- 1 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (154 opinie)
- 2 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (720 opinii)
- 3 Pod prąd uciekał przed policją (248 opinii)
- 4 Rozbój w kolejce SKM. Interwencja SOK (103 opinie)
- 5 35 mln zł na remont gmachu Straży Granicznej (61 opinii)
- 6 Rejsy sezonowe: dokąd popłyniemy? (142 opinie)
Koronawirus raport zakażeń 27.08.2021 (piątek)
Koronawirus na Pomorzu. Ministerstwo Zdrowia odnotowało w piątek, 27.08.2021 r., 26 nowych przypadków zakażenia koronawirusem na Pomorzu. 12 z nich dotyczy Trójmiasta.
Test na koronawirusa - Gdańsk, Gdynia, Sopot
26 nowych zakażeń na Pomorzu
Na Pomorzu odnotowano w ciągu ostatniej doby 26 nowych zakażeń (wykonano 2456 testów), nie zmarła żadna osoba wcześniej zakażona.
W Trójmieście odnotowano 12 nowych przypadków zakażeń (wykonano 909 testów) i 0 zgonów.
Zakażeni na Pomorzu (miasta/powiaty):
- Gdańsk 9
- starogardzki 4
- lęborski 2
- pucki 2
- Gdynia 2
- bytowski 1
- kościerski 1
- kwidzyński 1
- słupski 1
- tczewski 1
- wejherowski 1
- Sopot 1
- chojnicki 0
- człuchowski 0
- gdański 0
- kartuski 0
- malborski 0
- nowodworski 0
- sztumski 0
- Słupsk 0
Koronawirus w Trójmieście - wszystkie informacje
258 nowych zakażeń w całym kraju
W całym kraju odnotowano 258 nowych i potwierdzonych przypadków zakażeń koronawirusem (wykonano 37 849 testów) z województw:
- mazowieckiego 51,
- pomorskiego 26,
- podkarpackiego 24,
- małopolskiego 23,
- śląskiego 20,
- wielkopolskiego 18,
- łódzkiego 16,
- lubelskiego 13,
- kujawsko-pomorskiego 10,
- dolnośląskiego 9,
- zachodniopomorskiego 9,
- podlaskiego 8,
- warmińsko-mazurskiego 7,
- opolskiego 6,
- świętokrzyskiego 6,
- lubuskiego 3.
Minionej doby z powodu COVID-19 zmarła 1 osoba, natomiast z powodu współistnienia COVID-19 z innymi schorzeniami zmarły 2 osoby. Łączna liczba zgonów: 3.
Liczba podanych nowych dawek szczepionki w Polsce: 62 519
Liczba zaszczepionych osób w Polsce do godz. 10 w piątek, 27.08.2021 r., wynosi 19,1 miliona (z czego 16,8 miliona osób otrzymało drugą dawkę). Nowych szczepień wykonano 62 519.
Gdzie się zaszczepić w Trójmieście? Lista punktów
Liczba osób zaszczepionych na Pomorzu wynosi 1,25 miliona (z czego 1114 tys. osób otrzymało drugą dawkę). Nowych szczepień wykonano 4003.
Liczba osób zaszczepionych w Trójmieście wynosi 626 tys. (z czego 558 tys. otrzymało drugą dawkę). Nowych szczepień wykonano 1289.
Opinie wybrane
-
2021-08-27 10:49
No to w przyszłym tygodniu będzie 300-400. (29)
Pisałem o tym ostatnio. Jak widać ludzie są zbyt ograniczeni by zrozumieć prostą matematykę.
Przy 1k dziennie powrót ograniczeń. Trzeba podziękować antyszczepionkowcom, najlepiej poprzez wysyłanie ich na bezpłatne urlopy do czasu zaszczepienia.- 133 130
-
2021-08-28 01:05
Dla ciebie już za późno. Takich faszystów jak ty powinno się zamykać.
- 1 0
-
2021-08-27 20:20
Gościu, zwariowałeś
niby dlaczego? Masz wybór - dokonałeś go, nie narzucaj innym swoich poglądów.
