- 1 Jak zniszczono Rady Dzielnic w Gdyni (119 opinii)
- 2 Lądowanie w Poznaniu przez nocny Duathlon (158 opinii)
- 3 Pozostałości baterii mającej bronić portu (68 opinii)
- 4 PKP chce oddać Gdyni tunel. Szansa na zmiany w centrum (120 opinii)
- 5 Wybudują chodnik w miejscu prowizorki (50 opinii)
- 6 Odnaleziono ciało zaginionego nurka (136 opinii)
"Wspólna Droga" wystawi kandydata na prezydenta Gdańska
Koalicja ruchów miejskich, Polski 2050 Szymona Hołowni i Nowej Lewicy idą wspólnie do wyborów do gdańskiej Rady Miasta i wystawią jednego kandydata na prezydenta Gdańska. Mimo różnic politycznych połączyli siły, żeby mieć większe szanse w wyborach.
Na politycznej mapie Gdańska pojawił się właśnie nowy komitet wyborczy Wspólna Droga. Jak mówią jego członkowie, oparty jest na trzech filarach.
Komitet Wspólna Droga tworzą:
- Polska 2050
- Nowa Lewica
- miejskie ruchy
- Głos obywatelski musi się przebić, a łącząc się w komitet, zwiększamy nasze szanse. Mamy podobne programy, cele i wizje rozwoju. Nie ma zatem sensu rywalizować - mówi Jacek Hołubowski, przedstawiciel ruchów miejskich, który kandydował już w wyborach na prezydenta Gdańska z komitetu Gdańsk Tworzą Mieszkańcy w 2018 r. - Pojawia się realna szansa na przełamanie betonu jednego środowiska politycznego, które rządzi od lat.
Komitet od lewa do prawa ponad podziałami
- Respektując dzielące nas różnice polityczne, doszliśmy do przekonania o konieczności przekierowania wektorów rozwoju Gdańska zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami mieszkańców - mówi Jolanta Banach, była miejska radna, przewodnicząca struktur miejskich Nowej Lewicy, która przymierzała się do startu w wyborach na prezydenta Gdańska w 2014 r., ale ostatecznie zrezygnowała.
Najważniejsze cele komitetu Wspólna Droga:
- wykorzystanie środków i sposobów prawnych oraz planistycznych, by zapobiegać chaosowi urbanistycznemu i rozlewaniu się miasta w kierunkach południowych bez odpowiedniej infrastruktury
- skutecznego zaangażowania miasta we wspieraniu osób młodych, które nie mieszczą się w kryteriach pozyskania mieszkania komunalnego, a z drugiej strony nie stać ich na kredyt
- pielęgnacja miejskiej zieleni
- wsparcie dla rodzin, które opiekują się osobami zależnymi
- zakładanie samorządowych klastrów energetycznych, które będą przewidywały skutki zmian klimatu i stabilizowały ceny energii
- zwiększanie udziału mieszkańców w procesie podejmowania decyzji poprzez poszerzenie kompetencji rad dzielnic
Będzie konkurent dla Aleksandry Dulkiewicz i kandydata PiS
Przedstawiciele Wspólnej Drogi deklarują, że wystawią swojego kandydata w wyborach na prezydenta Gdańska. Na razie jednak nie ujawniają, kto nim będzie.
- W ciągu maksymalnie dwóch tygodni przedstawimy listę kandydatów do Rady Miasta, a w najbliższych kilku tygodniach podamy imię i nazwisko wspólnego kandydata na prezydenta - zapowiada Łukasz Kopeć, przewodniczący regionu pomorskiego partii Polska 2050.
Jako pierwsza swój start w wyborach ogłosiła obecna prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz z komitetu Wszystko dla Gdańska. Otrzymała poparcie także od Koalicja Obywatelskiej, która własnego kandydata nie wystawi.
Swojego kandydata wystawi także Prawo i Sprawiedliwość, choć tu także na razie nie ogłoszono jego nazwiska.
