- 1 Oszukane "30 stopni" w majówkę (19 opinii)
- 2 Co się wydarzyło na lotnisku z piątku na sobotę (343 opinie)
- 3 Miasto nie zgodzi się na budowę 10 bloków w miejsce Alfa Centrum (262 opinie)
- 4 "Majówkowa dyspensa": hit czy kit? (108 opinii)
- 5 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (361 opinii)
- 6 W Oliwie kwitną wiśnie jak w Tokio (69 opinii)
Szczurek, Dulkiewicz i Jachim poparli Tadeusza Szemiota
Wielki przegrany pierwszej tury wyborów prezydenckich w Gdyni - dotychczasowy prezydent Wojciech Szczurek - udzielił poparcia kandydatowi PO na to stanowisko, czyli Tadeuszowi Szemiotowi. W czwartek, 18 kwietnia, Szczurek opublikował nagranie, w którym zachęca do głosowania na Szemiota. 19 kwietnia rano, na ostatniej prostej kampanii, do grona osób popierających tego kandydata dołączyły prezydent Gdańska i Sopotu.
Wszystko o wyborach samorządowych: wyniki głosowania z 7 kwietnia i programy tych, którzy wciąż walczą
Aktualizacja, 19.04
Do grona osób, które poparły Tadeusza Szemiota, na ostatniej prostej, bo 19 kwietnia rano, dołączyły prezydent Sopotu Magdalena Czarzyńska-Jachim i prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz.
Wspólnie zorganizowali w tej sprawie konferencję prasową.
- To dla mnie bardzo ważne i znaczące poparcie. Współpraca, wsparcie i wzajemne zrozumienie to klucz do właściwego zarządzania Trójmiastem. Serdecznie dziękuję obu paniom za chęć i deklarację współpracy - skomentował Szemiot.
Decyzja o tym, że prezydentki Gdańska i Sopotu jednak udzielą poparcia Szemiotowi miała zapaść dopiero wczoraj, po rozmowie z szefem pomorskiej PO, marszałkiem Mieczysławem Strukiem.
Zmierzy się w niej kandydat PO Tadeusz Szemiot i kandydatka Gdyńskiego Dialogu Aleksandra Kosiorek.
Wielkim przegranym tych wyborów jest dotychczasowy prezydent Wojciech Szczurek, który z poparciem na poziomie 23,53 proc. nie wszedł nawet do drugiej tury.
Wojciech Szczurek: kochany przez lata, teraz stracił serca gdynian
Szczurek poparł Szemiota: "spieraliśmy się, ale to normalne w demokracji"
W czwartek, 18 kwietnia, Szczurek opublikował nagranie w swoich mediach społecznościowych, w którym udziela poparcia Szemiotowi.
- Gdynia to nasza mała ojczyzna. Gorąco zachęcam do wizyty w lokalach wyborczych, podjęcia świadomej decyzji, kto będzie prezydentem i nie pozostawiania jej innym. Głos każdego mieszkańca ma znaczenie w kształtowaniu przyszłości naszego miasta - mówi w nagraniu opublikowanym popołudniem, 18 kwietnia, w mediach społecznościowych. - W niedzielę, 21 kwietnia, głosuję na Tadeusza Szemiota. Jest wieloletnim gdyńskim radnym, doświadczonym samorządowcem, który rozumie, jak działa miasto. To osoba, która swoją wieloletnią pracą udowodniła, że kocha Gdynię. Spieraliśmy się w wielu sprawach, ale to normalne w demokracji. Uważam, że jest w stanie przejąć stery Gdyni wraz z zespołem współpracowników. Prowadzić ją we właściwym kierunku. Jeśli zależy wam na Gdyni, zdecydujcie w najbliższych wyborach, dobrze wybierzcie.
Sondaże dają zwycięstwo Kosiorek
Na poparcie kandydata PO w Gdyni nie zdecydowała się prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz, która przez ostatni tydzień jeździ po całej Polsce i udziela go kandydatom tej partii.
Wyborcze tournée prezydent Gdańska po innych miastach. Urlopu nie wzięła
Przedwyborcze sondaże zwycięstwo w drugiej turze wyborów, z dużą przewagą, dają Aleksandrze Kosiorek. To ona w pierwszej turze zdobyła najlepszy wynik uzyskując 34,43 proc. głosów gdynian.