- 3 0
-
2021-08-27 18:35
oj d..bilu
im wiecej szczepien tym wiecej nowych zakazen, od dawna o tym trabia a ty udajesz gluchego????odczep sie od ludzi nie poddzjacych sie eksperymentom medycznym
- 1 2
-
2021-08-27 18:25
a mogę zapytać dlaczego przy 1000 co to jest za magiczna liczba i możesz zmanipulowany ćwierćmózgu powiedzieć jaką mamy epidemię jesśli rok temu dnia 27 sierpnia było 619 przypadków więcej niż dziś?887 do 258? Sugerujesz dzbanie że bezprawne formy szykanowania i szantażu przyniosą efekt taki jak chcesz?Możesz zapomnieć
- 3 0
-
2021-08-27 14:40
Każdy zaszczepiony może zarazić kogoś (2)
np. chorego na raka, który zaszczepić się nie może. Więc i tak szczepienie nie chroni przed zarażaniem innych. Moi znajomi przechorowali niedawno covid mimo że w maju dostali drugą dawkę. Normalnie mieli objawy - kaszel, zapalenie zatok, stracili smak i nawet po tygodniu mieli nadal pozytywny test. Więc też normalnie mogli zarażać. Jedyne co to
np. chorego na raka, który zaszczepić się nie może. Więc i tak szczepienie nie chroni przed zarażaniem innych. Moi znajomi przechorowali niedawno covid mimo że w maju dostali drugą dawkę. Normalnie mieli objawy - kaszel, zapalenie zatok, stracili smak i nawet po tygodniu mieli nadal pozytywny test. Więc też normalnie mogli zarażać. Jedyne co to może ta szczepionka ochroniła ich przed szpitalem, ale to pokazuje że ochronili siebie, a nie innych. Więc wirus nadal będzie krążył nawet jak się zaszczepimy. Niech więc się szczepią Ci co się boją
- 10 2
-
2021-08-27 15:49
Zaszczepienie nie zmniejszy ilości zakażonych (1)
Widać to w Izraelu i UK. Ale wiele osób tego nie rozumie.
- 13 1
-
2021-08-27 20:11
Podobno człowiek po zaszczepieniu zaraża przez ok. 7 dni
A niezaszczepiony o 2 dni dłużej. Ale i jedni i drudzy zarażają już 2 dni przed pojawieniem się pierwszych objawów. Więc nikt nie chroni innych, tylko siebie. I niech każdy sam decyduje.
- 3 1
-
2021-08-27 12:26
szczepionkowy covidianie
poczytaj ustawę 1449
- 1 2
-
2021-08-27 11:24
I niech będzie te 300 w przyszłym tygodniu
Nikt nie pokona tego wirusa.
- 1 0
-
2021-08-27 11:14
podziękować antypreparatowcom że nie chcą przyjąć pewnej substancji która nie wiemy jakie szkody narobi w naszym organizmie
- 7 13
-
2021-08-27 11:10
Nie każdy może się szczepić ignorancie!
- 8 2
-
2021-08-27 10:53
Im dany region ma więcej szczepień tym więcej (17)
Pozytywnych testów ....spojrzy na Sierakowice...gmina o najmniejszej ilości osób zaszczepionych na Pomorzu i zero pozytywnych testow
- 30 22
-
2021-08-27 10:54
Bo tam ludzie gdy mają objawy to siedzą w domu i nikomu nic nie mówią. (16)
Żeby kwarantanny nie dostać. Głębokie Kaszuby.
- 29 18
-
2021-08-27 11:21
milczenie jest zlotem
lepiej powiedziec mniej niz za duzo ....zycie jeszcze Ciebie tego nauczy
- 6 0
-
2021-08-27 11:21
Glebokie Kaszuby widac sa madrzejsze niz "Swiatowi" gdanszczanie (6)
Buhaha.
- 25 11
-
2021-08-27 11:22
Jak widać po Twoim komentarzu, nie, nie są. (5)
Ale żeby było sprawiedliwie w Gdańśku też cała masa ciemniaków. Wyborcy Konfy, badziewiaki...
- 7 11
-
2021-08-27 11:34
Co, znów braknie argumentów to pozostaje tylko obrażanie?
Zajmij się w życiu czymś pożytecznym zamiast klepać w klawiaturę jak małpa.
- 4 0
-
2021-08-27 11:27
Są mądrzejsi , uczą się na błędach w przeciwieństwie do wielkomieszczaństwa ...z klatki na zaspie (3)
idz posiedziec na trzepaku w maseczce .
- 11 7
-
2021-08-27 11:34
Jasne a teraz sprawdź statystyki (2)
Ilu od roku na covid zmarło ludzi z Gdańska a ilu z Kaszub.
Hahahaha- 6 0
-
2021-08-27 12:56
jaka jest gęstość zaludnienia na Kaszubach a jaka w mieście? (1)
gęstość zaludnienia ma wpływ na roznoszenie chorób
- 2 3
-
2021-08-27 13:09
Gęstość zaludnienia....