Kandydatów na prezydentów miast zgłaszać można maksymalnie do 14 marca.
Opinie wybrane
-
2024-02-12 13:39
(52)
po czym odróżnić kompetentnego fachowca od kłamcy z parciem na władzę i koryto ... fachowiec mówi co zrobił , w czym jest dobry , ma konkretne plany na działanie , widzi problemy i ich nie maskuje ani nie pudruje ... nie obstawia sie bandą zastępców i doradców ... pierdoła która chce być prezydentem - głupkowato się uśmiecha by ocieplić swój
po czym odróżnić kompetentnego fachowca od kłamcy z parciem na władzę i koryto ... fachowiec mówi co zrobił , w czym jest dobry , ma konkretne plany na działanie , widzi problemy i ich nie maskuje ani nie pudruje ... nie obstawia sie bandą zastępców i doradców ... pierdoła która chce być prezydentem - głupkowato się uśmiecha by ocieplić swój wizerunek, opowiada bajki o tym co kiedyś może ... nie deklaruje nic konkretnego , umywa się od odpowiedzialności, wytyka czyjeś błędy zamiast przedstawić plan ich naprawy ... mówiąc wprost pie..i by pie..ic głownie to co ludzie chcą usłyszeć ... no i tematy zastępcze jako przykrywka rzeczywistych problemów...np zróbmy przejście naziemne przy dworcu ... to nie bedzie widac dziur na pół koła w każdej już trójmiejskiej drodze
- 582 29
-
2024-02-15 09:21
jeśli ktoś uważa, że prezes ma wiedzieć wszystko o wszystkim to jest niepoważny
ale jak ktoś ocenia miasto tylko przez pryzmat jakości asfaltu, to czego oczekiwać.
- 2 1
-
2024-02-13 09:13
nieładnie tak pisać o panu Tusku
przecież jest taki uśmiechnięty to nie może kłamać
- 11 7
-
2024-02-13 06:54
tylko, że nie może znać się tylko na części i koncentrować na swoich mocnych stronach, miasto ma większe potrzeby (1)
- 1 0
-
2024-02-13 07:18
Ze stowarzyszeń?
- 0 0
-
2024-02-13 03:45
Każdy prezydent
ma doradców barani łbie
- 2 13
-
2024-02-12 21:37
Czas na zmiany dla Gdańska (2)
Dlatego jest w tych wyborach możliwość przerwać to nie efektywne,wieloletnie rządzenie, dla poprawy komfortu życia i zatrzymania bezsensownego wydawania pieniędzy z miejskiego budrzetu.
- 25 2
-
2024-02-13 07:19
(1)
Jolanta Banach?
- 1 2
-
2024-02-13 18:01
Byleby nie Dulkiewicz
I nigdy Płażyńska
- 5 1
-
2024-02-12 19:52
Tylko Maja Drzewiecka na prezydenta miasta, młoda, zdolna
Działaczka młodzieżówki PiS, która zasłynęła "promocją" Orlenu w sieci "Być na Orlenie i nie wziąć hot dogów to jak być w Paryżu i nie zobaczyć Koloseum".
Tylko ona - nikt inny- 15 15
-
2024-02-12 19:16
To może Martę Gessler?
- 6 1
-
2024-02-12 17:15
Świetnie napisane. Popieram (1)
- 22 1
-
2024-02-12 21:18
Też popieram
- 7 0
-
2024-02-12 15:33
Dulkiewicz i Grzelak to fachowcy (7)
- 8 69
-
2024-02-15 17:18
od
siedmiu boleści
- 2 0
-
2024-02-12 16:19
xd sarkazm?
ona słabo za ceny nieruchomości w ok0licy której mieszka a on słabo zna historię
- 25 6
-
2024-02-12 15:40
(4)
Grzelak już od szkoły był kombinatorem i ściemniaczem. Ślizgał się jak mógł a zasada jak zarobić by się nie narobić to jego motto.