Sondaż: Kosiorek prezydentem Gdyni
Opinie wybrane
-
2024-04-18 18:10
No, to Szemiot zaorany! (65)
Mieszkańcy pokazali Szczurkowi czerwoną kartkę!
- 609 42
-
2024-04-19 15:54
Wojciech I koleżanki politycznki dały pocałunek śmierci.
- 16 1
-
2024-04-19 15:14
Ty jesteś zaorany !
- 1 12
-
2024-04-19 09:07
Hahaha pomoc szczura (2)
Szemiot niech podziękuje temu szkodników gdyńskiemu. Szczur jest skończonym pajacem, a jego rekomendacja to jak wskazanie palcem największego gamonia. Szczur wie jak takich poznać.
- 25 4
-
2024-04-19 15:23
77% ludzi nie chciało Szczurka. Jego poparcie to jest raczej pocałunek śmierci. (1)
Pani Aleksandro, moje gratulacje!!!
- 18 2
-
2024-04-22 07:00
Patrząc na sumę głosów to nawet więcej ludzi było przeciw.
- 0 0
-
2024-04-19 07:41
szemiot ta taka hybryda szczurka (3)
w zarządach i spółkach zastawi prezesów od szczurka, otoczył się deweloperami i aktywistami. To kontynuacja wrogiej mieszkańcom polityki
- 35 4
-
2024-04-19 15:15
(2)
Piszesz chyba o pani Kosiorek ! Przeczytaj czyn się zajmuje i o jej kolegach z PiS
- 2 11
-
2024-04-19 18:17
To Kosiorek miała młodszego Boczka i Piesiewiczem na listach? (1)
To plakat Kosiorek wisi na biurowcu dewelopera Boczka?
To Kosiorek była przez większość czasu w Samorządności i niedawno przefarbowała się na KO?
To Kosiorek przyklepywała wszystkie decyzje Szczurka tak jak Samorządność?
Nie. To ten drugi....- 8 0
-
2024-04-19 19:11
O Żmudę-trzebiatowskiego Ci chodzi ? Przewodniczącego RM?
- 0 2
-
2024-04-19 06:50
Mechanizm
Szczurek próbuje zachować wpływy swoich ludzi w instytucjach kontrolowanych przez miasto.
Podział władzy z Koalicja Obywatelską .- 29 1
-
2024-04-18 23:02
Maniek
Pocalunek smierci
- 33 2
-
2024-04-18 21:05
(1)
Nie aż taka czerwona ta marka - wyniki pierwszej trójki były podobne.
- 3 16
-
2024-04-18 22:33
Tak ale to Szczurek zaliczył zjazd z 67% na 23%
- 25 3
-
2024-04-18 19:36
Wiadomo na kogo niegłosowac haha (22)
Ale mu opinie zrobił :)
- 55 9
-
2024-04-18 21:58
Sprawa robi się ciekawa i cieżki wybór (21)
Z jednej strony KO/PO ma prawie wiekszość w radze i z własnym prezydentem bedą rzadzić samodzielnie i nikogo nie pytać o zdanie czyli z czasem znowu sytuacja jak za poprzedniej ekipy z drugiej strony dialog + pis+ samorzadnosc tez ma wiekszosc w radzie i z własnym prezydentem mozemy miec kontynuacje poprzedniej władzy z pisem na dodatek. Bo kto
Z jednej strony KO/PO ma prawie wiekszość w radze i z własnym prezydentem bedą rzadzić samodzielnie i nikogo nie pytać o zdanie czyli z czasem znowu sytuacja jak za poprzedniej ekipy z drugiej strony dialog + pis+ samorzadnosc tez ma wiekszosc w radzie i z własnym prezydentem mozemy miec kontynuacje poprzedniej władzy z pisem na dodatek. Bo kto powiedział ze dialog nie dogada się z pis i sws? Zwłaszcza ze Zygmunt który stoi za Kosiorek to były radny i człowiek Szczurka tylko się pokłocili bo nie dogadał co do stanowiska.
- 9 19
-
2024-04-19 15:04
g*wniany wybór lewackie go zla (1)
- 0 5
-
2024-04-19 15:16
Pozdrów Piotrowicza
- 4 0
-
2024-04-19 07:45
Dialog i Kosiorek jasno deklarowali ze zadnej koalicji z pis i sws (6)
Wielokrotnie publicznie i pisemnie to mowili
- 15 4
-
2024-04-19 15:17
(1)
Co innego mówił kolega Kosiorek ,niejaki Horała.