Znajdź lepszy argument ....jak ryba nie umie pływać to mówi że woda rzadka
- 4 3
-
2021-08-27 11:10
Aha, czyli pójście na teścik i kwarantanna jest przejawem myślenia i inteligencji. Bardzo ciekawe, bardzo.
- 14 7
-
2021-08-27 11:10
Ostatnio chory bylem.... (6)
I co od razu mam biec po test....kupiłem płyn do płukania gardła, syrop , soł fizjologiczna do inhalacji ...tydzień i po przeziebieniu .....chyba że to był kowid ....no to strach się bać!
- 23 8
-
2021-08-27 12:43
Ostatnio chory bylem.... (3)
nie sądzicie że jak ktoś umrze to nie będzie o tym pisał na trójmieście? nawet jak takie samoleczenie przeżyje jedna na 10 osób to te 9 które umarły się tym nie pochwalą....
ponad 100 000 ponadnormatywnych zgonów nie wzięło się znikąd... - i co ciekawe najwięcej występowało równolegle ze zgonami covidowymi...- 3 8
-
2021-08-27 12:51
nie wzielo sie znikad (2)
wzielo sie z stworzenia chaosu...i morderstw na osobach ktore wymagaly leczenia odpowiedniego do ich stanu zdrowia a nie zastosowano tego poniewaz te osoby mialy pozytywny wynik testu i zostawiono je same sobie
- 13 3
-
2021-08-27 14:19
to czemu te ekstra zgony występowały tylko kiedy były fale covida? (1)
statystyki za 2020 już są dostępne i ludzie umierali wtedy kiedy były szczyty zachorowań na covid - a pomiędzy falami praktycznie ponadnormatywnych zgonów nie było
- 4 7
-
2021-08-27 18:37
ale niedziele was zmanipulowal , nie umiecie sami myslec???
- 3 0
-
2021-08-27 11:31
a ile osob podrodze zaraziłes hmm (1)
- 11 15
-
2021-08-27 11:48
nikogo...cale otoczenie zdrowe
- 15 3
-
2021-08-27 21:01
Według mojego ulubionego tygodnika Do Rzeczy. (1)
Jako osoba zaszczepiona mam w swoich nozdrzach 251 razy więcej wirusa COVID-19 niż osoby, które nie przyjęły szczepionki. Informuję, że z swoimi skażonymi nozdrzami będę w sobotę i niedzielę spacerował po Trójmieście bez maseczki. W dni robocze korzystam z usług SKM oczywiście bez maseczki. Nieszczepieni uważajcie na siebie.
- 6 18
-
2021-08-27 22:46
Jak zwykle Od rzeczy i manipulacja
I do tego troll od antyszczepów który odwraca kota ogonem
- 2 5
-
2021-08-27 12:03
Z cyklu, "Bełkot rządzących". (76)
"Ministerstwo Zdrowia proponuje, aby niezaszczepiony pracownik został pozbawiony wynagrodzenia i był wysłany na urlop bezpłatny."
Chcecie mi powiedzieć, ze pracodawca będzie mógł wyciągać konsekwencje wobec pracownika za coś, co nie jest obowiązkowe? Powodzenia i do widzenia w sądzie. Mało wam było kompromitacji w sądach w sprawie maseczek i kar nakładanych na restauratorów przez sanepid?- 90 32
-
2021-08-27 15:03
A czy wszyscy palacze (1)
Też zostaną wysłani na bezpłatny urlop? I nadużywający alkoholu lub innych środków pobudzających? Oni też w końcu zajmą łóżka w szpitalach. A szczepienie nie chroni przed zarażaniem.
- 7 0
-
2021-08-27 15:51
Zrozumiałabym coś takiego, gdybyśmy mieli szczepionkę na koronawirusa po której naprawdę jedynym możliwym skutkiem ubocznym był delikatny ból ręki przez chwilę, to raz. Dwa: gdyby ta szczepionka naprawdę chroniła przed zachorowaniem, a nie tylko przed szpitalem i zgonem ( co i tak jest nieprawdą ). Trzy: jedna szpryca, no max dwie i koniec. Jest
Zrozumiałabym coś takiego, gdybyśmy mieli szczepionkę na koronawirusa po której naprawdę jedynym możliwym skutkiem ubocznym był delikatny ból ręki przez chwilę, to raz. Dwa: gdyby ta szczepionka naprawdę chroniła przed zachorowaniem, a nie tylko przed szpitalem i zgonem ( co i tak jest nieprawdą ). Trzy: jedna szpryca, no max dwie i koniec. Jest odporność, wszyscy są bezpieczni, jest fajnie, koniec pandemii. Wówczas osoby, które nie chcą się szczepić mogłyby być traktowane jak dziwaki. Wiedząc jak to wygląda naprawdę, każda forma nacisku, każdy podział na szczepionych i nieszczepionych jest po prostu zbrodnią w biały dzień.
