- 1 Śmiertelne potrącenie przez pendolino. "Osoba leżała na torach" (74 opinie)
- 2 Podwyżka opłat za wodę i ścieki w Gdańsku (285 opinii)
- 3 Śmiertelny wypadek na A1 w stronę Gdańska (66 opinii)
- 4 Kra sięga dalej niż molo w Orłowie (68 opinii)
- 5 Granice Młodego Miasta odnalezione (27 opinii)
- 6 Obwodnica Metropolitalna uszkodzona (88 opinii)
"Marsz dla Izy" przeszedł przez Gdańsk
Przez Gdańsk przeszedł marsz pod hasłem "Ani jednej więcej". Według szacunków wzięło w nim udział ponad 3 tys. osób. Był to protest przeciwko zaostrzeniu przepisów aborcyjnych i gest solidarności z ciężarną 30-latką Izą, która zmarła ostatnio w szpitalu.
Iza to ciężarna 30-latka z Pszczyny, która zmarła z powodu wstrząsu septycznego. Doznała go w szpitalu, gdzie wcześniej stwierdzono bezwodzie.
Mimo to lekarze nie usunęli ciąży, mieli czekać, aż płód sam obumrze, i nie udzielić pomocy matce.
Raport: Protest #AniJednejWięcej zaczyna się w Gdańsku
Protest #AniJednejWięcej zaczyna się w Gdańsku (117 opinii)
W sobotę o godz. 16 pod biurem PiS na Targu Drzewnym
Protesty i demonstracje w Trójmieście - jakie i kiedy?
Uczestnicy podkreślali, że przyszli, by upamiętnić zmarłą kobietę, wyrazić solidarność z jej rodziną i "wykrzyczeć złość".
-
Lubię to
-
Super
-
Trzymaj się
-
Ha ha
-
Wow
-
Przykro mi
-
Wrr
- Wszystkie 0
- Wstydźcie się! - krzyczeli protestujący.
"To mogła być każda z nas" - hasła na transparentach
Wśród haseł na przyniesionych transparentach było napisane m.in.: "Odebraliście Izie wybór. Ani jednej więcej", "Mam wolną wolę, więc nie bawcie się w Boga", "To mogła być każda z nas" czy "Strach być w ciąży".
Raport: Ponad 3000 osób bierze udział w proteście
Ponad 3000 osób bierze udział w proteście (113 opinii)
Uczestnicy protestu przeszli spacerem pod siedzibę prokuratury na Wałach Jagiellońskich
Następnie wrócili przez Hucisko
W czasie demonstracji odczytano fragmenty opowieści kobiet, dotyczące zagrożonej ciąży, poronienia, odmowy aborcji czy badań prenatalnych w szpitalach.
-
Lubię to
-
Super
-
Trzymaj się
-
Ha ha
-
Wow
-
Przykro mi
-
Wrr
- Wszystkie 0
Miejsca
Opinie wybrane
-
2021-11-06 19:02
Wielka tragedia która nie powinna się wydarzyć-współczuję rodzinie (49)
absurdalne prawo absurdalnym prawem ale gdzie był lekarz który miał mieć dyżur?? Spał a położna bała się budzić pana doktora??? To jest skandal że można spać za 150pln/godz.
Jak można było zostawić pacjentkę samą i pozwolić jej tak cierpieć? w szpitalu?? widząc cierpienie interweniowała druga pacjentka bo na empatie personelu nie mogłaabsurdalne prawo absurdalnym prawem ale gdzie był lekarz który miał mieć dyżur?? Spał a położna bała się budzić pana doktora??? To jest skandal że można spać za 150pln/godz.
Jak można było zostawić pacjentkę samą i pozwolić jej tak cierpieć? w szpitalu?? widząc cierpienie interweniowała druga pacjentka bo na empatie personelu nie mogła liczyć. Pewnie nie poszła wcześniej prywatnie do gabinetu żadnego z lekarzy pracujących na oddziale...Nie doszłoby do tego gdyby lekarze nie czuli się bezkarnie a z drugiej strony chore prawo daje pretekst do braku działania.- 611 128
-
2021-11-08 18:05
Masakra z tym levactwem ,wszedzie wejdą
- 1 0
-
2021-11-08 18:05
Znowu radzieccy was sponsoruja po?
- 1 0
-
2021-11-08 12:06
dziwne, prawda?
Lekarzem prowadzącym jej ciążę, był dyrektor tego szpitala. Wynika z dokumentacji medycznej pacjentki. Za Fakt.pl -"Dyrektor placówki prowadził ciążę zmarłej. 20 września Izabela S. źle się poczuła. Była na konsultacji ginekologicznej, ale nie u lekarza prowadzącego. Inny ginekolog zdiagnozował u niej tzw. bezwodzie. Ciężarna otrzymała skierowanie
Lekarzem prowadzącym jej ciążę, był dyrektor tego szpitala. Wynika z dokumentacji medycznej pacjentki. Za Fakt.pl -"Dyrektor placówki prowadził ciążę zmarłej. 20 września Izabela S. źle się poczuła. Była na konsultacji ginekologicznej, ale nie u lekarza prowadzącego. Inny ginekolog zdiagnozował u niej tzw. bezwodzie. Ciężarna otrzymała skierowanie do szpitala, gdzie pojawiła się następnego dnia.
Pełnomocnik rodziny nie podaje, dlaczego Izabela S. nie udała się na konsultację do dr L.......iego" Nazwisko wykropkowałem, by nie zostać posądzonym o złamanie RODO. Czy teraz możemy zrozumieć, dlaczego podlegli mu lekarze, nie przeprowadzili zabiegu? Bo bali się dyrektora.- 0 0
-
2021-11-07 22:02
Dziecko zmarło 24 godziny przed matką, winny jest lekarz nie prawo, dziecko już nie żyło. (1)
Mógł zrobić swoje kilka godzin po obumarciu płodu. Nie zrobił, dlaczego?
Mało tego, czy ludzie na demonstracji czytać nie umieją? Aborcja przy zagrożeniu życia matki jest dopuszczona.- 9 6
-
2021-11-08 08:13
No wlasnie nie bedzie zaraz !!! Juz jest projekt? Gdzie Ty zyjesz i co ogladasz?
- 2 0
-
2021-11-07 21:11
Akurat to prawo nie ma nic do tego (1)
Bo od zawsze był i jest zapis o aborcji w przypadku zagrożenia życia matki. D*** dali lekarze i oni powinni odpowiadać za to. Jeśli ktoś miesza w to politykę i jest poprostu upośledzony umysłowo ( tyczy się to tych wszystkich politycznych hien z opozycji). Ale znając życie koło wzajemnej adoracji iwchodzenia sobie w d*** obroni swoich towarzyszy w
Bo od zawsze był i jest zapis o aborcji w przypadku zagrożenia życia matki. D*** dali lekarze i oni powinni odpowiadać za to. Jeśli ktoś miesza w to politykę i jest poprostu upośledzony umysłowo ( tyczy się to tych wszystkich politycznych hien z opozycji). Ale znając życie koło wzajemnej adoracji iwchodzenia sobie w d*** obroni swoich towarzyszy w białych kitlach, to trochę jak z operacja, która się udała, ale pacjent wywinął nogi.....tam zawsze znajda jakieś wyjaśnienie i wszystko się rozmywa prawnie.
- 5 7
-
2021-11-07 21:32
od zawsze, serio? przypominam, że aborcja była w Polsce całkowicie legalna
- 4 2
-
2021-11-07 19:35
babcia krzyczy "to mogła być każda z nas"? (1)
- 7 6
-
2021-11-07 21:03
To komunistka
- 2 4
-
2021-11-07 19:29
Idzie protestować na plaże.
Przez was korki, gdzieś mam wasze problemy , nie dotyczą nas, my używamy zabezpieczenia
- 3 6
-
2021-11-07 12:50
Czy milicja kogoś pałowala na marszu? (1)
- 3 0
-
2021-11-07 15:58
Nie nie palowala tylko pedalowala na rowerach
- 2 1
-
2021-11-07 10:47
Bezmógowce jak zawsze kłamią a lewicowe media to powielaja prawo pozwala przerwac ciaze w obronie zycia kobiety!