- 0 6
-
2024-04-19 18:19
A co mówił kolega Szemiota - upadły prezydent Szczurek?
A może coś o Szemiocie mówił ojciec kandydata z list Szemiota - pan Andrzej Boczek?
- 4 0
-
2024-04-19 08:38
politycy deklarują rózne rzeczy (3)
a fakty są jasne, ZZT miał etat u Horały i był ponad 20 lat w radzie miasta z ramienia SWS
- 5 1
-
2024-04-19 13:45
A ile lat w radzie miasta z ramienia SWS był Szemiot? (1)
- 3 1
-
2024-04-19 18:19
16
- 3 0
-
2024-04-19 10:18
Tylko krowa nie zmienia zdania.
- 2 2
-
2024-04-18 22:03
Już widać kogo popera Samorządność. (11)
Nie po drodze jej z Kosiorek spoza układu.
Wolą Szemiota - były kolega z Samorządności, przygarnął syna dewelopera na listy. Może nie rozliczy?- 30 4
-
2024-04-19 15:18
Kosiorek spoza układu? Buhahahahahaha.
- 0 6
-
2024-04-18 22:13
No własnie czy napewno z poza układu? (9)
Za plecami Kosiorek stoi Zygmunt Żmuda- Trzebiatowski który najpewniej bedzie wiceprzydentem i bedzie rozdawał karty w urzedzie bo to on wykreował Kosiorek a nie odwrotnie. A Zygmut to człowiek Szczurka tylko sie obraził bo stanowiska nie dostał i odszedł. Co mu stoi na przeszkodzie jesli wygrają prezydenta zeby dogadać się z ludzmi z Samorzadnosci przeciez to jego wieloletni koledzy.
- 9 14
-
2024-04-19 21:05
To nie ważne kto kogo wykreował , ważne kto zostanie prezydentem i to od Kosiorek będzie zależało , czy zgodzi się na powrót kogokolwiek ze starej ekipy np na viceprezydenta , w mojej ocenie nie ma takiej opcji , po prostu pogrzebałaby juz na starcie swoją ewentualną drugą kadencję .
- 3 0
-
2024-04-19 20:36
(2)
Myśl logicznie gdyby Trzebiatowski był człowiekiem Szczurka - to dlaczego Szczurek popiera Szemiota a nie Kosiorek
- 0 0
-
2024-04-20 09:55
Przecież to nie jest jego zdanie tylko wpis opłacony - czarny PR opłacany.
- 0 0
-
2024-04-19 21:06
dlatego zeby osłabić Szemiota
Przeciez poparcie Szczurka jest aktualnie jak pocałunek smierci. Dzieki temu Kosiorek a tak naprawdę to Żmuda- Trzebiatowski mają wieksze szanse na wygraną. Pamietaj ze Zygmunt chciał byc u Szczurka wiceprezydentem ale nie został i tylko dlatego odszedł.
- 0 1
-
2024-04-19 00:41
Z samorządnością skompromitowaną org
nikt nie będzie chciał gadać.
- 10 2
-
2024-04-18 22:36
Szemiot to też człowiek Samorządności tylko przeszedł do KO.... (3)
Szemiot głosował zgodnie z Samorządnością, niewygodnych pytań nie zadawał (dwa zapytania przez 5 lat) - do końca ręka w rękę.
Kto tu jest bardziej kolegą Samorządności?
Od 16 lat.- 17 5
-
2024-04-19 20:43
Mądre spostrzeżenie poza tym, tym niedowiarkom kim w rzeczywistości jest Trzebiatowski proponuję niech sprawdzą ile niewygodnych interpelacji Trzebiatowski napisał do Szczurka tylko w ostatnich 4 -ech latach , wszystko jest jak na dłoni - wystarczy wpisać w google frazę typu ,,interpelacje wystosowane przez Trzebiatowskiego do UM w Gdyni
- 0 0
-
2024-04-19 15:20
Wychodzi ze oboje kandydatów ma koneksje z SWS (1)
pytanie który bedzie bardziej niezalezny i odetnie masto od poprzednków. Szemiot ma teraz szefa Tuska wiec raczej Szczurka słuchać nie bedzie, Kasiorek ma szefa Zmude - Trzebiatowskiego który jest pokłucony ze Szczurkiem ale czy jak dostanie fuche o której marzył czyli wiceprezydenta to się nie pogodzą? zwłaszcza ze bedzie potrzeba głosów do rzadzenia. I może się okazać że szybko Guć, nie daj boże Łucyk i inni wrócą na stanowiska
- 0 2
-
2024-04-19 18:20
Biorąc pod uwagę kogo poparł Szczurek i kto miał na liście Boczka....