- 6 0
-
2021-08-27 12:35
W firmie gdzie pracuję szef zwolnił jednego co nie chciał się zaszczepić i drugiego co namawiał aby się nie szczepić. (8)
- 3 12
-
2021-08-27 15:07
I to jest zwykły faszyzm (3)
Teraz naszymi wrogami są ludzie niezaszczepieni a za chwilę np. rolnicy lub ludzie których wzrost przekracza 190 cm. Tak to się zawsze zaczyna...
- 5 1
-
2021-08-27 17:50
Tyle, że faszyzm wroga sobie uroił, (2)
a ruch antyszczepionkowy istnieje i z dumą potwierdza to, o co jest oskarżany.
- 0 4
-
2021-08-27 17:53
(1)
Uroił sobie Żydów?? To dopiero teoria. Czyli twoim zdaniem naród żydowski to tylko legenda?
- 2 0
-
2021-08-27 17:58
Nie Żydów, tylko Żydów jako wroga, to o co ich oskarżał.
Antyszczepionkowcy z dumą wypinają pierś i mówią tak, to prawda.
- 0 1
-
2021-08-27 12:45
I się durnie mogą teraz sądzić. (3)
Powodzenia:)Wyłożą kasę na adwokata, na sprawę i jeszcze sad zasądzi im na koniec zamiast odszkodowania zwrot kosztów sądowych:):):)
I forsa na 500+ będzie:)- 4 5
-
2021-08-27 13:05
(2)
tak a jak sąd się dowie o unikaniu płacenia podatków przez pana pracodawcę czy oszukiwanie zusu na płaceniu pod stołem to też taki będziesz wesolutki kmiotku?Do czasu parówo do czasu
- 4 1
-
2021-08-27 13:33
Za samą kulturę słowną wylałbym cię chamie na zbity pysk pod byle pretekstem. (1)
I pisz nawet sto donosów na mnie.
- 2 4
-
2021-08-27 14:03
Idź się pobawić w piaskownicy dzieciaku, może trochę ochłoniesz.
- 4 0
-
2021-08-27 12:07
(12)
jak widać mało beka z januszów biznesu którzy zechcą gnębić pracowników w ten bezprawny sposób zostaną przeflancowani przez sądy aż miło a odszkodowania wykończą takie pseudo biznesy
- 17 6
-
2021-08-27 12:42
Zadam konkretne pytanie (11)
dlaczego uważasz, że sądy będą wydawać wyroki na korzyść antyszczepionkowców? Przecież przy obecnym układzie politycznym nowelizacja prawa w tym zakresie to kwestia kilku godzin.
- 3 17
-
2021-08-27 12:50
Konkretne pytanie, konkretna odpowiedź. (10)
Wszystkie szczepionki są w fazie testów. Są dopuszczone warunkowo do obrotu, na czas określony.
W związku z tym nie można wprowadzić obowiązku szczepień na C19, bo było by to jawne pogwałcenie Konstytucji RP, gwarantującej brak przymusu w uczestniczeniu w eksperymentach medycznych.- 14 8
-
2021-08-27 12:56
No a np. Pfizer w USA już nie jest. (9)
Kwestia podobnej decyzji EMA dla szczepionek dopuszczonych w UE, nowelizację ustawy PiS przepchnie w pół dnia i jesteśmy w domu.
- 5 11
-
2021-08-27 14:06
To półprawda
Amerykańska FDA zatwierdzila produkt o nazwie Comirnaty (używany w Europie), natomiast produkt używany w USA nadal ma statuę EUA. Oznacza to nic innego jak wprowadzanien ludzi w blad, ponieważ teoretycznie szczepionka jest zatwierdzona, praktycznie producent nadal nie ponosi odpowiedzialności. Proszę samemu sprawdzić dokumentację FDA
- 7 2
-
2021-08-27 14:06
Nie prawda - to jest fejk news - w Stanach tylko przedluzono zgode na warunkowe stosowanie
- 7 2
-
2021-08-27 13:16
Jest i pozostanie tak długo, jak nie zostaną zakończone badania długoterminowe, dotyczące skutków ubocznych. (6)
Nie interesują mnie Stany. Nie wiem jak do tego problemu podchodzi ich Konstytucja.