A wine ponoszą w jej wypadku lekarze którychci hipokryci bronią własnie i żądają podwyżek o 100 wypłaty
- 14 14
-
2021-11-07 07:49
Trzeba nie mieć mózgu, żeby wierzyć w to, że lekarze czekali bo im prawo nie pozwalało..
Tylko, że prawo mówi jasno - gdy jest zagrożenie życia matki to trzeba ją pierwszą ratować. Ta kobieta miała wysoką gorączkę więc wiadomo było, że był stan zapalny. Powinni szybko usunąć ciążę aby nie doszło do Sepsy. A co zrobili lekarze? Każdy wie, że nic. Teraz dla ratowania własnej d*py próbują to zwalić na prawo. Proszę podać choć jeden przykład gdzie lekarz w ostatnim roku został oskarżony o dokonanie aborcji ratując życie matki? Czy wierzycie dalej tvn, że takich nie było?
- 39 18
-
2021-11-06 23:09
Jak to nie poszła prywatnie? Chodziła właśnie prywatnie do dyrektora szpitala....
- 7 2
-
2021-11-06 21:39
Prokuratura działa tak. Załóżmy że zrobili aborcję. (5)
Jak przeżyła to nie było zagrożenia życia. Lekarz idzie do więzienia.
Jeśli nie przeżyła to było zagrożenie życia i lekarz idzie do więzienia.- 54 19
-
2021-11-07 01:15
Jak przeżyjesz operację wysokiego ryzyka to nie było zagrożenia życia?
- 12 8
-
2021-11-06 23:18
to się nazywa "paragraf 22" (1)
- 3 3
-
2021-11-07 15:57
993W dla kumatych
- 0 0
-
2021-11-06 21:43
Dobrze ze to nie Kaczyński według pijaka Niemca (1)
- 10 5
-
2021-11-06 22:06
No nie wiadomo
Tusk kłuci się sam ze sobą
- 13 12
-
2021-11-06 21:22
Dobra wtrzyj gila i spadaj (3)
- 10 10
-
2021-11-06 21:44
We wrześniu to było, ale macie zapłon. (2)
- 14 6
-
2021-11-07 10:37
Teraz Tusk będzie na każdym pogrzebie? (1)
- 12 12
-
2021-11-07 15:57
Teraz Tusk i lewica powtórzą pogrzeb Adamowicza...
Już mają 18% POparcia. Ciekawe co teściowa na to?
- 5 7
-
2021-11-06 21:20
(23)
Średniowiecze prawo nie pozwala ba ratowanie kobiet w ciąży
- 46 53
-
2021-11-08 10:29
O jaką Anie chodzi?
- 0 0
-
2021-11-08 00:20
Obecne prawo polskie pozwala.Nie zmyślaj.
- 6 2
-
2021-11-07 16:30
Cieniutko jakieś 200 osób
- 3 8
-
2021-11-07 10:35
Mąż tej kobiety napisał że nie życzy sobie żeby Tusk robił taniec nad grobem jego żony
Brawo gościu! Szacunek
- 25 21
-
2021-11-07 10:08
To Konstytucja Kwasniewskiego
- 10 8
-
2021-11-07 06:25
Prawo w Polsce pozwala na aborcję (5)
W przyoadku zagriżenia życia matki ,więc niebredź to jest polityczna chućpa.
- 29 28
-
2021-11-07 12:37
Kocham (4)
Wyborców pisu, zaostrzono prawo aboryjne w poslce a ci dalej ślepo wierzą, że to wina wszystkich do ookola tylko nie ich świętej partii. Małpy nawet takie głupie nie są
- 27 15
-
2021-11-08 12:45
Umiesz czytać? To przeczytaj.
Jeśli masz choć odrobinę przyzwoitości, to proszę zastanów się po przeczytaniu tej informacji. - "Zgodnie z ustawą z dnia 7 stycznia 1993 o planowaniu rodziny, ochronie płodu ludzkiego i warunkach dopuszczalności przerywania ciąży w brzmieniu ukształtowanym m.in. przez dwa wyroki Trybunału Konstytucyjnego: wyrok z dnia 28 maja 1997 oraz wyrok z
Jeśli masz choć odrobinę przyzwoitości, to proszę zastanów się po przeczytaniu tej informacji. - "Zgodnie z ustawą z dnia 7 stycznia 1993 o planowaniu rodziny, ochronie płodu ludzkiego i warunkach dopuszczalności przerywania ciąży w brzmieniu ukształtowanym m.in. przez dwa wyroki Trybunału Konstytucyjnego: wyrok z dnia 28 maja 1997 oraz wyrok z dnia 22 października 2020 aborcja jest dopuszczalna jedynie w dwóch przypadkach:
- gdy ciąża stanowi zagrożenie dla życia lub zdrowia kobiety ciężarnej (bez ograniczeń ze względu na wiek płodu),
- gdy zachodzi uzasadnione podejrzenie, że ciąża powstała w wyniku czynu zabronionego (do 12 tygodni od początku ciąży). (...) 28 maja 1997 Trybunał Konstytucyjny w pełnym dwunastoosobowym składzie przy trzech zdaniach odrębnych orzekł o niezgodności przepisu wprowadzającego tę przesłankę z przepisami konstytucyjnymi utrzymanymi w mocy przez tzw. Małą Konstytucję z 1992 przez to, że legalizuje przerwanie ciąży bez dostatecznego usprawiedliwienia koniecznością ochrony innej wartości, prawa lub wolności konstytucyjnej oraz posługuje się nieokreślonymi kryteriami tej legalizacji, naruszając w ten sposób gwarancje konstytucyjne dla życia ludzkiego. Ponadto w uzasadnieniu do tego orzeczenia wyraził pogląd, że uchwalona 2 kwietnia 1997 r. Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej potwierdza w art. 38 prawną ochronę życia człowieka. Podstawa konstytucyjna, na której oparł swoje orzeczenie TK, znalazła więc potwierdzenie i wyraźne wyartykułowanie w Konstytucji RP. Przepisy dotyczące tej przesłanki utraciły moc obowiązującą 23 grudnia 1997 na podstawie obwieszczenia Prezesa TK z 18 grudnia 1997". Czy w owym czasie PiS rządziło? A może to PiS wtedy powołał sędziów TK? Przypomnę, że Prezesami TK w owym czasie byli - w 1993 prof. Mieczysław Tyczka, w 1997 prof. Andrzej Zoll. To co, oni byli nominowanie przez PiS? Halo!!!- 0 0
-
2021-11-07 15:11
A ja kocham wyborców PO (1)
Generalnie zachowują się tak jakby nigdy nie mieszkali w Polsce i nie byli w jakimkolwiek szpitalu. Dalej myślą, że pan doktor to taki człowiek, który przez cały dyżur wsłuchuje się w to co pacjentów boli i natychmiast reaguje. Pokaż mi lekarza, któremu w ostatnich latach postawiono zarzuty prokuratorskie za usunięcie ciąży zagrażającej życiu
Generalnie zachowują się tak jakby nigdy nie mieszkali w Polsce i nie byli w jakimkolwiek szpitalu. Dalej myślą, że pan doktor to taki człowiek, który przez cały dyżur wsłuchuje się w to co pacjentów boli i natychmiast reaguje. Pokaż mi lekarza, któremu w ostatnich latach postawiono zarzuty prokuratorskie za usunięcie ciąży zagrażającej życiu matki. A może wierzysz TVN że takich sytuacje miały miejsca w polskich szpitalach? Ja nie jestem wyborcą PiS ale tutaj na odległość wali zaniedbanem że strony lekarzy. Umarła młoda osoba, którą zgodnie z prawem mogli uratować. Ale po co... Dla nich to kolejny trup do statystyki. Ciekawe czy pan doktor zachował by się podobnie gdyby to jego żona leżała z taką ciążą. Też by czekał? Wątpię.
- 15 13
-
2021-11-07 16:01
Cz ty wiesz co by się działo jakby ona miała inny kolor skóry?
- 4 0
-
2021-11-07 14:52
Kochasz inaczej
- 5 3
-
2021-11-06 21:45
Średniowiecze i Jesień średniowiecza to macie LPKH z tyłu
- 7 8
-
2021-11-06 21:36
Ani jednej więcej? (10)
To Ania czy Iza lewaki?