Chyba jasne z kim Szczurkowi bezpieczniej.
- 3 0
-
2024-04-18 19:32
Kumple (3)
To się dobrali cwaniaki.
Gremialnie na Kosiorek.
Żadnych partyjniaków.- 55 12
-
2024-04-19 15:18
(2)
Nie dla Kosiorek ." Zakamuflowana opcja pisowska ".
- 2 9
-
2024-04-19 20:46
(1)
Tak paplasz aby paplać - proszę o konkrety takich nie ma i wszyscy , którzy tutaj piszą te bzdury czynią to celowo ,żeby zdyskredytować Panią Kosiorek nie z nami Bruner te numery
- 2 1
-
2024-04-20 09:55
Papla żeby zarobić.
- 0 0
-
2024-04-18 18:55
(2)
I pokarzą to samo wszystkim jego poplecznikom.
- 16 3
-
2024-04-18 18:58
Dwója z ortografii (1)
- 10 6
-
2024-04-18 21:08
Jedynka.
- 3 3
-
2024-04-18 18:41
Nie pozwólmy aby Tusk położył swoje brudne łapy na pięknej Gdyni (10)
Jak rządził, to w nie było żadnych inwestycji, zamknął naszą stocznię.
- 55 24
-
2024-04-19 15:19
Nie pij więcej!
- 1 4
-
2024-04-18 22:43
hahaha (2)
Stocznie rozwaliły wąsate solidaruchy i inne związkowe nieroby
- 12 8
-
2024-04-19 10:18
Lewandowski
- 4 1
-
2024-04-19 00:42
Niemcy
- 7 2
-
2024-04-18 19:16
Jest rok 2024, statki buduje się w Azji (5)
W Europie jachty
- 12 13
-
2024-04-19 10:19
W Europie się buduje: w Niemczech, we Francji
I w Finlandii. Doucz się.
- 5 1
-
2024-04-18 19:40
Bzdury gadasz (2)
Wróciła produkcja oby Tusk tego nizniszczył.
- 15 7
-
2024-04-19 09:49
Ile tych statków rocznie budują te stocznie polskie
Taki Hyundai (jedną ze stoczni w Korei )buduje kilka miesięcznie,o chińskich stoczniach nie ma co pisać nawet
- 3 1
-
2024-04-18 22:45
tttaa
produkcja stępek na złom co by solidaruchy i inne związkowe nieroby miały się za co podczepić
- 6 5
-
2024-04-18 19:37
oraz w stoczniach w Niemczech
Ocalonych dzięki upadkowi naszych stoczni
- 21 3
-
2024-04-18 18:26
a jeżeli to gra Samorzdności (10)
i już są dogadani z Gdyńskim Dialogiem? Dialog może chcieć rządzić samodzielnie, ale do tego potrzebuje ludzi z SWSu. Szczurek może celowo torpedować KO.
- 3 29
-
2024-04-18 20:18
Taka gra, że Boczka wepchnęli na listy Szemiota? (1)
- 16 2
-
2024-04-18 21:00
Tak. Żeby odstraszyć wyborców.
Mistrzowie intrygi z SWS, którzy remontu skrzyżowania nie są w stanie przeprowadzić bez sp...rzenia. ;)
- 11 2
-
2024-04-18 19:40
Nie to wy szemioty wszędzie sugerujecie że tym ruchem szczur próbuje zadać pocałunek śmierci i jest dogadamy z dialog iem ichcecie osłabić dialog i wygrac
- 4 3
-
2024-04-18 19:01
Koalicja 13 grudnia chce zawłaszczyć Gdynię (6)
Zawsze byliśmy bezpartyjni, teraz wpadamy w łapy partyjniaków.