- 55 2
-
2024-02-12 16:01
Grzelak "wybitny" historyk 2 Wojny Swiatowej (3)
- 46 2
-
2024-02-12 16:05
twierdził, że Polacy mają przepraszać za wybuch II wojny św. (2)
- 48 1
-
2024-02-12 17:42
Gdyby nie złe słowo Polaka, to nie byłoby wojny? (1)
- 25 2
-
2024-02-13 09:29
gdyby nasi bracia jie obnosili się z ludobójcami okresu II wojny światowej , ich nie gloryfikowali i nie budowali im pomników to by też wojny nie było
- 0 1
-
2024-02-12 15:21
a gdzie Hamadyk (5)
Czemu go schowali? niewygodny się zrobil dla koalicji z lewicą?
- 17 4
-
2024-02-12 18:51
Gdańsk Nowy Port Ktoś nad tym zapanuje?
Nowy kandydat powinien zlikwidować większą część sklepów monopolowych.Wszędzie walają się tzw.małpki. Tyle sklepów monopolowych w dzielnicy,a usług brak.Jeszcze przy placu zabaw otworzyli sklep w falowcu, z sieci Borys .
- 8 3
-
2024-02-12 17:44
Tusk z nart poparł Dulkiewicz (3)
- 12 5
-
2024-02-13 00:54
Za to mega minus
- 3 1
-
2024-02-12 20:23
(1)
Z Dudą jeździł na tych nartach?
- 4 7
-
2024-02-13 07:21
Jeden na safari w Afryce.
- 1 0
-
2024-02-12 15:09
Ten fragment odn. pierdoły (4)
normalnie wypisz wymaluj Tusk!
- 29 18
-
2024-02-12 15:37
(3)
niestety ale masz rację choć pisu nie popieram ..każda jego wypowiedź to lanie wody z nastawieniem ,na "planuje , zobaczymy, będziemy o tym dyskutować , weźmiemy to pod uwagę ... a na końcu .. to wy musicie to zmienić , to w was jest siła." ... nic konkretnego , zero działań ... same pie..enie o Szopenie ..a miało być tak pięknie a wyszło jak zawsze... jednak Polonez nawet podrasowany w Niemczech nadal będzie tylko Polonezem
- 39 6
-
2024-02-12 16:58
niby oczytany a jednak... (2)
...linia montazowa Poloneza byla najnowoczeaniejsza linia montazowa w swoich czasach... i nie tylko to bylo tam godne nasladowania... dalej wiadomo... niemiec i komunista nasz "przyjaciel"... takze zanim obsmarujesz cos zastanow sie choc chwile
- 8 13
-
2024-02-13 12:42
polonez był tylko metaforycznym porównaniem... omg
- 2 0
-
2024-02-13 10:42
przypomnij w którym roku to było i w którym roku zakończyli produkcję
Bo to że w 78 było nowoczesne i konkurowało z passatem bez problemu nie znaczy że było coś warte30 lat później
- 2 0
-
2024-02-12 14:45
(7)
Wypisz , wymaluj kandydaci PiS-u. Czyli jedno wielkie kłamstwo i złodziejstwo.
- 19 40
-
2024-02-12 19:58
(1)
Więksi kombinatorzy są z PO. Nowak ,Karpiński ,senator i inni. Poprzedni prezydent. Ci z PISu to drobne płotki.
- 13 9
-
2024-02-13 12:42
komu wiza komu , bo ideę do domu ... bo żona nie wie jak kaloryfer włączyć
- 4 3
-
2024-02-12 15:01
Nie prawda. Może być każdy byleby to nie był kandydat konfry albo kulawego. Najlepiej jak wygra kandydat z PO czyli Ola :)))))) (4)
- 5 57
-
2024-02-13 10:42
Ola może za statystę Trzaska robić
- 5 0
-
2024-02-12 19:56
Wszyscy byle nie Dulkiewicz.
- 27 4
-
2024-02-12 15:32
nic gorszego niz jej kolejna kadencja (1)
tego miasta spotkać nie może
- 61 2
-
2024-02-12 15:38
będzie tona pudru i serdeczne uśmiechy zamiast sprawnie działającej aglomeracji zarządzanej przez mądrych kompetentnych ludzi ?