W Polsce taka decyzja będzie tak samo ważna, jak czasowe dopuszczenie preparatów medycznych na C19.
Zapomniałeś już o tym, że Konstytucja RP stoi ponad prawem UE?- 12 4
-
2021-08-27 13:21
Dalej nie rozumiesz. (5)
EMA wyda decyzję dla Europy o pełnym dopuszczeniu. Na tej podstawie odpowiednie organy w Polsce wydadzą decyzję dla Polski. Na tej podstawie nowelizuje się ustawę i masz obowiązkowe szczepienie na covid. Prawnie wszystko na tip-top.
- 2 6
-
2021-08-27 13:46
Ostatni raz ci tłumaczę, bo widzę, że to rzucanie grochem o ścianę. (4)
1. Polska Konstytucja gwarantuje dobrowolny udział w eksperymencie medycznym.
2. Żadna ze szczepionek nie ma zakończonego pełnego okresu badań, ze szczególnym uwzględnieniem długoterminowych skutków ubocznych.
3. Zakończenie wszystkich etapów z pozytywnym wynikiem jest medycznym warunkiem dopuszczenia szczepionki do użytku na terenie1. Polska Konstytucja gwarantuje dobrowolny udział w eksperymencie medycznym.
2. Żadna ze szczepionek nie ma zakończonego pełnego okresu badań, ze szczególnym uwzględnieniem długoterminowych skutków ubocznych.
3. Zakończenie wszystkich etapów z pozytywnym wynikiem jest medycznym warunkiem dopuszczenia szczepionki do użytku na terenie RP. Do tego czasu obywatel jest chroniony Konstytucją, a szczepionka jest uważana za preparat medyczny.
4. Rozporządzenia, dyrektywy, czy ustawy, stojące w sprzeczności z prawem wyższego rzędu (patrz Konstytucja RP), są w świetle prawa "bezprawiem".
5. Jeżeli rządzący wprowadzą przymus szczepień, powołując się na prawo unijne, sądy w Polsce zrobią miazgę z tych przepisów. Tak jak zrobili miazgę z nakazu noszenia maseczek, czy kar nakładanych przez sanepid na restauratorów. Kto się nie bał i poszedł do sądu, wygrywał. Pomimo, że były odpowiednie rozporządzenia, dyrektywy i ustawy.- 11 6
-
2021-08-28 05:50
Skutki długoterminowe nie są wcale wyznacznikiem ukończenia testów klinicznych i nieprawdą jest że leki dopuszczane są dopiero po zbadaniu wszystkich tego typu skutków-nie jest to możliwe po prostu. Zgodnie w tym tokiem myślenia nie mielibyśmy połowy leków które mamy na rynku.
- 1 2
-
2021-08-27 14:01
Producent przedstawi argunenty (2)
za skróceniem okresu badań, które uzna za zasadne i wystarczające zarówno unijny jak i Polski regulator. Żaden sąd na życzenie antyszczepa nie będzie robił swojego dochodzenia czy gremium eksperckie podjęło słuszną czy niesłuszną decyzję. Sąd rozpatruje stan prawny, dokładnie tak jak w przypadku maseczek nie dochodził czy działają czy nie. W przypadku pełnego dopuszczenia przez EMA, wprowadzenie obowiązkowych szczepień na covid to kwestia paru dni.
- 3 9
-
2021-08-27 14:25
Nie wcinaj się między "wódkę z zakąskę", ze swoim bełkotem. (1)
- 2 3
-
2021-08-27 15:21
Gdzie tu bełkot ? Żaden sędzia
nie wychodzi poza swoje kompetencje, polega na opinii biegłych, ekspertów, instytucji. W przypadku katastrofy budowlanej sędzia nie siada z kalkulatorem żeby sprawdzić obliczenia.
- 2 3
-
2021-08-27 12:08
Co za problem wpisać w ustawę obowiązkowe szczepienie? (51)
Żaden:)A podstawą do zwolnienia może być szeroko rozumiane "działanie na szkodę pracodawcy" a takim jest np. niestosowanie się do regulaminu w miejscu pracy.
I możesz do sądu pracy dawać:)Powodzenia- 6 13
-
2021-08-27 12:14
(49)
Regulamin pracy nie może być sprzeczny z obowiązującym prawem w danym kraju, a jeśli przepisy w danym kraju są sprzeczne z prawem europejskim, to zostaje zawieszone i nie obowiązuje. Dane medyczne = dane wrażliwe=Rodo. Rodo jest europejskie, więc żadna polska ustawa w omawianej kwestii nie ma racji bytu.