- 24 7
-
2024-04-18 21:10
Myśmy od lat byli partyjni - partia dewelopersko MTMowa kolegów..
- 12 5
-
2024-04-18 19:43
Tylko konfa (2)
Jedyni co nie rządzili czas zmienić beton i układy
- 13 8
-
2024-04-18 20:52
3% i jednym radnym stolika nie da się wywrócić. (1)
Nawet imprezę z piosenką o Braunie trudno w pojedynkę zrobić.
- 2 4
-
2024-04-18 22:38
Chyba, że ktoś pije do lustra.
- 1 1
-
2024-04-18 19:15
I jak wyszliście na tej bezpartyjności? (1)
- 4 9
-
2024-04-18 19:38
Jak wyszedł POdległy Sopot?
Uciekło 15000 mieszkańców
- 16 0
-
2024-04-18 18:19
Możecie nienawidzić Szczurka, jednak nie zapominajcie, że dostał 23% poparcia (40)
Lekceważenie jego wyborców, to przykład krótkowzroczności, by nie powiedzieć ślepoty politycznej.
- 131 311
-
2024-04-21 22:12
23% dla pana Szczurka??
Na pana Szczurka głosowali jego "przydu*asy",i ich rodziny,oraz praawie wszyscy pracownicy Urzędu Miasta i ich rodziny.Magistrat w Gdyni rozbudowany jest do "granicmożliwości" i ,żeby sieęutrzymać na stołku trzeba głosować na "bossa".Od mieszkańców Gdyni pan Szczurek dostał czewoną kartkę i "słusznie".
- 0 0
-
2024-04-21 10:40
Tak dobrze ci za jego rządów było
Że bronisz jego wybrocow? Oni to wam zgotowali
- 0 0
-
2024-04-19 18:41
i wzajemnie
Dobrze, aby to 23% również o tym pamiętało...
- 1 0
-
2024-04-19 18:39
(1)
To aż tylu mamy w Gdyni deweloperów?
- 6 1
-
2024-04-20 09:58
W tej grupie są pracownicy UM i tych wszystkich przybudówek typu lis, ppnt muzeum Emigracji itp
wraz z rodzinami.
- 1 0
-
2024-04-19 15:24
Tu nie wybieramy Szczurka ani jego paleczników.
- 0 1
-
2024-04-19 12:19
Nikt ich nie lekceważy. Ale gdyby mieli głosować na Siemiona, to by to zrobili już w pierwszej turze
- 1 3
-
2024-04-19 00:45
Pracowników wielu filli UM
- 11 3
-
2024-04-18 23:26
(1)
Urzędnicy wystarczy , teraz będą musieli odejść. Dyrektorki , kierowniczki.
- 16 3
-
2024-04-19 10:23
Niech zlikwidują rozpączkowaną opiekę spoleczna
Na Abrahama pracuje tłum ludzi, na Warszawskiej kolejny podporządkowany UM. A podobno na nic nie było pieniędzy.
- 5 3
-
2024-04-18 21:39
Policz ile faktycznie głosowało (2)
Z 50% głosujących mieszkańców poparcie jest śmieszne. Szczurek wystawijąc Łucyka i paru innych sam się zaorał.
- 20 2
-
2024-04-18 21:40
wybacz ale dobrze byłoby gdybyś sprawdziła ile miała Kosiorek czy Szemiot (1)
czemu NIKT na tym portalu, albo nieliczni, nie potrafią logicznie i apolitycznie myśleć
- 6 2
-
2024-04-19 11:26
jak nikt? ty myślisz logicznie i apolitycznie.
a przynajmniej tak się tobie wydaje, bo z komentarza czuć co innego.
- 0 2
-
2024-04-18 20:14
PiS też ma jakieś poparcie (2)
Ale to nie znaczy że mam to coś szanować. To kogo szanuje to moja sprawa.
- 3 14
-
2024-04-19 11:00
(1)
Typowy uśmiechnięty j*b*ćpis...
- 4 0
-
2024-04-19 11:26
lubię i szanuję takich.
- 0 2
-
2024-04-18 19:57
(4)
Ja widzę to inaczej. Wyborcy głosujący na Szemiota, chcieli odsunąć od władzy Szczurka. Skoro Szczurek popiera Szemiota, gro z nich może poprzeć Kosiorek.