- 34 1
-
2024-02-12 14:32
Dawno takie go steku bredni nie czytałem te przejscia naziemne popierają wszystkie partie polityczne .!! (4)
- 8 30
-
2024-02-12 15:39
nic nie zrozumiałeś - jesteś jednak łatwym pionkiem do przestawiania ... choć mniemanie o sobie zapewne wygórowane
- 10 3
-
2024-02-12 15:14
Ale mieszkańcy nie. (2)
- 17 3
-
2024-02-12 15:42
(1)
A skąd wiesz? Przecież nie jesteś mieszkańcem Gdańska.
- 4 12
-
2024-02-12 21:18
Ty to nie inni.
- 1 0
-
2024-02-12 14:34
Masz mój
Głos
- 1 6
-
2024-02-12 14:26
Ciekawe czy Olka w tym roku (6)
raczy pojawić się na debacie czy znowu zmyśli jakiś powód żeby tylko nie przyjść bo się skompromituje
- 60 2
-
2024-02-12 16:39
za odbijanie się przy wejściu i wyjściu w komunikacji miejskiej nie powinna już nigdy (2)
pełnić żadnej funkcji publicznej. Ona jest za to odpowiedzialna. Druga sprawa to to autobusy elektryczne, które zostały kupione bez przemyślenia i w zimę same problemy są z nimi. Jednak nic mnie już nie zdziwi na tym portalu były 3 artykuły o tym że karnowski ścina włosy łącznie z nagraniem video. Komedia Idiokracja to już powoli zaczyna być nasza rzeczywistość. Potrzebny nam ktoś nowy a nie układowiec z PO czy PISu.
- 38 1
-
2024-02-12 19:18
(1)
Akurat nie ona bo Fala jest systemem wojewódzkim, nie miejskim.
- 5 12
-
2024-02-12 20:04
Dzbanku system fala jest głownie finasowany z Gdańsk tak samo jak MEVO
- 16 3
-
2024-02-12 15:36
Po co ma debatować skoro i tak ją wybiorą
- 11 5
-
2024-02-12 15:01
Nawinie smutną historyjkę o budyniu (1)
i postraszy pisem. Na przeciętnego wyborce w Gdańsku to wystarczy.
- 43 4
-
2024-02-15 09:27
Ja bylam przy Pawle od zawsze.A ten straszny Kaczynski jest tak straszny,ze az nie wiem co powiedziec.Czyli wybierajcie mnie na prezydentke Gdanska,zebym mogla doczekac do wyborow do europarlamentu.Wtedy tam pojde,bo lepiej placa i nic nie wymagaja.
- 1 0
-
2024-02-12 13:39
(36)
To jest chora paranoja, ogloszanie kandydata niecały miesiąc przed wyborami? Poważnie? I co taki kandydat może zaoferować, jakimi działaniami na rzecz miasta się pochwalić? Zero wierzytelności dla takiej osoby...
I znowu, to samo będzie, wygra Festyni ara, która do konca finansowo, betonowo i komunikacyjnie zniszczy nasze piękne miasto- 535 80
-
2024-02-13 17:55
Jak dla mnie
Na pewno nie Płażyńska i na pewno nie Dulkiewicz. Obydwie te panie to porażka
- 1 0
-
2024-02-12 20:24
Nie wygra bo ludzie mają jej dość
- 35 1
-
2024-02-12 17:56
XD (2)
Dulkiewicz tez wyszla znienacka więc na nią pewnie nie głosowałeś co? Nie jestes chyba hipokrytą
- 1 10
-
2024-02-13 10:44
Po jej spocie wyborczym dziwię się ze kto ktolwiek na nią zagłosował
bo to przypominało żale i jakieś płacze z jakiegoś paradokumentu...
- 5 0
-
2024-02-13 08:13
nie wyszła znienacka, tylko wyżebrała poparcie jako kontynuator Adamowicza.