- 24 62
-
2021-11-07 17:58
To jakiś skrót myślowy cwokow z KOD?
- 3 7
-
2021-11-07 15:55
Z piorunem to brzmi Sani jednej więcej...
- 2 1
-
2021-11-07 09:37
Raczej Izy jednej mniej...
- 2 5
-
2021-11-06 23:18
zamilknij, pseudokatoliku (3)
- 13 21
-
2021-11-07 02:42
Uważny (2)
Cały problem wywołała Konfederacja w celu osłabienia PIS-u natarczywie domagając się zaostrzenia przepisów ...
- 15 10
-
2021-11-07 10:36
Znowu ktoś chlew zostawił otwarty? (1)
- 11 4
-
2021-11-07 11:32
Najwyraźniej, skoro tu jesteś...
- 5 8
-
2021-11-06 21:47
Ani jednej więcej nic nie ukradną?
Jeden wiersz wam obcięli
- 4 14
-
2021-11-06 21:48
Ani jednej mniej, tak powinno być
Ale to była Iza. Chyba że to dosłowne tłumaczenie z niemieckiego
- 7 8
-
2021-11-06 21:42
Więcej jednej Ani, tak jest po polsku ruskie baby
- 9 15
-
2021-11-06 18:41
Tu prawo nic do tego nie ma. (92)
Dopuszczalna jest aborcja z powodu zagrożenia zycia i zdrowia matki . Zawinił człowiek , zbyt póżno podejmujący działanie. A hucpa wokół sprawy ewidentnie wskazuje na lewackie awanturki . Uwłacza to zarówno kobiecie , jak i rodzinie. Wstyd, aby na cudzym nieszczęściu lewactwo uprawiało POlitykę.
- 836 655
-
2021-11-08 15:05
Ile za taki wpis? Judaszku
- 0 0
-
2021-11-08 03:15
Zawinil kaczynski i godek
x
- 2 2
-
2021-11-07 23:30
wypociny pisowskiego lub konfederackiego patałacha z kompleksami. żałosny komentarz .
- 1 2
-
2021-11-07 22:56
Płatne komentarze powinny być oznaczane
Jako tekst sponsorowany. Z naszych podatków niestety.
- 2 1
-
2021-11-07 18:30
Winni sa wszyscy uzurpajacy sobie prawo do decydowaniu o zyciu i smierci, ci ktorzy podpisali wyrok na tysiace kobiet. Oby wasze zony i corki spotkal taki sam los na jaki skazaliscie polki.
- 7 1
-
2021-11-07 17:24
Tak, tak róbmy tak dalej. To nie politycy są winni tylko lekarze. Niech lekarze się boją podejmować decyzji, a trupów będzie więcej i więcej...
- 3 4
-
2021-11-07 15:15
NIestety prawdziwe
Dopisywanie historii do błędu lekarskiego. Mega słabe.
- 3 7
-
2021-11-07 14:49
najwyraźniej
według fanatyków PISU tylko Prezes może uprawiać politykę na grobach tych, którzy zgineli w katastrofie smoleńskiej
- 9 2
-
2021-11-07 13:40
Dokładnie ale pustaki tego nie rozumieją!
- 0 1
-
2021-11-07 13:21
Noe przetlumaczysz tym wazonom.
- 1 2
-
2021-11-07 11:35
Jakie to typowe (1)
Stworzyć kulawe prawo, następnie zwalić winę na człowieka, a ludzi niezadowolonych i wskazujących na przyczynę wyzywać od 'lewactwa'. Nudne i przewidywalne te posty z nowogrodzkiej.
- 11 6
-
2021-11-07 11:56
całe prawo jest kulawe
do tego dochodzą niezawiśli sędziowie i adwokaci z sumieniem za srebrniki
- 5 3
-
2021-11-07 09:41
Prawacka głupota (7)
... spowodowała śmierć tej kobiety. Fundamentalnie, katolik-prawackie ugrupowania - już wkrótce za tę śmierć odpowiedzą. Jeszcze najwyżej 2 lata. Ot, i wszystko...
- 13 15
-
2021-11-07 14:49
Oplułem sie
- 0 0
-
2021-11-07 11:30
Bez jaj. (2)
Przecież PiS nie ma nic do rzeczy. Lekarze jej nie ratowali na czas i tyle.
- 10 13
-
2021-11-07 20:50
Będą bronić pisu choćby się na nich wysrali to powiedzą że deszcz pada
- 5 1
-
2021-11-07 12:01
Gdyby ratował na czas to bym mu postawil zarzuty
za usmiercenie zycia dziecka w łonie matki. Takie jest orzeczenie TK, zgodnie z ktorym nalezy chronic KAZDE zycie. Jestem prawicowym prokuratorem, katolikiem. Nie wierze w pandemie, wierzę, ze ziemia jest płaska, a geje i lesbijki to moda, ktora przyszla z zachodu. Zachód zazdrosci Polsce dobrobytu, a kazdy uchodzca czy imigrant to terrorysta, zgodnie z rzetelna tvp. Tyle w temacie.
- 9 7
-
2021-11-07 10:43
(2)
Jerzy. Pis wygra wybory za 2 lata i następne i następne. I to jest dobra wiadomość dla Polski i dla nas Polakow
- 11 16
-
2021-11-07 15:34
(1)
Ty nie jestes Polak tylko ruska platna rzecz.
- 5 7
-
2021-11-08 10:37
Nasz człowiek w Moskwie
Tusk o Putinie
- 2 0
-
2021-11-07 09:25
prawo nic do tego nie ma (3)
Nie zgadzam się z tą opinią. Właśnie uchwalony wyrok Pseudo Trybunału na wniosek posłów PiS stawia lekarzy w takiej sytuacji jaka miała miejsce w Pszczynie.To większość pisowska w sejmie doprowadził do tego,że przez wiele lat funkcjonujący kompromis aborcyjny został zmieniony .Teraz rząd próbuje obarczyć winą lekarzy.To nie lewactwo tylko polityka Pis.
- 17 10
-
2021-11-07 09:42
Ty tak zwany pseudo Polaku, mogłeś a nie byłeś abortowany a szkoda (2)
- 6 14
-
2021-11-07 11:21
Klasyczne miłosierdzie "obrońców życia" (1)
- 10 6
-
2021-11-07 14:48
Oko za oko ząb za ząb lewaku
- 4 5
-
2021-11-07 08:40
Kot (1)
Ty pisowska mendo jak możesz tak pisać narobiliście burdelu w całej Polsce czego się nie dotknięcie to robicie ludziom krzywdę mam nadzieję że wasza kadencja się kończy i społeczeństwo was rozliczy
- 17 19
-
2021-11-07 09:40
Za 20 lat lewaku
- 8 11
-
2021-11-07 07:37
To przekaz pis
Do ciebie też wyslali przekaz dnia?
- 14 8
-
2021-11-07 00:09
Znawca tematu - mędrzec! (2)
Skąd wiesz, że zawinił człowiek? Nie pisz kłamstw.
Co to jest to mityczne"lewactwo"? Nie szczuj.
Lekarze starjkowali - polityka, nauczyciele strajkowali - polityka, kobiety protestowały - polityka.
Zaleciało durną propagandą. To jest wstyd.
Mniej TVPIS.- 21 17
-
2021-11-07 10:40
(1)
Dp Taka jest prawda. Ci sami protestujacy popieraja strajkujących nauczycieli prawników lekarzy . Oni poparli by Adolfa gdyby ten źle wypowiedział się o Pisie. może nie ?
- 12 11
-
2021-11-08 09:32
przykre, ale prawda
mniej tv
- 2 0
-
2021-11-07 00:18
Życia i zdrowia? Każda ciąża jest w pewnym sensie zagrożeniem życia i zawsze zdrowia jeżeli przyjmiemy definicje zdrowia wdg WHO. Radzę się zapoznać oraz z wpływem ciąży na organizm- podpowiem ze trzeba w tym celu odłożyć biblie i sięgnąć po fachowa literaturę z położnictwa
- 14 11
-
2021-11-07 00:59
(3)
Blad personelu medycznego. Moja kuzynka tak stracila dziecko bo lekarz za pozno zadecydowal o cesarce. Mam nadzieje ze lekarz nie byl od blyskawic bo widzac ich stosunek do zycia ludzkiego jestem w stanie uwierzyc ze mogl poswiecic kobiete dla przykladu.