- 22 5
-
2024-04-18 22:39
Jest dokładnie odwrotnie. To Kosiorkowa wygryzła Szczurka. (3)
- 6 6
-
2024-04-18 22:56
Bez wyniku Szemiota, (2)
walczyłaby w drugiej turze ze Szczurkiem. W debacie poległaby z otrzaskanym, starym samorządowym wyjadaczem. Absolutnie Kosiorek RAZEM z Szemiotem odsunęła Szurka od władzy.
- 5 1
-
2024-04-19 18:23
Jak ten otrzaskany wyjadacz wypadał w debatach widzieliśmy....
.... nieciekawie, kiedy słowa przeczą czynom.
- 3 0
-
2024-04-19 04:55
Ten otrzaskany samorządowy wyjadacz jest totalnie "spalony" wśród mieszkańców i żadna debata nie miałaby na to wpływu, został skreślony jako kłamca i oszust. Dla deweloperów wszystko dla mieszkańców nic. Nawet polankę redlowską chciał sprzedać.
- 15 2
-
2024-04-18 19:38
Dlatego ludzie trzeba iść głosować bo przechowają się ci ignoranci w urzędach jak wygra Szemiot. Musi Kosiorek pozbierać glosy reszty bo te partyjniaki z samorządności i KO to jedno zło.
- 36 7
-
2024-04-18 18:46
Szczurek sprzedał, zniszczył i zadłużył Gdynię
Szemiot przez kilkanaście lat popierał go i udzielał mu absolutorium. Obaj na śmietnik historii!
- 67 8
-
2024-04-18 18:34
Szef szemiota czyli premier, podpisał pakt o przymusowej relokacji imigrantów z Afryki (2)
Mam pytanie, gdzie Szemiot zbuduje w Gdyni pierwszy ośrodek dla nich??
- 32 18
-
2024-04-18 18:38
już jest zbudowany. Nazywa się miasteczko kowidowe. (1)
no ale wszyscy już o tym wale zapomnieli.
- 11 7
-
2024-04-18 18:44
Nie zmieszczą się
Wg mechanizmu, do Gdyni w pierwszym rzucie ma trafić 1200 mężczyzn.
- 11 7
-
2024-04-18 18:26
To już nie ma znaczenia... (12)
Tego się nie oblicza matematycznie. Dochodzą emocje, wizerunek, psychologia społeczna. Kosiorek ma prezydenturę w kieszeni.
- 18 7
-
2024-04-18 20:56
Tyle że to będzie trudna prezydentura :
Miasto zadłużone a przeciwko sobie będzie miała koalicję KO/SWS w Radzie Miasta.
Stary układ trzyma się mocno.
Których kandydatów wspierała deweloperska widzieliśmy po nazwiskach na listach kandydatów.
Kandydat nie wszedł, ale wiemy kto za kim stał.- 10 4
-
2024-04-18 20:16
PiS też teoretycznie wygrał wybory parlamentarne 2023.
- 6 6
-
2024-04-18 18:32
zobaczymy - poza tym nie podniecaj się bo wice będzie wtedy Szemiot (albo ktoś z koalicji) (6)
ale pewnie o tym nie wiesz, jak 99% tu produkujących sie trolli
- 4 8
-
2024-04-18 20:57
Za to w razie wygranej Szemiota, Kosiorek nie zostanie wice. (4)
Wice będzie z SWS - koalicjanta KO w Radzie Miasta.
Już rozdający w Gdyni karty to ustalili, co widać po poparciu Szczurka.- 7 4
-
2024-04-18 21:43
no to cię rozczaruję, byłem w sobotę na spacerze (3)
Szemiot wyraźnie stwierdził, że wice będzie Kosiorek
Kosiorek stwierdziła to samo, ale nieco inaczej - ze wice będzie kogo wskaże druga strona, jak zechce Szemiot, to będzie on
zatkało kakao?
:O)- 2 4
-
2024-04-19 00:48
Vice ma zostać Austen
- 2 0
-
2024-04-19 00:30
I to jest właśnie
całe nieszczęście Gdyni, że nie ma na kogo głosować,bo jedno warte drugiego. Ja nie idę
- 4 2
-
2024-04-18 22:10
Przed różnymi wyborami mówiono o;
Milionie samochodów elektrycznych
Zwolnieniu z ZUSu
350 tysiącach mieszkań
Obniżce podatków
o tym że wystarczy nie kraść
O tym że Lepperowi ręki się nie poda.