- 15 5
-
2021-08-27 12:37
Regulamin pracy w prywatnej firmie. Tutaj regulaminem, kodeksem pracy, sądem jest właściciel. (13)
- 4 5
-
2021-08-27 12:44
(12)
do czasu dzbanie donosik do skarbówki i cię kmiocie pracodawco nie ma nie bój nic oni znajdą wszystko co tylko zechcą a i jeszcze jedno płacenie pod stołem jest nielegalne jest na to paragraf powodzenia leszczu
- 4 2
-
2021-08-27 13:06
Skąd kmiocie do łba ci przyszło płacenie pod stołem? (11)
jakieś własne przeżycia?Może o tym opowiesz?Popłaczemy razem
- 2 2
-
2021-08-27 13:13
(10)
bo to jest kmiocie norma stulejarz janusz biznesu musi mieć na mercedesa co dwa lata więc płaci minimalną oficjalnie i 1500 albo 1000 pod stołem co kmiocie urodziłeś się wczoraj nie wiesz kmiocie w jakim kraju żyjesz?
- 1 2
-
2021-08-27 13:21
Może ty się tak dajesz dymać. (9)
Ja płacę tylko oficjalnie na konto pracownika i śpię spokojnie.
Ale szczerze...jakbym miał takiego pracownika co tylko "kmiotku i czubie" potrafi powiedzieć to wylałbym go na zbity pysk pod byle pretekstem.- 3 2
-
2021-08-27 14:59
(8)
to byś ch..ju miał potem, wszystkie możliwe kontrole i zdziwiłbyś się ile na ciebie mają bujaj się na szczaw id..to
- 1 2
-
2021-08-27 16:44
Mozesz mi co najwyżej... (7)
obciągnąć pod stołem.Chamie bez kultury:):)
- 0 1
-
2021-08-27 17:15
(6)
to chodź szm..to porozmawiamy sobie po męsku ręcznie zobaczymy parówo jaki byłbyś wyszczekany po paru fangach na ten jadowity r..j
- 0 0
-
2021-08-27 17:42
Prokurator dopytuje co rozumiesz (5)
przez męska rozmowę oraz fangę.
- 0 0
-
2021-08-27 18:08
(4)
to co rozumie mężczyzna a nie c..pa kmiocie
- 0 0
-
2021-08-27 18:20
Prokuraturem może być kobieta, (2)
wyjaśnij, co zamierzasz zrobić dyskutantowi. :-)
- 0 0
-
2021-08-27 18:59
Po co dyskutujesz z cieciem, (1)
który ewidentnie odstawił leki i nie panuje nad nerwami, ma zespół Aspergera lub jest zwykłym,dymanym przez wszystkich frustratem?
Sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.- 0 0
-
2021-08-27 19:07
Sam nie wiem, trochę dla relaksu, trochę
by postronni zobaczyli jak dyskutować gdy spotkają się z podobną argumentacją (bez wyzwisk)w pracy czy wśród znajomych, trochę też, by sprawdzić czy w mojej własnej opinii nie ma jakichś dziur i w miarę możliwości ją korygować .
- 0 0
-
2021-08-27 18:15
Skarbówka dopytuje się ci masz na myśli o wałkach.
Bo skoro o tym piszesz to znaczy,ze sam je robiłeś,masz doświadczenia i powinna się tobą zainteresować.
A co do fangi:)No cóż uwierz mi,że spotykając mnie mocno byś się zdziwił kluseczko:):)- 0 0
-
2021-08-27 12:28
Ale nie trzeba nic odtajniać. (34)
Po prostu nie zaliczysz badań okresowych. Gdyby wrażliwość danych miała blokować ocenę stanu zdrowia pod kątem dopuszczenia do pracy,
to nielegalna byłaby książeczka sanepidowska, gdzie żeby zostać dopuszczonym do pracy musisz przedstawić wyniki badań "jedynki" i "dwójki".- 10 10
-
2021-08-27 12:30
A od kiedy to, szczepienia wchodzą w skład badań okresowych? (33)
- 17 4
-
2021-08-27 12:34
No nie wchodzą, ale w obecnej sytuacji politycznej (1)
to kwestia kilku godzin, żeby weszły :-)
- 5 1
-
2021-08-27 12:43
kwestią kilku godzin może być to że pan niedzielski może być nieświętej pamięci panem niedzielskim co dzbanie myślisz że ten kmiot może wszystko i będzie do końca życia bezkarny?
- 3 2
-
2021-08-27 12:32
Wystarczy wpisać to w książeczkę i będą:) (30)
Kiedyś badania kału na nosicielstwo było obowiązkowe.