- 9 0
-
2024-02-12 17:35
Nowy kandydat
Kim jest,co reprezentuje,co miasto będzie miało z niego?
- 11 0
-
2024-02-12 16:42
Czegoś nie zrozumiałeś?
Działaniami na rzecz miasta można się pochwalić (albo i nie) po zakończonej kadencji. Wtedy dopiero taką osobę można będzie docenić (albo i nie).
- 5 11
-
2024-02-12 15:45
Może znów braun wystąpi na cyrkowej arenie? Teraz ma doświadczenie w gaszeniu pożarów (10)
jakieś stado beczących wyborców za nim pójdzie z pewnością, nie brakuje u nas takich jak on
- 12 22
-
2024-02-12 20:11
Wpadniesz do mnie na modlitwę?
- 1 3
-
2024-02-12 16:22
W sumie wolę jego niż obecny układ wchodzenia w d deweloperom (8)
Zresztą Braun pięknie pokazał, kto na czyim pasku biega jak świece gasił, pieski się ujawniły i szczekać zaczęły jak by im budy zabierali
- 37 10
-
2024-02-13 13:48
Ale pan Bosak świeczki nie zapalił wg.nakazu .Za to go szanuję.
- 3 1
-
2024-02-12 20:01
(2)
Nie to żebym pochwalał jego chuligaństwo ale jak lewaki które wnosiły o zniesienie karnalności "obrazy uczuć" i same przerywały mszę swoimi demonstracjami, nagle poczęły wyjątkowy imperatyw składania zawiadomień do prokuratury to śmiałem się do rozpuku.
- 24 2
-
2024-02-13 10:50
styki im się zwarły
- 2 0
-
2024-02-13 10:49
Dokładnie
Ten klaun pełniący funkcję marszałka, Żukowska, 3/4 PO - dosłownie elita narodu. W TVN 24/h chyba relację prowadzili i poblokowali komentarze. To samo w GW - pięknie pokazały komentarze na YouTube co kto sądzi bo 95% go popierało, nawet kumpel z Izraela bekę z tego kręcił jakby jakiś standup oglądał xd. I do tego te próby oskarżenia go o atak na tą babkę, która na filmie trzyma się go za rękę i szarpie go xd. To jeden z bardziej śmiesznych filmów jaki krąży po sieci jeszcze z tą melodyjką w tle.
- 5 1
-
2024-02-12 16:43
Widzisz jakieś piękno w brunatnym kolesiu robiącym za pajaca? (3)
- 7 21
-
2024-02-13 10:52
A co było tam brutalnego?
Byłem z kamerą na marszu kobiet gdzie gruba locha wyzywała policję i skakała po samochodach, jakoś nikt w tym brutalności nie widział, a widzą ją w gościu z gaśnicą który gasi świeczki.
- 3 0
-
2024-02-13 07:34
A ty widzisz jakieś piękno w czerwonych kolesiach niszczących świat?
- 1 2
-
2024-02-12 22:41
Przystojny kiedyś był
W młodosci, teraz nie
- 0 2
-
2024-02-12 15:40
wierzytelność, czy wiarygodność ?
Trzeba najpierw się nauczyć co to wierzytelność, a co to wiarygodność.
- 12 1
-
2024-02-12 15:37
Olka i tak wygra (3)
Ten elektorat jest gotowy na wszystko
- 12 8
-
2024-02-13 08:14
Oby nie, przecież ona rządzi dramatycznie.
- 6 0
-
2024-02-12 20:26
Mylisz się! Ja na nią nie zagłosuję choć popieram PO. Ale dulkiewiczowa to mniej niż zero jako prezydent.
- 24 2
-
2024-02-12 16:23
Może będą asystować bodyguardom w wizytach w monopolowym
- 13 0
-
2024-02-12 14:42
Tylko bezrozumni moga sie nabrac na trzecia drogę ,bo co z tego wyszło ppokazuje jak działaja w Sejmie!!Lewaki wiedza ze (3)
ale chca miec wiecej miejsca w radzie miasta !!
