danego dnia.

* wyłącznie za okazaniem ważnej legitymacji i KARTY przy zakupie biletów (1 bilet na 1 legitymację / 1 KARTĘ)

Ulgowe bilety przysługują wyłącznie studentom studiów stacjonarnych i niestacjonarnych (licencjackich i magisterskich, do 26 roku życia), uczniom oraz emerytom i rencistom – za okazaniem aktualnej, właściwej legitymacji.

Sprzedaż biletów bez zniżek: http://tickets.klubzak.com.pl/

Sprzedaż biletów i karnetów oraz rezerwacje prowadzi kasa Klubu Żak codziennie w godzinach od 15.00 do 21.00 (w sb i nd od g.16.00).
Kontakt: kasa@klubzak.com.pl; Tel. 58 344 05 73 lub 58 345 15 90 – w.117 / Płatność za bilety gotówką lub kartą. Bilety bez zniżek można nabywać w naszym sklepie internetowym: tickets.klubzak.com.pl.

Rezerwacje: kasa@klubzak.com.pl. Potwierdzone rezerwacje na koncerty należy odebrać w ciągu 5 dni od dnia potwierdzenia rezerwacji (nieopłacone w terminie rezerwacje są anulowane). Nie przyjmujemy rezerwacji na ostatnie 20 miejsc na dany koncert. Zarezerwowane bilety są sprzedawane w cenie obowiązującej w dniu faktycznego wykupienia zarezerwowanych biletów.

Liczba biletów w danej puli limitowana. Zakupione bilety i karnety nie podlegają zwrotom. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT. Na koncertach w Klubie Żak miejsca nie są numerowane, liczba miejsc siedzących ograniczona, w przypadku dużego zainteresowania koncertem wszystkie miejsca stojące. Informacje o stanie sprzedaży będą zamieszczane na bieżąco na tablicach w Klubie Żak i na facebook.com/DniMuzykiNowej.

W Klubie Żak obowiązuje zakaz rejestracji imprez i zakaz robienia zdjęć profesjonalnym sprzętem w trakcie koncertów, przedstawień, seansów filmowych i zajęć warsztatowych. Klub Żak zastrzega sobie prawo do zmiany programu.
Kup bilet

Actus Humanus

gru 12-16

środa - niedziela

Gdańsk
bilety 20 - 100 zł

Opinie

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Najpopularniejsze imprezy

  • 3 godz
  • |
  • 12 godz
  • |
  • 3 dni
  • |
  • 7 dni