Od 10 lat jest obowiązkowe tylko w przemyśle gastronomicznym.
Papier przyjmie wszystko:)- 4 10
-
2021-08-27 13:19
Jak nie miałeś robaków nie było przymusu brania leków na robaki. (10)
Dlaczego jako zdrowy człowiek mam się szczepić preparatem medycznym?
- 5 2
-
2021-08-27 13:40
Zaraz EMA pójdzie drogą FDA (9)
i skończy się narracja o preparacie i eksperymencie. Co wtedy zrobisz ? Jaki macie plan B ?
- 2 3
-
2021-08-27 14:58
(7)
decyzja jakiegoś farmaceutycznego krawaciarza ty deb..lu zmieni polską konstytucję?
- 5 2
-
2021-08-27 15:27
Nie, decyzja Polskiego organu regulacyjnego, (6)
która dla każdego sędziego w tym kraju kończy wasz bełkot o eksperymencie.
- 1 3
-
2021-08-27 16:06
(5)
organ regulacyjny co ma do mojego stanu zdrowia deb..lu?Może wytłumaczysz na jakiej podstawie ten organ podjął nielegalnie decyzję o testach na dzieciach?Spokojnie dzbanie
- 4 3
-
2021-08-27 16:28
Kluczysz i zmieniasz temat. (4)
Tłumaczę ci, że system obowiązkowych szczepień już od dawna istnieje i sam jemu podlegałeś jako dziecko. Dostępne jest całe umocowanie prawne, łącznie z grzywną dla rodziców uchylających się od szczepień małoletniego. Jak tylko nasz Polski organ regulacyjny wyda decyzję o pełnym dopuszczeniu szczepionki, to wystarczy do ustawy o szczepieniach obowiązkowych po np. ksztuścu postawić przecinek i dopisać covid. I tyle. Wszystko zgodnie z prawem, nie trzeba żadnych zmian konstytucji.
- 2 3
-
2021-08-27 17:14
(3)
umiesz odróżnić dziecko od osoby dorosłej ty beznadziejny id..to?
- 0 2
-
2021-08-27 17:35
Umiem. A co to ma do rzeczy ? (2)
Prawo jest sprofilowane pod dzieci, bo wszystkie szczepienia obowiązkowe odbywają się u małoletnich. Rozszerzenie ich na dorosłych to żaden problem, wręcz uproszczenie. Może Cię oświecę, ale dzieci również są pod ochroną Konstytucji. Więc to, że w kontekście covidu mówimy o szczepieniu dorosłych w żaden sposób nie czyni twojego bełkotu na temat konstytucji bardziej zasadnym.
- 1 0
-
2021-08-27 18:07
(1)
jest to problem ponieważ żadnej osobie dorosłej nie można podawać lekarstw czy prowadzić na niej procedur medycznych bez jej zgody moje ciało ośle nie jest własnością państwa dotarło w końcu?
- 3 2
-
2021-08-27 18:15
Oczywiście, że można, prawo przewiduje masę wyłączeń.
Ale nie o tym mowa Nikt cie nie będzie na siłę szczepił, podobnie jak nie szczepi się na siłę dzieci, których rodzice nie wyrazili na to zgody. Dowalą ci grzywnę na tych samych zasadach na jakich jest przewidziana dla rodziców nie szczepiących dzieci i zostanie ona wyegzekowana jak każda inna grzywna. Więc zacznij zbierać do skarbonki. To powinno wystarczyć na 99% antyszczepów.
- 1 2
-
2021-08-27 13:43
Nie mają planu B.
Już teraz zostały im tylko wyzwiska i groźby:)Czyli zwykłe szambo:):)No ale to cały poziom antyszczepów.
- 6 5
-
2021-08-27 12:35
(18)
do kilku wyroków patafianie potem kochanych pracodawców się ustawi odpowiednio jak im zabraknie ludzi do roboty to co zrobią?Rząd im da?
- 9 4
-
2021-08-27 12:44
Patafianie. (2)
My, pracodawcy poradzimy sobie lepiej bez takich nieodpowiedzialnych ludzi jak ty.
Co mi przyjdzie z pobłażania jednego antymaseczkowca jak mi zarazi pół załogi???Kto mi zwróci kasę za straty?- 4 7
-
2021-08-27 15:11
co ci id..to przyjdzie z kontroli skarbowej do 5 lat wstecz?A to ch..ju że popłyniesz
- 1 1
-
2021-08-27 12:54
straty niech ci wyrówna rząd bo to jest jego pandemia
- 5 3
-
2021-08-27 12:39
Ale jaki ty chcesz mieć wyrok, jeżeli (14)
ustawodawca wpisze to w ustawie ? Sąd ocenia zgodność z prawem, nie z twoimi oczekiwaniami.