Wiec to jest paranoja jakie to ruchy miejskie lewactwo szkodliwe dogadało sie z czescią POwców !!To oznacze ze niebedzie zadnych zmian zmienia sie tylko koleise królika!
90% Hołowni to Powcy którzy uciekli z PO gdy ich popularność spadła na dno!
A miastem powinni rzadzic ludzie nie zwiazani z Polityka !!Wrecz anty polityczni !!
Po zawsze tak jest ze interes partyjny jest w sprzecznosci z dobrem i wola mieszkanców!- 41 18
-
2024-02-13 15:32
No akurat w strukturach Polski2050 na Pomorzu nie ma ani jednej osoby, która była w PO. Wystarczy zapytać.
- 0 0
-
2024-02-12 15:28
(1)
Frustrat. Odebrali stanowisko w zarządzie SSP? Boli oderwanie od koryta?
- 5 24
-
2024-02-12 21:26
Przecież ma rację. ZSL i odpady z PO chcą takich, jak ty, mało rozgarniętych, przeciągnąć na swoją stronę. Ale to ciągle to samo. Co widać w parlamencie.
- 7 1
-
2024-02-12 14:38
(2)
Już odpowiadam co może zaoferować taki kandydat. Pączki i kawę z rana pod Dworcem Głównym.
- 25 1
-
2024-02-13 11:25
(1)
A co Twoja kandydatka Dulkiewicz zaproponuje?
- 0 0
-
2024-02-13 13:50
Rogaliki i serdeczności.
- 0 0
-
2024-02-12 14:25
Twoje wierzytelności są tak wiarygodne
jak opowieści dziwnych treści
- 5 4
-
2024-02-12 14:00
Nie miesiąc tylko dwa (1)
Poza tym to wina PiS że to zrobili tak blisko wybory do sejmu
- 6 28
-
2024-02-12 15:14
W artykule jest napisane, że ogloszą kandydata za kilka tygodni, a wybory są na początku kwietnia, zaraz marzec, więc jakie 2 miesiące?
Czas na powrót do podstawówki na lekcje matematyki- 13 1
-
2024-02-12 14:08
naucz się znaczenia pojęcia wierzytelność - do szkoły (2)
- 6 9
-
2024-02-12 14:35
ty najwyrazniej żadnej nie skończyłeś (1)
- 6 4
-
2024-02-12 21:28
Wierzytelności? A po co?
- 1 0
-
2024-02-12 19:21
trałowiec (27)
Ja się wyprowadzam z Gdańska i ogólnie z aglomeracji trójmieskiej, żeby płacić 17 tyś zł za metr tylko dlatego że mieszka się blisko morza, przy nędznej infrastrukturze, przy traktowaniu mieszkańców przez władze jako zło konieczne, najgorsze jest jak się rozmawia z gdańszczanami twierdzą że w Gdańsku jest wszystko ok i co się czepiam.
- 279 44
-
2024-02-13 18:06
Rozmawiasz chyba
Z przyjezdnymi gdańszczanami, bo prawdziwym gdańszczanom nie podoba się to co się teraz dzieje
- 5 0
-
2024-02-13 13:16
ja już się wyprowadziłem :) (1)
- 4 1
-
2024-02-13 13:49
Ja też :))
- 2 1
-
2024-02-13 12:45
Mieszkałem od urodzenia
30lat w Gdańsku. Wyprowadziłem się 20km dalej. I niech ludzie mówią co chcą ale spokój,cisza ,lasy. Do człowieka dochodzi refleksja, że wiele do szczęścia nie potrzeba. Wcale się nie teskni za "miejskim życiem". Gdańsk bardzo sie zmienil przez ostatnie 20lat. Inne społeczeństwo oraz bardzo widoczna pogoń w złym tego słowa znaczeniu. O kosztach nieruchomości i polityce "anty-kietowcy" nie wspominając.