- 16 28
-
2021-11-07 08:05
(2)
Co ty pierdzielisz?! To wlasnie prawaccy, sadystyczni lekarze oponuja przeciw cesarkom.
- 16 16
-
2021-11-07 11:54
cesarskie cięcie (1)
to operacja, która nie jest obojętna dla zdrowia pacjentki. Zwykle lepiej jest jeżeli sama urodzi. Jeżeli dziecko jest już w kanale rodnym, to za późno na operację. Zawsze jest ryzyko.
- 4 5
-
2021-11-07 15:32
Zazwyczaj nie lepiej - tzw. porod silami natury to mizogiczna propaganda. Cesarka jest lepsza dla kobiety (brak dlugich, a czesto stalych problemow z drogami rodnymi) i dla dziecka (dlugi porod oprocz tego, ze zagraza zyciu, ma np. dramatyczny wplyw na hipokamp).
- 4 4
-
2021-11-06 23:09
Zagrożenia życia matki najpierw nie było, a potem już było za późno....
- 19 5
-
2021-11-06 22:17
nie !
Ot i masz ! Zaraz posądzenie o lewactwo - typowe dla jedzących z rączki rządzących. A że prawo odbiega od europejskich norm to już trudno zauważyć ze swojego zaścianka. Wstyd, aby na cudzym nieszczęściu kołtuństwo budowało swój mit !
- 28 14
-
2021-11-06 22:07
Dopuszczalna jest aborcja z powodu zagrożenia (7)
życia i zdrowia matki ALE też ochrona życia poczętego. Lekarz jest na straconej pozycji. Nie moze wykonac aborcji bo płód żyje jeszcze i je chroni. Z drugiej strony jak wykona to groza mu zarzuty prokuratorskie i prawackie bojowki religijne zarzuca mu bezpodstawne usmiercenie czlowieka. Rozumiesz tragizm sytuacji spowodowany wyrokiem pseudo ts?
- 57 21
-
2021-11-07 14:23
Ależ lewaczku (4)
Czy ciężko ci jest pojąć, że życie matki jest ważniejsze? Przecież prawo mówi to jasno. Pokaż mi lekarza w Polsce który ma zarzuty prokuratorskie za usunięcie ciąży zagrażającej życiu matki? Znasz taką? Czy wierzysz TVN , że takich sytuacji przez ostatni rok nie było
- 7 11
-
2021-11-07 17:47
Nie przyszlo ci do glowy narodowy socjalisto, ze lekarz musial czekac (2)
az faktycznie zagrozenie zycia u kobiety bedzie? I okazalo sie, ze jak juz bylo to bylo za pozno. Lekarz nie jest szachista ani pokerzysta aby czekac czy to juz ten czas. Ma miec jasne procedury, a obecne prawo jest jakie jest.
- 6 6
-
2021-11-09 13:52
nie!!!
Lekarz nie musiał czekać. Skierowanie do szpitala było pilne! Lekarz czekał, co powie mu jego dyrektor, który był prowadzącym ciążę lekarzem. Dyrektor, który uczestniczył w marszach "błyskawic". Kobieta sama upominała się o zabieg. Dlaczego tego nie zrobili? Bo dyrektor nie wyraził zgody!!!
- 1 0
-
2021-11-07 18:20
Daj spokój. Lekarze ją olali.
Kobieta sama sobie temperaturę mierzyła. Dopiero jak leżała na podłodze to pielęgniarki przyniosły kroplówkę. Żadnego lekarza u niej nie było.- 9 3
-
2021-11-07 15:28
Wiesz tyle o poloznictwie, co swinia o balecie. Zreszta jestes nia - jak to prawicowy zboczeniec.
- 7 6
-
2021-11-07 00:21
(1)
No właśnie tego te prawaki nie rozumieją. Gdyby więcej rozumieli nie byliby prawakami bo to urąga ludzkiej inteligencji
- 30 17
-
2021-11-07 01:47
bredzisz patolu lewacki.
- 19 32
-
2021-11-06 21:52
To co piszesz jest racjonalne, ale watpię czy to trafi do tej tłuszczy! Pozdrawiam
Nie przejmuj się hejtami:)
- 22 2
-
2021-11-06 21:52
Zawinilo średniowiecze prawo, kiedy zapłoną stosy?
- 23 16
-
2021-11-06 21:44
Kichawa Końska mi imponuje (2)
Ona zawsze ma taki wzrok jak ebe
- 20 15
-
2021-11-06 22:14
A tobie Jarosław Zrónuj Polskę???? (1)
- 10 25
-
2021-11-07 04:59
Zrónuj?
To jakiś mielesz?
- 18 5
-
2021-11-06 21:31
Po pierwsze, drogi komentujący, wyjaśnij mi, kim jest lewak, bo czesto pytam ludzi podobnych tobie, ale odpowiedzi jeszcze nie (12)
Po drugie, bezwodzie samo w sobie nie stanowi zagrożenia dla życia matki, co innego zakażenie i stan zapalny, który to bezwodzie może wywołać. A w dzisiejszych czasach niestety może się trafić prokurator o poziomie empatii i znajomości biologii na poziomie osoby, twierdzącej, że za tę śmierć odpowiadają feministki, który będzie twierdził, że w momencie wykonania aborcji jeszcze nie było zagrożenia dla kobiety... I co wtedy?
- 61 24
-
2021-11-07 09:26
kim jest lewak, (1)
masz lustro?
- 10 8
-
2021-11-07 11:39
Lustro zastępuje ci definicję?
Słabo...- 8 7
-
2021-11-07 07:56
Pokaż mi prokuratora w Polsce, który przez ostatni rok postawił zarzuty lekarzowi,
który usunął ciążę zagrażającą życiu matki? Czy może wierzysz tvn, że takich zabiegów w Polsce przez ostatni rok nie było?
- 17 16
-
2021-11-06 22:19
(8)
Wtedy masz obrońcę który to wykaże.
- 11 27
-
2021-11-07 11:23
A, to luzik (1)
Rozprawy sądowe, opłaty, adwokaci, stres, czas aby to wszystko załatwić i złożyć wyjaśnienia - całość ciągnie się latami. KAŻDY człowiek mający na utrzymaniu rodzinę i własne dzieci mając w perspektywie proces sądowy będzie miał w tym wypadku gigantyczny problem co zrobić. Piszesz jakby sprawa sądowa to był pikuś. NIe jest. To potrafi zniszczyć
Rozprawy sądowe, opłaty, adwokaci, stres, czas aby to wszystko załatwić i złożyć wyjaśnienia - całość ciągnie się latami. KAŻDY człowiek mający na utrzymaniu rodzinę i własne dzieci mając w perspektywie proces sądowy będzie miał w tym wypadku gigantyczny problem co zrobić. Piszesz jakby sprawa sądowa to był pikuś. NIe jest. To potrafi zniszczyć małżeństwo, relacje ze znajomymi, sąsiadami, nawet jeśli jesteś niewinny.
Obecna sytuacja to jest patologia. Lekarz powienien mieć zapewniony komfort psychiczny i żadnych wątpliwości przy leczeniu pacjenta, a w obecnej sytuacji musi się martwić o własne bezpieczeńśtwo i wolność. Jedyny skutek obecnej sytuacji prawnej i nagonki będzie postępujący spadek personelu ginekologicznego. Starzy nie będą się już chcieli w tym dłużej babrać - niepotrzebne ryzyko, młodzi wybiorą inna specjalizację, mniej kontrowersyjną i ryzykowną z prawnego punktu widzenia. Tylko młode matki i ich dzieci stracą.
Brawo PIS, brawo Godek!- 18 6
-
2021-11-08 18:56
Ale takich sytuacji w medycynie jest pełno,
Łącznie z technikami porodowymi, które stosuje się w trudnych przypadkach i mogą zagrażać tak matce, jak i dziecku. W chirurgii pełno, w transplantologii pełno. I jakoś lekarze sobie z nimi radzą, a czasem muszą to udowodnić na komisji lub w sądzie.