- 6 5
-
2021-08-27 12:41
(13)
pytam się ciebie głupi czubie czy jakakolwiek ustawa może być sprzeczna z konstytucją?
- 8 3
-
2021-08-27 12:46
Możesz mi wyjaśnić w którym miejscu (12)
rozszerzenie listy szczepień obowiązkowych o kolejną pozycję jest sprzeczne z Konstytucją ?
- 6 4
-
2021-08-27 12:52
(11)
ponieważ ten preparat czubie nie jest żadną szczepionką czy możesz to zrozumieć i nie ma on w Europie pełnego dopuszczenia do obrotu na ludziach niczego nieświadomych odbywa się kolejna faza badania tego.Podaj mi proszę czubie paragraf który mi nakazuje przyjmować lekarstwa niepewnego pochodzenia które niekoniecznie mi w czymś pomogą a
ponieważ ten preparat czubie nie jest żadną szczepionką czy możesz to zrozumieć i nie ma on w Europie pełnego dopuszczenia do obrotu na ludziach niczego nieświadomych odbywa się kolejna faza badania tego.Podaj mi proszę czubie paragraf który mi nakazuje przyjmować lekarstwa niepewnego pochodzenia które niekoniecznie mi w czymś pomogą a prawdopodobnie zaszkodzą słucham przepis który mi nakazuje zagrozić swojemu zdrowiu nie filozofuj cymbale bo wymaganie przez janusza biznesu jakichkolwiek danych medycznych jest sprzeczne z konstytucją jest sprzeczne z ustawą o ochronie danych osobowych jest jasne stanowisko Urzędu Ochrony Danych Osobowych w tej sprawie
- 5 4
-
2021-08-27 12:57
No nie ma, ale zaraz może mieć, (10)
podobnie jak Pfizer w USA. I co wtedy zrobisz ?
- 2 6
-
2021-08-27 13:03
(9)
konstytucję stulejarz morawiecki zmieni?Nie żyjemy kmiocie w USA czy zauważyłeś to może?
- 5 4
-
2021-08-27 13:12
Potrafisz czytać ze zrozumieniem czy za bardzo (8)
sie rozmarzyłeś o męskich narządach ? Zaraz EMA wyda podobną decyzję dla Europy jak FDA dla USA i nic nie trzeba będzie zmieniać.
- 2 5
-
2021-08-27 14:58
(7)
EMA zmienia w tym kraju konstytucje id..to?
- 2 1
-
2021-08-27 15:24
Nie trzeba zmieniać konstytucji. (6)
Zatwierdzenie przez EMA, zatwierdzenie przez Polskiego regulatora - wedle waszego pojmowania "koniec eksperymentu" , nowelizacja ustawy i obowiązek szczepień pod karą grzywny. Tyle.
- 3 2
-
2021-08-27 16:02
(5)
podstawa prawna do podawania lekarstw zdrowym ludziom ty id..to czekam konkretny artykuł paragraf?
- 3 1
-
2021-08-27 16:22
Dokładnie ta sama jak dla innych (4)
obowiązkowych szczepionek, które jako dziecko przyjąłeś.
- 4 3
-
2021-08-27 18:05
(3)
nie jestem dzieckiem dzbanie i na każdą ingerencję w moje ciało muszę wyrazić zgodę
- 1 3
-
2021-08-27 18:09
Dokładnie tak samo jest w przypadku (2)
dziecka, tyle, że ta decyzja do 18 roku życia jest przeniesiona na rodziców. A mimo to mamy szczepienia obowiązkowe.
- 3 0
-
2021-08-27 18:33
(1)
ale dorosły człowiek sam decyduje dzbanie o tych sprawach czy rozumiesz to w końcu?
- 3 2
-
2021-08-27 18:48
To nie ma znaczenia. Przeniesienie
decyzji z dziecka na opiekuna prawnego w żaden sposób nie zmienia wagi tej decyzji w kontekście praw człowieka, konstytucji, czy czego byś tam chciał. Skoro można wprowadzić obowiązkowe szczepienia dla dzieci, to można i dla dorosłych.
- 0 0
-
2021-08-27 12:15
a może podpis że taki typ bierze odpowiedzialność za śmierć pracownika renta dla dzieci itd?Może tak co?pajacyku?
- 5 7
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.