- 5 1
-
2024-02-13 10:51
W-wa to samo
W Wa-wie też 100 problemów miejskich i jawna korupcja, a większość mówi że jest fajnie, bo maja swoja kanapę w wynajętym pokoju, torbe czisów i telewizor i jest OK.
- 7 0
-
2024-02-13 10:07
zwykle nie mają pojęcia jak sie zyje w innyh miastach
- 3 0
-
2024-02-13 07:08
(1)
Wracaj do siebie...Tak będzie najlepiej.
- 3 16
-
2024-02-13 10:53
zdążyłeś na pociąg do Olsztyna?
- 4 1
-
2024-02-13 06:25
lokator palacu prezydenta RP do piersi cie przytuli!
- 4 11
-
2024-02-12 22:40
jestem za (5)
Gdańsk powinien się odsłoiczyć a nawet przywrócić mury WMG . Jestem za odpływem tych co zamierzają wyjeżdżać dodałbym " one way ticket" za free.
Jestem też za wprowadzeniem wiz do Gdańska . Czekam na skowyt .
Gdańsk to najcudowniejsze miejsce na mieszkanie i życie .- 9 29
-
2024-02-13 12:55
rozumiem, że jesteś Danziger z urodzenia... (2)
- 4 1
-
2024-02-15 08:05
on jest Danziger z Nowogrodka.Pedzil z ojcem bimber na dzialkach,to mu sie juz tozsamosci pomieszaly od czestego spozywania.
- 1 0
-
2024-02-13 13:51
Gdańsk jest przeludniony,wieś weszła do miasta.
- 2 1
-
2024-02-13 10:32
A moze
Wprowadzić niemiecki jako obowiązkowy ?
Ale skąd go mają znać wyznawcy WMG z za Bugs?- 1 5
-
2024-02-12 22:46
Franek syn Jana z Szadolek.
- 14 0
-
2024-02-12 22:02
Ja też się wyprowadzam (1)
A kiedyś nie wyobrażałam sobie życia bez tego miasta. Tak zniszczyła wszystko Dulkiewicz
- 41 8
-
2024-02-12 22:41
Dulkiewicz tylko realizuje testament
- 21 5
-
2024-02-12 20:38
Ok
- 0 0
-
2024-02-12 20:28
(1)
Jeśli 100km nad morze jest blisko to się nie dziwię że się wyprowadzasz
- 8 6
-
2024-02-13 10:24
100 km? Ktoś ma problem z czytaniem GPSu. 65 km.
- 1 0
-
2024-02-12 20:09
Całe 3City jest zasyfione i nie ma szczęścia do władz lokalnych.
- 31 10
-
2024-02-12 19:52
ja zrobiłem to dwa lata temu 20km od gd, 56 lat w Oliwie (3)
w urzędzie wszystko od ręki załatwione, biedra polcja,szkoła, przedszkole, kosciól , kebab pizza itp itd wszystko jest, za wyjątkiem rynku warzywnego, aż dziwne, gmina wiejska hmmm
- 22 7
-
2024-02-16 00:04
Cudownie, że biedrowa klientela się wyprowadza, może i biedra za klientelą się wyprowadzi, bo tak paskudzi to piękne miasto, że nie jestem w stanie tego znieść!
- 0 1
-
2024-02-14 22:46
Szczyt marzeń Polaka cebulaka
Biedra, kościół, kebap, pizza ...
- 1 1
-
2024-02-13 13:15
i nie płaczesz "kieleńska zła"?
szmudem zalatywuje
- 0 0
-
2024-02-12 19:36
Nie zartuj (1)
Jestem gdanszczaninem, ale też wiele lat mieszkałem w Warszawie. Komunikacją, rozwiązania drogowe są tu beznadziejne. Mam wrażenie, że tutaj zarządzają ludzie inteligentni inaczej, nie myślący, żeby nie użyć słowa na i____ci . Nie zamierzam głosować na obecną ekipę,
- 45 6
-
2024-02-13 10:54
Bo tu nie chodzi o dobro miasta a o kasę
gdyby było inaczej nie było by 12 mieszkań z pracy w urzędzie
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.