P.s. wiecie ile osób rocznie umiera na sepsę?- 1 0
-
2021-11-07 00:37
Aha, to świetnie, a sędzia z nadania nowej KRS zgodzi się z prokuratorem (5)
- 28 14
-
2021-11-07 14:47
Idąc logika lewactwa to wszyscy sędziowie po 1945 są albo z nadania okupanta Rosji (4)
Albo są dziećmi czerwonoarmistow albo to już ich wnuki. Wszyscy są zdrajcami z nieprawidłowego nadania. Taki brat Michnika został sędzią po 2 tygodniowym szkoleniu przez Rosjan. Wydawał wyroki śmierci.
- 9 11
-
2021-11-08 09:20
Ja się gubię
Chyba synek nie wiesz do czego się plujesz, bo już sam sobie przeczysz.
- 0 0
-
2021-11-08 07:10
z Piotrowiczem na czele (2)
- 5 4
-
2021-11-08 10:35
Piotrowicz przeszedł na dobrą stronę i wie jak was rozwalić od środka (1)
Jeszcze się nie zorientowaliście?
- 0 0
-
2021-11-09 09:12
Piotrowicz zawsze był po stronie zła
czy to PZPR, czy to kler, czy to PIS.
- 1 1
-
2021-11-06 21:28
(4)
Zawinił bo bal się konsekwencji z powodu chorego prawa rodem ze średniowiecza!!
- 54 47
-
2021-11-07 01:16
Przecież prawo mówi wyraźnie:aborcja legalna z powodu zagrożenia życia matki (3)
- 40 21
-
2021-11-07 08:32
Tak .. (2)
Tyle że zdefiniuj zagrożenie. Potencjalne czy rzeczywiste? W momencie gdy było rzeczywiste z zaczęli działać, niestety za późno.
A tym czasem Kaja Kreatura Godek chce dożywocia dla lekarza i 25 dla matki za aborcję...- 27 19
-
2021-11-07 11:02
(1)
Jak bys się orientował chociaż trochę w politycy to byś wiedział że identyczny projekt został złożony w 2016 roku i przepadł nawet PiS nie chciał go ruszać z tym będzie to samo. Ale wiadome jak PiS coś chce przykryć zawsze temat aborcji się pojawia. A tępy naród tańczy jak mu kaczorek zagra macie inteligencję na poziomie małpy więc mnie nie widzi że kaczor jest waszym dyrygentem
- 13 14
-
2021-11-09 09:11
ale od tego czasu sporo się zmieniło
i przeszło wiele ustaw, które wówczas uznalibyśmy za skrajnie antyobywatelskie. Niestety pogrążamy się coraz głębiej w odmętach fanatyzmu.
- 1 0
-
2021-11-06 21:12
(14)
Lekarze są zastraszeni przez to co wyprawia ten rząd podobnie jak nauczyciele, sędziowie, to polityka zastraszania !!!!
- 75 79
-
2021-11-07 08:57
Sam jesteś zastraszony (3)
Lekarz na oddziale jest bogiem, niczego się nie boi i potem za nikogo nie jest zastraszony. Może robić z pacjentami co chce
- 14 13
-
2021-11-07 10:39
Teraz niech Tusk zrobi marsz dla. mamy Madzi... (2)
- 16 14
-
2021-11-07 13:42
Nie bo musi iść w zaparte (1)
bo nigdy ale to przenigdy nie przyzna się do żadnego własnego błędu, a zrobił ich całe mnóstwo.
- 11 5
-
2021-11-08 10:33
Zwróciliście uwagę jaka MIAŁ Tusk minę...
- 0 0
-
2021-11-07 01:14
(3)
Że co zastarszani????Ale bełkot lewacki. Mam w rodzinie lekarzy i nikt z nich nie skarżył się że jest zastarszany
- 36 33
-
2021-11-07 15:25
Psychiatra nie zwierza się pacjentowi.
- 6 7
-
2021-11-07 13:28
Bo są lekarzami medycyny pracy?
- 9 11
-
2021-11-07 08:26
bo nie chcą z tobą rozmawiać, po prostu.
- 23 17
-
2021-11-07 01:43
wyłącz tvn i poznaj rzeczywistość. (2)
- 48 25
-
2021-11-08 04:35
I włącz TVP info. (1)
Tam jest sama prawda. Patrząc na komentarze to nie ma nadziei dla tego narodu.
- 10 5
-
2021-11-08 09:18
Tak jakby jedynie oświecona prawda mogła spłynąć jedynie z TV
Przestańcie oglądać TV w ogóle. Polecam.
- 3 2
-
2021-11-06 22:18
Lekarze są zastraszeni przez kłamliwą lewacką propagandę jakoby życie płodu było ważniejsze od życia matki - co oczywiście, wedle obowiązującego prawa, jest nieprawdą.
- 46 37
-
2021-11-06 21:32
A co takiego wyprawiają nauczyciele, że lekarze się boją? (1)
- 46 27
-
2021-11-07 13:41
Zamiast uczyć to tylko POlitykują.
- 10 13
-
2021-11-06 18:49
nie rozumiesz tematu, nie komentuj , znasz się na traktorach pisz o traktorach (8)
- 102 112
-
2021-11-07 21:17
Masz coś konkretnego do powiedzenia do powiedz
Bo widać ze ty za grosz nie rozumiesz tematu. Jak widzę rudego i jego kumpli, a Anna marszach stare komunistki w większości, które aborcja może dotyczyć co najwyżej w snach to nie wiem czy śmiać się czy płakać. Od razu po tej informacji banda patalachow z opozycji pieprzy jakieś głupoty o prawie, którego nawet nie znają i robi jakieś zebrania na
Bo widać ze ty za grosz nie rozumiesz tematu. Jak widzę rudego i jego kumpli, a Anna marszach stare komunistki w większości, które aborcja może dotyczyć co najwyżej w snach to nie wiem czy śmiać się czy płakać. Od razu po tej informacji banda patalachow z opozycji pieprzy jakieś głupoty o prawie, którego nawet nie znają i robi jakieś zebrania na ulicach. Niech zajmą się respektowaniem praw przez lekarzy i ich błędami za które powinni odpowiadać jak wszyscy. Jak ja złe zaprojektuje most i się zawali komuś na łeb albo pod kimś to idę na lata do paki, tutaj zawieszenie, komisjia przeciąganie spraw i baju baju
- 10 7
-
2021-11-07 18:14
Jak nierozumie? Nie ma zakazu aborcji w sytuacji zagrożenia życia matki.
Niestety zawinili medycy.- 19 9
-
2021-11-07 11:29
Na oddziałach położniczych panuje znieczulica (2)
Bez łapówki nawet nie podejdą na chwilę. Po prostu lekarze olali sprawę i się zorientowali po czasie. Wyrok TK nie ma nic do rzeczy.
- 36 16
-
2021-11-07 15:12
(1)
Oczywiscie ze wyrok ma tu kolosalne znaczenie. Gdyby nie to nowe tzw. prawo, stworzone przez polityczne prostytutki, lekarze nie mieliby ani powodu ani pretekstu nie terminowac ciazy.
- 23 20
-
2021-11-07 18:31
prawda
- 8 8
-
2021-11-07 10:48
niema to jak pustak wyzywa od pustaków .Ty nie znasz sie na niczym dzbanie ale na kazdy tema wypluwasz swoje pwypociny
- 3 10
-
2021-11-07 01:13
Znawca się odezwał...
- 8 13
-
2021-11-06 19:00
Kolejna nawiedzona
Zaślepiona fanatyczka. Lekarze zawinili i wyżywają sie na konstytucji Kwaśniewskiego. Won od kwacha!
- 65 64
-
2021-11-06 18:23
Paranoja (44)
Nie mogę uwierzyć że w Gdańsku również mamy duży % słabo myślących.Kto wymyślił klauzulę sumienia.Psim obowiązkiem lekarza jest ratować człowieka.Kto wymyślił karę więzienia dla lekarza który za szybko wg.prokuratorów będzie ratował matkę.A teraz lekarz obojętnie jak by postąpił ma prokuratora.Oczywiście pis jest niewinny jak zawsze.To nie wina lekarza to wina posłów pis i TK.
- 644 399
-
2021-11-07 22:04
Dziecko zmarło 24 godziny PRZED matką
Poza tym, aborcja jest dopuszczalna w przypadku zagrożenia życia dziecka.