O tym że nie ma z kim przegrać....
Ale może masz rację układ da Kosiorek wice prezydenta d/s zadłużenia, budownictwa czy edukacji - potem głosami radnych KO/SWS przegłosuje syf który ją pogrąży i będą mieli kozła ofiarnego.- 1 0
-
2024-04-18 19:25
o widzę że 4 naiwnych lub niezorientowanych
chyba ze to sztab wyborczy Kosiorek
- 4 6
-
2024-04-18 18:27
oby nie w tej z tyłu (2)
- 4 3
-
2024-04-18 18:32
Jestem przekonany, że za dwa-trzy lata będzie miała. (1)
Oni (Kosiorek/Szemiot) naprawdę nie mają świadomości, jaki ciężar wzięli na siebie. Gigantyczny dług i ogromne zaniedbania do odrobienia. Za trzy lata powrót PiS. Wariactwa klimatyczne i równościowe UE...
- 12 10
-
2024-04-18 22:11
Powrót PiS z więzień?
- 3 10
-
2024-04-18 18:28
i choć wiadomo, że to nie oznacza automatycznie, ze wszyscy jego wyborcy zagłosują na Szemiota, jednak to może przeważyć szalę
Ciekaw jestem jak rozłożą się procentowo głosy.- 8 0
-
2024-04-18 17:45
To nie jest dobra (36)
wiadomość dla Szemiota. Wybory z 07.IV pokazały, że Szczurek nie jest już autorytetem dla gdynian. Dlaczego po odrzuceniu obecnego prezydenta, mieszkańcy mieliby kierować się teraz jego "poparciem". Chyba raczej chodzi o to, że za te słowa Szczurek otrzyma miejsce na listach KO w wyborach - do EU lub za trzy i pół roku.
- 391 34
-
2024-04-19 00:19
Szczurek masz prace w Biedronce- tam sie nadajesz !!!!
- 5 4
-
2024-04-18 18:48
Szemiot nigdy uczciwie nue pracował, całe życie na garnuszku podatników (6)
Teraz chce zrobić skok na konkretną kasę. Nie pozwólmy mu!
- 35 6
-
2024-04-19 08:49
jaką konkretną kasę? (4)
Prezydent zarabia mniej niż korpoludek na stanowisku team leadera
- 1 2
-
2024-04-19 17:23
Tylko że nikt go do żadnej korporacji nie przyjmie - zbyt cienki.
- 3 0
-
2024-04-19 10:28
Korpoludek ma 20 tys. miesięcznie? (1)
- 4 0
-
2024-04-19 19:23
Tak, zwykły przeciętny informatyk
Nawet niczym i nikim nie kieruję. Taka średnia korporacyjna i pensja 19 brutto. Plus roczna premka
- 0 1
-
2024-04-19 08:51
To czemu kandyduje jak będzie miał taką finansową krzywdę ?
- 3 0
-
2024-04-19 05:47
Jesteś ze sztabu Kosiorek?
Widzę tu typowe przedwyborcze trollowanie.
- 2 6
-
2024-04-18 18:28
ja głosowałam na szczurka (3)
I teraz skoro go lubi to dam glos na szemiota
- 10 41
-
2024-04-19 17:24
Pomyśl o Gdyni a nie o PO
- 1 2
-
2024-04-18 19:09
Hahahahaahah (1)
Hahahahahahahahahaahahahaha, smutne że tacy jak ty mają prawa wyborcze :)
- 18 7
-
2024-04-19 04:07
może to ktoś z rodziny, albo ktoś komu dawał pracę
- 3 1
-
2024-04-18 18:28
bo Samorządność jest już dogadana z Gdyńskim Dialogiem (6)
Zmuda to przecież dawny członek SWS. Szczurek może grać na zaszkodzenie KO, by uchronić np. Gucia przed zatopieniem. Kosiorek wygra, GD zawiąże koalicje z Samorządnością, SWS dostanie jednego wiceprezydenta.
- 2 29
-
2024-04-18 22:25
Szemiot i Szczurek to dwóch wielkich polityków (1)
Razem zdziałają cuda
- 0 10
-
2024-04-18 23:37
Gdyby jeszcze był Łucyk, to byliby bardziej skuteczni niż Święta Trójca.
