- 1 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (204 opinie)
- 2 Pod prąd uciekał przed policją (254 opinie)
- 3 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (745 opinii)
- 4 35 mln zł na remont gmachu Straży Granicznej (70 opinii)
- 5 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (106 opinii)
- 6 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (154 opinie)
Kolejny nocny transport przez centrum Gdańska
Tak wyglądał transport wielkogabarytowy w ubiegłym tygodniu
W nocy z poniedziałku na wtorek (4-5 marca) przez centrum Gdańska przejedzie kolejny transport ponadgabarytowy. Wystąpią utrudnienia w kursowaniu tramwajów i autobusów.
Ze względu na konieczność wyłączenia zasilania zamknięta dla komunikacji tramwajowej będzie ul. Jana z Kolna. W poniedziałek, 4 marca, od ok. godz. 22:00 na odcinku: Dworzec Główny - Jana z Kolna - Wyspiańskiego (al. Hallera) zostanie wprowadzona autobusowa komunikacja zastępcza.
Utrudnienia dotyczą linii tramwajowych 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12, linii autobusowej 158 oraz linii nocnych N1, N3, N4, N5, N6, N8, N9, N14, N16 i N78.
Informacje o utrudnieniach będą wyświetlane m.in. na tablicach Systemu Informacji Pasażerskiej na przystankach, których dotyczą zmiany.
Transport jest realizowany przez firmę zewnętrzną, a przewożone mają być elementy układu kompresorowego do platform wydobywczych.
To już trzeci w ostatnich tygodniach transport przez centrum Gdańska. Na początku lutego przez centrum przejechały elementy platformy wiertniczej, a w ubiegłym tygodniu elementy platformy centrum wydobywczo-magazynowego.
Ponadgabarytowe transporty w Trójmieście
Opinie wybrane
-
2024-03-04 18:32
Chciałbym aby kiedyś (7)
To nasze polskie firmy były dostarczycielami zarówno takich urządzeń jak i technologii do nich.
Tak, potrzeba nam dużych graczy- 28 4
-
2024-03-04 21:52
(2)
Bez dużych międzynarodowych węzłów transportowych - nigdy nic dużego nie powstanie.
- 4 0
-
2024-03-05 07:00
(1)
Zgadzam sie, dlatego tusku nie chce CPK, bo to by oznaczało rozwój Polski i polskich firm, a nie niemieckich...
- 4 6
-
2024-03-05 09:26
Bzdury pleciesz
Właśnie odwrotnie. Duże międzynarodowe węzły zwłaszcza lotnicze powstają wtedy gdy jest jakiś przewoźnik, które tego potrzebuje. Jedyny Polski przewoźnik, który mógłby tego potrzebować to byłby Inpost, ale on nastawił się na przesyłanie transportem drogowym, bo gra na cenie, a nie szybkości. Inni gracze co mogli by chcieć to np LPP, ale oni także
Właśnie odwrotnie. Duże międzynarodowe węzły zwłaszcza lotnicze powstają wtedy gdy jest jakiś przewoźnik, które tego potrzebuje. Jedyny Polski przewoźnik, który mógłby tego potrzebować to byłby Inpost, ale on nastawił się na przesyłanie transportem drogowym, bo gra na cenie, a nie szybkości. Inni gracze co mogli by chcieć to np LPP, ale oni także bazują na tanim transporcie drogowym. My mamy duże korporacje, które mogłyby potrzebować CPK, ale u nas priorytet ma transport drogowy, potem kolejowy, potem morski, a lotniczy na końcu. Zobacz sobie pierwszą 5 lotnisk z Cargo i zobacz, że każdy z nich został stworzony w oparciu jakąś firmę.
- 0 1
-
2024-03-04 19:21
Przecież to Polska firma Rockfin jest producentem. (3)
- 13 3
-
2024-03-05 09:37
Rockfin wpadł w ręce czeskiego fundu
A produkt który wykonali jest dla Szwajcarów.
Nam chodzi o to byśmy to my zdobyli taki kontrakt i byśmy to my wykonywali. Wtedy kasa zostaje w kraju.- 1 0
-
2024-03-04 22:51
(1)
Polska firma inżynieryjna Rockfin trafiła w czeskie ręce w 2022 r. (JET 2 gamma a.s.)
- 6 1
-
2024-03-05 05:55
I dzięki temu nadal istnieje.
- 0 4
-
2024-03-04 22:34
Maly znak zapytania (2)
Tak trochę się zastanawiam,przecież mamy dobre szerokie drogi dojazdowe do portów np.Sucharskiego z szerokim nabrzeżem przy terminalu promowym na Westerplatte , to dlaczego jest to toczone przez miasto? Czyżby każde nabrzeże miało inne stawki?
- 15 1
-
2024-03-04 23:12
Tak (1)
Każde nabrzeże ma inne stawki. Jednak koszt zorganizowania tego transportu przez centrum przewyższa wszystkie benefity najtańszego nabrzeża - po prostu technologicznie potrzeba dostępu do terenów stoczniowych.
- 5 1
-
2024-03-05 09:29
Doliczyć należy do tego, że nie wszystkie nabrzeża obsługują ponadgabaryty
Stąd pomysł wyniesienia większej ilość nabrzeży do zewnętrznego portu centralnego, ale to pieśń przyszłości.
- 0 0
-
2024-03-04 18:58
Rockfin
Jak widać po oznaczeniach na skrzyniach, na mieście "zamieszał" Rockfin. Życzę dalszego i owocnego rozwoju tej firmie!
- 22 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.