- 2 0
-
2021-11-07 18:34
Sama prawda, zgadzam sie w 100 %
- 0 0
-
2021-11-07 14:34
zgłoś się do lekarza
- 1 0
-
2021-11-07 12:18
Za nasze sie ksztalca a potem biora ostatnie nasze pieniadze
Taka prawda. Uniwersytety z czego sa dotowane z podatkow
- 0 0
-
2021-11-07 08:17
W psychotestach... (2)
Jest takie pytanie możesz uratować dziecko albo matkę, kogo ratujesz? Prawidłowa odpowiedź to "uratujesz matkę". Wartość życia jest niewymierna, tak więc spójrzmy kto przynosi więcej pożytku w społeczeństwie. Ta cała klauzula sumienia to jakaś głupota...
- 8 5
-
2021-11-08 07:52
Lewacy nie maja sumienia.
- 2 0
-
2021-11-07 11:59
ty jesteś
głupota.
- 1 2
-
2021-11-07 08:00
Feminizm to nowe NSDAP (3)
- 11 13
-
2021-11-07 15:40
A incelstwo to żenada :)))
- 0 0
-
2021-11-07 10:32
pis i solidarna to nowe nsdap (1)
- 9 7
-
2021-11-07 14:51
To się zdecyduj NSDAP czy Rosja?
- 4 1
-
2021-11-07 07:42
Do autora tekstu
Proszę podaj przykład lekarza postawionego przed sąd w ostatnim roku za dokonanie aborcji ratującej, życie matki? Czy wierzysz w to, że w ostatnim roku takich aborcji nie było? Ten kto wierzy w to, że to wina przepisów chyba nigdy nie był w szpitalu. Dziwi mnie tylko to, że jest tak wielu i**otów, którzy na ludzkiej tragedii próbują sobie coś ugrać politycznie
- 11 6
-
2021-11-07 02:34
Jak się nie podoba to zmień lekarza. Proste.
- 2 5
-
2021-11-06 23:42
klauzura sumienia ci nie pasuje? (4)
to uważaj bo trafisz na łowców skór z pavulonem bez sumienia.
- 15 12
-
2021-11-07 15:39
LOL uzywaj tylko pojec, ktore rozumiesz :))))
- 0 1
-
2021-11-07 12:43
Klauzula analfabeto (2)
Naucz sie języka "prawdziwy Polaku"
- 5 3
-
2021-11-07 21:48
Pseudo rusku
- 0 0
-
2021-11-07 15:35
Dlaczego wyzywasz?
Ci od pavulonu mieli sumienie?
- 4 1
-
2021-11-06 22:38
Bóg (1)
Odwieczne prawo so życia dla każdego człowieka.
- 8 12
-
2021-11-08 07:34
a moj bog mi mowi ze ty nie masz takiego prawa
- 1 2
-
2021-11-06 20:01
I prawo do życia matki jest zapisane w polskim prawie. (2)
Twoim psim obowiązkiem jest przeczytanie ustawy na ten temat.
- 31 9
-
2021-11-07 08:05
Tak samo jak prawo do życia dziecka. Aborcja to morderstwo. (1)
- 10 19
-
2021-11-07 15:38
Aborcja to usuniecie plodu, a wiec nie morderstwo, tak jak podeptanie szyszki nie jest scieciem drzewa. A tobie radze wstac z kolan, ewidentnie modly szkodza na łeb :D
- 11 6
-
2021-11-06 18:33
Podaj przykład lekarza, który poniósł karę za swe zaniedbanie (20)
Zaniechanie, czy błąd!
Proszę o przykłady!- 52 25
-
2021-11-06 22:52
Żaden lekarz nie ponosi konsekwencji swoich decyzji. W Gdańsku za operację szwedki która robiła sobie biust w kolejowym poleciały dwie pielęgniarki. To One zostały pozbawione prawa do wykonywania zawodu. Lekarz ma się dobrze dalej "leczy". Kto wie jak teraz było. Zostawili kobietę sama sobie. Może nie było lekarza na oddziale bo prywatę robił i na czas nie zdążył. Różne cuda się w szpitalach dzieją
- 24 5
-
2021-11-06 19:43
System jest tak stworzony, żeby zawsze lekarz był winny (4)
- 20 27
-
2021-11-07 08:03
buhahahahahahahahah cooooo? Jaki system? Kiedy jakiś lekarz za coś odpowiedział?!?! (1)
- 9 4
-
2021-11-07 12:42
Ci od skór siedzą....
Wiec nie gadaj
- 4 0
-
2021-11-06 21:25
Tępe te nasze współczesne dzieciaki
W wieku lat 16.wywalane z domu na studia... Chowają się same jak świnki w lesie
- 14 6
-
2021-11-06 20:42
Ciekawa teoria. Uzasadnij.
- 17 11
-
2021-11-06 18:42
to było morderstwo łapami kleru , Pisu , konfederacji ,a nie błąd lekarski (13)
- 64 61
-
2021-11-07 08:01
Zgłaszam ten wpis do prokuratury, opętana babo (6)
- 9 10
-
2021-11-07 08:27
(5)
Zgłaszam do płokułatyły! No tak bo prokuratura nie ma co robić? :D Musisz pierw zadzwonić na policję, sprawa musi być poważna aby prokuratura wystawiła pismo do Trójmiasto.pl o wysłanie logów, później kolejne pismo do dostawcy internetu kto to był pod tym numerem MAC i IP, później musisz udowodnić, że to ta osoba w tym czasie pisała z tego urządzenia... Na serio myślisz, że prokuratura i policja nie ma co robić? Mają braki kadrowe a świat to nie tylko internet...
- 11 7
-
2021-11-07 21:22
pierw :)
- 0 1
-
2021-11-07 09:42
Do zobaczenia w sadzie (3)
- 2 6
-
2021-11-07 13:30
Uchylam okno (2)
moja córka studiuje prawo
- 2 0
-
2021-11-07 21:06
Tak mówi że studiuje.
Tyle że ona zarabia
- 1 2
-
2021-11-07 14:50
I nie tylko okno
- 1 1
-
2021-11-07 01:50
ty tez z rodziny cyby czy przodki spod moskwy ?
- 8 3
-
2021-11-06 22:08
Ślad prowadzi do. Stefana
- 5 4
-
2021-11-06 21:24
Ale ty głupi jesteś
- 8 13
-
2021-11-06 20:43
(2)
Mam nadzieję, że jesteś gotowy ponieść konsekwencje tego wpisu.
- 34 47
-
2021-11-08 07:31
a kiedy wy kato-kanalie wyniesiecie sie z tego kraju? wynocha do watykanu polskojezyczne watykanczyki.
- 4 6
-
2021-11-06 21:08
Ciekawie
kiedy ty poniesiesz konsekwencje swojej ciemnoty umysłowej....
- 47 32
-
2021-11-06 18:07
Kolejny chwilowy zryw (44)
Rok temu też były protesty, które - wydawałoby się - co najmniej wstrząsną rządem, a prawo nie zmieniło się ani o jedną literkę. Obstawiam, że dzisiejsze protesty też niż nie zmienią. Polacy mają słomiany zapał.
- 202 93
-
2021-11-07 14:10
Czy byłeś na proteście
Czy jesteś tylko kanapowym komentatotem? Kropla drąży skałę
- 0 0
-
2021-11-06 20:45
Kropla drąży skalę.
- 1 0
-
2021-11-06 20:00
Prawda jest taka, że gów no to da. Sad, but true
- 2 2
-
2021-11-06 20:03
Pytanie
Byłeś tam na miejscu?
- 0 2
-
2021-11-06 19:46
A co mają zrobić protestujący - napisać i uchwalić inne prawo?
Zarządzić przedterminowe wybory? Ogarnij się. W gadaniu to każdy mocny.
- 8 2
-
2021-11-06 19:15
Rok temu Głodek, Pawłowicz, Przyłębska i reszta katolickich szurów nie zabijały Polek. (1)
- 11 7
-
2021-11-06 20:09
Napisał anty katolicki, lewacki szczur.
- 1 8
-
2021-11-06 19:11
kropla drąży skałę
- 14 3
-
2021-11-06 18:46
idz na wybory (5)
i zmieniaj władzę i prawo a protesty sa potrzebne!!!
