- 1 Jeden z pierwszych w Polsce "bliźniaków" (47 opinii)
- 2 Zapomniany minister i jego gdyńska historia (19 opinii)
- 3 Chcemy żyć w miastach 15-minutowych? (485 opinii)
- 4 Upiorne syreny i największe pożary w Sopocie (18 opinii)
- 5 Z dworca na Jasień 80 zł (483 opinie)
- 6 Auto wjechało w pieszych i w budynek (292 opinie)
Nawigacja powoduje korki na Chwaszczyńskiej
Nie tylko prace na drogach są przyczyną większych korków w okolicy węzła Karwiny i dojazdu do obwodnicy. Kierowcy utknęli też w zatorach, bo... Google Maps nie nadąża za drogowcami z aktualizowaniem nowości na mapach. A od poniedziałku kolejne zmiany.
- Korek pojawił się w dużej mierze dlatego, że ludzie nie czytają znaków, tylko patrzą na Google Maps. A aplikacja pokazuje im, że nowa droga z Chwaszczyńskiej pod obwodnicą jest zamknięta. Tymczasem nie trzeba jechać z Chwaszczyńskiej na Rdestową, żeby dojechać do Chwaszczyna. Wystarczy jechać prosto Chwaszczyńską pod obwodnicą - podkreśla pan Łukasz, czytelnik Trojmiasto.pl.
We wtorek na Chwaszczyńskiej i Wielkopolskiej ciągle tworzyły się korki, bo Google Maps dalej wyświetla błędne informacje. Nasi czytelnicy informują o tym w Raporcie z Trójmiasta. Bardzo dziękujemy za zdjęcia i filmy:
Zmiany w ruchu na ul. Chwaszczyńskiej
Tymczasem w najbliższy poniedziałek (26.09) wprowadzona zostanie kolejna zmiana w ruchu na skrzyżowaniu ul. Chwaszczyńskiej i ul. Źródło Marii w Gdyni - kierunek centrum. Zamknięte będą wewnętrzne pasy jezdni, a ruch będzie odbywał się w pasach skrajnych. Zmieniona organizacja obowiązywać będzie około dwóch tygodni.
Film z końca czerwca 2022 r.
Węzeł Karwiny: co powstaje?
- Inwestycja w drogowym zakresie jest warta ponad 101 mln zł brutto.
- Obejmuje przebudowę skrzyżowań, udogodnienia dla zmotoryzowanych, rowerzystów oraz pieszych.
- W sąsiedztwie PKM Gdynia Karwiny powstanie jednopoziomowy parking typu Park&Ride z 140 miejscami.
- Pomieści się tam też co najmniej 50 rowerów.
- W okolicy będzie 600 m dróg rowerowych i 3 km buspasów.
- Prace mają zakończyć się w maju.
Prace są wykonywane przez firmę MTM. Cała inwestycja - według planu - ma zakończyć się wiosną 2023 r.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2022-09-20 13:57
oznakowanie (7)
oznakowanie całej tej inwestycji woła o pomstę i abstrahując od samych prac, opoznienia w realizaji itd to odpowiedzialnego za odpowiednie oznakowanie całości budowy, informacji o zmianach w kierunkach jazdy, oświetlenia jezdni, rozjazdów itp powinno sie pozbawić praw do wykonywania zawodu, kary w postaci zapłaty setek tysięcy złotych na cele
oznakowanie całej tej inwestycji woła o pomstę i abstrahując od samych prac, opoznienia w realizaji itd to odpowiedzialnego za odpowiednie oznakowanie całości budowy, informacji o zmianach w kierunkach jazdy, oświetlenia jezdni, rozjazdów itp powinno sie pozbawić praw do wykonywania zawodu, kary w postaci zapłaty setek tysięcy złotych na cele społeczne oraz wielu godzin pracy np przy przeprowadzaniu dzieci przez przejscia dla pieszych. Praca powinna być wykonywana w odpowiednio oznakowanym uniformie żeby wszyscy wiedzieli z jakiego powodu odbywa taką karę!