- 7 1
-
2024-04-18 22:12
Szemiot też dawny członek Samorządności. (1)
- 9 1
-
2024-04-19 19:36
Co za bzdura
- 0 0
-
2024-04-18 19:37
(1)
Jak GD wejdzie w koalicję z SWS, to dokona tym samym intergalaktycznego samozaorania. Obecni wyborcy własnoręcznie wyniosą ich z UM...
- 9 2
-
2024-04-18 20:55
Nic takiego nie nastąpi...
Polacy w takich sytuacjach są zachowawczy, pasywni. Nic się nie wydarzy - spokojnie i pokornie będziemy to znosić przez 5 lat. Wiedzą o tym wszyscy politycy w Polsce.
- 1 0
-
2024-04-18 18:13
Co prawda takie poparcie nie przekłada się bezpośrednio na decyzje (5)
ale jednak 23% potencjalnie może dać Szemiotowi zwycięstwo
- 7 15
-
2024-04-19 04:09
są jeszcze ludzie, którzy głosowali na inne partie. Ich głosy też trzeba wziąć pod uwagę
- 1 0
-
2024-04-18 18:25
Szemiot nie ma już czym zawalczyć... (3)
Absolutnie żadnego pomysłu + wygląd dziada borowego. Uwierzcie mi , pracuję z młodzieżą. Dla nich to ma znaczenie.
- 27 4
-
2024-04-18 18:57
(1)
Raczej Kosiorek nie ma. Wszyscy lewacy i wściekle macice dały już jej głos w 1 turze. Czyi wyborcy na nią teraz się przerzucą? Pis? Ko? Szczura? Konfy?
- 3 12
-
2024-04-18 21:16
Część głosów na Szemiota była głosami czysto anty-Szczurkowymi.
Teraz widząc układ Szemiot-Szczurek część może przejść do Kosiorek.
Może kilka głosów PiS - głosy czysto anty-PO.
Szemiot przejmie część (może nawet sporą) głosów Szczurka.
Jeśli uda się zmobilizować wyborców Szczurka to Szemiot ma szansę wygrać.- 8 2
-
2024-04-18 18:47
Wygląd, gadka, aparacja jak komor
- 13 1
-
2024-04-18 18:07
Szemiot już jest zdesperowany, więc próbuje czego może (4)
Ciekawe jest to, że Szemiota nie popiera Dulkiewicz. Jeżeli będzie startowała Adamowicz i Lewandowski do PE, to Szczurek raczej się nie dostanie.
- 16 2
-
2024-04-18 18:09
(3)
A co zrobili przez 15 lat Lewandowski i 5 lat Adamowicz w PE dla Pomorza?
- 21 1
-
2024-04-19 17:26
NIC
- 1 0
-
2024-04-18 22:13
Tyle samo co Szemiot dla Gdyni.
- 5 0
-
2024-04-18 18:15
A czy to ważne co zrobili? Są z Uśmiechniętej Polski i większości na Pomorzu to wystarcza.
- 18 2
-
2024-04-18 18:08
Może właśnie dlatego udzielił mu poparcia XD
- 5 1
-
2024-04-18 18:09
I tak nie wygra
Niestety kandydat to bardziej zadziałał koniukturalnie przechodząc z Samorządności do Koalicji. Stąd to poparcie byłego szefa, które mu nie pomoże.
- 8 4
-
2024-04-18 17:55
Dwa nieroby (3)
Szczurek przez ostatnie lata nic nie robił, Szemiot radny 16 lat i żadnych osiągnięć. Niech oni oboje dadzą spokój naszemu miastu
- 42 2
-
2024-04-19 07:04
Szczurek ronił i to dużo!
Zapuszczał Gdynię regularnie od przynajmniej 15 lat. Taki sam dziad borowy jak Szemiot.
- 7 1
-
2024-04-18 18:16
(1)
A jakie to wielkie osiągnięcia mają inni radni!? W układzie zdominowanym przez lata przez SWS i prezydenta Szczurka raczej za wiele i najlepszy radny by wiele nie zwojował
- 4 9
-
2024-04-18 18:31
Szemiot przez 5 lat napisał dwie interpelacje
Taki zainteresowany miastem.
Dno!- 18 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.