- 20 6
-
2021-11-06 18:50
chodzę na wybory, nie głosuje na PiS (4)
i namawiam do tego też innych, a jednak ciągle rządzi nami socjalistyczny złodziejski katotaliban
- 31 10
-
2021-11-06 20:04
dokładnie nie odpowiadam za to kto rządzi, nie głosuje na PIS, mimo tego ten właśnie PIS ogranicza prawa kobiet
- 9 2
-
2021-11-06 18:52
lol (2)
Napisał sfrustrowany lewacki funkcjonariusz:)
- 9 27
-
2021-11-06 19:00
Najpierw sprawdź w słowniku, co znaczy słowo "lewacki" i skąd się wzięło, a dopiero potem go używaj. (1)
- 25 8
-
2021-11-06 20:08
nie turbuj się tak, bo ci żyłka pęknie:)
Oburzyłeś się frustracie?
- 1 8
-
2021-11-06 18:38
(5)
To mogla być moja córka !!!
Mam nadziej że pis odpowie za to- 27 15
-
2021-11-06 18:47
To mogła być córka, wnuczka, siostra, żona (4)
każdego z nas, dlatego wszyscy powinni otworzyć oczy i nie przechodzić obok obojętnie. To nie jest zwykła sprawa polityczna, na którą można machnąć ręką.
- 38 7
-
2021-11-06 20:07
fakt (3)
Rzeczywiście nie jest to sprawa polityczna.
- 1 3
-
2021-11-06 20:27
Pod sprawę podpięli się niestety politycy opozycji (2)
wyświadczając niedźwiedzią przysługę protestującym. Teraz już w ogóle nic się nie zmieni.
- 3 1
-
2021-11-06 20:49
(1)
Opozycja musi nas wspierać!
- 1 1
-
2021-11-06 21:29
Tylko jak to będzie nam na rękę. Verstehen?
Donald T.
- 1 0
-
2021-11-06 18:33
Bo protesty nic od razu nie zmieniają, bo rząd robi swoje i protesty nie mają na to wpływu.
Ale być może komuś otworzą oczy
- 17 11
-
2021-11-06 18:29
To protesty specjalnie wywoływane przez tych co nie potrafią dorwać się do koryta. Szkoda naiwniaków. (6)
- 29 44
-
2021-11-06 19:44
Zastanawiam się, które świnie są bardziej niebezpieczne (1)
sekta czy mafia....
Długo myślałem, że jednak mafia, ale zmieniam zdanie.- 9 1
-
2021-11-06 20:07
A to ci niespodzianka:)
To ty myślisz?
- 1 5
-
2021-11-06 18:34
(3)
Powiedz to w twarz osieroconej córce Izy!!!
- 36 15
-
2021-11-06 18:51
(2)
Ależ ty głupiutki jesteś, misiu:)
- 8 23
-
2021-11-06 19:17
Odezwała się tuza intelektu. (1)
- 16 2
-
2021-11-06 20:06
Odpisał misiowy rozumek:)
- 0 5
-
2021-11-06 18:28
(9)
Jak w Polsce mają zmienić się przepisy w zakresie aborcji, jak do kościółka chodzi od 80 do 97% Polaków (wg różnych szacunków), a niemal każdy jest ochrzczony? Naiwniacy, którzy myślą, że zmiana PiS na PO cokolwiek zmieni w temacie aborcji.
- 20 28
-
2021-11-06 20:47
A na cmentarzach wszyscy świętej pamięci.
- 2 0
-
2021-11-06 20:05
Najpierw sprawdź dane zanim się wypowiesz
Nie masz pojęcia o czym piszesz.
- 1 0
-
2021-11-06 18:43
Te statystyki to tylko liczba osób (6)
które są ochrzczone i formalnie są katolikami, w rzeczywistości regularnie do kościoła chodzi 30-40% osób - przyznaje to nawet sam Kościół w swoich oficjalnych statystykach. Młodzież w dużych miastach masowo wypisuje się z religii. W seminariach duchownych pustki, nie ma chętnych. Coś się w końcu zmienia. Ze dwa pokolenia i będziemy jeszcze normalnym krajem.
- 29 8
-
2021-11-06 19:16
Obstawiałbym bardziej 15-20% (5)
- 11 4
-
2021-11-06 19:21
(4)
ale po co masz obstawiać, skoro możesz przeczytać raport i wiedzieć?
- 5 5
-
2021-11-06 20:06
Raport może nie oddawać całej prawdy (3)
Badania są robione w wybraną niedzielę roku i polegają po prostu na liczeniu ludzi. Sam kiedyś brałem w tym udział - pic na wodę. Bardziej miarodajne byłyby badania na przestrzeni dłuższego okresu czasu.
- 5 1
-
2021-11-06 21:34
A może być okres nieczasu? (2)
- 0 3
-
2021-11-07 08:53
Może być okres po prostu, bardziej naukowo menstruacja.
- 0 0
-
2021-11-06 22:06
Przez dłuższy czas, przez dłuższy odcinek czasu, przez dłuższy przedział czasowy
Teraz lepiej profesorze Miodku?
- 1 0
-
2021-11-06 18:10
(5)
Polacy maja taki głupi nierząd na jaki zasługują.
- 30 29
-
2021-11-08 07:49
nierząd to mieliśmy za ryżego
choć, na niego nie zasługiwaliśmy
- 0 0
-
2021-11-06 19:42
To przypadek, ale gdyby sekta godek przeforsowała kolejne ograniczenia
to tym razem nawet ta d**ilna opozycja nie uratowała by tego rządu
- 11 2
-
2021-11-06 18:15
(2)
A w twojej głowie znowu wojna...
- 26 14
-
2021-11-06 19:15
Za to w twojej próżnia. (1)
- 11 10
-
2021-11-06 20:04
Mimo usilnych prób:)
Czytając twój post dochodzę do wniosku, że twojej nie jestem w stanie przebić.
- 0 2
-
2021-11-06 18:07
Jestem ojcem dwójki dzieci (66)
Popieram demonstrację i prawo do aborcji. Mimo że mam dwójkę wspaniałych dzieci to 4 ciąże przerabialiśmy - szczęście że w bardziej cywilizowanych czasach. Tym bardziej uważam że politycy i kościół nie mają prawa decydować o takich rzeczach jak aborcja.
Łącze się w bólu z rodziną Izy. A także z każdą kobietą która jest w ciąży lub taka planuje. Nastały mroczne czasy....- 373 214
-
2021-11-07 09:35
Jak byś się zgłosił na eutanazję to chętnie pomogę.
- 1 0
-
2021-11-07 01:53
Ojcze dwójki
Czy aby na pewno chodziło o biedną kobietę czy o astroturfing ?
- 1 0
-
2021-11-06 20:01
(2)
kobiety boją się zachodzić w ciążę, co widać na wykresach przyrostu naturalnego w Polsce a będzie jeszcze gorzej , brawa dla religijnych fanatyków
- 12 4
-
2021-11-07 09:37
przeca wy lewaki się nie chcecie rozmnażać ;)
- 1 0
-
2021-11-06 20:14
Piłeś, nie pisz. Piszesz, nie pij.
- 2 6
-
2021-11-06 19:36
Jestes morderca. (1)
Pewnie byly UB i masz krew na rekach innych Polakow. Juz niedlugo twoje dzieci nie będą chcieć mordercy i załatwia tobie Eutanazję. Życzę im powodzenia.
- 2 16
-
2021-11-06 21:31
Takich właśnie Obrońców Życia cenię najbardziej. Nie owijają w bawełnę, o co naprawdę im chodzi:)
- 0 0
-
2021-11-06 19:27
Wstrętny jesteś.
- 0 3
-
2021-11-06 19:03
najpierw (1)
przeczytaj dokładnie ustawe a potem sie wymądrzaj
- 5 5
-
2021-11-06 19:39
Co z tego, że przeczyta, skoro problemy ze zrozumieniem występują?
- 0 4
-
2021-11-06 18:47
Okropne bzdury wypisujesz
Aż przykro czytać
- 6 5
-
2021-11-06 18:36
To dwójką czy czwórka?
A może 6 dzieci? To 3000
- 6 10
-
2021-11-06 18:36
To znaczy , ze zrobiliście selekcję ?? (1)
Dr Mengele by się nie POwstydził
- 15 24
-
2021-11-06 20:04
dokładnie tak-zrobili selekcję.Przegrały numery 3,4 oraz 5
- 1 3
-
2021-11-06 18:17
(5)
Czyli dwoje dzieci zabiłeś i to nazywasz cywilizacją?