- 125 5
-
2022-09-21 10:23
Zgoda
W pełni popieram. Dziwię się, że taka karygodna forma oznakowań została dopuszczona. Najgorsze oznakowanie i niebezpieczeństwa jakie widziałem podczas remontów dróg. Wstyd
- 3 0
-
2022-09-20 22:53
Jakie znaki? Czy trojmiasto.pl w ogóle tam było? Przejechało się tym placem bo remontem tego nie nazwę. Znaki? Skrzyżowanie chwaszynska z Dąbrową gdzie tam jest jakikolwiek znak? Jadąc od chwaszczyna nic nie ma jadąc od karwin nic. I gdzie masz jechać? Bzdura.
- 17 0
-
2022-09-20 14:03
kierowca z dąbrowy (4)
Bzdura. Jeżdżę tam codziennie w różnych kierunkach.
Oznakowanie jest poprawne. Należy je stosować.
Co do terminowości prac nie będę się wypowiadał...- 2 25
-
2022-09-21 07:22
Ja to proszę pana mam bardzo dobre połączenie
Wstaję rano, za piętnaście trzecia. Latem to już widno.Za piętnaście trzecia jestem ogolony, bo golę się wieczorem,śniadanie jadam na kolację,więc tylko wstaję i wychodzę...
- 4 0
-
2022-09-20 22:08
Oznakowanie jest niewystarczające (1)
oznakowanie jest do poprawy bo literki sa zbyt małe a rozstawienie znaków jest w takich miejscach że kierowca jest zaskakiwany informacją z jakiego pasa ma np: zjechać na kack, dabrowę lub który pas ma zająć by jechać w stronę chyloni. To że mam rację widać po zachowaniu kierowców przyjezdnych którzy często zmieniają pasy po kilka razy na krótkim odcinku drogi. Takich uwag jak moja jest więcej tzn. że ludzie zauważają że cześciowy problem korków leży w sposobie niewystarczającego oznakowania.
- 17 0
-
2022-09-21 07:15
Gdyby kierowcy nie popi.... w okolicach przebudowy, tylko dostosowali prędkość do ograniczeń, to by się nie gubili. Standardem jest w naszym kraju: "70? Eeee tam, spokojnie 100 polecę, szybko i bezpiecznie". Kto tak nie robił, niech pierwszy rzuci kamieniem.
- 1 12
-
2022-09-20 21:55
inaczej tego nie potrafię wytłumaczyć co piszesz
tylko tak że jesteś pracownikiem tej skompromitowanej Polaqu'y
- 17 1
-
2022-09-20 12:54
(2)
wystarczy uzywać nawigację do pomocy a nie jako wyrocznię to raz, dwa to warto się zastanowić/dowiedzieć jak się google maps dostosowują to zmiany tras. a najważniejsze to nie przestawać myśleć
- 65 11
-
2022-09-20 13:39
Oczekujesz niemożliwego (1)
- 8 0
-
2022-09-21 09:42
Drogowcy sami powini edytować Google Maps a nie czekać!
- 0 1
-
2022-09-20 15:01
(2)
toć nikt nie aktualizuje ręcznie dróg podczas remontów - algorytm na podstawie tego że ktoś tam jeździ uznaje, że widocznie tak teraz wygląda przejazd. pierwsze osoby muszą pojechać na przekór nawigacji i tyle. a najlepiej zawsze mieć oczy otwarte i myśleć.
- 55 3
-
2022-09-20 15:25
A owszem, aktualizują (1)
na podstawie zgłoszeń na mapie. Tylko działa to bardzo słabo.
- 11 0
-
2022-09-20 18:19
Mapy google potrafią prowadzi pod prąd
Trzeba czytać znaki a nie android
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.