- 24 45
-
2021-11-06 18:34
Tak, zabiegi lekarskie to cywilizacja. Kobiety bez praw to Afganistan.
- 33 8
-
2021-11-06 18:32
Bo to córki może były
A on tak kocha kobiety...
- 9 10
-
2021-11-06 18:28
ty spuszczasz co dzień w gacie setki tysięcy dzieci (2)
- 36 17
-
2021-11-06 18:56
(1)
Nie mierz innych swoją miarką, tumanku.
- 8 13
-
2021-11-09 15:24
A za kilka lat rak prostaty...
- 0 0
-
2021-11-06 18:12
Aborcja to morderstwo (25)
Życie człowieka musi być chronione, jeśli będziesz bił swoje dzieci to zostaną ci odebrane. Tak samo jak byś chciał je zabić.
- 30 82
-
2021-11-06 19:18
A jajko jest kurą? (2)
- 5 2
-
2021-11-06 20:00
kura może sobie rozgnieść tysiąc swoich jajek... jakby chciała (1)
ale jakoś tego nie robi
- 5 4
-
2021-11-06 20:46
Stąd wniosek że aborcjonistki głupsze od kury
- 2 1
-
2021-11-06 18:22
Jakie morderstwo? Płód jest częścią ciała kobiety i kobieta powinna decydować sama o sobie (21)
- 52 38
-
2021-11-06 19:52
jak moze byc czescia czyjegos ciala cos ,co ma inne dna ???? (1)
podstawa biologii.
- 9 3
-
2021-11-06 22:53
Jak coś funkcjonuje dzięki czemuś innemu to jest jego częścią
tak jak tryb nie jest zegarem
- 1 0
-
2021-11-06 18:30
Dziecko w ciele matki ma inny zestaw genów! (13)
Inne ciało! Kto cię biologii uczył, tvn??? To nie klonowanie...
- 33 26
-
2021-11-06 19:18
(3)
płód w łonie matki korzysta z zasobów ciała kobiety, np jak brakuje wapnia to weźmie sobie z kości i zębów matki, oprócz tego ciąża skraca telomery czyli każda ciąża skraca życie matki, więc tylko matka może decydować o swojej ciąży, nie wiem dlaczego trzeba cały czas powtarzać takie podstawowe rzeczy
- 15 15
-
2021-11-07 23:07
Jak skraca zycie co za bzdury
- 0 0
-
2021-11-06 19:59
telomery skracają sie kazdemu i cały czas,starzejemy sie biologicznie w kazdej sekundzie
obawa o dlugosc wlasnego zycia to jednak nie powod ,zeby zabijac innych
- 9 7
-
2021-11-06 19:37
średniowiecze to przy tobie oświecenie:)
Cytowane z podręcznika młodego marksisty.
- 9 6
-
2021-11-06 18:35
I co z tego? Nie funkcjonuje bez kobiety więc to ona ma prawo do decydowania (8)
- 34 23
-
2021-11-06 20:47
Ty bez żarcia i powietrza też nie funkcjonujesz
Do człowieczeństwa się dorasta zlepku komórek
- 0 0
-
2021-11-06 19:55
roczny dzieciak tez umrze bez matki-kto mu da jesc ,pic? kto go ogrzeje itp? (1)
cos wam aborcjonisci ,te wasze kombinacje umyslowe nie wychodzą
- 10 5
-
2021-11-06 22:49
Ty możesz dać jeść, pić, pomóc! Czy będziesz tylko siedział i pisał głupoty?
Póki nie przyjdzie na świat jest częścią matki i ona ma prawo decydować.
- 0 1
-
2021-11-06 18:55
Pomyśl czasami mat**ku! (4)
A czy dziecko po urodzeniu funkcjonuje samodzielnie bez rodziców?
- 19 16
-
2021-11-06 22:47
Ale po urodzeniu jest to już dziecko. Mogą na przykład opiekować się nim różne osoby.
Póki jest częścią organizmu matki to ona powinna mieć prawo decydować. Dlaczego Ty chcesz o kimś decydować? Dlaczego obrażasz? Nie potrafisz po prostu wyrazić swojej opinii? Ale to nie Ty jesteś tutaj najważniejszy.
- 4 1
-
2021-11-06 19:19
Ty dalej nie funkcjonujesz samodzielnie, za ciebie musi partia i proboszcz myśleć. (2)
- 16 12
-
2021-11-06 20:02
za ciebie myślą Żymianie
z wyborczej
- 6 4
-
2021-11-06 19:36
Znowu piszesz o własnych doświadczeniach? Nie za często, rodzimy odpowiedniku amerykańskiego bejzbola?
- 1 3
-
2021-11-06 18:29
Z wykopalisk? (4)
A skąd on się tam wziął?
- 12 14
-
2021-11-06 18:59
Wszystko zaczęło się od lżejszego od porannej mgiełki tchnienia ducha świętego. (3)
- 4 14
-
2021-11-06 20:11
Ale pisze... (1)
Napisał ten, co wie na ten temat zero.
- 2 1
-
2021-11-06 21:28
Jak to? Zjem fasolę, też mam wiatry.
- 0 0
-
2021-11-06 20:06
Ten sposób zapłodnienia niewiast nie został potwierdzony naukowo
- 7 1
-
2021-11-06 18:12
(7)
Jak to się mogło stać, że masz aż dwójkę dzieci z takim marnym mózgiem?
- 35 62
-
2021-11-06 19:36
(1)
Ty masz za to mózg ale jaj tobie brak. Śpiewasz cienkim głosikiem...
- 1 4
-
2021-11-06 20:26
Napisz nam chłopaku, co ci ugniata kopułkę?
- 0 1
-
2021-11-06 19:34
żenada
- 1 2
-
2021-11-06 19:18
Jak ty dzieci mózgiem robiłeś, to pozdrowienia dla sąsiada XD (1)
- 11 5
-
2021-11-06 19:35
Napisał wybitnie misiowy rozumek:)
- 0 6
-
2021-11-06 18:58
bo dzieci robi się nie mózgiem ale ch_jem
- 15 3
-
2021-11-06 18:18
Sąsiad pomógł
- 25 33
-
2021-11-06 18:11
Jesteś ojcem czwórki dzieci (11)
Z czego dwoje nie żyje. Świec Panie nad ich duszami.
- 42 77
-
2021-11-06 19:40
Fajne Downy czekają na adopcję. Możesz promocycjnie 2+1. (1)
- 11 6
-
2021-11-06 20:44
Muzułmańskich Downów byś przyjął
- 2 2
-
2021-11-06 18:37
żałosne
- 6 14
-
2021-11-06 18:32
Właśnie dlatego talibowie nie powinni mieć wpływu na prawo. (7)
Wszędzie lezą z butami, żeby wciskać swoją metafizyczną pewność, bez miary i wyczucia. Bo każda sprawa służy tylko realizacji ich fundamenatlistycznej przekonań .
- 57 20
-
2021-11-06 18:53
(6)
Przecież talibów nie udało się wam sprowadzić do kraju. Więc o co kaman, towarzyszu?
- 19 18
-
2021-11-06 19:01
Katotalibów mamy zato pod dostatkiem. (2)
- 23 14
-
2021-11-06 19:35
(1)
Fakt, wyszli dzisiaj na ulice:)
- 7 16
-
2021-11-07 18:17
Fakt, włóczyli się chyba po Bydgoszczy. W zaciśniętych pięściach gnietli różańce. Jacyś wojownicy Maryi co coś takiego.
- 0 0
-
2021-11-06 18:57
Wybacz misiu, nie jesteś mi towarzyszem. Raczej talibańskim fellow travellerem bez wychylania nosa z domu. (2)
- 18 11
-
2021-11-06 19:34
lol (1)
I do masz tego kłopoty ze zrozumieniem krótkiego tekstu, misiowy rozumku.
- 0 6
-
2021-11-06 21:26
Nie tylko tekst zrozumiałem, ale jeszcze lepiej tego, co za nim stoi:)
Nudny nihilista, co się dwóch zwrotów nauczył i kwacze.
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
